Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bömbölő arénarém
Küldd el képeslapként!
"Micsoda eltorzult fenevad ez? Miféle ocsmány szörnyszülött? Melyik szintről szabadult ide? Az biztos, hogy egykörös ellenfél a főmágusok szintjén, de például a vadászszinten, ha az ÖSSZES galetki összefog, meg tudják vajon ölni? Hat méter magas, bömbölő borzadály ez, hat vaskos lábon álló, csápos, agyaras, habzó szájú rém." - pozitív gondolatok az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 09:22:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9015-272

Karakterszám: 9015 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 272 Játékhét: 296
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 476
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. júl. 25. 9h:14'
A következõ fordulód táplálható: 2005. júl. 26.

E-mail!

GHALLETKI JÓNÁS KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Zsémbecske, egy pszichiátriai kezelés alatt álló, szépség terén kihívásokkal küszködõ nõ. A Mágusok klánjának bûvölõ rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Felszerelése: a sólyom keresztszimbóluma, a bérmágus rövid tõre, a kígyó hosszúkardja, a gyorsaság rövid tõre, a sólyom malachitgyûrûje, a puhányság köve, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom ezüst fülbevalója, a mágia smaragdja, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom kék köpenye, a sólyom fekete csizmája, Fénygyûrû, a ragadozó malachitgyûrûje, a sólyom nagy pajzsa, Abarrun karkötõje, a sólyom díszes karkötõje, a sólyom szárnyas sisakja, a sebezhetetlenség rövid tõre, a jég fekete nyílpuskája, a sólyom háromszögszimbóluma, ében láncing, a sólyom csatos öve. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat. [Látogatód zsebébõl kipottyant a puhányság köve de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]

