Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mit rejt a köd?
Küldd el képeslapként!
"A csarnok közepén fehéren örvénylő ködöt látsz. Lassan lépkedsz felé. Érzed, hogy ez nem lehet más, mint az Ősök Központi Csarnoka! Ahogy egész közel érsz, látod, hogy a ködben figurák szellemalakjai örvénylenek. A kobudera nevű torzszülöttekre hasonlítanak, de sokkal magasabbak, és nemes a tekintetük! Hosszú karmaik vannak, és testüket szőrzet borítja. Miféle teremtmények ezek?" - részlet egy kalandból
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 00:09:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8673-14

Karakterszám: 8673 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 14 Játékhét: 14
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 175
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. máj. 23. 9h:29'
A következõ fordulód táplálható: 2007. máj. 30.

E-mail!

SAYOWAN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*máj. 10.* Ambassadar és Brancaleone da Norcea megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *máj. 10.* Amorthist rajtakapták, ahogy lopni próbált. *máj. 10.* Amorthis gyõzelmet aratott Mikanno Hosi Kanpokusan felett. *máj. 10.* Amorthis gyõzelmet aratott Le Henger Elek felett. *máj. 11.* Kronx és Smaragdszemû Wynia pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *máj. 15.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hooded felett. *máj. 16.* Ambassadar gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett. *máj. 16.* Ambassadar gyõzelmet aratott Lóarcú Vaszil felett. *máj. 16.* Dark Valek a Renegát Elf csatában legyõzte Lady Lucitaniát. *máj. 16.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

kno 10 15 8 102 10. képességre 15 képességpont
Sajnos nem ismersz ilyen képességet.
A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Lahiri, egy erõs vékony testalkatú, hosszú sötét hajú, spirituális tekinteû férfi. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a katapulter. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mátekel gombát. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Nekromaca, egy szörnyû pusztító átkokat dobáló nõ. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kötél. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a márvány atkát. A márvány atka máris elõtted terem! Megtámadod a márvány atkát. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (4 ép-t sebeztél). A márvány atka téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A márvány atka rád támad. Csáprágójával mar. Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod a márvány atkát. Elõresuhintasz bal csápoddal. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A márvány atkát próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (9 ép-t sebeztél). A márvány atka hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szívesen bekapnál valamit. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+12% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a hártyás lemúrt. A hártyás lemúr feléd rohan. Támadod a hártyás lemúrt. Rávágsz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a hártyás lemúrt. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (13 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ és egy lemúr hártya.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített! A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen. (419. kaland, összköltsége 20 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a hártyás lemúr felé. Már ott is vagy! A hártyás lemúr feléd rohan. A hártyás lemúrt próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (13 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a hártyás lemúrt. Rávágsz bal csápoddal. (12 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Viszed, ami mozdítható: egy lemúr hártya.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Észreveszel 1 csótánylábat. Szakértõ módon leszeded. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az óriáscsótányt. Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A gyomrod korog egyet. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+11% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a vámpírdenevért. A vámpírdenevér feléd mozog. A vámpírdenevért próbálod megsebezni. Rávágsz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Elkerülted. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevér rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Támadod a vámpírdenevért. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (13 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Viszed, ami mozdítható: 6 arany.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy barlangi pók (#6).

*** 1. KÖR *** A barlangi pók irányába mozogsz. A barlangi pók odajön hozzád. A barlangi pókot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal csápoddal. (15 ép-t sebeztél). A barlangi pók hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Uzsonnaidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+11% jóllakottság.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány irányába mozogsz. A kétfejû patkány feléd mozog. A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Lecsapsz bal csápoddal. (16 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támad fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkány rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kétfejû patkányt. Lesújtasz bal csápoddal. (17 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+9 életpont.)
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** A tûzféreg feléd mozog. A tûzféreg irányába mozogsz. A tûzféreg rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzférget. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (11 ép-t sebeztél). A tûzféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+9 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 185 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 18 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 187 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sayowan, egy szürke szemû, hosszú hajú, pókhasú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 14. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 0.25
[2] IQ: 3 / 0.75
[3] ügyesség: 3 / 2.30
[4] egészség: 4 / 1.25
[5] mágia: 3 / 0.25
[6] gyorsaság: 5 / 0.19
[9] Méret/ép: 45 / 40
Min. méret: 38
Barlangméret: 46
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 22 / 96%
Hõsi pont: 3 (1)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 9%
Galetki erõ: 97 / 79
Hírnév : 20
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 87 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 78 (8)
Leölt torzszülött: 81 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 5 / 1.80 [15] regeneráció: 5 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 1 / 0.30 [48] mászás: 3 / 0.30    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 6 / 2 [101] szakért.: 7 / 2.08 [102] vámpirizáció: 1 / 0  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70; VI erõ:80% ép:25%; PV 5 2 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #378 (8. forduló), #419 (14. forduló), #301 (12. forduló).

TÁRGYAID

92 arany (#1) * 1 bõrpáncél (#9) 3 csótányláb (#25)
* 1 díszes fejék (#135) 3 drágakõ (#2) 1 kard (#1315)
4 kés (#5) 1 Krónika (#783) 7 lemúr hártya (#161)
3 liánvirág (#24) 3 mátekel gomba (#21) 1 mitulen fû (#20)
2 nohnetár gumó (#212) 1 õskõ (#8) 1 winropu moha (#22)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 6 arany (#1), 1 mátekel gomba (#21), 1 liánvirág (#24), 2 lemúr hártya (#161), 1 csótányláb (#25), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KATAPULTER (33. LÉNY)
Négylábú, kemény testû, jellegtelen élõlények. Nyakuk szinte egyáltalán nincs, tökéletesen sima fejükön három apró mélyedés jelzi azt, ami esetleg szem lehet. Vállukból két csonka, szárnyszerû végtag nõ ki, ezek segítségével félelmetes sebességgel tudnak köveket dobálni a rájuk támadó lényekre. Persze alapjában véve békés teremtmények, ha tehetik, inkább elrejtõznek, mulatságos kacsacsõrükön keresztül szívják fel a tápanyagot a földbõl. Nem csoda, hogy kedvvel vadásznak rájuk a kõevõk.



KÖTÉL (128. TÁRGY)
Egy leleményes és az alakját változtatni képes galetkinek igen ritkán van szüksége kötélre. Mégis, azért néha elõfordul. Bizonyos kalandok megoldásánál elengedhetetlen, hogy legyen nálad húsz-harminc méter ebbõl a szilárd, erõs kötélbõl.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.