Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szépséges Chloe
Küldd el képeslapként!
Chloe szépsége csodálatosan lenyűgöző, nincs férfiszív, mely ne dobbanna meg látványától. Számára azonban átok is egyben, hisz külseje egyben magányosságra is kárhoztatja őt.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 09:27:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8579-33

Karakterszám: 8579 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 33 Játékhét: 33
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 0
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. ápr. 26. 9h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2002. máj. 3.

Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!

HELL SLAYER KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 33 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 7179.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 2204.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*ápr. 18.* Sziszegõ Szappan gyõzelmet aratott Omterana Laubis Entlír felett. *ápr. 18.* Sziszegõ Szappan és Lord of Darkness megküzdöttek egymással, és Sziszegõ Szappan gyõzött. *ápr. 19.* Pimpinella Ampullina és Csillagvadász megküzdöttek egymással, és Pimpinella Ampullina gyõzött. *ápr. 19.* PS. és Dr. Kaszás a Sírköves megküzdöttek egymással, és PS. gyõzött. *ápr. 19.* El Tapod csatában legyõzte Uton Álllót. *ápr. 22.* Kósala és Ping Pong megküzdöttek egymással, és Kósala gyõzött. *ápr. 22.* Leph Arlone a szétszórt csatában legyõzte Ezüst Sörényt. *ápr. 23.* Sziszegõ Szappan gyõzelmet aratott Chillis Bab felett. *ápr. 23.* Eleven Éjszaka-Rax gyõzelmet aratott Ballentines felett. *ápr. 23.* PS. teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 16.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *ápr. 18.* Torz Talbot rangja a Mágusok Klánjában "varázsló" lett. *ápr. 18.* Kronx gyõzelmet aratott Hajnali Harmat felett. *ápr. 18.* Akadil Tel Kator mellé szegõdött egy morfinder telep. *ápr. 19.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tífusz Lukrécia felett. *ápr. 22.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Tündöklõ Csillagot. *ápr. 22.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Baltazárt. *ápr. 22.* Maximilian Ûbertáp és Rozsdamentes acélpatkány pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *ápr. 22.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Kóbor Warkot. *ápr. 22.* Féreg Artis pszionikus küzdelemben diadalt aratott 19-es felett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+22 életpont.) [38 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

kf 142 217 bekészíted a 142. tárgyat
Felveszed a kalmár nyakláncát. Nem jól adtad meg a végtagot, amelybe az Enyészmestert akarod venni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

kno 46 2 46. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 4. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

e 30 élelemszerzés
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

az 23529 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A káosz tûzarany pikkelyvértje: értéke 195 arany. A tárgy tápjai: +10% védekezés, +1 imm.mérg.gázra, +1 tûzimmunitás, +1 rezisztencia, -2 gyorsaság. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Megcélzod az agglomerátort a hosszú íjjal, és lõsz. (3 lövéstõl 93 ép-t sebzõdött.) Az agglomerátor holtan terül el.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 10 arany. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

ho 4 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 4 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

k 266 kaland elvállalása
(266. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

be 9 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Az egyik pap odalép hozzád, és megszólít:
- Látom, jól fejlett, harcrakész galetki vagy. Lenne egy megbízásunk számodra, ha nem veted meg a munkát! - határozottan biccentesz, mire a pap folytatja. - A templom pincéjében mostanában rettenetesen elszaporodtak a csótányok. Persze teljesen kiirtani õket nem lehet, de legalább valaki megtisztíthatná a pincét úgy nagyjából! Az még csak hagyján, hogy iszonyú büdös van odalent, de mostanában több papot is megettek a csótányok, márpedig ez tûrhetetlen! Ha segítesz, a munka után vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra, és útravalóul is kapsz némi gyógyitalt. (14. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

kh klánháború!
Ki kell venned a részed a nyomorúságos lázadás leverésébõl. Mindenhol elszórtan harcoló párokat látsz. Egy lázadó pondrót keresel. Mielõtt messzire jutnál, eléd toppan Alveris de Aurora, egy alacsony termetû, hosszú, hollófekete hajú, vörös szemû, hegyes fülû férfi. A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, a tudós halotti maszkja, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, ezüst nadrág, a szellemek hosszú íja, ezüstmedál, Rogan karkötõje, suhanó csizma, a káosz éjfekete szimbóluma, Enyészmester, a sebezhetetlenség köpenye.

