Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vermon teknős
Küldd el képeslapként!
"Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerű varázslattal, vagy egy jól működő lehelettel viszont könnyen elpusztítható." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 09:08:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8937-75

Karakterszám: 8937 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 75 Játékhét: 529
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 167
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2010. már. 2. 15h:20'
A következõ fordulód táplálható: 2010. már. 3.

E-mail!

GETTÓ GECKÓ KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Formalin, egy betegesen sovány, lázasan izzó szemû, szúrós szagú galetki férfi. [aura: 1-es tudati méreg.] A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Tárgyai: a tudós malachit karkötõje, bronzmedál, spanyolcsizma, a mágia vassisakja, az egyensúly gyûrûje, ezüst nadrág, a torony karikaszimbóluma, a pontosság nagy pajzsa, a káosz lüktetõ köntöse, Enyészmester, ozin fülkarika, a merénylõ könnyû láncinge, a törpék csatos öve, a hatalom kõamulettje, a sebesség rövid tõre. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Formalint, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Végül Formalin megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a tudatfaló. [ld. enc.]
** 11. NAP ** Pihenésedet megzavarja Formalin, egy betegesen sovány, lázasan izzó szemû, szúrós szagú galetki férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a tudós malachit karkötõje, bronzmedál, spanyolcsizma, a mágia vassisakja, az egyensúly gyûrûje, ezüst nadrág, a torony karikaszimbóluma, a pontosság nagy pajzsa, a káosz lüktetõ köntöse, Enyészmester, ozin fülkarika, a merénylõ könnyû láncinge, a törpék csatos öve, a hatalom kõamulettje, a sebesség rövid tõre. Már alig várva a harcot, elõrelépsz. [A látogatód "ittfelejti" a spanyolcsizmát de ez csak késõbb derül ki.]

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Formalin létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Formalin varázshatalma segítségével elmond egy sebezhetetlenséget. Sóder Formalint próbálja távolról eltalálni. (0 ép-t sebzett.) A harci törpe megközelíti Dodi, a womathot. Dodi, a womath elindul a harci törpe felé. A harci törpe és Dodi, a womath egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Sóder Formalint lövi. (0 ép-t sebzett.) Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Dodi, a womath 11 sebzést kap. (-4 vp.) Dodi, a womath halálos sebet kapva a földre zuhan. Formalin a harci törpe irányába megy. Formalin és a harci törpe egymással harcolnak. A harci törpe holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Sóder Formalint próbálja távolról eltalálni. (0 ép-t sebzett.) Megrohamozod Formalint. Formalin rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (37 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-41 ép.) Támadod Formalint. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Sóder elindul Formalin felé. Megtámadod Formalint. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél). Formalin rád támad. Formalin savat lehel rád. (38 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-39 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel. Sóder és Formalin egymással harcolnak.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 155 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sóder: 0/0, a harci törpe: 9/92.] A küzdelem eredménye döntetlen. Formalin megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32677.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3706.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 12.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy vörös krazit. *nov. 24.* Piromacát kis híján megölte egy szektavezér. *dec. 30.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy troglodita. *jan. 7.* Gondol-Kodót majdnem felfalta egy ragasztóbogár. *jan. 11.* Gondol-Kodót kis híján megölte egy mammut bika. *jan. 12.* Gondol-Kodót majdnem felfalta egy mammut bika. *jan. 13.* Gondol-Kodó elsõként ért el 241. jéglehelet tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jan. 14.* Gondol-Kodó és Braveheart Patriot pszi párbajt vívtak. Gondol-Kodó került ki gyõztesen. *jan. 15.* Gondol-Kodót majdnem felfalta egy éjpolip. *jan. 19.* Gondol-Kodó pszionikus párviadalban legyõzte Braveheart Patriotot.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a spanyolcsizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 360.]

