Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mérgező karmok
Küldd el képeslapként!
Jéglehelet, tüskés bőr, regeneráció, stb... A galetkik mutálódási formáinak száma végtelennek mondható. Az egykor még alakváltóként jegyzett faj tagjai közt egyre nagyobb számban találhatunk olyanokat, akik méregtől csöpögő karmokkal születnek. De ér-e mindez bármit is az Ellenség elleni harcban?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 17:07:33 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8566-50

Karakterszám: 8566 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 50 Játékhét: 66
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 405
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. júl. 19. 9h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2004. júl. 22.

E-mail!

PICI KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 3. NAP ** Felkeresi barlangodat Zorthen Nezoferis, egy teljesen csupasz, metálszínû bõrrel és kéken izzó szemmel rendelkezõ férfi. A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja. Felszerelése: a tudás gyûrûje, khaldoran öv, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, ezüst lárvaköpeny, a sas sárgaréz nyaklánca, kék gömb, Rogan karkötõje, a teknõs amulettje, ében láncing, a harcmûvész csizmája, a harcos halotti maszkja, a gladiátor karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Rém gusztustalan egy állat vagy!" Így válaszolsz: "Forduljon rád vissza a leheleted!" Ezt mondja neked: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Zorthen Nezoferis a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Lucy Fair, egy mélykék bõrû, fekete szemû és hajú, rendkívül megnyerõ mosolyú nõ. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Tárgyai: díszes fejpánt, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, Trollagyar, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, az enyészet vándorcsizmája, a regenerálódás amulettje, az élet kõamulettje, díszes villámöv, kék gömb, a túlélés köpenye. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Potyogjanak ki a fogaid!" Rögtön visszavágsz: "Úgy állsz ott, mint akinek gyökeret vert a lába!" Így szól hozzád: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" Ezt kiáltod vissza: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Lucy Fair szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+6% lélekenergia.)
A IX. Teron Hegyi Olimpián kaptál 4 képességpontot.
** 10. NAP ** Látogatót kapsz, aki Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A következõket látod nála: a Kõ Kardja, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a sas sárgaréz nyaklánca, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, a titán márványgyûrûje, khaldoran öv, a gepárd csizmája, ezüst nadrág, a kígyó utazóköpenye, a teknõs díszes fejpántja, a sebesség sárgaréz nyaklánca, a kobra ezüst nyaklánca, a kobra csepp fülbevalója. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Süssön meg a nap!" Rögtön visszavágsz: "Te kecskelábú, kalánfülû ördög!" A következõt mondja neked: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 10. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Redh Rohn, egy fürge, vörös bõrû, horgas orrú, görnyedt, meglehetõsen sunyi kinézetû férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. Tárgyai: vassisak, fekete csizma, szivárvány karkötõ, átlátszó köntös, márványgyûrû, a gyõzelem csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Redh Rohn 14 sebzést kap. (-5 vp.) Redh Rohn ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Redh Rohn megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 12. NAP ** Látogatód érkezik, aki Helénke, egy kicsit tehénke, méretét vidámsággal ellensúlyozó, tenyérbemászó arcú nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Felszerelése: az erõ köpenye, bõrpáncél, az enyészet vándorcsizmája, a mágia csepp fülbevalója, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság nyaklánca, Rogan karkötõje, a sebesség malachit karkötõje, Trollagyar, a szellemek kõamulettje, a gepárd fülbevalója, a káosz pulzáló sisakja. Szakértelempróbára invitál téged. Megállapodtok, hogy a tét 2 arany lesz.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Helénkét, aki dühösen rázza fejét.
Gyõzelmedért 2 aranyat kaptál a másik kalandozótól.
** 12. NAP ** Helénke kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 5037 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 5037 9 parancsot.
** 17. NAP ** Eljön barlangodba Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A következõket látod nála: a Kõ Kardja, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a sas sárgaréz nyaklánca, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, a titán márványgyûrûje, khaldoran öv, a gepárd csizmája, ezüst nadrág, az Örökkévalóság Rubinja, a teknõs díszes fejpántja, a sebesség sárgaréz nyaklánca, a kobra ezüst nyaklánca, a kobra csepp fülbevalója, arany porontyköpeny. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged. Tétnek mindketten 2 aranyat raktok fel.

