Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hydron
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
51. Beholder Találkozó – 2019.06.22. - Beszámoló

A lista folytatása...
Szövetségi felvétel (34)
Támasszuk fel a közösséget! (34)
Avvocato Terrasini (2)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)
Harby Riann: Rúvel hegyi legenda (40)

További témák...

2019-07-16 21:09:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
8792-127

Karakterszám: 8792 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 127 Játékhét: 786
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 276
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. nov. 27. 12h:01'
A következõ fordulód táplálható: 2017. nov. 28.

E-mail!

MIBO THUNDERWOLF KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 127 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elmondasz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+15% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

kno 1 10 9 4 1. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 14! A méreted nem lehet nagyobb, mint a barlangod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]
ep 9 40 1 építed a 9. épületet 40 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a bányagép felhúzását. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Az építés 40 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 55 TVP-nyit kell dolgoznod.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

k 13 234 438 kaland elvállalása
(13. kaland:) A Myrda járat egy nem túl népszerû lakrész a szolgaszinten. A végén levõ tóból áradó hõség kellemetlenné teszi az életet. Aki teheti elköltözik innen. Így erre már csak a koldusok és az élhetetlenek maradtak. Nem a legideálisabb társaság... Megérkezel a tóhoz. Nem gondoltad volna, hogy a tóban bármilyen élet lehetséges volna, de úgy látszik, vannak olyan perverz életformák, amik a meleget szeretik.
Beleveted magad a vízbe. A mutatványt a környék lakói õszinte érdeklõdéssel figyelik. Még hallod, hogy fogadásokat kötnek, mi fog történni megfulladsz, vagy megfõsz?
Nem törõdsz a csõcselékkel, lemerülsz a tó aljára. A víz iszonyatosan forró. [4 életpontot sebzõdsz.] Szerencsére ennél komolyabb dolgokat is kibírtál már. Ha elég hamar megtalálod a növényt nem lesz gond. Kezd elfogyni a levegõd, de kék növényt még nem találtál. Nincs más lehetõséged, fellököd magad a felszínre. Egy mély levegõvétel, és máris irány a tó feneke. A víz továbbra is éget. [4 életpontot sebzõdsz.] Folytatod a kutatást. Végre megpillantasz egy kék növényt. Már épp nyúlnál felé, mikor a tófenék irányából egy csáp tekeredik feléd. Szóval nem csak növények élnek ebben a furcsa tóban! Ellenfeled egy gõzpolip (#183).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy féreg érintését. (-8 vp.) Karalábé a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sorvasztás! A gõzpolipot védi rezisztanciája. Néhány rövid kézmozdulat után Csámpás létrehoz egy óriáserõ varázslatot. Csámpás rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A gõzpolip rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lecsap rád bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Elkerülted. Lecsap rád bal csápjával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Karalábé elvarázsol egy életszívást. A gõzpolip ellenáll a varázslatnak. Megtámadod a gõzpolipot. Felé ütsz jobb karmoddal. (38 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-6 ép) Mérgezed! Rávágsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-6 ép) Mérgezed! Felé suhintasz bal karmoddal. (30 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+12%). Nehezen bírja a szagodat (30 sebzés). A gõzpolip halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 139 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csámpás: 0/0, Karalábé: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 9%. Viszed, ami mozdítható: 43 arany és 3 hamis arany. Csámpás habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) Már alig bírod levegõ nélkül, muszáj a felszínre menned. Fent nagy levegõt veszel, és már fordulsz is vissza a kék mitindák felé. [4 életpontot sebzõdsz.] Most már tudod, hol láttad a növényt, egyenesen oda úszol. Szerencsére nem ér újabb támadás! Kitéped a mitindát, és kimászol a vízbõl. Ugyan csak egyet szereztél, de nincs erõd újabbra! Majd ha valamennyire leápoltad az égési sebeidet... Amikor kiérsz a partra, többen is gratulálnak. A vesztedre fogadók már más szemmel néznek rád, legszívesebben visszadobnának a tóba. Elégedetten indulsz vissza, nem is igen foglalkozol a körületted lévõkkel. Egyszer csak egy hatalmas ütést érzel a koponyádon.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Egy pillanatra elsötétül minden, és majdnem elesel. De aztán erõt veszel magadon, és sikerül talpon maradnod. Döbbenten veszed észre, hogy egy idegen galetki a kék mitindádat próbálja elvenni tõled. Nagyot ütsz a kezére: Nem takarodsz innen a jó... - kiáltod. A másik látja, hogy terve nem sikerült, ezért menekülni kezd. Nincs erõd üldözni. Szerencsére az akadémiáig vezetõ további út eseménytelenül telik.
[Tárgyhasználat: 3 kék mitinda] A gyakornok vigyorogva fogad:
- Nem gondoltam volna, hogy sikerülni fog. Ügyesebb vagy mint gondoltam volna. Tessék a jutalom. Íme 50 arany, és a nyomkeresés kézikönyve. Ha van kedved újabb feladathoz, szívesen látunk!
Otthon, a barlangodban áttanulmányozod a kézikönyvet. Rengeteg hasznos dolgot tanulsz belõle! (+1 nyomkeresés.) Amikor késõbb még olvasgatni akarod a könyvet, csodálkozva tapasztalod, hogy egyszerûen eltûnt! (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)

