Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tömegbájolás
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 18:39:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9043-55

Karakterszám: 9043 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 55 Játékhét: 529
E forduló ára: 9 zs. Maradék zseton: 25
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. jan. 9. 19h:38'
A következõ fordulód táplálható: 2024. jan. 10.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

ZUGRAVUN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 2033.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 809.]

szl 15 75 szolgák lélekenergia-részesedése 15%
Rendben, a harcban szerzett lélekenergia 15 százalékát engeded át szolgáidnak. Ha jóllakottságod 75% alatt van, te eszel elõször, egyébként a szolgáid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 809.]

szgy 3 szolga gyógyíttatása körönként max. 3 alkalommal
Szolgáidat egy körben max. 3 alkalommal gyógyíttatod a templomban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 809.]

var 13 13 13. varázslatra 13 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot jégcsóva varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 809.]

h 210 154 210. tárgy használata
Bekapod a varázskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb erõpajzs varázslatod ereje 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 809.]

v 154 154. varázslat elmondása
Ellõsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+22% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 806.]

k 4 kaland elvállalása
(4. kaland:) Ellátogatsz a varázslóhoz.
[Tárgyhasználat: 1 hónakkupók]
[Tárgyhasználat: 1 sziklarepesz]
[Tárgyhasználat: 2 elektronit]
A mágus örömmel fogad, és levezet az alagsorba. Itt már egy nagy üst fortyog, a mágus mindenféle porokat szór bele! Végül átveszi az anyagokat, amelyeket hoztál neki, és azt is beleszórja.
- Most elmondom a szükséges varázsigéket, te pedig addig kavargasd, és adagold bele szép lassan a fehér zuzmót! - Ezzel egy óriási fakanalat és egy marék zuzmót nyom a kezedbe. A mágus lehunyja a szemét, és mormolni kezd, miközben nyitott tenyerét az üst fölé tartja. Te buzgón kevergetsz és szórod a zuzmót - reméled, hogy mindent jól csinálsz.
[Varázsitalfõzés próba 5-ös küszöbre: sikeres]
A varázsló befejezi a varázsigéket. Kellemes illat száll föl az üstbõl! Izgatottan várod, hogy mi lesz az eredmény. A mágus elõvesz egy hatalmas kanalat, és mer az italból, majd megissza. A következõ pillanatban a bõre, a haja, mindene teljesen lila lesz! Elszörnyedve lépsz hátra: tudod, hogy ezúttal nem úszod meg következmények nélkül! A mágus elõvesz egy tükröt, és belenéz. Legnagyobb meglepetésedre mosolyog!
- Talán egy kicsit még kellene módosítani az árnyalaton, de egyébként jó lesz. - motyogja. Döbbenten bámulsz. Te bizony nem fogsz ebbõl a löttybõl inni! De a varázsló nem is kínál. Ehelyett felvezet az egyik toronyszobába, és megtanítja neked jutalmul a gigaököl varázslatot.
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 791.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Tes Tos Teron, egy fekete bõrû, szürke szemû, fegyvereivel bíbelõdõ férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a kalmár nyaklánca, bronzmedál, fekete nadrág, khaldoran öv, Enyészmester, vas mellvért, az egészség gyûrûje. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Tes Tos Teron mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálpók. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 791.]

