Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gaddar
Küldd el képeslapként!
Az igazi galetkinek nincs szüksége fegyverekre, páncélokra ahhoz, hogy elbodoguljon a Teron hegy mélyének mindennapi világában. Az okosabbak viszont azt is tudják, kevesebb kockázattal jár egy pajzzsal védekezni a torzszülöttek ellen, mint csupaszon.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 02:23:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8931-108

Karakterszám: 8931 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 108 Játékhét: 692
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1078
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2015. júl. 21. 9h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2015. júl. 22.

E-mail!

BELDARON KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32698.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*júl. 20.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus párviadalban legyõzte Illuminatit.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*már. 12.* Mammuth pszionikus párviadalban legyõzte Erhij Mergent. *már. 23.* Mammuth elsõként ért el 93-as imm.ktkt.méreg tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 30.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss Missing felett. *ápr. 15.* Mammuth és Miss Missing pszi párbajt vívtak. Mammuth került ki gyõztesen. *ápr. 30.* Torda Táltos pszionikus párviadalban legyõzte Erhij Mergent. *máj. 6.* Erhij Mergen és Torda Táltos pszi párbajt vívtak. Erhij Mergen került ki gyõztesen. *máj. 12.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt vívtak. Ursus Maritimus került ki gyõztesen. *máj. 20.* Erhij Mergen pszionikus párviadalban legyõzte Torda Táltost. *máj. 22.* Erhij Mergen és Torda Táltos pszi párbajt vívtak. Erhij Mergen került ki gyõztesen. *máj. 28.* Mammuth csatában legyõzte Jégvihart.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

htt 3 7 harci program törlése sorszám szerint
A következõ harci program sorokat törölted:
3: elektromos fal t.var. ha ellenfeled #112. Prioritás: 200.
7: savlehelet használata ha ellenfeled #112. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

ell 1901 144 101 ellenfél lista beállítása
1901. lista módosítása: 144 törölve. 101 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+3% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

v 157 157. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy láthatatlanság! (-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni. (453. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Megindulsz elõre.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Carukia Barnesi, egy nagyon vékonyka, de kedves kis nõ. [aura: csapdakészítés: 1.] A következõket látod nála: szerencsekõ, csizma, a tökéletesség nehéz nyílpuskája, a kalmár nyaklánca, zöld köntös, Xantin ezüstöve, ében láncing, törpe balta, a tûz maszkja. Elpakolsz 1 ében láncinget, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+6% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Észreveszel 1 elonotichlant. Szakértõ módon leszeded. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz elõre.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Illuminati, egy elmédre ható árny, azt sem tudod, hogy nõ vagy férfi. [aura: gyógynövények: 7.] A Pszionicisták klánjának meditátor rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése: Ulthaodron karkötõ, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, ozin fülkarika, suhanó csizma, díszes villámöv, ében láncing, a kalmár nyaklánca, Enyészmester, a villám halotti maszkja. Csendben elteszel 1 hatalom kék italát. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 liánvirágot. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Semmi! Megindulsz elõre.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Kirkhal Salmax, egy átlagos testalkatú, hosszú fekete hajú, zöld szemû, gyors beszédû férfi. [aura: 7-es pszi csáp.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, a tudás zafírja, suhanó csizma, a mágus kõamulettje, Xantin ezüstöve, Enyészmester, Rogan karkötõje, a sün halotti maszkja, ozin fülkarika, a sün köpenye, vörös karkötõ. Zsebre raksz 1 hõsiesség italát. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. És még némi ennivalót is loptál! (+9% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

pv 4 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

kno 1143 15 1261 10 55 4 1143. képességre 15 képességpont
Elköltesz 15 képességpontot elektromos fal varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen elektromos fal varázslatod ereje 16. szintre nõtt. Elköltesz 10 képességpontot szörnyismeret varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen szörnyismeret varázslatod ereje 5. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot a szívósság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a szívósság szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

var 172 7 158 7 172. varázslatra 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot gázpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gázpajzs varázslatod ereje 5. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot láth. észlelése varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen láth. észlelése varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

v 261 261. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szörnyismeret. (-20 vp.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

gy 50 0 15 61 50 27 felt. gyógyítás 50%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 50 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 15 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 61. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 27. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

j 26906 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a sav csepp fülbevalóját. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

a 9911 149 2 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Púpos Peppino részére 2 barna manakövet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

kf 134 26906 bekészíted a 134. tárgyat
Felveszed az ében láncinget. Felveszed a sav csepp fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

