Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Manaszonda
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, csápos lebegő gömbök a szondamester szolgálatában állnak, sokak szerint a szondamester saját lényébôl hozta őket létre. Nemcsak ezért érdemes őket a szondamester előtt megsemmisíteni, hanem azért is, mert rövid idő alatt elszívják összes varászenergiádat, és akkor nem sok esélyed lesz, ha mágiahasználó vagy..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 10:43:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8729-1

Karakterszám: 8729 Számlaszám: 11115
Fordulószám: 1 Játékhét: 1
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 104
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. ápr. 1. 9h:44'
A következõ fordulód táplálható: 2003. ápr. 8.

E-mail!

OSHRAM KREAD KALANDJAI




Kellemes meglepetés ér: szüleid csomagot küldtek a távoli Rúvel hegybõl! Megköszönöd a futárnak a csomagot, és azonnal felbontod. Elõször is a levél akad kezedbe, amelyet anyád írt. Ahogy olvasod, könnyek futnak a szemedbe. Olyan magányosan érzed magad, mennyivel jobb volt otthon! Édesanyád próbál megnyugtatni, leírja, hogy mennyire büszkék rád, de valójában érzed, te is nagyon hiányzol nekik. Azonnal nekilátsz, hogy válaszlevelet írj, bár ki tudja, mikor és hogyan tudod majd visszajuttatni hozzájuk. Ezután megvizsgálod a csomag tartalmát. Néhány ruha, amit induláskor nem hozhattál magaddal, meg egy csomó finomság édesanyádtól. Ez bizony tényleg jól jött! (+15% jóllakottság).
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 11081.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 24.* Káyosin csatában legyõzte Viharfelhõt. *már. 26.* Viharfelhõ csatában legyõzte nihlatakot. *már. 26.* Viharfelhõ csatában legyõzte Szürke Feilt. *már. 26.* Viharfelhõ csatában legyõzte Marconit. *már. 31.* Viharfelhõ és Kajás megküzdöttek egymással, és Viharfelhõ gyõzött. *már. 31.* Viharfelhõ gyõzelmet aratott nihlatak felett. *már. 31.* Viharfelhõ és Marconi megküzdöttek egymással, és Viharfelhõ gyõzött. *már. 31.* Viharfelhõ és Küldönc megküzdöttek egymással, és Viharfelhõ gyõzött. *már. 31.* Viharfelhõ csatában legyõzte Éjsárkány a Fekete Hadúrt. *már. 31.* Viharfelhõ csatában legyõzte Durran Gomesht.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 25.* Az 15025 szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *már. 26.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tûfok Klood felett. *már. 26.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lobo Xalel felett. *már. 26.* Alba Regina és Gaba pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 27.* Mordoncot majdnem felfalta egy óriás kétfejû vérfarkas. *már. 27.* Adam, az Õrült Félistent majdnem felfalta egy óriás kétfejû vérfarkas. *már. 28.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Selenét. *már. 28.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *már. 28.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *már. 28.* Fortian és Kay az Engesztelhetetlen megküzdöttek egymással, és Fortian gyõzött.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 100 6 100. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot jobb karom végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod megnõtt, új mérete 4. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 17 5 17. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 45 5 45. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a csapdakészítés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

gy 50 0 25 felt. gyógyítás 50%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 50 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 25 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

