Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Exhumálás
Küldd el képeslapként!
"Nicsak, milyen érdekes lény. Érdekes kísérlet lenne feltámasztani!" - Egy kihalt barlangjáratban elhangzott mondat, néhány órányi régészkedés után.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 22:41:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8577-141

Karakterszám: 8577 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 141 Játékhét: 161
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 744
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 2. 9h:45'
A következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 5.

E-mail!

J. MICHAEL STRACZYNSKI KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 3. NAP ** Nem átall háborgatni Xyon de Crowanta, egy pentagramma elhelyezésû szemeivel rendkivüli intelligenciát sugárzó, hõs férfi. A Pszionicisták klánjának mentát rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Ulthaodron karkötõ, a természet márványgyûrûje, Xantin ezüstöve, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség karikaszimbóluma, a mentát gyöngye, görényfarok, suhanó csizma, a mentát malachit karkötõje, a sólyom csontmaszkja, a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a tökéletesség hosszú lándzsája, a ragadozó barbár lándzsája, a bénaság fülbevalója, a sólyom nehéz nyílpuskája, ozin fülkarika, a kígyó kõamulettje, a bérmágus zöld köntöse, az erõ díszes karkötõje, arany pszi váll-lap, óriás fülbevaló, rubin mágusbot, a küzdelem elit lemezpáncélja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Xyon de Crowanta Pszi csáp +28 PE (-3)103 (+0)106 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)52 (-18)32
2. Xyon de Crowanta Mentális robbanás kudarc (-5)98 (-10)96 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)49 (+10)42
3. Xyon de Crowanta Pszi csáp +28 PE (-3)95 (+10)106 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)46 (-18)24
4. Xyon de Crowanta Pszi csáp +28 PE (-3)92 (+0)106 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)43 (-18)6
5. Xyon de Crowanta Pszi csáp +28 PE (-3)89 (+0)106 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)40 (-6)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-32 életpont.)
** 4. NAP ** Szövetsétek már elég érettnek érzi magát arra, hogy legendás fenevadat hívjon ki. Miután elegendõen összegyûltök, hosszas utazásba kezdtek, hogy felkutassátok a torzszülött búvóhelyét. Mindenki rettenetesen izgatott, hiszen lehet, hogy Orthern atya túl kemény dió lesz a számotokra! Amikor végre megtaláljátok a rejtekhelyét, még egyszer ellenõrzitek, hogy mindenki itt van-e: Kroxigor, Balszerencse, Nosferatus, Hazug Hasszán, Morkvor, Attila, a hun, Prylock, Endyr.
Ellenfeleitek egy Orthern atya (#291) [aura: 30-as méretû 30-as szintû jobb karom.], egy Jégcsap, a kék testvér (#292) [aura: erõ: 25.] és egy Tûzláng, a vörös testvér (#293). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Kroxigor felemeli a mágus kõrisfa íját, és az Orthern atya felé lõ. (2 találattal 0 sebzést okozott.) Heves kézmozdulatok közepette Morkvor elmormol egy fürgülést. Morkvor öregedett 1 évet. Néhány rövid kézmozdulat után Morkvor létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Az Orthern atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzfalat. Összegyûjtve mágikus energiáit, Endyr elvarázsol egy elemi védelmet. (16 tûzimmunitás.) (16 hidegimmunitás.) (16 savimmunitás.) (16 elkt.immunitás.) (16 imm.mérg.gázra.) Endyr elõhív egy gránitbõr varázslatot. Attila, a hun a sólyom harci íjával lövi az Orthern atyát. (4 lövéssel 0 ép-t sebzett.) Heves kézmozdulatok közepette Balszerencse elmormol egy fürgülést. Balszerencse öregedett 1 évet. Összegyûjtve mágikus energiáit, Balszerencse elvarázsol egy sebezhetetlenséget. Nosferatus elmormol egy gránitbõr varázslatot. Hazug Hasszán elõhív egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+9 méretükre). Hazug Hasszán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+48%). A Tûzláng, a vörös testvér közelebb jön, hogy támadhasson. A Jégcsap, a kék testvér Prylock irányába megy. Prylock elindul a Jégcsap, a kék testvér felé. Megrohamozod a Tûzláng, a vörös testvért. A Tûzláng, a vörös testvér téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (49 ép-t sebzõdtél). A Jégcsap, a kék testvér és Prylock egymással harcolnak. Megtámadod a Tûzláng, a vörös testvért. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (84 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (44 sebzés).
