Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mit rejt a köd?
Küldd el képeslapként!
"A csarnok közepén fehéren örvénylő ködöt látsz. Lassan lépkedsz felé. Érzed, hogy ez nem lehet más, mint az Ősök Központi Csarnoka! Ahogy egész közel érsz, látod, hogy a ködben figurák szellemalakjai örvénylenek. A kobudera nevű torzszülöttekre hasonlítanak, de sokkal magasabbak, és nemes a tekintetük! Hosszú karmaik vannak, és testüket szőrzet borítja. Miféle teremtmények ezek?" - részlet egy kalandból
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 13:00:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8956-16

Karakterszám: 8956 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 16 Játékhét: 25
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 374
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. feb. 17. 14h:52'
A következõ fordulód táplálható: 2004. feb. 20.

E-mail!

BLACK KATE KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 4. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Amadeus részére 2 db molad púpot. Te 4 aranyat kaptál.
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Diablo, egy energiát gyûjtögetõ, egyelõre nagyon kicsi férfi. Tárgyai: Xantin bõröve. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Ezt kiáltod vissza: "Te sárgafülû borjú!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Diablo csak tátog válasz helyett. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+6% lélekenergia.)

Egyszercsak egy sötét árny nyomul a barlangodba. Ellenfeled egy orgling bányász (#119). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az orgling bányász 9 sebzést kap. (-5 vp.) Az orgling bányász máris elõtted terem! Az orgling bányász rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. (63 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr.) Nehezen bírod a szagát. (-37 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Szomszédjaid sietnek végül a segítségére, és ûzik el a torszülötteket.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 19498.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 17749.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 17.* Shai-Hulud a férgek ura csatában legyõzte Gnosh a Kóborlót.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*feb. 12.* Akadil Tel Katort majdnem felfalta egy orgling fattyú. *feb. 12.* A Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett! *feb. 13.* Endyr pszionikus párviadalban legyõzte Morq Fan Gort. *feb. 13.* Endyrt legyõzte harcban egy quwarg lidérc. *feb. 13.* Lord Khalel elsõként ért el 53-as rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *feb. 13.* A Gránitszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett! *feb. 13.* A 15124 szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *feb. 16.* Baltazárt majdnem felfalta egy tüskés dohratog. *feb. 16.* Baltazárt majdnem felfalta egy tüskés dohratog. *feb. 16.* Fortian szolgálatába állt egy orgling disznó.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

gy 80 0 10 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

be 4 54 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a kereskedelem képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

kno 56 1 1029 4 46 2 56. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 2. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 6. szintre nõtt. Elköltesz 2 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

kk 8 klánküldetés
(8. kaland:) Ellátogatsz az ásatás helyszínére. A hely teljesen elhagyatottnak tûnik: a hatalmas gödrökben eldobált szerszámokat látsz, a félig letisztogatott szobrok tövében elhordatlan törmelék tornyosul. No, most mitévõ legyél? Saját magadat kell csalinak alkalmaznod: elkezdesz dolgozni, és majdcsak elõkerül a szörnyeteg! Persze nem árt felkészülni elõször: ravasz csapdákat állítasz az ásatás körül, hogy tudjad, mikor érkezik a lény. Ezután dolgozni kezdesz, mintha mi sem történt volna.
[Egészség próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Rengeteg idõ telik el anélkül, hogy történne valami. Szerencsére elég kitartó vagy!
[Csapdakészítés próba 6-os küszöbre: sikertelen] Hang nélkül, hátulról lep meg a szörny. Mielõtt felócsudnál, támadások záporoznak rád - úgy látszik, nem volt elég jól elrejtve a csapdád! [17 életpontot sebzõdsz.] Sarkon fordulsz, hogy szembeszállj a lénnyel.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+13 életpont.)
Szemrevételezed ellenfeledet: vajon belõled is csak egy újabb veszteség lesz a Klán számláján? Ellenfeled egy árnyéklény (#112). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az árnyéklény máris elõtted terem! Az árnyéklény felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnyéklény téged támad. Benyom neked jobb mancsával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ah, kronofúzió (-1 TVP). Az árnyéklényt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az árnyéklény rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kronoérintése van! (-1 TVP) Megtámadod az árnyéklényt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az árnyéklény rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Ah, kronofúzió (-1 TVP). Az árnyéklény halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+51%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+39 életpont.)
Legyõzted a lényt, újra biztonságos az ásatás! Elégedett lehetsz magaddal. (+1 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést!
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