*** 1. KÖR *** Felemelve a jég fekete nyílpuskáját, Zsémbecske rád lõ. (8 találattal 535 sebzést okozott.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Összerogysz. A kék-vörös atya elmormol egy elemi védelem varázslatot. A kék-vörös atya ellõ egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja Zsémbecskét (+7 ép). Gyógyítja a csúf gusztustalanságot (+31 ép). Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. Halálsikoly 17 ép-t sebzõdik. Féreg sebzõdik 34 ép-t. Féreg elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. Magában motyogva, Féreg létrehoz egy jégpajzsot. Az elektromancer elmormol egy elektromos fal varázslatot. Halálsikoly a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Zsémbecske ellenáll a varázslatnak. A kék-vörös atya ellenállt a varázslatnak. Az elektromancer 25 sebzést kap. A csúf gusztustalanság ellenállt a varázslatnak. A káoszmágus immúnis a varázslatra. A csúf gusztustalanság Halálsikoly felé mozog. A csúf gusztustalanság Halálsikolyt támadja.
*** 2. KÖR *** Zsémbecske felemeli a jég fekete nyílpuskáját, és Féreg felé lõ. (8 találattal 844 sebzést okozott.) Féreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A kék-vörös atya elmond egy tûzfal varázslatot. Magában motyogva, Halálsikoly létrehoz egy tûzgolyót. Zsémbecskét védi rezisztanciája. A kék-vörös atya: a varázslatnak nincs hatása. Az elektromancer sebzõdik 26 ép-t. A káoszmágus: a varázslatnak nincs hatása. Magában motyogva, a káoszmágus létrehoz egy energiafolyamot. Halálsikoly megtántorodik. Halálsikoly 27 sebzést kap. Halálsikoly holtan terül el.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 326 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Halálsikoly: 51/69, Féreg: 0/166.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Zsémbecske meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 1. NAP ** Épp hozzád néz be Gal Etkins, egy hosszú fekete hajú, fejpántos, vörösen izzó szemû férfi. [aura: lõfegyver: 16.] A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Tárgyai: Abarrun karkötõje, orgling fétis, a gólem átlátszó köntöse, a remete vándorcsizmája, aréna ezüst érme, a gólem márványgyûrûje, a gladiátor kõamulettje, a harcmûvész halotti maszkja, az erõ malachit karkötõje, a pontosság malachit karkötõje, a szívósság sárgaréz nyaklánca, a háború köve, a gólem csepp fülbevalója, a bénaság fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged. Megállapodtok, hogy a tét 5 arany lesz. [Látogatód zsebébõl kipottyant az antiõskõ de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Gal Etkins már ott várakozik. Õ nyert!
Mintha a vereség nem lenne elég, 5 arannyal lettél szegényebb!
** 2. NAP ** Bejön a barlangodba Árkon Át Szóló, egy szigorú tekintetû, nagy mancsokkal rendelkezõ, igen veszélyes férfi. A Mutánsok klánjának mutáns rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Tárgyai: óriás fülbevaló, az ellenállás nehéz nyílpuskája, a kobra malachitgyûrûje, az elfek malachitgyûrûje, nilbongi kitûzõ, a káosz földjének lemezpáncélja, a tudós nagy pajzsa, az elfek háromszögszimbóluma, a küzdelem malachit karkötõje, a bölcsesség díszes karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, a gladiátor malachitgyûrûje, a puhányság köve, a sebesség ezüst fülbevalója, a pontosság díszes karkötõje, a pontosság díszes köpenye, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma, a sebezhetetlenség ónixgyûrûje, a gólem ónix karkötõje, orgling fétis, a bölcsesség fekete csizmája, a mutáció gyémántja, a merénylõ ezüst fejpántja, a kígyó sárga öve. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Nem késel a válasszal: "Hogy szakadna be alattad a föld!" A következõt mondja neked: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 9. NAP ** Nem átall háborgatni Jámbor Démon, egy parázslóan vörös tekintetû, zöld bõrû, tar fejû nõ. [aura: 4-es sz.áll.roncsolása.] A Mágusok klánjának mágushelyettes rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a sebezhetetlenség kék köpenye, Fairlight sipkája, a tökéletesség bronz amulettje, opilíchium gyûrû, a mágia ezüst fülbevalója, szivárvány karkötõ, nilbongi kitûzõ, Yssuf tõre, az ellenállás nehéz nyílpuskája, a hatalom nagy pajzsa, a tökéletesség vívótõre, az ellenállás rövid tõre, az áttörés vívótõre, az energia sárga öve, az enyészet malachit karkötõje, a mágia smaragdja, a mentát aranyozott fülbevalója, galetki érdemérem, Elenios vándorcsizmája, az energia márványgyûrûje, Fénygyûrû, arany orgling fétis, bronz pszi váll-lap, orgling fétis, a tökéletesség márványgyûrûje, az ellenállás bíbor láncinge. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jámbor Démon Pszi csáp +12 PE (-3)77 (+0)85 Ghalletki Jónás Mentális robbanás kudarc (-5)30 (-12)28
2. Jámbor Démon Mentális robbanás -14 PE (-5)72 (+0)85 Ghalletki Jónás Mentális robbanás kudarc (-5)25 (-14)14
3. Jámbor Démon Tudati méreg +5 méreg (-6)66 (+0)85 Ghalletki Jónás Pszi csáp kudarc (-8)17 (-5)9
4. Jámbor Démon Pszi csáp +12 PE (-3)63 (+0)85 Ghalletki Jónás Pszi csáp +6 PE (-8)9 (-9)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-22 életpont.)
** 10. NAP ** Meglátogat egy galetki: Hegymélye Ördöge, egy zöld szemû, nyakában pályinkás puszedlit viselõ magas férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Felszerelése: a sün díszes karkötõje, a harcmûvész díszes karkötõje, ezüst vadászköpeny, a ragadozó nagy pajzsa, a ragadozó vassisakja, fekete nadrág, az Örökkévalóság Rubinja, zöld mutációs gyûrû, a gepárd csepp fülbevalója, a káosz mágusának gyûrûje, a gladiátor fekete csizmája, a sólyom bíbor láncinge, az angyalok bronz amulettje, a harcmûvész kõrisfa íja, a gepárd csatos öve, manapoid fülbevaló, arany orgling fétis, a gepárd háromszögszimbóluma, Fénygyûrû. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 5 arany!

