Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Pókkirálynő
Küldd el képeslapként!
Köztudott, hogy a szójereknek, a quwargoknak és a csótányoknak királynőik vannak, ők vezetik a törzset, ők felelnek a faj fenntartásáért. Bizonyíték még nincs rá, de valószínűnek tűnik, hogy a pókok is hasonló társadalomban élnek, s hamarosan talán el is jön az a pillanat, amikor az erre elrendeltetett galetki egy fészeknek kialakított barlangjárat mélyén megküzdhet egy ilyen soklábú szörnnyel.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 11:32:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9042-266

Karakterszám: 9042 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 266 Játékhét: 342
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 464
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. jún. 2. 14h:32'
A következõ fordulód táplálható: 2006. jún. 3.

E-mail!

JÉGVIRÁG KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Doris Kel Dor, Doorin Con Dragon, Rebecca, Pokoli Maximilián, Macros.
Elõször is meglátogatjátok azt a galetkit, aki a szelencét hozta a remetének. Már messzirõl feltûnik a fekete gomoly, ami a barlangjából szûrõdik ki, úgyhogy sietõsre fogjátok. Mire odaértek, a füst már eloszlott, a barlangban pedig csak egy elsorvadt, rusnya tetem fekszik. Aggasztó... határozottan aggasztó... Most aztán hogyan találtok rá az ásatásra? Na nem ártana kivizsgálni ezt az ügyet, nyilván kell itt lennie valakinek, aki megölte a szerencsétlent. Nincs mese, nyomok után kell kutatnotok.
Doris Kel Dor a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Nyomkeresés próba 30-as küszöbre: 13 hõsiesség pont árán sikeres] Doris Kel Dor mondja magát a legjobb nyomkeresõnek közületek, így hagyjátok, keresse csak a nyomokat õ. Nem is keresgél sokat, egybõl kijelenti, hogy bizony, itt nem lesznek nyomok. Valami kísértetalak járt itt, az ölte meg a galetkit. Húha, csak nem Gramagan, vagy valamelyik lidérce? Kezd nagyon félelmetes lenni ez a kaland, kezditek bánni, hogy elvállaltátok. De most hogyan tovább? Nincs nyom, nem tudtok beszélni a galetkivel, nem tudjátok, hol az ásatás.

[IQ-összeg próba 90-es küszöbre: sikeres]
Hát persze! Az akadémia! Ott aztán biztos lesz valaki, aki tudja, hol folyik ez a nagy fosztogatás... izé, ásatás. Oda is mentek. Megkeresitek az akadémián azt a tudóst, aki szerintetek a legtöbbet tudja ezekrõl a dolgokról és egybõl rákérdeztek:
- Te, tudós! Nem tudod, hol van az az ásatás, amirõl mostanában annyit beszélnek? Ahonnan az a sok kacat és varázstárgy kerül elõ?
- Éppenséggel tudom. És nagyon bölcsek vagytok, hogy hozzám fordultatok. Minden galetki hozzám fordul. Már ki is dolgoztunk egy remek metódust, amit ilyen esetekben használni szoktunk. Vagy most azonnal fizettek 25000 aranyat az információért, vagy az ott szerzett zsákmányt egybõl levámoljuk, és a nekünk tetszõ részét elvesszük tõletek. Na, melyiket választjátok?
Nem kell sokat gondolkozzatok, 25000 arany manapság már semmiség, fõleg, ha többen dobjátok össze.

[Tárgyhasználat: 25000 arany] Te 4254 darab aranyat dobsz be a közösbe. Doris Kel Dor 4039 db aranyat ad be. Doorin Con Dragon 4254 db aranyat ad be. Rebecca 3943 db aranyat ad be. Pokoli Maximilián 4255 db aranyat ad be. Macros 4255 db aranyat ad be.
A tudós rezzenéstelen arccal begyûjti a rengeteg aranyat, majd a kezetekbe nyom egy részletes térképet. Nem semmi, de legalább most már tudjátok, merre kell menni. Huhh, ez jó messze van, de most már mindegy, ha ennyit fizettetek, nem hagyhatjátok veszni a pénzt. Elindultok, és csak gyalogoltok, gyalogoltok, magatok sem tudjátok már meddig. De aztán, amikor már éppen összeesnétek, és feladnátok feltûnik az ásatás. Hatalmas, feldúlt terület, csontokkal, kövekkel, kriptákkal, teljes borzalom. Ezek a galetkik úgy látszik tényleg egy temetõt dúltak fel és raboltak ki. Érdekes, hogy most nincs itt senki rajtatok kívül. De vajon merre lehetnek Gramagan szelencéi? Itt bizony örökké elkutakodhattok, hacsak nem tudjátok valami értelmes módon leszûkíteni az ásatás hatalmas területét arra, ahol a szelencék lehetnek.
[Régészet-összeg próba 60-as küszöbre: sikeres]
Kis csapatotok hamar összedobja tudását, milyen stílusú épületeket szeretett egykoron Gramagan. Az is felrémlik valakinek, hogy az õsmágus a föld alatti járatokon keresztül elérhetõ termeket szerette, így viszonylag hamar rátaláltok egy zöld-fekete színû, omladozó kriptalejáratra, ami alatt az utat sejtitek Gramagan otthonába. Pókhálós, félelmetesen sötét helyeken mentek keresztül, még milgandotok fénye is elhalványul néhány helyen. Aztán egyszer csak egy hatalmas árnyék vetül rátok, szívetek a torkotokban dobog, most mindjárt meghaltok - gondoljátok magatokban. Iszonyatok félelem lesz úrrá rajtatok! Gyengülsz (-20% támadás). (-10 gyorsaság.) ( -6 lõfegyver, -20 tûzlehelet, -20 savlehelet.) Jégvirág megtántorodik. Doorin Con Dragon megtántorodik. Rebecca megtántorodik. Pokoli Maximilián megtántorodik. Macros megtántorodik. A hatalmas árnyék egyre közelebb jön, aztán mégis a másik oldalról, a hátatok mögül csap le rátok a borzalom.
Ellenfeletek egy barlangi pók (#6) [aura: méret: 12.].