bsz 1 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2. szövetségi barlang, térkapu, festékgödör*, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina*, szellõzõrendszer*, bányagép, üzenõfal*, nekrofun fókusz*, nagyobb barlang*, ivó*, istálló*, nekrofun trón*, katonai gyakorlópálya*, fûraktár*, könyvtár*, tanácsterem*, mágusház*, mágustorony*, akadálypálya*, itató*, vadászsarok*, gyógyító kamra*, füvészkert*, barlangcsarnok*, kovácsmûhely*, munkagép*, aréna*, kutatólaboratórium*, építõgép*, lordok háza*, varázsüllõ*, alkímista labor*, fókuszgömb*, lélekenergia generátor*, kínzókamra*, javítómûhely*, relaxációs szoba*, barlangfürdõ*, hûtõkamra*, jelmezkölcsönzõ*, oskola*, rezervátum*, futószalag*, az õsök oltára*, kert*, kiképzõközpont*, lõtér*, szónoki emelvény*, mágusközpont*, szerszámraktár*, edzõterem*, ispotály*, tolvajcéh*, vadászház*, dicsõségfal*, szolgaképzõ*, börtön*, söntés*, szauna*, fenõgép*, felszíni könyvtár*, legendás labor*, vívóterem*, mesterek tornya*, pénzverde*, hangversenyterem*, az óriásnövés terme*, középiskola*, állatjátszótér*, nagyobb varázsüllõ*, orgling karám*, nyomda*, régészeti lelõhely*.
[Jelenleg készülõ épületek:] borospince (6396/8000 TVP), entitás projektor (3705/15000 TVP), szintfejlesztés (1/300 TVP), meditációs szoba (222/5000 TVP).
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A katapulter pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

szn 2 163 2. szolga elnevezése
Itt az ideje, hogy végre nevet adj szolgádnak: a harci törpét ezentúl úgy fogod hívni, hogy Morgó! Némi oktatás, és hamarosan már hallgat is a nevére a kis hûséges.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]

m 6 12 1114 1112 4114 211 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,12) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 6,11) Irány észak! Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 6,10) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 6,9) Mindenre felkészülve, északra mész. Üres szobába érkezel.
(M 5,9) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. A feladat nagyon egyszerû, kövekkel és csonttárgyakkal kell zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 5,8) Északi irányba folyatod utadat. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. A galetki megmutatja a jól képzett akadálypályát, amelyen át kell jutnod. Tüskés fal, karókkal teli vermek, van itt minden, ami szem-szájnak ingere!
[Ügyesség próba 5-ös küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 5,7) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,6) Az északra menõ folyosót követed. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak végig rajtad, ahogy a mágia életre kel. (megtudod, hogy Nier atya csak akkor árulja el a szint legnagyobb kincsének helyét, ha a megszerzéséhez szükséges tárgy a birtokodban van.)
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (+1 méret.)
(M 5,4) Az északra menõ folyosót követed. Moha borítja a falakat, a sziklák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes! Nocsak, mit találtál! 2 mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd.
(M 4,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,3) Tovább északra! Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Fejlõdsz: +1 ügyesség; [35 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

ftk 1 2 felszíni tárgy kutatása
Kimész a Csarnokból. [Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy kék ekindát, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy kék ekinda (#95). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A kék ekinda megközelíti Morgót. Morgó a kék ekinda irányába megy. A kék ekinda és Morgó egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a kék ekindát. Támadod a kék ekindát. Lecsapsz bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+13%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Odaütsz jobb mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A tûz fogazott kardját forgatva támadsz. (25 ép-t sebeztél). A kék ekinda kileheli lelkét.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Morgó: 0/19.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Szolgáidnak 38% jut. Viszed, ami mozdítható: 2 ekinda haj, 35 arany és 2 hamis arany. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki, aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.

*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy szellemkalapács! 62 életpontnyit sebzõdsz. Az arctalan galetki felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az arctalan galetkit próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Beversz egyet jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Meglengetve a tûz fogazott kardját, próbálsz lesújtani. (12 ép-t sebeztél). Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetki varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot. Ezt most megúsztad. Megtámadod az arctalan galetkit. Odacsapsz bal mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Odakensz neki jobb mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). A tûz fogazott kardjával támadsz. Ez mellément. Az arctalan galetki összerogy.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+110%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Ez nem lehet igaz! Egy igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy kék kristály! [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+29 életpont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (419. kaland, összköltsége 5 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez hónakkupók ! Leszedsz 1 adagot. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

