Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tüskés hólyag
Küldd el képeslapként!
"Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkező felhajtóerőt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 10:07:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-19 10:09:40 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-19 10:09:49 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8922-109

Karakterszám: 8922 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 109 Játékhét: 445
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 10
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2016. jún. 13. 15h:07'
A következõ fordulód táplálható: 2016. jún. 14.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

TRAKHOR KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 79 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*dec. 21.* Lizzy Marianetta és Khadiji a Vadász megküzdöttek egymással, és Lizzy Marianetta gyõzött. *dec. 21.* Lizzy Marianettát rajtakapták, ahogy lopni próbált. *dec. 23.* Lizzy Marianetta és Romlott Tokány megküzdöttek egymással, és Lizzy Marianetta gyõzött. *dec. 30.* Lizzy Marianetta egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *dec. 30.* Lizzy Marianetta egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *feb. 3.* Lizzy Marianettát rajtakapták, ahogy lopni próbált. *feb. 10.* Lizzy Marianetta lopni próbált, de felsült vele. *feb. 11.* Lizzy Marianetta gyõzelmet aratott Frost felett. *feb. 11.* Lizzy Marianetta csatában legyõzte Arachnoidot. *feb. 11.* Lizzy Marianetta és Éjben Sikoltó megküzdöttek egymással, és Lizzy Marianetta gyõzött.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*okt. 13.* Erhij Mergen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Torda Táltos felett. *okt. 15.* Torda Táltos pszionikus küzdelemben diadalt aratott Erhij Mergen felett. *okt. 30.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott woorgard felett! *okt. 30.* Torda Táltos csatában legyõzte Jollasow Morthont. *nov. 10.* Erhij Mergen pszionikus párviadalban legyõzte Torda Táltost. *dec. 23.* Miss Missing pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ursus Maritimus felett. *jan. 18.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt vívtak. Ursus Maritimus került ki gyõztesen. *jan. 21.* Torda Táltos és Sir Barracuda megküzdöttek egymással, és Torda Táltos gyõzött. *jan. 22.* Torda Táltos és Miss Missing megküzdöttek egymással, és Torda Táltos gyõzött. *jan. 28.* Torda Táltos hõsies küzdelmével a lidércek ellen kiérdemelte a császári lidércvadász címet!
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+33 életpont.)
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

kno 9 10 9. képességre 10 képességpont
A méreted nem lehet nagyobb, mint a barlangod. Elköltesz 6 képességpontot a méreted növelésére (+3 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

kno 71 10 71. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 11. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

kno 106 13 106. képességre 13 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot farok végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen farok végtagod megnõtt, új mérete 14.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

kno 103 12 103. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot jobb csáp végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete 13.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

h 521 199 521. tárgy használata
Fortuna kiskorsójának segítségével megsemmisíted a következõ átkozott tárgyadat: a bénaság fülbevalója.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 398.]

j 10692 18762 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod az elfek díszes karkötõjét. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Kemény munka árán megjavítod az energia háromszögszimbólumát. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

kf 211 10692 18762 bekészíted a 211. tárgyat
Felveszed az ozin fülkarikát. Elõször el kell raknod egy karkötõt (ld. LE parancs) ahhoz, hogy az elfek díszes karkötõjét be tudd készíteni. Felveszed az energia háromszögszimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

