Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 07:55:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9004-24

Karakterszám: 9004 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 24 Játékhét: 43
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 4
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jan. 8. 14h:54'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jan. 11.

Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!

DAZE KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*jan. 2.* Rax Dzakar csatában legyõzte Galócát. *jan. 3.* Night Wolf és Furaarcú Galetkó megküzdöttek egymással, és Night Wolf gyõzött. *jan. 3.* Alkony testvére, Hajnal gyõzelmet aratott Verminator felett. *jan. 7.* Night Wolf gyõzelmet aratott Tassadar felett.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*dec. 27.* Az 15018 szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *dec. 27.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *dec. 30.* Lord Griffonheart és Morkvor pszi párbajt vívtak. Lord Griffonheart került ki gyõztesen. *dec. 30.* Nyafogó Nefelejcs szolgálatába állt egy sötét elf harcos. *dec. 30.* Nyafogó Nefelejcs rangja a Bárdok Klánjában "a béke õre" lett. *dec. 30.* Torz Talbotot kis híján megölte egy kõtroll. *dec. 30.* Örök Lázadó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Vadmacska felett. *jan. 2.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Energetic felett. *jan. 2.* Köpködõ Méregzsák és Zorak a Szellem pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jan. 2.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Sandro the Caterpillart.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

kno 103 1 103. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

kno 103 1 103. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

kno 103 1 103. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

kno 103 1 103. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

kno 103 1 103. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 6. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

kno 105 1 105. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó energiaszívás szakértelem növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

kno 105 1 105. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó energiaszívás szakértelem növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

kno 105 1 105. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó energiaszívás szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod speciális támadási módja 4. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

gy 100 0 20 felt. gyógyítás 100%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 100 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

k 10 kaland elvállalása
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** A tûzgyík odajön hozzád. Bamba elindul a tûzgyík felé. Megközelíted a tûzgyíkot. A tûzgyík téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (15 ép-t sebzõdtél). Bamba a tûzgyíkot támadja. Támadod a tûzgyíkot. Odakensz neki jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (14 sebzés). A tûzgyík kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 9/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 16% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit. [ld. enc.] Bamba kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+14 életpont.) Huh, ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha jobban belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos téged támad. Feléd üt jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Bamba a sáskaharcost támadja. A sáskaharcost próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Szagod látható benyomással van rá (11 sebzés). A sáskaharcos holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 9/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 19%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 mandibula és 18 arany. [ld. enc.] Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+17 életpont.) Ezt a csatát is csodával határos módon úsztad meg! Izzadva indulsz tovább. Remélhetõleg már nem találkozol újabb torzszülöttel. Brekegést hallasz: ismét egy támadás! Csak ezt éldd túl... Ellenfeled egy mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** A mahomohi odajön hozzád. Bamba a mahomohit rohamozza. A mahomohi irányába mozogsz. A mahomohi rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (14 ép-t sebzõdtél). Bamba a mahomohit támadja. Megtámadod a mahomohit. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Elhibáztad. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (12 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Szagod látható benyomással van rá (16 sebzés). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A mahomohi rád veti magát. A mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (12 ép-t sebzõdtél). Bamba a mahomohit támadja. A mahomohi holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 14/10.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak is jut 17%. Elteszed a zsákmányt, ami 12 arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+29 életpont.) Hmmm... Ha ennyire hatalmas vagy, talán ideje feljebb költözni, nem? Végre eléred a fõ barlangfolyosó végét. Ott galetki õrök fogadnak, hamarosan elõkerül az írnok, és átveszi a levelet. Közben igyekszel egy kicsit körbenézelõdni. Nicsak, milyen furcsa épület, egy nagy gömbbel a tetején! Biztosan ez a Pszi Iskola. Már alig várod, hogy meglátogathasd... Az írnok ad egy színes követ, ezzel igazolva, hogy átadtad az üzenetet. Az árnyakba tapadva térsz vissza, elkerülve minden találkozást. Odalent az írnok átadja a 20 arany díjat, és megköszöni a munkádat. (+2 hõsiesség pont.) (+2 képességpont.) A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 jobb mancs szakértelem; [86 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

gy 70 0 20 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

m 7 5 86 3122 1211 4115 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,5) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 6) A legközelebbi feladat megoldásánál 6 lesz a válaszod.
(M 7,6) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy tûzféreg alomban csak nõstény tûzféreg született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 13 mázsa pirokövet, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 6 mázsa pirokövet. Ezek a falánk lények tehát összesen 294 mázsa pirokövet pusztítottak el. Hány tûzféreg volt egy alomban?
Bólintasz, majd lassan, megfontoltan válaszolsz. [6] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
(M 7,5) Tovább északra! Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 8,5) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 9,5) Keleti irányba folyatod utadat. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 9,4) Északra mész tovább. A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot.
(M 10,4) Kelet felé mozogsz. Üres szobába érkezel.
(M 10,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,4) Irány nyugat! A barlangszoba, amit találtál, tele van futónövényekkel, ha szerencsés vagy, találhatsz itt valamilyen növényritkaságot.
(M 9,3) A folyosó északra tart. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a goblin kobra elvarázsol egy óriáserõt. A goblin kobra elmond egy tûzpajzs varázslatot. Megközelíted a goblin kobrát. Bamba megközelíti a goblin kobrát. Támadod a goblin kobrát. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Harapásra nyitod szádat. Ez mellément. Bûzöd fojtogatja (11 sebzés). A goblin kobra halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 13% jut.
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Elhagyod a Csarnokot. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