tk 50 732 732 732 50. többszemélyes kaland
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Vidáman ereszkedtek alá, elcsattan néhány régi vicc, apróbb tréfák a másik rovására. Mintegy fél óra gyaloglás után megérkeztek a mágikus hely közelébe. A barlang hatalmas vasajtóval van lezárva, elõtte õrség.
- Á, egy újabb expedíció. Üdvözlünk a halálfolyosón. Ha bármelyiktek életben marad, akkor csak kopogjon hangosan az ajtón. Az aktuális jelszó: harakiri.
Az õrök elõbb egy mágikus eszköz segítségével meggyõzõdnek, hogy sem élõk, sem élõholtak nincsenek a közelben, majd kulcsaikkal kinyitják az ajtót. Alig lépitek át a küszöböt, máris hangos csattanással záródik be mögöttetek az ajtó. A folyosó enyhe kanyarokkal halad tovább. Az egyik kanyar után egy újabb ajtó állja az utatokat. Sem a remete, sem az õrök nem említették. Vajon hogyan kerülhetet ide? Zár sehol nem látszik rajta. Kicsit tanakodtok, aztán úgy döntötök, hogy egyetlen megoldás, ha betöritek az ajtót.
[Erõ-összeg próba 35-ös küszöbre: sikeres]
Háromig számoltok, és nekirontotok az ajtónak. A vállad majd kiszakad a helyébõl, de megérte. Az ajtó nagyott reccsent. Lelkesen hátráltok pár lépést, majd újra neki. Az ajtó nem bírja a terhelést és megadja magát. Az egész csapat egy emberként esik be a mögötte levõ terembe. Itt iszonyatos szag van, a bûz ereje akkor is a földhöz vágott volna, ha nem így jösz be. Nem vagytok egyedül!
Ellenfeleitek 5 lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki felemeli a sziklarepeszt, és az 1. lidércláng felé lõ. Nem talált. Ismeretlen galetki a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! Ismeretlen galetki elindul az 1. lidércláng felé. A 3. lidércláng ismeretlen galetkit rohamozza. Az 5. lidércláng ismeretlen galetkit rohamozza. A 4. lidércláng elindul ismeretlen galetki felé. A 2. lidércláng felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. lidércláng megközelíti ismeretlen galetkit. A 2. lidércláng közelebb jön, hogy támadhasson. Ismeretlen galetki és az 1. lidércláng egymással harcolnak. A 3. lidércláng ismeretlen galetkit támadja. Az 5. lidércláng ismeretlen galetkit támadja. A 4. lidércláng ismeretlen galetkit támadja. Támadod a 2. lidérclángot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (17 ép-t sebeztél). A 2. lidércláng kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az 1. lidércláng ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.) Ismeretlen galetki és az 1. lidércláng egymással harcolnak. A 4. lidércláng ismeretlen galetkit támadja. A 3. lidércláng és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Ismeretlen galetki halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 5. lidércláng és ismeretlen galetki egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az 1. lidércláng 11 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.) Az 1. lidércláng kileheli lelkét. A 3. lidércláng ismeretlen galetki felé mozog. A 4. lidércláng elindul ismeretlen galetki felé. Ismeretlen galetki és a 3. lidércláng egymással harcolnak. A 4. lidércláng ismeretlen galetkit támadja. Az 5. lidércláng és ismeretlen galetki egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A 3. lidércláng sebzõdik 11 ép-t. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A 3. lidércláng halálos sebet kapva a földre zuhan. Ismeretlen galetki és a 4. lidércláng egymással harcolnak. Az 5. lidércláng és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Ismeretlen galetki hörögve elterül.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 0/86, ismeretlen galetki: 0/78, ismeretlen galetki: 20/94.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]