ee 132 224 1301 133 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, szivárvány karkötõ (#139) 152 ap, a füvész köpenye (#193) 76 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás fülbevaló (#225) 380 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, bíbor láncing (#1032) 205 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szarvas sisak (#1078) 168 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, fekete csizma (#1122) 72 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, díszes köntös (#1153) 145 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, rövid tõr (#1302) 72 ap, görbekard (#1316) 43 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 348 ap, az ügyesség kõamulettje (#2546) 212 ap, az egészség bõr mellvértje (#2846) 303 ap, az egészség csatos öve (#2966) 207 ap, a mágia könnyû pikkelyvértje (#3266) 257 ap, a pontosság görbekardja (#4466) 228 ap, a védekezés görbekardja (#4916) 228 ap, az élet csontamulettje (#5247) 355 ap, a törpék csepp fülbevalója (#6656) 269 ap, a kobra átlátszó köntöse (#7452) 426 ap, a kobra barbár lándzsája (#7631) 289 ap, a harcos vándorcsizmája (#7871) 273 ap, a harcos könnyû íja (#8021) 289 ap, az óriás könnyû íja (#8921) 289 ap, az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 483 ap, a merénylõ csatos öve (#11066) 269 ap, a tudós könnyû nyílpuskája (#11636) 319 ap, a lich vándorcsizmája (#11921) 273 ap, a remete díszes fejpántja (#12356) 273 ap, a szívósság díszes fejpántja (#14606) 273 ap, a szívósság csepp fülbevalója (#14756) 269 ap, a szellemek malachitgyûrûje (#15177) 426 ap, a szellemek malachit karkötõje (#15191) 273 ap, a szellemek könnyû nyílpuskája (#15236) 319 ap, a bölcsesség zöld köntöse (#17801) 273 ap, a torony zöld köntöse (#18251) 273 ap, a sebezhetetlenség csontamulettje (#19647) 426 ap, a küzdelem bõr mellvértje (#20396) 364 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 289 ap, a tökéletesség kerek pajzsa (#21761) 412 ap, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca (#21881) 405 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég sárga öve (#22767) 278 ap, a jég ezüst nyaklánca (#22782) 296 ap, az enyészet csillogó fejpántja (#23158) 483 ap, az enyészet zöld köntöse (#23201) 150 ap, a villám utazóköpenye (#23636) 145 ap, a méreg kõamulettje (#24146) 150 ap, a méreg csepp fülbevalója (#24206) 145 ap, a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 196 ap, a regenerálódás csontamulettje (#24597) 285 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 285 ap, a sün csonttõre (#25151) 150 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 303 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406) 150 ap, a teknõs malachit karkötõje (#25541) 150 ap, a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) 303 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 285 ap, a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931) 159 ap, a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962) 296 ap, a yeti csepp fülbevalója (#26456) 145 ap, a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) 159 ap, a sav csepp fülbevalója (#26906) 145 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251) 150 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 150 ap, az angyalok hosszú íja (#28272) 303 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 196 ap, az ellenállás csatos öve (#28616) 145 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 166 ap, a bûz csepp fülbevalója (#29156) 145 ap, a bûz görbekardja (#29216) 166 ap, a sólyom utazóköpenye (#29486) 145 ap. Eladsz 14 ében tündekardot 140 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladsz 3 törpe baltát 6 aranyért. Eladsz 3 csonttõrt 18 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 4 ében nyílpuskát 60 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 373.]

ea 134 9 eladás
Eladsz 9 ében láncinget 180 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 9 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 373.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal
Hazamész a boltból.

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy pengefalat. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Árnyék elmormol egy agyroppantást. A lidérclángot védi rezisztanciája. A lidércláng megközelíti Legendát. Legenda a lidércláng irányába megy. A lidércláng és Legenda egymással harcolnak. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Árnyék mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. A lidércláng megdermed. A lidércláng irányába mozogsz. Támadod a lidérclángot. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (51 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. (47 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Tekergetve suhintasz farkaddal. (44 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A lidércláng hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Legenda: 0/13, Árnyék: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 3% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 9%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete. Legenda eszik. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (439. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. A következõ pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy asztrális polip (#61) [aura: IQ: 3.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Trakhor Tudati méreg +2 méreg (-9)41 (-3)47 Asztrális polip Tudati méreg +3 méreg (-8)32 (-2)43
2. Trakhor Pszi csáp kudarc (-9)32 (-6)41 Asztrális polip Tudati méreg +3 méreg (-8)24 (-2)41
3. Trakhor Pszi csáp +2 PE (-9)23 (-7)34 Asztrális polip Pszi acéltorony -3 PE (-9)15 (-4)37
4. Trakhor Pszi csáp +2 PE (-9)14 (-7)27 Asztrális polip Pszi acéltorony -3 PE (-9)6 (-4)33
5. Trakhor Pszi csáp +10 PE (-9)5 (-5)22 Asztrális polip Pszi csáp +9 PE (-5)1 (-3)30
6. Trakhor Pszi csáp +10 PE (-5)0 (+4)26 Asztrális polip semmi semmi (-1)0 (-12)18
7. Trakhor semmi semmi (+0)0 (-6)20 Asztrális polip semmi semmi (+0)0 (-2)16