ism 7 a következõ parancs ismétlése 7 alkalommal

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 hónakkupókot. [ld. enc.] Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Viselt tárgyai: a Kõ Kardja, az egyensúly gyûrûje, fekete csizma, a sas sárgaréz nyaklánca, fekete nadrág, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, a titán márványgyûrûje, khaldoran öv, a mágia szimbóluma, a sebesség amulettje, a nyomkeresés fejpántja, a füvész köpenye. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Zoeras Kahn mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Zoeras Kahn által meséltekbõl, megtudod, mi az a womath. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet. (257. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Zorthen Nezoferis, egy teljesen csupasz, metálszínû bõrrel és kéken izzó szemmel rendelkezõ férfi. A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a nyomkeresés fejpántja, a tudás gyûrûje, khaldoran öv, a jég könnyû pikkelyvértje, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, ezüst lárvaköpeny, fekete csizma, szivárvány karkötõ, a sas sárgaréz nyaklánca, kék gömb, Rogan karkötõje. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a márvány atka. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Kira, egy mosolygós, életkedvvel teli, magát alig leplezõ, elbûvölõen szép nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, harci fejsze, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, khaldoran öv, a sólyom halotti maszkja, a füvész köpenye, csonttõr, a gyorsaság szimbóluma, hosszú íj. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Kira által meséltekbõl, megtudod, mi az a goblin kobra. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Radírrágó X-Péter, egy galetki, aki szereti a magyaros gulyáslevest és a káposztástésztát. Õ férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett, bronzmedál, szárnyas sisak, a sün fekete csizmája, a pontosság karikaszimbóluma, az egészség gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, khaldoran öv, kék gömb, Rogan karkötõje. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Radírrágó X-Péter által meséltekbõl, megtudod, mi az a szárnyas bolhedor. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (348. kaland, összköltsége 35 TVP.) Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Pici, egy elsõ ránézésre zseni, valójában csak szétszórt kinézetû nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed a felszerelését: gyalogos lándzsa, bõrpáncél, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a törpék malachit karkötõje, a tudás csizmája, a nyomkeresés fejpántja, a füvész köpenye, khaldoran öv. Pici mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Pici finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a förtelemféreg. [ld. enc.]
Ismét tanultál valamit: +1 kereskedelem; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség. (376. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Naugyanki, egy szürke csuhába öltözött férfi, akrõl csak annyit tudnak, hatalma egyre nõ. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. Tárgyai: ezüstmedál, pókcsatos öv, a Kõ Kardja, az egyensúly gyûrûje, a kobra maszkja, a sebesség ezüst nyaklánca, a kalmár nyaklánca, a mágia köpenye, a káosz papjának csizmája. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az elemi rin. [ld. enc.] Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Haláljáró, egy acélos izmú, gyilkos fénnyel izzó szemû nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a sas könnyû láncinge, a nyomkeresés fejpántja, a füvész köpenye, suhanó csizma, a gyorsaság amulettje, a kígyó csatos öve, Ödlerk nyakörv, Rogan karkötõje. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Haláljáró által meséltekbõl, megtudod, mi az a zombi. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 8-as Klánkalandot (KK 8)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Nyilván mostanra már rengeteg õsi relikviát találtál. Ha egy tucatnyit rendünknek ajándékoznál, akkor ezzel méltón jeleznéd a közös kutatás iránti elkötelezettségedet.
[Látogass meg barátságosan hat galetkit.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Klánunkban versengés folyik, hogy ki képes elõször a permanens elemi leheletet adó italok közül az összeset elõállítni. A vetélkedésben a a fiatal rendtagok is részt vesznek, persze csak a maguk módján. Fõzz ki kettõt a gázlehelet italából!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

