Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A frissen kivégzett áldozati orgling
Küldd el képeslapként!
"Hmm, élő áldozatra van szükség?" - Cheotox közelebb intette orgling teherhordóját. - "Gyere csak egy pillanatra, Móg!"
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 19:22:54 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8724-84

Karakterszám: 8724 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 84 Játékhét: 103
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 334
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. jan. 22. 15h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2002. jan. 25.

E-mail!

TRÜKKÖS MALABÁR KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 77 életpontról kezdesz. Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 3. NAP ** Felkeresi barlangodat Tövis, egy csontsovány, görnyedt, hosszú fekete hajú, betegesen sápadt férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött ivadék rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, bronzmedál, szarvas sisak. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Nõjön be az orrod lika!" Rögtön visszavágsz: "Te címeres ökör!" Ezt mondja neked: "Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" Erre most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 6619.) A te szinteden a legnevesebb Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 6007.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*okt. 16.* Emperor Sir Zaltain és Fényhozó Keilor megküzdöttek egymással, és Emperor Sir Zaltain gyõzött. *okt. 18.* Pokolfajzat gyõzelmet aratott Fürkész felett. *okt. 24.* Emperor Sir Zaltain és Balu, az öreg megküzdöttek egymással, és Emperor Sir Zaltain gyõzött. *okt. 31.* Moran a Szökevény felköltözött a következõ szintre. *nov. 8.* Dzsohar al Dzsokma teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott. *nov. 12.* Pokolfajzat és Xerxes Insectivor megküzdöttek egymással, és Pokolfajzat gyõzött. *nov. 12.* Pokolfajzat csatában legyõzte Lord Apacukát. *nov. 13.* Emperor Sir Zaltain pszionikus párviadalban legyõzte Signy Mallory-t. *nov. 22.* Emperor Sir Zaltain mellé szegõdött egy elektraton. *nov. 23.* Pokolfajzat felköltözött a következõ szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*okt. 25.* Avvocato Terrasini és Raistlin E. Mayere megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *okt. 26.* Thomas Curse és Alkony megküzdöttek egymással, és Thomas Curse gyõzött. *nov. 6.* Avvocato Terrasini és Ezüst Sörény megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 7.* Shackallor és Belcazar pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen. *nov. 12.* Maximilian Ûbertáp és Emperor Sir Zaltain pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *nov. 13.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *nov. 14.* Shackallor rangja a Pszionicisták Klánjában "asztrális utazó" lett. *nov. 20.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Jégkirálynõt. *nov. 22.* Lord Griffonheart és Kaméleon pszi párbajt vívtak. Lord Griffonheart került ki gyõztesen. *nov. 23.* Alba Regina és Woland, az elementalista pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+42 életpont.) [8 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

v 147 15624 23244 1182 1255 5 147. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 a káosz rémületes szimbóluma 108 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 a káosz lüktetõ nyaklánca 322 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 ezüst nyaklánc 37 arannyá! (-4 vp.) A varázslat kudarcot vallott, arany helyett homokot kaptál. (-4 vp.) Átváltozott 2 kés 2 arannyá! (-20 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

v 147 1331 1315 1285 6 1332 147. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy alkímiát. Átváltozott 1 barbár lándzsa 19 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 kard 10 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 nyílpuska 20 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 3 fogazott tõr 6 arannyá! (-4 vp.) Átváltozott 1 gyalogos lándzsa 40 arannyá! (-20 vp.) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

kno 65 6 65. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 7. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

kf 177 23621 23606 bekészíted a 177. tárgyat
Leveszed a szívósság csatos övét. Felveszed a díszes villámövet. Leveszed a gyorsaság vándorcsizmáját. Felveszed a villám vándorcsizmáját. Leveszed a ragadozó ezüst fejpántját. Felveszed a villám díszes fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