*** 1. KÖR *** Macros a barlangi pókot lövi. (6 találattal 368 sebzést okozott.) A barlangi pók halálos sebet kapva a földre zuhan. Pokoli Maximilián elmormol egy gránitbõr varázslatot. Regenerálsz (+24 ép)
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Doris Kel Dor: 0/0, Doorin Con Dragon: 0/0, Rebecca: 0/0, Pokoli Maximilián: 0/0, Macros: 112/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Huhh, hiszen ez csak egy kis pókocska volt. Ettõl féltetek ennyire? Bátorság, bátorság, nem vagyunk mi ilyen nyamvadtak - mondjátok halkan. Nem tudjátok megmagyarázni miért, de ennek ellenére még mindig iszonyatosan féltek. Tovább indultok, és hamarosan eléritek a járat végét, ami egy hatalmas terembe torkollik, szemben pedig ott virít Gramagan három szelencéje! Már rohannátok is értük, amikor eszetekbe jut valami. Mi van, ha van itt valami csapda? Jobb lesz elõbb körbevizsgálódni.
Doris Kel Dor a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Csapdaészlelés próba 25-ös küszöbre: sikeres] Doris Kel Dor kacagva áll elõ, õ a hegyben a legjobb csapdaszakértõ - mondja magáról. Ledobja magát a földre, és apránként kezd elõre haladni. A földet bámulja, a falakat vizsgálja. Egy idõ múlva feláll és közli, hogy bizony van itt csapda, méghozzá igencsak mágikus természetû. De ha vártok egy picit, megkísérli kiiktatni. Naná, hogy vártok! Doris Kel Dor magában mormol, aztán megint a falakon babrál, újból meditál. El sem hiszitek, hogy létezik olyan csapda, amit így hatástalanítani lehet. Doris Kel Dor biztosan csak nektek játssza meg magát! Aztán felkel, és közli, hogy sajnos csak a csapda egy részét sikerült kiiktatnia, ha beléptek a terembe, készüljetek fel rá, hogy azért ér majd némi meglepetés benneteket. Mindenre elszántan, körültekintõen léptek be a terembe. Ekkor halk szisszenéssel induló, majd hangos kacagással vegyülõ fekete füst tölti el a teret, és okoz iszonyatos kínokat mindenkinek.
[105 életpontot sebzõdsz.]
A füst lassan kezd eloszlani, örülsz, hogy ennyivel megúsztad. Különben is, sebzõdtél te már ennél többet is, csak gyógyítasz magadon és kész. Éppen hozzá is látnál a gyógyításhoz, amikor az eloszló füst mögött meglátsz valakit. Nincs mese, ez csakis Gramagan lehet. Az õsmágus nem követi el azt a hibát, hogy leáll veletek beszélgetni, elmondani, hogy mocskos tolvajok vagytok, és ezért meglakoltok, meg hasonlók. Csak varázsolni kezd szépen, csendben.
Ellenfeletek egy Gramagan (#337). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Macros létrehoz egy sárkányleheletet. ( +44 tûzlehelet, +44 jéglehelet, +44 savlehelet, +44 elektr.lehelet, +44 mérg. lehelet.) Macros beszürcsöl valami ezüst folyadékot. A Gramagan elmormol egy méregfelhõ varázslatot. Doorin Con Dragon megiszik egy ezüst varázsitalt. Doorin Con Dragon ellõ egy gránitbõr varázslatot. Pokoli Maximilián megiszik egy ezüst varázsitalt. Pokoli Maximilián rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Rebecca létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Rebecca beszürcsöl valami ezüst folyadékot. Doris Kel Dor elmormol egy gránitbõr varázslatot. Doris Kel Dor ledönt a torkán egy ezüst folyadékot. Macros rezisztálja. Doorin Con Dragon ellenáll a varázslatnak. Pokoli Maximilián 112 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Ellenállsz a varázslatnak. Rebeccát védi rezisztanciája. Doris Kel Dort védi rezisztanciája. Regenerálsz (+24 ép)
*** 2. KÖR *** A Gramagan mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csontolvadást. Doris Kel Dort védi rezisztanciája. ( -45 rezisztencia.) Csontjaid olvadoznak. 123 ép-t sebzõdtél. Doorin Con Dragont védi rezisztanciája. Rebeccát védi rezisztanciája. Pokoli Maximiliánt védi rezisztanciája. Macros ellenáll a varázslatnak. Minden elsötétül elõtted. Macros a Gramagan felé mozog. Pokoli Maximilián a Gramagant rohamozza. Doorin Con Dragon megközelíti a Gramagant. Doris Kel Dor a Gramagant rohamozza. Rebecca megközelíti a Gramagant. Macros a Gramagant támadja. Pokoli Maximilián a Gramagant támadja. Doorin Con Dragon a Gramagant támadja. Doris Kel Dor a Gramagant támadja. Rebecca a Gramagant támadja.
*** 3. KÖR *** A Gramagan a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy animáció! Csatasorba állsz a Gramagan oldalán. (agyatlan zombiként). Macros irányába mozogsz. Macros a Gramagant támadja. Doorin Con Dragon a Gramagant támadja. Pokoli Maximilián a Gramagant támadja. Támadod Macrost. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (133 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (49 sebzés). Macros ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Doris Kel Dor a Gramagant támadja. Rebecca a Gramagant támadja. Csontjaid olvadoznak. Sebzõdsz 88 ép-t. Regenerálsz (+24 ép)
*** 4. KÖR *** A Gramagan és Doorin Con Dragon egymással harcolnak. Doorin Con Dragon öregedett 10 évet. Pokoli Maximilián a Gramagant támadja. Támadod Rebeccát. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (131 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (39 sebzés). Rebecca eszméletét vesztve összeesik. Doris Kel Dor a Gramagant támadja. Csontjaid olvadoznak. Sebzõdsz 88 ép-t. Regenerálsz (+24 ép)
*** 5. KÖR *** Pokoli Maximilián a Gramagant támadja. Megtámadod Doris Kel Dort. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (117 ép-t sebeztél). Doorin Con Dragon és a Gramagan egymással harcolnak. Doris Kel Dor a Gramagant támadja. Doorin Con Dragon öregedett 10 évet. Csontjaid olvadoznak. 93 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+24 ép)
Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
*** 6. KÖR *** A Gramagan elõhív egy animáció varázslatot. Rebeccát védi rezisztanciája. Macros ellenáll a varázslatnak. Pokoli Maximilián a Gramagant támadja. Doris Kel Dor a Gramagant támadja. Doorin Con Dragon a Gramagant támadja. Csontjaid olvadoznak. 86 életpontnyit sebzõdsz.
Hangtalanul összecsuklasz. [A csatában összesen 469 sebzést okoztál, és 478 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Doris Kel Dor: 968/117, Doorin Con Dragon: 697/0, Rebecca: 6/170, Pokoli Maximilián: 851/112, Macros: 54/182.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.]