*** 2. KÖR *** Kroxigor felemeli a mágus kõrisfa íját, és az Orthern atya felé lõ. (3 lövéssel 0 ép-t sebzett.) Az Orthern atya elmormol egy energiatüske varázslatot. Endyr rezisztálja. Heves kézmozdulatok közepette Endyr elmormol egy savcsapást. A Jégcsap, a kék testvér 267 ép-t sebzõdik. Attila, a hun az Orthern atyát próbálja távolról eltalálni. (4 találattal 0 sebzést okozott.) Morkvor megközelíti az Orthern atyát. Morkvor sebzõdik 53 ép-t a tûzfaltól. Balszerencse elindul az Orthern atya felé. Balszerencse 54 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Nosferatus elindul az Orthern atya felé. Nosferatus rezisztálja. Hazug Hasszán az Orthern atya felé mozog. Hazug Hasszán rezisztálja. Morkvor az Orthern atyát támadja. Balszerencse az Orthern atyát támadja. A Jégcsap, a kék testvér és Prylock egymással harcolnak. A Tûzláng, a vörös testvér téged támad. A Tûzláng, a vörös testvér tüzet lehel rád. (46 ép-t sebzõdtél). Nosferatus az Orthern atyát támadja. Hazug Hasszán az Orthern atyát támadja. Támadod a Tûzláng, a vörös testvért. Savat lehelsz ellenfeledre. (83 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (54 sebzés).
Prylock menekül, menti az irháját.
*** 3. KÖR *** Kroxigor ellõ egy villámsújtás varázslatot. Az Orthern atya 70 ép-t sebzõdik. Néhány rövid kézmozdulat után az Orthern atya létrehoz egy energiatüske varázslatot. Endyr ellenáll a varázslatnak. Attila, a hun varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Az Orthern atya 81 sebzést kap. Az Orthern atya halálhörgés közepette a földre zuhan. Endyr ellõ egy savcsapás varázslatot. A Jégcsap, a kék testvér sebzõdik 238 ép-t. Morkvor a Jégcsap, a kék testvér felé mozog. Balszerencse a Jégcsap, a kék testvér irányába megy. Hazug Hasszán megközelíti a Jégcsap, a kék testvért. Nosferatus elindul a Tûzláng, a vörös testvér felé. Morkvor a Jégcsap, a kék testvért támadja. Balszerencse a Jégcsap, a kék testvért támadja. A Jégcsap, a kék testvér hörögve elterül. A Tûzláng, a vörös testvér rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (41 ép-t sebzõdtél). Hazug Hasszán választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Nosferatus a Tûzláng, a vörös testvért támadja. Megtámadod a Tûzláng, a vörös testvért. Savat lehelsz ellenfeledre. (81 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (46 sebzés).
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Kroxigor elmormol egy villámsújtást. A Tûzláng, a vörös testvér 77 ép-t sebzõdik. Összegyûjtve mágikus energiáit, Endyr elvarázsol egy savcsapást. A Tûzláng, a vörös testvér 253 ép-t sebzõdik. Attila, a hun rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A Tûzláng, a vörös testvér sebzõdik 74 ép-t. Morkvor a Tûzláng, a vörös testvért támadja. A Tûzláng, a vörös testvér halálos sebet kapva a földre zuhan. Morkvor ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 392 sebzést okoztál, és 136 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Endyr: 758/0, Kroxigor: 147/0, Balszerencse: 932/130, Nosferatus: 336/97, Hazug Hasszán: 132/0, Morkvor: 460/323, Attila, a hun: 155/0, Prylock: 99/152.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+133%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Endyr része a zsákmányból: 4 arany. Kroxigor része a kincsbõl: 3 arany. Balszerencse része a kincsbõl: 4 arany. Nosferatus részesedése: 4 arany. Hazug Hasszán része a zsákmányból: 4 arany. Attila, a hun részesedése: 3 arany. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: Orthern fülbevalója és a villám gyöngysor nyaklánca. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.)
*** 8.8. *** Tündöklõ Csillag (#9183) kilépett a szövetségbõl.
** 20. NAP ** Eljön barlangodba Kék Vadász, egy mélykék öltözetet viselõ gleccserkék szemû, hideg tekintetû férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, az angyalok vaspajzsa, a Tél aranylánca, Enyészmester, óriás fülbevaló, az elefánt díszes fejpántja, görényfarok, a védekezés kõamulettje, a puhányság köve, ezüstmedál, ében nyílpuska, a tudás zafírja, ozin fülkarika, fekete csizma, ében tündekard, a szalamandra bíbor pikkelyvértje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti végül véget ér. Kék Vadász megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az öngyilkos szilmill. [ld. enc.]
** 24. NAP ** Meglátogat egy galetki: Dron Arakis, egy kék, pikkelyes bõrû, agresszív tekintetû, farkaspofájú, brutális, vadállatias férfi. [aura: 8-as elektromos kéz.] A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: görényfarok, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, a siker ezüstveretes öve, szivárványkristály, suhanó csizma, a szakács üstje, Rogan karkötõje, a füvész köpenye, ozin fülkarika, a kobra díszes pikkelyvértje, az óriás halotti maszkja, óriás fülbevaló, a merénylõ aranyozott nyaklánca, cseppkõ gyûrû, a túlélés díszes karkötõje, az óriás háromszögszimbóluma. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Dron Arakis Agyvihar -24 PE (-9)56 (-10)60 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)52 (-14)36
2. Dron Arakis Agyvihar -24 PE (-9)47 (-10)50 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)49 (-14)22
3. Dron Arakis Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)32 (-20)30 J. Michael Straczynski Pszi csáp +20 PE (-3)46 (+0)22
4. Dron Arakis Agyvihar -24 PE (-9)23 (-10)20 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)43 (-14)8
5. Dron Arakis Agyvihar -24 PE (-9)14 (-10)10 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)40 (-8)0