k 231 338 372 kaland elvállalása
(231. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog feljutni rá, de nem is lehetetlen! Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére! Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
(338. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: a jég lemezpáncélja. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(372. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón, és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az elektraton sebzõdik 11 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol egy elektromos falat. Néhány rövid kézmozdulat után az elektraton létrehoz egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 22 ép-t. A mahomohi az elektratont rohamozza. A mahomohi sebzõdik 24 ép-t az elektromos faltól. A molitár az elektromancert rohamozza. A molitár 12 sebzést kap az elektromos faltól. A mahomohi az elektratont támadja. Az elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan. A molitár az elektromancert támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektromancer elvarázsol egy villámsújtást. 26 életpontnyit sebzõdsz. Megrohamozod az elektromancert. 24 életpontnyit sebzõdsz az elektromos faltól. A mahomohi az elektromancert támadja. Megtámadod az elektromancert. A tökéletesség görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. A Kõ Kardjával támadsz. Mellétrafáltál. A gyorsaság barbár lándzsájával támadsz. Elhibáztad. Szagod látható benyomással van rá (27 sebzés). A molitár az elektromancert támadja. Az elektromancer holtan terül el.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 72 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 34/12, a mahomohi: 22/24.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 5% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 20%. Elteszed a zsákmányt, ami egy elektronit és 31 arany. A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz. (+19% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+42 életpont.) Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 11 arany és egy óriásnövés itala. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia. [38 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a kutyaszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