Kissé már éhezel, ezért csak 117 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31998.) A te szinteden a legnevesebb Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 23107.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*máj. 31.* Standard Graun pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kulimász felett. *máj. 31.* Standard Graunt majdnem felfalta egy lelketlen parancsnok. *jún. 2.* Hasfelmetszõ Sebastian teljesítette a 27. küldetést, amit a boltban kapott. *jún. 2.* Hasfelmetszõ Sebastian szolgálatába állt egy mutilátor kölyök.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*máj. 31.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *máj. 31.* Amorpheus Amorphea és Fortian pszi párbajt vívtak. Amorpheus Amorphea került ki gyõztesen. *máj. 31.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát. *jún. 1.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Khyssantht. *jún. 1.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *jún. 2.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *jún. 2.* Nosean és Amorthis pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen.
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 118 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 208 aranyat.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 616.]

v 147 5094 9819 26484 4899 13434 147. varázslat elmondása
Elmondasz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 a káosz vörös láncinge 326 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a káosz sárkányának fülbevalója 333 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a káosz borzalmas íja 391 arannyá! (-4 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.) Átváltozott 1 a káosz híveinek íja 362 arannyá! (-20 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 610.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 610.]

vv 154 189 188 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+21% védekezés.) (-7 vp.)
[V 189 0 0:] Elõhívsz egy elemek uralma varázslatot. (-15 vp.)
[V 188 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sziklaerõ! Támadásod megnõ (+5%). (-24 vp.)
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 601.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (357. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Õsöreg Dorka, egy szövetségnyi galetki rotyog a kondérjában. Nagyon ismerõs neked ez a nõ. A Mutánsok klánjának szörnyszülött rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor-jelölt. Tárgyai: a siker aranyveretes öve, krakoch csizma, a gepárd hosszú íja, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, xenóbõr pajzs, arany tanítványköpeny, a mutáció gyémántja, smaragd életkõ, a pók smaragdgyûrûje, quwarg amulett, aréna mihlanil érme, káoszkígyó vért, az ellenállás ónixgyûrûje, arany orgling fétis, az Örökkévalóság Rubinja, nilbongi kitûzõ, roxati üvegszem, adamantit karkötõ, a teknõs díszes karkötõje, elementáris karkötõ, az Õsök Szent Kardja, manapoid fülbevaló, méregvándor vállvédõ, az erõ ónixgyûrûje, csapdamester, romfosztogató karkötõ, a teknõs csillogó fejpántja, a kígyó ezüstgyûrûje. Fel sem tûnik, hogy elveszted a puhányság kövét. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Levonultok a csatornaszintre, és torzszülött nyomokat kerestek. Ha valamelyikõtök nyomra bukkan, kiáltozva odahívja a másikat, és mindketten megpróbáljátok megállapítani, hogy az milyen lénytõl származik, fiatal-e vagy öreg, egészséges vagy beteg, stb. Véget ér a verseny, és elismered, hogy Õsöreg Dorka a jobb nyomkövetõ.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 601.]

v 159 2295 3 159. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemidézést. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Jégvirág vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 598.]

v 148 1 6 148. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy méregsemlegesítés! (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 595.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]

be 9 4 3 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]

be 9 4 4 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]

sza 1 20 99 20 db 1 tárgy átadása 99. szolgának
[SZA 1 20 1:] Szolgádnak ajándékozol 20 aranyat. Rovarsámán morálja 8%-kal nõtt. [SZA 1 20 2:] A szolgád morálja már 200%, nincs sok értelme ajándékot adni neki. [SZA 1 20 3:] Szolgádnak ajándékozol 20 aranyat. Tycharonid morálja 8%-kal nõtt. [SZA 1 20 4:] Szolgádnak ajándékozol 20 aranyat. Gázelementál morálja 20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]

hp 3 76 15 337 255 harci program
A következõ sor került a harci programodba: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #337. Prioritás: 255.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 590.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

h 14 37 39 14. tárgy használata
Gyakorlott mozdulatokkal kiválogatod és elõkészíted a megfelelõ anyagokat. Az üvegcsét tûz fölött melegíted, a komponenseket vízzel kevered össze. Sikeresen legyártottál 1 ezüst színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez mágiaellenállás.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 585.]

h 14 37 39 14. tárgy használata
Gyakorlott mozdulatokkal kiválogatod és elõkészíted a megfelelõ anyagokat. Az üvegcsét tûz fölött melegíted, a komponenseket vízzel kevered össze. Siker! Elõállítottál 1 ezüst varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez mágiaellenállás.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 580.]

h 14 37 39 14. tárgy használata
Kiraksz magad elé egy tiszta üvegcsét, majd gondosan elõkészíted a kiválasztott alapanyagokat, és némi víz segítségével, tûz fölött összekevered. Rövidesen a kotyvalék ezüst színû lesz. Kipróbálod. Igen, ez 1 mágiaellenállás!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 575.]

h 14 37 39 14. tárgy használata
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ mennyiséget használni. Rövidesen a kotyvalék ezüst színû lesz. Kipróbálod. Igen, ez 1 mágiaellenállás!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 570.]

m 16 18 8 2 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,18) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 17,18) Keletre mész tovább. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Homilon városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 48 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Doppel város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 71 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 44 százas lépés után érkezett meg Homilon városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Doppel érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 560.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elhagyod a labirintust. Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Észreveszel 1 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 550.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Nocsak, mit találtál! 1 muskil ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: a bûz háromszögszimbóluma. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 540.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 muskilt. Folytatod a lelet feltárását. Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 530.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mátekel gomba ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a régészkedést. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a káosz fekete kardja.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 520.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt nekrofun bimbó nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy quwarg lidérc (#264) [aura: méret: 211.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Zsarátnok elmormol egy pengefal varázslatot. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy savcsapást. A quwarg lidérc sebzõdik 133 ép-t. (-15 vp.) Sarlatán ellõ egy ellenáll.megtörése varázslatot. Sarlatán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! A gázelementál a quwarg lidérc irányába megy. A quwarg lidérc Ördögfióka irányába megy. Ördögfióka a quwarg lidércet rohamozza. A gázelementál a quwarg lidércet támadja. A quwarg lidérc és Ördögfióka egymással harcolnak. Méreg: Ördögfióka 30 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savcsapást. A quwarg lidérc sebzõdik 144 ép-t. (-15 vp.) A quwarg lidérc kileheli lelkét. Mérgezõdik: Ördögfióka 30 sebzést kap. Ördögfióka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 277 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sarlatán: 0/0, Ördögfióka: 33/99, Zsarátnok: 0/0, a gázelementál: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+37%). Szolgáidnak is jut 4%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a törpék kõrisfa íja és 57 arany. Zsarátnok az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 369. A háborúban csaknem megsemmisült Alanori királyság csatlakozik a Namír Birodalomhoz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nagyobb elementál fatty újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 505.]

