Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Asztrális polip
Küldd el képeslapként!
"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 10:48:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-03-29 10:48:44 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-03-29 10:48:50 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9047-240

Karakterszám: 9047 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 240 Játékhét: 495
E forduló ára: 12 zs. Maradék zseton: 206
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2009. máj. 13. 9h:36'
A következõ fordulód táplálható: 2009. máj. 14.

E-mail!

ANUSZ KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32630.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*máj. 11.* Fikusz Kukisz gyõzelmet aratott Morq Fan Gor felett. *máj. 11.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Roxánát. *máj. 11.* Fikusz Kukisz gyõzelmet aratott Ambassadar felett. *máj. 11.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Ambassadart. *máj. 11.* Fikusz Kukisz gyõzelmet aratott Ren felett. *máj. 11.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Morq Fan Gort. *máj. 11.* Fikusz Kukisz és Roxána megküzdöttek egymással, és Fikusz Kukisz gyõzött. *máj. 11.* Fikusz Kukisz elsõként ért el 100-as ügyesség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *máj. 12.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Szarkaagyú Sirakát. *máj. 12.* Fikusz Kukisz és Roxána megküzdöttek egymással, és Fikusz Kukisz gyõzött.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 227.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 800.]

be 9 3 2 3 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 800.]
j 28091 tárgy javítása
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen az angyalok halotti maszkja újra használható.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 790.]

az 12748 14682 tárgy azonosítása
Beazonosítással próbálkozol. A mentát vas mellvértje: értéke 346 arany. Hatása a képességeidre: +22% védekezés, +3 ügyesség, +3 mágia, -4 gyorsaság. A szívósság ezüst nyaklánca: értéke 192 arany. Hatása a képességeidre: +3 ügyesség, +4 méret.
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 786.]

kf 21926 19272 21897 28091 bekészíted a 21926. tárgyat
Felveszed a tökéletesség márványgyûrûjét. Bekészíted a kígyó hosszú íját. Felveszed a tökéletesség csontamulettjét. Felveszed az angyalok halotti maszkját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 786.]

