Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 19:59:31 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9090-153

Karakterszám: 9090 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 153 Játékhét: 172
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 84
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 17. 9h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 20.

E-mail!

FLARE DOUGAN TREVALIN KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Bejön a barlangodba Nyálkoid Slájm, egy nyáladzó, zöld csíkot húzó, antennáival vadul integetõ, amorf férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Felszerelése: a tárgyalás gyûrûje, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, Õsmágus köpenye, a tökéletesség vándorcsizmája, ozin fülkarika, a ragadozó könnyû íja, az elfek nagy pajzsa, óriás fülbevaló, zöld mutációs gyûrû, a mágia smaragdja, a gyorsaság bronz mellvértje, a természet sárga öve, Fairlight sipkája, Yssuf tõre. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Ez egy izgalmas próba lesz: torzszülöttek nyomait keresitek és vizsgáljátok meg a csatornaszinten. Persze igyekeztek a harcot elkerülni, hiszen most nem ez a cél. Sajnos kevés és elmosódott a nyom, ezért igazi kihívásnak néztek elébe. A vetélkedõ végeztével Nyálkoid Slájm letörten elismeri: te vagy a jobb!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15892.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8155.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*szept. 1.* Maximilian Ûbertáp teljesítette a 30. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *szept. 4.* Krabator a Káoszhozó lett az aréna bajnoka. *szept. 8.* Rauko teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *szept. 8.* Tömörgõ Sitty-Sutty és Emilia pszi párbajt vívtak. Tömörgõ Sitty-Sutty került ki gyõztesen. *szept. 9.* Xyon de Crowanta és Jámbor Démon pszi párbajt vívtak. Xyon de Crowanta került ki gyõztesen. *szept. 11.* Mélységben Szuttyogó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Flen Eligor felett. *szept. 12.* Xyon de Crowanta és Helior pszi párbajt vívtak. Xyon de Crowanta került ki gyõztesen. *szept. 18.* Arkhis felköltözött a következõ szintre. *szept. 22.* Xyon de Crowanta pszionikus párviadalban legyõzte Eki-eki Eki-eki Vapangot. *szept. 22.* Xyon de Crowanta pszionikus küzdelemben diadalt aratott Killer Agy felett.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*aug. 25.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kaméleon felett. *aug. 28.* Baltazárt kis híján megölte egy agyaggólem. *aug. 29.* Az 15100 szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *szept. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Gekkót. *szept. 8.* Baltazárt kis híján megölte egy óriás rák. *szept. 8.* Alba Regina és Braveheart Patriot pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *szept. 10.* A 15123 szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *szept. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda Yogit. *szept. 12.* A 15063 szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *szept. 22.* Alystair D'Brisont kis híján megölte egy tüskés dohratog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

v 163 280 5812 7989 4839 718 163. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kineport! 5812: nincs ilyen sorsz. galetki ezen a szinten. Kineporttal átküldöd a void gyémántot Takesz a fejvadász részére. (-14 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

ep 24 50 1 építed a 24. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a vadászsarkot építed. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 50 TVP-nyit haladt, még 700 van hátra. Bár a munka még nincs kész, te már megtettél mindent, amit lehetett: a minimum kétszeresét építetted az épületbe! Többet ezt az épületet nem fogod építeni. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

t 65 32 65. szakértelem tanulása 32 TVP-ért
A könyvtárból sikerül szerezni egy kötetet, amelyet az álcázás egyik igazi mestere írt. Sok hasznos fogást sikerül megtanulnod. [32 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

kno 71 8 67 7 71. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 10. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot a régészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a régészet szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

h 8 71 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 11. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

j 5187 10571 19557 19722 24731 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod az élet kék köpenyét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Kemény munka árán megjavítod az elfek vándorcsizmáját. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Kemény munka árán megjavítod a sebezhetetlenség ezüst fejpántját. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a sebezhetetlenség hosszú íját. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a regenerálódás barbár lándzsája újra használható. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