a 9911 16001 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Púpos Peppino részére 1 a sas zöld köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

k 248 305 216 99 347 kaland elvállalása
(248. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük?
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) [aura: ügyesség: 6.] és egy ichinedar (#75) [aura: imm.ktkt.méreg: 15.].
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy agyroppantást. (-16 minden tulajdonságodra) A nedonkutya feléd rohan. A nedonkutya rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. Ezt most megúsztad. A nedonkutya rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A nedonkutyát próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (67 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (12 sebzés). A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az ichinedar elvarázsol egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
*** 4. KÖR *** Az ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod az ichinedart. Támadod az ichinedart. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (38 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (13 sebzés). Az ichinedar holtan terül el.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+91%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 25 arany és egy hamis arany.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 42 arany és 9 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.

(305. kaland:) Megindulsz a sima falú, szûk barlangfolyosón. Sehol egy cseppkõ, még a padló is egyenletes! Rossz elõérzeted támad. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) [aura: 7-es méretû 13-as szintû fog.] és egy gonosz banya (#93) [aura: IQ: 12.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) A gonosz banya elõhív egy átok varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A vérfarkas feléd rohan. A vérfarkas rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya ellõ egy mérges csípés varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A vérfarkas rád veti magát. Támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod a vérfarkast. Savat lehelsz ellenfeledre. (52 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés). A vérfarkas holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A gonosz banya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mérges csípés. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A gonosz banya irányába mozogsz. A gonosz banyát próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (62 ép-t sebeztél). A gonosz banya hörögve elterül.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+147%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, 26 arany és 2 hamis arany. Szívesen bekapnál valamit. A kajára veted magad. (+24% jóllakottság.)
Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Egy szövevényes, bonyolult energiaháló állja utadat. Messze, az energiahálón túl egy zöld kristály lebeg, a háló fókusza. A kristályt kellene megtörni ahhoz, hogy az energiaháló megszûnjön, de a sûrû háló miatt nem tudsz semmit odadobni vagy lõni. Az egyetlen megoldás, ha egy pontosan irányított, legalább 5-ös szintû energiatüskével szétlövöd a kristályt. Magadban motyogva, létrehozol egy energiatüskét. A kristály darabokra robban, a háló egy csapásra megszûnik. Szabad az út! (-1 vp.)
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy díszes fejpánt és egy csonttõr.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 39% lélekenergia.

(216. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod. Kíváncsian lépsz be. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 kronorém (#81) [aura: imm.mérg.gázra: 4.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sárkánylehelet! ( +10 tûzlehelet, +10 jéglehelet, +10 savlehelet, +10 elektr.lehelet, +10 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) A 2. kronorém feléd mozog. Az 1. kronorém odajön hozzád. A 2. kronorém rád támad. Elõresuhint jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Tekergetve suhint bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Idõdet lopja (-1 TVP). Az 1. kronorém rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Ah, kronofúzió (-1 TVP). Lesújt rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Idõdet lopja (-2 TVP).
*** 2. KÖR *** A 2. kronorém téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Elkerülted. Az 1. kronorémet próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (69 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (14 sebzés). Az 1. kronorém hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A 2. kronorém téged támad. Lesújt rád jobb csápjával. Elhibázta. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kronoérintése van! (-1 TVP) A 2. kronorémet próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (67 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (15 sebzés). A 2. kronorém kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 185 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+99%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 28 arany és 2 hamis arany.
Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy kék ekinda (#95).

*** 1. KÖR *** A kék ekinda feléd mozog. Megközelíted a kék ekindát. A kék ekinda téged támad. Rád vág bal csápjával. Mellé! Tekergetve suhint jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) A kék ekindát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (42 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (8 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A kék ekinda téged támad. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbálja eltörni a sav csepp fülbevalóját. Kudarcot vall. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Roncsoló sebzés! ( -1 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) A kék ekindát próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (38 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (9 sebzés). A kék ekinda kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+82%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 ekinda haj, 33 arany és 2 hamis arany.
Majdnem kacagni támad kedved, amikor belépsz a következõ szobába. A padló kisebb-nagyobb forgó kõgolyókból áll! Nagyon mulatságos.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres] Nekiindulsz, óvatosan egyensúlyozva, megfelelõ ritmusban. Igazán jól szórakozol, amíg átérsz.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 45 arany és egy csizma.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 60% lélekenergia.