ee 24988 134 2 132 216 133 sok-sok eladás
Azt a tárgyat nem adhatod el (bizonyos tárgyakkal tilos a kereskedés). Elmész a szint középpontjában épült boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 34 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 68 ap, sötét mák (#23) 34 ap, velparaj (#35) 102 ap, xita uborka (#39) 102 ap, tokin kaktusz (#40) 136 ap, kötél (#128) 17 ap, ében tündekard (#132) 34 ap, ében nyílpuska (#133) 51 ap, ében láncing (#134) 68 ap, üvegszimbólum (#138) 25 ap, Rogan karkötõje (#145) 204 ap, a háború köve (#156) 255 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 68 ap, nagyobb jégöv (#185) 221 ap, platina nadrág (#186) 221 ap, kék mutációs gyûrû (#190) 102 ap, a nyomkeresés fejpántja (#194) 68 ap, ozin fülkarika (#211) 136 ap, pikkelypáncél (#223) 51 ap, törpe balta (#224) 6 ap, óriás fülbevaló (#225) 340 ap, törp szekerce (#235) 85 ap, õsgyémánt (#237) 510 ap, kõmûves kalapács (#250) 136 ap, manapoid amulett (#295) 850 ap, lelakatolt ládikó (#310) 510 ap, olaj (#415) 17 ap, elsõsegély csomag (#619) 3500 ap, az erõ díszes fejpántja (#1556) 189 ap, az erõ karikaszimbóluma (#1661) 197 ap, az erõ aranyozott fülbevalója (#1708) 499 ap, az erõ hosszúkardja (#1767) 334 ap, a tudás szarvas sisakja (#1978) 528 ap, az ügyesség fekete csizmája (#2472) 318 ap, az ügyesség csatos öve (#2516) 185 ap, a gyorsaság szürke maszkja (#3793) 507 ap, a gyorsaság ezüst fejpántja (#3807) 318 ap, az élet díszes fejpántja (#5156) 189 ap, a titán nagy pajzsa (#5562) 397 ap, a törpék fekete csizmája (#6522) 381 ap, a törpék díszes karkötõje (#6642) 381 ap, a kobra átlátszó köntöse (#7452) 381 ap, a harcos ezüstcsizmája (#7874) 860 ap, a harcos bronz amulettje (#7948) 583 ap, az óriás szarvas sisakja (#8728) 603 ap, az óriás sárga öve (#8817) 375 ap, az entek bronz mellvértje (#9597) 483 ap, az entek szárnyas sisakja (#9627) 397 ap, az entek ónix karkötõje (#9793) 583 ap, a remete fekete csizmája (#12372) 381 ap, a remete hosszú íja (#12522) 397 ap, a mentát gyalogos lándzsája (#13032) 397 ap, a sebesség csontmaszkja (#13242) 381 ap, a sebesség utazóköpenye (#13286) 240 ap, a sebesség ónixgyûrûje (#13378) 583 ap, a harcmûvész hosszúkardja (#13917) 397 ap, a majom vas lemezpáncélja (#14051) 367 ap, a majom kerek pajzsa (#14111) 259 ap, a szívósság malachitgyûrûje (#14727) 381 ap, a szellemek harci nyílpuskája (#15238) 644 ap, a gepárd kõamulettje (#15596) 244 ap, a gepárd görbekardja (#15716) 259 ap, a sas csontmaszkja (#15942) 381 ap, az elefánt nehéz nyílpuskája (#16587) 432 ap, a természet díszes pikkelyvértje (#16767) 432 ap, a természet hosszú íja (#17022) 397 ap, a természet nehéz nyílpuskája (#17037) 432 ap, a bölcsesség könnyû íja (#17921) 259 ap, a torony háromszögszimbóluma (#18312) 391 ap, az energia kék köpenye (#18687) 375 ap, a kígyó malachit karkötõje (#19241) 244 ap, a ragadozó vörös maszkja (#19994) 860 ap, a ragadozó szöges öve (#20068) 575 ap, a küzdelem bõr mellvértje (#20396) 326 ap, a küzdelem ezüst fülbevalója (#20607) 375 ap, a túlélés ónix karkötõje (#21493) 583 ap, a tökéletesség ezüst fejpántja (#21807) 444 ap, a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911) 363 ap, a tûz bíbor láncinge (#22182) 373 ap, a tûz háromszögszimbóluma (#22362) 265 ap, a tûz csonttõre (#22451) 134 ap, a jég díszes karkötõje (#22842) 255 ap, az enyészet díszes köpenye (#23188) 424 ap, az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231) 142 ap, az enyészet csontamulettje (#23247) 255 ap, a villám bronz mellvértje (#23547) 357 ap, a villám csontamulettje (#23697) 255 ap, a regenerálódás hosszúkardja (#24717) 271 ap, a teknõs szárnyas sisakja (#25377) 271 ap, a teknõs háromszögszimbóluma (#25512) 265 ap, a teknõs nehéz nyílpuskája (#25587) 306 ap, a teknõs hosszúkardja (#25617) 271 ap, a yeti sárga öve (#26367) 248 ap, a sav nehéz nyílpuskája (#26937) 306 ap, az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312) 265 ap, a légzés ezüst láncinge (#27583) 575 ap, a légzés sárga öve (#27717) 248 ap, a légzés csontamulettje (#27747) 255 ap, az angyalok ezüst fejpántja (#28107) 255 ap, az ellenállás szarvas sisakja (#28528) 452 ap, az ellenállás csontmaszkja (#28542) 255 ap, a bûz szárnyas sisakja (#28977) 271 ap, a bûz háromszögszimbóluma (#29112) 265 ap, a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) 306 ap. Eladod a sün díszes köpenyét 133 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladsz 1 ében láncinget 25 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 drágakövet 23 aranyért. Eladsz 2 ében tündekardot 24 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 ében nyílpuskát 19 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 781.]

dk 30 dobása 30. kalandnak
Visszamész a barlangodba. Rendben, 30. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 781.]