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy a forrás érintése varázslatot. (-7 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) Hegymélye Ördöge máris elõtted terem! Hegymélye Ördöge rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. ( -7 tüskés bõr, -7 vastag bõr.) Ostorként csattant farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a harcos kerek pajzsát. Kudarcot vall. Odacsap neked bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy halál szavát. Hegymélye Ördöge ájultan a földre zuhan. (-35 vp.)
[A csatában összesen 345 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hegymélye Ördöge megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
Megnyerted a tétet, ami 5 arany volt!
** 11. NAP ** Nem átall háborgatni Mia, egy hosszú ezüst hajú mélykék szemû vidám tekintetû, érzékien vonzó nõ. [aura: 10-es kisebb erõpajzs.] A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: orgling fétis, a kígyó ezüst fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje, Fénygyûrû, rubin mágusbot, zafír érdemrend, a tudás zafírja, az energia ónix karkötõje, a mágus malachit karkötõje, a szellemek csepp fülbevalója, az ellenállás lovagi lemezpáncélja, a szívósság csatos öve, sárkányamulett, a természet zangrozi csizmája, Fairlight sipkája, az ellenállás kõrisfa íja, a mágus ónix karkötõje, a torony átlátszó köntöse, arany orgling fétis, a szellemek márványgyûrûje, a ragadozó görbekardja, a sebesség kerek pajzsa, a torony díszes karkötõje, a ragadozó márványgyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Hozzáláttok, hogy mókás és kreatív csapdákat építsetek a barlang elõtt. A teljesség kedvéért még végig is próbálgatjátok õket. Aztán következik az értékelés. Hosszas tanakodás után elismered: Mia bizony jobban tud csapdát készíteni!
** 14. NAP ** Látogatód érkezik, aki Hegymélye Ördöge, egy zöld szemû, nyakában pályinkás puszedlit viselõ magas férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A következõket látod nála: a sün díszes karkötõje, a harcmûvész díszes karkötõje, ezüst vadászköpeny, a ragadozó nagy pajzsa, a ragadozó vassisakja, fekete nadrág, az Örökkévalóság Rubinja, zöld mutációs gyûrû, a gladiátor fekete csizmája, a sólyom bíbor láncinge, az angyalok bronz amulettje, a harcmûvész kõrisfa íja, a gepárd csatos öve, manapoid fülbevaló, arany orgling fétis, a bénaság fülbevalója, a gepárd háromszögszimbóluma, Fénygyûrû. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. Tétnek mindketten 5 aranyat raktok fel.
Belépés után üdvözöl: "Buta vagy, mint a tök!" Ezt kiáltod vissza: "Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" Hegymélye Ördöge feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+9% lélekenergia.)
Gyõzelmedért 5 aranyat kaptál a másik kalandozótól.
** 18. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 fehér gyógyitalt.

Kissé már éhezel, ezért csak 181 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27745.) A te szinteden a legnevesebb Pindurutalagala, egy kellemes modorú, sovány férfi. (hírneve 9952.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*jún. 24.* Mikanno Hosi Kanpokusan és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *jún. 27.* Tífusz Lukréciát legyõzte harcban egy óriáspók. *jún. 28.* Seth Mandelbrot mellé szegõdött egy sötét elf harcos. *jún. 30.* Karatekrokodil csatában legyõzte Le Henger Eleket. *júl. 1.* Csillag pszionikus párviadalban legyõzte Jámbor Démont. *júl. 4.* Botrány Rules felköltözött a következõ szintre. *júl. 5.* Virgonca Targonca és Karatekrokodil megküzdöttek egymással, és Virgonca Targonca gyõzött. *júl. 6.* Pindurutalagala és Jámbor Démon pszi párbajt vívtak. Pindurutalagala került ki gyõztesen. *júl. 8.* Csillag és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *júl. 11.* Mikanno Hosi Kanpokusant legyõzte harcban egy xenomorph bébi.
Egy futár távoli híreket hoz:
*jún. 23.* Kronx és Swami Belananda Yogi pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *jún. 24.* Clow egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *jún. 28.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott halálóriás felett! *júl. 1.* St. Lopezt legyõzte harcban egy xenomorph királynõ. *júl. 1.* Karomhalmot majdnem felfalta egy xenomorph királynõ. *júl. 1.* Dorth a Mérgek Urát kis híján megölte egy xenomorph királynõ. *júl. 5.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *júl. 5.* Lord Khalelt majdnem felfalta egy nedonkopó. *júl. 6.* Avvocato Terrasini és Aranyos Ászok megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *júl. 7.* Kronx és Amorpheus Amorphea pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+32 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 426.]

kf 39928 bekészíted a 39928. tárgyat
Felveszed a Leah ónixgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 426.]

bsz 9 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina, szellõzõrendszer, bányagép, nekrofun fókusz, nagyobb barlang, ivó, istálló, nekrofun trón, fûraktár, tanácsterem, itató, fókuszgömb.
[Jelenleg készülõ épületek:] könyvtár (2000/2500 TVP), vadászsarok (2400/2500 TVP).
[Tagok listája:] Sequator #9740 (2847 TVP), Jég #9859 (4687 TVP), Llys Meldryn #4154 (4209 TVP), Crag Hack Drakon XSI #9846 (4065 TVP), Abraxas #5001 (3978 TVP), Anusz #9047 (1118 TVP), Kharas #9700 (4588 TVP), Flare Dougan Trevalin #9090 (3016 TVP), Dar'es Dygma #6679 (4608 TVP), Landoo Dor Blazeer #5477 (611 TVP), Electra #2688 (1172 TVP), Halálosztó Braien #7430 (1600 TVP), Elektro Modulator Dva' #4549 (1100 TVP), Hegyesfülû Thor #5365 (2865 TVP), Winnirixi #4121 (3300 TVP).
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 412.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+18% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 409.]

v 158 158. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láth. észlelése varázslatot. (-4 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 408.]