Nincs gyõztese az összecsapásnak. Visszavonod elmédet.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 350.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeleid egy csúf gusztustalanság (#99) [aura: 5-ös méretû 7-es szintû jobb karom.] és egy orgling disznó (#84) [aura: 7-es méretû 10-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) Árnyék mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást. A csúf gusztustalanság ellenállt a varázslatnak. A csúf gusztustalanság máris elõtted terem! A csúf gusztustalanság 21 sebzést kap a pengefaltól. Legenda megközelíti az orgling disznót. Az orgling disznó elindul Legenda felé. A csúf gusztustalanság rád támad. Feléd üt jobb mancsával. Félrehajoltál. Elõresuhint bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Legenda és az orgling disznó egymással harcolnak. Legenda megtántorodik. Regenerálsz (+6 ép) Mérgezõdik: Az orgling disznó sebzõdik 9 ép-t.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Árnyék létrehoz egy parancs varázslatot. A csúf gusztustalanság megúszta! Támadod a csúf gusztustalanságot. Odacsapsz bal csápoddal. (37 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Rávágsz farkaddal. (51 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A csúf gusztustalanság hörögve elterül. Legenda és az orgling disznó egymással harcolnak. Legenda megtántorodik. Regenerálsz (+6 ép) Méreg: Az orgling disznó 9 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** Árnyék elõhív egy parancs varázslatot. Az orgling disznó megúszta! Megközelíted az orgling disznót. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Odacsapsz bal csápoddal. (49 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Elhibáztad. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 261 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Legenda: 36/37, Árnyék: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 6% lélekenergiát. Szolgáidnak 16% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy hatalom kék itala, 39 arany és 2 hamis arany. Árnyék táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (263. kaland, összköltsége 30 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid egy quwarg harcos (#90) és egy csúf gusztustalanság (#99) [aura: erõ: 7.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy pengefal. (-10 vp.) Árnyék elõhív egy agyroppantás varázslatot. A quwarg harcos közelebb jön, hogy támadhasson. A quwarg harcos 21 sebzést kap a pengefaltól. Legenda a csúf gusztustalanságot rohamozza. A csúf gusztustalanság elindul Legenda felé. A quwarg harcos rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Mellé! Elõre szúr bal karmával. Elkerülted. Legenda és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. Legenda holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép) Méreg hatás: A csúf gusztustalanság 9 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Árnyék varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. A quwarg harcos megdermed. A csúf gusztustalanság Árnyék irányába megy. A csúf gusztustalanság 21 sebzést kap a pengefaltól. Támadod a quwarg harcost. Lecsapsz bal csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Rávágsz jobb csápoddal. (33 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Bûzöd kellemetlen számára (11 sebzés). A quwarg harcos holtan terül el. A csúf gusztustalanság Árnyékot támadja. Árnyék halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg hatás: A csúf gusztustalanság 9 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** A csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Elõresuhintasz bal csápoddal. (45 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (43 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Mellétrafáltál. A csúf gusztustalanság holtan terül el.