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-26 életpont.)
** 24. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Jámbor Démon, egy parázslóan vörös tekintetû, zöld bõrû, tar fejû nõ. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Viselt tárgyai: Fairlight sipkája, a tökéletesség vándorcsizmája, a tökéletesség bronz amulettje, a sebezhetetlenség malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a tökéletesség átlátszó köntöse, ezüst nadrág, a sebezhetetlenség malachit karkötõje, a tökéletesség díszes karkötõje, Yssuf tõre, a tökéletesség márványgyûrûje, a tökéletesség lovagi lemezpáncélja, a tökéletesség vívótõre, a tökéletesség könnyû nyílpuskája, a sebesség kõamulettje, a torony rövid tõre, ozin fülkarika, a túlélés ezüst fülbevalója, a mágia smaragdja, a sebezhetetlenség csatos öve, a sebezhetetlenség vaspajzsa, a tökéletesség kõamulettje. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Jámbor Démon elmond egy savcsapás varázslatot. 166 ép-t sebzõdtél. Összerogysz. A zöld ekinda elõhív egy óriáserõ varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a zöld ekinda elmormol egy tombolást.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 166 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Jámbor Démon meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Attila, a hun 1 legenda pont árán megvásárolta az Orthern fülbevalóját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Endyr 1 legenda pont árán megvásárolta a villám gyöngysor nyakláncát a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 31. NAP ** Bezörget hozzád Xyon de Crowanta, egy pentagramma elhelyezésû szemeivel rendkivüli intelligenciát sugárzó, hõs férfi. A Pszionicisták klánjának mentát rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Tárgyai: Ulthaodron karkötõ, a természet márványgyûrûje, asztrálgyöngy, Xantin ezüstöve, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség karikaszimbóluma, a mentát gyöngye, görényfarok, suhanó csizma, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a tökéletesség hosszú lándzsája, a ragadozó barbár lándzsája, a bûz nagy pajzsa, a sólyom bíbor láncinge, ozin fülkarika, a kígyó kõamulettje, a sólyom csontmaszkja, a sólyom nehéz nyílpuskája, a bérmágus zöld köntöse, a mentát malachit karkötõje, az erõ díszes karkötõje, arany pszi váll-lap, óriás fülbevaló, rubin mágusbot. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Xyon de Crowanta Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)109 (-20)91 J. Michael Straczynski Pszi csáp +20 PE (-3)52 (+0)50
2. Xyon de Crowanta Pszi csáp +28 PE (-3)106 (+18)109 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)49 (-18)32
3. Xyon de Crowanta Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)94 (-20)89 J. Michael Straczynski Pszi csáp +20 PE (-3)46 (+0)32
4. Xyon de Crowanta Pszi csáp +28 PE (-3)91 (+18)107 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)43 (-18)14
5. Xyon de Crowanta Pszi csáp +28 PE (-3)88 (+4)111 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)40 (-14)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-24 életpont.)
** 34. NAP ** Nem átall háborgatni Xyon de Crowanta, egy pentagramma elhelyezésû szemeivel rendkivüli intelligenciát sugárzó, hõs férfi. A Pszionicisták klánjának mentát rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Tárgyai: Ulthaodron karkötõ, a természet márványgyûrûje, asztrálgyöngy, Xantin ezüstöve, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség karikaszimbóluma, a mentát gyöngye, görényfarok, suhanó csizma, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség hosszú lándzsája, a ragadozó barbár lándzsája, a torony háromszögszimbóluma, a bûz nagy pajzsa, a sólyom bíbor láncinge, ozin fülkarika, a kígyó kõamulettje, a sólyom csontmaszkja, a sólyom nehéz nyílpuskája, a bérmágus zöld köntöse, a mentát malachit karkötõje, az erõ díszes karkötõje, arany pszi váll-lap, óriás fülbevaló, rubin mágusbot. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Xyon de Crowanta Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)109 (-20)91 J. Michael Straczynski Pszi csáp +20 PE (-3)52 (+0)50
2. Xyon de Crowanta Pszi csáp +28 PE (-3)106 (+18)109 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)49 (-18)32
3. Xyon de Crowanta Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)94 (-20)89 J. Michael Straczynski Pszi csáp +20 PE (-3)46 (+0)32
4. Xyon de Crowanta Pszi csáp +28 PE (-3)91 (+18)107 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)43 (-18)14
5. Xyon de Crowanta Pszi csáp +28 PE (-3)88 (+4)111 J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-3)40 (-14)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-24 életpont.)
** 40. NAP ** Eljön barlangodba D'Angelo, egy fekete, tüsi hajú, lángoló szemû, kreol bõrû, komoly tekintetû, körszakállas férfi. [aura: régészet: 6.] A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: szárnyas sisak, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a gyõzelem fekete csizmája, a kalmár nyaklánca, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a küzdelem kõrisfa íja, díszes köntös, a remete aranyozott fülbevalója, kék mutációs gyûrû, a mentát gyöngye, bronz pszi váll-lap. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre D'Angelot, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Végül D'Angelo feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+6% jóllakottság) Megjegyzel valamit a D'Angelo által meséltekbõl, megtudod, mi az a Groark. [ld. enc.]
** 42. NAP ** Látogatót kapsz, aki Obir, egy fekete csuhát viselõ, vörös szemû hatalmas mágikus energiával rendelkezõ férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a gyõzelem csepp fülbevalója, a bérmágus bíbor láncinge, szivárvány karkötõ, a mágia smaragdja, az egyensúly gyûrûje, az óriás könnyû íja, Örökkévalóság Smaragdja, a torony sárgaréz nyaklánca, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, a tolvaj fekete csizmája, a sebezhetetlenség sárga öve, a sebesség nagy pajzsa, a kígyó görbekardja, a bérmágus halotti maszkja, a gyorsaság görbekardja, a mágia csepp fülbevalója, az energia köpenye, a sebesség csonttõre, a tökéletesség karikaszimbóluma, zsugorító gyûrû. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a tûzlehelet itala. [ld. enc.]
** 47. NAP ** Látogatót kapsz, aki Fürkész, egy hatalmas tudással rendelkezõ, folyton könyveket bújó, barátságos férfi. [aura: 7-es gránitbõr.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A következõket látod nála: fekete csizma, szivárvány karkötõ, a védekezés kék köpenye, a tudós márványgyûrûje, a küzdelem díszes fejpántja, az egészség ónix karkötõje, a védekezés kõamulettje, a sebesség díszes pikkelyvértje, a tudás zafírja, rövid tõr, a kobra sárga öve, az elektromosság bronz amulettje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Fürkész is hozzájárult. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. A hosszú parti végül véget ér. Fürkész megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Fürkész által meséltekbõl, megtudod, mi az a Qwert. [ld. enc.]
*** 9.19. *** Laurana (#5745) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.29. *** Balszerencse (#5257) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.29. *** Endyr (#5118) kilépett a szövetségbõl.
** 59. NAP ** Endyr visszaadta neked a szavazatát.
*** 9.29. *** Reptile (#5086) kilépett a szövetségbõl.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15341.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 7915.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*jún. 23.* Maximilian Ûbertáp mellé szegõdött egy warnök. *jún. 24.* Tömörgõ Sitty-Sutty teljesítette a 33. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *júl. 1.* Babe Bwe és Doda Bodonawieedo megküzdöttek egymással, és Babe Bwe gyõzött. *júl. 8.* Örök Lázadó és Mia pszi párbajt vívtak. Örök Lázadó került ki gyõztesen. *júl. 8.* Tömörgõ Sitty-Sutty és Örök Lázadó pszi párbajt vívtak. Tömörgõ Sitty-Sutty került ki gyõztesen. *júl. 8.* Tömörgõ Sitty-Sutty teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott. *júl. 9.* Mélységben Szuttyogó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Saltarello felett. *júl. 10.* Amorpheus Amorphea pszionikus párviadalban legyõzte Garrisont. *júl. 11.* Malgias a Rém és Mélységben Szuttyogó pszi párbajt vívtak. Malgias a Rém került ki gyõztesen. *júl. 15.* Jimmu Palimadrakosz gyõzelmet aratott Bálnavadász felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jún. 5.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett. *jún. 10.* Nyafogó Nefelejcset legyõzte harcban egy Bohókás Borbála. *jún. 19.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gekkó felett. *jún. 27.* 19-es csatában legyõzte Méregcsókot. *júl. 4.* Lord Khalelt legyõzte harcban egy öreg szívó. *júl. 8.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Niziszi Luineát. *júl. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Holstein felett. *júl. 15.* Malgias a Rém és Tömörgõ Sitty-Sutty pszi párbajt vívtak. Malgias a Rém került ki gyõztesen. *júl. 25.* Csendes Don és Ádáz pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *aug. 4.* Alba Regina elsõként ért el 39-es pszi energia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 860.]