*** 1. KÖR *** Alveris de Aurorát célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz. (2 lövéstõl 59 ép-t sebzõdött.) Alveris de Aurora varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Sebzõdsz 14 ép-t. Gyógyítja Alveris de Aurorát (+14 ép).
*** 2. KÖR *** Megcélzod Alveris de Aurorát a hosszú íjjal, és lõsz. (3 lövéstõl 94 ép-t sebzõdött.) Alveris de Aurora maradék erejét is elvesztve elterül.
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+79%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
A császári rendért folytatott harc újabb gyõzelme! (+2 hõsiesség pont.) A felcserek gyorsan ellátnak (+25 életpont). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

ho 2 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Kõlapokat találsz, rajtuk nem írás, hanem valamiféle rajz van: egy térkép! Kétségtelenül a kinti világé - erdõk, hegyek, folyók vannak rajta a feliratok szerint! Ó, bárcsak te is láthatnád a kinti világot. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Nocsak, mit találtál! 1 ragálygomba ! Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy malachit karkötõ. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy hõsiesség itala. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (384. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a régészkedést. Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

m 6 3 3333 4444 3333 4444 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,3) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 6,4) A négy égtáj közül délt választod. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. [6 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mátekel gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd a tûzgyíkot. (2 találattal 64 sebzést okoztál.) A tûzgyík hörögve elterül.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Összegyûjtöd a "kincset": egy pirgamit. [ld. enc.] Nos, hol is tartottál az ásatásban? Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (299. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Nem találsz semmit. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Hercegnõ, egy szép, okos, ügyes és szerény, de legfõképpen szerény nõ. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. Viselt tárgyai: törpe pikkelyvért, átlátszó köntös, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a küzdelem vándorcsizmája, a gyorsaság kõamulettje, a küzdelem csatos öve, az erõ gyûrûje, a törpék ezüst nyaklánca, a szakács üstje, a nyomkeresés fejpántja, szivárványkristály, a hatalom malachit karkötõje, Rogan karkötõje. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Megcélzod Hercegnõt a hosszú íjjal, és lõsz. (3 találattal 92 sebzést okoztál.) Hercegnõ összerogy. Harmatcsepp, a zöld nyálka feléd rohan. Harmatcsepp, a zöld nyálka téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (12 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Harmatcsepp, a zöld nyálkát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). Harmatcsepp, a zöld nyálka rád veti magát. Harmatcsepp, a zöld nyálka savat lehel rád. (10 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Harmatcsepp, a zöld nyálkát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Harmatcsepp, a zöld nyálka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elhagyod a csata helyszínét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
pv 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Már nagyon sok galetki gyõzelmet arattál, ezért a továbbiakban ezen a szinten csak fele lélekenergiát fogsz kapni a galetki gyõzelmekért.
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 433 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 198 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hell Slayer, egy hatalmas, vörösbõrû, ízzó szemû, borzalmasan rettentõ lábszagú, farkas-démon férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 33. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 2.65
[2] IQ: 7 (8) / 0.90
[3] ügyesség: 4 / 0.55
[4] egészség: 8 (9) / 1.39
[5] mágia: 2 (3) / 0.65
[6] gyorsaság: 17 / 0.87
[9] Méret/ép: 62 (66) / 44
Min. méret: 53
Barlangméret: 62
PONTJAID
Varázspont: 37 / 37
Képességpont: 11 / 32%
Hõsi pont: 22 (2)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 23%
Galetki erõ: 181 / 212
Hírnév : 251
Jóllakottság: 100%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 44 (2)
Galetki gyõzelmek: 22 (2)
Torzsz. csaták: 131 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 111 (2)
Leölt torzszülött: 143 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 19 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (17)
Speciális képességeid:
+3 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +17% varázstárgy találására; 85%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz fel a következõ szintre. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 10-es Klánkalandot (KK 10)! (összesen 20 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 10 / 7.87 [25] bûz: 5 / 0 [26] lõfegyver: 17 (23) / 6.08