Troy Archid ezúttal sincs itt. Bár szíved mélyén tudod, hogy soha többé nem fogod látni, azért a reményt nem vesztetted el. Ki fogsz jönni ide minden nap, még hetekig... De hiszen Troy nem veszett el! Elõveszed a gyûrût. Itt él benne, és itt fog élni örökké, több mint egy évszázaddal a halála után! Ekkor a téren egy szónokot veszel észre, kezében jókora pergamennel. Torkát köszörülgeti, miközben a galetkik lassan körülveszik. Te is kíváncsian közelebb lépsz.
- Közhírré tétetik! A szint egyik legnagyobb galetkit próbáló feladata lassan végére ér. Sokan azt hiszitek, megértettétek az eseményt és célját... pedig a játékot igazi mélységében csak a császár értheti meg, éljen örökké õkegyelmessége. Felejtsétek el az illúziót, az agymosást, és koncentráljatok a feladatra! A versenyben résztvevõ legjobbak mostanra már megszerezték, vagy hamarosan megszerzik az Érzés Gyûrûjét. Ne habozzatok, jelentkezzetek a helytartói hivatalban, adjátok le a gyûrût, a bizonyítékot, hogy végigcsináltátok a próbát, és mesés jutalmat kaptok cserébe!
Hát ez meg mi? Pislogsz. Az nyilvánvaló, hogy a kikiáltó Troyra célzott. Méghozzá úgy, hogy az egészet csak az értse, aki találkozott a bárddal. Hogy az egész a császár játéka lett volna? Egy illúzió, ami próbára tesz? Amely végén le kell adnod a gyûrût... Az ajándékra téved a tekinteted. Most még jobban szeretnél Troyyal beszélni, mint bármikor, de tudod, hogy ez nem lehetséges.
[Ha le akarod adni az Érzés Gyûrûjét a helytartói hivatalban, cserébe a mesés nyereményért, a K 98 parancsot add ki. Vigyázz, ez a döntés nem megmásítható!]

(347. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük?
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 3 kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A 2. kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A 3. kyeni vadász megidézi a 2. koreni sünt. Az 1. kyeni vadász megidézi a 3. koreni sünt. A 3. koreni sün irányába mozogsz. Megtámadod a 3. koreni sünt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (50 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (12 sebzés). A 3. koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. kyeni vadász rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. El sem talált, haha. Megtámadod az 1. kyeni vadászt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (54 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (17 sebzés). Az 1. kyeni vadász halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. kyeni vadász rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Elkerülted. A 2. koreni sün rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Ez mellément. Az 1. koreni sün téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Elhibázta. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. kyeni vadász rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Mellé! A 2. kyeni vadász rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. A 2. kyeni vadászt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (52 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (12 sebzés). A 2. kyeni vadász holtan terül el. Az 1. koreni sün rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. El sem talált, haha. A 2. koreni sün rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A 3. kyeni vadász téged támad. Feléd döf jobb karmával. Félrehajoltál. A 3. kyeni vadászt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (46 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (15 sebzés). A 3. kyeni vadász halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. koreni sün rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. El sem talált, haha. Az 1. koreni sün téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 258 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[90 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

v 157 157. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Semmi veszély! Megindulsz elõre.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Stolnar Dermond, egy rövid, barna hajú, barna szemû, szikár, magas és jóvágású férfi. [aura: 9-es mentális robbanás.] A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje, suhanó csizma, ozin fülkarika, Xantin ezüstöve, Enyészmester, a sün könnyû láncinge. Elpakolsz 1 hatalom kék italát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nocsak, mit találtál! 2 mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Átléped a küszöböt.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Run Keledor, egy mindenre elszánt zöldvérû galetki férfi. [aura: elkt.immunitás: 6.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a káosz legendás köpenye, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a gepárd sárgaréz nyaklánca, szent templomi maszk, a kalmár nyaklánca, a bûz márványgyûrûje, a szalamandra fekete csizmája, nagyobb pókcsatos öv, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, roxati üvegszem, a szalamandra márványgyûrûje, az elefánt csontamulettje, a regenerálódás nagy pajzsa. Megcsikordul egy kõ a lábad alatt. A galetki felkapja a fejét. Küzdened kell! Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Run Keledort. Run Keledor feléd rohan. Run Keledort próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (46 ép-t sebeztél). Run Keledor téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (28 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Run Keledor rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (23 ép-t sebzõdtél). Támadod Run Keledort. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (47 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Run Keledor téged támad. Run Keledor mérgezõ gázt fúj rád. (23 ép-t sebzõdtél). Támadod Run Keledort. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (42 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Run Keledor rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (23 ép-t sebzõdtél). Run Keledort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (46 ép-t sebeztél). Run Keledor maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 181 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+113%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 70 ép-t.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Megnyugszol, itt nincs semmi. Megindulsz elõre.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Gevura, egy szikár alakú, ezüstszürkés bõrû, zöldeskék szemû, könnyed mosolyú, humanoid férfi. [aura: 12-es méretû 11-es szintû bal mancs.] A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. Felszerelése: a tárgyalás gyûrûje, bronzmedál, a bérmágus díszes karkötõje, ozin fülkarika, a harcmûvész kerek pajzsa, a gólem ónix karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a mágia smaragdja, az óriás sárga öve, spanyolcsizma, óriás fülbevaló, a torony kõrisfa íja, a bénaság fülbevalója, vörös karkötõ. Csendben elteszel 2 drágakövet. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