sz 15121 szövetség parancs
Bejelented kilépésedet a szövetségbõl. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 860.]

sz 15103 szövetség parancs
Belépésedet kéred a 15103. szövetségbe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 855.]

hu 13 1 100 10 hulladék beállítások
Hulladék beállítások: A 13. vagy kisebb szintû, nem varázserejû véletlen tárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. A 1. vagy kisebb szintû, véletlen varázstárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. A max. 100 arany értékû káosztárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. Ha 10 vagy kevesebb tárgyhelyed van, automatikusan elmész a boltba, amint tudsz.
Automatikus eladás: Felkeresed a szint vegyesboltját. Eladsz 1 barbár lándzsát 11 aranyért. Eladod a ragadozó karkötõjét 33 aranyért. Eladsz 1 malachit karkötõt 7 aranyért. Eladsz 1 vassisakot 11 aranyért. Eladsz 1 görbekardot 11 aranyért. Eladsz 1 csatos övet 6 aranyért. Eladsz 1 nehéz harci nyílpuskát 86 aranyért. Eladsz 1 ezüst fülbevalót 17 aranyért. Eladsz 1 ónix karkötõt 39 aranyért. Eladsz 1 nehéz nyílpuskát 34 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 850.]

ve 14 2000 vásárlás
Veszel 2000 üvegcsét 6000 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 850.]

ee 19901 22181 23531 9221 23621 9251 sok-sok eladás
Eladod a ragadozó vas lemezpáncélját 109 aranyért. Eladod a tûz könnyû láncingét 68 aranyért. Eladod a villám könnyû láncingét 68 aranyért. Eladod a tolvaj vándorcsizmáját 73 aranyért. Eladod a villám vándorcsizmáját 40 aranyért. Eladod a tolvaj zöld köntösét 73 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 850.]

ee 18206 24896 17231 16451 28061 16751 sok-sok eladás
Eladod a torony díszes fejpántját 73 aranyért. Eladod a sün bõr mellvértjét 64 aranyért. Eladod a bérmágus könnyû láncingét 101 aranyért. Eladod az elefánt zöld köntösét 73 aranyért. Eladod az angyalok kerek pajzsát 44 aranyért. Eladod a természet vas lemezpáncélját 109 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 850.]

ee 29156 23726 27311 26891 13346 9341 sok-sok eladás
Eladod a bûz csepp fülbevalóját 39 aranyért. Eladod a villám márványgyûrûjét 40 aranyért. Eladod az elektromosság karikaszimbólumát 42 aranyért. Eladod a sav malachit karkötõjét 40 aranyért. Eladod a sebesség kõamulettjét 73 aranyért. Eladod a tolvaj malachit karkötõjét 73 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 850.]