j 2141 12882 24401 18356 22360 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a tudás malachit karkötõjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a mentát ezüst nyakláncát. Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a regenerálódás vas lemezpáncélját. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a torony csepp fülbevalója újra használható. Kemény munka árán megjavítod a tûz szimbólumát. Nahát, szebb lett, mint újkorában! [50 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

j 8007 16090 8336 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a harcos ezüst fülbevalóját. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a sas karkötõjét. Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a gólem utazóköpenyét. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

kf 10571 19557 19722 12882 24401 bekészíted a 10571. tárgyat
Elõször el kell raknod egy csizmát (ld. LE parancs) ahhoz, hogy az elfek vándorcsizmáját be tudd készíteni. Felveszed a sebezhetetlenség ezüst fejpántját. Bekészíted a sebezhetetlenség hosszú íját. Felveszed a mentát ezüst nyakláncát. Felveszed a regenerálódás vas lemezpáncélját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

kf 18356 22360 2141 8007 833 bekészíted a 18356. tárgyat
Felveszed a torony csepp fülbevalóját. Felveszed a tûz szimbólumát. Felveszed a tudás malachit karkötõjét. Felveszed a harcos ezüst fülbevalóját. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

kf 16090 bekészíted a 16090. tárgyat
Felveszed a sas karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

kf 24731 106 bekészíted a 24731. tárgyat
A karmaidba veszed a regenerálódás barbár lándzsáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

v 159 4154 3 159. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemidézést. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Flare Dougan Trevalin vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

v 154 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+6% védekezés.) (-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Észreveszel 1 elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Killer Agy, egy ördögi vigyorú, sugárzó elméjû, vörös hajú, testes férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Ulthaodron karkötõ, óriás fülbevaló, a küzdelem vaspajzsa, a tökéletesség kõamulettje, a tolvaj csatos öve, a tökéletesség karikaszimbóluma, a tökéletesség malachit karkötõje, a tökéletesség díszes karkötõje, arany pszi váll-lap, ozin fülkarika, a titán malachitgyûrûje, a ragadozó malachitgyûrûje, a tökéletesség ezüst fejpántja, görényfarok, a kobra díszes köntöse, a pók smaragdgyûrûje, a tökéletesség fekete csizmája, a küzdelem fekete láncinge, asztrálgyöngy. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Killer Agy pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a quwarg behemót. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

