Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi rin
Küldd el képeslapként!
"Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítő munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 13:53:46 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-03-29 13:53:54 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-03-29 13:54:01 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8971-64

Karakterszám: 8971 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 64 Játékhét: 64
E forduló ára: 10 zs. Maradék zseton: 469
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. szept. 2. 8h:52'
A következõ fordulód táplálható: 2005. szept. 9.

E-mail!

WING KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 drágakövet. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 5. NAP ** Bejön a barlangodba Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó tekintetû, izmos mélykék szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok ismerõje rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tökéletesség ezüst fülbevalója, a sav karkötõje, bronzmedál, suhanó csizma, ében láncing, a villám kék köpenye, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a hatalom rubinja, a nyomkeresés fejpántja, az enyészet hosszú íja, a kígyó malachitgyûrûje, Enyészmester, a majom pajzsa, a bûz csepp fülbevalója, a kígyó amulettje, díszes villámöv, a kalmár nyaklánca, az erõ csonttõre. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Krynnt, aki dühösen rázza fejét.
** 6. NAP ** Látogatót kapsz, aki Doris Kel Dor, egy vakítóan fehér hajú, vörös szemû, tetovált bõrû, démoni nõ. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, ezüst nadrág, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a sebesség barbár lándzsája, Enyészmester, kék gömb, suhanó csizma, a tökéletesség csepp fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség átlátszó köntöse, az enyészet halotti maszkja, az enyészet csatos öve, a kobra könnyû nyílpuskája, a lich karikaszimbóluma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a pusztító szójer. [ld. enc.]
** 6. NAP ** Látogatót kapsz, aki Rebecca, egy harcosnak tûnõ különc mutáns nõ. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Tárgyai: ében láncing, a tolvaj sárga öve, a gladiátor könnyû nyílpuskája, ezüst nadrág, Rogan karkötõje, a gladiátor sárgaréz nyaklánca, szivárvány karkötõ, a szalamandra csepp fülbevalója, bronzmedál, a mágus karikaszimbóluma, a természet vándorcsizmája, az Érzés Gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a sebezhetetlenség halotti maszkja, ozin fülkarika, kék gömb, az Örökkévalóság Rubinja, a törpék kék köpenye. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Rebeccát, aki dühösen rázza fejét.

Kissé már éhezel, ezért csak 58 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 28197.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*aug. 31.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Doris Kel Dort.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*aug. 25.* Stanislavát legyõzte harcban egy kifejlett xenomorf. *aug. 26.* Moha egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "a szívósság itala." *aug. 26.* Signy Mallory pszionikus párviadalban legyõzte Emperor Sir Zaltaint. *aug. 29.* Signy Mallory pszionikus párviadalban legyõzte Emperor Sir Zaltaint. *aug. 30.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *aug. 30.* Pindurutalagala pszionikus párviadalban legyõzte Jámbor Démont. *aug. 30.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus küzdelemben diadalt aratott Delien Vazoo felett. *aug. 31.* Clow csatában legyõzte Leanthilt. *aug. 31.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *aug. 31.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+59 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

ext extra forduló kérése
Sikeresen visszadátumoztunk 10 játékhéttel, tehát most van 10 forduló lemaradásod, amit behozhatsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

sza 131 1 1 1 db 131 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 rozsdás kardot. Nedonkutya morálja 6%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 116.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

kno 71 9 9 4 71. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

ee 11889 2619 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 57 ap, üvegszimbólum (#138) 28 ap, ekinda haj (#147) 28 ap, furulya (#167) 152 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 129 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 214 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, bíbor láncing (#1032) 205 ap, ezüst láncing (#1033) 305 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, bronz mellvért (#1047) 186 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vaspajzs (#1063) 168 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, szarvas sisak (#1078) 168 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, fekete csizma (#1122) 72 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 129 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, rövid tõr (#1302) 72 ap, görbekard (#1316) 43 ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, az egészség utazóköpenye (#2936) 207 ap, a védekezés díszes fejpántja (#4706) 212 ap, a törpék díszes fejpántja (#6506) 273 ap, a törpék átlátszó köntöse (#6552) 426 ap, a tolvaj utazóköpenye (#9236) 269 ap, a merénylõ barbár lándzsája (#11231) 289 ap, a szívósság utazóköpenye (#14636) 269 ap, a torony barbár lándzsája (#18431) 289 ap, a túlélés utazóköpenye (#21386) 269 ap, a tûz könnyû pikkelyvértje (#22166) 196 ap, a tûz vándorcsizmája (#22271) 150 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a méreg vándorcsizmája (#24071) 150 ap, a szalamandra csatos öve (#25916) 145 ap, az elektromosság görbekardja (#27416) 166 ap, a légzés könnyû láncinge (#27581) 257 ap, az angyalok vassisakja (#28076) 166 ap, az ellenállás bõr mellvértje (#28496) 241 ap, a sólyom barbár lándzsája (#29681) 166 ap. Eladod a káosz varázslatos sisakját 95 aranyért. Eladod a káosz különös fülbevalóját 92 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Visszamész a barlangodba. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Csendben elszórakoztatod magad, élvezed a muzsikát, ha mégoly egyszerû is a dallam, amelyet játszol. Majdnem hiba nélkül sikerül elõadnod!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

