Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ügyességpróba
Küldd el képeslapként!
"Nos, nézzük, jól struktúráltam-e át izomzatomat egy ekkora ugráshoz?" - töprengett a galetki, majd belevágott a kaland folytatásába...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 11:25:10 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8911-91

Karakterszám: 8911 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 91 Játékhét: 104
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 166
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jún. 19. 9h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jún. 22.

E-mail!

SLAVON SIRIUS KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Dexter Niemand, egy intellektuális tekintetû, áttetszõ kék bõrû, igen nyúlánk alakú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: a teknõs karikaszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, az elefánt díszes köpenye, vérfarkas agyar, a természet szöges öve, a kalmár nyaklánca, a regenerálódás fogazott kardja, a teknõs szárnyas sisakja, a szalamandra csepp fülbevalója, a teknõs harci nyílpuskája, spanyolcsizma, a teknõs ezüst nyaklánca, cseppkõ gyûrû, a szívósság díszes karkötõje, ében láncing, az óriás ónixgyûrûje. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. 21 életpontnyit sebzõdsz. A barlangi troll 21 ép-t sebzõdik. Dexter Niemand a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy szellemkalapács! A barlangi troll 62 sebzést kap. A barlangi troll halálos sebet kapva a földre zuhan. Dexter Niemand irányába mozogsz. Dexter Niemandot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (11 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy elektromos kéz varázslatot. Sebzõdsz 10 ép-t. Dexter Niemandot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (7 ép-t sebeztél). Dexter Niemand téged támad. Feléd üt jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A regenerálódás fogazott kardjával sújt rád. (1 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy vérfarkas agyarral csap le. (31 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-19 ép.)
*** 3. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos kéz! 10 ép-t sebzõdtél. Támadod Dexter Niemandot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (9 ép-t sebeztél). Dexter Niemand rád támad. Rád vág jobb karmával. Elhibázta. Elõrehajolva, egy a regenerálódás fogazott kardjával csap le. (1 ép-t sebzõdtél). Fegyverével, egy vérfarkas agyarral keresi a gyenge pontodat. Elhibázta. Nehezen bírod a szagát. (-22 ép.)
*** 4. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet. 10 ép-t sebzõdtél. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a barlangi troll: 0/83.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Dexter Niemand elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 3. NAP ** Épp hozzád néz be Nyálkoid Slájm, egy nyáladzó, zöld csíkot húzó, antennáival vadul integetõ, amorf férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. Felszerelése: a tárgyalás gyûrûje, bronzmedál, Végzetpenge, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, kék gömb, a küzdelem szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, Õsmágus köpenye, khaldoran öv, ozin fülkarika, az elfek nagy pajzsa, óriás fülbevaló, zöld mutációs gyûrû, a mágia smaragdja, a gyorsaság bronz mellvértje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Nyálkoid Slájmot, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a gázelementál. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 13372.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7078.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jún. 16.* Dirten gyõzelmet aratott Polipka a"Jel Hordozója" felett. *jún. 16.* Méregzsák felköltözött a következõ szintre. *jún. 16.* Sivir csatában legyõzte Szikrát. *jún. 16.* Dirten és Dexter Niemand megküzdöttek egymással, és Dirten gyõzött. *jún. 16.* Sivir felköltözött a következõ szintre. *jún. 16.* Dorth a Mérgek Ura teljesítette a 19. küldetést, amit a templomban kapott. *jún. 17.* Balu, az öreg és Dirten megküzdöttek egymással, és Balu, az öreg gyõzött. *jún. 17.* Fantusz gyõzelmet aratott Dirten felett. *jún. 17.* Dirtent majdnem felfalta egy sziklaóriás. *jún. 17.* Fantuszt legyõzte harcban egy elektromancer.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 9.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Araneát. *jún. 9.* Alba Regina és Elektro Modulator Dva' pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 10.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Malior az Éjben Kacagó felett. *jún. 10.* Nyafogó Nefelejcset legyõzte harcban egy Bohókás Borbála. *jún. 11.* Akadil Tel Kator és Vadmacska pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *jún. 12.* Köpködõ Méregzsákot kis híján megölte egy sziklaóriás. *jún. 12.* Köpködõ Méregzsákot kis híján megölte egy quwarg élõsködõ. *jún. 12.* Alba Regina és Nagyétvágyú pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 12.* Alba Regina és Gennygóc Aladár pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 12.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

