Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 00:40:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8791-222

Karakterszám: 8791 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 222 Játékhét: 233
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 485
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. júl. 14. 9h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2005. júl. 15.

E-mail!

CALLISTO KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Seth Mandelbrot vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 4. NAP ** Eljön barlangodba Antox Worlaust, egy szürke hajú, lófarkas, méregzölden izzó tekintetû, szürkészöld bõrû férfi. A Mágusok klánjának mágushelyettes rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Õsmágus köpenye, a siker aranyveretes öve, manapoid fülbevaló, nilbongi kitûzõ, Laillia talizmánja, Yssuf tõre, Pszichoklenész sisakja, krakoch csizma, ozin fülkarika, kõmûves kalapács, uthanax talizmán, az Õsök Szent Kardja, a mágia smaragdja, Abarrun karkötõje, maerju páncél, szilmill tõr, az áttörés rubingyûrûje, Fénygyûrû. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Hozzáláttok, hogy mókás és kreatív csapdákat építsetek a barlang elõtt. A teljesség kedvéért még végig is próbálgatjátok õket. Aztán következik az értékelés. Antox Worlaust letörten elismeri: a te csapdáid bizony jobbak!
Felépült a futószalag.
** 6. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Seth Mandelbrot vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27408.) A te szinteden a legnevesebb Amorthis, egy vérfagyasztó tekintetû, zúzmarával borított férfi. (hírneve 8316.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*júl. 8.* Juniperus Sabinát legyõzte harcban egy xenó élõsködõ. *júl. 8.* Csagataj teljesítette a 10. küldetést, amit a boltban kapott. *júl. 8.* Csagdardzsav teljesítette a 27. küldetést, amit a templomban kapott. *júl. 11.* Cenzúrázott Lajos teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *júl. 11.* Cenzúrázott Lajos pszionikus küzdelemben diadalt aratott Botrány Rules felett. *júl. 11.* Boszorkány Nikki teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *júl. 11.* Oblepo Glorrt kis híján megölte egy elemi mágus. *júl. 12.* Oblepo Glorrt majdnem felfalta egy xenó élõsködõ. *júl. 12.* Juniperus Sabinát kis híján megölte egy porgan démon. *júl. 12.* Tömörgõ Sitty-Sutty teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 7.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rafflesia felett. *júl. 7.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Maoen Oligio Hichsomodust. *júl. 7.* Kronx és Amorpheus Amorphea pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 8.* Kronx és Flen Eligor pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 8.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rozsdamentes acélpatkány felett. *júl. 8.* Kronx és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 8.* Clow pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét. *júl. 13.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *júl. 13.* Kronx és St. Lopez pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 13.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rozsdamentes acélpatkány felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 584.]

sza 1 50 1 50 db 1 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Csúf gusztustalanság morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 584.]

kf 263 271 312 225 150 bekészíted a 263. tárgyat
Felveszed a Pszichoklenész sisakját. Felveszed a káoszkígyó vértet. Felveszed a krakoch csizmát. Felveszed az óriás fülbevalót. A tudás zafírját már bekészítetted korábban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 584.]

h 14 29 30 40 14. tárgy használata
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Siker! Elõállítottál 1 lila varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez hatalom bíbor itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 579.]

h 14 29 30 40 3 14. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 3. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 579.]

h 77 4 77. tárgy használata
Óvatosan beszürcsölsz 1 hatalom bíbor italát. (+4 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 576.]

be 3 190 meglátogatod a 3. épületet
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Közlöd, hogy a 190. varázslatot szeretnéd megtanulni. A a lélekfacsarás megtanulásához szükséges min. Intelligencia 28., a tied pedig csak 17. Gyere vissza késõbb!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 571.]

var 190 255 190. varázslatra 255 képességpont
Sajnálom, de nem ismered azt a varázslatot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 571.]
hp 4 190 18 24 220 20 harci program
Sajnálom, de nem ismered a 190. varázslatot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 571.]
hf 12 1 1 1 harci feltétel
Harci feltétel parancsot csakis közvetlenül HP parancs után adhatsz ki. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 571.]
mak 4 4. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Beugrasz a jelmezkölcsönzõbe. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell ispotályt építeni! [ld. enc.]
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 568.]

v 159 5778 3 159. varázslat elmondása
Elmondasz egy szellemidézés varázslatot. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Callisto vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 565.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka, de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel, felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját. A hivatalnok elégedett veled! 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 555.]

be 20 28 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 28! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete kaján mosollyal fogad.
- A szinten a varázstárgyak nem mûködnek, úgyhogy a pankráció a legnépszerûbb olimpiai sportág. Gyakran foglalkozom olimpiai csapatok felkészítésével. Ha van kedved, te is eljöhetsz két társaddal! Kiváló orgling pankrátoraim vannak, nem is sejtitek, mennyire élvezetes küzdelemre nyílik lehetõség, ha összeméritek velük az erõtöket! (50. kaland, összesen 15 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 550.]