m 8 13 7771 1112 1212 1214 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,13) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. (M 8,12) Merre tovább? Északra! Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A tûzgyík sebzõdik 10 ép-t. (-5 vp.) A tûzgyík feléd mozog. A tûzgyík rád veti magát. A tûzgyík tüzet lehel rád. (14 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A tûzgyík 10 ép-t sebzõdik. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A tûzgyík rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (14 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A tûzgyík 10 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) A tûzgyík rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A tûzgyík 10 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) A tûzgyík kileheli lelkét.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+48%). Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. [ld. enc.]
(M 8,11) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (varázspontod maximális lett.)
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 9,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 9,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 9,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 9,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 7,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

m 1414 1434 4343 4141 4141 4341 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
l 150 52 23 17 25 1 lopás preferencia:
Minimum 150 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: hõsiesség itala, sötét mák, õsi relikvia, csótányláb, arany.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

pv 6 3 4 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Visszatérsz szállásodra.
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
h 14 1 20 24 26 14. tárgy használata
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
hp 3 53 15 109 150 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #109. Prioritás: 150.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

hp 2 10 15 109 145 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellenfeled #109. Prioritás: 145.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

k 13 2 kaland elvállalása
(13. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(2. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni. [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 85 sebzést okoztál, és 191 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 174 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Black Kate, egy bársonybõrû, hosszú combú, sötét hajú, formás testû macskaszerû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 16. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.30
[2] IQ: 10 / 2.75
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.10
[4] egészség: 5 / 1
[5] mágia: 7 / 0.65
[6] gyorsaság: 3 (2) / 1.16
[9] Méret/ép: 56 / 47
Min. méret: 38
Barlangméret: 60
PONTJAID
Varázspont: 68 / 68
Képességpont: 8 / 56%
Hõsi pont: 6 (4)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 137 / 110
Hírnév : 51
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 14 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 51 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 39 (2)
Leölt torzszülött: 44 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 22 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (9)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +9% varázstárgy találására; 45%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Olvass el egy õsi falfeliratot! 2.) Hozz 12 õsi relikviát. 3.) Készíts el két gázlehelet italát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 5 (7) / 2.08 [16] tüskés bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.12 [48] mászás: 4 / 0.20 [54] kereskedelem: 2 / 0.40
[56] varázsitalfõzés: 2 (4) / 0.45 [62] lopás: 5 / 1 [64] átokszórás: 4 / 1.60
[66] lopakodás: 1 / 0.05 [67] régészet: 5 / 1.25 [68] zene: 2 / 0.05
[69] tanulás: 1 / 0.85        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 1.48     lándzsa

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 6 / 0.96 [15] jégpajzs: 1 / 0    

MAKRÓID
1. Makró
bb 1 20 3 4 7 9
be 1
5. Makró
v 146 2 2 5 2
v 146 2 5 5 5
v 146 2 8 5 8
v 146 2 11 5 11
v 146 8 2 8 5
v 146 8 8 8 11

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 100.
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #49. Prioritás: 110.
4: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #22. Prioritás: 130.
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #22. Prioritás: 128.
6: tûzlehelet használata ha ellenfeled #110. Prioritás: 126.
7: tûzlehelet használata ha ellenfeled #112. Prioritás: 110.
8: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #109. Prioritás: 150.
9: tûzlehelet használata ha ellenfeled #109. Prioritás: 145.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:32000% ép:2%; PV 6 3 4 5; BA 5702 2367 5327; L 150 52 23 17 25 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2367 15 3; VG 5702 15 3; VG 9514 15 3; VG 2367 16 3; VG 5702 16 3; VG 9514 16 3; VG 9514 23 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #8 (7. épület), #13 (9. épület), #53 (20. épület), #257 (16. forduló), #348 (16. forduló), #376 (16. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 khaldoran öv (#137) * 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
23 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 kristályamulett (#130)

Felszerelés
3 aranydukát (#437) 3 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 lándzsa (#1330) 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
4 csótányláb (#25) 1 hónakkupók (#30) 5 liánvirág (#24)
2 mátekel gomba (#21) 3 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26)
2 tejfonál (#28) 6 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
5 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 bolhedor szárny (#15) 1 molad púp (#16) 2 nordkristály (#146)
1 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136) 2 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING BÁNYÁSZ (119. ELLENFÉL)
A legtöbb orgling rabszolgát a bányákban dolgoztatják, hiszen az ilyen munkára a kifinomult galetkik alkalmatlanok. Az orglingok harcosok felügyelete mellett, embertelen körülmények között dolgoznak, és mindenfajta lázadás kemény büntetést von maga után. Az állandó, kemény izzasztó munka miatt az orgling bányászok különösen ellenállóak és büdösek.