v 159 5550 3 159. varázslat elmondása
Elõhívsz egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Wing vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

k 251 269 469 325 343 kaland elvállalása
(251. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Egy szakadékhoz érkezel, a falon kapcsolók. A mélyben kõoszlopokat látsz. Megérintesz egy kapcsolót, és az egyik kõoszlop felemelkedik! Ha minden fel tudod emelni, akkor átsétálhatsz rajtuk a túloldalra. Próbálgatni kezded a kapcsolókat. Mindegyik felemel egy oszlopot, de szinte mindegyik vissza is süllyeszt egyet!
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres] Végigpróbálgatod a kapcsolókat, és megfigyeled, melyik mit csinál. Hamarosan tudod, milyen sorrendben kell õket meghúzni, és máris megvan a híd! Átsétálsz rajta.
Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikertelen] Amikor kinyitod, zubogást hallasz, és szembõl ömleni kezd a víz! Tolatni kezded, de a járat gyorsan megtelik. Már fuldoklasz! (-16 ép.) Végül eléred a kijáratot. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(269. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 38 arany és egy ezüst fülbevaló.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 12% lélekenergia.

(469. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Lefelé mászol.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94) [aura: bûz: 3.].

*** 1. KÖR *** Az 1. gonosz banya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy átok. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A 2. gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy átkot. Megátkoztak! Megindulsz a vérfarkas felé. Már ott is vagy! A nedonkutya az 1. gonosz banya irányába megy. A vérfarkas máris elõtted terem! Támadod a vérfarkast. Lesújtasz bal karmoddal. (35 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A gepárd csonttõrét forgatva támadsz. Nem találtál. Harapásra nyitod szádat. (43 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (9 sebzés). A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan. A nedonkutya az 1. gonosz banyát támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. gonosz banya elmormol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. A nedonkutya megmérgezõdött. Az 1. gonosz banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. A nedonkutya megmérgezõdött. Megközelíted a 2. gonosz banyát. Támadod a 2. gonosz banyát. Felé suhintasz bal karmoddal. Ez mellément. A gepárd csonttõrét forgatva támadsz. (10 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Ez mellément. A nedonkutya az 1. gonosz banyát támadja. Méreg marja tested. 20 ép-t sebzõdtél. Mérgezõdik: A nedonkutya 20 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** Az 1. gonosz banya ellõ egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. A nedonkutya elkerülte a varázslatot. A 2. gonosz banya ellõ egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. A nedonkutya megmérgezõdött. A nedonkutya az 1. gonosz banyát támadja. Támadod a 2. gonosz banyát. Elõre szúrsz bal karmoddal. Fürgén elhajolt. A gepárd csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elhibáztad. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. El sem találtad. Méreg! Sebzõdsz 40 ép-t. Méreg: A nedonkutya sebzõdik 30 ép-t. A nedonkutya hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** A 2. gonosz banya elmormol egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. Az 1. gonosz banya elõhív egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. Megtámadod a 2. gonosz banyát. Lecsapsz bal karmoddal. (39 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A gepárd csonttõrével lesújtasz. Elhibáztad. Harapni próbálsz. (44 ép-t sebeztél). A 2. gonosz banya hörögve elterül. Méreg marja tested. Sebzõdsz 60 ép-t. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 17/50.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nedonkutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+99 életpont.)