a 4869 228 1 tárgy átadása galetkinek
Sajnos nem lehet eladni a 228. tárgyat másik játékosnak. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]
p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (491. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Moha a "balfék", egy zöld köpenyes, õrûlt tekintetû, arányos testalkatú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a gepárd csonttõre, a villám kõrisfa íja, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a sólyom ezüst nyaklánca, a sólyom kerek pajzsa, a sólyom átlátszó köntöse, a sólyom csontamulettje, a sólyom vándorcsizmája, a sólyom csepp fülbevalója, a sólyom lovagi lemezpáncélja, a sólyom malachit karkötõje, nagyobb pókcsatos öv, a sólyom szürke maszkja, a ragadozó malachit karkötõje, hõsi jelvény, a sólyom ezüst fülbevalója, a sebesség vívótõre, kék gömb, a tökéletesség márványgyûrûje, görényfarok, a kobra csonttõre, a sebezhetetlenség márványgyûrûje, a védekezés malachitgyûrûje, vörös karkötõ. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az óriás élõ cseppkõ. [ld. enc.]
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 gyógynövények; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

az 11604 29544 9294 29214 24054 27594 tárgy azonosítása
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. A káosz õrült karkötõje: értéke 166 arany. Hatása a képességeidre: +2 lõfegyver, +1 tûzlehelet, +3 elektr.lehelet. A káosz õsi nyaklánca: értéke 133 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +1 erõ, +1 intelligencia, +1 bûz. A káosz földjének nyaklánca: értéke 172 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +6 gyorsaság. A káosz árnyéktõre: értéke 111 arany, a sebzése 2D4+2. A következõ képességekkel rendelkezik: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +2 gyorsaság, +1 tüskés bõr. A káosz hercegi maszkja: értéke 280 arany. A tárgy tápjai: +16% védekezés, +2 méret, +4 egészség. A káosz halálos láncinge: értéke 401 arany. A tárgy tápjai: +15% védekezés, +1 lõfegyver, +2 erõ, +2 savimmunitás, -3 gyorsaság. [12 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

kno 61 2 61. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

h 8 1132 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen tudati méreg varázslatod ereje 11. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

e 9 75 élelemszerzés
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod a megfelelõ élelemadagot. Barlangi troll jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

var 132 9 132. varázslatra 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot tudati méreg varázslatod erejének növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

h 14 29 35 14. tárgy használata
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ mennyiséget használni. Rövidesen a kotyvalék sárga színû lesz. Kipróbálod. Igen, ez 1 kincskeresés itala! [5 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

h 64 64. tárgy használata
Felhörpintesz 1 kincseresés italát. [3 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Észreveszel 1 rémcserjét. Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! Az orgling disznó máris elõtted terem! A tûzféreg az orgling disznó irányába megy. A barlangi troll elindul az orgling disznó felé. Támadod az orgling disznót. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (35 ép-t sebeztél). Végzetpengével támadsz. El sem találtad. Az orgling disznó rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Elkerülted. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-6 ép.) A tûzféreg az orgling disznót támadja. Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 8/0, a barlangi troll: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 4% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy óriásnövés itala és 45 arany. A tûzféreg zabál. (+25% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a légzés karikaszimbóluma. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz. (276. kaland, összköltsége 20 TVP.) Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** A tûzféreg megközelíti az óriáspókot. Megindulsz az óriáspók felé. Már ott is vagy! Az óriáspók máris elõtted terem! A barlangi troll az óriáspók irányába megy. A tûzféreg az óriáspókot támadja. Megtámadod az óriáspókot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod megmarni. Hátraugrott a támadás elõl. Végzetpengét forgatva támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. Az óriáspók rád veti magát. A csáprágójával támad. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). Szagától fuldoklasz. (-8 ép.) A barlangi troll az óriáspókot támadja. Az óriáspók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 14/0, a barlangi troll: 22/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak 5% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy háromszögszimbólum és 27 arany. A küzdelemben megéheztél. Falni kezdesz. (+19% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a bûz amulettje. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99).