m 3 5 8100 1114 4433 1234 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,5) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8 100) A legközelebbi feladat megoldásánál 100 lesz a válaszod.
(M 3,4) Tovább északra! Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Ha 6 púpos molad 2 hét alatt 60 kiló mocskot fal fel, akkor 5 púpos molad 4 hét alatt hány kiló mocskot eszik meg?
Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [100] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 3,3) Észak felé mozogsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 3,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,3) Nyugat felé mész az útvesztõben. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy energiatüskét. A húsevõ növény 21 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) A húsevõ növény elindul a protolisk lárva felé. A protolisk lárva a húsevõ növény irányába megy. A húsevõ növény és a protolisk lárva egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy energiatüske varázslatot. A húsevõ növény 19 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) A húsevõ növény halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 8/10.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak 4% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe. A protolisk lárva kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 1,3) Nyugat felé mész az útvesztõben. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (+1 max. varázspont.)
(M 0,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,4) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy húsevõ növény (#46) és egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy energiatüske! A fekete hólyag sebzõdik 20 ép-t. (-2 vp.) A fekete hólyag máris elõtted terem! A húsevõ növény megközelíti a protolisk lárvát. A protolisk lárva a húsevõ növény irányába megy. A fekete hólyag rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (3 ép-t sebzõdtél). A húsevõ növény és a protolisk lárva egymással harcolnak. a protolisk lárva ledermed.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. A fekete hólyag 51 sebzést kap. (-4 vp.) A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. 10 ép-t sebzõdtél. A húsevõ növény és a protolisk lárva egymással harcolnak. a protolisk lárva paralizálódott.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy energiatüske varázslatot. A húsevõ növény 19 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) A húsevõ növény és a protolisk lárva egymással harcolnak. a protolisk lárva paralizálódott. A protolisk lárva halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy energiatüske! A húsevõ növény 23 sebzést kap. (-2 vp.) A húsevõ növény holtan terül el.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 8/31.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+48%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy húsevõ bibe, 18 arany és egy hamis arany.
(M 1,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,3) Észak felé mozogsz. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Sajnos a trón mágiáját csak egyszer használhattad.
(M 2,3) Keleti irányba folyatod utadat. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 2,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,3) Nyugati irányba folyatod utadat. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Nem ülsz bele.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, protolisk lárva újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 757.]

szn 1 444 1. szolga elnevezése
Itt az ideje, hogy végre nevet adj szolgádnak: a protolisk lárvát ezentúl úgy fogod hívni, hogy Keksz! Némi oktatás, és hamarosan már hallgat is a nevére a kis hûséges.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 754.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

t 5 10 5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak helyes és pontos megformálását.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 744.]

t 5 10 5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak helyes és pontos megformálását.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 734.]

t 5 10 5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Egyszerû gyakorlatokat végzel: megpróbálsz egy arra járó galetkit hipnotizálni, majd telekinetikus energiáddal felemeled egy picit a földrõl. A fickó megunja a dolgot, és mérgesen távozik.
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 730.]

k 306 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (306. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. A falon õsi rúnákat látsz. Lássuk csak, hiszen ezek számok, és az egész egy egyszerû matekfeladat! Lássuk csak, meg tudod-e fejteni...
[IQ próba 9-es küszöbre: sikeres] Hosszas gondolkodás után sikerrel jársz! Kimondod a megoldást. Megindul feled a föld fölfelé! Egy mágikus lift... Érdekes!
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 16 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 725.]

k 424 kaland elvállalása
(424. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy energiatüske! Az 1. hártyás lemúr sebzõdik 17 ép-t. (-2 vp.) Az 1. hártyás lemúr halálos sebet kapva a földre zuhan. Keksz a 2. hártyás lemúr irányába megy. A 2. hártyás lemúr Keksz irányába megy. A 3. hártyás lemúr Keksz felé mozog. Keksz és a 2. hártyás lemúr egymással harcolnak. A 3. hártyás lemúr Kekszet támadja.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A 2. hártyás lemúr 14 ép-t sebzõdik. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 2. hártyás lemúr hörögve elterül. A 3. hártyás lemúr és Keksz egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A 3. hártyás lemúr 14 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 3. hártyás lemúr kileheli lelkét.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 17/8.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak is jut 2%. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és 3 lemúr hártya. Keksz zabál. (+24% jóllakottság.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 22 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 705.]