(325. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Az 1. kõzúzó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. kõzúzó máris elõtted terem! A 2. kõzúzó a nedonkutyát rohamozza. A 3. kõzúzó máris elõtted terem! A nedonkutya elindul a 2. kõzúzó felé. Az 1. kõzúzót próbálod megsebezni. Elõre szúrsz bal karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A gepárd csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (35 ép-t sebeztél). Az 1. kõzúzó holtan terül el. A 2. kõzúzó és a nedonkutya egymással harcolnak. A nedonkutya megtántorodik. A 3. kõzúzó rád támad. Tekergetve suhint nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A 3. kõzúzó téged támad. Rád vág nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). A 3. kõzúzót próbálod megsebezni. Lecsapsz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A gepárd csonttõrét forgatva támadsz. Nem találtál. Harapni próbálsz. (33 ép-t sebeztél). A 3. kõzúzó holtan terül el. A 2. kõzúzó és a nedonkutya egymással harcolnak. A nedonkutya megtántorodik.
*** 3. KÖR *** A 2. kõzúzó és a nedonkutya egymással harcolnak. A nedonkutya megtántorodik. Megtámadod a 2. kõzúzót. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A gepárd csonttõrével támadsz. Nem találtál. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Elkerülte. A 2. kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 30/3.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%). Szolgáidnak is jut 5%. Összegyûjtöd a "kincset": 18 arany. Hmm, talán enni kéne. Hozzálátsz az ételhez. (+36% jóllakottság.)
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: a káosz végzetes csizmája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(343. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Egy terembe érkezel, melynek közepén egy fehér oszlopot látsz, rajta felirattal. Elolvasod. Egy találós kérdés!
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Rövid gondolkodás után megfejted, és hangosan ki is mondod a megoldást. A szemközti fal dübörögve elhúzódik, egy folyosót tárva fel!
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93) [aura: mágia: 12.].

*** 1. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy átkot. A nedonkutya meg lett átkozva. A vérfarkas közelebb jön, hogy támadhasson. A nedonkutya a gonosz banyát rohamozza. Megközelíted a vérfarkast. A vérfarkas téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. A nedonkutya a gonosz banyát támadja. Támadod a vérfarkast. Felé döfsz bal karmoddal. (39 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A gepárd csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (6 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (39 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (12 sebzés). A vérfarkas holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a gonosz banya létrehoz egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. A nedonkutya megmérgezõdött. Megközelíted a gonosz banyát. Megtámadod a gonosz banyát. Rávágsz bal karmoddal. (34 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. A gepárd csonttõrét forgatva támadsz. Mellé! A fogaiddal támadsz. (49 ép-t sebeztél). A gonosz banya halálhörgés közepette a földre zuhan. Mérgezõdsz. 10 ép-t sebzõdtél. Méreg hatás: A nedonkutya 10 sebzést kap.
[A csatában összesen 185 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 15/10.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%). Szolgáidnak 6% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 34 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+33 életpont.)
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 28 arany és egy védelem itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
[112 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Utad során megpillantasz egy furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes. (455. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez elfu moha ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni! (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Érctorkú Agmonhefron, egy csontsovány, aszott, halottfehér bõrû, kopasz, rõtvörös szemû férfi. [aura: 5-ös kontakt.õseiddel.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Tárgyai: kristályamulett, szivárványkristály, fekete nadrág, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, az egészség szimbóluma, Rogan karkötõje, a kobra köpenye, a tökéletesség vassisakja, a küzdelem márványgyûrûje, az ellenállás nehéz nyílpuskája, a túlélés fekete csizmája, a tökéletesség csatos öve, a lich csontamulettje, az enyészet díszes karkötõje, a túlélés könnyû láncinge, az enyészet fülbevalója. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Érctorkú Agmonhefron által meséltekbõl, megtudod, mi az a káoszkígyó. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 rémcserjét. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó tekintetû, izmos mélykék szemû férfi. [aura: 1-es jégpajzs.] A Halhatatlanok klánjának misztériumok ismerõje rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a tökéletesség ezüst fülbevalója, a sav karkötõje, bronzmedál, suhanó csizma, ében láncing, a villám kék köpenye, szivárvány karkötõ, a hatalom rubinja, a nyomkeresés fejpántja, az enyészet hosszú íja, a tárgyalás gyûrûje, a kígyó malachitgyûrûje, Enyészmester, a majom pajzsa, a bûz csepp fülbevalója, a kígyó amulettje, díszes villámöv, a kalmár nyaklánca, az erõ csonttõre. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Krynn csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? A falon, ami mellett elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz. Friss légáramlat jön lentrõl! Valami van odalent. És a repedés egy helyen nem annyira szûk, talán keresztül tudnád préselni magadat, és le tudnál mászni... Hát, egy kicsit veszélyesnek tûnik. (202. kaland, összköltsége 20 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Haláljáró, egy acélos izmú, gyilkos fénnyel izzó szemû nõ. [aura: 5-ös jégpajzs.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség kerek pajzsa, a kígyó csatos öve, a Kõ Kardja, a mágus könnyû nyílpuskája, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás utazóköpenye, Ödlerk nyakörv, a tudás zafírja, a káosz nagyúri pikkelyvértje, a lich malachit karkötõje, a törpék sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika, az elefánt díszes fejpántja, a védekezés malachit karkötõje, spanyolcsizma, zsugorító gyûrû. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Haláljáró csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen 510 sebzést okoztál, és 167 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 91 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 313 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Wing, egy nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 64. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (19) / 1.40
[2] IQ: 7 (12) / 2.60
[3] ügyesség: 4 (13) / 2.45
[4] egészség: 9 (15) / 1.95
[5] mágia: 7 (11) / 5.95
[6] gyorsaság: 5 (9) / 3.07
[9] Méret/ép: 115 (118) / 102
Min. méret: 108
Barlangméret: 116
PONTJAID
Varázspont: 120 / 108
Képességpont: 11 / 65%
Hõsi pont: 9 (0)
Tám.bónusz: 15%
Véd.bónusz: 28%
Galetki erõ: 418 / 239
Hírnév : 873
Jóllakottság: 92%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 10 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 284 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 243 (2)
Leölt torzszülött: 459 (7)
Pszi csaták: 2 (0)
Pszi gyõzelmek: 1 (0)
Ájulások száma: 16 (1)

