Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír entitás
Küldd el képeslapként!
"Az asztrális tér rejtélyes utazói, brilliáns kék színnel ragyogó manifesztációk." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 14:43:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8795-40

Karakterszám: 8795 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 40 Játékhét: 47
E forduló ára: 12 zs. Maradék zseton: 146
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. már. 17. 9h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2006. már. 18.

E-mail!

RIDDICK KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 64 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31548.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3633.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 16.* Electra és Mérgezõ Wurm megküzdöttek egymással, és Electra gyõzött. *már. 16.* Dzsohar al Dzsokma csatában legyõzte Mérgezõ Wurmot. *már. 17.* Dzsohar al Dzsokma és Farid Ashmore megküzdöttek egymással, és Dzsohar al Dzsokma gyõzött.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 16.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Kulimászt. *már. 16.* Kronx és St. Lopez pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *már. 16.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Pokoli Maximilián felett. *már. 16.* Kronx és Boszorkány Nikki pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *már. 16.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Le Henger Elek felett. *már. 16.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Swami Belananda Yogi felett. *már. 16.* Avvocato Terrasinit majdnem felfalta egy kristályfatty. *már. 16.* Avvocato Terrasinit legyõzte harcban egy kristályfatty. *már. 16.* Dark Valek a Renegát Elf rangja a Mágusok Klánjában "császári varázsló" lett. *már. 16.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy Theraxiai Goddak.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 753.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 743.]

be 3 149 meglátogatod a 3. épületet
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 149. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a dimenziókapu varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 713.]

e 30 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]

kno 1034 6 1014 6 1034. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot méregfelhõ varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen méregfelhõ varázslatod ereje 4. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot vakító fény varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen vakító fény varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]

h 8 25 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]

ht harci program törlése
14 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]

hp 4 34 15 30 150 harci program
A következõ sor került a harci programodba: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 150.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]

hp 4 29 18 24 140 harci program
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb. Prioritás: 140.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]

hf 22 5 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás: 140, és ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]

k 17 kaland elvállalása
(17. kaland:) Hamar megtalálod a varázsló által mutatott helyet. Egy viszonylag nagyobb teremben vagy, ahonnan sok kisebb járat indul. Körülnézel, de így elsõ pillantásra nem látsz sehol magneotidot. Találomra elindulsz az egyik irányba. Óvatosan lépkedsz, fel vagy készülve minden meglepetésre. Egy patkány szalad el a lábad mellett, hamarosan eltûnik a kanyarban. Már majdnem befordul, amikor egy vöröses felvillanást látsz, és a patkány egy pillanat alatt elhamvad. Egészen lassan közelíted meg a helyet, nem szeretnéd Te is így végezni. Aprólékos gonddal végignézed a falat, és végül egy mágikus szemet veszel észre. Ravasz csapda: amikor elhaladsz a szem elõtt, az észrevesz, és máris bekapcsol a hamvasztó rendszer. Alaposan átgondolod, mi lenne a jó megoldás. Úgy döntesz, hogy a legjobb megoldás elvakítani a szemet. Ehhez számításaid szerint minimum egy 4-es szintû vakító fény varázslatra van szükséged. Magadban motyogva, létrehozol egy vakító fényt. (-5 vp.)
Hatalmas fény gömb indul meg a kezedbõl a szem felé, majd amikor hozzáér, szétpukkan. Nagyot sóhajtasz és bátran továbbindulsz. Bizonytalanul lépkedsz, várod az iszonyatos hõhullámot. De semmi. Sikerült megvakítanod a szemet. Pár lépés után egy kisebb terembe érkezel, amely halvány fényben vibrál, de nem találod a fény forrását. Valami apró lények mozognak a falak mellett, de amikor közel mész hozzájuk, elbújnak a kis résekben. Nos, ilyenek a magneotidok. De hogyan csalogasd ki õket? Eszedbe jut, hogy a varázsló a mágikus energiáidról beszélt. Leülsz, kiüríted az elmédet, és elkezdesz koncentrálni. Képzeletedben apró mágikus csápokat növesztesz, és a magneotidokat kutatod vele a fal rései között.
[Mágia próba 17-es küszöbre: sikertelen] Hosszas kutatás után végre sikerült egyet becserkészned. Amikor már egészen közel vagy hozzá, egy hirtelen mozdulattal elkapod, és elkezded magadhoz húzni. A magneotid elkezdi harapdálni a mágikus csápodat. Döbbenten veszed észre, hogy ez neked fáj! A kis lény kihasználva a meglepetésedet, kiugrik a szorításból, és eltûnik. Nagyon elfáradtál a koncentrálásban, így feladod a dolgot.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 668.]

bb 3 7 több épület meglátogatása
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap) villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap)

