Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 21:14:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8884-74

Karakterszám: 8884 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 74 Játékhét: 76
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 206
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2014. nov. 6. 12h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2014. nov. 7.

E-mail!

FROSTRAVEN KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** SpiritRaven kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 5675 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 5675 9 parancsot.
** 1. NAP ** Dög eladásra kínál neked 1 a teknõs aranyozott fülbevalóját (#25558). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2293 25558 1 parancsot.
** 1. NAP ** Dög eladásra kínál neked 1 a teknõs aranyozott nyakláncát (#25483). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 2293 25483 1 parancsot.
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Dög, egy CS jelzésû tetoválással ellátott örökké fiatal gyönyörû nõ. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: ozin fülkarika, a kobra zöld köntöse, a tudás zafírja, Örökkévalóság Gyémántja, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a kígyó csatos öve, a Xenókutatás karkötõje, a harcos fülbevalója. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Dög Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)25 (+0)40 FrostRaven Mentális robbanás kudarc (-5)40 (-30)10
2. Dög Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)10 (-20)20 FrostRaven Mentális robbanás -20 PE (-5)35 (-10)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-40 életpont.)

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32698.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3751.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*nov. 3.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss Missing felett. *nov. 3.* Mammuth gyõzelmet aratott Farid Ashmore felett. *nov. 3.* Mammuth elsõként ért el 67-es imm.ktkt.méreg tulajdonságot a Hegy lakói közül! *nov. 4.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt vívtak. Ursus Maritimus került ki gyõztesen. *nov. 4.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss Missing felett. *nov. 4.* Mammuth csatában legyõzte Sikolyt. *nov. 4.* Mammuth gyõzelmet aratott Erhij Mergen felett. *nov. 4.* Mammuth és Erhij Mergen megküzdöttek egymással, és Mammuth gyõzött. *nov. 5.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss Missing felett. *nov. 5.* Mammuth csatában legyõzte Hydront.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

be 3 17 meglátogatod a 3. épületet
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Közlöd, hogy a 17. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 200 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a gránitbõr varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

be 4 17 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod, hogy a vastag bõr harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

kno 70 44 70. képességre 44 képességpont
Elköltesz 44 képességpontot az idézés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az idézés szakértelmed 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