*** 1. KÖR *** A csúf gusztustalanság irányába mozogsz. A tûzféreg megközelíti a csúf gusztustalanságot. A barlangi troll a csúf gusztustalanság felé mozog. A csúf gusztustalanság közelebb jön, hogy támadhasson. A csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Elhibáztad. Végzetpengével lesújtasz. El sem találtad. A tûzféreg a csúf gusztustalanságot támadja. A barlangi troll a csúf gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanság téged támad. Odaken neked jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Ostorként csattant bal csápjával. Nem talált. Lecsap rád jobb karmával. El sem talált, haha. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-11 ép.)
*** 2. KÖR *** A tûzféreg a csúf gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanságot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. (+1 méret.) Megpróbálod megmarni. El sem találtad. Végzetpengét forgatva támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. A csúf gusztustalanság halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 12/0, a barlangi troll: 18/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak 5% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy díszes karkötõ és 53 arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy díszes fejpánt. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz. (321. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mézfû ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 290. A khadil kristálynak köszönhetõen a civilizáció fejlõdése felgyorsul, és ez sajnos jelentõs környezetszennyezéssel jár. A Sheran papok hiába tiltakoznak, a telepek kialakulásakor még igen jelentõs befolyásuk mára elenyészett. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Vésett kõdarabokat találsz. Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Apró üveggyöngyökre bukkansz. Ékszernek nem értékesek, de muzeológiai értékük számodra igen jelentõs! (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez elfu moha ! Leszedsz 1 adagot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy méregellenállás itala. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az ichinedar elvarázsol egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. A nedonkutya irányába mozogsz. A nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. A tûzféreg az ichinedar irányába megy. A barlangi troll megközelíti az ichinedart. A nedonkutyát próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Elõrehajolva harapni próbálsz. (32 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Végzetpengével támadsz. (8 ép-t sebeztél). A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. A tûzféreg az ichinedart támadja. Az ichinedar hörögve elterül.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 14/0, a barlangi troll: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Szolgáidnak is jut 6%. Elrakod a zsákmányt, ami 35 arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 96. Szenzációs hír röppen fel: repülõ alakváltót lát valaki! A hírt hamarosan megerõsítik. A különleges képességgel bíró ifjú bár birtokol némi mutáns örökséget, túlélte a ragályt, és képes volt megtörni a régi hiedelmet, miszerint az alakváltók a világégéssel együtt végleg elvesztették képességüket. Ismét tanultál valamit: +1 bal mancs szakértelem; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 rémcserjét. Folytatod a régészkedést. Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

sza 2 2 2 2 db 2 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Barlangi troll morálja 20%-kal nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 281 sebzést okoztál, és 170 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 113 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 362 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Slavon Sirius, egy közepes testalkatú ezüst bõrû, rövid, fekete hajú, mogorva kinézetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 91. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (12) / 2.31
[2] IQ: 14 (16) / 10.18
[3] ügyesség: 4 (6) / 1.55
[4] egészség: 8 / 1.56
[5] mágia: 10 / 2.01
[6] gyorsaság: 9 (12) / 4.24
[9] Méret/ép: 121 (122) / 79
Min. méret: 122
Barlangméret: 126
PONTJAID
Varázspont: 111 / 111
Képességpont: 8 / 86%
Hõsi pont: 37 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 25%
Galetki erõ: 439 / 270
Hírnév : 592
Jóllakottság: 88%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 24 (1)
Galetki gyõzelmek: 10 (0)
Torzsz. csaták: 541 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 508 (4)
Leölt torzszülött: 719 (5)
Pszi csaták: 3 (0)
Pszi gyõzelmek: 2 (0)
Ájulások száma: 17 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (24)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +24% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz tíz barna manakövet. 2.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! [számláló: 2] 3.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 11 (15) / 2.13 [16] tüskés bõr: 15 (17) / 0 [17] vastag bõr: 15 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.45 [46] csapdaészlelés: 5 / 0.95 [47] zárnyitás: 5 / 2.30
[48] mászás: 6 / 1.98 [49] rugalmasság: 4 / 0.10 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 5.69
[52] auraészlelés: 2 / 0.05 [53] ékszerészet: 1 / 0.10 [54] kereskedelem: 4 (7) / 1.64
[55] szívósság: 3 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 4 (8) / 0.80 [57] gyógynövények: 7 (11) / 0.54
[58] nyomkeresés: 3 / 0.45 [59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.15 [60] pszi támadás: 6 / 1.16
[61] pszi energia: 3 / 0.16 [62] lopás: 4 / 1 [63] éberség: 1 / 0.84
[64] átokszórás: 5 / 0.80 [65] álcázás: 7 / 1.16 [66] lopakodás: 3 / 0.35
[67] régészet: 14 (15) / 5.59 [68] zene: 5 / 0.20 [69] tanulás: 7 / 0.74
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 5 / 2.80 [72] építés: 1 / 0

