Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harci mutánsok
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 04:47:46 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8949-28

Karakterszám: 8949 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 28 Játékhét: 28
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 483
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. máj. 29. 9h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2000. jún. 5.

E-mail!

DYLIANA KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 44 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Bob Roonie, egy kopaszodó,tekintélyes sörhasán NOMA'AM feliratot viselõ mókás kinézetû férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Tárgyai: bíbor láncing, bronzmedál, köntös, a tökéletesség vassisakja, villámöv, szivárvány karkötõ, suhanó csizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. A lopakodás versenyre egy kiváló ötletetek támad. A helytartói palota elõtt álló õrt kell észrevétlenül megközelíteni, és megijeszteni egy nagy HU!-val. Izgatottan cserkészitek be az õrt. Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Bob Roonie ennyire csendben tud mozogni!
** 1. NAP ** Bob Roonie kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 7273 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 7273 9 parancsot.
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Dexter Niemand, egy intellektuális tekintetû, áttetszõ kék bõrû, igen nyúlánk alakú férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Végignézed a felszerelését: fekete nadrág, díszes fejék, nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, bõrpáncél, kristályamulett, bronzmedál, ezüst fülbevaló. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Rögtön visszavágsz: "Ennél rondább már nem is lehetnél." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Így válaszolsz: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Ezt mondja neked: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás és kiütéses bõrödet ropogósra!" Nem késel a válasszal: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Dexter Niemand nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+5% lélekenergia.)

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 827.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*máj. 19.* Avillis rangja a Bárdok Klánjában "pacifista" lett. *máj. 22.* Csukonyi a Kalmár gyõzelmet aratott Wei Jan-Ette felett. *máj. 23.* Nyafogó Nefelejcs és Homály megküzdöttek egymással, és Nyafogó Nefelejcs gyõzött. *máj. 23.* Álomjáró új végtagot növesztett! *máj. 23.* Jégkirálynõt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *máj. 23.* Jégkirálynõ egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *máj. 23.* Jégkirálynõ gyõzelmet aratott Csillagszemû felett. *máj. 24.* Csukonyi a Kalmár teljesítette a 8. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 24.* Igbut Bámulatos lett az aréna bajnoka. *máj. 24.* Qualt'zar az Akkult és Szkrissz megküzdöttek egymással, és Qualt'zar az Akkult gyõzött.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*máj. 25.* Namis R'avis Latiat lopni próbált, de felsült vele. *máj. 26.* Namis R'avis Latiat csatában legyõzte Corum Batalixot. *máj. 26.* Lord Khalel csatában legyõzte Horribile Dictut. *máj. 26.* Avvocato Terrasini és Violator megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

kf 213 bekészíted a 213. tárgyat
Felveszed az egyensúly gyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

kno 69 2 69. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a tanulás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tanulás szakértelmed 5. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

kno 1 1 1. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 5! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

mak 1 5 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 5 parancsot definiálod:
b 1 barlangod bõvítése
[Parancs 1. makróba tárolva.] A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 57. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
[Parancs 1. makróba tárolva.] Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

p 7273 portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Elfogadod Bob Roonie kihívását, és felkeresed a barlangjában. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Bob Roonie, egy kopaszodó,tekintélyes sörhasán NOMA'AM feliratot viselõ mókás kinézetû férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Viselt tárgyai: bíbor láncing, bronzmedál, köntös, a tökéletesség vassisakja, villámöv, szivárvány karkötõ, suhanó csizma. Elsõ mondatod: "Te göthös hernyó!" Azonnal visszavág: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" A következõvel folytatod: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Azonnal visszavág: "Te beszélsz, te még az allegóriát is összekevered a filagóriával!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Bob Roonie csak tátog válasz helyett. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Bob Roonie dühös pillantást vet rád. (+25% lélekenergia.) A jóízû átokszórás hatására érzed, hogy valamilyen láthatatlan fal leomlik elõtted, és rálátásod támad a mágia birodalmára. Hihetetlen, de elsajátítottad az idézés szakértelmet 1. szinten!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

p 7273 portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Elküldesz egy kihívást Bob Roonie részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