m 4 11 8 11 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,11) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 4,10) A következõ terem északra van, így arra mész. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Elkagor városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 65 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Lopnetar város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 27 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 48 százas lépés után érkezett meg Elkagor városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Lopnetar érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 4,9) Északra mész tovább. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 494.]

k 437 kaland elvállalása
Elhagyod a Csarnokot. (437. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 5 mélységi ent (#133) [aura: erõ: 15.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Sarlatán varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését. Magában motyogva, Sarlatán létrehoz egy jégpajzsot. Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +26 tûzlehelet, +26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet, +26 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Zsarátnok varázshatalma segítségével elmond egy pengefalat. A 4. mélységi ent odajön hozzád. A 4. mélységi ent 48 sebzést kap a pengefaltól. A gázelementál megközelíti az 1. mélységi entet. A 2. mélységi ent Sarlatán irányába megy. A 2. mélységi ent 48 sebzést kap a pengefaltól. A 3. mélységi ent Zsarátnok felé mozog. A 3. mélységi ent 48 sebzést kap a pengefaltól. Az 1. mélységi ent elindul a gázelementál felé. A 4. mélységi ent téged támad. Odaken neked jobb mancsával. El sem talált, haha. A gázelementál és az 1. mélységi ent egymással harcolnak. Az 5. mélységi ent és Ördögfióka egymással harcolnak. A 2. mélységi ent Sarlatánt támadja. A 3. mélységi ent Zsarátnokot támadja.
*** 2. KÖR *** Sarlatán ellõ egy elbájolás varázslatot. Az 1. mélységi ent ellenáll a varázslatnak. Zsarátnok mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elbájolást. Az 1. mélységi ent csatlakozik Zsarátnok oldalához. A gázelementál a 4. mélységi entet rohamozza. A gázelementál 48 ép-t sebzõdik a pengefaltól. Az 1. mélységi ent az 5. mélységi ent irányába megy. Megtámadod a 4. mélységi entet. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (133 ép-t sebeztél). Illatozol (51 sebzés). A 4. mélységi ent halálhörgés közepette a földre zuhan. A gázelementál csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Az 5. mélységi ent és Ördögfióka egymással harcolnak. A 2. mélységi ent Sarlatánt támadja. A 3. mélységi ent Zsarátnokot támadja. Az 1. mélységi ent az 5. mélységi entet támadja. Az 5. mélységi ent kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Sarlatán elmormol egy elbájolás varázslatot. A 2. mélységi ent ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, Zsarátnok elvarázsol egy elbájolást. A 2. mélységi ent megúszta! Az 1. mélységi ent elindul a 3. mélységi ent felé. Az 1. mélységi ent 48 sebzést kap a pengefaltól. Ördögfióka a 2. mélységi entet rohamozza. Ördögfióka 48 ép-t sebzõdik a pengefaltól. Ördögfióka kileheli lelkét. Az 1. mélységi ent halálos sebet kapva a földre zuhan. Megtámadod a 2. mélységi entet. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (138 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (54 sebzés). Az 1. mélységi ent halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. mélységi ent holtan terül el. A gázelementál a 3. mélységi entet támadja. A 3. mélységi ent halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 286 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sarlatán: 0/30, Ördögfióka: 119/92, Zsarátnok: 288/0, a gázelementál: 142/70.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+84%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 9%. Elrakod a zsákmányt, ami a káosz szent nyaklánca, a ragadozó barbár lándzsája, a bûz zöld köntöse, az ellenállás csonttõre, 3 drágakõ és 126 arany.
Egy ketrec van itt, benne egy gázelementál. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a gázelementált! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. Legnagyobb meglepetésedre, a lény melletted marad, várakozóan! Veled akar maradni! Nocsak, lehet, hogy értékes szövetségedre akadtál! Megsimogatod, és intesz, jelezve, hogy veled tarthat. Lelkesen követ!
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 68% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nagyobb elementál fatty újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

szh 1 2 3 4 5 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A rovarsámán pihenni fog. A nagyobb elementál fatty pihenni fog. A tycharonid pihenni fog. A gázelementál pihenni fog. A gázelementál pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]

m 6 18 1 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,18) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 6,17) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid 2 kristályfatty (#306).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. kristályfatty elmormol egy mágiatörést. Jégvirág: Sziklaerõ, Méregsemlegesítés megszûnt. A 2. kristályfatty elõhív egy mágiatörés varázslatot. Jégvirág: Kisebb erõpajzs megszûnt. Elõhívsz egy jégvihar varázslatot. (-15 vp.) Az 1. kristályfatty immúnis a jégvihar varázslatra. A 2. kristályfatty immúnis a jégvihar varázslatra. Nem hat rád.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy földelem idézését. Megidézed a földelementált. (-56 vp.) A 2. kristályfatty közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar. Nem hat rád. Az 1. kristályfatty megközelíti a földelementált. Az 1. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar. A földelementál 29 ép-t sebzõdik a jégvihartól. A 2. kristályfatty téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (31 ép-t sebzõdtél). Az 1. kristályfatty és a földelementál egymással harcolnak. Regenerálsz (+24 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.) Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +26 tûzlehelet, +26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet, +26 mérg. lehelet.) (-11 vp.) A 2. kristályfatty ellenállt a jégvihar varázslatnak. 2 életpontnyit sebzõdsz a jégvihartól. A földelementál sebzõdik 34 ép-t a jégvihartól. Az 1. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar. A 2. kristályfatty rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (35 ép-t sebzõdtél). A földelementál és az 1. kristályfatty egymással harcolnak. Regenerálsz (+24 ép)
*** 4. KÖR *** Rezisztálod a varázslatot. Az 1. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar. A 2. kristályfatty ellenállt a jégvihar varázslatnak. A földelementál 32 sebzést kap a jégvihartól. A földelementál kileheli lelkét. Támadod a 2. kristályfattyat. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (A támadásnak nincs hatása.) Illatod zavarja (57 sebzés). Az 1. kristályfatty csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. A 2. kristályfatty téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (30 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+24 ép) A 2. kristályfatty regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Ellenállsz a varázslatnak. A 2. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar. Az 1. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar. A 2. kristályfattyat próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (Õ meg sem rezzent.) Illatod zavarja (59 sebzés). A 2. kristályfatty téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (35 ép-t sebzõdtél). Az 1. kristályfatty téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (28 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+24 ép) A 2. kristályfatty regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Nem hat rád. A 2. kristályfatty: nem hatott rá a jégvihar. Az 1. kristályfatty ellenállt a jégvihar varázslatnak. Támadod a 2. kristályfattyat. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (12 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (61 sebzés). A 2. kristályfatty téged támad. A 2. kristályfatty villámokat köp feléd. (31 ép-t sebzõdtél). Az 1. kristályfatty téged támad. Az 1. kristályfatty villámokat köp feléd. (34 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+24 ép) A 2. kristályfatty regenerálódik.
[A csatában összesen 284 sebzést okoztál, és 226 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a földelementál: 67/176.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 6,18-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 32 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Gyógyulsz 31 életpontot. (-3 vp.) Gyógyulsz 26 életpontot. (-3 vp.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 460.]