(234. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón, és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Csámpás ellõ egy óriáserõ varázslatot. Csámpás mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Karalábé elõhív egy sorvasztás varázslatot. A pokolpatkány ellenállt a varázslatnak. A pokolpatkány varázshatalma segítségével elmond egy lávafolyamot. 23 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. Csámpás 25 sebzést kap a lávafolyamtól. Karalábé 39 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A pokolpatkányt védi rezisztanciája. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** A pokolpatkány varázshatalma segítségével elmond egy tûzvihart. Sebzõdsz 36 ép-t. Csámpás 35 ép-t sebzõdik. Karalábé sebzõdik 51 ép-t. A pokolpatkány rezisztálja. Csámpás halálhörgés közepette a földre zuhan. Karalábé halálos sebet kapva a földre zuhan. A pokolpatkány irányába mozogsz. 13 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. A pokolpatkányt védi rezisztanciája. A pokolpatkányt próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Elõresuhintasz farkaddal. (18 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Felé döfsz bal karmoddal. Mellétrafáltál. Nehezen bírja a szagodat (19 sebzés). Regenerálsz (+9 ép) Méreg: A pokolpatkány sebzõdik 55 ép-t.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 72 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csámpás: 0/60, Karalábé: 0/90.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nekropoid újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitalt használsz gyógyításra. Gyógyulsz 70 életpontot.

(438. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) A tycharonid elõhív egy pengefal varázslatot. Magában motyogva, Csámpás létrehoz egy óriáserõt. Csámpás rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Magában motyogva, Karalábé létrehoz egy sorvasztást. A tycharonid végtagjai sorvadnak. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** A tycharonid elmond egy elbájolás varázslatot. Csámpás ellenállt a varázslatnak. Magában motyogva, Karalábé létrehoz egy életszívást. A tycharonid sebzõdik 15 ép-t. Megközelíted a tycharonidot. A varázslat nem hatott rád. Csámpás a tycharonid irányába megy. Csámpás sebzõdik 45 ép-t a pengefaltól. A tycharonidot próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Mérgezed! Tekergetve suhintasz farkaddal. Nem találtál. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Nehezen bírja a szagodat (21 sebzés). Csámpás a tycharonidot támadja. Regenerálsz (+9 ép) Mérgezõdik: A tycharonid sebzõdik 30 ép-t.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a tycharonid létrehoz egy elbájolást. Csámpás ellenállt a varázslatnak. Heves kézmozdulatok közepette Karalábé elmormol egy életszívást. A tycharonid 15 ép-t sebzõdik. Támadod a tycharonidot. Rávágsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Mérgezed! Felé döfsz bal karmoddal. Elkerülte. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (20 sebzés). A tycharonid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csámpás: 0/45, Karalábé: 30/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%. Összegyûjtöd a "kincset": a gepárd könnyû pikkelyvértje, egy smaragd esszencia, 25 arany és egy hamis arany. Karalábé zabál. (+25% jóllakottság.)
A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! Ennél a variációnál semmit sem kell tenned! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - a pontosság malachit karkötõje és a káosz legendás csizmája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.
[80 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A zöld ekinda pihenni fog. A nekropoid pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

az 29396 16422 21116 27414 24251 26081 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A sólyom bõr mellvértje: értéke 106 arany. A tárgy tápjai: +18% védekezés, +2 lõfegyver, -4 gyorsaság. Az elefánt fekete csizmája: értéke 187 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +10% védekezés, +3 egészség. A gyõzelem görbekardja: értéke 127 arany, a sebzése 2D6+2. Hatása a képességeidre: +6% támadás ezzel a fegyverrel, +4 méret. A káosz õselemi tõre: értéke 109 arany, a sebzése 2D4+1. Hatása a képességeidre: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +1 egészség, +2 gyorsaság, +1 erõ. A méreg csonttõre: értéke 66 arany, a sebzése 2D4+4. Hatása a képességeidre: +7% támadás ezzel a fegyverrel, +1 gyorsaság. A szalamandra barbár lándzsája: értéke 73 arany, a sebzése 3D6+2. A tárgy tápjai: -3% támadás ezzel a fegyverrel, +2 tûzimmunitás, -1 gyorsaság.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