v 176 176. varázslat elmondása
Ellõsz egy szélpajzs varázslatot. (-60 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 398.]

v 148 1 148. varázslat elmondása
Elõhívsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

t 5 40 5. szakértelem tanulása 40 TVP-ért
Apró varázstrükköket gyakorolsz: megpróbálsz tárgyakat elmozdítani anélkül, hogy hozzájuk érnél, vagy a pillantásoddal lángra lobbantani egy apró bõrdarabot.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 355.]

p 4143 portyázás
Elküldesz egy kihívást Hegymélye Ördöge részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 355.]

var 39 27 39. varázslatra 27 képességpont
Elköltesz 27 képességpontot halál szava varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen halál szava varázslatod ereje 34. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 355.]

e 9 100 élelemszerzés
A zöldségeskertben vállalsz munkát, vállt vállnak vetve dolgozol a vegetáriánusokkal, hogy élelmet kapjál a szolgáid számára. A munkavezetõ tiszteli ragaszkodásodat az állataidhoz, de figyelmeztet, hogy elõbb-utóbb úgyis meg kell válnod tõlük, ha magasabb szintre költözöl. Rovarsámán jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Lidércláng jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

sza 1197 1 2 1 db 1197 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 csontamulettet. Rovarsámán morálja 32%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

sza 1302 1 3 1 db 1302 tárgy átadása 3. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 rövid tõrt. Lidércláng morálja 32%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

m 14 13 4441 1212 1212 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,13) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 13,13) A folyosó nyugatra visz. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy lélektáncos (#227) [aura: elkt.immunitás: 70.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy a forrás érintését. (-7 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Féreg mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. Féreg varázshatalma segítségével elmond egy jégpajzsot. A lélektáncos varázshatalma segítségével elmond egy elektromos falat. Heves kézmozdulatok közepette Halálsikoly elmormol egy tûzgolyót. A lélektáncos rezisztálja. A lidércláng a lélektáncos felé mozog. A lidércláng 56 sebzést kap az elektromos faltól. A lidércláng halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy halál szavát. A lélektáncos megúszta! (-35 vp.) A lélektáncos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzvihart. 32 életpontnyit sebzõdsz. Halálsikoly 44 ép-t sebzõdik. Féreg 67 ép-t sebzõdik. A lélektáncos ellenáll a varázslatnak. Féreg holtan terül el. Halálsikoly mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. A lélektáncos immúnis a varázslatra. Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy halál szavát. A lélektáncos halálhörgés közepette a földre zuhan. (-35 vp.) Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 233 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Halálsikoly: 0/44, Féreg: 0/67, a lidércláng: 0/56.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak is jut 17%. Elteszed a zsákmányt, ami egy bronz korong, egy xenópete és 54 arany.
(M 12,13) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 11,13) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 11,12) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ortevor városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 79 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Homilon város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 58 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 87 százas lépés után érkezett meg Ortevor városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Homilon érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 11,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 12,13) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 12,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,13) A térkép szerint itt jobbra mész. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,13) Keletre mész tovább. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 14,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 14,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, rovarsámán újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