ee 14066 19511 17 2 5381 10721 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 76 ap, mitulen fû (#20) 38 ap, mátekel gomba (#21) 38 ap, sötét mák (#23) 38 ap, liánvirág (#24) 38 ap, csótányláb (#25) 38 ap, ragálygomba (#26) 38 ap, gyilkos boróka (#27) 38 ap, tejfonál (#28) 38 ap, mézfû (#29) 76 ap, hónakkupók (#30) 76 ap, elonotichlan (#31) 76 ap, sárkányvirág (#32) 76 ap, elfu moha (#33) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, szivárvány karkötõ (#139) 152 ap, nagyobb pókcsatos öv (#178) 133 ap, aranyozott villámöv (#182) 190 ap, platina villámöv (#187) 247 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, lemezpáncél (#1000) 95 ap, mellvért (#1045) 66 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, nyílpuska (#1285) 38 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 43 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, az ügyesség fejpántja (#2455) 104 ap, az egészség kõamulettje (#2996) 212 ap, a gyorsaság amulettje (#3895) 104 ap, a védekezés csonttõre (#4901) 212 ap, az élet köpenye (#5185) 100 ap, a tolvaj köpenye (#9235) 100 ap, a merénylõ kõamulettje (#11096) 273 ap, a lich csatos öve (#11966) 269 ap, a lich karkötõje (#12040) 104 ap, a lich ezüst fülbevalója (#12057) 419 ap, a remete nagy pajzsa (#12312) 444 ap, a mentát lándzsája (#13030) 114 ap, a sebesség pajzsa (#13210) 114 ap, a harcmûvész bõr mellvértje (#13646) 364 ap, a szellemek íja (#15220) 114 ap, a gepárd köpenye (#15535) 100 ap, az elefánt csizmája (#16420) 104 ap, az elefánt szimbóluma (#16510) 110 ap, az elefánt malachit karkötõje (#16541) 273 ap, a természet láncinge (#16780) 171 ap, az energia pikkelyvértje (#18565) 133 ap, a gyõzelem öve (#20965) 100 ap, a túlélés nyílpuskája (#21535) 133 ap, a tökéletesség utazóköpenye (#21836) 392 ap, a tûz gyûrûje (#22375) 57 ap, a tûz kardja (#22465) 66 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég mellvértje (#22645) 114 ap, a jég karkötõje (#22840) 57 ap, az enyészet íja (#23320) 66 ap, a villám márványgyûrûje (#23726) 150 ap, a regenerálódás kõamulettje (#24596) 150 ap, a sün pajzsa (#24910) 66 ap, a sün karkötõje (#25090) 57 ap, a teknõs kerek pajzsa (#25361) 166 ap, a szalamandra utazóköpenye (#25886) 145 ap, a szalamandra kõamulettje (#25946) 150 ap, a szalamandra malachit karkötõje (#25991) 150 ap, a yeti pikkelyvértje (#26215) 85 ap, a yeti fekete csizmája (#26322) 285 ap, a yeti díszes köpenye (#26338) 474 ap, a yeti lándzsája (#26530) 66 ap, a sav pajzsa (#26710) 66 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 196 ap, az elektromosság rövid tõre (#27402) 285 ap, a légzés nehéz nyílpuskája (#27837) 342 ap, a légzés csonttõre (#27851) 150 ap, az angyalok fekete csizmája (#28122) 285 ap, az angyalok kék köpenye (#28137) 278 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 166 ap, a sólyom zöld köntöse (#29501) 150 ap, a sólyom csatos öve (#29516) 145 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 fekete csizmát 16 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 csonttõrt 6 aranyért. Eladod a majom könnyû pikkelyvértjét 72 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod a sebezhetetlenség kerek pajzsát 66 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladsz 4 õsi relikviát 51 aranyért. Eladsz 19 drágakövet 515 aranyért. Eladod az élet barbár lándzsáját 52 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod az elfek könnyû íját 66 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

vg 2293 25483 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db a teknõs aranyozott nyakláncát. Te 497 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

vg 2293 25558 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db a teknõs aranyozott fülbevalóját. Te 474 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

hp 3 160 15 131 110 harci program
Hazamész a boltból. A következõ sor került a harci programodba: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #131. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

hp 3 17 15 131 50 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #131. Prioritás: 50.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

ell 1900 132 ellenfél lista beállítása
1900. lista módosítása: 132 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

mak 3 6 3. makró definiálása/hívása
3. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
mak 4 4. makró definiálása/hívása
[Parancs 3. makróba tárolva.]
kf 3492 3506 10226 15131 10331 100 bekészíted a 3492. tárgyat
A mágia díszes karkötõjét már bekészítetted korábban. A mágia csepp fülbevalóját már bekészítetted korábban. A mágus márványgyûrûjét már bekészítetted korábban. A szellemek sárgaréz nyakláncát már bekészítetted korábban. A mágus barbár lándzsáját már bekészítetted korábban. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

i 60 0 10 idézés 60 TVP-ért
Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 60 van. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad az idézés után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

gy 40 0 10 50 felt. gyógyítás 40%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: a hatalom köntöse, a mágia fekete csizmája, a torony öve, a bérmágus pajzsa, a mentát amulettje, a bölcsesség nyílpuskája, a mágus barbár lándzsája, a mágus márványgyûrûje, a szellemek sárgaréz nyaklánca, üvegszimbólum, a mágia díszes karkötõje, a mágia csepp fülbevalója, a mágia elit lemezpáncélja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

i idézés 0 TVP-ért
Idézés parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

pv 7 3 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

kf 25483 25558 bekészíted a 25483. tárgyat
[Parancs 3. makróba tárolva.] Felveszed a teknõs aranyozott nyakláncát. Felveszed a teknõs aranyozott fülbevalóját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