k 252 230 430 kaland elvállalása
(252. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy warnök (#73) [aura: imm. méregre: 40.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy féreg érintése! (-8 vp.) Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Morgó megközelíti a warnököt. A warnök elindul Morgó felé. Morgó és a warnök egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a warnök felé. Már ott is vagy! Támadod a warnököt. Odaütsz bal mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+13%). Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). A tûz fogazott kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (4 ép-t sebeztél). Morgó és a warnök egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A warnököt próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+13%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Lesújtasz jobb mancsoddal. El sem találtad. A tûz fogazott kardjával támadsz. (8 ép-t sebeztél). A warnök holtan terül el.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Morgó: 5/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Szolgáidnak 30% jut. Harci törpe 4. szintre lépett! Morgó kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Akadályba ütközöl: egy jókora szikla! Átmászni nem tudsz rajta, de ha elég erõs vagy, odébb tudod gurítani.
[Erõ próba 8-as küszöbre: sikeres] Nekiveselkedsz, és minden erõdet megfeszítve odébbtolod a sziklát. Szabad az út!
A fal mellett egy ketrecet pillantasz meg. Egy orgling kutya van benne. Szegényke nagyon rémültnek tûnik! Ugyan máskor vadászol az ilyen dögökre, de ezt megszánod. Kinyitod a ketrecet, hadd meneküljön! (Ha nem lenne már a maximális számú megengedett szolgád, ez a lény is a szolgálatodba szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 10% lélekenergia.

(230. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz az ajtón. A továbbjutást egy mágikus akadály gátolja. Tökéletes sötétség vesz körül. Lábaddal kitapogatod, hogy vékony pallók vezetnek több irányba, mellettük feneketlen szakadék. Nem lehet tudni, hogy melyik palló vezet tovább, és melyik sérült, törött, zsákutca, amely a semmibe vezet. Legalább rövid idõre körül kellene nézned egy legalább 3-as erejû vakító fénnyel! Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy vakító fény! Fény támad egy rövid idõre. Elborzadsz, látva, hogy egy palló kivételével mindegyik a biztos halálba vezetett volna. Még mindig óvatosan, de azért bizalommal mész végig a megfelelõ pallón. (-5 vp.)
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Egy nagy terembe lépsz be. A padlót fekete és fehér kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Óvatosan lépkedsz, lassan haladsz, mert minden lapnál megvizsgálod, nem indít-e be valamilyen csapdát. Sikeresen átérsz.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: egy görbekard és az ügyesség vándorcsizmája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.

(430. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Továbbmész. Hohó, micsoda érdekesség! Sûrû, fémszálakból szõtt háló állja utadat. Erõvel, fegyverrel széttéphetetlennek tûnik, legfeljebb valamilyen területre ható mágiával égethetnéd szét. A hely azonban szûk, egy globális pusztító varázslat téged is elégetne. Az egyetlen megoldás, ha elektromos kezet használsz (min. 4-es szinten). A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Az élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (15 sebzést okozott.) Morgó az élõ cseppkövet rohamozza. Morgó az élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Megindulsz az élõ cseppkõ felé. Már ott is vagy! Támadod az élõ cseppkövet. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+13%). Odacsapsz jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A tûz fogazott kardjával lesújtasz. (18 ép-t sebeztél). Az élõ cseppkõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Morgó: 4/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 21% jut. Viszed, ami mozdítható: egy sziklarepesz, 12 arany és egy hamis arany. Morgó zabál. (+21% jóllakottság.) Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
Ismét tanultál valamit: +1 jobb mancs szakértelem; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy méregellenállás itala. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