vd vadászat
Elhagyod a labirintust. Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy kígyópók (#160) [aura: bûz: 6.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Halálsikoly létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. A kígyópók 26 ép-t sebzõdik. Féreg elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. Féreg a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! A kígyópók máris elõtted terem! A kígyópók rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Mérget kaptál! Semlegesíted a mérget. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy halál szava. A kígyópók halálhörgés közepette a földre zuhan. (-35 vp.) Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 295 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Halálsikoly: 26/0, Féreg: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 14%. Viszed, ami mozdítható: egy xenópete és 53 arany. Halálsikoly habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy méregsemlegesítést. (-6 vp.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, lidércláng újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy szondamester (#228) [aura: 12-es méretû 20-as szintû jobb csáp.] és 2 manaszonda (#229) [aura: gyorsaság: 15.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-7 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Féreg elmond egy elbájolás varázslatot. A szondamester csatlakozik Féreg oldalához. Halálsikoly rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A szondamester 31 sebzést kap. Az 1. manaszonda sebzõdik 16 ép-t. A 2. manaszonda ellenáll a varázslatnak. Az 1. manaszonda elindul a szondamester felé. A 2. manaszonda a lidércláng felé mozog. A lidércláng a 2. manaszondát rohamozza. A szondamester az 1. manaszonda felé mozog. Az 1. manaszonda és a szondamester egymással harcolnak. A 2. manaszonda és a lidércláng egymással harcolnak. A lidércláng kileheli lelkét. Az 1. manaszonda hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy halál szava varázslatot. A 2. manaszonda halálos sebet kapva a földre zuhan. (-35 vp.) Magában motyogva, Féreg létrehoz egy ellenáll.megtörését. Magában motyogva, Féreg létrehoz egy jégpajzsot.
[A csatában összesen 168 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Halálsikoly: 47/0, Féreg: 0/0, a lidércláng: 0/36.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 16% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 100 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, lidércláng újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (284. kaland, összköltsége 25 TVP.) Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy xenomorph bébi (#204) [aura: 12-es méretû 20-as szintû bal karom.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Féreg létrehoz egy ellenáll.megtörése varázslatot. Féreg a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! Halálsikoly elmormol egy tûzgolyó varázslatot. A xenomorph bébi 30 sebzést kap. A xenomorph bébi a lidércláng felé mozog. A lidércláng a xenomorph bébi felé mozog. A xenomorph bébi és a lidércláng egymással harcolnak. A lidércláng halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy halál szava varázslatot. A xenomorph bébi halálhörgés közepette a földre zuhan. (-35 vp.)
[A csatában összesen 262 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Halálsikoly: 30/0, Féreg: 0/0, a lidércláng: 0/59.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 15% jut.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, lidércláng újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. (Feltételes idézés:) A nekrofun trónba ülve, visszanyersz 80 varázspontot.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 230.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy fagydémon (#203) [aura: egészség: 10.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy a forrás érintése varázslatot. (-7 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-9 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Halálsikoly elvarázsol egy tûzgolyót. A fagydémon ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, Féreg elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Féreg mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégpajzsot. A fagydémon elindul a lidércláng felé. A lidércláng a fagydémont rohamozza. A fagydémon és a lidércláng egymással harcolnak. A lidércláng halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy halál szava varázslatot. A fagydémon holtan terül el. (-35 vp.)
[A csatában összesen 279 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Halálsikoly: 0/0, Féreg: 0/0, a lidércláng: 0/39.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 11% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 46 arany. Hmm, talán enni kéne. Tempósan étkezel. (+13% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, lidércláng újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet felemelve, mágikus szavakat mormolsz. Hamarosan meleg mana áramlik a testedbe. (+21 varázspont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226) [aura: 22-es annihiláció.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy méregfelhõ varázslatot. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid figyelõ elmormol egy megszakítást. Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid figyelõ elmormol egy a forrás érintését. Féreg varázshatalma segítségével elmond egy elbájolást. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Az 1. manapoid figyelõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy a forrás érintése! Halálsikoly rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. A 2. manapoid figyelõ 20 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az 1. manapoid figyelõ sebzõdik 16 ép-t a méregfelhõtõl. A lidércláng az 1. manapoid figyelõ irányába megy. A lidércláng 27 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A lidércláng kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy halál szavát. A 2. manapoid figyelõ megpróbálja megszakítani, sikertelenül. Az 1. manapoid figyelõ kileheli lelkét. (-35 vp.) A 2. manapoid figyelõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy annihiláció. Halálsikoly eltûnik. Féreg rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Féreg elõhív egy jégpajzs varázslatot. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. A 2. manapoid figyelõ sebzõdik 19 ép-t a méregfelhõtõl.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Féreg elvarázsol egy ellenáll.megtörését. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Féreg elõhív egy jégpajzs varázslatot. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid figyelõ elmormol egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A 2. manapoid figyelõ irányába mozogsz. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. manapoid figyelõ 16 sebzést kap a méregfelhõtõl.