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad Erõskezû Sognál egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is be szokta vetni egy komolyabb harc során.
- Most egy roppant egyszerû feladatot szeretnék rádbízni. Fogadtam a boltossal, hogy találok olyan galetkit, aki képes segédeszköz nélkül felmászni az Õsök Póznájára, és utána egy percig kézenállni a tetején. Nem egy kimondott harci feladat, de biztosan komoly dicsõséget jelentene, ha meg tudnád tenni. - Magadban mosolyogsz a hóbortos elöljárón, de bólintasz, mondván, hogy esetleg lehet róla szó. (13. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 658.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (310. kaland, összköltsége 40 TVP.) Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Electra, egy tökéletesen kócos hajú, ferde szemû, mélykék, rücskös bõrû, teltkeblû nõ. A Katonák klánjának katona rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Felszerelése: a rend köve, az Örökkévalóság Rubinja, Végzetpenge, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, fekete nadrág, a kígyó díszes pikkelyvértje, díszes villámöv, a sebezhetetlenség ezüst fülbevalója, a sün csizmája, ezüst porontyköpeny, a harcos ónix karkötõje, ozin fülkarika, a sün csontmaszkja, a villám hosszú íja, a villám szimbóluma, a puhányság köve. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Két okos régész összedugja a fejét, hogy ki tud többet. Te hosszasan mesélsz az õsök történelmérõl, régészeti leleteidrõl. A másik ámultan hallgat, aztán õ kezd dicsekedni. Hosszú vita következik, hogy kinek jelentõsebb a tudása. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Electra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 658.]

m 12 10 832 7111 4114 4111 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,10) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8 32) A legközelebbi feladat megoldásánál 32 lesz a válaszod.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. (M 12,9) Tovább északra! Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy elemi rin alomban csak nõstény elemi rin született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 24 mázsa energiát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 9 mázsa energiát. Ezek a falánk lények tehát összesen 9984 mázsa energiát pusztítottak el. Hány elemi rin volt egy alomban?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [32] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 12,8) A folyosó északra tart. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeleid egy ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar ellõ egy agyroppantás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod a nedonkutyát. A nedonkutya feléd rohan. Támadod a nedonkutyát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (24 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (14 sebzés). A nedonkutya rád veti magát. Harapni próbál fogával. (13 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. Ezt most megúsztad. A nedonkutya rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (15 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a nedonkutyát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (14 sebzés). A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy parancsot. A varázslat nem hatott rád. Megindulsz az ichinedar felé. Már ott is vagy! Támadod az ichinedart. A szalamandra görbekardját forgatva támadsz. (11 ép-t sebeztél). A természet görbekardjával lesújtasz. Mellé! Meglengetve a légzés csonttõrét, próbálsz lesújtani. Ez mellément. Szagod látható benyomással van rá (14 sebzés). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+83%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 55 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.)
(M 12,7) Északi irányba folyatod utadat. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 11,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot. A galetki egy követ vág a plafonhoz, mire öklömnyi pókok és egyéb csúszómászók kezdenek potyogni. Minél többet kell elkapnod!
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres] - Ez ám a gyorsaság - fejezi ki elégedettségét a mester.
(M 11,6) Óvatosan lépkedsz tovább. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
[BA parancsod van a lényre:] Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. Újra a 11,7-es mezõn vagy.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 628.]

m 1443 3344 1114 4443 33 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 11,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 628.]

k 99 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Nem vadásztál eleget, még 6 alkalommal menj el sikeresen vadászni!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 628.]

v 146 2 8 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 625.]

v 146 5 8 146. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 622.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. És nicsak, végre találtál valamit: az energia fülbevalója.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 612.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. Ez a kutatást most bizony kudarcot vallott.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 602.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mézfüvet. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. Reménykedsz, hogy legközelebb nem zavarják meg az ásatást.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 592.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy warnök (#73). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A warnök irányába mozogsz. A warnök közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a warnököt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (15 sebzés). A warnök rád támad. Odaken neked jobb mancsával. (21 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -2 vastag bõr.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a warnököt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). A warnök rád támad. Feléd üt jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A warnök 5 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 5 ép-t. (-4 vp.) A warnök kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+52%). Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. És nicsak, végre találtál valamit: egy csonttõr. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 582.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Elmész egy beomlott barlang mellett. Az egésznek olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta volna a falat és tudatosan betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen tudod megmondani. (320. kaland, összköltsége 20 TVP.) Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** A tûzgyík odajön hozzád. Megrohamozod a tûzgyíkot. A tûzgyík rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. Ez mellément. Megtámadod a tûzgyíkot. Villámokat köpsz. (23 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (16 sebzés). A tûzgyík kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit. Szívesen bekapnál valamit. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+15% jóllakottság.) Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. És nicsak, végre találtál valamit: egy méregellenállás itala. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 572.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 199 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 572 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 770 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Riddick, egy megfontolt, hidegvérû,gyilkos ösztönökkel rendelkezõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 40. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (7) / 1.71
[2] IQ: 13 (15) / 0.83
[3] ügyesség: 3 (6) / 1.53
[4] egészség: 8 (11) / 3.22
[5] mágia: 9 (10) / 1.50
[6] gyorsaság: 5 (7) / 0.96
[9] Méret/ép: 75 (81) / 65
Min. méret: 76
Barlangméret: 75
PONTJAID
Varázspont: 101 / 52
Képességpont: 9 / 6%
Hõsi pont: 23 (5)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 10%
Galetki erõ: 256 / 175
Hírnév : 286
Jóllakottság: 102%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 192 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 187 (3)
Leölt torzszülött: 243 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (18)
Speciális képességeid:
+3 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +18% varázstárgy találására; 90%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Ölj meg öt méregférget. 3.) Költözz fel a következõ szintre.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 / 0.24 [13] elektr.lehelet: 12 (15) / 7.41 [15] regeneráció: 6 / 0
[17] vastag bõr: 2 / 0 [18] tûzimmunitás: 1 (9) / 0.20 [20] savimmunitás: 3 (7) / 0.40
[22] imm.mérg.gázra: 1 (7) / 0 [25] bûz: 13 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 5 / 0.62 [47] zárnyitás: 4 / 0.50
[48] mászás: 5 / 0.97 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 0.25 [52] auraészlelés: 1 / 0.30
[53] ékszerészet: 1 / 0.58 [54] kereskedelem: 3 (6) / 0.77 [55] szívósság: 1 / 0.05
[56] varázsitalfõzés: 2 (7) / 0.58 [57] gyógynövények: 5 (8) / 1.80 [58] nyomkeresés: 3 (5) / 0.30
[59] vezetõkészség: 1 (2) / 0.47 [62] lopás: 5 / 0.15 [64] átokszórás: 3 (5) / 0.73
[65] álcázás: 7 / 0 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.91 [67] régészet: 13 / 6.34
[68] zene: 3 / 0.31 [69] tanulás: 5 / 2.24    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.75     a szalamandra görbekardja
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.09     a természet görbekardja
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.09     a légzés csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 3 / 0.24 [29] életszívás: 1 / 0.80
[17] gránitbõr: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 1 [34] méregfelhõ: 4 / 0
[16] tûzpajzs: 1 / 0 [14] vakító fény: 4 / 0.06    