ve 14 10 vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, molad púp (#16) 14 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében láncing (#134) 72 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 54 ap, Rogan karkötõje (#145) 216 ap, Xantin bõröve (#169) 72 ap, villámöv (#172) 72 ap, Xantin ezüstöve (#174) 126 ap, díszes villámöv (#177) 126 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap, lemezpáncél (#1000) 90 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, pikkelyvért (#1015) 36 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, láncing (#1030) 72 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, bíbor láncing (#1032) 194 ap, mellvért (#1045) 63 ap, bõr mellvért (#1046) 112 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, nagy pajzs (#1062) 86 ap, vaspajzs (#1063) 159 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 41 ap, szárnyas sisak (#1077) 86 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, díszes köpeny (#1138) 129 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 41 ap, nyílpuska (#1285) 36 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 123 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 41 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 86 ap, az erõ mellvértje (#1495) 153 ap, az ügyesség sisakja (#2425) 108 ap, az ügyesség kardja (#2665) 108 ap, a mágia halotti maszkja (#3341) 200 ap, a pontosság amulettje (#4345) 99 ap, a védekezés köpenye (#4735) 95 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 274 ap, az óriás sisakja (#8725) 108 ap, az entek bõr mellvértje (#9596) 345 ap, az elfek kerek pajzsa (#10511) 274 ap, a lich maszkja (#11890) 99 ap, a remete csonttõre (#12551) 259 ap, a mentát maszkja (#12790) 99 ap, a mentát tõre (#13000) 99 ap, a sas halotti maszkja (#15941) 259 ap, az elefánt köpenye (#16435) 95 ap, a természet vas lemezpáncélja (#16751) 388 ap, a kígyó csatos öve (#19166) 254 ap, a ragadozó barbár lándzsája (#20231) 274 ap, a túlélés kerek pajzsa (#21311) 274 ap, a tûz kardja (#22465) 63 ap, a jég halotti maszkja (#22691) 142 ap, a jég díszes fejpántja (#22706) 142 ap, a jég utazóköpenye (#22736) 138 ap, az enyészet vas lemezpáncélja (#23051) 272 ap, a villám vas lemezpáncélja (#23501) 272 ap, a villám utazóköpenye (#23636) 138 ap, a villám görbekardja (#23816) 157 ap, a méreg halotti maszkja (#24041) 142 ap, a méreg csonttõre (#24251) 142 ap, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) 151 ap, a sün csatos öve (#25016) 138 ap, a sün kardja (#25165) 63 ap, a sün gyalogos lándzsája (#25182) 287 ap, a szalamandra malachit karkötõje (#25991) 142 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 138 ap, a sav pajzsa (#26710) 63 ap, a sav csatos öve (#26816) 138 ap, a sav könnyû íja (#26921) 157 ap, az elektromosság bõr mellvértje (#27146) 228 ap, a légzés köntöse (#27700) 54 ap, a légzés kõamulettje (#27746) 142 ap, a légzés nehéz nyílpuskája (#27837) 324 ap, az ellenállás kõamulettje (#28646) 142 ap, a bûz pajzsa (#28960) 63 ap. Veszel 10 üvegcsét 30 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

hp 1 0 13 0 88 harci program
Visszamész a barlangodba. A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 88.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

kf 1300 100 bekészíted az 1300. tárgyat
A mancsodba veszed a tõrt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

kf 131 103 bekészíted a 131. tárgyat
A mancsodba veszed a rozsdás kardot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

le 22468 elrakod a 22468. tárgyat
Leveszed a tûz fogazott kardját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó lárva (#416).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A xenó lárva elindul Morgó felé. Morgó a xenó lárva felé mozog. A xenó lárva és Morgó egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a xenó lárvát. A xenó lárvát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (28 ép-t sebeztél). Morgó és a xenó lárva egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A xenó lárva 11 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.) A xenó lárva halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Morgó: 27/30.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak 28% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 30 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 433 sebzést okoztál, és 232 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 151 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 425 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Gettó Geckó, egy pikkelyes, zöldbõrû, vöröslõ szemû, fekete, hosszú hajú, brutális kinézetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 75. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (15) / 2.73
[2] IQ: 6 (10) / 3.35
[3] ügyesség: 11 (17) / 0.08
[4] egészség: 10 (14) / 0.82
[5] mágia: 7 (13) / 5.79
[6] gyorsaság: 9 (14) / 0.80
[9] Méret/ép: 117 (119) / 103
Min. méret: 93
Barlangméret: 119
PONTJAID
Varázspont: 124 / 47
Képességpont: 38 / 36%
Hõsi pont: 63 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 22%
Galetki erõ: 471 / 195
Hírnév : 675
Jóllakottság: 169%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 29 (2)
Galetki gyõzelmek: 11 (1)
Torzsz. csaták: 534 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 480 (4)
Leölt torzszülött: 658 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 20 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: teremtmény (23)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 33%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz átokszórásban 6 alkalommal! 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból. 3.) Hajtsd végre a 41-es Klánkalandot (KK 41)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 (15) / 2.41 [16] tüskés bõr: 7 / 0 [17] vastag bõr: 5 (2) / 1.29
[18] tûzimmunitás: 5 (6) / 0.60 [19] hidegimmunitás: 1 (2) / 0.20 [20] savimmunitás: 3 (4) / 0.40
[21] elkt.immunitás: 5 (6) / 0.20        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 1 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.60 [47] zárnyitás: 12 / 1.73
[48] mászás: 9 / 1.47 [49] rugalmasság: 5 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 6 / 0.85
[51] transzformáció: 5 / 0.80 [52] auraészlelés: 3 / 2.20 [53] ékszerészet: 2 / 0.10
[54] kereskedelem: 7 / 0.74 [55] szívósság: 8 / 0.30 [56] varázsitalfõzés: 6 / 0.70
[57] gyógynövények: 5 / 0.85 [58] nyomkeresés: 6 / 3.18 [59] vezetõkészség: 4 / 0.35
[62] lopás: 5 / 0.15 [63] éberség: 5 / 0.15 [64] átokszórás: 3 / 0.65
[65] álcázás: 8 / 0.05 [66] lopakodás: 5 / 0.50 [67] régészet: 8 / 2.34
[68] zene: 3 / 1.70 [69] tanulás: 5 / 3.51 [72] építés: 6 / 0.73