[A csatában összesen 241 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Legenda: 21/14, Árnyék: 0/19.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 11% lélekenergiát. Elteszed a zsákmányt, ami 77 arany és 5 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriás skorpió újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, ichinedar újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (363. kaland, összköltsége 10 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid egy nagyobb elementál fatty (#100) [aura: jéglehelet: 15.], egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy pengefal. (-10 vp.) A gonosz banya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy átok! Ezt most megúsztad. Árnyék a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! Legenda a vérfarkas irányába megy. A vérfarkas elindul Legenda felé. Legenda és a vérfarkas egymással harcolnak. A nagyobb elementál fatty Árnyékot támadja. Árnyék kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya elõhív egy mérges csípés varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Legenda megúszta! A nagyobb elementál fatty irányába mozogsz. A nagyobb elementál fatty közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a nagyobb elementál fattyat. Lesújtasz bal csápoddal. (46 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb csápoddal. (40 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). A nagyobb elementál fatty halálos sebet kapva a földre zuhan. Legenda és a vérfarkas egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A gonosz banya elõhív egy mérges csípés varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Legenda megúszta! A gonosz banya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A gonosz banyát próbálod megsebezni. Odacsapsz bal csápoddal. (43 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz jobb csápoddal. Mellé! Lecsapsz farkaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Legenda és a vérfarkas egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Legenda megúszta! Megtámadod a gonosz banyát. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (48 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. Elkerülte. Lecsapsz farkaddal. Félrehajolt. A gonosz banya hörögve elterül. A vérfarkas és Legenda egymással harcolnak. Mérgezõdsz. Sebzõdsz 10 ép-t. Regenerálsz (+6 ép) Méreg: A vérfarkas 9 ép-t sebzõdik.
*** 5. KÖR *** A vérfarkas felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A vérfarkast próbálod megsebezni. Elõresuhintasz bal csápoddal. (33 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Rávágsz jobb csápoddal. Mellétrafáltál. Odacsapsz farkaddal. (41 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Szagodtól fuldoklik (8 sebzés). A vérfarkas kileheli lelkét. Mérgezõdsz. Sebzõdsz 10 ép-t. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 309 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Legenda: 56/36, Árnyék: 0/19.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 9% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 24%. Összegyûjtöd a "kincset": egy díszes köpeny, egy óriásnövés itala, egy bajnokok itala, egy drágakõ, 28 arany és 2 hamis arany. Szívesen bekapnál valamit. A kajára veted magad. (+13% jóllakottság.) Legenda eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, ichinedar újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (416. kaland, összköltsége 25 TVP.) Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy káoszmágus (#91) [aura: ügyesség: 8.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy pengefal varázslatot. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a káoszmágus elmormol egy tûzgolyót. Sebzõdsz 11 ép-t. Legenda 18 ép-t sebzõdik. Árnyék ellenállt a varázslatnak. Legenda halálhörgés közepette a földre zuhan. Heves kézmozdulatok közepette Árnyék elmormol egy agyroppantást. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Árnyék rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. A káoszmágus megdermed. Megközelíted a káoszmágust. A káoszmágust próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (48 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lesújtasz jobb csápoddal. (46 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Elõresuhintasz farkaddal. (51 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Bûzöd zavarja (18 sebzés). A káoszmágus halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 160 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Legenda: 0/18, Árnyék: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 3% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 10%. Árnyék táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriás skorpió újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]