p portyázás
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt winropu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Doris Kel Dor, egy vakítóan fehér hajú, vörös szemû, tetovált bõrû, démoni nõ. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Viselt tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, nilbongi kitûzõ, a ragadozó könnyû íja, hõsi babérkoszorú, a puhányság köve, a tökéletesség vaspajzsa, az ellenállás hosszú lándzsája, bronz helyt. emlékérem, az enyészet díszes karkötõje, adamantit karkötõ, rubin mágusbot, platina nadrág, a bûz ezüst fülbevalója, a tökéletesség csontamulettje, az enyészet háromszögszimbóluma, kõmûves kalapács, a hatalom rubinja, elementáris karkötõ, szilmill tõr, aréna bronz érme, az enyészet ónix karkötõje, Fénygyûrû, az Õsök Szent Kardja, az enyészet malachitgyûrûje, Fényhozó, spanyolcsizma, az Örökkévalóság Rubinja, az enyészet díszes pikkelyvértje, romfosztogató karkötõ, az enyészet kék köpenye, a káosz mesés öve, az ellenállás malachitgyûrûje, az enyészet ezüst fülbevalója. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a zsugorító gyûrû. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Gödröket ástok odakint, karókkal bélelitek ki, köteleket feszíttek ki, egy pöccintésre leomló kõzuhatagokat állítotok. Végül kipróbáljátok a csapdákat. Igen, kiválóan mûködnek. Vajon kié a jobb? Doris Kel Dor letörten elismeri: a te csapdáid bizony jobbak!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 450.]

m 18 14 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,14) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 17,14) A négy égtáj közül nyugatot választod. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy zoriád (#315).

*** 1. KÖR *** A zoriád ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Elmondasz egy savcsapás varázslatot. A zoriád 155 ép-t sebzõdik. (-15 vp.) Regenerálsz (+17 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a zoriád létrehoz egy direkt kontaktust. Ellenállsz a varázslatnak. Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. A zoriád sebzõdik 143 ép-t. (-15 vp.)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy savcsapás varázslatot. A zoriád sebzõdik 154 ép-t. (-15 vp.) A zoriád kileheli lelkét.
[A csatában összesen 442 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+126%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 440.]

p portyázás
Elhagyod a labirintust. Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (283. kaland, összköltsége 10 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt rémcserje nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Firg, egy féreg férfi. A Tudósok klánjának tudósjelölt rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Végignézed a felszerelését: a majom vaspajzsa, galetki érdemérem, a gladiátor zangrozi csizmája, orgling fétis, org.lázadás emlékérme, elementáris karkötõ, a sün harci nyílpuskája, a védekezés aranyozott fülbevalója, a pontosság keresztszimbóluma, a védekezés vas mellvértje, arany orgling fétis, xenomorf csuklópánt, a káosz híveinek maszkja, a gladiátor ónixgyûrûje, a majom díszes köpenye, a bénaság fülbevalója, a küzdelem ónix karkötõje, a kobra obszidián karkötõje, az élet ónixgyûrûje, nilbongi kitûzõ, a káosz nagyúri gyûrûje, a sün ónixgyûrûje, a káosz furcsa karkötõje, a regenerálódás ónixgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Lementek a csatornaszintre, és nyomokat kerestek. A versenyt az nyeri, aki több különbözõ torzszülött nyomot talál adott idõ alatt. Hozzáláttok a kereséshez. Véget ér a verseny, és elismered, hogy Firg a jobb nyomkövetõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 430.]

m 22 14 8 223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 22,14) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 23,14) Kelet felé mozogsz. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy márvány lady (#307).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a márvány lady elvarázsol egy mágiatörést. Jégvirág: Elemek uralma megszûnt. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy földelem idézése! Megidézed a földelementált. (-56 vp.)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a márvány lady elvarázsol egy energiatüskét. Nem hat rád. Megindulsz a márvány lady felé. Már ott is vagy! A földelementál a márvány lady felé mozog. Támadod a márvány ladyt. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (A támadásnak nincs hatása.) A földelementál a márvány ladyt támadja.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a márvány lady elvarázsol egy energiatüskét. Nem hat rád. Megtámadod a márvány ladyt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (Ellenállt a támadásnak.) A földelementál a márvány ladyt támadja.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a márvány lady létrehoz egy energiatüske varázslatot. Sebzõdsz 32 ép-t. Támadod a márvány ladyt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (A támadásnak nincs hatása.) A földelementál a márvány ladyt támadja. A márvány lady kileheli lelkét. Regenerálsz (+24 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a földelementál: 273/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+113%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami a yeti fekete csizmája, egy xenópete és 62 arany. A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz. (+31% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Varázsenergiát szívsz magadhoz a körülötted levõ kövekbõl. (+118 varázspont.)
(M 24,14) A következõ terem keletre van, így arra mész. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Ha 2 tûzféreg 9 hét alatt 36 kiló pirokövet fal fel, akkor 5 tûzféreg 4 hét alatt hány kiló pirokövet eszik meg?
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 24,15) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 404.]

