Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Asztrális polip
Küldd el képeslapként!
"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (53)
Szövetségi felvétel (34)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-08-24 11:20:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
8613-14

Karakterszám: 8613 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 14 Játékhét: 283
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 485
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2011. szept. 9. 10h:43'
A következõ fordulód táplálható: 2011. szept. 10.

E-mail!

II. ZSÓFI KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32679.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1464.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 17.* Edil Ves Ybesel Tal Ulart legyõzte harcban egy Astacuidius Maximus. *feb. 24.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy sötét elf papnõ. *már. 17.* Akadil Tel Kator elsõként ért el 40-es lopakodás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 31.* Csillag rangja a Bárdok Klánjában "Troy Archid leszármazottja" lett. *ápr. 6.* Csillagot kis híján megölte egy lomha nukratoid. *ápr. 26.* Piromaca hõsies küzdelmével a lidércek ellen kiérdemelte a császári lidércvadász címet! *máj. 11.* Aranyszemû Reglinde rangja a Bárdok Klánjában "Troy Archid leszármazottja" lett. *máj. 20.* Piromacát legyõzte harcban egy kronogólem. *jún. 16.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Szarkaagyú Sirakát. *szept. 15.* Csillagot kis híján megölte egy lebegõ drón.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

az 1091 tárgy azonosítása
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. Halotti maszk: értéke 12 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +4% védekezés.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

kno 2 4 2. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

be 3 36 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 36. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 30 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a csábmosoly varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

tv 2 36 varázslat berakása 2. varázslatlistára
2. TV listába került: csábmosoly.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

tvsz 30 100 varázslatlisták szintjének beállítása
1. varázslatlistádat akkor használod, ha ellenfeleid összerõssége a tiéd 30%-a alatt van. A 2. listára ez 100%, a 3.-ra 0%, a 4.-re 0%, az 5.-re 0%.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

kno 4 4 64 2 4. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 5! Elköltesz 2 képességpontot az átokszórás szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

k 460 kaland elvállalása
(460. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikertelen] Hosszasan vacakolsz, míg végül ráébredsz, hogy te ezt az ajtót nem fogod tudni kinyitni.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (416. kaland, összköltsége 10 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Megrohamozod a hájas worpelt. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a hájas worpel létrehoz egy éhínséget. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Megtámadod a hájas worpelt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a hájas worpel létrehoz egy energiatüskét. Sebzõdsz 9 ép-t. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (5 ép-t sebeztél). A hájas worpel kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ. Szívesen bekapnál valamit. A kajára veted magad. (+22% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** A púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a púpos moladot. A púpos molad rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a púpos moladot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (3 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A púpos molad téged támad. Odacsap neked jobb karmával. Félrehajoltál. Lecsap rád bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Megtámadod a púpos moladot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (5 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A púpos molad téged támad. Feléd üt jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Lesújt rád bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Megtámadod a púpos moladot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a púpos moladot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (4 ép-t sebeztél). A púpos molad rád támad. Rád vág jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Elkerülted. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+25 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a protolisk lárvát. A protolisk lárva közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a protolisk lárvát. A teknõs görbekardjával támadsz. (8 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal csápoddal. (3 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) A protolisk lárva rád veti magát. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. A teknõs görbekardját forgatva támadsz. (8 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz bal csápoddal. (3 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) A protolisk lárva téged támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a protolisk lárvát. A teknõs görbekardjával lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal csápoddal. (2 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-3 ép) A protolisk lárva holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+13 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Maliachi, egy jó megjelenésû, hosszú, fekete, göndör hajú, kék szemû férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött ivadék rangú tagja. Felszerelése: szivárvány karkötõ, csontmaszk, rövid tõr, a mentát könnyû pikkelyvértje, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Lesprinteltek a boltba. Mindketten felszerelési tárgyakat vásároltok, majd összehasonlítjátok, ki tudta az árukat jobban lealkudni (ezután persze a tárgyakat visszaadjátok a boltosnak, hogy mégsem kellenek, selejtesek). Haha! Te vagy a jobb kereskedõ! Gyõztél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Wakond, a hegyi hörcsög, egy szürke bõrû, fekete hajú, izmos testû férfi. Tárgyai: díszes fejék, bronzmedál. Üdvözlõ mondatod: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Dühösen kiabálja vissza: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Jól odamondasz neki: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Dühösen kiabálja vissza: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Wakond, a hegyi hörcsög a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Szertartásosan üdvözöl Halálkarom, egy feketepárducnak látszó, izzó vörös szemû, vadállatias mozgású, veszélyes férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. A következõket látod nála: könnyû pikkelyvért, ezüst nyaklánc, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, halotti maszk, szivárvány karkötõ. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Halálkarom felé. Már ott is vagy! Halálkarom máris elõtted terem! Halálkarmot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (8 ép-t sebeztél). Halálkarom téged támad. Lesújt rád bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával. Elhibázta. Bûze zavar. (-3 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod Halálkarmot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). Halálkarom rád támad. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. (14 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-6 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+49 életpont.)
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