kno 65 7 65. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

bb 1 1 3 4 7 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 78 ap, kötél (#128) 19 ap, kristályamulett (#130) 39 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 39 ap, ében nyílpuska (#133) 58 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 58 ap, üvegszimbólum (#138) 29 ap, elektronit (#141) 19 ap, ekinda haj (#147) 29 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, pikkelypáncél (#223) 58 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 219 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, vas mellvért (#1048) 290 ap, pajzs (#1060) 19 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, szarvas sisak (#1078) 173 ap, díszes sisak (#1079) 278 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csillogó fejpánt (#1108) 149 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, zangrozi csizma (#1123) 149 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, kõrisfa íj (#1273) 173 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 133 ap, harci nyílpuska (#1288) 219 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, vívótõr (#1303) 149 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, fogazott kard (#1318) 173 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, hosszú lándzsa (#1333) 173 ap, az egészség könnyû nyílpuskája (#3086) 264 ap, a pontosság hosszú íja (#4422) 383 ap, a gólem zöld köntöse (#8351) 280 ap, az óriás bronz mellvértje (#8697) 554 ap, a mágus kerek pajzsa (#10061) 297 ap, a merénylõ vassisakja (#10976) 297 ap, a lich görbekardja (#12116) 297 ap, a remete barbár lándzsája (#12581) 297 ap, a szívósság könnyû íja (#14771) 297 ap, a sas zöld köntöse (#16001) 280 ap, a sas kardja (#16165) 117 ap, az elefánt csatos öve (#16466) 276 ap, a bölcsesség csatos öve (#17816) 276 ap, a gyõzelem könnyû láncinge (#20831) 390 ap, a tökéletesség könnyû nyílpuskája (#21986) 453 ap, a tûz kõamulettje (#22346) 154 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 128 ap, a jég lándzsája (#22930) 68 ap, az enyészet könnyû íja (#23321) 170 ap, az enyészet vívótõre (#23353) 496 ap, az enyészet hosszúkardja (#23367) 311 ap, a regenerálódás zöld köntöse (#24551) 154 ap, a teknõs bõr mellvértje (#25346) 248 ap, a szalamandra lovagi lemezpáncélja (#25752) 468 ap, a szalamandra csonttõre (#26051) 154 ap, a yeti barbár lándzsája (#26531) 170 ap, a sav utazóköpenye (#26786) 149 ap, a sav csonttõre (#26951) 154 ap, az elektromosság kék köpenye (#27237) 285 ap, az elektromosság csatos öve (#27266) 149 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 170 ap, az angyalok kerek pajzsa (#28061) 170 ap, a bûz bõr mellvértje (#28946) 248 ap, a sólyom könnyû nyílpuskája (#29636) 201 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltos odalép hozzád, és fitymálva megkérdezi:
- Nincs esetleg nálad néhány nohnetár gumó?
- Hmm... Ha jól emlékszem, olyat utoljára csak a lárvaszinten lehetett találni! Itt bizonyára elég ritka lehet!
- Hát... Azért annyira nem ritka, de vevõ lennék egy darabra. Megér nekem akár 20 aranyat is.
Jót kacagsz a boltoson, csak akkor gondolkodsz el az ajánlaton, amikor hosszas gyõzködés után az ajánlat felmegy... kétszáz aranyra! Bizonyára még ennél is többet ér, de ettõl a sunyi boltostól láthatóan már többet nem lehet kicsikarni. Nos, ha szerzel egyet, esetleg érdemes eladni neki! (3. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.
[be 3:] Elhagyod a boltot. Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) felejtés (#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) Odalépsz egy kék köpenyt viselõ, apró, nagyorrú, õsz mágushoz, és megszólítod:
- Ó, nagyhatalmú varázsló, mondd, lenne-e valamiféle megbízás számomra?
- Mmm mi mi mi? Hja, megbízás. Persze, gyermekem, hogyne. - a bölcs mágus az orrát vakargatja, láthatóan gyorsan le akar rázni. - tudod mit, gyermekem, hozz nekem hét barna manakövet, rettentõ nagy szükségem lenne rá! Most pedig eredj, dolgom van. - Azzal tovább lapozgat az elsárgult könyvekben. (6. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. - Micsoda egy szívós galetki! - néz rád ámulva egy kölyökképû oktató. Megrökönyödve bámulsz vissza.
- Tessék?
- Semmi, semmi, csak kedvelem a szívós galetkiket. Lenne számodra esetleg egy elõnyös üzleti ajánlatom.
- Éspedig?
- Ismerem egy torzszülött fészkét a csatornaszinten. Ez a torzszülött nemrégiben megölt egy galetkit, akinek tudom, hogy legalább két igen jó varázstárgya volt. Az ajánlatom a következõ: megöljük a torzszülöttet, a tárgyakon osztozunk. Mivel én hozom a tippet, én szervezem az akciót, én vezetlek oda, jössz még nekem 600 arannyal.
Felhördülsz, de az oktató csak megvonja a vállát.
- Szólj, ha mehetünk. Ha túl sokáig halogatod, esetleg találok valaki mást. (21. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Belépsz a helytartói hivatalba. Sajnos az elöljáró fontos tárgyaláson vesz részt, így vele nem tudsz beszélni, de az egyik titkár szívélyesen mosolyogva fogad:
- Kedves Trükkös Malabár! Csak a képeket jöttél megnézni, vagy esetleg megkérhetlek egy kis szívességre?
- Hát a képek is nagyon szépek, de én természetesen azért jöttem, hogy valami elfoglaltságot találjak magamnak. Szívesen hajtok végre olyan feladatokat, amik hasznosak a közösségnek, és persze én sem járok rosszul velük.
- Akkor tudok egy éppen neked való munkát. Bizonyára halottál már az útonállókról, akik rettegésben tartják a szint lakóit. Ha igazak a pletykák, akkor az egyik felsõbb szintrõl kerültek ide, valamilyen, csak torzszülöttek által használt járaton keresztül. Az elöljáró mindenesetre megunta a dolgot, és tekintélyes vérdíjat tûzött ki a fejükre. Napközben még senki nem látta õket, éjszakánként vadásznak a magányosan bóklászó galetkikre. (12. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