x 30 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+4 õsi relikvia.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

be 29 10 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 1000 aranyat kívánsz eljátszani, 10 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[3. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 védelem itala.
[4. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 hatalom kék itala.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

k 207 kaland elvállalása
(207. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 3 mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy pengefal. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Árnyék elmormol egy agyroppantást. Az 1. mahomohi elkerülte a varázslatot. Legenda megközelíti az 1. mahomohit. A 3. mahomohi máris elõtted terem! A 3. mahomohi megúszta! Az 1. mahomohi Legenda irányába megy. A 2. mahomohi Legenda irányába megy. Legenda és az 1. mahomohi egymással harcolnak. A 3. mahomohi rád veti magát. A 3. mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (10 ép-t sebzõdtél). A 2. mahomohi Legendát támadja. Regenerálsz (+6 ép) Méreg hatás: Az 1. mahomohi sebzõdik 9 ép-t.
*** 2. KÖR *** Árnyék ellõ egy parancs varázslatot. Az 1. mahomohi ellenállt a varázslatnak. Megtámadod a 3. mahomohit. Elõresuhintasz bal csápoddal. (45 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-4 ép) Roncsolod bõrét. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+8 ép). Rávágsz farkaddal. (40 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Nehezen bírja a szagodat (15 sebzés). A 3. mahomohi kileheli lelkét. Az 1. mahomohi és Legenda egymással harcolnak. Az 1. mahomohi holtan terül el. A 2. mahomohi és Legenda egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Árnyék varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. A 2. mahomohi megdermed. Megindulsz a 2. mahomohi felé. Már ott is vagy! Megtámadod a 2. mahomohit. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (38 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Roncsolod bõrét. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (48 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). Tekergetve suhintasz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Bûzöd kellemetlen számára (14 sebzés). A 2. mahomohi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 279 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Legenda: 50/38, Árnyék: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 5% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 13%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 19 arany és egy hamis arany.
Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva! Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Egy kör alakú szobába érkezel, plafonja a semmibe veszik. A falon egy mágikus szájat látsz! A száj beszélni kezd, komplex mágikus igéket hadar, majd abbahagyja. Töprengesz egy darabig, majd megpróbálod a szöveget megismételni.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] Nagyon kell koncentrálnod, de végül sikerül! Nem is gondoltad, hogy mágikus képességeid ilyen mély memorizálási lehetõségeket adnak. A szoba meglódul veled fölfelé. Egy lift!
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
A szoba, amelybe belépsz, tele van zakatoló, forgó, nyekergõ gépezetekkel. Leizzadsz. Hogy fogsz itt átjutni?
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikertelen] Hosszasan tanulmányozod a gépeket, és amikor úgy érzed, már nagyjából tudod, melyik milyen veszélyt jelent, megindulsz. Középúton lehetsz, amikor balról minden figyelmeztetés nélkül egy óriási kalapácsfej csapódik az oldaladba. (-22 ép.) Egy sötét lyukba repülsz! Hosszas csúszás után, odakint eszmélsz.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Jelenleg a 20. küldetés megoldásán fáradozol.}
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

e élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

az 809 tárgy azonosítása