ep 6 80 11 építed a 6. épületet 80 TVPért
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [Rendben, az építkezés során a jéglehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával a barakk elkészültéhez. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 25 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

szh 1 2 3 4 5 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A rovarsámán harcolni fog. A nagyobb elementál fatty harcolni fog. A tycharonid harcolni fog. A gázelementál harcolni fog. A gázelementál harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+4 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 20 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenomorf bébi (#204) és 2 xenomorf gyermek (#421).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. xenomorf gyermek elvarázsol egy savcsapást. Az 1. gázelementál sebzõdik 138 ép-t. Az 1. gázelementál kileheli lelkét. A 2. xenomorf gyermek ellõ egy savcsapás varázslatot. A 2. gázelementál sebzõdik 107 ép-t. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy sárkányleheletet. ( +26 tûzlehelet, +26 jéglehelet, +26 savlehelet, +26 elektr.lehelet, +26 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Sarlatán elmormol egy elbájolást. Az 1. xenomorf gyermek elkerülte a varázslatot. Zsarátnok rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy pengefal. A xenomorf bébi a 2. gázelementál irányába megy. A 2. gázelementál elindul a xenomorf bébi felé. A xenomorf bébi és a 2. gázelementál egymással harcolnak. A 2. gázelementál hörögve elterül. Ördögfióka a 2. xenomorf gyermeket támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. xenomorf gyermek rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. Zsarátnok 125 sebzést kap. Zsarátnok halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. xenomorf gyermek a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savcsapás! Sarlatán 115 ép-t sebzõdik. Sarlatán halálhörgés közepette a földre zuhan. A xenomorf bébi felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenomorf bébi rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. ( -6 tüskés bõr.) Feléd üt bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr.) Beléd próbál marni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbálja eltörni a káosz irtózatos pajzsát. Kudarcot vall. A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (149 ép-t sebeztél). Ördögfióka a 2. xenomorf gyermeket támadja. A xenomorf bébi regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az 1. xenomorf gyermek ellõ egy savcsapás varázslatot. Nem hat rád. A 2. xenomorf gyermek mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást. Ellenállsz a varázslatnak. A xenomorf bébi rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr.) Odacsap neked bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megpróbál megmarni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a káosz ragyogó gyûrûjét. Kudarcot vall. A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (149 ép-t sebeztél). A xenomorf bébi holtan terül el. Ördögfióka a 2. xenomorf gyermeket támadja.
*** 4. KÖR *** A 2. xenomorf gyermek varázshatalma segítségével elmond egy savcsapást. Nem hat rád. Heves kézmozdulatok közepette az 1. xenomorf gyermek elmormol egy savcsapást. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. xenomorf gyermek felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az 1. xenomorf gyermeket. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (155 ép-t sebeztél). Ördögfióka a 2. xenomorf gyermeket támadja. A 2. xenomorf gyermek halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 5. KÖR *** Az 1. xenomorf gyermek rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a káosz irtózatos pajzsát. Kudarcot vall. Odacsap neked farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. xenomorf gyermeket. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (153 ép-t sebeztél). Az 1. xenomorf gyermek hörögve elterül.
[A csatában összesen 600 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sarlatán: 0/115, Ördögfióka: 261/0, Zsarátnok: 0/125, az 1. gázelementál: 0/138, a 2. gázelementál: 0/192.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+118%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 13%. Elteszed a zsákmányt, ami a tökéletesség aranyozott nyaklánca, a tökéletesség csonttõre, 9 drágakõ és 117 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul. Óvatosan megtöltesz egy petrilíbium üvegcsét a xenók savas vérével.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.99).
Ebben a körben +25 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2358 sebzést okoztál, és 841 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 13 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 323 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 747 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Jégvirág, egy hófehér bõrû, hosszú, ezüst hajú, kecses járású nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: városlakók szintje (10. szint). Táplálkozásod: piromád. Kalandor rangod: felderítõ (2.99). Ez a 266. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (19) / 1.09
[2] IQ: 17 (20) / 1.61
[3] ügyesség: 16 (19) / 1.01
[4] egészség: 14 / 0.79
[5] mágia: 24 (28) / 2.32
[6] gyorsaság: 19 / 0.57
[9] Méret/ép: 195 (238) / 238
Min. méret: 189
Barlangméret: 200
PONTJAID
Varázspont: 336 / 98
Képességpont: 35 / 99%
Hõsi pont: 40 (15)
Tám.bónusz: 8%
Véd.bónusz: 47%
Galetki erõ: 1142 / 515
Hírnév : 3648
Jóllakottság: 98%
Életkor: 17 / 17
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 131 (0)
Galetki gyõzelmek: 66 (0)
Torzsz. csaták: 1923 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1570 (6)
Leölt torzszülött: 2949 (12)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 122 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: doktor (66)
Speciális képességeid:
+11 gyógynövények, +10 v.ital fõzés, +66% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Lépj 15 fordulót vadászat nélkül. [számláló: 3] 2.) Oldj meg 50 fejtörõt az Õsök Csarnokában! 3.) Teljesíts hét küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 6]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 40 (63) / 21.10 [15] regeneráció: 25 (32) / 4 [16] tüskés bõr: 11 (12) / 0
[18] tûzimmunitás: 2 (18) / 0.93 [19] hidegimmunitás: 15 (28) / 0.20 [20] savimmunitás: 14 (18) / 1.24
[21] elkt.immunitás: 3 (14) / 1.04 [22] imm.mérg.gázra: 1 (5) / 0.09 [23] imm.ktkt.méreg: 12 (18) / 0
[24] rezisztencia: 40 (45) / 0.20 [25] illat: 40 (42) / 0.20 [27] imm. méregre: 0 (4) / 0
[31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 13 / 6.25 [46] csapdaészlelés: 10 / 2.05 [47] zárnyitás: 14 / 9.97
[48] mászás: 14 / 6.69 [49] rugalmasság: 10 / 4.03 [50] meggyõzõkészség: 12 / 3.62
[51] transzformáció: 5 / 0.12 [52] auraészlelés: 8 / 4.26 [53] ékszerészet: 6 / 2.87
[54] kereskedelem: 11 / 4.66 [55] szívósság: 18 (20) / 0.69 [56] varázsitalfõzés: 9 (20) / 7.13
[57] gyógynövények: 11 (22) / 1.66 [58] nyomkeresés: 12 / 2.04 [59] vezetõkészség: 9 / 2.04
[63] éberség: 16 / 0.51 [64] átokszórás: 7 / 1.42 [65] álcázás: 15 / 1.58
[66] lopakodás: 12 / 0.74 [67] régészet: 21 / 11.70 [69] tanulás: 17 (19) / 15.07
[70] idézés: 23 (28) / 2.40 [71] javítás: 15 / 9.24 [72] építés: 11 / 9.09
[73] felderítés: 9 / 1.72        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 5 / 3     rubin mágusbot
bal karom [103] méret: 3 (4) / 0 [104] szakért.: 4 / 3.71     Yssuf tõre
jobb láb [106] méret: 3 (4) / 0 [107] szakért.: 4 / 1.81      
bal láb [109] méret: 3 (4) / 0 [110] szakért.: 4 / 1.43      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 1 (2) / 0 [147] alkímia: 6 (8) / 1.30 [26] annihiláció: 20 (22) / 1.20
[42] csendvarázs: 13 (14) / 1.66 [149] dimenziókapu: 5 (6) / 0.19 [189] elemek uralma: 15 (17) / 1.34
[48] ellenáll.megtörése: 1 (2) / 0.40 [10] energiatüske: 1 (3) / 0 [29] életszívás: 8 (9) / 4.29
[152] felejtés: 6 (7) / 4.50 [18] földelem idézése: 17 (19) / 2.67 [204] gondolatolvasás: 3 (4) / 0.07
[17] gránitbõr: 27 (28) / 14.55 [21] jégvihar: 19 (21) / 15.13 [163] kineport: 10 (12) / 0.63
[154] kisebb erõpajzs: 13 (14) / 0.88 [27] kisebb gyógyítás: 17 (18) / 3.26 [146] kontakt.õseiddel: 8 (9) / 2.23
[158] láth. észlelése: 4 (5) / 0.24 [157] láthatatlanság: 4 (5) / 0.32 [165] manafókuszálás: 5 (7) / 0.78
[162] mágikus csapda: 6 (8) / 0.56 [148] méregsemlegesítés: 6 (7) / 4.50 [38] parancs: 4 (5) / 0.08
[169] savcsapás: 31 (33) / 6.68 [151] sárkánylehelet: 24 (26) / 3.92 [159] szellemidézés: 10 (11) / 1.71
[176] szélpajzs: 5 (6) / 0.24 [188] sziklaerõ: 3 (5) / 1.15 [12] tûzgolyó: 1 (3) / 0
[20] tûzvihar: 3 (5) / 0 [14] vakító fény: 2 (4) / 0.06 [194] vízlélegzés: 4 (6) / 0.25