v 152 171 152. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy felejtést. A varázslatot teljesen elfelejtetted. Felejteni próbálod a savpajzs varázslatot. Visszakapsz 2 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-10 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

v 146 3 3 146. varázslat elmondása
A varázslatot elmondod, de nincs semmiféle hatása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

var 160 1 28 1 129 1 160. varázslatra 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot esszenciaelnyelés varázslatod erejének növelésére. Elköltesz 1 képességpontot óriáserõ varázslatod erejének növelésére. Elköltesz 1 képességpontot mentális robbanás varázslatod erejének növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

var 131 1 131. varázslatra 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot sz.áll.roncsolása varázslatod erejének növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

kno 1 2 3 1 4 1 1. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 34! Elköltesz 1 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. Elköltesz 1 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

kno 6 1 25 2 17 1 6. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. Elköltesz 2 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. Elköltesz 1 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

kno 23 1 24 1 26 1 23. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az imm.ktkt.méreg harci képességed növelésére. Elköltesz 1 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 20. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a lõfegyver harci képességed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

kno 106 6 106. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 16.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

h 102 102. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 102. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 771.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

bsz 9 6 13 14 19 24 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina*, szellõzõrendszer*, bányagép, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, ivó, istálló, nekrofun trón*, fûraktár, tanácsterem, itató*, vadászsarok, fókuszgömb.
[Jelenleg készülõ épületek:] könyvtár (2139/2500 TVP), katonai gyakorlópálya (202/4000 TVP).
[Tagok listája:] Sequator #9740 (2847 TVP), Jég #9859 (4687 TVP), Llys Meldryn #4154 (4209 TVP), Crag Hack Drakon XSI #9846 (4065 TVP), Abraxas #5001 (3978 TVP), Anusz #9047 (1320 TVP), Kharas #9700 (4588 TVP), Flare Dougan Trevalin #9090 (3016 TVP), Dar'es Dygma #6679 (4608 TVP), Ghalletki Jónás #9015 (4182 TVP), Landoo Dor Blazeer #5477 (611 TVP), Halálosztó Braien #7430 (1600 TVP), Elektro Modulator Dva' #4549 (1100 TVP), Hegyesfülû Thor #5365 (2865 TVP), Winnirixi #4121 (3300 TVP).
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 758.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elmondasz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+10% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 755.]

ep 16 20 1 építed a 16. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a katonai gyakorlópálya építését. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 20 TVP-nyit haladt, még 3778 van hátra. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 735.]

m 18 1 44444 44333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,1) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M -3) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 19,1) A négy égtáj közül keletet választod. A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 19,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 9) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 20,1) Tovább keletre! Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Trento városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 53 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Kametky város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 80 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 62 százas lépés után érkezett meg Trento városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Kametky érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre.
(M -3) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 20,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 19,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 20,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 0) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 19,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 724.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

psz 58 66 48 52 65 54 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: nyomkeresés, lopakodás, mászás, auraészlelés, álcázás, kereskedelem.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 724.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Elhagyod a Csarnokot. Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Lord Arlon Di Saory, egy markáns, smaragdzöld szemû, délcegen sudár, kékvérû férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: bronz helyt. emlékérem, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, vörös karkötõ, khaldoran öv, Enyészmester, aréna csont érme, platina nadrág, orgling fétis, a bénaság fülbevalója, a teknõs harci íja. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+5 méretükre). (-3 vp.) Lord Arlon Di Saory feléd mozog. Lord Arlon Di Saory rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (76 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod Lord Arlon Di Saoryt. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Vastag bõrét szaggatod. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (27 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Odacsapsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Lord Arlon Di Saory rád támad. Lord Arlon Di Saory savat lehel rád. (86 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-3 ép.) Lord Arlon Di Saory regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod Lord Arlon Di Saoryt. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Elõresuhintasz farkaddal. Ez mellément. Pofádat nagyra tátva harapsz. (49 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Lord Arlon Di Saory téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (85 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-3 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 217 sebzést okoztál, és 263 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-8 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t. (-8 vp.) 8 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-8 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 36 ép-t. (-8 vp.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 szint nagyobb gyógyítás varázslat; [35 TVP-t használtál fel, maradt még 689.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (355. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 684.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 679.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (317. kaland, összköltsége 15 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt gyilkos boróka nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen kisilabizálod: 302. A massza támadása. Az Árnyékhegység mögül különös lény kel útjára. Egyetlen identitás, de képes számtalan darabra szakadni, és részei önállóan cselekedhetnek. Érintése minden értelmes lény számára halálos, ugyanis tudatuk elvész, testüket magába olvasztja. Hagyományos fegyverek és a mágia nem hat rá, így legyõzhetetlennek látszik, eljut egészen Kariotáig, a Namír Birodalom fõvárosáig. A pusztulás elkerülhetetlennek látszik, amikor a Sheran papok összefogása megmenti az országoté speciális mérget készítenek, amely megszünteti a massza részei közötti kapcsolatot, így sebezhetõvé teszi a lényt. A Sheran papok a khadil kristály alkalmazásának visszaszorítását kérik segítségükért cserébe.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 669.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (216. kaland, összköltsége 15 TVP.) Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a tökéletesség csonttõre.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 659.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy nyílást pillantasz meg a földön. Egy alattad levõ barlangfolyosóra vezet. Mentálisan elõhívod, hogy mit tudsz a környékrõl. Nem, nem ismersz járatot, amelyik ez alatt húzódna! Tehát ez valamilyen titkos barlang lesz. Talán érdemes majd megvizsgálni! Persze némi ügyességet igényel, hogy azon a nyíláson le tudj mászni... (377. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 muskilt. Folytatod a régészkedést. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 649.]