t 1 20 1. szakértelem tanulása 20 TVP-ért
[Parancs 1. makróba tárolva.] Sziklákkal súlyzózol, mell, bicepsz és vállgyakorlatokat végzel. Jó kis izomlázad kerekedik, de megérte a fáradtságod! [20 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

h 8 1 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 6! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

hp 3 53 13 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled galetki. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

ol 2 3 olimpiára való jelentkezés
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 2. kategóriában. Kifizeted a nevezési díjat, ami 20 arany. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** A púpos molad irányába mozogsz. A púpos molad feléd mozog. A púpos moladot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Illatozol (8 sebzés). A púpos molad rád támad. Elõre szúr jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** A púpos moladot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (16 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (8 sebzés). A púpos molad kileheli lelkét.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Elrakod a zsákmányt, ami egy molad púp és 13 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+13 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet. (495. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** A förtelemféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A förtelemféreg feléd rohan. Megtámadod a förtelemférget. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (14 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (5 sebzés). A förtelemféreg rád veti magát. Odacsap neked farkával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Támadod a förtelemférget. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (18 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (3 sebzés). A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. 9 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombit. A zombi máris elõtted terem! Támadod a zombit. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). A zombi rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zombit. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+22 életpont.) [32 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a hájas worpel létrehoz egy sebezhetetlenség varázslatot. A hájas worpel a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! A hájas worpel felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a hájas worpelt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (12 sebzés). A hájas worpel hörögve elterül.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Viszed, ami mozdítható: 10 arany. Hmm, talán enni kéne. Az ételre veted magad. (+15% jóllakottság.) [19 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

m 4 2 7771 2222 3323 3333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,2) Elmész az Õsök Csarnokába.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. (M 4,1) Merre tovább? Északra! Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikertelen] Kipróbálod, mennyire korrupt a galetki. 40 aranyat ajánlasz, ha átenged. Elfogadta!
(M 5,1) Keletre mész tovább. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a protolisk lárvát. A protolisk lárva feléd mozog. Támadod a protolisk lárvát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (9 sebzés). A protolisk lárva rád veti magát. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (17 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (7 sebzés). A protolisk lárva kileheli lelkét.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%).
(M 6,1) A négy égtáj közül keletet választod. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 7,1) A keletre menõ folyosót követed. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 8,1) A keletre menõ folyosót követed. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad! (teljesen meggyógyultál.)
(M 8,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,1) Keletre mész tovább. Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (megtudod, hogy ezen a szinten mind az ötféle lehelet italát elkészítheted.)
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [27 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