ee 20216 22887 27881 25887 15687 22468 sok-sok eladás
Eladod a ragadozó görbekardját 77 aranyért. Eladod a jég nehéz nyílpuskáját 91 aranyért. Eladod a légzés barbár lándzsáját 44 aranyért. Eladod a szalamandra kék köpenyét 74 aranyért. Eladod a gepárd nehéz nyílpuskáját 129 aranyért. Eladsz 1 a tûz fogazott kardját 33 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 850.]

v 155 155. varázslat elmondása
Elhagyod a boltot. Magadban motyogva, létrehozol egy nagyobb erõpajzsot. (+78% védekezés.) (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 847.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a káosz éjsötét láncinge. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 837.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. És nicsak, végre találtál valamit: a kobra görbekardja. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 827.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos látvány tárul eléd. Cseppkövek sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és a földi cseppkövek legmagasabbjaira valaki egy furcsa házikót épített! A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik ki. A cseppköveken felmászni a házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen. (434. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 hónakkupók ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod a régészkedést. Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 817.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (490. kaland, összköltsége 25 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 muskil ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod a régészkedést. Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki maradványai? (+3 õsi relikvia.) Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 régészet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 807.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a következõket tudod meg: 230. A nyugati területek bányáiban olyan nyersanyagokat bányásznak, amely a keleti királyságokban szinte egyáltalán nem fordul elõ. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 797.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sárkányvirág ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.) Fejlõdsz: +1 gyógynövények; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 787.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-11 vp.) A tüskés hólyag téged támad. Odacsap neked bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint jobb csápjával. Félrehajoltál. Elõresuhint bal csápjával. Félrehajoltál. Lesújt rád jobb csápjával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Támadod a tüskés hólyagot. Savat lehelsz ellenfeledre. (50 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (47 sebzés). A tüskés hólyag hörögve elterül. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 18 ép-t.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+58%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Nocsak, ékírásos agyagtáblák! Ezt bizony nem tudod elolvasni. Lássuk, a darabokból hányat tudsz összeilleszteni! (+3 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+18 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 769.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy kicsit! (357. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mátekel gomba ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a régészkedést. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+1 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 759.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. És nicsak, végre találtál valamit: az energia csepp fülbevalója. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 749.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Észreveszel 1 liánvirágot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 362. Az egész civilizált világot megrázza, amikor a Túlélõk Földjének keleti, felderítetlen részeibõl több százezres, sötét és gonosz teremtményekbõl álló horda indul meg nyugat felé. A hadmûveletet drakolderek irányítják, így az esemény "Drakolder invázió" néven vonul be a történelembe. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 739.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nocsak, mit találtál! 1 ragálygomba ! Óvatosan begyûjtöd. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Bálnavadász, egy nagydarab, melák, galetki férfi. A Katonák klánjának harcos rangú tagja. Viselt tárgyai: Hadúri csizma, a siker ezüstveretes öve, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, a rend köve, a gyorsaság aranyozott nyaklánca, az ügyesség bíbor köpenye, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a szakács üstje, az elfek könnyû láncinge, a sün csontmaszkja, görényfarok, a tudás könnyû íja, a sün aranyozott nyaklánca. Bálnavadász körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a kõbalta. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 739.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mátekel gombát. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy asztrálpók (#63).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. J. Michael Straczynski Pszi csáp kudarc (-7)48 (-4)46 Asztrálpók Tudati méreg +4 méreg (-6)44 (+0)70
2. J. Michael Straczynski Pszi csáp kudarc (-7)41 (-7)39 Asztrálpók Pszi acéltorony -3 PE (-7)37 (+0)70
3. J. Michael Straczynski Pszi csáp kudarc (-7)34 (-7)32 Asztrálpók Pszi acéltorony -3 PE (-7)30 (+0)70
4. J. Michael Straczynski Pszi csáp kudarc (-7)27 (-7)25 Asztrálpók Pszi acéltorony -3 PE (-7)23 (+0)70
5. J. Michael Straczynski Pszi csáp kudarc (-7)20 (-7)18 Asztrálpók Pszi acéltorony -3 PE (-7)16 (+0)70
6. J. Michael Straczynski Pszi csáp kudarc (-7)13 (-7)11 Asztrálpók Pszi acéltorony -3 PE (-7)9 (+0)70
7. J. Michael Straczynski Pszi csáp kudarc (-7)6 (-7)4 Asztrálpók Pszi acéltorony -3 PE (-7)2 (+0)70
8. J. Michael Straczynski Pszi csáp +10 PE (-6)0 (+6)10 Asztrálpók semmi semmi (+0)2 (-10)60
9. J. Michael Straczynski semmi semmi (+0)0 (-4)6 Asztrálpók semmi semmi (+0)2 (+0)60

Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni. Fáradtan a csatától, visszavonultok.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 729.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy görényteknõc (#134).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A görényteknõc közelebb jön, hogy támadhasson. A görényteknõc rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A görényteknõcöt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (89 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (14 sebzés). A görényteknõc téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Mellétrafált a balfácán.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a görényteknõcöt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (79 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (15 sebzés). A görényteknõc holtan terül el.
[A csatában összesen 197 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+68%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 35 arany. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 716.]

v 146 17 5 146. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 713.]

v 146 17 2 146. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 710.]

v 146 14 2 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 707.]

v 146 11 2 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 704.]

v 146 8 5 146. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 704.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 686 sebzést okoztál, és 426 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 706 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 1005 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