ve 341 3 vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe pikkelyvért (#4) 41 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 66 ap, kötél (#128) 16 ap, ében láncing (#134) 66 ap, arany nadrág (#181) 165 ap, szójer csáprágó (#231) 26 ap, patkányfog (#270) 16 ap, szirénhaj (#293) 24 ap, lelakatolt ládikó (#310) 495 ap, mágikus védõruha (#341) 495 ap, az ügyesség csontmaszkja (#2442) 308 ap, az ügyesség háromszögszimbóluma (#2562) 318 ap, a gyorsaság csontmaszkja (#3792) 308 ap, a gyorsaság ezüst fejpántja (#3807) 308 ap, a gyorsaság ezüst fülbevalója (#3957) 302 ap, a pontosság csontamulettje (#4347) 308 ap, a védekezés csontmaszkja (#4692) 308 ap, a védekezés malachitgyûrûje (#4827) 308 ap, az élet csontmaszkja (#5142) 308 ap, a hatalom csontamulettje (#7047) 370 ap, a harcos kék köpenye (#7887) 364 ap, a gólem kék köpenye (#8337) 364 ap, a tolvaj nagy pajzsa (#9162) 386 ap, a mágus lovagi lemezpáncélja (#10002) 518 ap, a merénylõ hosszú íja (#11172) 386 ap, a tudós bronz mellvértje (#11397) 469 ap, a remete gyalogos lándzsája (#12582) 386 ap, a mentát ezüst fejpántja (#12807) 370 ap, a sebesség malachitgyûrûje (#13377) 370 ap, a majom nagy pajzsa (#14112) 386 ap, a szívósság zangrozi csizmája (#14623) 566 ap, a szívósság sárga öve (#14667) 364 ap, a szívósság csontamulettje (#14697) 370 ap, a gepárd nagy pajzsa (#15462) 386 ap, az elefánt szürke maszkja (#16393) 566 ap, az elefánt hosszúkardja (#16617) 386 ap, a természet elit lemezpáncélja (#16753) 744 ap, a természet ezüst nyaklánca (#16932) 380 ap, a bölcsesség gyalogos lándzsája (#17982) 386 ap, a ragadozó lovagi lemezpáncélja (#19902) 518 ap, a ragadozó díszes köntöse (#20053) 566 ap, a küzdelem aranyozott fülbevalója (#20608) 558 ap, a gyõzelem bronz mellvértje (#20847) 469 ap, a túlélés sárga öve (#21417) 364 ap, a tökéletesség bíbor láncinge (#21732) 546 ap, a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957) 425 ap, a tökéletesség fogazott tõre (#22004) 746 ap, a tûz aranyozott nyaklánca (#22333) 431 ap, a tûz malachitgyûrûje (#22377) 247 ap, a tûz ezüst fülbevalója (#22407) 241 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 108 ap, a jég nagy pajzsa (#22662) 263 ap, a jég csontmaszkja (#22692) 247 ap, a jég fekete csizmája (#22722) 247 ap, a jég kék köpenye (#22737) 241 ap, az enyészet lovagi lemezpáncélja (#23052) 396 ap, az enyészet bíbor láncinge (#23082) 362 ap, az enyészet ezüst fejpántja (#23157) 247 ap, az enyészet fekete csizmája (#23172) 247 ap, az enyészet kék köpenye (#23187) 241 ap, az enyészet átlátszó köntöse (#23202) 247 ap, az enyészet díszes karkötõje (#23292) 247 ap, az enyészet ezüst fülbevalója (#23307) 241 ap, a villám díszes pikkelyvértje (#23517) 297 ap, a villám szürke maszkja (#23593) 419 ap, a villám ezüst fejpántja (#23607) 247 ap, a villám ezüst nyaklánca (#23682) 257 ap, a regenerálódás csillogó fejpántja (#24508) 419 ap, a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 247 ap, a regenerálódás nehéz nyílpuskája (#24687) 297 ap, a regenerálódás gyalogos lándzsája (#24732) 263 ap, a sün csillogó fejpántja (#24958) 419 ap, a sün sárga öve (#25017) 241 ap, a sün aranyozott fülbevalója (#25108) 411 ap, a teknõs ezüst nyaklánca (#25482) 257 ap, a teknõs malachitgyûrûje (#25527) 247 ap, a teknõs nehéz nyílpuskája (#25587) 297 ap, a szalamandra csontamulettje (#25947) 247 ap, a yeti zangrozi csizmája (#26323) 419 ap, a yeti ónixgyûrûje (#26428) 419 ap, a yeti hosszú lándzsája (#26533) 439 ap, a sav kék köpenye (#26787) 241 ap, a sav nehéz nyílpuskája (#26937) 297 ap, az elektromosság szöges pajzsa (#27164) 681 ap, az elektromosság szöges öve (#27268) 411 ap, az elektromosság ónix karkötõje (#27343) 419 ap, az elektromosság kõrisfa íja (#27373) 439 ap, az elektromosság vívótõre (#27403) 419 ap, az elektromosság hosszú lándzsája (#27433) 439 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 247 ap, a légzés ónixgyûrûje (#27778) 419 ap, a légzés díszes karkötõje (#27792) 247 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 65 ap, az angyalok díszes pikkelyvértje (#28017) 297 ap, az angyalok bíbor láncinge (#28032) 362 ap, az angyalok szárnyas sisakja (#28077) 263 ap, az angyalok sárga öve (#28167) 241 ap, az angyalok háromszögszimbóluma (#28212) 257 ap, a bûz fekete csizmája (#29022) 247 ap, a bûz hosszú íja (#29172) 263 ap, a sólyom ezüst nyaklánca (#29532) 257 ap, a sólyom gyalogos lándzsája (#29682) 263 ap. Veszel 3 mágikus védõruhát 1485 aranyért. [ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 545.]

k 2 3 6 99 kaland elvállalása
Hazamész a boltból. (2. kaland:) Ellátogatsz az ásatás színhelyére. Egy rég kiszáradt, meredek falú lávakatlanban bukkantak a varázskönyvtárra, amelyet a Tudósok becsése szerint 3000 évvel ezelõtt épített itt valamilyen, föld alatt élõ mágiahasználó faj. Már az sem volt semmi, hogy az átkozott Xhark varázsló képes volt nyelvüket megfejteni - tudása vele együtt a sírba szállt, amikor tettéért sietve kivégezték. A katlan tetejénél különös védõruhába öltözött tudósok fogadnak. Vezetõjük megkér, hogy te is öltsd fel a magaddal hozott védõruhát.
[Tárgyhasználat: 1 mágikus védõruha]
Kicsit kényelmetlen, de ha kötelezõ, hát kötelezõ. A hangokat is tompán hallod, de azért megérted a vezetõ szavait.
- Védõruha nélkül rövid idõ alatt kiégne belõled a mágiahasználat képessége. Az õsi faj, akinek a könyvtárára bukkantunk, ocsmányabbnál ocsmányabb varázslatokat ismert. Ezek legtöbbje hatalmas területre hatott, és hatóideje több száz, ezer év, talán az örökkévalóság. Nem kétséges, fegyverként használták ezeket a varázslatokat. Különös, hogy sosem hallottunk róluk. - Egy kötéllifttel leengednek benneteket a lávakatlan mélyére. Különös érzés a vulkanikus kõzeten járni. Orrodhoz kellemetlen szag jut el. A tudós rádnézve, magyarázattal szolgál. - Mérgezõ gázok törnek fel a mélybõl. Remélem, képes vagy megóvni magadat.
[Imm.mérg.gázra próba 10-es küszöbre: sikeres]
Bólintasz - a szag kellemetlen, de nem érzel rosszullétet. Idelent egész meleg van. A falat az egyik oldalon a tudósok szétbontották, egy sötét nyílást tárva fel mögötte, amelyet alig-alig világít meg a milgandok derengése. Egy hosszú folyosón mentek végig, amelyet a tudósok vájtak a falba Xhark feljegyzései alapján. Egyszercsak kibukkantok egy hatalmas terembe. Mindenhol polcokat látsz a kõfalba faragva, rajtuk betûkkel telerótt táblácskék ezrei! Mohón nyúlsz a táblácskák után.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Hmmm... háromezer évesek? Igencsak óvatosnak kell lenned! A tudósok kétségbeesett tekintete elõtt, vigyázva leveszel egy táblácskát. Egy sebtiben felállított kõasztalhoz viszed, és ott tanulmányozni kezded. Hmm, az õsi írás! Hozzálátsz, hogy megfejtsd. A tudósok hagynak dolgozni. Órákon át dolgozol, jegyzeteket készítesz.
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Kiválóan haladsz. Végül, mikor már nagyon fáradt vagy, elrakod jegyzeteidet, és távozol. [ld. enc.]
Otthon, miután kipihented magad, még egyszer átnézed a jegyzeteket, hogy elegendõ tudás birtokába jutottál-e már. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.