z 168 20 zenélsz 168. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz rajta. Egy saját dalodat adod elõ, amely kiválóan kísérhetõ ezzel a hangszerrel. Mûsorodat a közönség kitörõ lelkesedéssel fogadja. Elismerõ füttyentések és tapsvihar követeli a ráadást. És persze potyog a pénz! (+58 arany.) Közelebbrõl látod, hogy az arany között egy tárgy is van. Ez egy nordkristály! Úgy látszik, egy galetkinek nem volt rá szüksége.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 629.]

k 302 280 494 289 214 338 kaland elvállalása
(302. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy elõszobában találod magadat. Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Amikor továbbmész, a földön ragacsos kötelek sokaságát látod. Pókháló? Óvatosnak kell lenned!
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikeres] Körülnézel. Minden sarokban egy fémcsigát látsz, amelyen kötél van átvetve, ami a padlóhoz vezet. Aha! Csapda! Pontos dobásokkal tönkreteszed a csigákat, és így veszély nélkül át tudsz sétálni.
Nocsak, itt van valami: 9 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(280. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Lefelé mászol.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura: 13-as méretû 24-es szintû csáprágó.] és egy pusztító szójer (#154) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû csáprágó, 10-es tárgyirtás.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+5 méretükre). (-3 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. Hercegnõ elõhív egy tûzgolyó varázslatot. A szójer királynõ 25 ép-t sebzõdik. A pusztító szójer 42 sebzést kap. A mutáns szójer 36 ép-t sebzõdik. Az elektromancer elmond egy elektromos fal varázslatot. A pusztító szójer elindul a szárazföldi uborka felé. A szárazföldi uborka a pusztító szójer felé mozog. A pusztító szójer és a szárazföldi uborka egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Hercegnõ létrehoz egy tûzgolyót. A szójer királynõ 27 ép-t sebzõdik. A mutáns szójer 49 ép-t sebzõdik. Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. A szójer királynõ ellenáll a varázslatnak. Megindulsz a mutáns szójer felé. Már ott is vagy! A szójer királynõ az elektromancert rohamozza. A szójer királynõ 6 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. A mutáns szójer közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a mutáns szójert. Odacsapsz bal mancsoddal. (83 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz farkaddal. (79 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Elõrehajolva harapni próbálsz. (89 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (69 ép-t sebeztél). Mérgezed! A mutáns szójer halálos sebet kapva a földre zuhan. A szójer királynõ az elektromancert támadja. A pusztító szójer és a szárazföldi uborka egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Hercegnõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Sebzõdsz 47 ép-t. A szárazföldi uborka 44 ép-t sebzõdik. A pusztító szójer 44 sebzést kap. Az elektromancer elmormol egy villámsújtás varázslatot. A szójer királynõ 13 ép-t sebzõdik. Megközelíted a szójer királynõt. Sebzõdsz 24 ép-t az elektromos faltól. Megtámadod a szójer királynõt. Lesújtasz bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol farkaddal. (72 ép-t sebeztél). Paralizálod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (79 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Odacsapsz jobb karmoddal. (59 ép-t sebeztél). A szójer királynõ hörögve elterül. A pusztító szójer és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A szárazföldi uborka hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** Hercegnõ ellõ egy tûzgolyó varázslatot. A pusztító szójer 46 sebzést kap. A pusztító szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 289 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hercegnõ: 360/0, az elektromancer: 43/30, a szárazföldi uborka: 13/145.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+134%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 14%. Elteszed a zsákmányt, ami 3 szójer csáprágó, 38 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 22 ép-t. (-8 vp.) 42 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.)
Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, szárazföldi uborka újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(494. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 3 tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+5 méretükre). (-3 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Hercegnõ elmormol egy tûzgolyót. Az 1. tycharonid 43 sebzést kap. A 2. tycharonid sebzõdik 34 ép-t. A 3. tycharonid 36 sebzést kap. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. tycharonid elvarázsol egy pengefalat. A 3. tycharonid elõhív egy pengefal varázslatot. Az 1. tycharonid ellõ egy pengefal varázslatot. Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos fal! A szárazföldi uborka megközelíti az 1. tycharonidot. A szárazföldi uborka 45 sebzést kap a pengefaltól. A szárazföldi uborkát védi rezisztanciája. A szárazföldi uborkát védi rezisztanciája. A szárazföldi uborka az 1. tycharonidot támadja.