ÁRNYLÉNY (112. LÉNY)
A lét és nemlét határán levõ entitások, élõholt lelkek pszeudo-materiális testtel. Ha egy árnylény el is fogadja kihívásodat, véglegesen nem tudod õt legyõzni, hiszen hiába semmisül meg a teste, azt lassan mindig újjáépíti az asztrális térben lecsapódó kóbor lélekenergiából.



HÓNAKKUPÓK (30. TÁRGY)
Ez a mókás elnevezés egy bénító mérgû, tüskés cserjét rejt. Ha az alsó szinteken való kóborlásaid során egy ilyenbe lépsz, nem is fogsz olyan jót nevetni a buta elnevezésen. Mindenesetre, az alkímisták szép pénzt fizetnek érte, csak óvatosan szakítsd le. [Szükséges varázsital fõzés szint: 5.]



WOMATH (16. LÉNY)
A womathok állítólag békés kérõdzõk voltak, amelyeket nyájakban tenyésztettek az egykori felszíni lakók. Amikor az élõvilág a katasztrófa miatt a föld alá kényszerült, a womathoknak is alkalmazkodniuk kellett. Ezek az alacsony, de tömzsi négylábú növényevõk most a mélyben található gombatelepeket legelik, de közben hatalmasra nõtt, vaksi szemük állandóan a sötétséget fürkészi az esetleges ragadozók után. Veszély esetén a womath menekülni próbál, de ha ez nem segít, megvédi magát rugdalódzó patáival. A womath általában a tejivók zsákmánya.



MÁRVÁNY ATKA (17. LÉNY)
A márvány atka két tenyérnyi átmérõjû, kaméleonszerû képességekkel rendelkezõ ízeltlábú. Nevét onnan kapta, hogy tökéletesen képes volt alkalmazkodni még egy Klánfõnök palotaudvarának márvány mintázatú padlózatához is. Ha a márvány atka ráébred, hogy leleplezték, és nem tud elmenekülni, harcba kezd, de apró csáprágóival nem sok esélye van a harcra edzett galetkikkel szemben, legfeljebb különösen vastag kitinpáncéljának védelmében reménykedhet. Ennek ellenére, nincs sok esélye, mert a rovarevõk és a zöldvérûek külön vadásznak is rá.



GOBLIN KOBRA (20. LÉNY)
Egy rég letûnt humanoid faj, a goblin egyik utolsó képviselõje ez a fejlõdésre képtelen torzszülött. Valamilyen mágikus úton keresztezték a káoszkígyók csoportjával, és így egy pikkelyes, kobrafejû, de kétkarú és kétlábú szerencsétlen lényt hoztak létre. A goblin kobrának nemcsak a mérgezõ harapása jelent veszélyt, hanem korlátozott mágikus képessége is - talán ennek köszönhetõ, hogy sértetlenül képes átsétálni a lávapatakokon. Mindezek ellenére, a mágiafalók és a zöldvérûek szívesen vadásznak rá.



SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY)
A szárnyas bolhedor minden valószínûség szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja. A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak. Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik, akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.



FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY)
A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor harcolj, ha nagyon muszáj.



ELEMI RIN (28. LÉNY)
Az elemi rin egy fehér fényû energiateremtmény, ezért fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Legjobb, ha varázslattal vagy lehelettel próbálkozol. Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítõ munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit. Mindenestre torzszülöttnek számít, szabadon vadászhatsz rá. A mágiafalókon kívül senkinek nem jelent táplálékot.