k 19 kaland elvállalása
[Parancs 3. makróba tárolva.] (19. kaland:) Kódorogsz egy kicsit a városban, szóba elegyedsz jó pár galetkivel. Nem találtál senkit, aki látot volna óriásdenevért, de mindenki ismert valakit, aki már ölt is ilyen lényt. Az ellentmondó információkból azért kihámozod, merre kéne próbálkoznod. Beveted magad a csatornába. Vagy egy órát menetelsz, amire a megfelelõ helyre érkezel. Éppen alaposan körülnézel egy nagyobb csarnokban, amikor furcsa zajt hallasz a fejed fölül. Úgy látszik, megzavartál valamit. Ellenfeleid 6 vérszívó denevér (#131). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) A 4. vérszívó denevér feléd mozog. Az 1. vérszívó denevér közelebb jön, hogy támadhasson. A 6. vérszívó denevér odajön hozzád. Az 5. vérszívó denevér feléd mozog. A 3. vérszívó denevér közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. vérszívó denevér odajön hozzád. A 4. vérszívó denevér rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 1. vérszívó denevér rád támad. Megpróbál megmarni fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó denevér téged támad. Megpróbál megmarni fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 5. vérszívó denevér téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az 1. vérszívó denevér sebzõdik 28 ép-t. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Az 1. vérszívó denevér holtan terül el. Az 5. vérszívó denevér rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér rád támad. Harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 4. vérszívó denevér rád veti magát. Harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó denevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A 2. vérszívó denevér 28 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 9 ép-t. (-4 vp.) A 2. vérszívó denevér holtan terül el. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 4. vérszívó denevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó denevér téged támad. Harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 5. vérszívó denevér téged támad. Támad fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A 3. vérszívó denevér sebzõdik 28 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-4 vp.) A 3. vérszívó denevér kileheli lelkét. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 4. vérszívó denevér rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 6. vérszívó denevér téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 5. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A 4. vérszívó denevér 28 sebzést kap. Gyógyulsz 3 életpontot. (-4 vp.) A 4. vérszívó denevér halálhörgés közepette a földre zuhan. A 6. vérszívó denevér rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 6. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az 5. vérszívó denevér 28 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 2 ép-t. (-4 vp.) Az 5. vérszívó denevér holtan terül el. A 6. vérszívó denevér rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 7. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A 6. vérszívó denevér 28 sebzést kap. Gyógyulsz 1 életpontot. (-4 vp.) A 6. vérszívó denevér halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 168 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+664%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 48 arany és 3 hamis arany.
Még szerencse, hogy nem kétszer ennyien voltak. Akkor, most lehet, hogy Te feküdnél a földön. Megvizsgálod a talajt. Rengeteg denevérürüléket találsz, de még Te is megismered, hogy ez nem az albinó óriásdenevér terméke. Az egyik falon egy hatalmas ajtót pillantasz meg. Igen kemény anyagból készült, betörni körülményes lenne, de nincs is rá szükség. Elõkapod a zárnyitó felszerelésedet.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Ahogy a nagy könyvben meg van írva! Gyorsabban nyitod ki a zárat az álkulcssal, mint az ajtó tulaja az eredetivel. Belököd az ajtót. Olyan nehéz, mint Mohadem, a legkövérebb galetki, akit életedben láttál. Azért nagy nehezen sikerül. Belépsz a terembe. Ösztönösen felnézel, és már látod is a feléd zuhanó árnyakat. Ellenfeleid 3 vérszívó denevér (#131) és egy óriás denevér (#132). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az óriás denevér 28 sebzést kap. (-4 vp.) Az 1. vérszívó denevér feléd rohan. A 2. vérszívó denevér odajön hozzád. A 3. vérszívó denevér feléd rohan. Az óriás denevér máris elõtted terem! Az 1. vérszívó denevér téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az óriás denevér rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (10 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az óriás denevér 28 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.) A 2. vérszívó denevér téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az óriás denevér téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Az 1. vérszívó denevér téged támad. Beléd próbál marni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az óriás denevér 28 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 12 életpontot. (-4 vp.) Az óriás denevér holtan terül el. A 3. vérszívó denevér téged támad. Támad fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér téged támad. Harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 1. vérszívó denevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-9 vp.) A 3. vérszívó denevér rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Az 1. vérszívó denevér rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 5. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az 1. vérszívó denevér 28 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 7 életpontot. (-4 vp.) Az 1. vérszívó denevér kileheli lelkét. A 2. vérszívó denevér téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. Támad fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 6. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A 2. vérszívó denevér 28 sebzést kap. Gyógyulsz 5 életpontot. (-4 vp.) A 2. vérszívó denevér kileheli lelkét. A 3. vérszívó denevér téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 7. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A 3. vérszívó denevér sebzõdik 28 ép-t. 2 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A 3. vérszívó denevér hörögve elterül.
[A csatában összesen 168 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+527%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Arréb lökdösöd a dögöket, és körbenézel a teremben. A túlsó falon egy hatalmas ketrecet pillantasz meg. Olálá! Egy albínó óriás denevér! Amikor jobban megvizsgálod, rájössz, hogy legalább 100 éve döglött. A ketrec alján megkövesedett ürüléket találsz. Valahogy ki kéne robbantani egy darabot. Eszedbe jut, hogy manafókuszálással milyen szépen ki lehetne metszeni egy darabot belõle! Ezt nem hiszed el! Azon buksz meg, hogy nincs elég varázspontod!
Ismét tanultál valamit: +1 szint életszívás varázslat; [50 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