*** 2. KÖR *** Hercegnõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. A szárazföldi uborka 38 ép-t sebzõdik. Az 1. tycharonid 41 sebzést kap. A 2. tycharonid sebzõdik 40 ép-t. A 3. tycharonid sebzõdik 36 ép-t. A 2. tycharonid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elbájolás! A szárazföldi uborka csatlakozik a 2. tycharonid oldalához. A 3. tycharonid elõhív egy elbájolás varázslatot. Az elektromancer megúszta! Az 1. tycharonid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elbájolást. Az elektromancer csatlakozik az 1. tycharonid oldalához. Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol egy villámsújtást. 36 életpontnyit sebzõdsz. A szárazföldi uborka irányába mozogsz. A szárazföldi uborka feléd rohan. A szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (87 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Roncsolod bõrét. Rávágsz farkaddal. (74 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (86 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (61 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Szagod látható benyomással van rá (18 sebzés). A szárazföldi uborka halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Hercegnõ varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. Az 1. tycharonid sebzõdik 38 ép-t. A 2. tycharonid 38 ép-t sebzõdik. A 3. tycharonid sebzõdik 25 ép-t. Az 1. tycharonid halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. tycharonid holtan terül el. Magában motyogva, a 3. tycharonid létrehoz egy elbájolást. Hercegnõ ellenáll a varázslatnak. Az elektromancer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. Sebzõdsz 10 ép-t. A 3. tycharonid irányába mozogsz. A varázslat nem hatott rád. Rezisztálod a varázslatot. 45 életpontnyit sebzõdsz a pengefaltól. Támadod a 3. tycharonidot. Benyomsz neki bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Rávágsz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Kitátod szádat, harapni próbálsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Elõre szúrsz jobb karmoddal. (57 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (9 sebzés). A 3. tycharonid hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** Az elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megközelíted az elektromancert. Nem hat rád. Támadod az elektromancert. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (87 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odacsapsz farkaddal. (73 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (68 ép-t sebeztél). Rávágsz jobb karmoddal. (58 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (18 sebzés). Az elektromancer hörögve elterül.
[A csatában összesen 337 sebzést okoztál, és 93 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hercegnõ: 369/0, az elektromancer: 46/132, a szárazföldi uborka: 2/222.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+132%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 14%. Elrakod a zsákmányt, ami 3 smaragd esszencia, 38 arany és 2 hamis arany. Hercegnõ habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Szívesen bekapnál valamit. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+54% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 16 életpontot. (-8 vp.) Gyógyulsz 10 életpontot. (-8 vp.) 23 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 50 ép-t. (-8 vp.)
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy kígyópók (#160).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+5 méretükre). (-3 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Hercegnõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A kígyópók 39 ép-t sebzõdik. A kígyópók máris elõtted terem! A kígyópók téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (39 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Méreg marja tested. Sebzõdsz 23 ép-t.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a kígyópókot. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (83 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (78 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Harapni próbálsz. (82 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (53 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). A kígyópók kileheli lelkét. Mérgezõdsz. 23 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 282 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hercegnõ: 39/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+69%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 7%. Hercegnõ eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+96 életpont.)
Hurrá, kincset találtál, ami egy hosszú lándzsa.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont és 50% lélekenergia.