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Sarlatán, a rovarsámán 73/0 189% 160% 10 / 5.43 ájult
[2] Ördögfióka, a nagyobb elementál fatty 80/80 193% 125% 6 / 3.97 harcol
[3] Zsarátnok, a tycharonid 100/0 189% 165% 2 / 1.58 ájult
[4] gázelementál 132/0 158% 85% 1 / 0.47 ájult
[5] gázelementál 132/0 89% 100% 1 / 0 ájult
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 130% gyógyítás: 30

MAKRÓID
1. Makró
be 9 5
vv 154 189 188
p
v 159 2295 3
v 148 1 6
bsz 2
2. Makró
ism 3
x 10
ism 2
vd 251
vd 269
3. Makró
h 14 22 41
h 14 31 38
4. Makró
ism 3
vd 251
ism 3
x 10
5. Makró
be 9 4 1
be 9 4 2
be 9 4 3
be 9 4 4
h 517
sza 1 20 99

HARCI PROGRAMOD
5: jéglehelet használata ha ellenfeled galetki. Prioritás: 100.
6: gránitbõr v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 80.
7: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 80.
8: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 151.
9: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 151.
10: jéglehelet használata ha ellenfeled #1901. Prioritás: 152.
13: savcsapás t.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 150.
14: földelem idézése t.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 155.
17: annihiláció t.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 255.
18: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 255.
19: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #375. Prioritás: 255.
20: jéglehelet használata ha ellenfeled #375. Prioritás: 254.
21: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #337. Prioritás: 255.
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van, Prioritás: 110, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.
3: savcsapás t.var. ha ellf. 20. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 140, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.
11: jégvihar t.var. ha létszámotok 1 vagy kevesebb, Prioritás: 160, és ha 2 vagy több ellenfél van.
15: csendvarázs t.var. ha ellenfeled #1904, Prioritás: 255, és ha ellenfélen nincs 42. varázslat.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: mélységi glathorg (#282), manifesztált energia (#267), arachnid sámán (#176).
1901: fürgling (#303), öreg szívó (#308), repkedõ pöfeteg (#333).
1902: márvány apostol (#266), láplidérc (#250), quwarg lidérc (#264), orgling birkózó (#279).
1903: lélektáncos (#227), halálgömb (#254), márvány lady (#307), kristályfatty (#306), õselementál fatty (#288), lelketlen katona (#350).
1904: zombi mester (#80).
1905: lidércszellem (#304).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 50 10 9 61 27; VI erõ:500% ép:20%; PV 3 5 1 8; PSZ 63 58 71 73 45 47; BA 121 175 268 423; TT 10; HE 2; I 30 10 30 63 75 1; HU 13 4 200 15;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (7. épület), #52 (20. épület), #357 (266. forduló), #283 (266. forduló).