bb 8 9 több épület meglátogatása
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. A Pszi iskola elõtt hatalmas feliratot látsz: "Kirándulás az asztrális tér soha nem látott, csodás vidékeire! Jelentkezés Ehledel mentátnál, részvételi díj két asztrálesszencia." Hmmm... érdekesen hangzik! (10. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. A papokról a tekinteted egy különös tárgyra siklik. Egy lefaragott tetejû cseppkõ fölött lebeg, azaz forog, körbe körbe. Mágikus fény árad belõle, és ahogy jobban megnézed, igen, egy kulcs nyelére emlékeztet! Az egyik pap odalép hozzád.
- Látom, gyermekem, tetszik a Ragyogás Kulcsának második darabja. Ha meg akarod szerezni, egy igen nehéz küldetést kell elvállalnod!
Mohón bólintasz, mire a pap folytatja.
- Úgy tûnik, szent egyházunk állandó támadás szempontja. Ezúttal néhány sötétlelkû renegát egyik fõpapunkat, Omtorgad fõtiszteletest rabolta el! És mintha ez nem lenne elég, antimágikus bilincsekbe kötözve, "odaajándékozták" egy ostoba orgling törzsnek. Meg kell mentened Omtorgadot, mielõtt még orgling eledel lesz belõle! (19. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

v 146 2 11 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

v 146 5 11 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

v 146 8 11 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 119.]

v 146 11 11 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

v 146 14 11 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Észreveszel 1 mézfüvet. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy rövid tõr. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (341. kaland, összköltsége 20 TVP.) Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: a bûz keresztszimbóluma. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (437. kaland, összköltsége 20 TVP.) Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy gyûrû. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 régészet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy elektromos fal varázslatot. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Az elektraton sebzõdik 11 ép-t. Gyógyulsz 11 életpontot. (-5 vp.) Az elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. 12 életpontnyit sebzõdsz. A mahomohi az elektraton irányába megy. A mahomohi sebzõdik 24 ép-t az elektromos faltól. A molitár az elektromancert rohamozza. A molitár sebzõdik 12 ép-t az elektromos faltól. A mahomohi hörögve elterül. A molitár az elektromancert támadja.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az elektraton 11 sebzést kap. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az elektraton hörögve elterül. Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 28 ép-t. A molitár az elektromancert támadja.
*** 3. KÖR *** Az elektromancer a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 30 ép-t sebzõdtél. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az elektromancer 11 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-5 vp.) Az elektromancer holtan terül el.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 54/12, a mahomohi: 0/24.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 5% lélekenergiát. Szolgáidnak 22% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, egy kék köpeny, egy elektronit és 38 arany. Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+19% jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a sün könnyû pikkelyvértje.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, mahomohi újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+45 életpont.) [23 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A mahomohi a tüskés hólyagot támadja. A tüskés hólyagot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (36 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (22 sebzés). A tüskés hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 15 ép-t. A molitár sebzõdik 8 ép-t. A mahomohi sebzõdik 14 ép-t.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 0/8, a mahomohi: 14/14.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 3% lélekenergiát. Szolgáidnak 12% jut. Viszed, ami mozdítható: 2 drágakõ. A mahomohi az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
Ebben a körben +13 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 129 sebzést okoztál, és 157 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 50 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 292 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Trükkös Malabár, egy hollófekete tüsi hajú, kék szemû, ravasz tekintetû nagydarab férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 84. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (14) / 0.58
[2] IQ: 18 (24) / 2.15
[3] ügyesség: 4 (11) / 1.35
[4] egészség: 10 (20) / 4.66
[5] mágia: 8 (18) / 1.29
[6] gyorsaság: 7 (9) / 0.14
[9] Méret/ép: 123 (131) / 94
Min. méret: 101
Barlangméret: 123
PONTJAID
Varázspont: 173 / 8
Képességpont: 15 / 79%
Hõsi pont: 106 (0)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 46%
Galetki erõ: 442 / 287
Hírnév : 724
Jóllakottság: 53%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 62 (0)
Galetki gyõzelmek: 46 (0)
Torzsz. csaták: 413 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 363 (3)
Leölt torzszülött: 583 (5)
Pszi csaták: 11 (0)
Pszi gyõzelmek: 3 (0)
Ájulások száma: 8 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (29)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +29% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! 2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 20 (31) / 6.49 [17] vastag bõr: 10 (13) / 0 [18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0.20
[19] hidegimmunitás: 3 (7) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0 [25] bûz: 20 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 6 / 1.45 [47] zárnyitás: 7 / 5.38
[48] mászás: 7 / 1.51 [49] rugalmasság: 3 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 0.46
[52] auraészlelés: 3 / 1.97 [53] ékszerészet: 3 / 0.53 [54] kereskedelem: 4 / 3.16
[55] szívósság: 10 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 3 (8) / 0.47 [57] gyógynövények: 6 (11) / 4.95
[58] nyomkeresés: 4 / 1.05 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.35 [60] pszi támadás: 5 / 1.09
[61] pszi energia: 6 / 1.09 [62] lopás: 5 / 0.20 [64] átokszórás: 6 / 2.79
[65] álcázás: 8 / 0.10 [66] lopakodás: 5 / 0.70 [67] régészet: 14 (15) / 0.42
[68] zene: 5 / 0.20 [69] tanulás: 6 / 4.10 [70] idézés: 1 / 0
[72] építés: 3 / 1.18 [73] felderítés: 4 / 1.34    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 3 / 1.17 [101] szakért.: 4 / 0.30     a tökéletesség görbekardja
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.52     a Kõ Kardja
bal mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.72     a gyorsaság barbár lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 1.92 [36] csábmosoly: 3 / 0.06 [11] elektromos kéz: 4 / 0.16
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0.48 [29] életszívás: 7 / 4.11 [15] jégpajzs: 5 / 0.62
[163] kineport: 5 / 1.16 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.76 [165] manafókuszálás: 4 / 0.24
[129] mentális robbanás: 3 / 0.34 [28] óriáserõ: 4 / 1.12 [128] pszi csáp: 7 / 0.50
[171] savpajzs: 1 / 0 [19] tûzfal: 7 / 0 [14] vakító fény: 4 / 0.06