ZOMBI (29. LÉNY)
A harcban elesett torzszülötteket néha egy-egy kóbor nekromanta zombiként animálja, és amikor nincs már rájuk szüksége, egyszerûen otthagyja õket, a varázslat hatása úgyis elmúlik általában rövid idõn belül. Az ilyen kóbor zombik kiváló edzési lehetõséget jelentenek a vadászó galetkik számára, persze táplálékul nem szolgálnak.



PIRGAMIT (152. TÁRGY)
Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor egyéb felhasználási módszert tudnak.



MÓDOSÍTÁSOK II.
Néhány módosítás, ill. magyarázat a szabálykönyvhöz:
- A KNO és VAR parancsoknak meg lehet adni 3. és 4., valamint 5. és 6. paramétert, így egy KNO paranccsal akár három különbözõ szakértelmedet növelheted. Pl. KNO 1 3 2 4 3 5 paranccsal elköltesz 3 kno-t az erõdre, 4 kno-t az IQ-dra, és 5 kno-t az ügyességedre.
- A szabálykönyvvel ellentétben, eddig az SZ parancsnak csak egy paramétert lehetett megadni. Az SZ parancsot bõvítettük a szabálykönyvnek megfelelõen.
- Most már a véletlenszerûen kapott kalandokért is jár lélekenergia, ill. képességpont.
- A bárd klán tagjai mostantól a harcban szerzett lélekenergiára 0.75x szorzót kapnak, ami azt jelenti, hogy a harcért 25%-kal kevesebb lélekenergia jár nekik. A bárdok kör végén kapott kno-ja a kevesebb harcból adódó kno veszteséget volt hivatott pótolni, tehát reális, hogy a harcból valóban kevesebb kno-t tudjanak szerezni.
- A tárgypusztító hatások (gigaököl, tárgyirtás) sikerének esélyébe beleszámít, hogy hány véletlenszerû (1000-nél nagyobb sorszámú) tárgyad van KF-elve. Ha aránylag kevés, nagyobb az esélyed a sikeres mentõdobásra, mint ha nagyon sok ilyen tárgyad van. Logikusan, ha valakit elborítanak a varázstárgyak, egy ilyen támadás könnyebben talál célpontot. A mentõdobás sikere természetesen továbbra is fõként a támadás erõsségétõl, és a tárgy értékétõl függ.
- A gyógyfüvek eladási ára kétszeresére, vételi ára négyszeresére növekedett.
- Felhívjuk a figyelmet, hogy a szabálykönyvbõl nem egyértelmû, de ha valaki kõevõre változtatja trafóval az étrendjét, nem kapja meg visszamenõleg a méret bónuszt, csak a következõ felköltözéseknél kap mindig eggyel több méretet.
- Bár nem módosítás, felhívjuk a figyelmet, hogy komolyan gondoltuk, ami a 2. szabálykönyv 17. oldalán, az aukciósháznál szerepel! Néhány játékos összes karakterét már most eltiltottunk az aukciósház használatától.

VARÁZSLATOK
- Néhány pontatlanság a szabálykönyvben: a gránitbõr 1., 4., 7. stb. szinten ad 1-1 plusz bõrt. Elemek parancsa területe nem magad, hanem minden ellenfél. A gyógyító szellõ D3-at gyógyít szintenként. A pszi acéltorony nem kétszer szinttel, hanem egyszer szinttel csökkenti a sebzést. Az isteni harag hatóideje azonnali.
- Külön említést érdemel a méregfelhõ varázslat. Azok a varázslatok, amelyek területre hatnak, és hatóidejük nem azonnali, mindig a kör végén sebeznek. Tehát ha az elsõ körben elmondasz egy méregfelhõt, a szörnyek közelebb jönnek hozzád, és a méregfelhõ már a hûlt helyüket gõzöli. Éppen ezért ha a méregfelhõt TV listába rakod, soha nem fogod használni az 1. körben. Szerencsére, a méregfelhõt közelre is el lehet mondani. Tehát a méregfelhõt vagy akkor érdemes használni, ha már közelharcban állsz valakivel (HP 4 34 26 2) vagy ha olyan ellenfeled van, aki valószínûleg nem jön közel (pl. HP 4 34 18 313 99 X), ahol a 313 a lény lehetei és végtag méretei közül a legnagyobbat mondja meg, X egy szinttõl függõ szám.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.