Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gyógyító érintés
Küldd el képeslapként!
Vannak sebek, melyeket a templomok elsőosztályú szakértelemmel bíró sámánjai sem képesek meggyógyítani. De ha ők sem, vajon kihez forduljon a torzszülöttek harapásaitól megtépázott galetki?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 04:33:55 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8638-53

Karakterszám: 8638 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 53 Játékhét: 71
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 79
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. nov. 3. 10h:28'
A következõ fordulód táplálható: 2003. nov. 6.

E-mail!

YATAWNA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Jucika Hacuka részére 3 db elfu mohát. Te 24 aranyat kaptál.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 16388.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*okt. 6.* Thor a Káosz Papja és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *okt. 6.* Maró Savarin és Erennisz megküzdöttek egymással, és Maró Savarin gyõzött. *okt. 6.* Maró Savarin csatában legyõzte Jucika Hacukát. *okt. 8.* Maró Savarin csatában legyõzte Selenét. *okt. 8.* Sün gyõzelmet aratott Selene felett. *okt. 15.* Selene felköltözött a következõ szintre. *okt. 16.* Thor a Káosz Papja lett az aréna bajnoka. *okt. 16.* Thor a Káosz Papja felköltözött a következõ szintre. *okt. 16.* Lepkevadász teljesítette a 22. küldetést, amit a templomban kapott. *okt. 16.* Lepkevadászt legyõzte harcban egy sötét xirnox.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*okt. 21.* Alba Regina és Ki Hara Pom-pom pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *okt. 21.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Braveheart Patriot felett. *okt. 22.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Ankheget. *okt. 27.* Az Éjfarkas Klán szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *okt. 28.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arven Klinszinda Grán felett. *okt. 28.* Maximilian Ûbertáp és ÁlomVándor pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *okt. 28.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Medusa felett. *okt. 28.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Akadil Tel Kator felett. *okt. 28.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Dracot. *okt. 30.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

kf 10961 14710 bekészíted a 10961. tárgyat
Felveszed a merénylõ kerek pajzsát. Felveszed a szívósság szimbólumát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

gy 35 0 25 50 61 9 felt. gyógyítás 35%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 35 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 25 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 61. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 9. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

h 14 4 22 33 14. tárgy használata
Profi varázsital fõzõ módjára készíted össze az alapanyagokat, majd kevered össze az elõre elkészített üvegcsében. Sikeresen legyártottál 4 sárga színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez sárga gyógyital.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

kno 10 6 10. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

m 6 3 849 4333 3243 4232 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,3) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8 49) A legközelebbi feladat megoldásánál 49 lesz a válaszod.
(M 5,3) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Tudjuk, hogy egy ízben 4 véka gomba és 10 üveg fûszer 366 aranyért, míg egy másik alkalommal 5 véka gomba és 3 üveg fûszer 296 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy véka gomba?
Magabiztosan válaszolsz. [49] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 5,4) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Eléd tol a galetki valamilyen ronda bogarat. Döglött. Ezt kell megenned! Hú, ez kemény feladat, az biztos, hogy a próba után a következõ szobában kiokádod az egészet.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 5,5) Irány dél! A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 5,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz. Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal készült. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (vesztesz 19% lélekenergiát.)
(M 5,7) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 6,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75) [aura: savimmunitás: 15.].

*** 1. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy agyroppantás varázslatot. (-16 minden tulajdonságodra) Az ichinedar irányába mozogsz. A nedonkutya Balambér irányába megy. Dugó az ichinedar irányába megy. Balambér megközelíti a nedonkutyát. Az ichinedart próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (9 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (24 sebzés). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan. A nedonkutya és Balambér egymással harcolnak. Dugó választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben.
*** 2. KÖR *** Dugó a nedonkutya felé mozog. A nedonkutya irányába mozogsz. Balambér és a nedonkutya egymással harcolnak. Dugó a nedonkutyát támadja. Megtámadod a nedonkutyát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (17 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (25 sebzés). A nedonkutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 0/35, Dugó: 13/8.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Szolgáidnak is jut 15%. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ. Balambér eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 5,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,8) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 4,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 2 adagot.
(M 5,8) Keletre mész tovább. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,9) A folyosó délre tart. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 6,9) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: 31 arany és egy köntös.
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