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 17 (16) / 0 [101] szakért.: 9 (10) / 5.99 [102] rothasztás: 10 / 0  
fog [103] méret: 17 (15) / 0 [104] szakért.: 8 / 3.87 [105] kontaktméreg: 10 / 0  
bal mancs [106] méret: 1 (0) / 0 [107] szakért.: 6 / 0.01     Végzetpenge

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 0.80 [36] csábmosoly: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[29] életszívás: 3 / 2.58 [15] jégpajzs: 5 / 0.12 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.36
[159] szellemidézés: 1 / 0.40 [132] tudati méreg: 11 / 10.24 [14] vakító fény: 1 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] tûzféreg 21/21 110% 195% 6 / 1.01 harcol
[2] barlangi troll 45/45 126% 100% 2 / 1.27 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 2

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 7 alatt van. Prioritás: 100.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #91. Prioritás: 200.
3: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #160. Prioritás: 180.
4: védelem itala v.var. ha ellenfeled #160. Prioritás: 180.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 15 50 61; VI erõ:300% ép:25%; PV 3 5 8; PSZ 65; BA 4669 4869 9006 6855; HE 3;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #14 (7. épület), #17 (9. épület), #51 (20. épület), #284 (90. forduló), #473 (88. forduló), #331 (90. forduló), #273 (90. forduló), #249 (90. forduló), #470 (88. forduló), #425 (90. forduló), #320 (90. forduló), #276 (91. forduló), #455 (90. forduló), #444 (90. forduló), #491 (91. forduló), #263 (89. forduló), #321 (91. forduló), #212 (89. forduló), #237 (90. forduló), #271 (89. forduló), #240 (89. forduló), #352 (90. forduló), #316 (89. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 az egészség kék köpenye (#2937) 1 a káosz istennõjének csizmája (#31284) 1 a káosz halálos láncinge (#27594)
1 suhanó csizma (#195) 1 khaldoran öv (#137) 1 a füvész köpenye (#193)
2 utazóköpeny (#1136) 1 az entek nagy pajzsa (#9612) 1 csatos öv (#1166)
2 törpe pikkelyvért (#4) 1 a szalamandra sisakja (#25825) 1 halotti maszk (#1091)
1 a regenerálódás bõr mellvértje (#24446) * 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a regenerálódás vassisakja (#24476)
1 az erõ utazóköpenye (#1586) 1 a szellemek csatos öve (#15116) 2 csontmaszk (#1092)
1 a kígyó vas lemezpáncélja (#19001) 1 bõr mellvért (#1046) 1 a szívósság vas lemezpáncélja (#14501)
* 4 ében láncing (#134) 1 a regenerálódás köntöse (#24550) 1 vas lemezpáncél (#1001)
* 1 a gólem kék köpenye (#8337) 1 bíbor pikkelyvért (#1018) * 2 spanyolcsizma (#201)
1 kerek pajzs (#1061) 1 az elefánt ezüst fejpántja (#16407) 1 a sav vassisakja (#26726)
1 a merénylõ öve (#11065) 1 a mágus lovagi lemezpáncélja (#10002) 1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511)
1 a káosz hercegi maszkja (#24054) 1 díszes fejpánt (#1106)

Ékszerek, kincsek
6852 arany (#1) 1 kristályamulett (#130) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
108 drágakõ (#2) 1 az angyalok malachit karkötõje (#28241) 3 karikaszimbólum (#1211)
* 1 a tudás zafírja (#150) 1 szivárvány karkötõ (#139) 2 kõamulett (#1196)
* 1 a jég amulettje (#22795) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
3 malachitgyûrû (#1227) 1 a bûz ezüst fülbevalója (#29157) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 a tolvaj csepp fülbevalója (#9356) 1 kék gömb (#143) 1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641)
1 a légzés karikaszimbóluma (#27761) 1 a káosz földjének nyaklánca (#9294) 3 ezüst fülbevaló (#1257)
1 a szalamandra csontamulettje (#25947) 1 az enyészet malachit karkötõje (#23291) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 a káosz õsi nyaklánca (#29544) 2 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282)
1 a szalamandra ezüst nyaklánca (#25932) 1 a mentát karikaszimbóluma (#12911) 1 szimbólum (#1210)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 a törpék karkötõje (#6640) 1 a káosz õrült karkötõje (#11604)
2 háromszögszimbólum (#1212) 1 a sav nyaklánca (#26830) 1 a bûz amulettje (#29095)
1 díszes karkötõ (#1242)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218) 1 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210) 1 harmadik kulcsdarab (#228)