m 10 6 1114 1125 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,6) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 10,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,6) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 9,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 9,4) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
(M 10,4) Keleti irányba folyatod utadat. Egy üres barlangterembe érkezel.
Kimész a Csarnokból. [9 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

be 4 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} [5 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 10 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: egy voharai szellem (#121). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 2 elemi rin (#28).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

h 8 55 8. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 8. tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Bamba elindul a förtelemféreg felé. A förtelemféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A förtelemféreg feléd mozog. Bamba a förtelemférget támadja. Támadod a förtelemférget. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. A fogaiddal támadsz. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 6 ép-t. Bamba 9 sebzést kap. Bamba hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 11/9.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sziklozug újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** A jégmedúza közelebb jön, hogy támadhasson. A jégmedúza felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Bamba megközelíti a jégmedúzát. A jégmedúza rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (12 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a jégmedúzát. Lecsapsz jobb mancsoddal. Félrehajolt. Megpróbálod megmarni. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Nehezen bírja a szagodat (13 sebzés). A jégmedúza halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+12%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 11% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy nordkristály és 14 arany. Bamba eszik. (+25% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A zombi feléd rohan. Bamba a zombit rohamozza. Megközelíted a zombit. A zombi rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. Elkerülted. Bamba a zombit támadja. Megtámadod a zombit. Odakensz neki jobb mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Megpróbálod megmarni. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Bamba: 11/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+11%). Szolgáidnak is jut 10%. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen 212 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 189 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Daze, egy jaguárra hasonlító, izmos testû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 24. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 2.20
[2] IQ: 4 / 2
[3] ügyesség: 4 / 0.25
[4] egészség: 5 / 3.55
[5] mágia: 1 / 0.65
[6] gyorsaság: 3 (0) / 0.78
[9] Méret/ép: 50 / 35
Min. méret: 43
Barlangméret: 51
PONTJAID
Varázspont: 16 / 16
Képességpont: 8 / 22%
Hõsi pont: 6 (99)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 34%
Galetki erõ: 150 / 129
Hírnév : 303
Jóllakottság: 130%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 11 (0)
Galetki gyõzelmek: 9 (0)
Torzsz. csaták: 124 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 112 (7)
Leölt torzszülött: 134 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 4 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kocsány (5)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 15%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátíts el háromféle elemi immunitás képességet! 2.) Használd a KNO parancsot húsz alkalommal! [számláló: 12] 3.) Érj el 5-ös rugalmasságot.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 2 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 1 (2) / 0 [25] bûz: 8 (13) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 2 / 0.85 [47] zárnyitás: 2 / 1.44 [48] mászás: 3 / 2.94
[55] szívósság: 9 / 0 [59] vezetõkészség: 2 / 0.10 [64] átokszórás: 5 (7) / 0.35
[66] lopakodás: 2 / 0.42 [67] régészet: 5 / 1.30 [69] tanulás: 1 / 0.55

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 6 / 0.24 [102] sebzõ méreg: 10 / 0
fog [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 3 / 0.56 [105] energiaszívás: 4 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Bamba, a sziklozug 18/18 185% 200% 3 / 1.28 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 1
gy 100
ism 4
p
gy 70 0 20
pv 4 1 3 5
2. Makró
ism 3
vd


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 20; VI erõ:120% ép:20%; PV 5 8; PSZ 55 59 48 46 66;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #16 (7. épület), #20 (9. épület), #22 (1. épület), #51 (20. épület), #285 (22. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
3 törpe pikkelyvért (#4) * 1 a bûz nagy pajzsa (#28962) * 1 díszes fejék (#135)
* 1 a sün köpenye (#24985) 1 villámöv (#172) * 1 bõr mellvért (#1046)

Ékszerek, kincsek
283 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) * 1 a bûz kõamulettje (#29096)
2 díszes karkötõ (#1242) 1 gyûrû (#1225) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 drágakõ (#2)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
6 kerek kõ (#11) 1 harci fejsze (#12)

Varázsitalok és füvek
1 winropu moha (#22) 5 üvegcse (#14) 2 mátekel gomba (#21)
2 fehér gyógyital (#50) 1 csótányláb (#25) 3 tejfonál (#28)
5 ragálygomba (#26)

Egyéb kacatok
1 sárga gömb (#136) 4 nordkristály (#146) 3 nohnetár gumó (#212)
2 õsi relikvia (#17) 1 molad púp (#16) 1 bolhedor szárny (#15)
1 pirgamit (#152) 2 mandibula (#157)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PIRGAMIT (152. TÁRGY)
Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor egyéb felhasználási módszert tudnak.



SÁSKAHARCOS (44. LÉNY)
A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni, egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása rovarevõ vagy micinista).



MANDIBULA (157. TÁRGY)
Igazi trófea egy harcos számára, ha a barlangok mélyén leselkedõ óriásrovar mandibuláját a harc után kimetszi. Nagy, lapos és ormótlan, és kissé büdös is, ezért miután kigyönyörködted magad benne, nem árt megszabadulni tõle (pl. eladod).



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.