k 322 370 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (322. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást. (-16 minden tulajdonságodra) Balambér megközelíti az 1. nedonkutyát. Dugó megközelíti a 2. nedonkutyát. Az 1. nedonkutya Balambér irányába megy. A 2. nedonkutya megközelíti Dugót. Megközelíted az ichinedart. Balambér és az 1. nedonkutya egymással harcolnak. Dugó és a 2. nedonkutya egymással harcolnak. Balambér hörögve elterül. Megtámadod az ichinedart. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (12 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (25 sebzés). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az 1. nedonkutya irányába mozogsz. A 2. nedonkutya és Dugó egymással harcolnak. Dugó halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. nedonkutya téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Nem talált. Megtámadod az 1. nedonkutyát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (24 sebzés). Az 1. nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. nedonkutya rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a 2. nedonkutyát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (24 sebzés). A 2. nedonkutya holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 1/18, Dugó: 13/32.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+65%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy drágakõ.
Egy sziklakemény kristályajtót találsz. Be van zárva! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 16 arany és a káosz éjfekete láncinge.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, árnymanó suhanc újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling kutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.

(370. kaland:) A kötél még mindig ott lóg, ahol hagytad. Úgy tûnik, mintha minden fogásnál le akarna szakadni, de te bízol abban, aki a kötelet ideaggatta. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] A kötél egy barlangnyílásból nyúlt ki. Felhúzod magad, és belépsz.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy kék ekinda (#95). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kék ekinda odajön hozzád. Megrohamozod a kék ekindát. Dugó megközelíti a kék ekindát. Balambér megközelíti a kék ekindát. A kék ekinda téged támad. Rád vág bal csápjával. (13 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a merénylõ kerek pajzsát. Kudarcot vall. Tekergetve suhint jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a kék ekindát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (21 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (20 sebzés). Dugó a kék ekindát támadja. Balambér a kék ekindát támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A kék ekinda téged támad. Meglóbálva zúz bal csápjával. (13 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a harcmûvész köpenyét. Kudarcot vall. Rád vág jobb csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Balambér a kék ekindát támadja. A kék ekindát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (24 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (22 sebzés). A kék ekinda holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 1/0, Dugó: 2/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 13% jut. Viszed, ami mozdítható: 2 ekinda haj és 42 arany. Balambér táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal kezeled magad. 60 ép-t gyógyított rajtad.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 36 arany és egy ezüst nyaklánc.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

tk 50 3239 50. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 3239 még nem adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

cs 20 csapdaállítás 20 TVP-ért
Csapda állításához támad kedved. Amikor végül elkészülsz, megcsodálod a mûvet. Ebbe mindenki bele fog pottyanni! Csapdád (20 TVP-s) rejtettsége: 12, sebzése: 16-24.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Lépkaparó Holy, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy lidércláng (#85). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A lidércláng feléd rohan. A lidércláng felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A lidércláng rád veti magát. A lidércláng villámokat köp feléd. (22 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (19 ép-t sebeztél). A lidércláng hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+65%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 2 drágakõ. Piknik idõ! Gyorsan enni kezdesz. (+27% jóllakottság.) Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 70 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

mak 2 6 2. makró definiálása/hívása
2. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
pv 6 portyázás viselkedés
[Parancs 2. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal
[Parancs 2. makróba tárolva.]