(3. kaland:) Tudás próbája, hmmm... Hát, lássuk! Jelentkezel Téba Wend fõtanácsnok, aki bevezet egy kényelmesen berendezett barlangszobába. Egy pergament és egy vésõtollat kapsz. A pergamenen kérdések vannak, lehetséges válaszokkal, a helyes választ kell megjelölnöd. Mi sem egyszerûbb! Hozzálátsz a feladat megoldásához, Téba Wend magadra hagy. A kérdések általában olyan információkra vonatkoznak, amelyeket egy megfelelõen tapasztalt galetki akár tudhat is, torzszülöttek képességeirõl, szokásairól, varázslatok mûködésérõl, a Hegy törvényeirõl meg hasonlókról.
[IQ próba 14-es küszöbre: sikeres]
Keményen megizzadsz, de végül sikerül kitöltened a tesztet, majd türelmesen várakozol. Tudás próbája? Bah, nem volt egy nagy dolog! Vársz, amíg Téba Wend fõtanácsnok visszaér. A nagytiszteletû galetki hümmögve végignézi a pergament, majd bólint.
- Az alkalmassági teszt rendben van. Akkor most következzék a Tudás Próbája! - meghökkenten felemelkedsz. A barlang kitágul körülötted, az eddigi kényelmes szobácska helyett egy nagy, cseppkövekkel teli teremben találod magad. Téba Wend sehol, viszont gyanús morgást hallasz az árnyakból. Torzszülöttek! No hiszen, a Tudás próbája... Miféle tudás kell ide? Ellenfeleid egy uthanax (#265) és egy uthanax éjkopó (#278). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az uthanax mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy lélekfacsarást. ( -22 rezisztencia (-22 gyorsaság.).) 65 ép-t sebzõdtél. A csúf gusztustalanság 55 ép-t sebzõdik. A káoszmágus 49 sebzést kap. A manapoid 52 ép-t sebzõdik. Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. Az uthanax 39 ép-t sebzõdik. Az uthanax éjkopó sebzõdik 19 ép-t. A manapoid elmond egy megszakítás varázslatot. Megközelíted az uthanaxot. Az uthanax éjkopó a csúf gusztustalanság felé mozog. A csúf gusztustalanság az uthanax éjkopó irányába megy. Megtámadod az uthanaxot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (82 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (15 sebzés). Az uthanax éjkopó és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. a csúf gusztustalanság ledermed. A csúf gusztustalanság megtántorodik. A csúf gusztustalanság halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az uthanax elvarázsol egy a forrás érintését. A manapoid megpróbálja megszakítani, sikertelenül. Az uthanax elõhív egy antimágikus szféra varázslatot. A manapoid megpróbálja megszakítani, sikertelenül. A manapoid varázshatalma segítségével elmond egy tudatrombolást. Az uthanax rezisztálja. Magában motyogva, a káoszmágus létrehoz egy energiafolyamot. Az uthanax éjkopó megtántorodik. Az uthanax éjkopó 29 ép-t sebzõdik. Az uthanax éjkopó a manapoidot rohamozza. Az uthanax éjkopó a manapoidot támadja. A manapoid megtántorodik. A manapoid holtan terül el. Megtámadod az uthanaxot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (78 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (12 sebzés). Az uthanax halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A káoszmágus elõhív egy halál csókja varázslatot. Az uthanax éjkopót védi rezisztanciája. Az uthanax éjkopó máris elõtted terem! Megközelíted az uthanax éjkopót. Az uthanax éjkopó rád támad. Megpróbál megmarni fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-18% támadás). Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy halál csókját. Az uthanax éjkopó 56 sebzést kap. Az uthanax éjkopó rád támad. Beléd próbál marni fogával. (24 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Odacsap neked jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-18% támadás). Regenerálsz (+3 ép)
*** 5. KÖR *** A káoszmágus elõhív egy halál csókja varázslatot. Az uthanax éjkopó ellenáll a varázslatnak. Támadod az uthanax éjkopót. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (60 ép-t sebeztél). Az uthanax éjkopó kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 247 sebzést okoztál, és 126 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a csúf gusztustalanság: 0/100, a káoszmágus: 143/49, a manapoid: 0/103.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+107%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 11%. Elrakod a zsákmányt, ami a szellemek díszes köpenye, egy uthanax talizmán, egy éjkopó nyakörv és 121 arany. [ld. enc.] A káoszmágus táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Piknik idõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+43% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 24 ép-t. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-5 vp.) 20 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 27 ép-t. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-5 vp.)
- Nagyszerû! - hallod a fõtanácsnok tapsát. Ismét a korábbi olvasószobában találod magad, a torzszülöttek tetemei sehol! - Egy uthanax talizmán? - téved Téba Wend pillantása a kezedben tartott tárgyra. - Köszönöm! - ezzel elveszi, és zsebrevágja.
- Nos, a Tudás próbája - ha az alkalmassági tesztet leszámítjuk, valójában öt lépésbõl áll. Öt igen hasonló lépésbõl! - lóbálja meg elõtted az uthanax talizmánt. - A próbát egyszer teljesíteni, szerencsés véletlen. Kétszer, a véletlenek különleges összejátszása. De ötször - ez azt jelenti, hogy nem csak képes vagy egy feladat legyõzésére, de ugyanezt a teljesítményt bármikor tudod hozni. Ha ötöt összegyûjtöttél az éjkopó nyakörvekbõl - bök a kezedben lóbált tárgyra - AKKOR teljesítetted a Tudás Próbáját, és megkapod az érmet, amelyet a helytartó vár el tõled! Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, manapoid újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(6. kaland:) Felkeresed a templomot, és közlöd az elsõ szembejövõ pappal, hogy Szershh atyát keresed. Õ bólint, és távozik, majd kisvártatva visszatér a pappal.
- Atyám, készen állok a Hit próbájára! - hajolsz meg elõtte.
- Nagyszerû! Kérlek, kövess, gyermekem. - Szershh atya egy apró kis imafülkébe vezet. - Hunyd be a szemed, meditálj, ifjú galetki, gondold át a világ dolgait, és erõsödj meg hitedben! Milgandoltáskor visszatérek érted. Összesen öt gyakorlaton kell átesned ahhoz, hogy elnyerhesd az érmét.
Huh, jó kis várakozásnak nézel elébe! De azért megpróbálsz aszerint cselekedni, ahogy a pap kérte.
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Az apró fülke kényelmetlen ugyan, de egy megfelelõen rugalmas galetki el tud itt is helyezkedni úgy, hogy ne legyenek problémái egy sok sok órás meditálástól. Lehunyod szemed, és próbálod gondolataidat fókuszálni. Talán a magány és a sötétség teszi, talán a hely különleges szelleme, talán mindkettõ. Egy idõ múlva lehunyt szemhéjadon át is képeket és hangokat kezdesz látni. Transzba kerülsz, észre sem veszed, hogy lélekenergiád kezd elszivárogni! (-1 képességpont.)
Hirtelen felpattan a szemed - vagy csak ezt álmodod? Egy óriási barlangteremben állsz, óriási orglingok imbolyognak körülötted! "Szolgákra van szükségem" gondolod kétségbeesetten. Ellenfeleid 2 orgling melák (#157) és egy orgling birkózó (#279).