*** 1. KÖR *** Zoeras Kahn odajön hozzád. Megindulsz Zoeras Kahn felé. Már ott is vagy! Zoeras Kahn rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (38 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A Kõ Kardját forgatva támad. (14 ép-t sebzõdtél). Támadod Zoeras Kahnt. Felé suhintasz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-7 ép) Roncsoltál. Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Zoeras Kahn rád támad. Rád vág jobb karmával. (44 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elõrehajolva, egy a Kõ Kardjával csap le. (17 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Zoeras Kahn megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
Hát igen, kár volt tétet felrakni: 2 arannyal lettél szegényebb.
** 20. NAP ** Eljön barlangodba Zoeras Kahn, egy a legsötétebb rémálmaidat megtestesítõ, sátáni külsejû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Tárgyai: a Kõ Kardja, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a sas sárgaréz nyaklánca, Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, a titán márványgyûrûje, khaldoran öv, a gepárd csizmája, ezüst nadrág, az Örökkévalóság Rubinja, a teknõs díszes fejpántja, a sebesség sárgaréz nyaklánca, a kobra ezüst nyaklánca, a kobra csepp fülbevalója, arany porontyköpeny. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 2 arany!

*** 1. KÖR *** Zoeras Kahn közelebb jön, hogy támadhasson. Zoeras Kahn felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Zoeras Kahn rád támad. Elõre szúr jobb karmával. (37 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Mérget kaptál! Fegyverével, egy a Kõ Kardjával keresi a gyenge pontodat. Hátraugrasz a támadás elõl. Zoeras Kahnt próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-7 ép) Vastag bõrét szaggatod. Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél). Méreg! Sebzõdsz 17 ép-t. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Zoeras Kahn rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Nem talált. A Kõ Kardjával támad. (17 ép-t sebzõdtél). Támadod Zoeras Kahnt. Felé ütsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-3 ép) Vastag bõrét szaggatod. Enyészmestert forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél). Mérgezõdsz. 17 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Zoeras Kahn téged támad. Elõre szúr jobb karmával. (42 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megmérgezett. A Kõ Kardját forgatva támad. Félrehajoltál. Összerogysz.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 140 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Zoeras Kahn megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
Mintha a vereség nem lenne elég, 2 arannyal lettél szegényebb!
** 20. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Redh Rohn, egy fürge, vörös bõrû, horgas orrú, görnyedt, meglehetõsen sunyi kinézetû férfi. [aura: méret: 81.] A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. Tárgyai: fekete csizma, szivárvány karkötõ, márványgyûrû, a gyõzelem csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, bronz lárvaköpeny, a bûz halotti maszkja. Siralmasan néz ki, elkapta a csapdád (12-t sebezve rajta). Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Redh Rohn felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Redh Rohn közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod Redh Rohnt. Felé suhintasz jobb karmoddal. Elkerülte. Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellé! Illatodat döbbenten szippantja be (12 sebzés). Redh Rohn téged támad. Odacsap neked jobb csápjával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elõre szúr bal karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Redh Rohnt. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Enyészmesterrel támadsz. (7 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (14 sebzés). Redh Rohn téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Mellé! Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Redh Rohnt. Lesújtasz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Enyészmesterrel támadsz. Ez mellément. Megérzi illatodat (12 sebzés). Redh Rohn eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+17%). Redh Rohn elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 25. NAP ** Meglátogat egy galetki: Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ, a káosz végzetes csizmája, a szakács üstje, a gyõzelem karkötõje, a yeti karikaszimbóluma, az angyalok csepp fülbevalója, Örökkévalóság Zafírja, a remete márványgyûrûje, a kobra ezüst nyaklánca, az elektromosság ezüst fülbevalója, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a regenerálódás malachitgyûrûje, a törpék aranyozott nyaklánca, a yeti vaspajzsa, a mentát átlátszó köntöse, org.lázadás emlékérme, Behemót mellvértje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te nyáladat csöpögtetõ idióta!" Nem késel a válasszal: "Sarjadjon fû a hátadon!" Ezt mondja neked: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Avvocato Terrasini volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 28. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, a káosz végzetes csizmája, a szakács üstje, a gyõzelem karkötõje, a yeti karikaszimbóluma, az angyalok csepp fülbevalója, Örökkévalóság Zafírja, a remete márványgyûrûje, a kobra ezüst nyaklánca, az elektromosság ezüst fülbevalója, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a regenerálódás malachitgyûrûje, a törpék aranyozott nyaklánca, a yeti vaspajzsa, a mentát átlátszó köntöse, org.lázadás emlékérme, Behemót mellvértje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Te bokorból ugrott!" Ezt kiáltod vissza: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" A következõt mondja neked: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 31. NAP ** Amadeus eladásra kínál neked 1 ezüstmedált (#208). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 9684 208 1 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 21012.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 20680.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*jún. 11.* Zorthen Nezoferis gyõzelmet aratott Fapuma felett. *jún. 14.* Zorthen Nezoferis és Marconi megküzdöttek egymással, és Zorthen Nezoferis gyõzött. *jún. 14.* Black Diamond felköltözött a következõ szintre. *jún. 21.* Zoeras Kahn teljesítette a 3. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *jún. 21.* Zoeras Kahn csatában legyõzte Redh Rohnt. *jún. 23.* Zoeras Kahn csatában legyõzte Józsi, a Vállalkozót. *jún. 28.* Johnny Bravo egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "méregellenállás itala." *jún. 28.* Zoeras Kahn csatában legyõzte Dark Night a Gonoszt. *jún. 30.* Avvocato Terrasini lett az aréna bajnoka. *júl. 1.* Zoeras Kahn csatában legyõzte Galócát.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jún. 8.* Örök Lázadó és Jég megküzdöttek egymással, és Örök Lázadó gyõzött. *jún. 10.* Akadil Tel Katort majdnem felfalta egy agyaggólem. *jún. 14.* Alba Regina és Bazaltzabáló pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 21.* Fortian csatában legyõzte Phom Chemoppot. *jún. 25.* Alba Regina és Olddragon pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 28.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sivir felett. *jún. 28.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Szárnyaszegett Bolhedor felett. *jún. 28.* Köpködõ Méregzsák és Helior pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jún. 28.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *jún. 28.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott A Mágus felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