k 3 254 418 kaland elvállalása
(3. kaland:) Jelentkezel az építésvezetõnél. A helytartói palota eddig sem volt az a rozzant viskó, de most a hátulról támasztó óriási cseppkövek belsejét is kivésik, és luxusbarlangot építenek bennük a helytartó leányának. Nos, egy ilyen szépségért te is mindent megtennél! Kemény fizikai munkát végzel.
[Építés próba 7-es küszöbre: sikertelen] Keményen dolgozol, de jó idõ múlva kiderül, hogy többet ártottál az építkezésnek, mint használtál. A munkavezetõ elzavar.
(254. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3 árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tûzfalat. (-12 vp.) A 3. árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! 20 ép-t sebzõdtél. A molitár 6 ép-t sebzõdik. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. árnyékmester létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 15 ép-t. A molitár 7 ép-t sebzõdik. Az 1. árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. 19 életpontnyit sebzõdsz. A molitár sebzõdik 3 ép-t. A molitár az 1. árnyékmestert rohamozza. A molitár az 1. árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 3. árnyékmester elmormol egy tûzgolyót. Sebzõdsz 22 ép-t. Az 1. árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Sebzõdsz 25 ép-t. A 2. árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. 19 életpontnyit sebzõdsz. Megrohamozod a 2. árnyékmestert. A 2. árnyékmestert próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. (35 ép-t sebeztél). Rávágsz bal csápoddal. Ez mellément. A regenerálódás barbár lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (11 ép-t sebeztél). A molitár az 1. árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. árnyékmester elmormol egy elektromos kezet. 10 életpontnyit sebzõdsz. A molitár rezisztálja. Magában motyogva, az 1. árnyékmester létrehoz egy elektromos kezet. 10 életpontnyit sebzõdsz. A molitár: a varázslatnak nincs hatása. A 3. árnyékmester ellõ egy elektromos kéz varázslatot. 10 ép-t sebzõdtél. A molitárt védi rezisztanciája. Támadod a 2. árnyékmestert. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (32 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Odacsapsz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A regenerálódás barbár lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). A 2. árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan. A molitár az 1. árnyékmestert támadja. Az 1. árnyékmester halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 3. árnyékmester létrehoz egy elektromos kéz varázslatot. 10 ép-t sebzõdtél. A molitár immúnis a varázslatra. A 3. árnyékmestert próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. El sem találtad. Lecsapsz bal csápoddal. Nem találtál. A regenerálódás barbár lándzsájával lesújtasz. (12 ép-t sebeztél). A molitár a 3. árnyékmestert támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. árnyékmester elvarázsol egy elektromos kezet. Sebzõdsz 10 ép-t. A molitár ellenállt a varázslatnak. A 3. árnyékmestert próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal. (39 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Mérgezed! A regenerálódás barbár lándzsájával támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. A 3. árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 170 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 88/16.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Szolgáidnak 24% jut. Viszed, ami mozdítható: 64 arany. A molitár eszik. (+25% jóllakottság.) Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta. Üvöltözést hallasz magad mögött. Két csupa karom-csupa fog Ryoni Ragadozó csahol a nyomodban! Futni kezdesz elõlük.
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre: sikeres] Gyorsabban szaladsz, üldözõid hamarosan lemaradnak. Nocsak, itt van valami: 69 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(418. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják. Továbbmész a második szobába. Borzalmas látvány tárul eléd: az elõtted levõ teremben pestissel fertõzött, magatehetetlen galetkik fetrengenek.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Bízol szervezeted ellenálló képességében, és amilyen gyorsan csak tudsz, átsietsz a termen. Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll. Egy ajtó van elõtted, amelyen mágikus rúnák sokasága izzik.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres] Szerencsére felismered õket! Megérintesz kettõt, és az ajtó kinyílik. Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul. Egy ketrec van itt, benne egy zöld ekinda. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a zöld ekindát! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. A lény azonban nem menekül el, hanem hozzád dörgölõdzik, és hízelgõ hangokat ad ki! Csatlakozni akar hozzád! Elmosolyodsz: lehet, hogy egy értékes szövetségest nyertél! Megsimogatod, mire körbeugrál vidáman. Amikor elindulsz, jön utánad. Aranyos háziállat... A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. [90 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
m 3 1 8 2232 3223 3225 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 79 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2003. nov. 24. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 29-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. dec. 1-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgáid is harcolni fognak az oldaladon! [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 180 sebzést okoztál, és 170 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 313 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Flare Dougan Trevalin, egy kalandokra éhes, felettéb robosztus férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 153. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 21 (26) / 5.56
[2] IQ: 15 (20) / 1.24
[3] ügyesség: 9 (14) / 0.45
[4] egészség: 12 (16) / 2.04
[5] mágia: 10 (16) / 1.36
[6] gyorsaság: 13 (12) / 12.25
[9] Méret/ép: 166 / 41
Min. méret: 162
Barlangméret: 166
PONTJAID
Varázspont: 163 / 86
Képességpont: 11 / 99%
Hõsi pont: 11 (6)
Tám.bónusz: 1%
Véd.bónusz: 53%
Galetki erõ: 635 / 344
Hírnév : 1934
Jóllakottság: 148%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 90 (0)
Galetki gyõzelmek: 24 (0)
Torzsz. csaták: 936 (1)
Torzsz. gyõzelmek: 808 (1)
Leölt torzszülött: 1234 (3)
Pszi csaták: 41 (0)
Pszi gyõzelmek: 30 (0)
Ájulások száma: 33 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: takarító (20)
Speciális képességeid:
+7 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +1 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját. 2.) Ölj öt méregférget, kizárólag a végtagjaidat használd! 3.) Ölj meg ugyanabban a fordulóban 10 torzszülöttet, majd BE 14.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 17 (20) / 0.64 [15] regeneráció: 11 (18) / 0 [16] tüskés bõr: 4 / 0
[17] vastag bõr: 9 / 0.20 [20] savimmunitás: 3 / 0 [24] rezisztencia: 5 / 0
[25] bûz: 10 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 1.43 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.01 [47] zárnyitás: 7 / 2.05
[48] mászás: 8 / 4.46 [49] rugalmasság: 4 / 0.05 [50] meggyõzõkészség: 9 / 4.85
[51] transzformáció: 2 / 0.84 [52] auraészlelés: 4 / 1.83 [53] ékszerészet: 5 / 0.14
[54] kereskedelem: 9 / 5.87 [55] szívósság: 10 / 0.25 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.49
[57] gyógynövények: 7 / 1.30 [58] nyomkeresés: 13 (14) / 3.85 [59] vezetõkészség: 6 / 0.35
[60] pszi támadás: 8 / 4.57 [61] pszi energia: 9 / 4.57 [63] éberség: 4 (1) / 1.01
[65] álcázás: 7 / 2.82 [66] lopakodás: 7 / 0.15 [67] régészet: 8 / 0
[68] zene: 8 / 0.35 [69] tanulás: 8 / 4.83 [70] idézés: 1 / 0.05
[71] javítás: 11 / 2.67        

