Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi rin
Küldd el képeslapként!
"Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítő munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 01:58:15 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8788-69

Karakterszám: 8788 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 69 Játékhét: 88
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 2
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. júl. 21. 9h:01'
A következõ fordulód táplálható: 2003. júl. 24.

Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!

DARATH FORGEN KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 52 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 5. NAP ** Látogatód érkezik, aki Krabnordar Evlon, egy szálas termetû, borzongató tekintetû férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az ügyesség halotti maszkja, az óriás sárgaréz nyaklánca, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a tûz fogazott kardja, a törpék kerek pajzsa, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, ében láncing, a gladiátor zöld köntöse. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Krabnordar Evlon Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)15 (+0)30 Darath Forgen Mentális robbanás kudarc (-5)30 (-30)0

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-20 életpont.)
** 5. NAP ** Krabnordar Evlon szeretne venni tõled 3 33. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 3712 33 3 parancsot.
** 5. NAP ** Krabnordar Evlon kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3712 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3712 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 14018.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7078.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*júl. 11.* Sünkutya a "Rettentõ" teljesítette a 14. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 11.* Rogen a Kalandor gyõzelmet aratott Dr. Hannibal Lechter felett. *júl. 14.* Emilia elsajátította a pszi szakértelmet. *júl. 15.* Fenrokhazant Tsinborongi teljesítette a 13. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 16.* Fantusz idézés tulajdonsága 18 lett, elsõként a szinten. *júl. 16.* Gyudron rangja a Mutánsok Klánjában "förmedvény" lett. *júl. 17.* Nyálkoid Slájm felköltözött a következõ szintre. *júl. 17.* Mikanno Hosi Kanpokusan pszionikus párviadalban legyõzte Heliort. *júl. 17.* Cy Bon Tom teljesítette a 25. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 17.* Sünkutya a "Rettentõ" szolgálatába állt egy ichinedar.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*júl. 8.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck felett. *júl. 8.* Malgias a Rém pszionikus küzdelemben diadalt aratott Flen Eligor felett. *júl. 10.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy elemi rin. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Rafflesiát. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Mosquito Drowt. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Reptile felett. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Medvegyevet. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Ruh Nestaht. *júl. 10.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Sylamor Si Sikvat felett. *júl. 11.* Csendes Don és Hydron megküzdöttek egymással, és Csendes Don gyõzött.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+21 életpont.) [8 TVP-t használtál fel, maradt még 388.]

e élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

e élelemszerzés
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet kapsz. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

pta 131 131 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. sz.áll.roncsolása. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

ptb 131 131 131 131 131 pszi program második 5 sorának beállítása
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. sz.áll.roncsolása. 7. sz.áll.roncsolása. 8. sz.áll.roncsolása. 9. sz.áll.roncsolása. 10. sz.áll.roncsolása. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

p 3712 portyázás
Elfogadod Krabnordar Evlon kihívását, és felkeresed a barlangjában. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (472. kaland, összköltsége 20 TVP.) A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Krabnordar Evlon, egy szálas termetû, borzongató tekintetû férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az ügyesség halotti maszkja, az óriás sárgaréz nyaklánca, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a tûz fogazott kardja, a törpék kerek pajzsa, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, ében láncing, a gladiátor zöld köntöse.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Darath Forgen Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)20 (+0)30 Krabnordar Evlon Mentális robbanás kudarc (-5)25 (-30)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+28% pszi támadás, +28% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

pv 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

ep 5 75 3 építed az 5. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával az élelmiszerraktár elkészültéhez. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 25 TVP-nyit kell dolgoznod. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

bsz 3 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

kno 3 6 3. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 7! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

var 152 2 152. varázslatra 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot felejtés varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen felejtés varázslatod ereje 13. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

v 152 13 5 152. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy felejtés. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 14 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Elmondasz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 14 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Elõhívsz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 14 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Elmondasz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 14 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) Elõhívsz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a jégcsóva varázslatot. Visszakapsz 14 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-11 vp.) [50 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

bsz 3 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
A nekrofun trónba ülve, visszanyersz 50 varázspontot. [6 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

var 22 50 22. varázslatra 50 képességpont
Elköltesz 50 képességpontot villámsújtás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen villámsújtás varázslatod ereje 19. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