m 13 13 1223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,13) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 13,12) Észak felé mész a labirintusban. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy zombi herceg (#140).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Megindulsz a zombi herceg felé. Már ott is vagy! A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson. A zombi herceg feléd mozog. A zombi herceget próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). A zombi mester téged támad. Feléd döf jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. A zombi herceg téged támad. Lecsap rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+8 ép) Méreg: A zombi herceg 55 ép-t sebzõdik. A zombi herceg kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** A zombi mester ellõ egy animáció varázslatot. A zombi herceg csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Támadod a zombi herceget. Lesújtasz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Meglóbálva zúzol farkaddal. (12 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lecsapsz bal karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). A zombi herceg téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+9 ép) Mérgezõdik: A zombi herceg 110 sebzést kap. A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a zombi mester létrehoz egy animáció varázslatot. A zombi herceg csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Támadod a zombi herceget. Felé ütsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Mérgezed! Lecsapsz farkaddal. (17 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A zombi herceg rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+9 ép) Méreg hatás: A zombi herceg 165 sebzést kap. A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik.
*** 5. KÖR *** A zombi mester ellõ egy animáció varázslatot. A zombi herceg csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi herceget próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Lecsapsz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Rávágsz bal karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). A zombi herceg rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-15% támadás). Regenerálsz (+9 ép) Mérgezõdik: A zombi herceg sebzõdik 190 ép-t. A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik.
[A csatában összesen 207 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 13,13-es mezõn vagy.
(M 14,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A zöld ekinda harcolni fog. A nekropoid harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

z 588 15 zenélsz 588. hangszeren 15 TVP-ért
Visszatérsz szállásodra. Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Igyekszel megcsillogtatni a zenei tudásodat: egy különösen nehéz számot adsz elõ. Csak kevés bárd mer vele próbálkozni, mert könnyû elrontani. A közönségbõl néhányan udvariasan megtapsolnak, de azért nem aratsz akkora sikert, mint egy mesterbárd. (+34 arany.) Nicsak, most veszed észre, az arany mellé kaptál még egy bolhedor szárnyat is. A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeled egy orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Csámpás rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Csámpás rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Karalábé varázshatalma segítségével elmond egy sorvasztást. Az orgling melák megúszta! Az orgling melák odajön hozzád. Az orgling melák rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (41 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Karalábé rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az orgling melák 15 sebzést kap. Támadod az orgling melákot. Lesújtasz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Mérgezed! Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (23 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Felé suhintasz bal karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Szagod látható benyomással van rá (7 sebzés). Csámpás az orgling melákot támadja. Az orgling melák rád támad. Lekever egyet jobb mancsával. (37 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+9 ép) Méreg: Az orgling melák 62 sebzést kap. Az orgling melák hörögve elterül.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csámpás: 29/0, Karalábé: 15/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 8%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 34 arany és 2 hamis arany. Karalábé táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal gyógyítod magad. 70 ép-t gyógyított rajtad.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