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.63 [47] zárnyitás: 3 / 0.73 [48] mászás: 4 / 0.65
[50] meggyõzõkészség: 3 / 0.90 [54] kereskedelem: 2 (5) / 0.46 [56] varázsitalfõzés: 2 (5) / 1.25
[57] gyógynövények: 4 (9) / 3.83 [58] nyomkeresés: 2 / 0.05 [59] vezetõkészség: 2 / 0.15
[62] lopás: 3 / 0.60 [64] átokszórás: 2 (4) / 1.45 [67] régészet: 8 / 4.85
[69] tanulás: 3 / 0.41        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 1.57     a gepárd kardja

MAKRÓID
1. Makró
ism 5
x 10
2. Makró
pv 6
ism 5
p
pv 3 5 8
3. Makró
pv 5 8
ism 6
p
pv 3 5 8
4. Makró
pv 2
ism 5
p

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellenfélen van 17. varázslat. Prioritás: 15.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10 40 50; VI erõ:145% ép:25%; PV 3 5 8; PSZ 67 48 47; BA 15017 6186 5301 2883 4500; L 41 30 17; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 6540 146 2 15 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #14 (9. épület), #53 (20. épület), #360 (28. forduló), #241 (29. forduló), #308 (31. forduló), #396 (29. forduló), #409 (30. forduló), #251 (30. forduló), #262 (30. forduló), #384 (33. forduló), #291 (30. forduló), #389 (31. forduló), #477 (31. forduló), #221 (31. forduló), #423 (32. forduló), #261 (30. forduló), #299 (33. forduló), #229 (27. forduló), #483 (27. forduló), #378 (28. forduló), #459 (28. forduló), #392 (28. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fény Apostolai. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7945. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 Xantin bõröve (#169) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
* 1 a sólyom nagy pajzsa (#29412) 1 a szalamandra kerek pajzsa (#25811) * 1 a füvész köpenye (#193)
1 a yeti zöld köntöse (#26351) * 1 a mágus maszkja (#10090) 1 a légzés fejpántja (#27655)
1 törpe pikkelyvért (#4) 1 a káosz tûzarany pikkelyvértje (#23529) * 1 csizma (#1120)
* 1 a sólyom sárga öve (#29517) 1 köpeny (#1135)

Ékszerek, kincsek
86 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 4 drágakõ (#2) * 1 a gyõzelem malachitgyûrûje (#21027)
1 a káosz bíbor gyûrûje (#5739) 1 gyûrû (#1225) 1 szimbólum (#1210)
1 malachit karkötõ (#1241)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a gepárd kardja (#15715) 3 tõr (#1300) 5 kerek kõ (#11)
1 görbekard (#1316) 1 parittya (#10) 3 kés (#5)
1 Enyészmester (#217) 1 harci fejsze (#12) 1 sziklarepesz (#13)
* 1 hosszú íj (#1272) 2 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
12 csótányláb (#25) 6 üvegcse (#14) 11 winropu moha (#22)
7 mitulen fû (#20) 8 liánvirág (#24) 1 hónakkupók (#30)
7 tejfonál (#28) 4 ragálygomba (#26) 13 gyilkos boróka (#27)
1 védelem itala (#59) 11 sötét mák (#23) 7 elonotichlan (#31)
8 mézfû (#29) 6 mátekel gomba (#21) 2 gázlehelet itala (#57)
1 hõsiesség itala (#52)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 4 nordkristály (#146) 39 õsi relikvia (#17)
1 húsevõ bibe (#151) 3 lemúr hártya (#161) 3 yeti csont (#160)
2 molad púp (#16) 2 elektronit (#141) 1 nohnetár gumó (#212)
2 mandibula (#157) 1 molitár háj (#165) 1 pirgamit (#152)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PIRGAMIT (152. TÁRGY)
Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor egyéb felhasználási módszert tudnak.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.