*** 1. KÖR *** A káoszmágus ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. orgling melák 28 ép-t sebzõdik. A 2. orgling melák sebzõdik 28 ép-t. Az orgling birkózó sebzõdik 24 ép-t. A manapoid elmond egy annihiláció varázslatot. Az 1. orgling melák eltûnik. Az orgling birkózó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling birkózó odajön hozzád. A csúf gusztustalanság a 2. orgling melák felé mozog. A 2. orgling melák a csúf gusztustalanságot rohamozza. Megtámadod az orgling birkózót. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (67 ép-t sebeztél). Az orgling birkózó rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. (31 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-3 ép.) A csúf gusztustalanság és a 2. orgling melák egymással harcolnak. a 2. orgling melák kontaktmérget kapott. A 2. orgling melák hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy energiafolyamot. Az orgling birkózó megtántorodik. Az orgling birkózó 27 sebzést kap. A manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy annihiláció! Az orgling birkózó eltûnik. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a csúf gusztustalanság: 44/0, a káoszmágus: 107/0, a manapoid: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Szolgáidnak is jut 2%. Elteszed a zsákmányt, ami a jég zangrozi csizmája, a sólyom zöld köntöse, egy birkózó fétis és 115 arany. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 26 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 2 életpontot. (-5 vp.)
Ismét felpattan a szemed - a sötét fülkében vagy még mindig. Tehát álom volt az egész... Milgandfény vakít el. Mikor látásod kitisztul, Szershh atya mosolygó arca nyomakodik a képbe.
- Hogy telt a meditáció, Callisto?
- Eh, izé... - ezzel a tekinteted a kezedben tartott birkózó fétisre téved. Szóval mégsem álmodtad? Megpróbálod elrejteni, de az atya csak bólint.
- Látom, a meditációs szint azon mélységeibe jutottál el, amikor már képes vagy az álmok világából anyagot teremteni. Ez a kulcs a legõsibb varázslatokhoz! - leheli képedbe. Az összhatást rontja, hogy érezhetõen nagy mennyiségû barlangi hagymát evett. Lássuk, hányadszorra vagy itt... Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.

- Nos, voltál a remeténél? - fogad Troy. Biccentesz.
- Mulatságos egy figura... - mondja õ elgondolkodva, de látszik, hogy õ egyáltalán nem így gondolja. - vagy, inkább szánalmas? Vagy olyan bölcs, hogy az túl van a mi megértésünkön... A magány sohasem a jó út, Callisto. Aki egyedül marad, az MINDENT elveszített, csak esetleg még nem tud róla. Soha ne maradj egyedül. - egy darabig töprengõn néz a távolba, majd mintegy feleszmélve, így szól: - Nos, akkor folytatom a történetet, ahogy megígértem.
- Rintelki Anator felkereste a remetét. És döbbenten bámult az apró, öreg galetkire, aki nem ugyanaz volt, mint a korábbi remete.
- Izé... Hol van az elõzõ remete? - kérdezte.
- Az elõzõ remete? - kérdezett vissza az apró figura, csodálkozva. - Ne tréfálj velem, te lárva! Tizenöt éve élek ebben a barlangban, és nem osztottam meg senkivel!
Anator közelebb lépett, és belebámult a galetki arcába, de semmi kétség nem volt: ez a remete hasonlított az elõzõre, nagyon hasonlított, de mégis, biztos volt benne, hogy teljesen más valaki volt, mint akivel korábban beszélt. De mit tehetett volna? Belement a játékba.
- Néhány napja jártam itt, beszélgettünk. Az Ellenségrõl, a gyengéjérõl, a különleges képességemrõl. Emlékszel?
A remete elgondolkodva bólintott.
- Furcsa egy nap volt... azt hiszem, nem voltam teljesen magamnál, nem akarom részletezni, miért, de azt hiszem, érted. - Anator nem értette. - Mindenesetre, átgondoltam a dolgot. Felejtsd el azt, amirõl akkor beszéltünk. Felejtsd el, különben úgy jársz, mint a renegát.
- A renegát? Hát tudsz róla?
- Én mindenrõl tudok. Hiszen én vagyok a remete! - azzal cinkosan hunyorított egyet. - A renegátért nem kár. Õ kitaszított volt, megérdemelte a halált. De érted kár lenne. A galetki faj egyik büszkesége lehetnél, kár lenne eldobni az életedet!
Anator teljesen megzavarodott. Ez meg micsoda? Burkolt fenyegetés? Már abban sem volt biztos, hogy tényleg egy másik remete áll elõtte. Ezek az apró, töpörödött figurák, mind annyira egyformák. Számos alkalommal meglátogatta, mégsem figyelte meg igazán. De nem, a megérzésekre mindig hagyatkozni kell, apjától is ezt tanulta. Ez a remete egy másik.
- Rendben van, köszönöm a tanácsodat. Azt hiszem, meg is fogadom... Tényleg semmi értelme nem lenne a renegát útját járni.
Ahogy visszafelé indult, mintha valamiféle álomból ébredt volna. Egy lépést el is vétett, majdnem kitörte a bokáját. És ekkor rátört a bûz, az émelyítõ métely, nemcsak kezével, nyelvével, szájpadlásával is érezte. Nem bírta visszatartani, kiadta a gyomra tartalmát, és addig ott állt, üres gyomra még hosszú ideig görcsben rángott, amikor már rég nem volt benne semmi. Mi volt ez? Mi történt? Nem akarta tudni, csak menekülni akart innét. Futva tette meg az utat hazáig, barlangbejáratát elbarikádozta, tüskecsapdáját beélesítette, hivatlan látogató ide be nem teszi a lábát.
Aznap éjjel Anator ismét szinte alig aludt. Kérdések gyötörték, bár a rosszullét most hamar elmúlt, sokkal hamarabb, mint korábban, mégsem volt kétsége, mit érzett. Mi történhetett? Mindig intelligensnek tartotta magát, imádta a fejtörõket, de ez valahogy más volt, a bõrére ment. Segítséget kell kérnie valakitõl. A remetében többé nem bízhat. Kell valaki, akivel ezt a rengeteg dolgot megoszthatja, hiszen a galetki faj lehet a tét. És minden nap számít, ki tudja, az ügynök mikor találja meg az utat a felszínre! Hosszasan töprengett, kiben bízhatna meg. Végül rádöbbent, hogy él valaki a szinten, aki segíthet neki. Énoszi Wart, apja egykori tanítványa, mostanra tekintélyes varázsló, a mágustoronyban dolgozik. Már több alkalommal összefutottak, és biztosította Anatort, hogy ha bármilyen problémája akad, forduljon hozzá bizalommal. Anator nem igazán volt híve a protekciónak, és nem is akart az ügybe ártatlan galetkiket belerángatni, de nem volt más választása. Végül, megnyugodva, hogy megtalálta a megoldást, sikerült elaludni hajnalban.
- Ennyi volt mára! - vált hangnemet Troy. Egycsapásra kizökkensz a varázslatból, amely mindig maga alá von, ha a bárd mesélni kezd. Egy pillanatig tétován pillantasz magad köré, nem is tudod pontosan, hogy hol vagy. Aztán, mikor elköszönnél, már nem is látod Troyt sehol. Csak egy cédulát találsz a kövön, rajta a következõ felirattal: 3 gólemagyag. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Ismét tanultál valamit: +1 jéglehelet; [146 TVP-t használtál fel, maradt még 399.]