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 19 tûzfal                  
3. lista (0%): 29 életsz 15 jégpaj                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] molitár 48/16 190% 168% 5 / 1.41 harcol
[2] mahomohi 42/28 180% 131% 3 / 2.89 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
kf 207 142
ism 5
x 10
ism 3
p
t 47 20

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #34.
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van.
3: villámlehelet itala v.var. ha 3 vagy több ellenfél van.
4: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 100.
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 5 0 61; VI erõ:200% ép:30%; PV 2 3 4; PSZ 67 57; HE 1; PT 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9451 23826 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #6 (3. épület), #10 (8. épület), #12 (7. épület), #19 (9. épület), #21 (4. épület), #341 (84. forduló), #437 (84. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15048. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 9451. karakternél van. Jelenleg a 2. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig 30 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a jég lemezpáncélja (#22600) 1 villámöv (#172) 1 a sebezhetetlenség szárnyas sisakja (#19527)
1 a teknõs szarvas sisakja (#25378) 1 a füvész köpenye (#193) 1 az enyészet kerek pajzsa (#23111)
1 a légzés lemezpáncélja (#27550) 1 az elfek öve (#10615) 1 khaldoran öv (#137)
1 suhanó csizma (#195) 1 az entek sárga öve (#9717) * 1 a szellemek átlátszó köntöse (#15102)
4 törpe pikkelyvért (#4) 1 bíbor láncing (#1032) 1 a kobra díszes fejpántja (#7406)
* 1 a villám könnyû pikkelyvértje (#23516) 1 a kígyó köpenye (#19135) 1 a remete utazóköpenye (#12386)
1 kék köpeny (#1137) 1 a sün könnyû pikkelyvértje (#24866) * 1 a villám vándorcsizmája (#23621)
1 az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 1 a tudás vassisakja (#1976) 1 a méreg vassisakja (#24026)
1 a yeti pajzsa (#26260) * 1 díszes villámöv (#177) 1 csillogó fejpánt (#1108)
1 a gyorsaság vándorcsizmája (#3821) 1 a merénylõ szarvas sisakja (#10978) 1 a teknõs vas lemezpáncélja (#25301)
* 1 a yeti nagy pajzsa (#26262) * 1 a villám díszes fejpántja (#23606) 1 az entek csontmaszkja (#9642)
1 sárga öv (#1167) 1 a szívósság csatos öve (#14666) 2 szürke maszk (#1093)
1 a regenerálódás öve (#24565) 1 díszes fejpánt (#1106) 1 a mágia ezüst fejpántja (#3357)
1 a sün vassisakja (#24926) 1 a jég könnyû pikkelyvértje (#22616) 1 a kígyó bíbor pikkelyvértje (#19018)
1 a bérmágus csontmaszkja (#17292) 1 a ragadozó ezüst fejpántja (#20007) 1 a jég könnyû láncinge (#22631)
1 a gyõzelem zöld köntöse (#20951) 1 az entek pikkelyvértje (#9565) 1 a sólyom öve (#29515)