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. Hamis arany: értéke 0 arany. Nem átadható tárgy. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

forduló vége
Az Örökkévalóság Gyémántjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy molitár háj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +6 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1362 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 136 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 439 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Trakhor, egy vörös szemû, robosztus férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 109. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 (23) / 2.14
[2] IQ: 9 (12) / 8.05
[3] ügyesség: 10 (17) / 2.24
[4] egészség: 9 (12) / 8.64
[5] mágia: 7 (11) / 3.09
[6] gyorsaság: 17 (22) / 0.26
[9] Méret/ép: 148 (167) / 145
Min. méret: 147
Barlangméret: 148
PONTJAID
Varázspont: 122 / 41
Képességpont: 20 / 59%
Hõsi pont: 2 (20)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 41%
Galetki erõ: 668 / 400
Hírnév : 1069
Jóllakottság: 65%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 60 (0)
Galetki gyõzelmek: 38 (0)
Torzsz. csaták: 841 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 757 (6)
Leölt torzszülött: 1229 (12)
Pszi csaták: 43 (1)
Pszi gyõzelmek: 30 (0)
Ájulások száma: 14 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadász (32)
Speciális képességeid:
+11 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +3 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 2] 2.) Hozz 10 szójer csáprágót. 3.) Hajts végre 5 küldetést, amit a helytartótól kaptál. [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 8 (11) / 3.22 [15] regeneráció: 12 (13) / 0 [16] tüskés bõr: 13 / 0.09
[17] vastag bõr: 11 / 0 [18] tûzimmunitás: 4 / 3.58 [25] bûz: 12 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.62 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.10 [47] zárnyitás: 6 / 1.02
[48] mászás: 8 / 3.65 [49] rugalmasság: 8 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 1.69
[51] transzformáció: 1 / 0.19 [52] auraészlelés: 8 / 3.78 [53] ékszerészet: 2 / 0.28
[54] kereskedelem: 5 / 4.59 [55] szívósság: 20 / 0.29 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.95
[57] gyógynövények: 8 / 1.12 [58] nyomkeresés: 12 (15) / 1.49 [59] vezetõkészség: 8 (9) / 0.68
[60] pszi támadás: 10 / 4.08 [61] pszi energia: 10 / 3.18 [62] lopás: 1 / 0.32
[63] éberség: 5 / 0.31 [64] átokszórás: 7 / 0.33 [65] álcázás: 1 / 0.38
[66] lopakodás: 4 / 0.88 [67] régészet: 9 / 0.97 [68] zene: 5 / 0.05
[69] tanulás: 8 / 5.16 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 11 / 1.25
[72] építés: 9 / 0.19 [73] felderítés: 8 / 4.81    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 12 (14) / 0 [101] szakért.: 13 (16) / 6.13 [102] roncsolás: 14 / 0  
jobb csáp [103] méret: 13 / 0 [104] szakért.: 12 (13) / 6.35 [105] vámpirizáció: 18 / 0  
farok [106] méret: 14 / 0 [107] szakért.: 8 (9) / 5.82 [108] energiaszívás: 8 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 4 / 0.12 [149] dimenziókapu: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 4 / 3
[10] energiatüske: 4 / 0.06 [29] életszívás: 5 / 0.06 [172] gázpajzs: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.12 [27] kisebb gyógyítás: 3 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 5 / 3.36
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [35] mágiatörés: 7 / 0.12 [28] óriáserõ: 4 / 0.70
[166] pengefal: 7 / 4.12 [128] pszi csáp: 10 / 0.20 [30] sorvasztás: 5 / 0.06
[140] szellemkalapács: 1 / 0 [132] tudati méreg: 8 / 1.02 [16] tûzpajzs: 3 / 0.06
[14] vakító fény: 4 / 0.18        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (100%): 28 óriáse 166 pengef                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Legenda, az óriás skorpió 52/14 187% 200% 5 / 0.84 harcol
[2] Árnyék, az ichinedar 12/12 192% 200% 3 / 1.11 harcol
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
bsz
ftk 1
ftk 2
ftk 4