p portyázás
[Parancs 2. makróba tárolva.] Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Irány befelé!
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Furaarcú Galetkó, egy különös tekintetû, viharvert ruházatú, borostás, kissé infantilis férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Felszerelése: Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ozin fülkarika, az ellenállás sárga öve, a harcmûvész márványgyûrûje, a füvész köpenye, az egészség nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, a kígyó vas lemezpáncélja, a Kõ Kardja, az ellenállás szárnyas sisakja, a tudás zafírja, a káosz istennõjének szimbóluma, a káosz õsi csizmája, a káosz döbbenetes amulettje. Elteszel 1 sárkányvirágot, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+9% jóllakottság.) [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Megtalálod és annak rendje és módja szerint kikerülöd a csapdát.
Aludni látszik a lakó, Fényszív, egy gyönyörû, tüskés, szárnyas, aranysárkány nõ. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, Xantin ezüstöve, bronzmedál, a regenerálódás csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, Örökkévalóság Gyémántja, a légzés vándorcsizmája, kék gömb, a sün zöld köntöse, a tárgyalás gyûrûje, az angyalok ónix karkötõje, a regenerálódás lovagi lemezpáncélja. Elpakolsz 3 molitár hájat, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az! (482. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Megindulsz elõre.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Miranda, egy hosszú kékhajú, jeges tekintetû, alattomos nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Felszerelése: az erõ könnyû láncinge, a küzdelem zöld köntöse, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a gyorsaság szimbóluma, vándorcsizma, a gyõzelem karkötõje, az entek gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, a pontosság maszkja. Elteszel 1 molitár hájat, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Kékfogú Harald, egy feltünõen kék fogsorú, villogó szemû és barátságtalan kinézetû férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, vassisak. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a fekete gyík. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 gyilkos borókát. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Nemesis, a Bosszú Istene, egy ike a három Isten szövetségnek. Frost és Csuhi társa. Gyilkos tekintetû férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: bronzmedál, a hatalom kõamulettje, a mágia gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a mágia márványgyûrûje, a mágia barbár lándzsája, a lich íja, a torony köpenye, a szellemek kardja. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 elfu mohát anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+10% jóllakottság.) Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a spanyolcsizma. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

pv 1 2 portyázás viselkedés
[Parancs 2. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal
[Parancs 2. makróba tárolva.]