k 2 kaland elvállalása
(2. kaland:) Leereszkedsz a torzszülött szintre, hogy megkeresd a szerencsétlenül járt Dorbegor földi maradványait. Hosszasan töprengesz, vajon hol is lenne érdemes a keresést kezdeni.
[IQ próba 6-os küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Ez az! Eddigi tapasztalatod alapján a szóba jöhetõ helyek számát leszûkíted háromra, és végiglátogatod õket. A harmadik helyszínen ráismersz az elöljáró leírása alapján arra a barlangra, ahová Dorbegor kiruccant. A barlang közepén meg is találod a sötét és mély üreget, amelybe a szerencsétlenül járt lárva zuhant. Ha ide le akarsz ereszkedni, mindenképpen kötélre van szükséged! Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy tûzféreg (#5). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A tûzféreg irányába mozogsz. A tûzféreg máris elõtted terem! Támadod a tûzférget. Lecsapsz jobb karmoddal. Nem találtál. A tûzféreg rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A tûzféreg rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (10 ép-t sebzõdtél). A tûzférget próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Ez mellément.
*** 3. KÖR *** A tûzféreg rád támad. A tûzféreg tüzet lehel rád. (10 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzférget. Lecsapsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+14 életpont.) [26 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér máris elõtted terem! A vámpírdenevér felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A vámpírdenevér rád támad. Kitátja száját, harapni próbál. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevér rád támad. Harapásra nyitja száját. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). Hmm, talán enni kéne. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+21% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+9 életpont.) [21 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy johhtukul (#4). [ld. enc.]
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy barlangi pók (#6). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A barlangi pók közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod a barlangi pókot. A barlangi pók téged támad. Csáprágójával mar. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). A barlangi pókot próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Támadod a barlangi pókot. Odacsapsz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). A barlangi pók rád támad. A csáprágójával támad. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás).
*** 3. KÖR *** A barlangi pók téged támad. Megpróbál megmarni. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Megtámadod a barlangi pókot. Felé suhintasz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). A barlangi pók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fejlõdsz: +1 jobb karom szakértelem; [19 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

m 6 9 1124 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,9) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 6,8) A négy égtáj közül északot választod. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy sziklozug (#9). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A sziklozug irányába mozogsz. A sziklozug odajön hozzád. Támadod a sziklozugot. Felé döfsz jobb karmoddal. Nem találtál. A sziklozug téged támad. Bever egyet jobb mancsával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 2. KÖR *** A sziklozug rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A sziklozugot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A sziklozug rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A sziklozugot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. Mellétrafáltál.
[A csatában összesen 4 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 6,9-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+17 életpont.)
(M 6,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [26 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

vd vadászat
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).

*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér feléd mozog. Megrohamozod a vámpírdenevért. A vámpírdenevér téged támad. Harapásra nyitja száját. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevér téged támad. Elõrehajolva harapni próbál. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Támadod a vámpírdenevért. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A vámpírdenevér téged támad. Megpróbál megmarni. Mellétrafált a balfácán. Támadod a vámpírdenevért. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Elhibáztad.
*** 4. KÖR *** A vámpírdenevér rád veti magát. Harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Megtámadod a vámpírdenevért. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér holtan terül el.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Ideje enni! Az ételre veted magad. (+21% jóllakottság.) [22 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (490. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy polipfej (#14). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A polipfej feléd mozog. Megrohamozod a polipfejet. A polipfej rád támad. Rád vág bal csápjával. Ez mellément. Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lesújt rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megtámadod a polipfejet. Felé döfsz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A polipfej rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. Elkerülted. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lecsap rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A polipfejet próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). A polipfej kileheli lelkét.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). [25 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (488. kaland, összköltsége 20 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** A tûzféreg máris elõtted terem! Megközelíted a tûzférget. A tûzféreg rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (10 ép-t sebzõdtél). A tûzférget próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. Elhibáztad.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 107 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 145 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Oshram Kread, egy nem túl magas, hosszú hajú, csupa izom férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez az 1. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.40
[2] IQ: 3 / 0.10
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 3 / 0.50
[5] mágia: 1 / 0
[6] gyorsaság: 3 / 0
[9] Méret/ép: 41 / 10
Min. méret: 24
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 4 / 68%
Hõsi pont: 1 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 71 / 54
Hírnév : 0
Jóllakottság: 184%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 11 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 8 (4)
Leölt torzszülött: 8 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 1 / 0 [17] vastag bõr: 3 / 2    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 2 [54] kereskedelem: 1 / 0    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.84    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 25; VI erõ:80% ép:35%;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #418 (0. forduló), #490 (1. forduló), #488 (1. forduló).

TÁRGYAID

38 arany (#1) 1 winropu moha (#22)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TÛZFÉREG (5. LÉNY)
Ez az apró, tüzet lehelõ féreg fõként az alsó szinteken található meg, feljebb mindet kiirtották. Eredetileg össze akarták õket fogdosni, hogy állandó tûzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban, de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Sebezhetõségük ellenére rendkívül harciasak, és még az sem zavarja õket, hogy sok galetki teljesen immúnis a leheletükre. Fõként a micinisták és a piromádok vadásznak rájuk.