ftk 1 4 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed, és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy démonkutya (#323) [aura: 18-as méretû 25-ös szintû fog.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. A démonkutya immúnis a varázslatra. A manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy annihiláció. A démonkutya ellenállt a varázslatnak. Megközelíted a démonkutyát. A démonkutya odajön hozzád. A csúf gusztustalanság a démonkutyát rohamozza. Támadod a démonkutyát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (72 ép-t sebeztél). A körülötted lebegõ bûz lángra lobban! (-3 ép.) A démonkutya rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (38 ép-t sebzõdtél). Lekever egyet jobb mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). A csúf gusztustalanság a démonkutyát támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiafolyam. A démonkutya rezisztálja. A manapoid ellõ egy annihiláció varázslatot. A démonkutya megúszta! Támadod a démonkutyát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (68 ép-t sebeztél). A körülötted lebegõ bûz lángra lobban! (-3 ép.) A démonkutya téged támad. Megpróbál megmarni fogával. (33 ép-t sebzõdtél). Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Lekever egyet bal mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). A csúf gusztustalanság a démonkutyát támadja. A csúf gusztustalanság halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a káoszmágus elmormol egy halál csókját. A démonkutya 106 ép-t sebzõdik. A manapoid ellõ egy annihiláció varázslatot. A démonkutya ellenáll a varázslatnak. Megtámadod a démonkutyát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (78 ép-t sebeztél). A körülötted lebegõ bûz lángra lobban! (-3 ép.) A démonkutya rád veti magát. Harapni próbál fogával. (34 ép-t sebzõdtél). Bever egyet jobb mancsával. (17 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal mancsával. (19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 218 sebzést okoztál, és 206 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a csúf gusztustalanság: 72/106, a káoszmágus: 106/0, a manapoid: 0/0.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 27 ép-t. (-5 vp.) 27 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) 24 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) 25 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 29 ép-t. (-5 vp.) Gyógyulsz 28 életpontot. (-5 vp.) 22 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél szívósság tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. - És most, mászás - ordít rád a próbamester. Hát nem errõl volt szó, de akkor legyen mászás... szerencsére a kötélen vannak csomók, így iszonyatosan könnyû megmászni. Kár, hogy nem látod a végét. Azért mászni kezdesz felfelé, hátha van teteje.
[Szívósság próba 7-es küszöbre: sikeres] De úgy látszik nincs neki. Sebaj, azért te csak mászol tovább... és tovább... és tovább... végül szívósságod meghozza gyümölcsét, felérsz a kötél tetejére, és megkongatod az ott lévõ harangot. Büszke lehetsz magadra, igazán kitartó, szívós alak vagy! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal meggyõzõkészség tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Egy orgling szolgát kell meggyõznöd róla, hogy etesse meg óriáspókokkal a szemközt kiláncolt bömbölõ arénarémet.
[Meggyõzõkészség próba 9-es küszöbre: sikertelen] Azt sem tudod, hogyan fogj hozzá, hiszen ki lenne az az õrült, aki egy bömbölõ arénarém közelébe merészkedik? Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[74 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

szh 1 2 3 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A csúf gusztustalanság pihenni fog. A káoszmágus pihenni fog. A manapoid pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 226 vadászat
[Manapoid figyelõ torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Útközben észreveszel egy muskilt. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy bjöltreodrok (#237).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a bjöltreodrokot. A bjöltreodrok közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a bjöltreodrokot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (81 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (4 sebzés). A bjöltreodrok rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) Odaken neked bal mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Kronózott! (-1 TVP). Pofáját nagyra tátva harap fogával. (34 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja (-1 TVP). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a bjöltreodrokot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (74 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (6 sebzés). A bjöltreodrok téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (13 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) Lekever egyet bal mancsával. (8 ép-t sebzõdtél). Ah, kronofúzió (-1 TVP). Acsarogva harapni próbál fogával. (29 ép-t sebzõdtél). Kronózott! (-1 TVP). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a bjöltreodrokot. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (71 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (5 sebzés). A bjöltreodrok rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja (-1 TVP). Odaken neked bal mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Idõdet lopja (-1 TVP). Elõrehajolva harapni próbál fogával. (30 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 241 sebzést okoztál, és 161 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-5 vp.) 28 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 26 életpontot. (-5 vp.) Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 26 ép-t. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 1 ép-t. (-5 vp.)
[44 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

vd 226 vadászat
[Manapoid figyelõ torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy vízelementál (#259).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a vízelementált. A vízelementál közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a vízelementált. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (87 ép-t sebeztél). A vízelementál rád támad. Odaken neked jobb mancsával. (41 ép-t sebzõdtél). Megpróbál benyomni neked bal mancsával. (44 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a vízelementált. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (84 ép-t sebeztél). A vízelementál halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 171 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+136%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a káosz döbbenetes lándzsája és 54 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 28 életpontot. (-5 vp.) Gyógyulsz 26 életpontot. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 25 ép-t. (-5 vp.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

vd 226 vadászat
[Manapoid figyelõ torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 tokin kaktuszt. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy orgling szatócs (#253).

*** 1. KÖR *** Az orgling szatócs irányába mozogsz. Az orgling szatócs feléd rohan. Az orgling szatócsot próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (71 ép-t sebeztél). Az orgling szatócs téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (19 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -9 vastag bõr.) Feléd üt bal mancsával. (25 ép-t sebzõdtél). Elszívja 14 vp-det. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-7 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szatócs elõhív egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás. Megtámadod az orgling szatócsot. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (79 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az orgling szatócsot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (81 ép-t sebeztél). Az orgling szatócs rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. (30 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -6 vastag bõr.) Odacsap neked bal mancsával. (35 ép-t sebzõdtél). Elszívja 14 vp-det. Szagától fuldoklasz. (-6 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Az orgling szatócs elmond egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás. Megtámadod az orgling szatócsot. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (73 ép-t sebeztél). Az orgling szatócs holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 304 sebzést okoztál, és 122 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+140%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": a szalamandra kék köpenye és 53 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 26 életpontot. (-5 vp.) 26 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 25 életpontot. (-5 vp.) 30 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 3 ép-t. (-5 vp.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

vd 226 vadászat
[Manapoid figyelõ torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226).