Ékszerek, kincsek
10445 arany (#1) * 1 a hatalom malachit karkötõje (#7091) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 díszes karkötõ (#1242) 1 bronzmedál (#207) 1 a sólyom amulettje (#29545)
* 1 a majom csontamulettje (#14247) 1 a bûz keresztszimbóluma (#29113) 38 drágakõ (#2)
1 a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) 1 gyûrû (#1225) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 a tudós csepp fülbevalója (#11606) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a mágia nyaklánca (#3430)
1 a regenerálódás csontamulettje (#24597) 1 kék gömb (#143) 1 a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931)
1 a sav szimbóluma (#26860) 1 a sas nyaklánca (#16030) 1 az elektromosság amulettje (#27295)
* 1 a villám márványgyûrûje (#23726) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a védekezés ezüst fülbevalója (#4857)
* 1 a szellemek ezüst fülbevalója (#15207) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 a yeti karkötõje (#26440)
* 1 az ügyesség karikaszimbóluma (#2561) 1 az enyészet karkötõje (#23290) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 az erõ márványgyûrûje (#1676) 1 a tûz csepp fülbevalója (#22406) 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481)
* 1 a tudás zafírja (#150) * 1 az entek keresztszimbóluma (#9763) 1 a teknõs ezüst fülbevalója (#25557)
1 a természet karkötõje (#16990) * 1 a torony ónix karkötõje (#18343) 1 a regenerálódás háromszögszimbóluma (#24612)
* 1 a teknõs gyûrûje (#25525) 1 a sün háromszögszimbóluma (#25062)

Felszerelés
3 varázskõ (#210) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)
2 fekete dukát (#218) 2 energiagyûjtõ (#202)

Fegyverek
14 kerek kõ (#11) 3 fogazott tõr (#6) * 1 a tökéletesség görbekardja (#22016)
1 parittya (#10) 6 harci fejsze (#12) * 1 a Kõ Kardja (#216)
6 rozsdás kard (#131) 1 hosszúkard (#1317) 3 rövid tõr (#1302)
4 sziklarepesz (#13) 1 görbekard (#1316) 1 lándzsa (#1330)
* 1 a gyorsaság barbár lándzsája (#4031) 1 az erõ görbekardja (#1766) 1 a légzés görbekardja (#27866)
1 kõrisfa íj (#1273) 1 az elektromosság görbekardja (#27416) * 1 az óriás hosszú íja (#8922)
1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 a lich tõre (#12100) 1 ében nyílpuska (#133)
1 ében tündekard (#132)