x 15 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (240. kaland, összköltsége 20 TVP.) Torzszülött támadás ér! Ellenfeleid egy káoszmágus (#91), egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93) [aura: vastag bõr: 3.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a káoszmágus elmormol egy tûzgolyót. Sebzõdsz 8 ép-t. Csámpás sebzõdik 18 ép-t. Karalábé sebzõdik 22 ép-t. Csámpás halálhörgés közepette a földre zuhan. Magában motyogva, Karalábé létrehoz egy sorvasztást. A káoszmágus megúszta! A gonosz banya elmormol egy átok varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A vérfarkas máris elõtted terem! A vérfarkas téged támad. Beléd próbál marni fogával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Regenerálsz (+9 ép) A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a káoszmágus létrehoz egy energiafolyamot. Gyengülsz (-22% támadás). 15 ép-t sebzõdtél. Karalábé megtántorodik. Karalábé sebzõdik 17 ép-t. Karalábé elmond egy életszívás varázslatot. A káoszmágus sebzõdik 15 ép-t. Gyógyítja Karalábét (+15 ép). Összegyûjtve mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol egy mérges csípést. Ezt most megúsztad. Karalábé megúszta! A vérfarkast próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Félrehajolt. Lesújtasz farkaddal. Elhibáztad. Rávágsz bal karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Szagodtól fuldoklik (27 sebzés). A vérfarkas téged támad. Megpróbál megmarni fogával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+9 ép) A vérfarkas regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a gonosz banya létrehoz egy mérges csípés varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Karalábé elkerülte a varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy halál csókja varázslatot. Ezt most megúsztad. Karalábé 10 ép-t sebzõdik. Összegyûjtve mágikus energiáit, Karalábé elvarázsol egy életszívást. A vérfarkas sebzõdik 15 ép-t. Karalábé visszanyer 15 életpontot. A vérfarkas halálhörgés közepette a földre zuhan. Megközelíted a gonosz banyát. Megtámadod a gonosz banyát. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Mérgezed! Lecsapsz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Rávágsz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. A gonosz banya holtan terül el. Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Karalábé a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A káoszmágus sebzõdik 15 ép-t. Gyógyítja Karalábét (+15 ép). Magában motyogva, a káoszmágus létrehoz egy halál csókját. 87 életpontnyit sebzõdsz. Karalábé 10 ép-t sebzõdik. Támadod a káoszmágust. Rávágsz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Mérgezed! A mérget varázslattal semlegesíti. Elõresuhintasz farkaddal. Nem találtál. Felé ütsz bal karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Bûzöd fojtogatja (30 sebzés). A káoszmágus kileheli lelkét. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 202 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csámpás: 0/18, Karalábé: 45/59.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Szolgáidnak is jut 22%. Viszed, ami mozdítható: 79 arany és 4 hamis arany. Itt az ebédidõ! Gyorsan enni kezdesz. (+10% jóllakottság.) Karalábé kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+3 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 70 ép-t.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

x 15 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97) [aura: 2-es méretû 8-as szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Karalábé létrehoz egy sorvasztás varázslatot. A szárazföldi uborka végtagjai sorvadnak. A szárazföldi uborka közelebb jön, hogy támadhasson. A szárazföldi uborka rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Karalábé elmormol egy életszívást. A szárazföldi uborka rezisztálja. Támadod a szárazföldi uborkát. Felé ütsz jobb karmoddal. (19 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Megmérgezted. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (19 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Mérget juttatsz belé. Felé suhintasz bal karmoddal. (19 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Bûzöd fojtogatja (27 sebzés). A szárazföldi uborka téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Regenerálsz (+9 ép) Méreg: A szárazföldi uborka 55 ép-t sebzõdik. A szárazföldi uborka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karalábé: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+11%). Szolgáidnak 6% jut. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: az ellenállás kék köpenye.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

x 15 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Észreveszel 3 velparajt. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen kisilabizálod: 76. Egy qvilli tudós gnóm, Verkeplix Umor gazdag õsi moa leletekre bukkan. Tudományos tény lesz belõle, hogy több ezer évvel ezelõtt egy sokkal fejlettebb, mágiától mentes civilizáció már létezett a bolygón, amely ismeretlen okból tûnt el. A leleteket (amelyek legtöbbjének mûködését, funkcióját nem sikerül megfejteni) A qvilli múzeumban állítják ki.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-8 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy elemi védelem varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, Karalábé elvarázsol egy sorvasztást. A gnóm útonálló ellenállt a varázslatnak. A törpe útonálló feléd mozog. A troll útonálló elindul Karalábé felé. A törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltával próbál megsebezni. (20 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló Karalábét támadja. Karalábé kileheli lelkét. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy isteni harag! 20 életpontnyit sebzõdsz. A troll útonállót próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Elõresuhintasz farkaddal. (18 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Odacsapsz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (4 sebzés). A törpe útonálló rád támad. Egy nevetséges törpe baltával próbál lecsapni rád. (13 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.) Feléd suhint bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr.) Regenerálsz (+9 ép) Méreg: A troll útonálló 25 ép-t sebzõdik. A troll útonálló regenerálódik.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 96 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Karalábé: 0/42.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+46 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Útközben észreveszel egy rémcserjét. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: hidegimmunitás: 25.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy féreg érintését. (-8 vp.) A voharai szellem máris elõtted terem! A voharai szellem téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a voharai szellemet. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Elhibáztad. Elõresuhintasz farkaddal. Elhibáztad. Felé döfsz bal karmoddal. Ez mellément. A voharai szellem rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Érintése rothaszt! (-1 méret.) Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a voharai szellemet. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Elkerülte. Ostorként csattantasz farkaddal. Mellétrafáltál. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Félrehajolt. A voharai szellem rád támad. Támad fogával. Nem talált. Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a voharai szellemet. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Ostorként csattantasz farkaddal. Mellé! Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Mellé! A voharai szellem rád veti magát. Támad fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+9 ép)
*** 5. KÖR *** Támadod a voharai szellemet. Felé suhintasz jobb karmoddal. Mellé! Rávágsz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Mérgezed! Felé suhintasz bal karmoddal. El sem találtad. A voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%). Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete, 48 arany és 3 hamis arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