*** 4. KÖR *** Féreg elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Féreg ellõ egy jégpajzs varázslatot. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid figyelõ létrehoz egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Nem hat rád. A 2. manapoid figyelõ sebzõdik 12 ép-t a méregfelhõtõl.
*** 5. KÖR *** Féreg elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. Féreg ellõ egy jégpajzs varázslatot. A 2. manapoid figyelõ megakadályozta a varázslat létrejöttét. A 2. manapoid figyelõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. 61 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A 2. manapoid figyelõ sebzõdik 16 ép-t a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 353 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Halálsikoly: 0/0, Féreg: 0/0, a lidércláng: 0/27.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes idézés 2 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát idézel meg. (+42 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+34 életpont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid 2 gyászoló mourg (#224) [aura: 7-es méretû 15-ös szintû bal csáp.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Magában motyogva, Féreg létrehoz egy ellenáll.megtörését. Féreg elmormol egy jégpajzs varázslatot. Az 1. gyászoló mourg odajön hozzád. A 2. gyászoló mourg Férget rohamozza. Az 1. gyászoló mourg rád veti magát. Tekergetve suhint nyelvével. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Elõresuhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ostorként csattant bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Tekergetve suhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A 2. gyászoló mourg Férget támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy halál szava varázslatot. Az 1. gyászoló mourg megúszta! (-35 vp.) Magában motyogva, Féreg létrehoz egy elbájolást. Az 1. gyászoló mourg csatlakozik Féreg oldalához. Az 1. gyászoló mourg a 2. gyászoló mourgot támadja. A 2. gyászoló mourg Férget támadja. Féreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. gyászoló mourgot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (37 sebzés). Az 1. gyászoló mourg a 2. gyászoló mourgot támadja. A 2. gyászoló mourg téged támad. Ostorként csattant nyelvével. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Elõresuhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lesújt rád bal csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Odacsap neked bal csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Regenerálsz (+11 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. gyászoló mourgot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Odacsapsz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Végzetpengével támadsz. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (35 sebzés). A 2. gyászoló mourg hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 271 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Féreg: 0/84.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+64%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, rovarsámán újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes idézés 2 alkalommal:) Tenyeredet a föld felé fordítod, lehunyod szemed, és koncentrálni kezdesz. Már árad is a mana! (+42 varázspont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) [aura: erõ: 12.] és egy óriáspók (#89) [aura: imm.mérg.gázra: 5.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a sötét elf íjász létrehoz egy csendvarázst. Rezisztálod a varázslatot. Ellõsz egy a forrás érintése varázslatot. (-7 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Féreg elmormol egy elbájolás varázslatot. A sötét elf íjász rezisztálja. Az óriáspók feléd rohan. Az óriáspók rád veti magát. A csáprágójával támad. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Semlegesíted a mérget. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf íjász Férget lövi. (2 lövéssel 58 ép-t sebzett.) Elmondasz egy halál szava varázslatot. A sötét elf íjász halálos sebet kapva a földre zuhan. (-35 vp.) Féreg elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. Féreg elõhív egy jégpajzs varázslatot. Az óriáspók rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-24% támadás).
*** 3. KÖR *** Megtámadod az óriáspókot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (20 sebzés). Az óriáspók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 366 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Féreg: 0/58.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Szolgáidnak 33% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, egy ében láncing, egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard és 90 arany. Féreg habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Elõhívsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-6 vp.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, lidércláng újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes idézés 3 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát idézel meg. (+63 varázspont.)
[66 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó élõsködõ (#420) [aura: tûzimmunitás: 15.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy a forrás érintését. (-7 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Féreg elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot. Féreg elmormol egy jégpajzs varázslatot. A xenó élõsködõ a lidérclángot rohamozza. A lidércláng a xenó élõsködõ felé mozog. A xenó élõsködõ és a lidércláng egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy halál szava! A xenó élõsködõ halálos sebet kapva a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. A lidércláng 44 ép-t sebzõdik. A lidércláng hörögve elterül. (-35 vp.)
[A csatában összesen 307 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Féreg: 0/0, a lidércláng: 0/44.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 20%. Elteszed a zsákmányt, ami 63 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +1 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2879 sebzést okoztál, és 468 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 32 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 462 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ghalletki Jónás, egy barna szemû, szürke bõrû, daliás izomzatú, rokonszenves férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 272. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 18 (21) / 1.67
[2] IQ: 16 (19) / 6.25
[3] ügyesség: 8 (10) / 1.23
[4] egészség: 15 / 8.32
[5] mágia: 24 (29) / 2.83
[6] gyorsaság: 22 (23) / 6.72
[9] Méret/ép: 224 (227) / 227
Min. méret: 227
Barlangméret: 225
PONTJAID
Varázspont: 365 / 13
Képességpont: 19 / 6%
Hõsi pont: 33 (1)
Tám.bónusz: 1%
Véd.bónusz: 43%
Galetki erõ: 1050 / 622
Hírnév : 2362
Jóllakottság: 56%
Életkor: 17 / 35
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 501 (2)
Galetki gyõzelmek: 154 (1)
Torzsz. csaták: 1661 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 1140 (8)
Leölt torzszülött: 2649 (11)
Pszi csaták: 166 (1)
Pszi gyõzelmek: 18 (0)
Ájulások száma: 183 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (38)
Speciális képességeid:
+38 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Semmisíts meg 10 káoszkígyót, csakis varázslattal! [számláló: 2] 2.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [számláló: 1] 3.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 22 / 20.47 [15] regeneráció: 15 (22) / 0 [16] tüskés bõr: 12 (16) / 0
[17] vastag bõr: 12 (11) / 0.43 [18] tûzimmunitás: 9 (10) / 2 [19] hidegimmunitás: 5 (6) / 1
[20] savimmunitás: 9 (10) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 13 (14) / 1.40 [22] imm.mérg.gázra: 9 (10) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 23 / 0 [24] rezisztencia: 23 (26) / 2.72 [25] bûz: 23 (25) / 0
[26] lõfegyver: 14 / 7.68        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 0.66 [46] csapdaészlelés: 10 / 5.19 [47] zárnyitás: 9 / 0.38
[48] mászás: 9 / 3.32 [49] rugalmasság: 9 / 3.23 [50] meggyõzõkészség: 9 / 7.28
[51] transzformáció: 2 / 1.05 [52] auraészlelés: 12 (15) / 0.65 [53] ékszerészet: 4 / 0.10
[54] kereskedelem: 11 / 10.19 [55] szívósság: 12 / 1.65 [56] varázsitalfõzés: 8 / 2.52
[57] gyógynövények: 9 / 0.29 [58] nyomkeresés: 9 / 5.33 [59] vezetõkészség: 7 / 0.83
[60] pszi támadás: 7 / 0.26 [61] pszi energia: 8 / 0.31 [63] éberség: 6 / 2.41
[64] átokszórás: 4 / 0.74 [65] álcázás: 5 / 0.87 [66] lopakodás: 5 / 0.67
[67] régészet: 12 / 0.48 [69] tanulás: 10 / 3.50 [70] idézés: 14 / 10.77
[71] javítás: 12 / 1.38 [72] építés: 11 / 4.67 [73] felderítés: 5 / 3.23