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 15 (14) / 0.14 [101] szakért.: 14 (15) / 1.81 [102] sebzõ méreg: 12 / 0  
bal csáp [103] méret: 10 (8) / 0 [104] szakért.: 11 / 3.85 [105] sebzõ méreg: 6 / 0  
bal karom [106] méret: 4 (2) / 0 [107] szakért.: 7 / 4.39     a regenerálódás barbár lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 1.12 [42] csendvarázs: 4 / 0.06 [156] éhínség: 1 / 0
[17] gránitbõr: 12 / 9.51 [163] kineport: 7 / 1.20 [154] kisebb erõpajzs: 4 / 0.64
[28] óriáserõ: 13 / 1.40 [128] pszi csáp: 15 / 1.06 [159] szellemidézés: 7 / 0.44
[132] tudati méreg: 9 / 0.88 [19] tûzfal: 8 / 5.18    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] molitár 51/35 189% 120% 6 / 5.30 harcol
[2] zöld ekinda 50/50 94% 100% 1 / 0 harcol
lélekenergia rész 35% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
bsz
v 159 4154 3
v 154
p

HARCI PROGRAMOD
3: tûzfal t.var. ha ellenfeled #8644.
4: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van.
5: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van.
6: tûzfal t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 50.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 70.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #10. Prioritás: 60.
9: tûzlehelet használata ha ellenfeled #300. Prioritás: 150.
1: tûzlehelet használata ha a harc 1. köre van, Prioritás: 70, és ha ellenfeled #75.
10: tûzlehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 160, és ha ellenfeled #300.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 10 25; VI erõ:140% ép:10%; PV 5 3 2; PSZ 48 58 56; BA 9846 4154 5001 9015; PT 2;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4154 165 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #10 (1. épület), #13 (4. épület), #16 (9. épület), #23 (2. épület), #31 (3. épület), #32 (8. épület), #325 (143. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4154. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a sün halotti maszkja (#24941) 1 khaldoran öv (#137) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) * 1 Xantin bõröve (#169) * 1 a szellemek nagy pajzsa (#15012)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a tûz bõr mellvértje (#22196) 1 az élet kék köpenye (#5187)
1 az enyészet vándorcsizmája (#23171) 1 az elfek vándorcsizmája (#10571) 1 a káosz korrupt pajzsa (#16374)
* 1 a sebezhetetlenség ezüst fejpántja (#19557) 1 a szalamandra átlátszó köntöse (#25902) 1 a szellemek bõr mellvértje (#14996)
1 csontmaszk (#1092) 1 a regenerálódás zangrozi csizmája (#24523) * 1 a regenerálódás vas lemezpáncélja (#24401)
1 a küzdelem kerek pajzsa (#20411) * 2 spanyolcsizma (#201) 1 a gólem utazóköpenye (#8336)