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 14 (13) / 0 [101] szakért.: 14 (15) / 2.82 [102] energiaszívás: 14 (15) / 0 tõr
jobb mancs [103] méret: 13 (11) / 0 [104] szakért.: 10 / 0.02 [105] rothasztás: 14 (15) / 0.19 rozsdás kard
bal karom [106] méret: 1 (0) / 0 [107] szakért.: 8 / 0.74      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0.08 [160] esszenciaelnyelés: 4 / 0.71
[156] éhínség: 3 / 0 [29] életszívás: 7 / 6.63 [31] féreg érintése: 5 / 2.96
[17] gránitbõr: 7 / 0.56 [15] jégpajzs: 5 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.36
[28] óriáserõ: 4 / 0.46 [14] vakító fény: 4 / 0.06    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (35%): 160 esszen 31 féreg                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Sóder, a katapulter 53/53 192% 110% 9 / 3.10 nem harcol
[2] Morgó, a harci törpe 42/12 196% 170% 4 / 0.64 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 30.
2: életszívás t.var. ha ép-d 30% alatt van. Prioritás: 50.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #91. Prioritás: 66.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 88.
3: féreg érintése v.var. ha ellenfeled torzszülött, Prioritás: 51, és ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 75%, és ha a harc 1. köre van.
5: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled torzszülött, Prioritás: 51, és ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 75%, és ha a harc 1. köre van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 0 50; VI erõ:120% ép:20%; PV 3 5 8; PSZ 67 47 48; BA 8922; HE 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #50 (20. épület), #360 (69. forduló), #419 (75. forduló), #430 (64. forduló).

SZÖVETSÉGED: Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 8937.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a kobra mellvértje (#7345) 1 a mágus vassisakja (#10076)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a sav nagy pajzsa (#26712) 1 a titán vassisakja (#5576)
* 1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) * 1 a tökéletesség könnyû pikkelyvértje (#21716) 1 a torony vassisakja (#18176)
* 1 a tûz köpenye (#22285) 1 az ügyesség vándorcsizmája (#2471) 1 csizma (#1120)
1 csontmaszk (#1092) 1 fejpánt (#1105) 1 kék köpeny (#1137)
* 1 spanyolcsizma (#201) 1 suhanó csizma (#195) 5 törpe pikkelyvért (#4)
1 utazóköpeny (#1136) * 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz malachit karkötõje (#29141) 1 a gyõzelem sárgaréz nyaklánca (#20981) 1 a káosz hercegi nyaklánca (#24144)
* 1 a kobra kõamulettje (#7496) * 1 a mágia nyaklánca (#3430) * 1 a puhányság köve (#198)
* 1 a sebezhetetlenség gyûrûje (#19675) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a titán karikaszimbóluma (#5711)
* 1 a tûz karikaszimbóluma (#22361) 1 amulett (#1195) 1319 arany (#1)
1 az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az élet sárgaréz nyaklánca (#5231)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 császári dekrétum (#254) * 1 császári különdíj (#578)
1 csepp fülbevaló (#1256) 138 drágakõ (#2) 158 hamis arany (#809)
1 Hel amulettje (#41245) 1 kék gömb (#143) 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
7 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218)
1 kék kristály (#524) 1 kötél (#128) 11 Krónika (#783)
1 lelakatolt ládikó (#310) 10 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8) 1 Urgod kémszeme (#533)