(289. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226) [aura: gyorsaság: 14.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid figyelõ elmormol egy megszakítást. A 2. manapoid figyelõ varázshatalma segítségével elmond egy a forrás érintését. Összegyûjtve mágikus energiáit, Hercegnõ elvarázsol egy tûzgolyót. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Az 1. manapoid figyelõ elmormol egy tudatrombolás varázslatot. Hercegnõ ellenáll a varázslatnak. Az 1. manapoid figyelõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. manapoid figyelõt próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (62 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. (62 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (62 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Odacsapsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (15 sebzés). Az 1. manapoid figyelõ holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Hercegnõ elvarázsol egy tûzgolyót. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. A 2. manapoid figyelõ elmormol egy annihiláció varázslatot. Hercegnõ elkerülte a varázslatot. A 2. manapoid figyelõt próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (68 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Elõresuhintasz farkaddal. (69 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Harapni próbálsz. (69 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (49 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (13 sebzés). A 2. manapoid figyelõ holtan terül el.
[A csatában összesen 445 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hercegnõ: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+122%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 13%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 barna manakõ, 6 drágakõ, 48 arany és 3 hamis arany. Hercegnõ kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(214. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.

(338. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 monozoid (#135).

*** 1. KÖR *** Hercegnõ ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. monozoid sebzõdik 37 ép-t. A 2. monozoid sebzõdik 39 ép-t. Az 1. monozoid varázshatalma segítségével elmond egy fürgülést. Az 1. monozoid öregedett 1 évet. Magában motyogva, az 1. monozoid létrehoz egy féreg érintését. A 2. monozoid elmormol egy fürgülés varázslatot. A 2. monozoid öregedett 1 évet. Heves kézmozdulatok közepette a 2. monozoid elmormol egy féreg érintését. Az 1. monozoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. monozoidot próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. (65 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. (61 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (62 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb karmoddal. (52 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Nehezen bírja a szagodat (15 sebzés). Az 1. monozoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Hercegnõ létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 21 ép-t. A 2. monozoid 42 sebzést kap. A 2. monozoid rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -11 vastag bõr.) Lesújt rád jobb csápjával. (17 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -11 vastag bõr.) Odacsap neked jobb csápjával. (21 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Meglóbálva zúz jobb csápjával. (17 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Tekergetve suhint bal csápjával. (20 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Ostorként csattant bal csápjával. (17 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** Hercegnõ ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Nem hat rád. A 2. monozoid 35 ép-t sebzõdik. A 2. monozoid rád veti magát. Lecsap rád jobb csápjával. (29 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -1 vastag bõr.) Rád vág jobb csápjával. (21 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (22 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Rád vág jobb csápjával. (25 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Rád vág bal csápjával. (14 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Ostorként csattant bal csápjával. (21 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 227 sebzést okoztál, és 247 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hercegnõ: 174/0.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+190 életpont.)
[169 TVP-t használtál fel, maradt még 460.]