m 8 9 1122 333 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,9) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8,8) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 8,7) Északra mész tovább. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemót téged támad. Odaken neked bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lekever egyet jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). A tehemótot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Lecsap rád bal mancsával. (13 ép-t sebzõdtél). Bever egyet jobb mancsával. Nem talált. Támadod a tehemótot. Villámokat köpsz. (10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Odaken neked bal mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Odaken neked jobb mancsával. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 44 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 8,8-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+28 életpont.)
(M 9,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,9) Irány dél! Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 8,10) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 8,11) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
Elhagyod a Csarnokot.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

m 8 7 444 333 1234 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,7) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 444,333) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 1234,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 109 sebzést okoztál, és 176 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 34 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 232 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


II. Zsófi, egy alacsony, rövid hajú, elképesztõen gyönyörû és okos nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 14. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.55
[2] IQ: 7 / 0.35
[3] ügyesség: 3 / 0.10
[4] egészség: 5 / 3.83
[5] mágia: 5 / 1.74
[6] gyorsaság: 5 / 0.62
[9] Méret/ép: 52 / 40
Min. méret: 39
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 41 / 41
Képességpont: 9 / 48%
Hõsi pont: 7 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 6%
Galetki erõ: 121 / 93
Hírnév : 132
Jóllakottság: 69%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 8 (1)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 64 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 52 (2)
Leölt torzszülött: 60 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 5 / 4.11 [15] regeneráció: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.70 [48] mászás: 5 / 1.42 [51] transzformáció: 3 / 0.60
[54] kereskedelem: 2 / 1.47 [57] gyógynövények: 1 / 0.30 [64] átokszórás: 3 (5) / 2.65
[66] lopakodás: 1 / 0.20 [67] régészet: 2 / 0.65    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 6 / 0.29     a teknõs görbekardja
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.40      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 1 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (100%): 36 csábm                  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:200% ép:30%; PV 3 5 2 4; PSZ 54 45 66 57 67;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 1 sebzés: 2-10

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #8 (7. épület), #15 (4. épület), #17 (1. épület), #20 (9. épület), #460 (13. forduló), #416 (14. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 díszes fejék (#135) 1 halotti maszk (#1091)

Ékszerek, kincsek
172 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) 1 hamis arany (#809)
* 1 kristályamulett (#130)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a teknõs görbekardja (#25616)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 2 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20)
3 sötét mák (#23) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 sötét mák (#23), 1 õskõ (#8).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 30 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÉHEZEM!
A jóllakottságod minden táborozásod alatt csökken kb. 25-30%-kot. Ezenkívül elõfordulhat, hogy egy torzszülött vagy egy másik galetki megkínál egy éhínség varázslattal, ami drasztikusan csökkenti a jóllakottságodat. Ha a jóllakottság 50% alá csökken, akkor kezdesz egy kicsit éhes lenni. Ez azt jelenti, hogy a forduló elején nem nyered vissza az összes életpontodat, és közelharc támadásod sikerére mínusz százalékokat kapsz, ill. leheleted kevesebbet fog sebezni. Érdemes tehát odafigyelni, hogy jóllakottságod mindig 50% fölött legyen.
Hogyan növelheted a jóllakottságodat? Legegyszerûbben úgy, hogy vadászol. Ha minden körben kiadsz legalább négy VD parancsot, akkor valószínûleg ritkán fogsz éhezni. Ha ez nem segít, használd az E parancsot, vegetáriánusoknak E 10 (+40%) vagy E 20 (+80%), a többieknek E 30 (+50%). Ha barátságosan beszélgetsz más galetkikkel, akkor õk is megkínálhatnak a félrerakott, számukra emészthetetlen kajafajtákkal. A barátságos beszélgetéshez a PV 5 (ha biztosra akarsz menni, akkor a PV 5 8) parancsot, majd a P parancsot kell kiadnod. Ezenkívül a tolvajok sikeres lopás esetén lophatnak az áldozat élelmiszertartalékaiból.
Ha a karaktered jóllakottsága forduló elejére nullára csökken, akkor automatikusan kiadunk neked egy E parancsot, nehogy éhenhalj.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.