m 6 13 1144 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,13) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 6,12) Északi irányba folyatod utadat. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. A nagyobb elementál fatty 42 sebzést kap. (-8 vp.) A nagyobb elementál fatty rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (23 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A nagyobb elementál fatty 38 sebzést kap. (-8 vp.) A nagyobb elementál fatty holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+52%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+20 életpont.)
(M 6,11) Mindenre felkészülve, északra mész. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni.
(M 5,11) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100) [aura: savimmunitás: 20.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 25 ép-t. (-8 vp.) A nagyobb elementál fatty rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (25 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 32 ép-t. (-8 vp.) A nagyobb elementál fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A nagyobb elementál fatty 21 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A nagyobb elementál fatty hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+52%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+40 életpont.)
(M 4,11) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 8, 26, 47, 73, 106, 148... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek. [49 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

be 3 30 meglátogatod a 3. épületet
Kimész a Csarnokból. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 30. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 100 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a sorvasztás varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

be 20 67 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 67! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete örömmel üdvözöl:
- Örülök, hogy látlak, kedves kaladvágyó barátom. Éppen a napokban értesültem egy új barlangjárat felfeldezésérõl. A bátor kutatók többé-kevésbé már fel is térképezték, azonban van egy mellékág, ami kifogott mindenkin. Eddig hárman tûntek el, és ez némileg visszavette a többi felfedezõ lelkesedését. Azt javaslom, hogy ha érdekel a dolog, akkor keress magadnak még két társat, és nézzétek ki tartja uralma alatt azt a járatot, ami minket, galetkiket illetne meg. (51. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Botrány Rules, egy szikár, hosszú hajú, szúrós szemû, nagypofájú férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a tökéletesség görbekardja, Enyészmester, szerencsekõ, nagyobb pókcsatos öv, a kalmár nyaklánca, a szellemek görbekardja, szivárvány karkötõ, az élet csontamulettje, Rogan karkötõje, a méreg csepp fülbevalója, az élet ónixgyûrûje, a természet vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, a méreg nagy pajzsa, a tudás zafírja, a tökéletesség könnyû láncinge, a méreg fekete csizmája, a kobra malachit karkötõje, a méreg átlátszó köntöse, a méreg ezüst fülbevalója, az energia nehéz nyílpuskája, a méreg ezüst nyaklánca. Botrány Rules körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az asztrális polip. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Csuhi a Pusztító, egy magas, szõke, kék szemû, batár, hiányos fogazatú, szélesen vigyorgó, bamba férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a tudás zafírja, az enyészet díszes pikkelyvértje, a sün kõamulettje, az enyészet ezüst fülbevalója, a regenerálódás fogazott kardja, a sav díszes karkötõje, a kalmár nyaklánca, az enyészet vassisakja, a regenerálódás hosszú íja, az ellenállás hosszúkardja, az enyészet átlátszó köntöse, a villám kõamulettje, a regenerálódás hosszúkardja, a regenerálódás szöges öve, ezüst nadrág, a káosz végzetes csizmája, ozin fülkarika, a mágus malachit karkötõje, a káosz sötét gyûrûje, zöld mutációs gyûrû. Csuhi a Pusztító mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Csuhi a Pusztító finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kék ekinda. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

pta 129 129 129 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

ptb 129 129 129 129 129 pszi program második 5 sorának beállítása
A pszi harc 6-10. köreire technikáid: 6. mentális robbanás. 7. mentális robbanás. 8. mentális robbanás. 9. mentális robbanás. 10. mentális robbanás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

pv 7 5 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

p 3712 portyázás
Elküldesz egy kihívást Krabnordar Evlon részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a káoszmágus elmormol egy tûzgolyót. 23 ép-t sebzõdtél. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A káoszmágus sebzõdik 35 ép-t. (-8 vp.) Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiafolyamot. Gyengülsz (-22% támadás). 15 életpontnyit sebzõdsz. Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A káoszmágus 40 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A káoszmágus hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+24% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+44 életpont.) [31 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (275. kaland, összköltsége 10 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A káoszmágus sebzõdik 43 ép-t. (-8 vp.) A káoszmágus varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. Sebzõdsz 22 ép-t. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiafolyamot. Gyengülsz (-22% támadás). Sebzõdsz 17 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A káoszmágus 43 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A káoszmágus halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ és 29 arany. Itt az ebédidõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+24% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+41 életpont.) [34 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

