Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 06:50:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8755-15

Karakterszám: 8755 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 15 Játékhét: 32
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 347
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. nov. 10. 10h:39'
A következõ fordulód táplálható: 2003. nov. 13.

E-mail!

GOLCONDA KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Brag részére 3 db sötét mákot. Te 9 aranyat kaptál.
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Brag, egy sokkoló kinezetû, rettenetesen izmos, "elõbb-üt-aztán-kérdez" tipusú férfi. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Brag közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted Bragot. Brag téged támad. Lecsap rád bal karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megtámadod Bragot. Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz lesújtani. (5 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod Bragot. Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz lesújtani. (4 ép-t sebeztél). Brag rád veti magát. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 3. KÖR *** Támadod Bragot. Fogazott tõrt forgatva támadsz. (3 ép-t sebeztél). Brag rád veti magát. Gyorsan feléd lendít bal karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 4. KÖR *** Brag rád támad. Lecsap rád bal karmával. Elkerülted. Megtámadod Bragot. Fogazott tõrrel lesújtasz. El sem találtad.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Brag meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Krynn, egy magas, ezüstös hajú, csillogó tekintetû, izmos mélykék szemû férfi. Felszerelése: törpe pikkelyvért, bronzmedál, harci fejsze, a bûz csepp fülbevalója, suhanó csizma, maszk. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Belépés után üdvözöl: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Krynn a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 16781.) A te szinteden a legnevesebb Black Diamond, egy hosszú, fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ csodás nõ. (hírneve 1441.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*nov. 6.* Black Diamond és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *nov. 7.* Night Wolf mellé szegõdött egy óriáscsótány.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*okt. 31.* Lamarthot legyõzte harcban egy Wyntaria. *okt. 31.* Viorát majdnem felfalta egy Wyntaria. *okt. 31.* Mélységben Szuttyogó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Babe Bwe felett. *okt. 31.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *okt. 31.* Nemesist majdnem felfalta egy fagydémon. *nov. 3.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Sanyát. *nov. 3.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Tûzvirágot. *nov. 3.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy quwarg lidérc. *nov. 5.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Puhát. *nov. 6.* Maximilian Ûbertáp és Ange pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

h 14 5 23 25 14. tárgy használata
A 23. tárgy felhasználásához nincs megfelelõ varázsital fõzés szakértelmed. A 25. tárgy felhasználásához nincs megfelelõ varázsital fõzés szakértelmed.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

h 52 5 52. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 52. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

dk 16 dobása 16. kalandnak
Rendben, 16. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

bb 4 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

gy 70 felt. gyógyítás 70%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

le 6 elrakod a 6. tárgyat
Leveszed a fogazott tõrt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

m 2 2 2121 2323 2121 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 3,2) A folyosó keletre visz. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 17, 31, 48, 69, 95... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 2,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 2,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 2,3) Dél felé mozogsz. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,4) Dél felé mozogsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 3,4) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 4,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

kf 6 100 bekészíted a 6. tárgyat
A mancsodba veszed a fogazott tõrt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

pv 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

p 4207 2 portyázás
Kimész a Csarnokból.
Elküldesz egy kihívást Memento részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

p 4207 2 portyázás
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

le 6 elrakod a 6. tárgyat
Leveszed a fogazott tõrt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

k 347 433 236 313 427 451 kaland elvállalása
(347. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** A 2. zöld nyálka feléd mozog. Az 1. zöld nyálka közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod az 1. zöld nyálkát. A 2. zöld nyálka rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (5 ép-t sebzõdtél). Az 1. zöld nyálka téged támad. Az 1. zöld nyálka savat lehel rád. (5 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. zöld nyálkát. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (1 sebzés). Az 1. zöld nyálka holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A 2. zöld nyálkát próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (2 sebzés). A 2. zöld nyálka halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

(433. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Elveszted a fogást, és leesel. Ez elég fájdalmas volt. (-15 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(236. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni, ha elég ügyes vagy! Lefelé mászol.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** A förtelemféreg irányába mozogsz. A förtelemféreg máris elõtted terem! Támadod a förtelemférget. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). A förtelemféreg rád veti magát. Lesújt rád farkával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A förtelemféreg rád támad. Lesújt rád farkával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A förtelemférget próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). A förtelemféreg kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 13 ép-t. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] A csatának nincs gyõztese, mindenki a padlóra került. Lassan magadhoz térsz. [-5 TVP.] A torszülött(ek) lélekenergiája sajnos már elillant, nem csapolhatod le, de legalább nem téptek szét amíg magatehetetlenül hevertél. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(313. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid 2 zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** Az 1. zöld nyálka odajön hozzád. A 2. zöld nyálka feléd mozog. Az 1. zöld nyálka irányába mozogsz. Az 1. zöld nyálka téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (7 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(427. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 4-es küszöbre: sikertelen] Ráébredsz, hogy ha nem akarod a szerszámaidat tönkretenni, akkor ezt nem érdemes tovább erõltetni. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(451. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Hosszasan vacakolsz, míg végül ráébredsz, hogy te ezt az ajtót nem fogod tudni kinyitni. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [70 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
A kör során összesen 80 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 151 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 321 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Golconda, egy kopaszodó, szakállas, bûzlõ szájú, N fogú, nagyfenekû, bandzsa, trampli nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 15. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.85
[2] IQ: 9 / 0.70
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.25
[4] egészség: 5 / 0.94
[5] mágia: 3 / 1
[6] gyorsaság: 4 / 0.79
[9] Méret/ép: 52 / 1
Min. méret: 44
Barlangméret: 59
PONTJAID
Varázspont: 26 / 26
Képességpont: 11 / 87%
Hõsi pont: 4 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 2%
Galetki erõ: 121 / 86
Hírnév : 128
Jóllakottság: 172%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 34 (1)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 42 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 31 (1)
Leölt torzszülött: 38 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 38 (2)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 3 / 0 [25] illat: 7 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 0.82 [48] mászás: 3 / 0.78 [62] lopás: 6 / 1.86
[64] átokszórás: 2 / 1.70 [66] lopakodás: 3 / 0    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 5 / 1.66    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0.08        