kf 3253 3372 3492 3506 10226 15131 bekészíted a 3253. tárgyat
[Parancs 3. makróba tárolva.] Felveszed a mágia elit lemezpáncélját. Felveszed a mágia fekete csizmáját. Felveszed a mágia díszes karkötõjét. Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágus márványgyûrûjét. Felveszed a szellemek sárgaréz nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

i 150 idézés 150 TVP-ért
[Parancs 3. makróba tárolva.] Pótolod varázspontodat, ha már kevesebb, mint 150 van.
(Feltételes idézés 3 alkalommal:) Ellazítod testedet, elméd pedig megindul, hogy az õsenergiából merítsen. (+180 varázspont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

le elrakod a 0. tárgyat
[Parancs 3. makróba tárolva.] Leveszed a következõ tárgyakat: a teknõs aranyozott nyaklánca, a teknõs aranyozott fülbevalója, a mágia fekete csizmája, a mágus márványgyûrûje, a szellemek sárgaréz nyaklánca, a mágia díszes karkötõje, a mágia csepp fülbevalója, a mágia elit lemezpáncélja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

mak 5 1 1 5. makró definiálása/hívása
5. makró 1 sorának módosítása, az 1. sortól:
i idézés 0 TVP-ért
[Parancs 5. makróba tárolva.] Idézés parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

dk 410 461 258 222 dobása 410. kalandnak
Rendben, 410. kaland törölve. Rendben, 461. kaland törölve. Rendben, 258. kaland törölve. Rendben, 222. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

i idézés 0 TVP-ért
Idézés parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 80 vadászat
[Zombi mester torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (286. kaland, összköltsége 5 TVP.) Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid egy zombi mester (#80) [aura: hidegimmunitás: 7.] és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A zombi mester 29 sebzést kap. (-4 vp.) A zombi feléd mozog. A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson. A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). A zombi mester rád veti magát. Rád vág jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A zombi mester sebzõdik 29 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 22 ép-t. (-4 vp.) A zombi rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). A zombi mester rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A zombi mester 29 ép-t sebzõdik. 23 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés. (-6 vp.) A zombi rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 5. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A zombi 29 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) A zombi holtan terül el.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+336%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

vd 80 vadászat
[Zombi mester torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy kronorém (#81) [aura: 3-as méretû 8-as szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A kronorém közelebb jön, hogy támadhasson. A kronorém rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Ah, kronofúzió (-1 TVP). Meglóbálva zúz bal csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Kronózott! (-1 TVP).
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A kronorém sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) A kronorém téged támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (7 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) Tekergetve suhint bal csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Ah, kronofúzió (-2 TVP).
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A kronorém 29 sebzést kap. 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A kronorém halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+189%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

vd 80 vadászat
[Zombi mester torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29) [aura: méret: 24.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A zombi mester 29 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) A zombi feléd mozog. A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson. A zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. Ez mellément. A zombi mester téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (17 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A zombi mester 29 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 17 életpontot. (-4 vp.) A zombi mester téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). A zombi rád támad. Rád vág jobb karmával. El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A zombi mester sebzõdik 29 ép-t. 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) A zombi rád támad. Elõre szúr jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 5. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A zombi 29 sebzést kap. Gyógyulsz 13 életpontot. (-4 vp.) A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+336%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 27 arany és egy hamis arany.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