SZÖVETSÉGED: Magiszterek (#15002). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7243. karakternél van. Jelenleg a barakk építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Dubié fivér. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 13 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz arany fejpántja (#29009) 1 a bûz bíbor köntöse (#29054) 1 a bûz zöld köntöse (#29051)
1 a gepárd arany fejpántja (#15509) * 1 a jég fekete láncinge (#22634) * 1 a káosz irtózatos pajzsa (#25824)
* 1 a káosz urának maszkja (#16854) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a siker aranyveretes öve (#302)
1 a yeti fekete csizmája (#26322) 1 az elfek vörös maszkja (#10544) 1 bohókás szandál (#406)
1 ében láncing (#134) 1 Fairlight sipkája (#265) 1 hõsi babérkoszorú (#351)
1 káoszkígyó vért (#271) 1 krakoch csizma (#312) 1 maerju páncél (#346)
1 mintrogi erõöv (#262) * 1 nagyobb jégöv (#185) * 2 õspók köpeny (#332)
1 szürke maszk (#1093)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112) * 1 a káosz dalebgad gyûrûje (#32289) * 1 a káosz hercegi karkötõje (#24204)
* 1 a káosz ragyogó gyûrûje (#8439) 1 a káosz szent nyaklánca (#29994) 1 a mágia ezüst nyaklánca (#3432)
1 a méreg arany nyaklánca (#24134) 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883) 1 a tudás zafírja (#150)
* 1 a Xenókutatás karkötõje (#279) * 1 adamantit karkötõ (#377) 20623 arany (#1)
* 1 az áttörés rubingyûrûje (#378) 1 az óriás malachit fülbevalója (#8909) * 1 bronz helyt. emlékérem (#313)
1 császári dekrétum (#254) 671 drágakõ (#2) * 1 elementáris karkötõ (#348)
1 Fénygyûrû (#301) * 1 galetki érdemérem (#276) 9 karmazsin tûzgyûrû (#338)
1 kristályamulett (#130) 1 malachitgyûrû (#1227) * 7 orgling fétis (#269)
* 1 õsgyémánt (#237) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 romfosztogató karkötõ (#408)
1 roxati üvegszem (#580) * 15 uthanax talizmán (#335) 3 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 áldott oprasszum fókusz (#352) 10 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588) 1 elsõsegély csomag (#619)
10 fekete dukát (#218) 4 kötél (#128) 1 Krugrog mama terítõje (#517)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mágikus védõruha (#341) 1 õskõ (#8)
2 petrilíbium üvegcse (#492) 1 pszi kõ (#277) 3 savval teli üvegcse (#493)
1 Tiume batyuja (#529) 1 Urgod kémszeme (#533)

Fegyverek
1 a káosz fekete kardja (#4929) 1 a káosz mágikus lándzsája (#3594) 1 a káosz õselemi nyílpuskája (#27399)
1 a káosz rút lándzsája (#1794) 1 a ragadozó barbár lándzsája (#20231) 1 a tökéletesség csonttõre (#22001)
1 a törpék kõrisfa íja (#6673) 1 a védekezés lovagi kardja (#4919) 1 az ellenállás csonttõre (#28751)
1 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132) 1 kés (#5)
* 1 rubin mágusbot (#261) 6 sziklarepesz (#13) * 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81) 3 csapdaészlelés itala (#65)
4 csótányláb (#25) 16 elfu moha (#33) 8 elonotichlan (#31)
2 energiaital (#82) 1 fehér gyógyital (#50) 7 féregtüske (#42)
3 gránitbõr itala (#110) 41 gyilkos boróka (#27) 3 hatalom bíbor itala (#77)
5 hónakkupók (#30) 1 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108)
2 kalmárok itala (#66) 1 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64)
4 liánvirág (#24) 2 lila manaital (#83) 5 mágiaellenállás (#76)
41 mátekel gomba (#21) 17 mézfû (#29) 34 mitulen fû (#20)
35 muskil (#37) 4 narancs gyógyital (#80) 14 nekrofun bimbó (#43)
2 õsmágus szájvize (#69) 31 parafû (#41) 3 pontosság itala (#72)
38 ragálygomba (#26) 5 rémcserje (#34) 16 sötét mák (#23)
15 szemani gomba (#36) 41 tejfonál (#28) 16 tokin kaktusz (#40)
121 üvegcse (#14) 7 védelem itala (#59) 8 velparaj (#35)
19 waarkin (#38) 13 winropu moha (#22) 15 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
28 barna manakõ (#149) 6 bíbor golyó (#396) 2 bolhedor szárny (#15)
9 bronz korong (#297) 5 csöpögõ csáp (#334) 2 démonlidérc esszencia (#272)
3 duzzadt xenópete (#479) 14 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141)
3 fókuszrubin (#337) 17 gólemagyag (#330) 3 húsevõ bibe (#151)
11 káoszkígyó pikkely (#230) 4 khazdar taréj (#268) 6 kõtroll szem (#274)
16 krakolich csont (#397) 38 kristályfatty por (#403) 11 mandibula (#157)
1 nordkristály (#146) 42 õsi relikvia (#17) 8 õspók pete (#331)
12 patkányfog (#270) 24 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236)
16 smaragd esszencia (#229) 12 szirénhaj (#293) 62 szójer csáprágó (#231)
2 xenópete (#278) 2 xorex fûszer (#329) 13 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1426 arany (#1), 2 ragálygomba (#26), 12 drágakõ (#2), 1 xenópete (#278), 1 mátekel gomba (#21), 1 winropu moha (#22), 1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112), 1 õskõ (#8), 1 a káosz fekete kardja (#4929), 1 a törpék kõrisfa íja (#6673), 1 a káosz szent nyaklánca (#29994), 1 a ragadozó barbár lándzsája (#20231), 1 nekrofun bimbó (#43), 1 rémcserje (#34), 1 a bûz zöld köntöse (#29051), 1 az ellenállás csonttõre (#28751), 4 mágiaellenállás (#76), 1 a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883), 1 a yeti fekete csizmája (#26322), 1 a tökéletesség csonttõre (#22001), 8 õsi relikvia (#17), 1 savval teli üvegcse (#493).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 4 üvegcse (#14), 1 petrilíbium üvegcse (#492), 2 muskil (#37), 4 xita uborka (#39), 1 a káosz borzalmas íja (#26484), 1 a puhányság köve (#198), 1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899), 1 óriási xenópete (#480), 1 zsugorító gyûrû (#200), 1 a káosz híveinek íja (#13434), 1 a káosz vörös láncinge (#5094), 1 a káosz sárkányának fülbevalója (#9819).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GRAMAGAN, AZ ÉLÕHOLT ÕSMÁGUS (337. LÉNY)
A legendák szerint még régestelen-régen, a felszínen zajló világban is Gramagan volt az egyik leghatalmasabb varázsló. Aztán, miután több századszorra halt meg, a halál nem volt olyan kegyes hozzá, mint annak elõtte. Nem a megszokott, jóképû varázslóként tért vissza az életbe, hanem egy animált hullaként. Az idõk folyamán a varázsló lelke olyan eltorzult szörnyeteggé vált, ami illik foszladozó testéhez. Legtöbbet használt varázslatait a halálvarázsok közül kezdte válogatni, sõt leghatalmasabb varázspálcáját is ezek erõsítésére készítette.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.