pv 4 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

ep 11 75 12 építed a 11. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a savlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.]
Sajnos nincs elég varázspontod az építkezés megkezdéséhez (100 kellene, és csak 6 van). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a lelet feltárását. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Útközben észreveszel egy sárkányvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy árnyékmester (#71) [aura: vastag bõr: 9.].

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 13 ép-t sebzõdtél. Az árnyékmester felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az árnyékmestert. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (41 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy elektromos kezet. 4 életpontnyit sebzõdsz. Támadod az árnyékmestert. Savat lehelsz ellenfeledre. (39 ép-t sebeztél). Az árnyékmester kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+64%). Elrakod a zsákmányt, ami egy fejpánt, 34 arany és egy hamis arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (313. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki maradványai? (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68) [aura: imm.mérg.gázra: 15.].

*** 1. KÖR *** A csontváz harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A csontváz harcos feléd mozog. Támadod a csontváz harcost. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (50 ép-t sebeztél). A csontváz harcos téged támad. Fegyverével, egy rozsdás karddal keresi a gyenge pontodat. Ez mellément. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A csontváz harcos téged támad. Rozsdás karddal próbál megsebezni. Mellé! Támadod a csontváz harcost. Savat lehelsz ellenfeledre. (52 ép-t sebeztél). A csontváz harcos holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+61%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 36 vadászat
[Harci törpe torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy harci törpe (#36) [aura: 2-es méretû 9-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** A harci törpe irányába mozogsz. A harci törpe odajön hozzád. Megtámadod a harci törpét. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (52 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (9 sebzés). A harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+47%). Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért és egy harci fejsze.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

vd 36 vadászat
[Harci törpe torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 mézfüvet. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100) [aura: tûzimmunitás: 20.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (21 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty téged támad. A nagyobb elementál fatty mérgezõ gázt fúj rád. (23 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Savat lehelsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (27 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (22 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty rád támad. A nagyobb elementál fatty mérgezõ gázt fúj rád. (24 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a nagyobb elementál fattyat. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (23 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 74 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+80%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 66 ép-t.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

vd 36 vadászat
[Harci törpe torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** A káoszmágus elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megindulsz a káoszmágus felé. Már ott is vagy! A káoszmágust próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (33 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (15 sebzés).
*** 2. KÖR *** A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiafolyam. Gyengülsz (-22% támadás). 15 ép-t sebzõdtél. A káoszmágust próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (29 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (17 sebzés). A káoszmágus halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 39 arany és 2 hamis arany.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

bb 17 17 több épület meglátogatása
[be 17:] Ellátogatsz a Tolvajok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 46-os Klánkalandot (KK 46)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) A felsõbb szinteken élõ galetkik gazdagabbak, elpuhultabbak: a zsákmány több és könnyebben megszerezhetõ. Költözz tehát tovább!