vd 92 vadászat
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 hónakkupókot. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Sebzõdsz 21 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A káoszmágus 46 sebzést kap. (-8 vp.) Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiafolyam. Gyengülsz (-22% támadás). 18 életpontnyit sebzõdsz. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. A káoszmágus 41 sebzést kap. (-8 vp.) A káoszmágus hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szívesen bekapnál valamit. Falni kezdesz. (+24% jóllakottság.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-3 TVP.) Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. A harcmûvész bronz mellvértje: értéke 237 arany #13647 (2 dukát). Hatása a képességeidre: +20% védekezés, +3 ügyesség, +4% támadás, -4 gyorsaság. A légzés márványgyûrûje: értéke 66 arany #27776 (1 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +2 imm.mérg.gázra. A sün barbár lándzsája: értéke 73 arany #25181 (1 dukát), a sebzése 3D6+2. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: -3% támadás ezzel a fegyverrel, +2 tüskés bõr, -1 gyorsaság.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 406 sebzést okoztál, és 206 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 228 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Darath Forgen, egy hajlott hátú, karósovány, szemüveges férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 69. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 3.70
[2] IQ: 17 (19) / 1.42
[3] ügyesség: 7 (10) / 0.64
[4] egészség: 7 (9) / 6.43
[5] mágia: 17 (18) / 4.42
[6] gyorsaság: 8 / 2.15
[9] Méret/ép: 87 / 43
Min. méret: 66
Barlangméret: 87
PONTJAID
Varázspont: 193 / 100
Képességpont: 18 / 41% [37]
Hõsi pont: 17 (1)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 11%
Galetki erõ: 342 / 232
Hírnév : 335
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 15 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 347 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 275 (5)
Leölt torzszülött: 432 (5)
Pszi csaták: 50 (2)
Pszi gyõzelmek: 24 (1)
Ájulások száma: 13 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (21)
Speciális képességeid:
+21 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 16-os Klánkalandot (KK 16)! (összesen 30 TVP-t igényel) 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. 3.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 2 / 0 [16] tüskés bõr: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.87 [47] zárnyitás: 4 / 1.78 [48] mászás: 6 / 0.75
[50] meggyõzõkészség: 2 / 1.45 [52] auraészlelés: 2 (3) / 1.20 [54] kereskedelem: 5 (8) / 4.21
[56] varázsitalfõzés: 6 / 1.10 [57] gyógynövények: 4 / 3.14 [58] nyomkeresés: 4 / 2.71
[59] vezetõkészség: 3 / 0.10 [60] pszi támadás: 7 / 1.87 [61] pszi energia: 6 / 2.92
[67] régészet: 6 / 1.52 [69] tanulás: 5 / 4.07 [72] építés: 7 / 1.89

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.15    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 (5) / 0.16 [149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.24 [11] elektromos kéz: 6 (8) / 5.56
[48] ellenáll.megtörése: 2 (4) / 0.12 [10] energiatüske: 4 (6) / 3.98 [29] életszívás: 7 (9) / 0.44
[152] felejtés: 13 (15) / 1.12 [40] gigaököl: 1 (3) / 0 [17] gránitbõr: 5 (7) / 0.08
[13] jégcsóva: 9 (11) / 0.77 [15] jégpajzs: 4 (6) / 1.27 [154] kisebb erõpajzs: 3 (5) / 0.72
[27] kisebb gyógyítás: 6 (8) / 1.12 [165] manafókuszálás: 2 (4) / 0.18 [129] mentális robbanás: 1 / 0.58
[30] sorvasztás: 1 (3) / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 1.62 [19] tûzfal: 9 (11) / 3.25
[14] vakító fény: 2 (4) / 0.12 [22] villámsújtás: 19 (21) / 1.89    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (20%): 10 energi 29 életsz                
2. lista (200%): 13 jégcsó 29 életsz 22 villá 19 tûzfal            

MAKRÓID
1. Makró
h 14 23 25
h 52
h 14 22 24
3. Makró
v 154
t 3 16
4. Makró
pta 131 131 131 131 131
ptb 131 131 131 131 131
p 3712
pv 5 3 8
5. Makró
pta 129 129 129 129 129
ptb 129 129 129 129 129
pv 7 5 3 8
p 3712