ftk 1 4 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy maerju (#269). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A maerjut próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (77 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (74 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (68 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Lesújtasz jobb karmoddal. (50 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (22 sebzés). Hercegnõ a maerjut támadja.
*** 2. KÖR *** A maerjut próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. (77 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (66 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (59 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Felé ütsz jobb karmoddal. (44 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (21 sebzés). A maerju kileheli lelkét.
[A csatában összesen 424 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hercegnõ: 28/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 8%. Összegyûjtöd a "kincset": 61 arany és 3 hamis arany. Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél savimmunitás tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. Sajnos még csak nem is ismered ezt a szakértelmet. Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból. [40 TVP-t használtál fel, maradt még 420.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 5 véletlen kalandot teljesítettél, így +23% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ (1.60).
Ebben a körben +2 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2221 sebzést okoztál, és 759 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 20 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 422 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 850 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Anusz, egy nagy darab, zöldvérû, véres farkú, kéjes arcú, lomha barom férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: micinista. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.60). Ez a 240. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 34 (38) / 0.97
[2] IQ: 15 (19) / 6.79
[3] ügyesség: 11 (15) / 2.35
[4] egészség: 18 (22) / 16.26
[5] mágia: 11 (15) / 3.31
[6] gyorsaság: 14 (24) / 12.25
[9] Méret/ép: 228 (230) / 191
Min. méret: 195
Barlangméret: 227
PONTJAID
Varázspont: 199 / 1
Képességpont: 32 / 67%
Hõsi pont: 87 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 17%
Galetki erõ: 958 / 316
Hírnév : 3024
Jóllakottság: 136%
Életkor: 16 / 19
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 403 (1)
Galetki gyõzelmek: 158 (0)
Torzsz. csaták: 1463 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 1180 (5)
Leölt torzszülött: 2257 (11)
Pszi csaták: 127 (0)
Pszi gyõzelmek: 36 (0)
Ájulások száma: 145 (2)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadászmester (40)
Speciális képességeid:
+14 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +5 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogass el úgy a klánépületbe, hogy pontosan 555 TVP-d van! 2.) Arass 3 gyõzelmet egyetlen kör alatt a torzszülött arénában, majd még abban a körben menj el a klánépületbe. 3.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[17] vastag bõr: 19 (23) / 12.80 [23] imm.ktkt.méreg: 11 (15) / 2 [24] rezisztencia: 20 / 0.20
[25] bûz: 15 / 3 [26] lõfegyver: 4 / 2    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 11 / 2.77 [46] csapdaészlelés: 10 / 4 [47] zárnyitás: 9 / 4.26
[48] mászás: 11 / 4.37 [49] rugalmasság: 6 / 1.05 [50] meggyõzõkészség: 9 / 1.84
[51] transzformáció: 6 / 0.44 [52] auraészlelés: 12 / 3 [53] ékszerészet: 5 / 0.34
[54] kereskedelem: 9 / 4.57 [55] szívósság: 13 / 1.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.99
[57] gyógynövények: 13 / 5.94 [58] nyomkeresés: 14 (19) / 4.47 [59] vezetõkészség: 7 / 1.27
[60] pszi támadás: 10 / 2.29 [61] pszi energia: 10 / 1.39 [62] lopás: 7 / 2.25
[63] éberség: 8 / 2.57 [64] átokszórás: 11 / 4.11 [65] álcázás: 25 / 0.82
[66] lopakodás: 6 / 1.72 [67] régészet: 9 / 3.77 [68] zene: 10 / 3.78
[69] tanulás: 11 / 10.37 [70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 15 / 3.55
[72] építés: 9 / 8.12 [73] felderítés: 7 / 4.91    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 27 / 6.86 [101] szakért.: 19 / 2.95 [102] roncsolás: 25 (27) / 0  
farok [103] méret: 21 / 0 [104] szakért.: 15 / 7.54 [105] paraliz.méreg: 21 (23) / 0  
fog [106] méret: 16 / 1 [107] szakért.: 14 / 6.68 [108] rothasztás: 15 (17) / 10  
jobb karom [109] méret: 12 / 3 [110] szakért.: 9 / 2.04 [111] sebzõ méreg: 13 (15) / 4  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[160] esszenciaelnyelés: 15 / 5.29 [152] felejtés: 6 / 4.44 [31] féreg érintése: 6 / 0.92
[163] kineport: 5 / 0.32 [154] kisebb erõpajzs: 7 / 2.44 [146] kontakt.õseiddel: 5 / 2.08
[129] mentális robbanás: 6 / 5.64 [153] nagyobb gyógyítás: 3 / 1.24 [28] óriáserõ: 10 / 4.21
[131] sz.áll.roncsolása: 9 / 5.60        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Hercegnõ, az árnyékmester 78/78 64% 200% 14 / 7.90 harcol
[2] elektromancer 60/0 24% 30% 1 / 0.75 ájult
[3] szárazföldi uborka 115/0 6% 30% 1 / 0.29 ájult
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 1

MAKRÓID
1. Makró
psz 45 46 57 47 56 59
ism 3
p
z 168 50
x 10
2. Makró
psz 58 66 48 52 65 54
ism 3
p
ism 3
x 10
z 168 20
3. Makró
psz 50 54 53 49 55 73
ism 3
p
ism 3
x 10
z 167 20
4. Makró
bsz 9 6 13 14 19 24
v 154
ep 16 20 1