p portyázás
[Parancs 2. makróba tárolva.] Kalandra fel! Portyára indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Belépsz.
A galetki, aki itt lakik Hegyesfülû Thor, egy karcsú, magas légies alakú, hosszú szõke hajú, vörösszemû hegyesfülû férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: kemény bõrpáncél, a tökéletesség csonttõre, szivárvány karkötõ, a Tél aranylánca, a hatalom amulettje, a kalmár nyaklánca, a mentát fejpántja, a tárgyalás gyûrûje, az elfek karikaszimbóluma, a káosz pulzáló köpenye. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Hegyesfülû Thor elmormol egy energiatüskét. 25 ép-t sebzõdtél. Totó, a katapulter céloz, és lõ rád. (13 sebzést okozott.) Megindulsz Hegyesfülû Thor felé. Már ott is vagy! Balambér Totó, a katapulter irányába megy. Dugó elindul Hegyesfülû Thor felé. Megtámadod Hegyesfülû Thort. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (28 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (23 sebzés). Balambér Totó, a katapultert támadja. Dugó Hegyesfülû Thort támadja. Regenerálsz (+2 ép) Hegyesfülû Thor regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Hegyesfülû Thor mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégcsóvát. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod Hegyesfülû Thort. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (26 ép-t sebeztél). Illatozol (27 sebzés). Balambér és Totó, a katapulter egymással harcolnak. Dugó Hegyesfülû Thort támadja. Hegyesfülû Thor ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Totó, a katapultert. (Hátbatámadás:) Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (60 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (22 sebzés). Totó, a katapulter halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 186 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 1/11, Dugó: 26/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 11%. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 liánvirágot. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. Szerencsére, nincs. Megindulsz befelé.
A barlang lakója Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának versmondó rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Felszerelése: hosszú íj, Trollagyar, bronzmedál, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, az élet utazóköpenye, a tökéletesség csatos öve, a lich malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a gyorsaság amulettje, a torony vándorcsizmája, az Örökkévalóság Rubinja, a kígyó bõr mellvértje, a tökéletesség csepp fülbevalója. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Elkh Alhan Dozo Balambért próbálja távolról eltalálni. (3 találattal 71 sebzést okozott.) Balambér holtan terül el. Megindulsz Elkh Alhan Dozo felé. Már ott is vagy! Dugó Elkh Alhan Dozo irányába megy. Megtámadod Elkh Alhan Dozot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (28 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (28 sebzés). Dugó Elkh Alhan Dozot támadja. Regenerálsz (+2 ép) Elkh Alhan Dozo regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Elkh Alhan Dozo elmormol egy jégcsóvát. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Elkh Alhan Dozot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (30 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (20 sebzés). Elkh Alhan Dozo ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 0/71, Dugó: 18/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 9% jut. Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, árnymanó suhanc újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Elmész egy beomlott barlang mellett. Az egésznek olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta volna a falat és tudatosan betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen tudod megmondani. (212. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbmész.
Odabent fogad Erennisz, egy könnyûléptû, ragadozó mozgású, elképesztõen csinos, harcra teremtett nõ. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Viselt tárgyai: a torony bíbor láncinge, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a bûz csatos öve, a törpék köpenye, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, a bûz márványgyûrûje, Rogan karkötõje, a tökéletesség díszes fejpántja, a puhányság köve. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Erenniszt. Erennisz máris elõtted terem! Dugó elindul Erennisz felé. Balambér Erenniszt rohamozza. Megtámadod Erenniszt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (30 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (8 sebzés). Erennisz rád támad. Odacsap neked jobb karmával. (32 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt farkával. Félrehajoltál. Megpróbál megmarni fogával. (34 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. Dugó és Erennisz egymással harcolnak. Balambér Erenniszt támadja.
*** 2. KÖR *** Erennisz és Dugó egymással harcolnak. Dugó holtan terül el. Balambér és Erennisz egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Erennisz és Balambér egymással harcolnak. Balambér halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Balambér: 3/115, Dugó: 9/107.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés% alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni, állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV parancsban.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel egy liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés% alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni, állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV parancsban.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 640 sebzést okoztál, és 192 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 21 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 232 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Yatawna, egy vékony, zöld hajú, kék szemû, igézõ pillantású, szeplõs, fehérbõrû, kedves nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez az 53. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (9) / 3.85
[2] IQ: 7 (11) / 0.50
[3] ügyesség: 12 (16) / 0.55
[4] egészség: 6 (7) / 4.94
[5] mágia: 10 / 3
[6] gyorsaság: 5 (8) / 0.96
[9] Méret/ép: 82 (89) / 1
Min. méret: 80
Barlangméret: 82
PONTJAID
Varázspont: 101 / 101
Képességpont: 37 / 66%
Hõsi pont: 30 (10)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 37%
Galetki erõ: 295 / 182
Hírnév : 535
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 82 (3)
Galetki gyõzelmek: 42 (2)
Torzsz. csaták: 238 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 224 (4)
Leölt torzszülött: 341 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 39 (1)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: zsebtolvaj (27)
Speciális képességeid:
+4 lopás, +4 lopakodás, +4 csapdaészlelés, +4 mászás. 9% dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 48-as Klánkalandot (KK 48)! (összesen 45 TVP-t igényel) 2.) Ölj öt sötét elf harcost. 3.) Gyõzz le harcban kettõt a Katona Klán tagjai közül.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 18 (21) / 2.82 [15] regeneráció: 4 / 0 [20] savimmunitás: 4 (5) / 1
[25] illat: 17 (19) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 12 / 0.45 [46] csapdaészlelés: 8 (12) / 3.38 [47] zárnyitás: 4 (6) / 3.05
[48] mászás: 5 (9) / 0.53 [49] rugalmasság: 4 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 0.50
[52] auraészlelés: 1 / 0.75 [53] ékszerészet: 8 / 0.10 [54] kereskedelem: 2 / 1.73
[55] szívósság: 2 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 4 (6) / 1.05 [57] gyógynövények: 4 / 2.63
[58] nyomkeresés: 3 / 1.30 [59] vezetõkészség: 2 (3) / 0.25 [62] lopás: 9 (13) / 4.07
[64] átokszórás: 4 (6) / 0.42 [65] álcázás: 7 / 0.55 [66] lopakodás: 3 (7) / 1
[67] régészet: 1 / 0.44 [68] zene: 5 / 0.20 [71] javítás: 9 / 0.60