Varázsitalok és füvek
3 üvegcse (#14) 16 mézfû (#29) 16 elonotichlan (#31)
1 zöld manaital (#63) 16 liánvirág (#24) 18 tejfonál (#28)
2 fehér gyógyital (#50) 21 winropu moha (#22) 9 csótányláb (#25)
7 mitulen fû (#20) 29 ragálygomba (#26) 11 gyilkos boróka (#27)
6 sötét mák (#23) 1 gázlehelet itala (#57) 3 védelem itala (#59)
9 mátekel gomba (#21) 7 hónakkupók (#30) 1 hatalom kék itala (#58)
4 óriásnövés itala (#60) 1 méregellenállás (#51) 2 elfu moha (#33)
4 sárkányvirág (#32) 1 bajnokok itala (#62)

Egyéb kacatok
7 nordkristály (#146) 90 õsi relikvia (#17) 3 lemúr hártya (#161)
4 molad púp (#16) 2 nohnetár gumó (#212) 22 pirgamit (#152)
14 mandibula (#157) 6 húsevõ bibe (#151) 2 xenópete (#278)
6 yeti csont (#160) 1 molitár háj (#165) 5 ekinda haj (#147)
4 elektronit (#141) 3 bolhedor szárny (#15)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az energia könnyû nyílpuskája #18836 (10), a titán márványgyûrûje #5726 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TÜSKÉS HÓLYAG (96. LÉNY)
Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkezõ felhajtóerõt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra. A tüskés hólyag meglepetésszerûen támad, ezért a harc mindig közeli távolságról kezdõdik. Elpusztulásukkor undorító robbanás közepette múlnak ki, a szétszóródott cafatok a puhányok és tejivók számára jelenthetnek táplálékot.



FELEJTÉS VARÁZSLAT
A felejtés c. varázslattal kapcsolatban néhány módosítás: a varázslat költsége 5 helyett 10 tvp lett. Ezenfelül, a kinyert képességpontokat a program a karakterlapon, a képességpontoknál jelöli, de külön a többi képességponttól, azok után szögletes zárójelben. Ezeket a képességpontokat csakis arra használhatod fel, hogy varázslataid szintjét növeljed a VAR paranccsal, más képességek növelésére nem használhatod õket.
Végül még egy apró módosítás a felejtés varázslattal kapcsolatban: amikor a felejtést használod, mindig eggyel kevesebb kno-t kapsz meg, mint amennyit a varázslatból elveszünk. Ezzel az 1 KNO költséggel a varázskövekbõl kinyerhetõ többlet-kno-t egyensúlyozzuk ki. Ezzel egyidejûleg megszûnik az, hogy az utolsó 2 kno-t nem lehet kinyerni.
Bár nem a varázslat leírásához tartozik, de itt jegyezzük meg, hogy az átkozott tárgyaknál korábban leírtakkal ellentétben, úgy tûnik, az átkozott tárgyak mégsem semmisülnek meg felköltözéskor...
A fenti enciklopédiát talán már megkaptad korábban, most azonban leírunk egy kiegészítést (szegény felejtés varázslat már sosem tud békében nyugodni...): a felejtéssel a 19-nél magasabb szintû varázslat(ok) nem felejthetõ(k), csak akkor, ha 3. és 4. paraméternek megadsz egy 99-est. Ekkor a felejtés varázslatot akár többször alkalmazva, addig felejtesz, amíg a varázslat szintje 19/0-ra ill. az alá nem csökken. Pl. V 152 169 99 99 lefelejti 19-es szintig a savcsapásodat.
Vigyázz, ez a parancs csak akkor fog mûködni, ha elegendõ TVP és VP áll rendelkezésedre, hogy a varázslatot egybõl teljesen lefelejtsd (ha a VP költség 300-nál több lenne, akkor 300 lesz)! Erre a korlátozásra azért van szükség, mert a felejtést varázskövekkel és õskövekkel kombinálva, visszaélésre nyílt lehetõség.
Megjegyzések a támadással és védekezéssel kapcsolatban: nagyon magas védekezésû ellenfél eltalálására is van esélyed, és nagyon alacsony védekezésû ellenfélnek is melléüthetsz.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.