vd 80 vadászat
[Zombi mester torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni. (325. kaland, összköltsége 20 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A sötét xirnox 29 sebzést kap. (-4 vp.) A méregféreg odajön hozzád. A sötét xirnox közelebb jön, hogy támadhasson. A méregféreg rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). Bûze zavar. (-6 ép.) A sötét xirnox téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (11 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét xirnox elmormol egy méregfelhõt. Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A sötét xirnox 29 ép-t sebzõdik. 20 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A sötét xirnox halálos sebet kapva a földre zuhan. A méregféreg: nem hatott rá a méregfelhõ. 15 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A méregféreg rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (3 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Bûze fojtogat. (-6 ép.)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A méregféreg 29 sebzést kap. 24 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. Sebzõdsz 15 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Bûze kellemetlen számodra. (-6 ép.)
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A méregféreg sebzõdik 29 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-4 vp.) A méregféreg kileheli lelkét. Sebzõdsz 11 ép-t a méregfelhõtõl.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+310%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 19 arany és egy hamis arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

vd 80 vadászat
[Zombi mester torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni. (281. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A zombi mester 29 sebzést kap. Gyógyulsz 11 életpontot. (-4 vp.) A zombi odajön hozzád. A zombi mester máris elõtted terem! A zombi rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). A zombi mester téged támad. Feléd döf jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A zombi mester 29 sebzést kap. Gyógyulsz 23 életpontot. (-4 vp.) A zombi rád támad. Elõre szúr jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). A zombi mester rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A zombi mester sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 21 életpontot. (-4 vp.) A zombi mester kileheli lelkét. A zombi rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) A zombi rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 5. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A zombi sebzõdik 29 ép-t. Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) A zombi téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 6. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A zombi sebzõdik 29 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-4 vp.) A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+336%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pta 131 131 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

p 2293 portyázás
Elküldesz egy kihívást Dög részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

p 5675 portyázás
Elfogadod SpiritRaven kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad SpiritRaven, egy nõ. [aura: 3-as esszenciaelnyelés.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a mágia csepp fülbevalója, a mágus kardja, a torony zöld köntöse, roxati üvegszem, szent templomi maszk, khaldoran öv, üvegszimbólum, a mágia kõamulettje, a mágia márványgyûrûje, a mágia malachit karkötõje, a mágia ezüst láncinge.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. FrostRaven Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)30 (+0)40 SpiritRaven Mentális robbanás kudarc (-5)25 (-25)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+21% pszi támadás, +21% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

pta 129 129 129 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 6 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (244. kaland, összköltsége 40 TVP.) Észreveszel 1 elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Találsz egy fedett gödröt, de milyen rosszul van álcázva...
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Xen Shirrum, egy magas, sárga bõrû, sárga szemû, kopasz, izmos, mindenre elszánt piromád férfi. [aura: elektr.lehelet: 20.] A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás csillogó fejpántja, a villám karikaszimbóluma, a tökéletesség karikaszimbóluma, díszes villámöv, a sün harci nyílpuskája, a füvész köpenye, a hatalom kerek pajzsa, az ellenállás csonttõre, Rogan karkötõje, a sün könnyû pikkelyvértje, ozin fülkarika, a puhányság köve, a sün görbekardja. Zsebre raksz 2 drágakövet. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

kf 17260 7000 18265 12895 3492 15131 bekészíted a 17260. tárgyat
Felveszed a bérmágus pajzsát. Felveszed a hatalom köntösét. Felveszed a torony övét. Felveszed a mentát amulettjét. Felveszed a mágia díszes karkötõjét. Felveszed a szellemek sárgaréz nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

kf 3506 10226 138 17935 10331 100 bekészíted a 3506. tárgyat
Felveszed a mágia csepp fülbevalóját. Felveszed a mágus márványgyûrûjét. Felveszed az üvegszimbólumot. Bekészíted a bölcsesség nyílpuskáját. A karmaidba veszed a mágus barbár lándzsáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

kf 3253 3372 bekészíted a 3253. tárgyat
Felveszed a mágia elit lemezpáncélját. Felveszed a mágia fekete csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

pv 7 3 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni.
Ebben a körben +8 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 887 sebzést okoztál, és 387 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 44 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 318 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