J. Michael Straczynski, egy betegesen soványm szakadt ruhájú, hihetetlenül büdös, IQ-t sugárzó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 141. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (12) / 3.80
[2] IQ: 13 (20) / 9.30
[3] ügyesség: 7 / 0.80
[4] egészség: 12 (15) / 11.31
[5] mágia: 9 / 1.49
[6] gyorsaság: 15 (18) / 0.91
[9] Méret/ép: 135 (145) / 145
Min. méret: 121
Barlangméret: 135
PONTJAID
Varázspont: 123 / 0
Képességpont: 135 / 12%
Hõsi pont: 96 (0)
Tám.bónusz: -1%
Véd.bónusz: 56%
Galetki erõ: 644 / 222
Hírnév : 1140
Jóllakottság: 155%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 132 (1)
Galetki gyõzelmek: 109 (0)
Torzsz. csaták: 811 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 755 (3)
Leölt torzszülött: 1349 (5)
Pszi csaták: 102 (5)
Pszi gyõzelmek: 47 (0)
Ájulások száma: 20 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (43)
Speciális képességeid:
+8 gyógynövények, +7 v.ital fõzés, +43% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 20-as régészetet! 2.) Költözz tovább két szinttel! 3.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 27 (54) / 18.45 [14] mérg. lehelet: 1 (3) / 0 [17] vastag bõr: 16 (20) / 0.20
[18] tûzimmunitás: 6 / 0.40 [21] elkt.immunitás: 3 / 0 [24] rezisztencia: 16 / 1
[25] bûz: 20 (33) / 0 [31] áttörés: 0 (1) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 8 / 1.85 [47] zárnyitás: 8 / 3.95
[48] mászás: 7 / 4.51 [49] rugalmasság: 5 / 0.45 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 3.60
[51] transzformáció: 5 / 1.40 [52] auraészlelés: 5 / 2.65 [53] ékszerészet: 1 / 0.20
[54] kereskedelem: 6 (8) / 5.64 [55] szívósság: 11 / 0.40 [56] varázsitalfõzés: 4 (11) / 1.75
[57] gyógynövények: 9 (17) / 0.54 [58] nyomkeresés: 11 / 6.65 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.65
[60] pszi támadás: 11 / 8.74 [61] pszi energia: 10 / 9.79 [62] lopás: 6 / 0.50
[63] éberség: 5 / 1.54 [64] átokszórás: 7 / 3.05 [65] álcázás: 22 (24) / 0.52
[66] lopakodás: 6 / 1.10 [67] régészet: 16 (17) / 1.29 [68] zene: 5 / 0.30
[69] tanulás: 7 / 4.79 [70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 9 / 0.85
[73] felderítés: 6 / 0.64        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 0.13     a teknõs fogazott kardja
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.77     a bûz csonttõre
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.09     az élet vívótõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[43] agyroppantás: 1 / 0 [147] alkímia: 3 / 2.12 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 2 / 0.06 [11] elektromos kéz: 3 / 1.24 [29] életszívás: 2 / 0.48
[152] felejtés: 7 / 1.28 [172] gázpajzs: 3 / 0.06 [17] gránitbõr: 4 / 3.84
[13] jégcsóva: 2 / 0.18 [15] jégpajzs: 3 / 0.06 [163] kineport: 9 / 1.12
[146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.36 [158] láth. észlelése: 2 / 0.06 [157] láthatatlanság: 2 / 0.06
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [129] mentális robbanás: 5 / 0.32 [155] nagyobb erõpajzs: 26 / 0.56
[38] parancs: 1 / 0 [128] pszi csáp: 10 / 3.02 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.58
[140] szellemkalapács: 27 / 10.81 [176] szélpajzs: 11 / 0.80 [132] tudati méreg: 6 / 3.74
[14] vakító fény: 2 / 0.06        

MAKRÓID
1. Makró
mak 2
mak 3
be 9 5
v 155
ee 22692 23589 28977 1001 134 1301
2. Makró
pv 7 5 8
pta 132 132 132 132 132
ptb 132 132 132 132 132
p 5874
p 5874
3. Makró
pv 7 5 8
pta 128 128 128 128 128
ptb 128 128 128 128 128
4. Makró
szh 1
kf 28662 7032 28618 28676 9327
5. Makró
be 9 5
v 176
mak 1