MIÉRT MENEKÜLTEM?
Egy kezdõ galetkivel gyakran elõfordul, hogy egy csatában nem gyõz, sõt, akár rögtön a harc elején elmenekül. Ha rögtön a harc kezdetén elszaladsz egy torzszülött elõl, akkor annak az az oka, hogy a VI parancsban megadottnál erõsebb ellenféllel kerültél össze. A karakterlapodon, a galetki erõ utáni második szám a harci erõd. A VI parancs ezeknek a harci erõk arányát hasonlítja össze, ha pl. a te harci erõd 100, a torzszülötté 65, és a VI után 60% van megadva, menekülni fogsz, ha 65%, harcolni. A VIselkedést érdemes 70-100% körülire beállítani.
Ha harcoltatok, de a 4. kör elõtt elszaladtál, akkor annak az volt az oka, hogy az életerõd a VI második paraméterében megadott százalék alá zuhant. Ezt az értéket kezdetben nem érdemes 30%-nál kevesebbre állítani, mert ha elájulsz a torzszülöttel szembeni harcban, méreted 1-2-vel csökkenhet. Másik játékossal való harcban sem a VI elsõ, sem a második paraméter nem számít, tehát bármilyen erõs galetkivel is harcolsz, és mindig elájulásig - hiszen ha egy galetki gyõz feletted, nem ér semmilyen hátrány.
Elõfordulhat, hogy olyan torzszülöttel találkozol, amelyet képtelen vagy megölni. Ennek fõ oka az lehet, hogy csak egy bizonyos fajta lehelethez értesz, és az a lény az ellen a támadás ellen magas immunitással rendelkezik. Ilyenkor a legokosabb, ha a végtagodon is fejlesztesz egy kicsit, hogy végsõ soron azzal is meg tudd ölni. A gép mindig azt a támadási formát választja neked a harcban, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Vigyázz, ha éhezel, csökken a támadási esélyed, és a leheleted is kevesebbet sebez. Ha egy torzszülöttel semmiképp sem boldogulsz, add ki rá a BA parancsot, és akkor mindig el fogsz elõle szaladni. Vigyázz azonban, az Õsök Csarnokában élõ torzszülötteket mindenképpen le kell gyõznöd, ilyenkor a BA parancs nem segít.



VÁMPÍRDENEVÉR (11. LÉNY)
A vámpírdenevérek az alsó szintek apró vérszívói, ellenfelük életenergiáját magukba szívva táplálkoznak. Veszélyes ellenfél lehet, mert: 1.) nehéz eltalálni (fõleg, amíg a hátadra tapasztva mélyeszti beléd a fogát); 2.) a tõled elszívott vérrel regenerálja az általad okozott sebeket. Persze azért annyira nem kell félned tõle, ha megsebez, azért még nem fogsz vámpírrá változni. A vámpírdenevér táplálékot jelenthet a micinisták és a mágiafalók számára.



JOHHTUKUL (4. LÉNY)
Visszataszító, szõrös féreg a johhtukul, amelynek mérgezõ harapása már nem egy szerencsétlenül járt galetki végét jelentette. A méter hosszú, nyálkásan nedvedzõ testû johhtukul farkával ellentétes vége egyetlen óriási szájban végzõdik, amely egyformán alkalmas a föld és a zsákmány átrágására. Ez a lény nemcsak büdös, de szinte teljesen immunis a mérgezõ gázokra. A johhtukul kedvelt tápláléka a kõevõknek és a puhányoknak (de õk is kedvenc táplálékai a johhtukulnak).



BARLANGI PÓK (6. LÉNY)
Pókok mindig és mindenhol voltak és lesznek. A kérdés az, hogy milyen nagyra nõnek. A barlangi pókok, öklömnyi méretüknél fogva igencsak riasztóak egy galetki gyermek számára, de valójában eltörpülnek a felsõbb szintek egész barlangjáratokat behálózó óriáspókjai mellett. Ennek ellenére nem lebecsülendõk, hiszen nagyon gyorsak, és csípésük persze igencsak mérgezõ. Emellett nagyon jól bírják a hideget, megdermedve éveket bírnak ki jeges barlangokban. A barlangi pók elfogyasztásához kizárólag a rovarevõknek szokott gusztusa lenni.