A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: versmondó (24)
Speciális képességeid:
+4 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +24% jóllakottság, +2 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.78 szorzó harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz tíz ében nyílpuskát! 2.) Hajtsd végre az 53-as Klánkalandot (KK 53)! (összesen 30 TVP-t igényel) 3.) Költözz fel a következõ szintre.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 2 / 0.12 [16] tüskés bõr: 6 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0
[25] illat: 12 (14) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 4 / 0.35 [47] zárnyitás: 5 / 4.23
[48] mászás: 8 / 4.55 [49] rugalmasság: 5 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 5.02
[52] auraészlelés: 6 / 2.70 [53] ékszerészet: 3 / 0.45 [54] kereskedelem: 5 / 2.17
[55] szívósság: 3 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.85 [57] gyógynövények: 5 / 1.05
[58] nyomkeresés: 4 / 0.90 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.40 [60] pszi támadás: 8 / 0.51
[61] pszi energia: 3 / 0.51 [62] lopás: 5 / 0.25 [63] éberség: 5 / 0.11
[64] átokszórás: 4 (6) / 3.90 [65] álcázás: 4 / 0.20 [66] lopakodás: 3 / 0.85
[67] régészet: 3 / 2.50 [68] zene: 5 / 4.65 [69] tanulás: 3 / 2.85
[71] javítás: 6 / 0.05        

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 16 (17) / 0 [101] szakért.: 8 (9) / 5.71 [102] roncsolás: 4 / 0  
jobb mancs [103] méret: 4 / 3 [104] szakért.: 5 / 1.21     a gepárd csonttõre
fog [106] méret: 17 / 0 [107] szakért.: 5 / 4.33      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 8 / 0.46 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 4 / 0.56
[152] felejtés: 1 / 0 [172] gázpajzs: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.06
[163] kineport: 2 / 0.24 [27] kisebb gyógyítás: 5 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 2.52
[157] láthatatlanság: 1 / 0 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12 [171] savpajzs: 1 / 0
[159] szellemidézés: 5 / 2.72 [132] tudati méreg: 9 / 0.22 [16] tûzpajzs: 1 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.12 [170] villámpajzs: 1 / 0    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (14).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] nedonkutya 44/31 109% 151% 1 / 0.23 harcol
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 8
tt 10
p 6571 2
p 6571 2
pv 3 4 5 8
tt