MAKRÓID
1. Makró
gy
pv 6
ism 10
p
pv 5
gy 70 0 10
2. Makró
gy
vd
pv 3 5 8
3. Makró
pv 4
tt 10
p 4207
tt
pv 6

HARCI PROGRAMOD
1: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #4207. Prioritás: 255.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:300% ép:1%; PV 6; PSZ 66 48; L 20 25 2 1; TT 10; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 5550 20 3; A 5550 15 3; A 5550 16 3;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (4. épület), #13 (1. épület), #19 (3. épület), #20 (9. épület), #52 (20. épület), #224 (14. forduló), #433 (7. forduló), #236 (8. forduló), #313 (8. forduló), #427 (9. forduló), #451 (9. forduló), #458 (9. forduló), #448 (9. forduló), #380 (9. forduló), #484 (9. forduló), #254 (9. forduló), #327 (9. forduló), #424 (11. forduló), #281 (11. forduló), #277 (11. forduló), #233 (12. forduló), #346 (12. forduló), #310 (12. forduló), #438 (13. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 lemezpáncél (#1000) * 1 díszes fejék (#135) 1 khaldoran öv (#137)
1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
270 arany (#1) 8 drágakõ (#2) 1 kristályamulett (#130)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 harci fejsze (#12) 1 fogazott tõr (#6)

Varázsitalok és füvek
13 csótányláb (#25) 4 liánvirág (#24) 6 mitulen fû (#20)
9 winropu moha (#22) 10 üvegcse (#14) 19 sötét mák (#23)
2 ragálygomba (#26) 2 gyilkos boróka (#27) 1 mátekel gomba (#21)
2 fehér gyógyital (#50)

Egyéb kacatok
6 bolhedor szárny (#15) 1 lemúr hártya (#161) 4 molad púp (#16)
1 sárga gömb (#136)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MÓDOSÍTÁSOK
A játék elmúlt fél évének és az olimpiának a tapasztalata alapján néhány komolyabb változtatás lesz a játékban. Ezeket alaposan végiggondoltuk, és a célunk az volt, hogy a változások senkit ne érintsenek hátrányosan, mindemellett a játékegyensúly még tökéletesebb legyen.
- 50%-kos korlátozás. A tárgyakból, varázslatokból és varázsitalokból eredõ összes bónuszt legfeljebb az alaptulajdonság 50%-káig veszi figyelembe a program, de CSAKIS Portyázás során történõ galetki-galetki párviadalban, és az olimpiai játékokban, és csakis az elsõ három szinten. Tehát az arénában, szörnyekkel való harc során és többszemélyes kalandokban minden marad a régiben. A 4. szinttõl azért nincs ilyen korlátozás, mert a 3 végtag már kellõképpen kiegyensúlyozza a nagyon magas leheletet is.
A korlátozás sajnos a lehelet italra és minden más varázslatra is vonatkozik, így az elsõ 3 szinten ezek fõként az aréna meghódítására vagy egy különösen nehéz szörny legyõzésére lesznek jók. Tehát pl. 16-os leheleted van, +4-et kapsz tárgyból, és megiszol egy lehelet italát. Ekkor a harcban 24-es lesz a leheleted, ha az olimpián vagy más galetki ellen harcolsz.
- Lõfegyverrel max. annyi lövést adhatsz le, ahányadik szinten élsz. Ezenkívül, a lõfegyvereknél eddig egyedül a lõfegyver szakértelmed számított a harci erõbe. Ezentúl ehelyett a várható sebzés 2/3-a fog számítani, ha van lõfegyver szakértelmed, és van beKF-elt lõfegyvered.
- A véletlenszerû varázstárgyak alapértéke valamelyest nõtt, de az alacsonyabb szintû tárgyaknál ez nem túl jelentõs, tehát a legtöbben ezt észre sem fogják venni.
- A gyógyfüvek találására az esély 15%+2%/szintrõl 15%+3%/szintre nõ (az erre vonatkozó képlet a szabálykönyvben hibásan szerepelt). Természetesen, a Tudós klánbónusz az eredeti képlethez volt igazítva, így a tudósok ezután nem 4, hanem 6 rangonként fognak +1 gyógyfüvek szakértelmet kapni.
- Egy adott tárgy megjavításához szükséges szakértelem küszöb kb. 50%-kal csökken, tehát könnyebb lesz javítani.
- Lehet végre az ISM és MAK parancsokat tetszõlegesen kombinálni.
- Az EP parancsnak meg lehet adni egy 3. szakértelmet, hogy melyik tulajdonságod, harci szakértelmed vagy végtaggal kapcsolatos képességed fejlõdjön az építéstõl.
- A pszi képesség elsajátításához a BE 8 1 parancsot kell ezentúl kiadni, túl sokan tanulták meg "véletlenül" a pszit, csak mert benéztek a pszi iskolába.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.