Ékszerek, kincsek
3711 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 szivárvány karkötõ (#139)
5 üvegszimbólum (#138) * 1 Rogan karkötõje (#145) 59 drágakõ (#2)
1 az enyészet ónixgyûrûje (#23278) * 1 a regenerálódás malachitgyûrûje (#24627) 1 csepp fülbevaló (#1256)
* 1 a titán karikaszimbóluma (#5711) 1 a teknõs márványgyûrûje (#25526) 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 a tudás malachit karkötõje (#2141) * 1 a mentát ezüst nyaklánca (#12882) 1 a pontosság ezüst nyaklánca (#4332)
* 1 a torony csepp fülbevalója (#18356) 1 malachitgyûrû (#1227) 1 asztrálgyöngy (#233)
* 1 a tûz szimbóluma (#22360) * 1 a harcos ezüst fülbevalója (#8007) 1 kék szem szimbólum (#260)
* 1 a sas karkötõje (#16090)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 második kulcsdarab (#227) 1 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 a balek zsákja (#205)

Fegyverek
1 a védekezés harci nyílpuskája (#4888) * 1 a sebezhetetlenség hosszú íja (#19722) * 1 a regenerálódás barbár lándzsája (#24731)
1 hosszúkard (#1317) 1 ében nyílpuska (#133) 1 ében tündekard (#132)
4 harci fejsze (#12) 1 a káosz legendás nyílpuskája (#28749) 1 az angyalok hosszúkardja (#28317)

Varázsitalok és füvek
13 mátekel gomba (#21) 11 tejfonál (#28) 5 méregellenállás itala (#51)
1 védelem itala (#59) 10 ragálygomba (#26) 7 csótányláb (#25)
12 winropu moha (#22) 1 kék mitinda (#255) 2 sötét mák (#23)
5 hónakkupók (#30) 12 mézfû (#29) 8 gyilkos boróka (#27)
1 szemani gomba (#36) 3 elonotichlan (#31) 9 mitulen fû (#20)
7 rémcserje (#34) 1 fehér gyógyital (#50) 3 liánvirág (#24)
7 elfu moha (#33) 6 sárkányvirág (#32) 2 muskil (#37)
2 óriásnövés itala (#60) 3 bajnokok itala (#62) 1 sárga gyógyital (#61)
1 kihívás itala (#68) 2 velparaj (#35) 1 hatalom kék itala (#58)
1 immunitás itala (#71) 4 tûzlehelet itala (#53)

Egyéb kacatok
19 elektronit (#141) 14 pirgamit (#152) 26 ekinda haj (#147)
1 szójer csáprágó (#231) 6 húsevõ bibe (#151) 12 molitár háj (#165)
1 molad púp (#16) 14 mandibula (#157) 2 lemúr hártya (#161)
4 asztrálesszencia (#154) 12 barna manakõ (#149) 2 nordkristály (#146)
2 káoszkígyó pikkely (#230)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



2003. nov. 29-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét a Rubintól egészen a Zafírig. A találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2003. nov. 24. hétfõ. A szokástól eltérõen az új HKK kiegészítõ, az Ébredés frissen bontott paklik versenye is itt, a találkozón lesz megrendezve, 1 héttel a hivatalos megjelenés elõtt, sõt, korlátozott mennyiségben vásárolni is lehet belõle. Várunk nov. 29-én! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



QUWARG BEHEMÓT (200. LÉNY)
Ezek a hatalmas termetû, óriási páncélzattal védett rovarok minden bizonnyal a quwarg királynõk testõrségéhez tartoznak. Méregtõl csöpögõ csáprágójukat még egy képzett galetki számára is bölcs dolog elkerülni, hiszen még a dicsõségnél is fontosabb, hogy ne váljon belõled quwarg eledel.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2003. nov. 29., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában (és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.