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 8 5 4
psz 67 48 65 46 47 68
k 99
p
t 65 20
z 19 10

HARCI PROGRAMOD
1: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 150.
2: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás: 140, és ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 10 9 50; VI erõ:1000% ép:5%; PV 3 5 4 8; PSZ 67 48 65 46 47 68; BA 80 82; L 20 50 52 1300 1301 128;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (4. épület), #13 (7. épület), #17 (3. épület), #21 (9. épület), #50 (20. épület), #286 (38. forduló), #210 (39. forduló), #310 (40. forduló), #320 (40. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a titán köpenye (#5635) 1 a tûz fejpántja (#22255)
1 a tûz könnyû láncinge (#22181) 1 a tûz nagy pajzsa (#22212) 1 a tûz zöld köntöse (#22301)
1 az elektromosság fejpántja (#27205) 1 díszes fejék (#135) * 1 díszes villámöv (#177)
1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137) 1 láncing (#1030)
3 maszk (#1090) * 1 suhanó csizma (#195) 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a sav díszes karkötõje (#26892) * 1 a szakács üstje (#192)
* 1 a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) * 1 a szalamandra malachitgyûrûje (#25977) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) 1 a tûz márványgyûrûje (#22376) 309 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az energia fülbevalója (#18805) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373)
* 1 bronzmedál (#207) 1 csepp fülbevaló (#1256) 4 drágakõ (#2)
1 kék gömb (#143) 1 kristályamulett (#130) 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
5 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 mandolin (#19)
1 Mofisztor köve (#411) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a légzés csonttõre (#27851) * 1 a légzés hosszú íja (#27822) * 1 a szalamandra görbekardja (#26066)
* 1 a természet görbekardja (#17066) 2 csonttõr (#1301) 1 Enyészmester (#217)
1 íj (#1270) 2 lándzsa (#1330) 1 sziklarepesz (#13)
1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33) 1 elonotichlan (#31)
2 gázlehelet itala (#57) 2 gyilkos boróka (#27) 1 hónakkupók (#30)
6 liánvirág (#24) 1 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
4 mézfû (#29) 1 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60)
9 ragálygomba (#26) 1 sárkányvirág (#32) 5 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 3 üvegcse (#14) 1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 2 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 2 mandibula (#157) 7 molitár háj (#165)
3 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146) 37 õsi relikvia (#17)
5 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136) 3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mézfû (#29), 1 pirgamit (#152), 1 csonttõr (#1301), 1 aranydukát (#437), 5 arany (#1), 1 az energia fülbevalója (#18805), 1 méregellenállás itala (#51).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



WARNÖK (73. LÉNY)
A warnök egy hosszú, fás testû, lassan mozgó teremtmény, távoli rokona az enteknek. Nem kedveli a betolakodókat, ezért szó nélkül megpróbál mindent szétlapítani, ami nem nagyobb nála (vagyis szinte mindent). Mégha mindez nem lenne elég, a warnök eléggé ellenálló mindenféle elemi támadással és méreggel szemben. Szerencsére, a warnök eléggé rövidlátó, úgyhogy valószínûleg nem fog eltalálni, de ha mégis, jaj neked! (Végtag szakértelme ugyanis 1, de mérete 10!) Ha elejtesz egyet, csak akkor számíts ehetõ részekre, ha kõevõ vagy tejivó vagy.



MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY)
A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat (25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a használatát a harci programodban.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.