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 3 (2) / 0 [101] szakért.: 4 (5) / 0.80     a kígyó csonttõre
bal mancs [103] méret: 1 (0) / 0 [104] szakért.: 3 / 0.80     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0.16 [29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.22
[146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.24 [14] vakító fény: 4 / 0.06    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Balambér, az árnymanó suhanc 36/0 118% 140% 4 / 3.17 ájult
[2] Dugó, az orgling kutya 40/0 130% 105% 3 / 2.89 ájult
lélekenergia rész 35% jóllakottság határ 120% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 6
ism 10
p
pv 3 4
2. Makró
pv 6
ism 5
p
pv 1 2
ism 5
p

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet itala v.var, ha 2 vagy több ellenfél van, és ha ellenf. erõssége több, mint 150%.
3: tûzlehelet itala v.var, ha ellenfeled galetki, és ha ellenf. erõssége több, mint 150%.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 35 0 25 50 61 9; VI erõ:180% ép:30%; PV 1 2; PSZ 48 62 46; BA 17 3239; L 15 61 50 33 165 53; HE 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 20 szint: 12 sebzés: 16-24

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #50 (20. épület), #475 (47. forduló), #482 (53. forduló), #212 (53. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a regenerálódás vándorcsizmája (#24521) 1 díszes fejék (#135) 1 kemény bõrpáncél (#3)
* 1 spanyolcsizma (#201) 1 khaldoran öv (#137) 1 a szellemek kerek pajzsa (#15011)
1 suhanó csizma (#195) 1 vas mellvért (#1048) 1 díszes köpeny (#1138)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 2 törpe pikkelyvért (#4)
* 1 az óriás ezüst fejpántja (#8757) * 1 a harcmûvész köpenye (#13735) 2 fekete csizma (#1122)
1 csizma (#1120) * 1 Xantin ezüstöve (#174) * 1 bíbor láncing (#1032)
1 átlátszó köntös (#1152) 1 könnyû láncing (#1031) 1 zöld köntös (#1151)
1 a káosz istennõjének köpenye (#31299) 1 a yeti díszes fejpántja (#26306) * 1 a merénylõ kerek pajzsa (#10961)
1 az elektromosság szárnyas sisakja (#27177) 1 köntös (#1150) 1 a tudós könnyû láncinge (#11381)
1 a káosz éjfekete láncinge (#7344)

Ékszerek, kincsek
2357 arany (#1) 1 csontamulett (#1197) 96 drágakõ (#2)
* 1 bronzmedál (#207) 1 amulett (#1195) 1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 karikaszimbólum (#1211) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 a szakács üstje (#192) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 ametiszt szkarabeusz (#163)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 kék gömb (#143)
2 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 szimbólum (#1210) * 1 az elfek sárgaréz nyaklánca (#10631)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 az erõ malachit karkötõje (#1691) 1 nyaklánc (#1180)
1 a yeti malachit karkötõje (#26441) 1 a légzés kõamulettje (#27746) * 1 a szívósság szimbóluma (#14710)
1 ezüst nyaklánc (#1182)