ism 15 a következõ parancs ismétlése 15 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített! A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen. (305. kaland, összköltsége 10 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt szemani gomba nõ! 3 darabot sikerül begyûjteni. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Nalan Thunderwolf, egy halványlila b‹rû, éjkék hajú, sárgászöld szemû nõ. A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a mentát gyöngye, az egyensúly gyûrûje, görényfarok, a villám kerek pajzsa, a kobra ezüst fejpántja, az elfek könnyû nyílpuskája, Enyészmester, díszes villámöv, a villám márványgyûrûje, a regenerálódás barbár lándzsája, ozin fülkarika, a villám szimbóluma, a bûz zöld köntöse, a ragadozó malachit karkötõje, a tolvaj kõamulettje, a villám görbekardja, a gyõzelem zangrozi csizmája, a majom márványgyûrûje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a villám könnyû láncinge, a kígyó malachit karkötõje, a gyorsaság karkötõje, a tökéletesség kõamulettje. Üdvözlõ mondatod: "Úgy állsz ott, mint akinek gyökeret vert a lába!" Õ rögvest kontrázik: "Csöpög a nyálad!" A következõvel folytatod: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Õ rögvest kontrázik: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Azonnal visszavág: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Jól odamondasz neki: "Te boglyakemence! Te hájfejû! Te birkaszemû! Te tülökorrú! Te harcsaszájú! Te bodzáslábú!" Dühösen kiabálja vissza: "Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" A következõvel folytatod: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Nalan Thunderwolf szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Észreveszel 4 rémcserjét. Szakértõ módon leszeded. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A galetki, aki itt lakik Vasöklû Thor, egy zöld szemû, barna, tüsi hajú, nagy darab, lomha mozgású férfi. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A Venatorok szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Hadúri csizma, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a Kõ Kardja, a nyomkeresés fejpántja, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, vörös karkötõ, fekete nadrág, a tökéletesség hosszú íja, a rend köve, a ragadozó utazóköpenye, a káosz fejedelmének nyaklánca, a teknõs nyaklánca, a tökéletesség ónixgyûrûje, kék mutációs gyûrû, a sas malachit karkötõje, óriás fülbevaló. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Nem késik a válasszal: "Nõjön be az orrod lika!" A következõvel folytatod: "Ennél a nevetséges átoknál még egy orling disznó is jobbat talál ki!" Dühösen kiabálja vissza: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Nem habozol, máris mondod: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Jól odamondtál neki! Vasöklû Thor csak hápog. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Útközben észreveszel egy szemani gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 3 darabot. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Carai an Ellisande, egy törékeny alkatú, fehérje nélküli fekete szemû, életvidám, Aes sedai férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: óriás fülbevaló, Õsmágus köpenye, a szívósság sárga öve, a tökéletesség császári nyaklánca, ezüstmedál, rubin mágusbot, a Kõ Kardja, a mágia smaragdja, a tökéletesség nehéz nyílpuskája, asztrálgyöngy, ozin fülkarika, fekete csizma, az entek háromszögszimbóluma, Örökkévalóság Gyémántja, Tlyxcet pajzs, árnypenge, a yeti ónixgyûrûje, aréna csont érme, Fairlight sipkája, plüss daergaoth lord, a tökéletesség könnyû pikkelyvértje. Elsõ mondatod: "Sötét vagy, mint az éjszaka!" Dühösen kiabálja vissza: "Hogy szakadna be a barlangod!" A következõvel folytatod: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Dühösen kiabálja vissza: "Úgy dülöngélsz itt, mint egy lipántos csirke." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Carai an Ellisande szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Útközben észreveszel egy tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Wharyoo, egy magas, csontos, kopasz, fényes fekete bõrû, sárga szemû férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Felszerelése: az enyészet kék köpenye, az enyészet vassisakja, a tökéletesség malachitgyûrûje, kék gömb, ezüst nadrág, Enyészmester, a regenerálódás vaspajzsa, az ügyesség sárgaréz nyaklánca, az enyészet sárga öve, görényfarok, a szellemek malachit karkötõje, a remete hosszúkardja, az entek könnyû íja, a szívósság malachit karkötõje, az ellenállás keresztszimbóluma, az óriás vándorcsizmája, a sav aranyozott fülbevalója, a tudás zafírja. Üdvözlõ mondatod: "Te gerinctelen puhány!" Azonnal visszavág: "Hogy szakadna be alattad a föld!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" Õ rögvest kontrázik: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Wharyoo szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 3 muskilt. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Menõ Csaj, egy intelligens, szõke, jópofi, magas, gyönyörû, kiegyensúllyozott, bombázó nõ. A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a Tél aranylánca, suhanó csizma, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a mutáció gyémántja, orgling fétis. Üdvözlõ mondatod: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Dühösen kiabálja vissza: "Potyogjanak ki a fogaid!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Õ rögvest kontrázik: "Csak ilyen nyavalyás siránkozásra telik tõled?" Nem habozol, máris mondod: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Õ rögvest kontrázik: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Jól odamondasz neki: "Olyan rémületesen ronda képed van, hogy melletted egy kronorém elmehetne kisdedóvónak a galetki csemetemegõrzõbe." Azonnal visszavág: "Olyan csúnya, piszkos és visszataszító vagy, hogy amikor vadászni mész, az összes torzszülött felköltözik a barlangszintre!" A következõvel folytatod: "Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Menõ Csaj csak tátog válasz helyett. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Utad során megpillantasz egy furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes. (361. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sárkányvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Polipka a"Jel Hordozója", egy leereszkedõ mosolyú, fensöbbségének tudatában kacsóját nyújtó isten- nõ. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a sas köpenye, bronzmedál, a merénylõ könnyû láncinge, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, fekete nadrág, suhanó csizma, kék gömb, a gyorsaság hosszú íja, a sas vassisakja, a harcos kõamulettje, a küzdelem sárga öve, a tárgyalás gyûrûje, Örökkévalóság Gyémántja, a küzdelem ezüst fülbevalója, aréna cápacsont érme, kék szem szimbólum, görényfarok. Elsõ mondatod: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Dühösen kiabálja vissza: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Jól odamondasz neki: "Nagyobb a rendetlenség a barlangodban, mint egy torzszülött odúban." Õ rögvest kontrázik: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak juthat eszébe!" Nem habozol, máris mondod: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Polipka a"Jel Hordozója" feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt hónakkupók nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Ping Pong, egy sápadtszõke, illatfelhõbe burkolt, IQ harcos férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Viselt tárgyai: Förtelmes maszk, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a mutáció gyémántja, kék gömb. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Fokhagyma legyen a boldogságod!" Õ rögvest kontrázik: "Te ápolatlan orgling ivadék!" Jól odamondasz neki: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Dühösen kiabálja vissza: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." A következõvel folytatod: "Olyan gyenge vagy, hogy lehet, hogy még nem költöztél le a csatornaszintre, a torzszülöttek közé?" Õ rögvest kontrázik: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" Jól odamondasz neki: "Te gombazabáló, gülüszemû, lapátfülû, lógó hasú, görbe lábú, lukas fogú torzszülött-ivadék!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Ping Pong csak tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 gyilkos borókát. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Vendéglátód Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mutánsok klánjának megelevenedett borzalom rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, zsugorító gyûrû, Noxoth karkötõje. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ mondatod: "Te címeres ökör!" Nem késik a válasszal: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Még egy csótányt se vagy képes eltaposni!" Nem késik a válasszal: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" Jól odamondasz neki: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Teszt szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Teszt dühös pillantást vet rád. (+37% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy szójer csáprágó. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy xenó féreg (#418) és egy xenomorf csecsemõ (#419).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. (-8 vp.) A xenomorf csecsemõ odajön hozzád. A xenomorf csecsemõ téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-12%). Lecsap rád bal karmával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-12%). A xenó féreg téged támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (24 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+9 ép) A xenomorf csecsemõ regenerálódik.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 84 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Nicsak! A menekülõ xenók egy jókora lyukat vájtak a barlangod hátuljába, ami több, mint zavaró. Ki tudja, mikor fogsz látogatókat kapni a nyíláson keresztül! Talán jobb, ha betömöd. Ehhez a B 99 99 parancsot add ki, 20 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +1 galetki erõt és +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1011 sebzést okoztál, és 619 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 324 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Mibo Thunderwolf, egy copfos, kék hajú, világítóan arany szemû, tetovált arcú, hegyesfülû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 127. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (16) / 0.55
[2] IQ: 12 (29) / 6.55
[3] ügyesség: 9 (12) / 0.35
[4] egészség: 12 (21) / 2.48
[5] mágia: 12 (18) / 5.69
[6] gyorsaság: 14 (25) / 0.91
[9] Méret/ép: 145 (158) / 15
Min. méret: 137
Barlangméret: 146
PONTJAID
Varázspont: 195 / 109
Képességpont: 126 / 38%
Hõsi pont: 20 (15)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 40%
Galetki erõ: 747 / 451
Hírnév : 2615
Jóllakottság: 44%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 26 (0)
Galetki gyõzelmek: 8 (0)
Torzsz. csaták: 795 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 718 (6)
Leölt torzszülött: 1192 (10)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 34 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (38)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +38% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 1] 3.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 9 / 2.44 [14] mérg. lehelet: 8 / 4.20 [15] regeneráció: 18 / 0
[16] tüskés bõr: 10 / 0 [18] tûzimmunitás: 7 (11) / 2.20 [19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0
[20] savimmunitás: 6 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 7 / 0 [25] bûz: 20 (22) / 0
[26] lõfegyver: 5 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 2.42 [46] csapdaészlelés: 7 / 0.83 [47] zárnyitás: 8 / 0.70
[48] mászás: 8 / 3.88 [49] rugalmasság: 5 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 7 / 3.38
[52] auraészlelés: 4 / 3.79 [53] ékszerészet: 6 / 0.05 [54] kereskedelem: 8 / 3.55
[55] szívósság: 11 / 0.25 [56] varázsitalfõzés: 7 (13) / 6.80 [57] gyógynövények: 10 (17) / 7.51
[58] nyomkeresés: 7 / 4.90 [59] vezetõkészség: 9 / 0.45 [62] lopás: 6 / 0.20
[63] éberség: 4 / 0.25 [64] átokszórás: 15 / 10.95 [65] álcázás: 2 / 0.20
[66] lopakodás: 6 / 0.40 [67] régészet: 20 (21) / 5.39 [68] zene: 12 / 2.20
[69] tanulás: 7 / 4.70 [70] idézés: 7 / 0.05 [71] javítás: 11 / 0.05
[72] építés: 6 / 2.54 [73] felderítés: 8 / 2.37    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 15 / 0 [101] szakért.: 14 / 3.14 [102] sebzõ méreg: 15 / 0  
farok [103] méret: 12 / 0 [104] szakért.: 13 / 8.10 [105] sebzõ méreg: 10 / 0  
bal karom [106] méret: 12 / 0 [107] szakért.: 12 / 5.68 [108] energiaszívás: 10 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 4 / 0.36 [36] csábmosoly: 1 / 0 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 9 / 0.08 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 7 / 2.76
[31] féreg érintése: 15 / 11.44 [172] gázpajzs: 5 / 0.06 [17] gránitbõr: 10 / 8.72
[15] jégpajzs: 6 / 4.30 [163] kineport: 4 / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 10 / 1.40
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 1 [158] láth. észlelése: 6 / 0.06 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06
[165] manafókuszálás: 4 / 0.12 [35] mágiatörés: 3 / 0.06 [28] óriáserõ: 4 / 1.24
[38] parancs: 3 / 0 [171] savpajzs: 4 / 1 [159] szellemidézés: 1 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.12        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
3. lista (0%): 28 óriáse                  
4. lista (0%): 28 óriáse                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Csámpás, a zöld ekinda 52/0 179% 186% 2 / 1.98 ájult
[2] Karalábé, a nekropoid 44/0 179% 170% 2 / 0.79 ájult
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
ism 4
x 10