*** 1. KÖR *** Az 1. manapoid figyelõ elõhív egy a forrás érintése varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. manapoid figyelõ létrehoz egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy a forrás érintését. Megközelíted az 1. manapoid figyelõt. Támadod az 1. manapoid figyelõt. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (56 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (11 sebzés).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid figyelõ elvarázsol egy parancsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. manapoid figyelõ létrehoz egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Heves kézmozdulatok közepette az 1. manapoid figyelõ elmormol egy parancsot. Ellenállsz a varázslatnak.
*** 4. KÖR *** Az 1. manapoid figyelõ varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. manapoid figyelõ elmormol egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz.
*** 5. KÖR *** Az 1. manapoid figyelõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! A varázslat nem hatott rád. A 2. manapoid figyelõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. manapoid figyelõt próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (63 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (10 sebzés). Az 1. manapoid figyelõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 140 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

vd 226 vadászat
[Manapoid figyelõ torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Egy szakadozott kötélnek ütközöl, amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda? Egy remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg más dolgod van, majd késõbb visszajössz. (201. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeleid egy elemi mágus (#255) és egy kõtroll (#196).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elemi mágus létrehoz egy savcsapást. 50 ép-t sebzõdtél. Megrohamozod a kõtrollt. A kõtroll közelebb jön, hogy támadhasson. A kõtrollt próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (79 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (14 sebzés). A kõtroll téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (41 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+3 ép) A kõtroll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az elemi mágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savcsapás! 40 ép-t sebzõdtél. Megtámadod a kõtrollt. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (76 ép-t sebeztél). Illatozol (10 sebzés). A kõtroll halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az elemi mágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. 49 életpontnyit sebzõdsz. Az elemi mágus irányába mozogsz. Az elemi mágust próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (87 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (14 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 280 sebzést okoztál, és 180 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 24 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) 26 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-5 vp.) 25 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 23 életpontot. (-5 vp.) Gyógyulsz 24 életpontot. (-5 vp.) Gyógyulsz 25 életpontot. (-5 vp.) 1 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

v 146 18 15 146. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

a 5778 339 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Saltarello részére 1 lidércvelõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

a 3843 347 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Antox Worlaust részére 1 vízelementál plazmát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

forduló vége
Nocsak, vizsgálod a tárgyaidat: elrohadt 1 vízelementál plazma.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenó élõsködõ (#420) [aura: 12-es méretû 18-as szintû jobb csáp.] és egy xenomorph gyermek (#421).

*** 1. KÖR *** A xenomorph gyermek varázshatalma segítségével elmond egy savcsapást. Ellenállsz a varázslatnak. Megrohamozod a xenó élõsködõt. A xenó élõsködõ máris elõtted terem! Támadod a xenó élõsködõt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (59 ép-t sebeztél). A xenó élõsködõ rád veti magát. Odacsap neked jobb csápjával. (21 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Meglóbálva zúz bal csápjával. (23 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás). Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése van! (-1 TVP) Bûze fojtogat. (-2 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a xenomorph gyermek elmormol egy savcsapást. 104 ép-t sebzõdtél. A xenó élõsködõ téged támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-21% támadás). Meglóbálva zúz jobb csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Kronózott! (-1 TVP). Bûze kellemetlen számodra. (-3 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 215 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. A kör során összesen 1727 sebzést okoztál, és 1129 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 140 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 520 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Callisto, egy apró, vörös-barna ruhát viselõ, okos, barna szemû, vidám nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 222. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 / 2.34
[2] IQ: 13 / 6.63
[3] ügyesség: 11 / 6.80
[4] egészség: 11 / 0.01
[5] mágia: 17 (19) / 7.39
[6] gyorsaság: 33 (31) / 2.60
[9] Méret/ép: 204 (206) / 1
Min. méret: 151
Barlangméret: 205
PONTJAID
Varázspont: 244 / 13
Képességpont: 268 / 50%
Hõsi pont: 54 (3)
Tám.bónusz: 14%
Véd.bónusz: 30%
Galetki erõ: 872 / 240
Hírnév : 1782
Jóllakottság: 193%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 62 (0)
Galetki gyõzelmek: 25 (0)
Torzsz. csaták: 1283 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 1040 (4)
Leölt torzszülött: 1955 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 64 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: kutató (55)
Speciális képességeid:
+10 gyógynövények, +8 v.ital fõzés, +55% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 15 gólemagyagot! 2.) Hajtsd végre az 63-as Klánfeladatot (KK 63)! (összesen 40 TVP-t igényel) [számláló: 1] 3.) Hajtsd végre az 62-es Klánfeladatot (KK 62)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 34 (39) / 3.64 [15] regeneráció: 3 (5) / 0 [17] vastag bõr: 15 / 0.29
[18] tûzimmunitás: 5 (13) / 0 [20] savimmunitás: 1 (9) / 0.40 [21] elkt.immunitás: 11 (19) / 2.40
[22] imm.mérg.gázra: 3 (11) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 1 / 0.09 [24] rezisztencia: 27 (39) / 0.56
[25] illat: 12 / 0 [26] lõfegyver: 27 / 4.93    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 14 / 2.92 [46] csapdaészlelés: 11 / 1.24 [47] zárnyitás: 12 / 0.82
[48] mászás: 12 / 0.53 [49] rugalmasság: 7 (9) / 0.95 [50] meggyõzõkészség: 7 / 6.13
[51] transzformáció: 10 / 2.80 [52] auraészlelés: 7 (9) / 5.22 [53] ékszerészet: 3 / 2.40
[54] kereskedelem: 10 / 5.29 [55] szívósság: 13 (17) / 1.64 [56] varázsitalfõzés: 4 (12) / 2.96
[57] gyógynövények: 10 (20) / 3.16 [58] nyomkeresés: 13 / 11.14 [59] vezetõkészség: 6 / 0.60
[62] lopás: 3 / 1.25 [63] éberség: 10 / 3.35 [64] átokszórás: 4 / 2.80
[65] álcázás: 24 (26) / 0.60 [66] lopakodás: 9 / 1.88 [67] régészet: 26 (27) / 15.87
[68] zene: 9 / 0.50 [69] tanulás: 13 / 7.75 [70] idézés: 6 / 0.69
[71] javítás: 14 / 4.10 [72] építés: 13 (16) / 5.31 [73] felderítés: 4 / 3.52