FrostRaven, egy nagyon férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 74. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (6) / 0.70
[2] IQ: 6 (10) / 1.69
[3] ügyesség: 3 (4) / 1.25
[4] egészség: 5 (7) / 1.78
[5] mágia: 3 (31) / 1.95
[6] gyorsaság: 3 (0) / 2.42
[9] Méret/ép: 44 / 44
Min. méret: 24
Barlangméret: 51
PONTJAID
Varázspont: 304 / 90
Képességpont: 40 / 58%
Hõsi pont: 39 (10)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 41%
Galetki erõ: 362 / 64
Hírnév : 653
Jóllakottság: 64%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 63 (0)
Galetki gyõzelmek: 27 (0)
Torzsz. csaták: 712 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 646 (7)
Leölt torzszülött: 1038 (19)
Pszi csaták: 53 (2)
Pszi gyõzelmek: 26 (1)
Ájulások száma: 89 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: förmedvény (31)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 41%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt kék ekindát, csakis lehelettel. 2.) Ölj öt görényteknõcöt! 3.) Hajtsd végre a 42-es Klánkalandot (KK 42)! (összesen 35 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[17] vastag bõr: 1 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 7 / 0.15 [47] zárnyitás: 7 / 1.02 [48] mászás: 7 / 1.25
[49] rugalmasság: 5 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 6 / 1.35 [51] transzformáció: 10 / 2.50
[52] auraészlelés: 4 / 3.25 [53] ékszerészet: 5 / 1.04 [54] kereskedelem: 5 / 0.96
[55] szívósság: 30 / 0.51 [56] varázsitalfõzés: 10 / 0.75 [57] gyógynövények: 5 / 1.27
[58] nyomkeresés: 30 / 2.79 [59] vezetõkészség: 3 / 0.45 [60] pszi támadás: 9 / 3.67
[61] pszi energia: 8 / 3.67 [62] lopás: 8 / 3.94 [64] átokszórás: 12 / 1.77
[65] álcázás: 25 / 0.61 [66] lopakodás: 3 / 0.45 [68] zene: 5 / 0.80
[69] tanulás: 6 / 2.90 [70] idézés: 12 / 1.88 [73] felderítés: 6 / 2.82

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.52     a mágus barbár lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 6 / 0.16 [160] esszenciaelnyelés: 6 / 3.04 [29] életszívás: 25 / 2.36
[17] gránitbõr: 1 / 0.16 [15] jégpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.60
[157] láthatatlanság: 1 / 0 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12 [129] mentális robbanás: 1 / 0.78
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.64 [159] szellemidézés: 1 / 0 [14] vakító fény: 4 / 0.06
[170] villámpajzs: 1 / 0        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] goblin kobra 34/34 64% 65% 7 / 3.03 nem harcol
[2] tûzgyík 35/35 33% 5% 1 / 0.70 nem harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
pta 131 131 131 131 131
p 2293
p 5675
pta 129 129 129 129 129
gy
mak 2
2. Makró
pv 6 8
p
kf 17260 7000 18265 12895 3492 15131
kf 3506 10226 138 17935 10331 100
kf 3253 3372
pv 7 3
3. Makró
mak 4
kf 25483 25558
k 19
kf 3253 3372 3492 3506 10226 15131
i 150
le
4. Makró
kf 3492 3506 10226 15131 10331 100
i 60 0 10
gy 40 0 10 50
le
i
pv 7 3
5. Makró
i
be 9 5
ism 5
vd 80
mak 1

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 100.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 120.
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #86. Prioritás: 255.
6: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #131. Prioritás: 110.
7: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #131. Prioritás: 50.
3: esszenciaelnyelés v.var. a harc 4. köréig, Prioritás: 110, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ép-d 50% fölött van.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: zombi mester (#80), ichinedar (#75), rovarsámán (#77), gonosz banya (#93), kék testvér (#87), quwarg harcos (#90), szárazföldi uborka (#97), sötét xirnox (#78), xenó féreg (#418), elektraton (#34), elektromancer (#98), óriás denevér (#132).

FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:1111% ép:1%; PV 7 3; PSZ 51 62; BA 95 83 92 172 417 75 99 212; L 500 149 61 50; PTA 129 129 129 129 129; HU 8;

SPECIALIZÁCIÓD: A klán kedvence. (5 forduló múlva változtasd meg a specializációt, hogy a küldetés teljesüljön.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 43.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (3. épület), #50 (20. épület), #246 (73. forduló), #286 (74. forduló), #482 (73. forduló), #325 (74. forduló), #281 (74. forduló), #244 (74. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus pajzsa (#17260) * 1 a hatalom köntöse (#7000) * 1 a mágia elit lemezpáncélja (#3253)
* 1 a mágia fekete csizmája (#3372) * 1 a torony öve (#18265) 5 törpe pikkelyvért (#4)
1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 a mágia csepp fülbevalója (#3506) * 1 a mágia díszes karkötõje (#3492) * 1 a mágus márványgyûrûje (#10226)
* 1 a mentát amulettje (#12895) 1 a mutáció gyémántja (#162) * 1 a szellemek sárgaréz nyaklánca (#15131)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs aranyozott fülbevalója (#25558) 1 a teknõs aranyozott nyaklánca (#25483)
1 a tûz nyaklánca (#22330) 1250 arany (#1) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
2 drágakõ (#2) 283 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143)
1 ozin fülkarika (#211) 1 smaragd karkötõ (#592) * 10 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 arany kaszinóbérlet (#761) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129)
6 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209) 12 Krónika (#783)
2 õskõ (#8) 3 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a bölcsesség nyílpuskája (#17935) * 1 a mágus barbár lándzsája (#10331) 1 a teknõs barbár lándzsája (#25631)
1 a tökéletesség csonttõre (#22001) 5 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 14 csótányláb (#25) 5 elfu moha (#33)
9 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50) 13 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 12 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
6 liánvirág (#24) 8 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
5 mézfû (#29) 13 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60)
1 pontosság itala (#72) 12 ragálygomba (#26) 2 sárkányvirág (#32)
11 sötét mák (#23) 10 tejfonál (#28) 2 tûzlehelet itala (#53)
8 üvegcse (#14) 3 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
3 asztrálesszencia (#154) 11 ekinda haj (#147) 13 elektronit (#141)
5 húsevõ bibe (#151) 6 lemúr hártya (#161) 22 mandibula (#157)
8 molad púp (#16) 10 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 19 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)
3 xenópete (#278) 9 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a teknõs aranyozott nyaklánca (#25483), 20 hamis arany (#809), 1 a teknõs aranyozott fülbevalója (#25558), 1 elfu moha (#33).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 248 arany (#1), 17 drágakõ (#2), 1 a sebezhetetlenség kerek pajzsa (#19511), 1 az élet barbár lándzsája (#5381), 1 a majom könnyû pikkelyvértje (#14066), 4 õsi relikvia (#17), 1 az elfek könnyû íja (#10721), 1 fekete csizma (#1122), 1 csonttõr (#1301).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÉRSZÍVÓ DENEVÉR (131. LÉNY)
Ezeknek az apró denevéreknek rendkívül hegyes fogaik vannak, fájdalmas sebeket ejtenek vele, és a véreddel együtt a mágikus energiádat is elszívják. Mindig nagy tömegben támadnak. Ha nem tudsz varázsolni nincs sok esélyed; ha tudsz, akkor sincs sokkal több. A vérszívó denevér a micinisták számára jelent táplálékot.



ÓRIÁS DENEVÉR (132. LÉNY)
A vérszívó denevér "nagytestvére". Sõt, nagyon-nagytestvére. Mérete legalább ötször akkora, a fogaikat pedig nem is érdemes összehasonlítani. Ez a hatalmas, bõrszárnyaival csapkodó borzalom belekapaszkodik a hajadba, és addig szívja a véredet, amíg jól nem lakik, vagy el nem pusztítod. A denevér szívóssága annak köszönhetõ, hogy az elszívott vérrel saját magát regenerálja.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.