k 10 kaland elvállalása
(10. kaland:) Rövid töprengés után elõször a Takarítókat keresed fel. Elszánt tekintetû galetkik, hatalmas, lapátszerû mancsokkal, kissé görnyedt testtartással.
[Meggyõzõkészség próba 5-ös küszöbre: sikeres]
- Hallom fiúk, nem megy a meló - biccentesz feléjük.
- Na ja - horkan vissza az egyik.
- Lehet, hogy tudnék segíteni a probléma elrendezésében!
- Te? Ugyan mit tudsz te, te torzszülött-vadászó elkényeztetett úrifiú?
[Átokszórás próba 6-os küszöbre: sikeres]
- Tudok annyit, mint egy ragyagyûjtõ, lapátkezû kopasz buldózer. - nyelsz egyet - ez talán erõs volt, de még reménykedhetsz abban, hogy élve távozhatsz. Legnagyobb meglepetésedre azonban a Takarító elmosolyodik.
- Úgy beszélsz, mint egy igazi Takarító! Na mondd, mi a helyzet. - Fellélegzel. Mint késõbb kiderül, a Takarítók kedvenc idõtöltése az átokszórás! Aki jól tud átkozódni, azt megbecsülik. Hamarosan sikerül meggyõzni a Takarítókat, hogy nem érdemes összeakasztani a bajszukat az alacsonyabb rendû szállítókkal. Persze mindez semmit sem ér, ha nem tudod a Szállítókat meggyõzni! Tehát õk következnek. A szállítók irtózatos nagydarab fickók, eltörpülsz mellettük. Amikor megszólítod õket, ellenségesen méregetnek.
[Meggyõzõkészség próba 6-os küszöbre: sikeres]
Szerencsére a Szállítókkal is sikerül megtalálni a hangot. Hiába azonban minden mézesmázos szó, ha nem tudod elnyerni a Szállítók tiszteletét! Nincs mese, részt kell venned a Szállítók kedvenc idõtöltésében, a birkózásban.
[Erõ próba 12-es küszöbre: sikertelen] Egy pillanat alatt földhöz kennek! Nincs tisztelet, nincs meggyõzõerõ - letörten elkullogsz.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 685.]