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 10.
2: jéglehelet használata ha ellenfeled #111. Prioritás: 80.
3: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #133. Prioritás: 35.
4: pengefal t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 150.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 15 61; VI erõ:300% ép:30%; PV 5 3 7 2; PSZ 48 58 46 49 67 73; HE 1; PT 2; Csarnokban HO 0;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 5 sebzés: 12-20

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #18 (8. épület), #20 (7. épület), #347 (103. forduló), #439 (109. forduló), #263 (109. forduló), #303 (105. forduló), #363 (109. forduló), #416 (109. forduló), #207 (108. forduló).

SZÖVETSÉGED: Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 8922. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: woorgard. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus vándorcsizmája (#17321) * 1 a gladiátor szárnyas sisakja (#6027) 1 a káosz förtelmes maszkja (#2004)
1 a káosz istenének csizmája (#30834) 1 a káosz szent pajzsa (#29874) 1 a kígyó köntöse (#19150)
1 a kobra díszes fejpántja (#7406) 1 a küzdelem csatos öve (#20516) 1 a küzdelem halotti maszkja (#20441)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a ragadozó maszkja (#19990) * 1 a ragadozó vándorcsizmája (#20021)
1 a sebezhetetlenség kék köpenye (#19587) 1 a sün szárnyas sisakja (#24927) 1 a szívósság díszes fejpántja (#14606)
1 a Tél aranylánca (#175) 1 a tökéletesség vassisakja (#21776) * 1 a tolvaj csatos öve (#9266)
1 a túlélés bõr mellvértje (#21296) 1 a villám szárnyas sisakja (#23577) 1 átlátszó köntös (#1152)
1 az angyalok csontmaszkja (#28092) 1 az angyalok vándorcsizmája (#28121) 1 az enyészet kerek pajzsa (#23111)
1 az enyészet zöld köntöse (#23201) 1 csontmaszk (#1092) 1 díszes fejpánt (#1106)
2 díszes köpeny (#1138) * 2 ében láncing (#134) * 1 ezüst porontyköpeny (#358)
1 halotti maszk (#1091) 1 kék köpeny (#1137) 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû láncing (#1031) 1 pikkelypáncél (#223) 1 sárga öv (#1167)
1 utazóköpeny (#1136) 1 vándorcsizma (#1121) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gólem csepp fülbevalója (#8456) * 1 a háború köve (#156) 1 a harcmûvész szimbóluma (#13810)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz futárainak nyaklánca (#13794) 1 a mágia amulettje (#3445)
* 1 a majom karikaszimbóluma (#14261) * 1 a puhányság köve (#198) * 1 a regenerálódás gyûrûje (#24625)
1 a sav karikaszimbóluma (#26861) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs csontamulettje (#25497)
1 a titán márványgyûrûje (#5726) 1919 arany (#1) * 1 az elefánt malachit karkötõje (#16541)
1 az elfek díszes karkötõje (#10692) * 1 az energia háromszögszimbóluma (#18762) * 1 az erõ díszes karkötõje (#1692)
* 2 császári különdíj (#578) 1 csepp fülbevaló (#1256) 1 csontamulett (#1197)
265 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182) 574 hamis arany (#809)
* 1 kék gömb (#143) 1 kék mutációs gyûrû (#190) 1 kõamulett (#1196)
1 márványgyûrû (#1226) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 2 Rogan karkötõje (#145) 1 smaragd karkötõ (#592)
1 szivárvány karkötõ (#139) 2 üvegszimbólum (#138) 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
1 antiõskõ (#206) 2 aranydukát (#437) 1 bíborszínû medál (#512)
1 bronz tárgyformázó (#722) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 energiagyûjtõ (#202)
2 ezüst tóken (#763) 3 fekete csuha (#586) 8 fekete dukát (#218)
1 fekete kõrúd (#510) 1 felfújható tömlõ (#587) 1 Fortuna kiskorsója (#521)
1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128) 6 Krónika (#783)
1 második kulcsdarab (#227) 1 Morgan kristálya (#525) 1 orvosságos zacskó (#590)
1 õskõ (#8) 1 Tiume batyuja (#529) 1 Urgod kémszeme (#533)
2 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a merénylõ csonttõre (#11201) 1 a villám görbekardja (#23816) 1 az entek rövid tõre (#9852)
2 barbár lándzsa (#1331) 1 görbekard (#1316) 1 íj (#1270)
1 nyílpuska (#1285) 1 vámpírtõr (#584) 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
5 bajnokok itala (#62) 14 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33)
4 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50) 7 gyilkos boróka (#27)
5 hatalom kék itala (#58) 1 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
1 jéglehelet itala (#54) 2 kalmárok itala (#66) 15 liánvirág (#24)
21 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51) 1 mézfû (#29)
18 mitulen fû (#20) 6 óriásnövés itala (#60) 13 ragálygomba (#26)
3 rémcserje (#34) 13 sárkányvirág (#32) 4 sötét mák (#23)
10 tejfonál (#28) 21 üvegcse (#14) 7 védelem itala (#59)
1 velparaj (#35) 11 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 asztrálesszencia (#154) 12 barna manakõ (#149) 2 bolhedor szárny (#15)
29 ekinda haj (#147) 16 elektronit (#141) 10 húsevõ bibe (#151)
3 lemúr hártya (#161) 39 mandibula (#157) 2 molad púp (#16)
11 molitár háj (#165) 5 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480)
48 õsi relikvia (#17) 21 pirgamit (#152) 1 smaragd esszencia (#229)
1 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278) 3 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 óriási xenópete (#480), 1 molitár háj (#165), 30 hamis arany (#809), 1 drágakõ (#2), 4 õsi relikvia (#17), 3 védelem itala (#59), 1 sötét mák (#23), 1 xenópete (#278), 1 az elfek díszes karkötõje (#10692), 4 hatalom kék itala (#58), 1 az energia háromszögszimbóluma (#18762), 1 bajnokok itala (#62), 1 óriásnövés itala (#60), 1 díszes köpeny (#1138).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 593 arany (#1), 9 ében láncing (#134), 4 ében nyílpuska (#133), 2 duzzadt xenópete (#479), 14 ében tündekard (#132), 3 csonttõr (#1301), 3 törpe balta (#224), 1 a bénaság fülbevalója (#199).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.