HARCI PROGRAMOD
1: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 100.
2: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #100. Prioritás: 90.
3: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #121. Prioritás: 90.
4: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 100.
5: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 90.
6: savlehelet használata ha ellenfeled #171. Prioritás: 110.
7: savlehelet használata ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás: 150.
10: savlehelet használata ha ellf. 26. képessége 30 v. több. Prioritás: 130.
11: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #135. Prioritás: 150.
12: savlehelet használata ha ellenfeled #150. Prioritás: 100.
13: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #181. Prioritás: 100.
16: savlehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 210.
17: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 208.
18: savlehelet használata ha ellenfeled #289. Prioritás: 206.
19: savlehelet használata ha ellenfeled #293. Prioritás: 220.
8: szellemkalapács t.var. ha ellf. 2. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás: 140, és ha egy ellenfél ép-je 95 alatt van, és ha ép-d 54% alatt van, és ha ellenfeled galetki.
14: szellemkalapács t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #181.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 10; VI erõ:200% ép:2%; PV 7 5 8; PSZ 47 48 67; L 10 35 2; HE 1; PT 1; PTA 128 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128; HU 13 1 100 10;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 2149 5353 1; A 7237 12703 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (7. épület), #10 (1. épület), #14 (4. épület), #29 (8. épület), #449 (134. forduló), #301 (134. forduló), #338 (136. forduló), #282 (136. forduló), #365 (136. forduló), #293 (137. forduló), #214 (139. forduló), #417 (139. forduló), #430 (139. forduló), #434 (141. forduló), #300 (139. forduló), #490 (141. forduló), #465 (139. forduló), #357 (141. forduló), #406 (133. forduló), #213 (133. forduló), #400 (137. forduló), #334 (137. forduló), #201 (134. forduló), #275 (134. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz éjsötét láncinge (#10944) 1 a természet szürke maszkja (#16843) 1 az ellenállás könnyû pikkelyvértje (#28466)
1 a füvész köpenye (#193) 1 a szellemek szarvas sisakja (#15028) 1 a villám szárnyas sisakja (#23577)
1 khaldoran öv (#137) 1 suhanó csizma (#195) * 1 ezüst nadrág (#176)
* 1 a bûz díszes köpenye (#29038) 1 az elefánt ezüst láncinge (#16333) 1 a kobra bõr mellvértje (#7346)
1 a sün díszes köpenye (#24988) * 1 az enyészet szürke maszkja (#23143) 1 a bölcsesség ezüst fejpántja (#17757)
1 a regenerálódás bíbor láncinge (#24432) 1 a gepárd díszes köpenye (#15538) 1 a lich szürke maszkja (#11893)
1 a méreg szárnyas sisakja (#24027) 1 a mentát elit lemezpáncélja (#12703) 1 a harcos ezüst láncinge (#7783)
1 a kobra csontmaszkja (#7392) 1 a bérmágus ezüst fejpántja (#17307) 1 a természet ezüst fejpántja (#16857)
1 a bérmágus vas mellvértje (#17248) 1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 1 a pontosság ezüst fejpántja (#4257)
* 1 az enyészet fekete csizmája (#23172) 1 az ellenállás halotti maszkja (#28541) 1 a káosz döbbenetes láncinge (#14544)
1 a merénylõ szarvas sisakja (#10978) 1 a mágia lovagi lemezpáncélja (#3252) * 1 a regenerálódás elit lemezpáncélja (#24403)
1 a villám zangrozi csizmája (#23623) * 2 a siker ezüstveretes öve (#252) * 1 a káosz démoni pajzsa (#12774)
1 kemény bõrpáncél (#3) 1 a sün kék köpenye (#24987) 1 a sólyom fekete csizmája (#29472)
2 ében láncing (#134) 1 a gólem kék köpenye (#8337) 1 a káosz szent láncinge (#29844)

Ékszerek, kincsek
27691 arany (#1) 1 az ügyesség bronz amulettje (#2548) 1 bronzmedál (#207)
1 kristályamulett (#130) 410 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208)
1 szivárvány karkötõ (#139) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az energia csepp fülbevalója (#18806)
1 az ellenállás márványgyûrûje (#28676) 1 a mágus ónixgyûrûje (#10228) 1 zafír érdemrend (#267)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a gyorsaság sárgaréz nyaklánca (#3881) * 1 a gepárd ezüst fülbevalója (#15657)
1 a sün ónixgyûrûje (#25078) 1 a teknõs malachitgyûrûje (#25527) * 1 az enyészet malachit karkötõje (#23291)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 óriás fülbevaló (#225) 1 az ellenállás aranyozott nyaklánca (#28633)
1 a sebezhetetlenség aranyozott fülbevalója (#19708) 1 az elfek ezüst fülbevalója (#10707) 1 az enyészet ezüst fülbevalója (#23307)
1 a tolvaj malachitgyûrûje (#9327) 1 az élet díszes karkötõje (#5292) * 1 az enyészet malachitgyûrûje (#23277)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 az enyészet bronz amulettje (#23248) 1 a kobra csepp fülbevalója (#7556)
1 a túlélés keresztszimbóluma (#21463) 1 a bûz malachit karkötõje (#29141) 1 császári dekrétum (#254)
1 kék mutációs gyûrû (#190) * 1 az enyészet díszes karkötõje (#23292) 1 ozin fülkarika (#211)
1 az élet aranyozott fülbevalója (#5308) 1 a hatalom ezüst nyaklánca (#7032) * 1 klánháborús kitüntetés (#376)
1 az ellenállás karikaszimbóluma (#28661) * 1 a tudás zafírja (#150) * 1 a bûz malachit fülbevalója (#29159)
* 1 görényfarok (#189) * 1 az enyészet keresztszimbóluma (#23263) 1 az elefánt csontamulettje (#16497)
1 a szívósság bronz amulettje (#14698) 1 a szívósság ezüst nyaklánca (#14682)

Felszerelés
3 varázskõ (#210) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 díszes rézkulcs (#129)
6 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 rubin mágusbot (#261) * 1 a kobra hosszú íja (#7572) 1 a kobra görbekardja (#7616)
1 Enyészmester (#217) 1 a harcmûvész kõrisfa íja (#13873) * 1 a teknõs fogazott kardja (#25618)
* 1 a bûz csonttõre (#29201) 1 a gepárd hosszúkardja (#15717) * 1 az élet vívótõre (#5353)
1 az ellenállás hosszú íja (#28722) 1 a merénylõ kõrisfa íja (#11173) 1 a harcos vívótõre (#8053)
2 ében nyílpuska (#133)