HARCI PROGRAMOD
1: energiatüske t.var. ha ellenfeled #7. Prioritás: 118.
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van. Prioritás: 122.
5: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #77. Prioritás: 150.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #30. Prioritás: 144.
7: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 145.
8: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #31. Prioritás: 150.
9: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #47. Prioritás: 150.
14: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #152. Prioritás: 149.
15: védelem itala v.var. ha ellenfeled #152. Prioritás: 149.
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65, Prioritás: 130, és ha 2 vagy több ellenfél van.
10: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 151, és ha ellenfeled #98.
12: jégcsóva t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 151, és ha ellenfeled #98.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 20 50; VI erõ:140% ép:30%; PV 7 5 3 8; PSZ 67 58 47; PTA 129 129 129 129 129; PTB 129 129 129 129 129;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #19 (9. épület), #25 (7. épület), #51 (20. épület), #472 (69. forduló), #275 (69. forduló).

SZÖVETSÉGED: Éjfarkas Klán (#15054). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 2355. karakternél van. Jelenleg az élelmiszerraktár építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 khaldoran öv (#137) 2 törpe pikkelyvért (#4) * 1 a remete köpenye (#12385)
* 1 fekete csizma (#1122) 1 zöld köntös (#1151) 1 köntös (#1150)
1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
* 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 kristályamulett (#130) 1 fülbevaló (#1255)
* 1 ezüstmedál (#208) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 36 drágakõ (#2)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1081 arany (#1) 1 karkötõ (#1240)
1 márványgyûrû (#1226) 1 kõamulett (#1196) 1 nyaklánc (#1180)
1 az elektromosság szimbóluma (#27310)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8) 3 fekete dukát (#218)
1 kötél (#128) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
6 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
8 ragálygomba (#26) 4 csótányláb (#25) 1 velparaj (#35)
10 mátekel gomba (#21) 6 gyilkos boróka (#27) 4 winropu moha (#22)
3 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59) 4 sötét mák (#23)
5 tejfonál (#28) 6 mitulen fû (#20) 1 méregellenállás itala (#51)
4 mézfû (#29) 1 bajnokok itala (#62) 2 hónakkupók (#30)
4 elfu moha (#33) 2 sárkányvirág (#32) 1 liánvirág (#24)

Egyéb kacatok
5 bolhedor szárny (#15) 2 lemúr hártya (#161) 8 nordkristály (#146)
6 pirgamit (#152) 17 mandibula (#157) 6 molitár háj (#165)
2 molad púp (#16) 8 yeti csont (#160) 3 elektronit (#141)
1 ekinda haj (#147)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): szárnyas sisak #1077 (3), halotti maszk #1091 (1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



NAGYOBB ELEMENTÁL FATTY (100. LÉNY)
A lassan kifejlõdõ elementál fattyak egyre hatalmasabbak lesznek, és elpusztítanak mindent, ami útjukba kerül. A forgó, színes fényben villódzó energiakavalkád kezd testet ölteni, ahogy a föld, a tûz, a levegõ és a víz furcsa egyveleggé gyúródik belsejében. Persze mondani sem kell, az elemi támadásokra szinte teljesen immúnis, de mágiával és hagyományos fegyverekkel azért megsebezhetõ, anyagi volta miatt, bár készülj fel rá, hogy az elemek segítségével magát tökéletesen álcázni képes teremtmény meglepetésszerûen fog támadni. A legyõzésekor visszamaradó ásványi anyagok a kõevõknek és esetleg a micinistáknak jelenthetnek élelmet.



ASZTRÁLIS POLIP (61. PSZIONIKUS LÉNY)
Ezek a mentális energiából élõ ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettõl kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve.



KÉK EKINDA (95. LÉNY)
A zöld ekinda nagyobb testû rokona, a kék ekinda ugyan nem rendelkezik mágikus képességekkel, de mindezt a hiányosságot erõben és agresszivitásban pótolja: nem ritka, hogy irtózatos erejû csápja ütésével egyúttal egy-egy tárgyát is szétzúzza az ellenfélnek. Ha galetkikkel találkoznak, mindhalálig küzdenek, annyira gyûlölik az õket leigázó társadalmat. (Táplálék: puhányok, rovarevõk).



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.