HARCI PROGRAMOD
1: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 10.
2: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 40.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 10 153; VI erõ:300% ép:25%; PV 2 7 3 5; PSZ 58 66 48 52 65 54; TT 35; HE 1; PT 3; PTA 129 129 129 129 129;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 20 szint: 17 sebzés: 75-83

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 34.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #18 (4. épület), #51 (20. épület), #355 (240. forduló), #317 (240. forduló), #358 (239. forduló), #216 (240. forduló), #273 (228. forduló), #377 (240. forduló), #470 (227. forduló), #286 (229. forduló), #290 (229. forduló), #413 (229. forduló), #292 (230. forduló), #270 (230. forduló), #439 (230. forduló), #482 (230. forduló), #338 (232. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4154. karakternél van. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén dolgozol, eddig 222 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a mentát vas mellvértje (#12748) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) * 1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821)
* 1 az angyalok halotti maszkja (#28091)

Ékszerek, kincsek
* 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a sebezhetetlenség ónix karkötõje (#19693) 1 a szívósság ezüst nyaklánca (#14682)
* 1 a teknõs ónix karkötõje (#25543) * 1 a tökéletesség csontamulettje (#21897) * 1 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926)
32000 arany (#1) 3 arany orgling fétis (#296) * 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
569 drágakõ (#2) 1 galetki érdemérem (#276) 460 hamis arany (#809)
* 1 nilbongi kitûzõ (#311) 5 orgling fétis (#269)

Felszerelés
1 antiõskõ (#206) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 bíborszínû medál (#512)
1 furulya (#167) 1 hebrencs csapda (#582) 1 lant (#166)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 molitár dob (#168) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a kígyó hosszú íja (#19272) 1 a Kõ Kardja (#216) 1 a tökéletesség csonttõre (#22001)
1 hosszú lándzsa (#1333)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 4 csapdaészlelés itala (#65) 8 csótányláb (#25)
10 elfu moha (#33) 21 elonotichlan (#31) 38 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom bíbor itala (#77) 2 hatalom kék itala (#58) 8 hónakkupók (#30)
4 immunitás itala (#71) 1 javítás itala (#108) 2 kalmárok itala (#66)
1 kék manaital (#75) 1 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64)
10 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76) 31 mátekel gomba (#21)
12 méregellenállás itala (#51) 6 mézfû (#29) 29 mitulen fû (#20)
9 muskil (#37) 3 narancs gyógyital (#80) 6 óriásnövés itala (#60)
2 õsmágus szájvize (#69) 4 parafû (#41) 5 pontosság itala (#72)
23 ragálygomba (#26) 14 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61)
28 sárkányvirág (#32) 2 sötét mák (#23) 1 szemani gomba (#36)
53 tejfonál (#28) 2 tokin kaktusz (#40) 49 üvegcse (#14)
5 védelem itala (#59) 1 velparaj (#35) 6 waarkin (#38)
4 winropu moha (#22) 1 xita uborka (#39) 3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 4 barna manakõ (#149) 1 birkózó fétis (#345)
1 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 4 duzzadt xenópete (#479)
38 ekinda haj (#147) 1 gólemagyag (#330) 3 húsevõ bibe (#151)
3 káoszkígyó pikkely (#230) 1 kõtroll szem (#274) 1 lidércvelõ (#339)
3 molad púp (#16) 9 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 11 õsi relikvia (#17) 1 õspók pete (#331)
25 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236) 15 smaragd esszencia (#229)
4 szirénhaj (#293) 22 szójer csáprágó (#231)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 21 hamis arany (#809), 14 drágakõ (#2), 1 gyilkos boróka (#27), 1 sötét mák (#23), 3 szójer csáprágó (#231), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 az angyalok halotti maszkja (#28091), 1 a tökéletesség csonttõre (#22001), 1 hosszú lándzsa (#1333), 2 barna manakõ (#149), 1 nordkristály (#146), 3 smaragd esszencia (#229), 1 muskil (#37).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278), 1 a sün díszes köpenye (#24988), 1 ében láncing (#134), 1 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MAERJU (269. LÉNY)
Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyû préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget. Külsõ héja a kõevõk, belsõ, puhább részei a puhányok számára jelent bõséges táplálékot.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.