Felszerelés
3 fekete dukát (#218) 1 varázskõ (#210) 2 kötél (#128)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 rövid tõr (#1302) 4 sziklarepesz (#13) 4 kés (#5)
1 csonttõr (#1301) * 1 Enyészmester (#217) 1 ében tündekard (#132)
1 parittya (#10) * 1 könnyû íj (#1271) * 1 a kígyó csonttõre (#19301)
1 fogazott kard (#1318) 1 nyílpuska (#1285) 6 rozsdás kard (#131)
4 kerek kõ (#11) 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
1 elonotichlan (#31) 7 csótányláb (#25) 8 tejfonál (#28)
4 mátekel gomba (#21) 4 liánvirág (#24) 8 sötét mák (#23)
5 winropu moha (#22) 1 védelem itala (#59) 7 mitulen fû (#20)
8 gyilkos boróka (#27) 1 óriásnövés itala (#60) 25 üvegcse (#14)
6 mézfû (#29) 10 hónakkupók (#30) 2 méregellenállás itala (#51)
1 hõsiesség itala (#52) 1 kalmárok itala (#66) 4 sárga gyógyital (#61)
1 sárkányvirág (#32) 1 elfu moha (#33)

Egyéb kacatok
2 lemúr hártya (#161) 6 nordkristály (#146) 7 bolhedor szárny (#15)
1 molad púp (#16) 9 pirgamit (#152) 6 mandibula (#157)
4 yeti csont (#160) 23 molitár háj (#165) 2 húsevõ bibe (#151)
6 ekinda haj (#147) 3 elektronit (#141) 12 õsi relikvia (#17)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az elefánt hosszú íja #16572 (11).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KÉK EKINDA (95. LÉNY)
A zöld ekinda nagyobb testû rokona, a kék ekinda ugyan nem rendelkezik mágikus képességekkel, de mindezt a hiányosságot erõben és agresszivitásban pótolja: nem ritka, hogy irtózatos erejû csápja ütésével egyúttal egy-egy tárgyát is szétzúzza az ellenfélnek. Ha galetkikkel találkoznak, mindhalálig küzdenek, annyira gyûlölik az õket leigázó társadalmat. (Táplálék: puhányok, rovarevõk).



LIDÉRCLÁNG (85. LÉNY)
A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletezõ kedvû galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére. No igen, a lidércláng ugyan nem jelent igazi veszélyt egy galetki számára, de viszont legyõzése különleges szerencsét és ügyességet kíván. A lidércláng ugyanis nagyon apró és hihetetlenül gyorsan mozog, ezért nehéz eltalálni, valamint védett varázslatokkal szemben. A lidércláng elpusztulásakor visszamaradó esszencia piromádok számára lesz fogyasztható.



SÁRKÁNYVIRÁG (32. TÁRGY)
A legendák szerint ez az apró, fehér növény kizárólag sárkányok barlangjai közelében nõ, illetve olyan helyeken, ahol sárkány pusztított, ugyanis a virág magjai a sárkányok pikkelyei közé szorulva utaznak. Hát, mindez eléggé nevetségesen hangzik, de az biztos, hogy a sárkányvirág legalább annyira ritka, mint a sárkányok elõfordulása. [Szükséges varázsital fõzés szint: 6.]



FEKETE GYÍK (125. LÉNY)
A fekete gyíkok apró és fürge lények, szinte mindenhol megtalálhatóak. A galetki gyerekek gyakran vadásznak rá, hiszen köztük dicsõség egy ilyen gyors, és nem teljesen veszélytelen lény elejtése - a fekete gyík ugyanis büdös gázt köp arra, aki megtámadja. Természetesen, egy igazi galetki harcos már méltóságán alulinak tartja, hogy fekete gyíkokat hajkurásszon. A fekete gyík a zöldvérûek és puhányok csemegéje, de jobb híján a mágiafalók is ehetnek belõle.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.