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 (7) / 3.99 [101] szakért.: 10 (12) / 7.36 [102] paraliz.méreg: 23 (25) / 0  
bal mancs [103] méret: 11 / 0 [104] szakért.: 6 / 5.87      
bal csáp [106] méret: 11 / 0 [107] szakért.: 7 / 0.02      
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 2 / 1.92     Végzetpenge

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 16 (20) / 1.31 [32] animáció: 7 (12) / 1.38 [36] csábmosoly: 2 (6) / 0.06
[42] csendvarázs: 9 (13) / 0.59 [149] dimenziókapu: 3 (7) / 0.36 [37] egokínzás: 1 (5) / 0
[11] elektromos kéz: 3 (7) / 0.94 [48] ellenáll.megtörése: 1 (5) / 0 [10] energiatüske: 5 (9) / 2.32
[160] esszenciaelnyelés: 1 (6) / 0 [156] éhínség: 1 (6) / 0 [29] életszívás: 16 (21) / 13.34
[152] felejtés: 6 (10) / 1.68 [172] gázpajzs: 2 (7) / 1.16 [40] gigaököl: 1 (5) / 0
[17] gránitbõr: 12 (17) / 2.88 [139] gyógyító szellõ: 3 (8) / 1.20 [39] halál szava: 34 (39) / 1.24
[15] jégpajzs: 4 (8) / 2.94 [163] kineport: 1 (5) / 0.32 [154] kisebb erõpajzs: 8 (12) / 2.04
[146] kontakt.õseiddel: 3 (7) / 2.04 [158] láth. észlelése: 6 (10) / 1.50 [157] láthatatlanság: 1 (5) / 0.18
[165] manafókuszálás: 5 (9) / 0.84 [35] mágiatörés: 3 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 0.44
[129] mentális robbanás: 6 / 2.62 [34] méregfelhõ: 14 (19) / 0.74 [148] méregsemlegesítés: 8 (13) / 4.74
[153] nagyobb gyógyítás: 7 (12) / 6.14 [180] õrjöngés: 1 (6) / 0 [38] parancs: 1 (5) / 0
[128] pszi csáp: 6 / 2.42 [30] sorvasztás: 3 (8) / 0.10 [145] sötét halál: 4 (9) / 2.45
[159] szellemidézés: 2 (7) / 0.60 [176] szélpajzs: 8 (12) / 2.36 [188] sziklaerõ: 3 (7) / 0.64
[144] titánok szele: 1 (6) / 0.40 [16] tûzpajzs: 4 (8) / 1.58 [14] vakító fény: 3 (7) / 0.30
[170] villámpajzs: 3 (7) / 1.36        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 10 energi 11 elektr                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láth. észlelése (10), szélpajzs (12), méregsemlegesítés (13).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Halálsikoly, az árnyékmester 57/0 124% 165% 8 / 7.58 megsemmisült
[2] Féreg, a rovarsámán 67/9 174% 195% 8 / 5.42 harcol
[3] lidércláng 12/0 6% 110% 1 / 0.74 ájult
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
v 154
v 158
v 176
v 148 1
2. Makró
pta 129 129 129 129 129
p 4881
pta 128 128 128 128 128
p 4881
3. Makró
ba 154
le
ism 5
vd 154
kf
ba 154