Fegyverek
* 1 a tökéletesség könnyû nyílpuskája (#21986) 2 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 görbekard (#1316)
1 könnyû íj (#1271) 2 parittya (#10) * 4 rozsdás kard (#131)
5 sziklarepesz (#13) * 1 tõr (#1300) 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 6 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33)
5 elonotichlan (#31) 1 gázlehelet itala (#57) 7 gyilkos boróka (#27)
2 hatalom kék itala (#58) 1 hónakkupók (#30) 3 hõsiesség itala (#52)
6 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
2 mézfû (#29) 10 mitulen fû (#20) 3 óriásnövés itala (#60)
6 ragálygomba (#26) 5 sárga gyógyital (#61) 3 sárkányvirág (#32)
6 sötét mák (#23) 5 tejfonál (#28) 13 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
10 ekinda haj (#147) 6 elektronit (#141) 8 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 17 mandibula (#157) 13 molitár háj (#165)
3 nohnetár gumó (#212) 11 nordkristály (#146) 32 õsi relikvia (#17)
15 pirgamit (#152) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 47 arany (#1), 2 mitulen fû (#20), 5 hamis arany (#809), 2 õsi relikvia (#17), 10 üvegcse (#14), 2 ekinda haj (#147), 1 sziklarepesz (#13), 1 kék kristály (#524), 1 hónakkupók (#30), 1 görbekard (#1316), 1 az ügyesség vándorcsizmája (#2471), 1 méregellenállás itala (#51).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TUDATFALÓ (55. PSZIONIKUS LÉNY)
Azok, akik képesek átlátni az asztrális térbe, a tudatfalót egy ocsmány, duzzadt gömbökbõl álló, osztódó óriáspetére hasonlító lénynek írják le. A tudatfaló kíméletlenül sújt le a pszionikus térbõl, ha nem vagy felkészülve, 1-2 kör alatt kicsinálja az agyadat. Szerencsére a tudatfaló tecnikáját könnyû kiismerni.



SPANYOLCSIZMA (201. TÁRGY)
Ez a csizma duplán gonosz egy teremtés. Egyrészt amint a birtokodba kerül, rögtön késztetést érzel, hogy felhúzd, akármilyen varázslatos lábbeli is volt eddig a lábadon. Amint felhúztad, rájössz, hogy legalább 3 számmal kisebb a kelleténél, de már képtelen vagy leszedni a lábadról. Az állandó szorítás sajnos elvonja a figyelmedet harctól, ezért minden végtagod mérete kettõvel csökken. Néha a csizma megunja a lábad, és ilyenkor odaajándékozod az elsõ galetkinek, akivel találkozol. (Aki csak addig fog neki örülni, amíg fel nem veszi.)



KÉK EKINDA (95. LÉNY)
A zöld ekinda nagyobb testû rokona, a kék ekinda ugyan nem rendelkezik mágikus képességekkel, de mindezt a hiányosságot erõben és agresszivitásban pótolja: nem ritka, hogy irtózatos erejû csápja ütésével egyúttal egy-egy tárgyát is szétzúzza az ellenfélnek. Ha galetkikkel találkoznak, mindhalálig küzdenek, annyira gyûlölik az õket leigázó társadalmat. (Táplálék: puhányok, rovarevõk).



KÉK KRISTÁLY (524. TÁRGY)
Tyûha, ez aztán a kincs! Valami kék kristály, fekete obszidián foglalatban! Baromi sokat érhet ez nem vitás, de vajon mire jó? Mert jó valamire, az már tuti! Na várjunk csak? Ennek a foglalatában valami furcsa rajzok vannak bevésve. Csupa, a felszíni idõkre utaló dolog. Hoppá, csak nem egy felszíni varázstárggyal van dolgod? Jobb lesz, ha megmutatod a remetének, õ majd megmondja! (Ehhez add ki a BE 20 3 524 parancsot!)



MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY)
A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat (25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a használatát a harci programodban.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.