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 3 / 1.29 [101] szakért.: 6 / 2.13     kõmûves kalapács
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 3 / 0.60     Trollagyar
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.50      
bal csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 2 / 0.50      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 (5) / 2.08 [142] átok: 5 (6) / 0.06 [36] csábmosoly: 4 (5) / 0.06
[42] csendvarázs: 4 (5) / 0.06 [164] dermesztés: 6 (7) / 0.06 [149] dimenziókapu: 8 (9) / 0.22
[11] elektromos kéz: 8 (10) / 1.04 [10] energiatüske: 1 (3) / 0.08 [29] életszívás: 6 / 2.57
[152] felejtés: 6 (7) / 1.60 [17] gránitbõr: 7 / 0.72 [13] jégcsóva: 5 (7) / 0.12
[15] jégpajzs: 1 (3) / 0 [163] kineport: 9 (11) / 1.88 [154] kisebb erõpajzs: 1 (2) / 0
[27] kisebb gyógyítás: 17 / 7.83 [146] kontakt.õseiddel: 8 (9) / 5.63 [157] láthatatlanság: 4 (5) / 1.12
[165] manafókuszálás: 5 (7) / 0.24 [155] nagyobb erõpajzs: 8 (9) / 0.24 [38] parancs: 3 (4) / 0.06
[30] sorvasztás: 1 / 0 [159] szellemidézés: 5 / 3.86 [140] szellemkalapács: 1 (2) / 0
[176] szélpajzs: 1 (2) / 0 [16] tûzpajzs: 7 (9) / 0 [14] vakító fény: 4 (6) / 1.08

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 22                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] csúf gusztustalanság 74/74 119% 165% 6 / 4.36 nem harcol
[2] káoszmágus 80/31 107% 195% 9 / 8.74 nem harcol
[3] manapoid 58/58 106% 154% 5 / 0.25 nem harcol
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 20

MAKRÓID
1. Makró
ism 7
vd 216
p
2. Makró
be 9 5
e 9 90
sza 1 50 1
sza 2 50 1
mak 3
mak 4
3. Makró
h 14 29 35
h 64
4. Makró
bsz
v 159 5778 3
ad 10
5. Makró
kf 22693 22738 22826 29577
ho 30
k 80
kf 29577 22826 29428 29503

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled #198. Prioritás: 100.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #157. Prioritás: 100.
5: Lõfegyver használata ha ellenfeled #216. Prioritás: 100.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #227. Prioritás: 80.
7: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #227. Prioritás: 90.
8: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #227. Prioritás: 90.
9: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #332. Prioritás: 150.
10: jéglehelet használata ha ellenfeled #332. Prioritás: 149.
15: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #339. Prioritás: 250.
16: jéglehelet használata ha ellenfeled #339. Prioritás: 249.
3: életszívás t.var. a harc 3. köréig, Prioritás: 80, és ha ellenfeled #197.
11: jéglehelet használata a harc 3, körétõl, és ha ellenfeled #223.
13: jéglehelet használata a harc 2, körétõl, és ha ellenfeled #223.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 100 0 50 27 9; VI erõ:200% ép:30%; PV 8 3 5; PSZ 45 46 47 67; HE 1; HU 5 1 80 11 26;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 5778 339 1; A 3843 347 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 8.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (4. épület), #6 (9. épület), #34 (2. épület), #50 (20. épület), #406 (221. forduló), #201 (222. forduló).

SZÖVETSÉGED: Magiszterek (#15002). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 8791. Jelenleg a füvészkert építésén dolgozol, eddig 106 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Lord Akryl. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 18 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség fekete csizmája (#17772) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a hatalom zangrozi csizmája (#6973)
1 a jég díszes köpenye (#22738) 1 a jég nagy pajzsa (#22662) 1 a jég szürke maszkja (#22693)
1 a jég vas mellvértje (#22648) 1 a jég zangrozi csizmája (#22723) 1 a légzés zangrozi csizmája (#27673)
1 a mágus ezüst fejpántja (#10107) 1 a mágus szárnyas sisakja (#10077) 1 a merénylõ ezüst fejpántja (#11007)
1 a sebezhetetlenség bíbor láncinge (#19482) 1 a sólyom csillogó fejpántja (#29458) 1 a sólyom díszes köntöse (#29503)
1 a sólyom ezüst láncinge (#29383) 1 a sólyom sárga öve (#29517) 1 a sólyom szarvas sisakja (#29428)
1 a sólyom vaspajzsa (#29413) 1 a sólyom zöld köntöse (#29501) 1 a szalamandra kék köpenye (#25887)
1 a szellemek díszes köpenye (#15088) 1 a teknõs fekete csizmája (#25422) 1 a teknõs szürke maszkja (#25393)
1 a természet sárga öve (#16917) 1 az angyalok szürke maszkja (#28093) 1 az angyalok zangrozi csizmája (#28123)
1 az elfek fekete csizmája (#10572) 1 az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) 1 az ellenállás fekete csizmája (#28572)
1 az energia szürke maszkja (#18643) 1 az erõ szarvas sisakja (#1528) 2 ében láncing (#134)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 1 khaldoran öv (#137) 1 Khazidax koponyája (#259)
* 1 krakoch csizma (#312) 1 mintrogi erõöv (#262) * 1 nagyobb jégöv (#185)
1 orglingbõr öv (#395) * 1 Pszichoklenész sisakja (#263) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232)