k 295 kaland elvállalása
(295. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Matatni kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Egy nagy és díszes kõajtó elõtt állsz, felületén hieroglifák sokasága. Az ajtó mellett, egy kõemelvényen ott hever a súlyos kulcs.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Közelebbrõl megvizsgálod az emelvényt. Hiszen ez csapda! Ha a kulcsot elveszed... A földön keresel köveket, kb. annyi súlyút, mint amennyi a kulcs lehet. Villámgyors mozdulattal kicseréled a kulcsot a kövekre. Nem történt semmi! Megkönnyebbülten sóhajtasz, és kinyitod az ajtót a kulccsal.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 26 arany és egy vándorcsizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 675.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kisebb agyszívó elmormol egy gránitbõrt. A kisebb agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy energiatüskét. A kisebb agyszívó 21 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) Keksz a kisebb agyszívót rohamozza. Keksz a kisebb agyszívót támadja. A kisebb agyszívó holtan terül el.
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 6/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%). Szolgáidnak is jut 3%. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete. Összefut a nyál a szádban. A kajára veted magad. (+15% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 665.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske. A fekete hólyag sebzõdik 18 ép-t. (-2 vp.) A fekete hólyag megközelíti Kekszet. Keksz a fekete hólyag irányába megy. A fekete hólyag és Keksz egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy energiatüske varázslatot. A fekete hólyag sebzõdik 20 ép-t. (-2 vp.) A fekete hólyag és Keksz egymással harcolnak. A fekete hólyag kileheli lelkét. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Keksz 14 ép-t sebzõdik. Keksz halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 4/35.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, protolisk lárva újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
Fejlõdsz: +1 gyógynövények; [18 TVP-t használtál fel, maradt még 647.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (216. kaland, összköltsége 35 TVP.) Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Ellõsz egy energiatüske varázslatot. A koreni sün sebzõdik 21 ép-t. (-2 vp.) A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. Keksz megközelíti a kyeni vadászt. Keksz a kyeni vadászt támadja.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy energiatüske. A kyeni vadász sebzõdik 20 ép-t. (-2 vp.) A kyeni vadász és Keksz egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A kyeni vadász 14 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A kyeni vadász hörögve elterül.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 18/6.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 4%. Keksz eszik. (+25% jóllakottság.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 szint energiatüske varázslat; [16 TVP-t használtál fel, maradt még 631.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Gyanús, hogy valamilyen nagyon eldugott folyosón jársz, mert semmilyen nyomot, szemetet nem látsz, ami arra utalna, hogy valaki járt erre az utóbbi idõben. A folyosó egyszercsak kiszélesedik, és döbbenetes látvány tárul a szemed elé! Gigantikus, fehér csontváz, és... hát igen, nehéz lenne erre bármi mást ráfogni, mint azt, hogy egy sárkány. Az óriási, tûhegyes fogakkal teli állkapocs is kétszer nagyobb, mint te magad. Hogyan juthatott ki ez a szörny innét? Hogy nem azon a szûk folyosón, az biztos. Persze kincseket nem látsz sehol. Késõbb érdemes lenne még visszajönni ide, és alaposabban körülnézni. (281. kaland, összköltsége 20 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48) [aura: vastag bõr: 8.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy energiatüskét. Az élõ cseppkõ sebzõdik 20 ép-t. (-2 vp.) Felemelve a sziklarepeszt, az élõ cseppkõ rád lõ. Mellé! Keksz az élõ cseppkõ felé mozog. Keksz az élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az élõ cseppkõ 14 sebzést kap. (-5 vp.) Az élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak is jut 3%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy sziklarepesz.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 612.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy energiatüskét. A mahomohi sebzõdik 20 ép-t. (-2 vp.) A mahomohi Keksz irányába megy. Keksz a mahomohi felé mozog. A mahomohi és Keksz egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy energiatüske varázslatot. A mahomohi 18 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) A mahomohi és Keksz egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A mahomohi sebzõdik 14 ép-t. (-5 vp.) A mahomohi holtan terül el.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Keksz: 0/16.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 3% jut. Keksz az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]

be 12 meglátogatod a 12. épületet
Ellátogatsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Érj el 8-as kereskedelem szakértelmet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: mágustanonc. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Legfõbb vetélytársunk a pszionicisták klánja. Ahhoz, hogy eredményesen vehessük fel velük a harcot, meg kell ismernünk az õ fegyvereiket is. Arass három alkalommal pszionikus gyõzelmet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 585.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 398 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 585 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 828 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Zugravun, egy zöld bõrû, hosszú-hátrafogott õsz hajú, bal csápján misztikus jelekkel teli férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez az 55. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 4.12
[2] IQ: 12 (14) / 7.65
[3] ügyesség: 6 / 0.65
[4] egészség: 9 / 2.98
[5] mágia: 12 (13) / 10.54
[6] gyorsaság: 6 / 1.40
[9] Méret/ép: 64 / 64
Min. méret: 59
Barlangméret: 72
PONTJAID
Varázspont: 122 / 57
Képességpont: 15 / 36%
Hõsi pont: 37 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 8%
Galetki erõ: 299 / 193
Hírnév : 23
Jóllakottság: 83%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 5 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 368 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 302 (8)
Leölt torzszülött: 387 (12)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 7 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (15)
Speciális képességeid:
+15 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod. 2.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 3.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 10 (13) / 6.56 [18] tûzimmunitás: 5 (6) / 0.40 [19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0.20
[20] savimmunitás: 5 (6) / 0.20 [21] elkt.immunitás: 4 (5) / 0.20 [24] rezisztencia: 3 / 2