k 413 419 362 205 467 250 kaland elvállalása
Kimész a Csarnokból. (413. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy kõzúzó (#49). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kõzúzó odajön hozzád. Megindulsz a kõzúzó felé. Már ott is vagy! A kõzúzó rád veti magát. Tekergetve suhint nyelvével. (8 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a kõzúzót. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A kõzúzó téged támad. Odacsap neked nyelvével. Mellé! Támadod a kõzúzót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (17 ép-t sebeztél). A kõzúzó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+39%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 25 arany. Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: egy díszes fejpánt és egy ezüst fülbevaló. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(419. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres] De elõször alaposan körülnézel a szobában. Haha, a szék egy csapdát aktivál! Békén hagyod. Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortogó savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 4-es küszöbre: sikeres] Még jó, hogy ilyen éles a szemed! Látod, hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig tart össze. Itt nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is olyan mély! Újabb kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve át tudsz menni. Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 5 arany és egy hõsiesség itala. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(362. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején, de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a molitárt. A molitár feléd rohan. Támadod a molitárt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (12 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (7 sebzés). A molitár téged támad. Célozni próbál jobb lábával. El sem talált, haha. Rúg bal lábával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** A molitár rád veti magát. Megereszt egy jól irányzott rúgást jobb lábával. (11 ép-t sebzõdtél). Elõrerúg bal lábával. Ez mellément. Támadod a molitárt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (9 sebzés).
*** 3. KÖR *** Támadod a molitárt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (8 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (8 sebzés). A molitár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%). Elteszed a zsákmányt, ami egy molitár háj. [ld. enc.] Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(205. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(467. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(250. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [45 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
kno 6 5 6. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 6! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +6 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 282 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 190 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Dyliana, egy büszke tartású, örökké kutató tekintetû, gyors beszédû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 28. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 0.93
[2] IQ: 10 / 3.53
[3] ügyesség: 5 (9) / 0.60
[4] egészség: 5 / 3.38
[5] mágia: 2 / 0.25
[6] gyorsaság: 6 (5) / 0.81
[9] Méret/ép: 56 / 37
Min. méret: 53
Barlangméret: 57
PONTJAID
Varázspont: 21 / 21
Képességpont: 6 / 58%
Hõsi pont: 17 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 21%
Galetki erõ: 170 / 139
Hírnév : 334
Jóllakottság: 49%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 11 (0)
Galetki gyõzelmek: 7 (0)
Torzsz. csaták: 139 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 120 (7)
Leölt torzszülött: 146 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (5)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +5% varázstárgy találására; 25%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Hozz nyolc molad púpot! 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 11 (13) / 2.69 [25] illat: 11 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.69 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.32 [47] zárnyitás: 3 / 0.10
[48] mászás: 4 / 1.22 [54] kereskedelem: 3 / 0 [56] varázsitalfõzés: 2 (3) / 1.65
[57] gyógynövények: 3 (5) / 0.50 [62] lopás: 4 / 0.10 [64] átokszórás: 6 (8) / 3.50
[66] lopakodás: 3 / 1.70 [67] régészet: 6 / 4.05 [68] zene: 3 / 0.05
[69] tanulás: 5 / 1.12 [70] idézés: 1 / 0    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.44 [102] kontaktméreg: 1 / 0 a yeti csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[10] energiatüske: 3 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
1. lista (200%): 10 energi                  

MAKRÓID
1. Makró
b 1
kno 9 2
p 7273
p 7273
t 1 20
2. Makró
ism 4
x 10

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled galetki.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 8 0 50; VI erõ:120% ép:35%; PV 4 3 5 1; PSZ 69 67 66 48 45 56; BA 7273;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #52 (20. épület), #205 (20. forduló), #467 (21. forduló), #495 (28. forduló), #250 (22. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 vándorcsizma (#1121) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) * 1 díszes fejék (#135)
* 1 a káosz hercegi pikkelyvértje (#23979) * 1 Xantin bõröve (#169) 1 díszes fejpánt (#1106)

Ékszerek, kincsek
527 arany (#1) * 1 nyaklánc (#1180) 8 drágakõ (#2)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 bronzmedál (#207) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 ezüst fülbevaló (#1257)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a villám barbár lándzsája (#23831) * 1 a yeti csonttõre (#26501) 2 kerek kõ (#11)
1 fogazott tõr (#6)

Varázsitalok és füvek
3 mátekel gomba (#21) 1 tûzlehelet itala (#53) 10 üvegcse (#14)
2 sötét mák (#23) 1 csótányláb (#25) 2 hõsiesség itala (#52)
1 gyilkos boróka (#27) 3 tejfonál (#28) 1 mitulen fû (#20)

Egyéb kacatok
3 molad púp (#16) 2 lemúr hártya (#161) 2 nordkristály (#146)
1 nohnetár gumó (#212) 6 õsi relikvia (#17) 1 bolhedor szárny (#15)
4 mandibula (#157) 1 pirgamit (#152) 1 molitár háj (#165)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KÕZÚZÓ (49. LÉNY)
A kõzúzók vastag, sziklakemény bõrû, a mágiával szemben különösen ellenálló teremtmények. Gömb alakú testüket hat apró, tömzsi lábon hordják. A széttaposott köveket hosszú ormányukkal felszippantják, szervezetük a kövekben levõ ásványi anyagot és parányi életformákat hasznosítja. Ha megtámadják õket, visszahúzódnak páncéljukba, és nyelv-ormányukkal védekeznek. A kõzúzók elpusztítására legfeljebb egy lehelni tudó galetkinek lehet reménye, számukra viszont - ha zöldvérûek vagy kõevõk - ízletes táplálékot jelentenek a belsõségek.



MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY)
A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.