[be 17:] Belépsz a Tolvajok Klánjának épületébe.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenó féreg (#418) [aura: tûzimmunitás: 8.] és egy xenomorf embrió (#417).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A xenomorf embrió feléd mozog. A xenó féreg téged támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (26 ép-t sebzõdtél). A xenomorf embrió rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Nem talált. Megtámadod a xenó férget. Savat lehelsz ellenfeledre. (47 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorf embrió téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. A xenó féreg téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (27 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a xenó férget. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (50 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A xenomorf embrió rád támad. Beléd próbál marni fogával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. A xenó féreg rád támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (27 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 127 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +9 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1535 sebzést okoztál, és 350 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 59 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 370 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 108. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 1.80
[2] IQ: 12 (14) / 10.55
[3] ügyesség: 8 (10) / 2.95
[4] egészség: 7 (8) / 5.06
[5] mágia: 9 (10) / 5.45
[6] gyorsaság: 8 / 0.27
[9] Méret/ép: 110 / 1
Min. méret: 92
Barlangméret: 125
PONTJAID
Varázspont: 113 / 6
Képességpont: 26 / 46%
Hõsi pont: 42 (8)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 48%
Galetki erõ: 591 / 178
Hírnév : 1160
Jóllakottság: 200%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 130 (1)
Galetki gyõzelmek: 42 (1)
Torzsz. csaták: 719 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 611 (9)
Leölt torzszülött: 910 (16)
Pszi csaták: 5 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 57 (1)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: elcsenõ (18)
Speciális képességeid:
+3 lopás, +3 lopakodás, +3 csapdaészlelés, +3 mászás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt harci törpét. [számláló: 3] 2.) Költözz fel a következõ szintre. 3.) Lopjál sikeresen tizenkét alkalommal! [számláló: 11]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 23 (30) / 8.28 [15] regeneráció: 6 (8) / 0 [16] tüskés bõr: 5 / 0
[17] vastag bõr: 8 / 0.60 [18] tûzimmunitás: 5 / 0.80 [19] hidegimmunitás: 2 / 0
[20] savimmunitás: 3 (7) / 0.60 [21] elkt.immunitás: 4 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0
[24] rezisztencia: 12 / 0 [25] bûz: 11 (13) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 7 (10) / 5.35 [47] zárnyitás: 4 / 3.03
[48] mászás: 7 (10) / 2.46 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 5 / 0.90
[51] transzformáció: 6 / 0.30 [52] auraészlelés: 7 (13) / 1.94 [53] ékszerészet: 8 (10) / 1.39
[54] kereskedelem: 8 / 1.74 [55] szívósság: 8 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 4 / 0.88
[57] gyógynövények: 6 / 1.30 [58] nyomkeresés: 11 / 1.08 [59] vezetõkészség: 5 / 0.65
[60] pszi támadás: 3 / 0 [61] pszi energia: 3 / 0 [62] lopás: 9 (14) / 5.83
[63] éberség: 4 / 0.05 [64] átokszórás: 11 / 2.87 [65] álcázás: 23 / 0.39
[66] lopakodás: 5 (8) / 0.91 [67] régészet: 11 / 3.98 [68] zene: 5 / 0.35
[69] tanulás: 5 / 3.13 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 5 / 1.45
[72] építés: 9 / 4.83        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 (6) / 3.54 [101] szakért.: 5 (6) / 3.04      
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.08      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 5 / 0.06 [147] alkímia: 1 / 0.08 [149] dimenziókapu: 3 / 0.18
[37] egokínzás: 1 / 0 [143] elektromos fal: 16 / 0.16 [11] elektromos kéz: 6 / 1.92
[48] ellenáll.megtörése: 5 / 0.48 [10] energiatüske: 5 / 0.92 [156] éhínség: 1 / 0
[29] életszívás: 6 / 3.06 [152] felejtés: 5 / 0.56 [172] gázpajzs: 5 / 0
[17] gránitbõr: 7 / 2.08 [13] jégcsóva: 14 / 0.80 [15] jégpajzs: 5 / 0.12
[163] kineport: 1 / 0.16 [154] kisebb erõpajzs: 2 / 1.24 [27] kisebb gyógyítás: 6 / 0.65
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 3.92 [158] láth. észlelése: 5 / 0 [157] láthatatlanság: 4 / 0.56
[165] manafókuszálás: 1 / 0 [148] méregsemlegesítés: 1 / 0 [28] óriáserõ: 1 / 0
[171] savpajzs: 1 / 0 [151] sárkánylehelet: 10 / 1.64 [30] sorvasztás: 3 / 1.12
[159] szellemidézés: 2 / 0.68 [261] szörnyismeret: 5 / 0.08 [150] tárgyvédelem: 1 / 0
[167] tombolás: 1 / 0 [19] tûzfal: 1 / 0 [16] tûzpajzs: 3 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.12 [170] villámpajzs: 3 / 0    

MAKRÓID
1. Makró
bsz
v 154
be 9 5
2. Makró
v 157
pv 6
ism 3
p
pv 4 5 3 8
3. Makró
psz 62 46 48 66 53 72
pv 4 3 8
ism 5
p
pv 1 4 3 2 5
4. Makró
alc 22
p
x 10
va 278