Varázsitalok és füvek
2007 üvegcse (#14) 7 védelem itala (#59) 30 mitulen fû (#20)
29 csótányláb (#25) 1 bosszantás itala (#81) 21 sötét mák (#23)
36 ragálygomba (#26) 19 winropu moha (#22) 33 gyilkos boróka (#27)
24 mátekel gomba (#21) 1 kék manaital (#75) 23 tejfonál (#28)
4 csapdaészlelés itala (#65) 23 liánvirág (#24) 1 sárga gyógyital (#61)
36 hónakkupók (#30) 6 muskil (#37) 35 elonotichlan (#31)
1 szemani gomba (#36) 5 velparaj (#35) 2 kihívás itala (#68)
8 hatalom kék itala (#58) 35 sárkányvirág (#32) 7 méregellenállás itala (#51)
1 kincskeresés itala (#64) 22 elfu moha (#33) 2 fehér gyógyital (#50)
2 zöld manaital (#63) 2 immunitás itala (#71) 7 mézfû (#29)
2 mágiaellenállás (#76) 23 rémcserje (#34) 1 pontosság itala (#72)

Egyéb kacatok
28 pirgamit (#152) 22 mandibula (#157) 1 bolhedor szárny (#15)
3 yeti csont (#160) 38 káoszkígyó pikkely (#230) 4 molitár háj (#165)
3 szójer csáprágó (#231) 10 smaragd esszencia (#229) 4 húsevõ bibe (#151)
47 ekinda haj (#147) 2 lemúr hártya (#161) 11 elektronit (#141)
111 õsi relikvia (#17) 2 xenópete (#278) 7 barna manakõ (#149)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a természet ónixgyûrûje #16978 (14).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORTHERN ATYA (291. LÉNY)
Orthern legendás kék-vörös atya, több száz alkalommal sikerült elkerülnie a galetki vadászok támadását, és gyermekeivel, Jégcsappal és Tûzlánggal egyre tapasztaltabbá és hatalmasabbá vált.



JÉGCSAP, KÉK TESTVÉR (292. LÉNY)
Orthern, a nagyhatalmú kék-vörös atya gyermeke, a jégmágia mesterévé vált teremtmény. A szinteden nem él oly galetki, aki sikerrel szállhatna vele szembe - és ha együtt van atyjával és testvérével, Tûzlánggal, egy teljes szövetséggel is képesek egyszerre csatába szállni.



TÛZLÁNG, VÖRÖS TESTVÉR (293. LÉNY)
Tûzláng az örök tûzzel lobogó vörös testvér szöges ellentéte Jégcsapnak. Érintése, lehellete biztosabban eléget, mint a láva legmélyérõl származó tûzelementáloké. Ha le akarod gyõzni, akkor elõszõr az õt védelmezõ Orthern atyát kell ártalmatlanná tenned.



ORTHERN FÜLBEVALÓJA (385. TÁRGY)
Orthern atya mágikus fülbevalója gyûjteményének legértékesebb darabja, annak idején egy császári vadászról tépte le, annak a fejével együtt. A különleges ékszer, amelyben a kék és a vörös színeiben játszó drágakövet foglaltak, megnöveli minden elemi immunitásodat öttel, ezenkívül méretedhez is ad hetet.



ÖNGYILKOS SZILMILL (246. LÉNY)
Bár a szilmillekrõl mindenki azt hiszi, hogy apró, védtelen, gyáva manócskák, ez mára már nem teljesen igaz. Az utolsó szilmill háborúban a galetkik majdnem teljesen kiirtották õket, de a túlélõk egy részében forrt a düh és a bosszúvágy, és kegyetlen harcosokká edzették magukat, hogy egyszer visszavághassanak a galetkiknek.



GROARK, A SAVELEMENTÁL (294. LÉNY)
A savelementálok a sötétség legocsmányabb megnyilvánulásai, egyértelmû, hogy a galetkik azonnal levadásszák, amint egy felüti a fejét. Groark az egyik leghatalmasabb renegát mágus teremtménye, és különleges, már-már intelligenciára emlékeztetõ ravaszsággal elrejtõzött, és csak hízott, növekedett a mélyben. Amikor teljes valójában elõbugyogott, elõfortyogott, már nem volt galetki, aki hírét vigye a borzalomnak, hisz a vele való találkozást senki sem élte túl. Persze a legenda azonban így is szárnyra kapott, hogy valami megnevezhetetlen borzalom növekszik, terjed a mélyben...



TÛZLEHELET ITALA (53. TÁRGY)
A tûzlehelet itala egy vörös színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, a tûzleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



QWERT (188. GALETKI)
Hohó, egy ellenfél a fogak szintjérõl, méghozzá olyasvalaki, aki a szerzett lélekenergia egy jelentõs részét harci képességeinek továbbfejlesztésére költötte! Nyilvánvalóan kemény ellenfél lesz, akár a lõfegyverek használatában, akár a mágiában, akár a lehelõ vagy ütõ közelharcban vagy járatos.



KÕBALTA (18. TÁRGY)
A torzszülöttek mérhetetlenül primitív fegyvere, éles kõbõl pattintott eszköz. Mivel elég súlyos és éles, kellõ szakértelemmel komoly sebet is lehet vele ejteni. A kõbalta sebzése 2D6+2. Persze neked, mint galetkinek nem sok értelme van ilyet forgatni: a végtagod ennél sokkal hatékonyabb!



BEÁLLÍTÁS UL
Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára. A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben 20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL, a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot, csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok, MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége. Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak X-eld be a BUL spec. kód mez‹t). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd, és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig 120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be, hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA, D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HU, I, KF, KNO, L, LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH, SZK, SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy használhatók-e BUL-en avagy sem.



VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ
A felejtés varázslathoz hasonlóan, a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20 alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább 130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon. Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a 99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni, hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek 50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció, legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval 320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.