Fegyverek
2 tõr (#1300) 12 fogazott tõr (#6) 16 kerek kõ (#11)
2 lándzsa (#1330) 3 harci fejsze (#12) 5 csonttõr (#1301)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 a bölcsesség csonttõre (#17951) 1 a sav tõre (#26950)
1 az élet könnyû nyílpuskája (#5336) 1 a káosz árnyéktõre (#29214) 1 a majom kõrisfa íja (#14323)
7 rozsdás kard (#131) 6 sziklarepesz (#13) 2 íj (#1270)
* 1 Végzetpenge (#215) 1 fogazott kard (#1318) 2 rövid tõr (#1302)
3 kard (#1315) 1 a harcos rövid tõre (#8052) 1 a természet nehéz nyílpuskája (#17037)
1 az elektromosság hosszúkardja (#27417) 1 a sólyom hosszúkardja (#29667) 2 könnyû íj (#1271)
4 ében nyílpuska (#133) 1 a sav könnyû íja (#26921) 4 ében tündekard (#132)
1 a természet rövid tõre (#17052) 1 a titán nyílpuskája (#5785) 1 a légzés könnyû íja (#27821)
1 görbekard (#1316)

Varázsitalok és füvek
16 sötét mák (#23) 14 csótányláb (#25) 21 liánvirág (#24)
4 winropu moha (#22) 5 óriásnövés itala (#60) 21 elonotichlan (#31)
13 ragálygomba (#26) 16 mátekel gomba (#21) 28 tejfonál (#28)
7 méregellenállás itala (#51) 8 mitulen fû (#20) 2 kihívás itala (#68)
6 üvegcse (#14) 29 gyilkos boróka (#27) 3 védelem itala (#59)
15 mézfû (#29) 2 gázlehelet itala (#57) 1 kincskeresés itala (#64)
1 velparaj (#35) 7 elfu moha (#33) 6 hónakkupók (#30)
8 sárkányvirág (#32) 2 hatalom kék itala (#58) 1 immunitás itala (#71)
4 zöld manaital (#63) 1 csapdaészlelés itala (#65) 11 rémcserje (#34)
1 mágiaellenállás (#76)

Egyéb kacatok
2 bolhedor szárny (#15) 14 nordkristály (#146) 342 õsi relikvia (#17)
14 pirgamit (#152) 8 elektronit (#141) 4 yeti csont (#160)
4 molad púp (#16) 8 mandibula (#157) 2 húsevõ bibe (#151)
16 ekinda haj (#147) 1 barna manakõ (#149)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az egészség fejpántja #2905 (4), a sün keresztszimbóluma #25063 (12), a méreg szárnyas sisakja #24027 (9), a bölcsesség pajzsa #17710 (5), a sün kõamulettje #25046 (5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GÁZELEMENTÁL (155. LÉNY)
Egy örvénylõ gázforgatag, amely valójában egy félig intelligens lény, egyenesen a levegõ létsíkjáról. A gáztámadásokra, bûzre immunis és a lõfegyverek kevés kárt tesznek benne, azonban közelharcban és mágiával legyõzhetõ, mágikus természete ellenére. Viszont óvakodj attól, hogy túl közel merészkedj hozzá - irtózatos gázleheletével pillanatok leforgása alatt képes megölni ellenfelét. A gázelementálból visszamaradó esszencia piromádok számára fogyasztható.



ÓRIÁS ÉLÕ CSEPPKÕ (161. LÉNY)
Ha egy élõ cseppkõ elég sokáig életben tudd maradni, és elég sok arra járót tud megtéveszteni, majd felfalni, akkor elõbb-utóbb óriás cseppkõ lesz belõle, annak minden elõnyével együtt. Az óriás cseppkõ természetesen sokkal életképesebb, repesze messzebb repül, és nagyobbat sebez. Vastag külsõ rétegén keresztül nehéz megsebezni, sõt állítólag a mágiahasználóknak is komoly gondot okozhat a legyõzése.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.