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos fal t.var. ha ellenfeled #138. Prioritás: 200.
2: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 150.
3: sárkánylehelet v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 115.
4: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 110.
5: elektromos fal t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 150.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: pusztító szójer (#154).
1901: óriáspók (#89), zombi mester (#80), kék-vörös atya (#86), orgling sámán (#101).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 15 61 50 27; VI erõ:200% ép:15%; PV 4 5 3 8; PSZ 62 46 48 66 53 72; BA 17; L 40 61 63 52 58; TT 15; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 4505 1090 1; A 8045 10121 1; A 9911 149 2; A 9911 16001 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #13 (4. épület), #16 (3. épület), #19 (9. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület), #477 (105. forduló), #347 (107. forduló), #453 (108. forduló), #262 (102. forduló), #245 (106. forduló), #313 (108. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6669. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a mágus vándorcsizmája (#10121) 1 a sas zöld köntöse (#16001) * 1 a sav díszes fejpántja (#26756)
* 1 a védekezés átlátszó köntöse (#4752) * 1 az enyészet vaspajzsa (#23113) 1 csizma (#1120)
2 díszes fejpánt (#1106) 3 díszes köpeny (#1138) * 6 ében láncing (#134)
* 1 ezüst nadrág (#176) 2 fejpánt (#1105) 2 fekete nadrág (#171)
1 halotti maszk (#1091) * 1 khaldoran öv (#137) 1 köpeny (#1135)
1 maszk (#1090) 1 öv (#1165) 1 sárga öv (#1167)
3 törpe pikkelyvért (#4) 1 vaspajzs (#1063) 1 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
* 1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) * 1 a sav csepp fülbevalója (#26906) * 1 a sebezhetetlenség fülbevalója (#19705)
2319 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 csepp fülbevaló (#1256) 1 csontamulett (#1197) 57 drágakõ (#2)
1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 ezüstmedál (#208) * 1 görényfarok (#189)
237 hamis arany (#809) 1 karkötõ (#1240) 1 kék gömb (#143)
* 1 kristályamulett (#130) 1 malachit karkötõ (#1241) 2 márványgyûrû (#1226)
1 ónixgyûrû (#1228) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 roxati üvegszem (#580)
2 sárgaréz nyaklánc (#1181)

Felszerelés
3 aranydukát (#437) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 2 fekete dukát (#218)
6 kötél (#128) 17 Krónika (#783) 5 mágustóken (#672)
1 Morgan kristálya (#525) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 csonttõr (#1301) 2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132)
2 görbekard (#1316) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 2 harci fejsze (#12)
1 íj (#1270) 1 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 9 csótányláb (#25) 8 elfu moha (#33)
14 elonotichlan (#31) 11 gyilkos boróka (#27) 4 hatalom kék itala (#58)
10 hónakkupók (#30) 6 hõsiesség itala (#52) 2 kihívás itala (#68)
9 liánvirág (#24) 15 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
23 mézfû (#29) 11 mitulen fû (#20) 21 ragálygomba (#26)
7 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61) 12 sárkányvirág (#32)
3 savlehelet itala (#55) 27 sötét mák (#23) 20 tejfonál (#28)
43 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59) 2 velparaj (#35)
3 winropu moha (#22) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 8 ekinda haj (#147) 17 elektronit (#141)
6 húsevõ bibe (#151) 30 mandibula (#157) 11 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165) 11 nordkristály (#146) 43 õsi relikvia (#17)
20 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bölcsesség sárgaréz nyaklánca #17831 (9), az enyészet hosszúkardja #23367 (9), az egészség márványgyûrûje #3026 (7), vándorcsizma #1121 (1).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 272 arany (#1), 1 sárkányvirág (#32), 2 ekinda haj (#147), 2 törpe pikkelyvért (#4), 3 mitulen fû (#20), 5 õsi relikvia (#17), 10 hamis arany (#809), 1 elonotichlan (#31), 2 mézfû (#29), 1 hõsiesség itala (#52), 11 drágakõ (#2), 1 ében láncing (#134), 1 elfu moha (#33), 2 liánvirág (#24), 1 fejpánt (#1105), 1 díszes fejpánt (#1106), 2 hatalom kék itala (#58), 1 harci fejsze (#12), 1 a sav csepp fülbevalója (#26906), 1 õskõ (#8), 1 csonttõr (#1301), 1 csizma (#1120), 1 rozsdás kard (#131).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 sárga gyógyital (#61).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.