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #102. Prioritás: 255.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 255.
5: jéglehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 254.
3: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #6.
6: jéglehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #85.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 10 40 61; VI erõ:300% ép:10%; PV 3 5 8; PSZ 48 47; PTA 132 132 132 132 132; PTB 132 132 132 132 132;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4683 2141 1; VG 4683 133 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #21 (4. épület), #52 (20. épület), #455 (64. forduló), #251 (59. forduló), #469 (63. forduló), #202 (64. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz nagy pajzsa (#28962) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gladiátor kerek pajzsa (#6011)
1 a jég díszes fejpántja (#22706) 1 a jég zöld köntöse (#22751) * 1 a káosz ur-gathal csizmája (#32634)
1 a káosz végzetes csizmája (#28134) 1 a kígyó fejpántja (#19105) 1 a kobra könnyû láncinge (#7331)
* 1 a majom köpenye (#14185) * 1 a mentát díszes fejpántja (#12806) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a remete csatos öve (#12416) 1 a tökéletesség könnyû pikkelyvértje (#21716) 1 az entek vas mellvértje (#9598)
1 csizma (#1120) 1 díszes pikkelyvért (#1017) * 7 ében láncing (#134)
1 fekete csizma (#1122) 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
1 köpeny (#1135) 1 maszk (#1090) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) 1 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
1 a jég márványgyûrûje (#22826) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a mágia amulettje (#3445)
1 a mentát ezüst nyaklánca (#12882) 1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) 1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007)
1 a szalamandra szimbóluma (#25960) 1 a szívósság kõamulettje (#14696) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tudás amulettje (#2095) 601 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az erõ sárgaréz nyaklánca (#1631) * 1 bronzmedál (#207) 61 drágakõ (#2)
2 ezüst fülbevaló (#1257) * 1 ezüstmedál (#208) * 1 görényfarok (#189)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 kék gömb (#143) 1 kristályamulett (#130)
1 malachit karkötõ (#1241) * 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 3 fekete dukát (#218)
1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 második kulcsdarab (#227) 1 õskõ (#8) 1 Tiume batyuja (#529)
3 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a gepárd csonttõre (#15701) 1 a remete csonttõre (#12551) * 1 a remete könnyû nyílpuskája (#12536)
1 az angyalok rövid tõre (#28302) 1 csonttõr (#1301) 5 ében nyílpuska (#133)
1 ében tündekard (#132) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 2 könnyû nyílpuska (#1286)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33) 7 elonotichlan (#31)
3 gyilkos boróka (#27) 2 hónakkupók (#30) 1 jéglehelet itala (#54)
5 liánvirág (#24) 7 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
7 mézfû (#29) 3 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60)
8 ragálygomba (#26) 2 rémcserje (#34) 10 sötét mák (#23)
6 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 6 velparaj (#35)
14 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 barna manakõ (#149) 3 bolhedor szárny (#15) 4 ekinda haj (#147)
4 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151) 2 lemúr hártya (#161)
12 mandibula (#157) 2 molad púp (#16) 6 molitár háj (#165)
2 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146) 3 õsi relikvia (#17)
7 pirgamit (#152) 4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a harcos karikaszimbóluma #7961 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 rémcserje (#34), 265 arany (#1), 1 elfu moha (#33), 1 ezüst fülbevaló (#1257), 1 a káosz végzetes csizmája (#28134), 1 védelem itala (#59), 1 õsi relikvia (#17).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 a káosz különös fülbevalója (#2619), 1 a káosz varázslatos sisakja (#11889), 1 rozsdás kard (#131).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PUSZTÍTÓ SZÓJER (154. LÉNY)
Ez a két ízelt lábán felemelkedve járó, sáskaszerû lény méltán kelt rettegést a hegymély galetkijei között - a csáprágójából csöpögõ pusztító, savas anyag gyakran szétmarja a varázstárgyakat, így a gyõztes csata után is vesztesnek érzi magát a hõs kalandozó. Vannak, akik csupaszon szállnak szembe a szójerrel, mások tárgyvédelemmel készülnek fel ellene, megint mások igyekeznek a csata elején megsemmisíteni ezt a jéggel szemben különösen ellenálló, ocsmány teremtményt. És persze olyan is akad, aki azonnal, rémülten menekül, amint a szójert megpillantja. Mindenesetre, ha esetleg legyõzöd, és rovarevõ vagy kõevõ vagy, finom csemegéhez juthatsz.



KÁOSZKÍGYÓ (146. LÉNY)
Ezek a lila pikkelyû, intelligens kígyók mesterei a mágiának. Általában párban vadásznak, pillanatok alatt felmérik az ellenfelük gyengéjét, és kiváló csapatmunkával kivégzik a náluk nagyobb és erõsebb ellenfelet is. Fel vannak készülve a mágiát, a lõfegyvert és a leheletet használó ellenfél ellen is. Ha sikerül legyõznöd õket, kiváló lakomát jelentenek egy mágiafaló számára.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.