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #28. Prioritás: 35.
2: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #31. Prioritás: 35.
3: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #49.
4: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #49.
5: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. Prioritás: 25.
6: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #36. Prioritás: 35.
7: óriáserõ v.var. ha ellenfeled galetki.
8: jégpajzs v.var. ha ellf. 11. képessége 0 v. több.
9: féreg érintése v.var. ha ellenfeled galetki.
10: féreg érintése v.var. ha ellenfeled torzszülött.
11: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #163. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 0 50 61; VI erõ:160% ép:30%; PV 4 5 3; PSZ 67 59 68; BA 3247 10 11 12 13 14 15 17 18 8354 4583 7880; L 5 21 22 23 24 17; HE 1; I 30 0 30 63 75; HU 100 399 399;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 3247 161 4;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (9. épület), #10 (1. épület), #20 (7. épület), #22 (3. épület), #234 (126. forduló), #369 (120. forduló), #240 (127. forduló), #452 (125. forduló), #395 (122. forduló), #311 (123. forduló), #468 (121. forduló), #305 (127. forduló), #289 (122. forduló), #361 (127. forduló), #274 (123. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 8792. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 145 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 9 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP a királynõ karkötõje tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2017.12.10.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a gepárd könnyû pikkelyvértje (#15416) * 1 a gepárd nagy pajzsa (#15462)
1 a káosz legendás csizmája (#28584) * 1 a káosz második csizmája (#21384) * 1 a ragadozó vassisakja (#19976)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a sólyom bõr mellvértje (#29396) 1 az elefánt fekete csizmája (#16422)
* 1 az elefánt köpenye (#16435) 1 az ellenállás kék köpenye (#28587) * 1 az entek díszes pikkelyvértje (#9567)
6 ében láncing (#134) 1 fekete csizma (#1122) 1 pókcsatos öv (#173)
1 suhanó csizma (#195)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bölcsesség malachitgyûrûje (#17877) * 1 a káosz tûzarany szimbóluma (#23724) * 1 a kígyó sárgaréz nyaklánca (#19181)
* 1 a merénylõ malachit karkötõje (#11141) 1 a pontosság malachit karkötõje (#4391) * 1 a szívósság malachit karkötõje (#14741)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tökéletesség ónixgyûrûje (#21928) * 1 a tudás zafírja (#150)
28068 arany (#1) 1 aranyozott fülbevaló (#1258) * 1 az elfek ezüst fülbevalója (#10707)
* 1 az elfek karikaszimbóluma (#10661) * 1 az energia márványgyûrûje (#18776) * 1 az entek malachit karkötõje (#9791)
341 drágakõ (#2) * 1 görényfarok (#189) 1651 hamis arany (#809)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
2 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588)
1 ezüst tóken (#763) 3 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)
1 második kulcsdarab (#227) 1 Morgan kristálya (#525) 1 Tiume batyuja (#529)
1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a gyõzelem görbekardja (#21116) 1 a káosz õselemi tõre (#27414) 1 a méreg csonttõre (#24251)
* 1 a merénylõ könnyû íja (#11171) 1 a szalamandra barbár lándzsája (#26081) 8 ében nyílpuska (#133)
8 ében tündekard (#132) 1 Enyészmester (#217) 1 hosszú íj (#1272)
1 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 3 csapdaészlelés itala (#65) 56 csótányláb (#25)
5 elfu moha (#33) 58 elonotichlan (#31) 73 gyilkos boróka (#27)
3 hatalom kék itala (#58) 36 hónakkupók (#30) 3 hõsiesség itala (#52)
1 immunitás itala (#71) 1 kalmárok itala (#66) 1 kihívás itala (#68)
42 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 60 mátekel gomba (#21)
9 méregellenállás itala (#51) 35 mézfû (#29) 68 mitulen fû (#20)
10 muskil (#37) 9 óriásnövés itala (#60) 1 pontosság itala (#72)
65 ragálygomba (#26) 23 rémcserje (#34) 55 sárkányvirág (#32)
37 sötét mák (#23) 18 szemani gomba (#36) 54 tejfonál (#28)
24 üvegcse (#14) 7 védelem itala (#59) 18 velparaj (#35)