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 2 / 0.98 [47] zárnyitás: 5 / 2.72 [48] mászás: 5 / 3.70
[50] meggyõzõkészség: 3 / 2.45 [52] auraészlelés: 2 / 1.90 [53] ékszerészet: 3 / 0
[54] kereskedelem: 8 / 0.93 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.22 [57] gyógynövények: 5 / 0.08
[58] nyomkeresés: 6 / 3.62 [59] vezetõkészség: 8 / 1.40 [64] átokszórás: 5 / 0.05
[67] régészet: 8 / 1.40 [69] tanulás: 6 / 3.43    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 3 / 2.04      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 4 (6) / 3.18 [11] elektromos kéz: 11 (13) / 0.88 [48] ellenáll.megtörése: 2 (4) / 0
[10] energiatüske: 12 (14) / 0.38 [29] életszívás: 8 (10) / 3.01 [40] gigaököl: 1 (3) / 0
[13] jégcsóva: 14 (16) / 8.88 [15] jégpajzs: 5 (7) / 0.12 [154] kisebb erõpajzs: 13 (15) / 2.64
[146] kontakt.õseiddel: 1 (3) / 0 [14] vakító fény: 1 (3) / 0    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 10 energi 29 életsz 13 jégcsó 15 jégpaj 11 elektr 48 ellená 14 vakító      


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Keksz, a protolisk lárva 32/10 53% 169% 1 / 0.19 harcol
lélekenergia rész 15% jóllakottság határ 75% gyógyítás: 3

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha 1 vagy több ellenfél van. Prioritás: 50.
2: elektr.lehelet használata ha ellf. 21. képessége 5 v. kevesebb. Prioritás: 100.
3: energiatüske t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb. Prioritás: 110.
6: elektromos kéz t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 140.
4: jégcsóva t.var. ha ellf. 19. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás: 120, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha ellf, nincs elemi immúnitás (234) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
7: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van, Prioritás: 200, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 20 10 50; VI erõ:200% ép:25%; PV 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #14 (9. épület), #16 (4. épület), #392 (47. forduló), #237 (46. forduló), #425 (50. forduló), #216 (55. forduló), #281 (55. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15152 (#15152). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 9043.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a villám sisakja (#23575) 1 díszes fejék (#135)
1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137) 1 köpeny (#1135)
1 sisak (#1075) * 1 utazóköpeny (#1136) 1 vándorcsizma (#1121)
1 vassisak (#1076) * 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
1 amulett (#1195) 1341 arany (#1) 1 az egészség amulettje (#2995)
28 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255)
42 hamis arany (#809) 1 karkötõ (#1240) 2 malachit karkötõ (#1241)
1 nyaklánc (#1180) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
4 fekete dukát (#218) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a bûz barbár lándzsája (#29231) 4 kerek kõ (#11) 1 rozsdás kard (#131)
4 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 2 elonotichlan (#31) 2 gyilkos boróka (#27)
2 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52) 7 liánvirág (#24)
1 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51) 5 mézfû (#29)
5 mitulen fû (#20) 11 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23)
9 tejfonál (#28) 12 üvegcse (#14) 1 villámlehelet itala (#56)
16 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 duzzadt xenópete (#479) 2 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151)
5 lemúr hártya (#161) 9 mandibula (#157) 6 molad púp (#16)
2 nohnetár gumó (#212) 8 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480)
39 õsi relikvia (#17) 8 pirgamit (#152) 3 xenópete (#278)
1 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 42 arany (#1), 1 mitulen fû (#20), 1 hamis arany (#809), 2 húsevõ bibe (#151), 3 lemúr hártya (#161), 1 xenópete (#278), 1 õskõ (#8), 1 vándorcsizma (#1121), 2 óriási xenópete (#480).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 elektronit (#141), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 hónakkupók (#30), 1 varázskõ (#210).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY)
Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...



ÓRIÁSI XENÓPETE (480. TÁRGY)
Hoppá! A xenópetéd még tovább növekedett! Most már hatalmasra nõtt. Nem kétséges többé, hogy VALAMI növekszik odabent. A pete gyakran lüktet, és néha látod, hogy valamiféle sötét árny mozdul odabent. Talán a legjobb lenne sürgõsen megszabadulni tõle, mielõtt még kikel!


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.