HARCI PROGRAMOD
1: a forrás érintése v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 100.
2: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 100.
3: halál szava t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 100.
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van. Prioritás: 110.
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 110.
6: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 120.
7: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #226. Prioritás: 110.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80; VI erõ:200% ép:25%; PV 7 1 2 3 4 5; PSZ 46 47 48 63 71 45; BA 15053; TT 5; HE 3; PTA 129 129 128 128 128; I 50 25 10 1 63;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 8 sebzés: 24-32

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 24.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #4 (4. épület), #6 (9. épület), #19 (7. épület), #28 (1. épület), #212 (271. forduló), #284 (272. forduló), #315 (265. forduló), #295 (254. forduló), #353 (261. forduló), #488 (265. forduló), #492 (267. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4154. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a harcos kerek pajzsa (#7811) 1 a kígyó szöges öve (#19168) 1 a légzés kerek pajzsa (#27611)
1 a mentát bronz mellvértje (#12747) * 1 a pankrátor bronzöve (#222) 1 a ragadozó bronz mellvértje (#19947)
1 a sav bronz mellvértje (#26697) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) * 1 a sün vándorcsizmája (#24971)
1 a teknõs csontmaszkja (#25392) * 1 a teknõs vas lemezpáncélja (#25301) 1 a tökéletesség könnyû pikkelyvértje (#21716)
1 az egészség kerek pajzsa (#2861) * 1 az elfek csontmaszkja (#10542) 1 az ügyesség könnyû pikkelyvértje (#2366)
1 díszes villámöv (#177) 1 ében láncing (#134) 1 khaldoran öv (#137)
1 krakoch csizma (#312) 1 sárga öv (#1167) 1 szárnyas sisak (#1077)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz csontamulettje (#29097) * 1 a gyorsaság amulettje (#3895) 1 a harcos aranyozott fülbevalója (#8008)
1 a káosz díszes amulettje (#3009) 1 a légzés sárgaréz nyaklánca (#27731) * 1 a mágia smaragdja (#153)
* 1 a méreg malachit karkötõje (#24191) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 2 a puhányság köve (#198)
* 1 a regenerálódás csontamulettje (#24597) 1 a sün bronz amulettje (#25048) 117 arany (#1)
1 arany orgling fétis (#296) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282)
* 1 az ellenállás csontamulettje (#28647) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) 1 csepp fülbevaló (#1256)
169 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 ezüstmedál (#208)
* 1 görényfarok (#189) 1 kék gömb (#143) * 1 Leah ónixgyûrûje (#39928)
5 orgling fétis (#269) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 3 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 antiõskõ (#206) 21 aranydukát (#437) 2 fekete dukát (#218)
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
9 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a lich görbekardja (#12116) 1 a sólyom könnyû íja (#29621)
1 a szalamandra hosszú íja (#26022) 1 a tolvaj hosszú íja (#9372) 1 a tûz hosszú íja (#22422)
1 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132) 1 kõmûves kalapács (#250)
* 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 9 csótányláb (#25) 5 elfu moha (#33)
10 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50) 11 gyilkos boróka (#27)
15 hónakkupók (#30) 1 immunitás itala (#71) 5 kalmárok itala (#66)
2 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64) 10 liánvirág (#24)
2 mágiaellenállás (#76) 16 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
9 mézfû (#29) 10 mitulen fû (#20) 11 muskil (#37)
5 óriásnövés itala (#60) 1 parafû (#41) 14 ragálygomba (#26)
18 rémcserje (#34) 3 sárga gyógyital (#61) 18 sárkányvirág (#32)
8 sötét mák (#23) 3 szemani gomba (#36) 14 tejfonál (#28)
1 tokin kaktusz (#40) 3 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
19 velparaj (#35) 3 villámlehelet itala (#56) 16 waarkin (#38)
10 winropu moha (#22) 6 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
7 barna manakõ (#149) 3 bolhedor szárny (#15) 2 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 1 duzzadt xenópete (#479) 17 ekinda haj (#147)
6 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151) 45 káoszkígyó pikkely (#230)
4 khazdar taréj (#268) 4 kõtroll szem (#274) 1 lemúr hártya (#161)
8 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165)
1 óriási xenópete (#480) 12 patkányfog (#270) 8 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 4 smaragd esszencia (#229) 1 szirénhaj (#293)
8 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278) 16 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bérmágus bíbor láncinge #17232 (13), a mentát bíbor láncinge #12732 (13), a sebezhetetlenség díszes köpenye #19588 (14).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 xenópete (#278), 1 bronz korong (#297), 84 arany (#1), 1 õskõ (#8), 1 ében láncing (#134), 1 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 1 óriási xenópete (#480).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 csontamulett (#1197), 1 rövid tõr (#1302).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.