SZIKLOZUG (9. LÉNY)
A sziklozugok kõszerû teremtmények, négy lábuk van, és többnyire ártalmatlanok, köveket majszolnak és porrá változtatva kiválasztják magukból. Azonban, milyen galetki az, aki nem próbál leölni mindenféle torzszülöttet, még az ilyen ártalmatlant is? Nem beszélve arról, hogy kiváló csemege a kõevõk és a piromádok számára. A sziklozugokat iszonyatosan vastag bõrük miatt közelharcban nagyon nehezen tud csak egy kezdõ galetki elpusztítani, szerencsére az elemi támadásokkal szembeni ellenállása gyenge.



POLIPFEJ (14. LÉNY)
A polipfejek apró, valószínûleg mágiával lebegni képes élõlények, rengeteg apró csáppal. Ha megtámadnak valakit, rendszerint megpróbálják csápjaikkal megfojtani, de legalábbis a fejét támadni, hiszen egy elhúzódó csatában õk a gyengébbek és a sebezhetõbbek. A polipfejek nagyon fürgék, nehéz õket eltalálni. A puhányok általában salátát, a mágiafalók pudingos desszertet szoktak belõle készíteni.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A MÁSODIK FORDULÓDHOZ
Elõször is, kezdd a fordulót a közben kapott képességpontjaid elköltésével: ha ezt a forduló elején megteszed, akkor az így megnövelt képességeid már ennek a forduló hátralevõ részében is meghálálhatják a nekik szentelt figyelmet. Mint látod, az elsõ fordulód elején teljesen meggyógyultál, érdemes tehát ebben fordulóban is legalább három VD parancsot kiadni, hogy megküzdhess torzszülöttekkel. Ha túl sok VD parancsot adsz ki, az aránytalanul sok TVP-be fog kerülni, és gyógyítgatnod kell magad, pedig ez kevesebb harcnál TVP költség nélkül, a forduló elején úgyis megtörténik. Érdekes lehet még meglátogatni a szint néhány épületét, pl. az aréna bizonyosan érdekes élmény lesz, csak add ki a BE 5 parancsot! Az Akadémiára is elnézhetsz, a BE 4 paranccsal. Mindenképp érdemes Portyázni is! Vedd észre, hogy nem feltétlenül jelent a portyázás harcot. Próbáld ki a következõ parancsot: PV 5. Ez azt jelenti, hogy ha találkozol valakivel, akinek szintén van PV 5 parancsa, akkor nem harcoltok, hanem barátságosan elbeszélgettek. Ez talán nem tûnik olyan izgalmasnak, mint a csata, de így egyrészt könnyebb barátokat szerezni, másrészt nemcsak jóllaksz (ami egy vadászatnál nem biztos, hogy sikerül), hanem jelentõsen megnõ a hírneved is. A PV után add ki a P-t. Persze lehet, hogy így is harcolni fogsz, mert akivel találkozol, annak nincs beállítva a PV 5, de oda se neki! Elõbb-utóbb találni fogsz barátságos galetkit.
Végezetül, de nem utolsósorban: folytasd az Õsök Csarnokának felderítését, legalább 1-2 mezõvel! Fogalkozz ezzel minden fordulóban egy kicsit, ha nem akarsz a lárvaszinten a kelleténél több idõt tölteni. A Csarnok felderítését lehetõség szerint mindig a forduló elején csináld, hogy biztosan legyen rá TVP-d.
Ha egy másik játékossal találkozol, fordulód végén megkapod nevét és címét (ha nem titkos). Ekkor írhatsz neki levelet vagy emailt - és érdemes is, hiszen minél több játékossal tartod a kapcsolatot, cserélitek az információt, annál jobban boldogulsz a játékban! Lehetõség van arra is, hogy az üzenetet rajtunk keresztül küldd (ld. szabálykönyv, 45. o.) Ha ily módon te kapsz levelet egy másik játékostól, akkor a fordulód fejlécében megjelenik az "üzeneted érkezett" szöveg, és az üzenetet mellékeljük. (Ritkán elõfordulhat, hogy nem jön üzenet, ekkor kérdezz rá a dologra az UL hátulján.) Ha emailben játszol, az üzenet elküldését külön kell kérned (ld. a forduló végét).



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.