Ékszerek, kincsek
2 a bûz díszes karkötõje (#29142) 1 a harcmûvész háromszögszimbóluma (#13812) 1 a hatalom ezüst fülbevalója (#7107)
1 a hatalom malachitgyûrûje (#7077) 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a jég márványgyûrûje (#22826)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a kígyó háromszögszimbóluma (#19212) 1 a mágus aranyozott fülbevalója (#10258)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a remete aranyozott fülbevalója (#12508) 1 a sebezhetetlenség ónix karkötõje (#19693)
2 a sólyom díszes karkötõje (#29592) 1 a sólyom ezüst fülbevalója (#29607) 1 a sólyom háromszögszimbóluma (#29562)
1 a sólyom malachitgyûrûje (#29577) 2 a sólyom ónix karkötõje (#29593) 1 a sólyom ónixgyûrûje (#29578)
1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a természet kõamulettje (#16946)
1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) * 1 a tudás zafírja (#150) 1 a tûz keresztszimbóluma (#22363)
1 a védekezés csontamulettje (#4797) 1 a villám díszes karkötõje (#23742) 30558 arany (#1)
* 3 arany orgling fétis (#296) 1 az angyalok bronz amulettje (#28198) 1 az angyalok csontamulettje (#28197)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az erõ aranyozott fülbevalója (#1708) 1 az erõ csontamulettje (#1647)
* 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) 1 az ügyesség aranyozott fülbevalója (#2608) 1 az ügyesség háromszögszimbóluma (#2562)
491 drágakõ (#2) * 1 Fénygyûrû (#301) * 1 galetki érdemérem (#276)
1 Laillia talizmánja (#319) 1 nilbongi kitûzõ (#311) * 4 orgling fétis (#269)
* 1 óriás fülbevaló (#225) 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 uthanax talizmán (#335)
8 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
114 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 8 fekete dukát (#218) 1 fekete kõrúd (#510)
1 jegyzet (#342) 5 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)
2 mágikus védõruha (#341) 1 õskõ (#8) 5 petrilíbium üvegcse (#492)
1 Urgod kémszeme (#533) 7 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bölcsesség rövid tõre (#17952) 1 a bûz hosszúkardja (#29217) 1 a káosz döbbenetes lándzsája (#14844)
4 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a mágus nehéz nyílpuskája (#10287) 1 a regenerálódás kõrisfa íja (#24673)
1 a regenerálódás nehéz nyílpuskája (#24687) 1 a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) 1 a sün hosszú íja (#25122)
1 az angyalok nehéz nyílpuskája (#28287) 1 az erõ görbekardja (#1766) * 1 kõmûves kalapács (#250)
1 rubin mágusbot (#261) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
7 csapdaészlelés itala (#65) 39 csótányláb (#25) 19 elfu moha (#33)
59 elonotichlan (#31) 2 gázlehelet itala (#57) 51 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 28 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52)
1 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108) 1 kalmárok itala (#66)
1 kék manaital (#75) 7 kihívás itala (#68) 2 kincskeresés itala (#64)
37 liánvirág (#24) 38 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51)
9 mézfû (#29) 54 mitulen fû (#20) 15 muskil (#37)
3 narancs gyógyital (#80) 5 óriásnövés itala (#60) 1 õsmágus szájvize (#69)
4 parafû (#41) 40 ragálygomba (#26) 35 rémcserje (#34)
2 sárga gyógyital (#61) 45 sárkányvirág (#32) 13 sötét mák (#23)
7 szemani gomba (#36) 43 tejfonál (#28) 6 tokin kaktusz (#40)
20 üvegcse (#14) 7 védelem itala (#59) 12 velparaj (#35)
15 waarkin (#38) 23 winropu moha (#22) 9 xita uborka (#39)
2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
61 barna manakõ (#149) 1 birkózó fétis (#345) 3 bolhedor szárny (#15)
8 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 1 duzzadt xenópete (#479)
1 éjkopó nyakörv (#343) 39 ekinda haj (#147) 30 elektronit (#141)
1 fókuszrubin (#337) 1 gólemagyag (#330) 4 húsevõ bibe (#151)
3 káoszkígyó pikkely (#230) 2 khazdar taréj (#268) 3 kõtroll szem (#274)
1 lidércvelõ (#339) 3 mandibula (#157) 4 molitár háj (#165)
1 nohnetár gumó (#212) 2 óriási xenópete (#480) 298 õsi relikvia (#17)
4 patkányfog (#270) 23 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236)
11 smaragd esszencia (#229) 9 szirénhaj (#293) 33 szójer csáprágó (#231)
13 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség nehéz nyílpuskája #21987 (13), a gladiátor görbekardja #6266 (9), az ellenállás csonttõre #28751 (5), a tökéletesség rövid tõre #22002 (12), a mágus malachitgyûrûje #10227 (11), a bûz görbekardja #29216 (5), a tökéletesség görbekardja #22016 (11), a harcmûvész hosszúkardja #13917 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mitulen fû (#20), 2 mágikus védõruha (#341), 1 jegyzet (#342), 1 a szellemek díszes köpenye (#15088), 1 éjkopó nyakörv (#343), 2 aranydukát (#437), 1 a jég zangrozi csizmája (#22723), 1 a sólyom zöld köntöse (#29501), 1 birkózó fétis (#345), 1 a káosz döbbenetes lándzsája (#14844), 1 a szalamandra kék köpenye (#25887), 1 muskil (#37), 1 óriási xenópete (#480).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1342 arany (#1), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 üvegcse (#14), 1 mézfû (#29), 1 hónakkupók (#30), 1 vízelementál plazma (#347).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ISPOTÁLY (#57)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 125 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: gyógyító kamra (#25), hûtõkamra (#43)
Leírás: Eddig is gyakran látogattad a gyógyító kamrát, de sajnos szakszerû segítség és gyógyszerek nélkül csak a saját tudásodban, a gyógyfüvekben, és fájdalomcsillapító gyanánt, az ivó erõsebb italaiban bízhattál, ha egy-egy csúnyább sebet kellett ellátni. Most azonban végre megnyílt szövetségetek elõtt a lehetõség, hogy szakszerû ápolót alkalmazzatok a császári szint egyik felcserének személyében, aki számotokra eddig ismeretlen kotyvalékokat (melyek tárolása speciális körülményeket igényel) és módszereket alkalmaz. Ezentúl a BSZ 5 parancs hatására 25x annyi Ép-t nyersz vissza, mint a lakószinted, valamint a gyógyítás parancsod is hatékonyabb lesz (mintha egészséged 5-tel magasabb lenne).



MÁGIKUS VÉDÕRUHA (341. TÁRGY)
Bizonyos, káros mágikus sugárzásokkal sújtott területeken elengedhetetlen, hogy az ember védõmágiát, vagy azzal átitatott védõruhát használjon. A mágikusan fertõzött szinteken ez alapfelszerelés, amelyet a boltban is megvásárolhatsz. Viseléséhez nem kell a KF parancsod kiadnod, azon kalandok során, amikor szükséged van rá, automatikusan felveszed. A védõruha általában csak egyszer használható, használat után meg kell semmisíteni.



JEGYZET (342. TÁRGY)
Saját összefoglalásod mindarról, amit sikerült egy õsi nyelvrõl megtanulnod. Ha elegendõ ilyen jegyzeted összegyûlik, képes leszel már bizonyos dolgokat megérteni, amit ezen a nyelven írtak!



UTHANAX ÉJKOPÓ (278. LÉNY)
A nagyobb hatalmú uthanaxok háziállatai ezek a fekete szõrû, vörösen izzó szemû éjkopók. Leheletük a halált árasztja, mancsuk feltépi a torkodat, mielõtt észbe kapnál! Az uthanaxhoz - más lényekkel ellentétben - nem mentális bûbáj köteléke csatolja õket, társak voltak már azelõtt, hogy a galetkik a Hegy mélyére vonultak volna.



ÉJKOPÓ NYAKÖRV (343. TÁRGY)
Az uthanaxok éjkopói nyakörvet viselnek, jelölve, hogy nem egy elvadult állatról van szó, hanem egy gazdával bíró, képzett fenevadról. Nem átadható.



BIRKÓZÓ FÉTIS (345. TÁRGY)
Legyõzve az orgling birkózót, letéped nyakából a fétist. Apró csontokból fûzött dísztelen amulett. Legegyszerûbb lenne talán eladni vagy eldobni - de aztán meggondolod magad.



DÉMONKUTYA (323. LÉNY)
A más létsíkokon élõ démonurak ölebei ezek a számunkra igencsak hatalmasnak és veszélyesnek látszó szörnyetegek. Szerencsére itt, a hegy mélyén nincsenek annyira erejük teljében, mint a démonok létsíkján élõ társaik. De vajon miért, és hogyan került ez a példány a hozzá képest igencsak csekély hatalmú elmanakh szolgálatába?




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.