Egyéb kacatok
12 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15) 1 duzzadt xenópete (#479)
46 ekinda haj (#147) 10 elektronit (#141) 16 húsevõ bibe (#151)
3 káoszkígyó pikkely (#230) 4 lemúr hártya (#161) 29 mandibula (#157)
13 molad púp (#16) 20 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212)
10 nordkristály (#146) 206 õsi relikvia (#17) 33 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 10 smaragd esszencia (#229) 2 szójer csáprágó (#231)
12 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a majom csepp fülbevalója #14306 (8), az ügyesség sárgaréz nyaklánca #2531 (7), a kobra sárgaréz nyaklánca #7481 (9), a ragadozó szöges öve #20068 (14).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 239 arany (#1), 1 mitulen fû (#20), 13 hamis arany (#809), 1 tejfonál (#28), 3 muskil (#37), 1 a gepárd könnyû pikkelyvértje (#15416), 3 õsi relikvia (#17), 1 gyilkos boróka (#27), 1 szójer csáprágó (#231), 2 hónakkupók (#30), 1 smaragd esszencia (#229), 1 a pontosság malachit karkötõje (#4391), 1 a káosz legendás csizmája (#28584), 1 bolhedor szárny (#15), 6 szemani gomba (#36), 1 az ellenállás kék köpenye (#28587), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 sárkányvirág (#32), 3 velparaj (#35), 6 rémcserje (#34).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 kék mitinda (#255), 2 óriási xenópete (#480), 3 sárga gyógyital (#61).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



POKOLPATKÁNY (195. LÉNY)
Ha nem is a pokol legmélyebb bugyraiból, de mindenesetre valami hasonlóan átkozott helyrõl származnak ezek a kutya méretû, vörösen izzó szemû patkányok. Igazándiból csak alakjuk emlékeztet egy patkányéra - intelligenciájuk és mágikus képességeik alapján inkább a rafinált démonok, a Thargodanok közé tartoznak. Húsuk egy piromád és egy mágiafaló számára egyformán fogyasztható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.