ee 20994 11619 1120 1045 1075 1061 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, molad púp (#16) 14 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 74 ap, winropu moha (#22) 37 ap, liánvirág (#24) 37 ap, ragálygomba (#26) 37 ap, tejfonál (#28) 37 ap, hónakkupók (#30) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 55 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, nordkristály (#146) 11 ap, húsevõ bibe (#151) 18 ap, pirgamit (#152) 14 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 20 ap, molitár háj (#165) 22 ap, Xantin bõröve (#169) 74 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, pikkelyvért (#1015) 37 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, mellvért (#1045) 64 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, díszes köntös (#1153) 142 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, nyílpuska (#1285) 37 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, az egészség öve (#2965) 98 ap, a védekezés maszkja (#4690) 101 ap, a gladiátor fekete csizmája (#6072) 415 ap, a törpék pajzsa (#6460) 111 ap, a törpék csonttõre (#6701) 266 ap, a kobra köntöse (#7450) 101 ap, az óriás görbekardja (#8966) 281 ap, az elfek öve (#10615) 98 ap, a lich nyílpuskája (#12085) 129 ap, a lich görbekardja (#12116) 281 ap, a szívósság lándzsája (#14830) 111 ap, a jég láncinge (#22630) 120 ap, a méreg lándzsája (#24280) 64 ap, a sün gyûrûje (#25075) 55 ap, a szalamandra kõamulettje (#25946) 146 ap, a sav öve (#26815) 51 ap, a sav könnyû íja (#26921) 162 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 162 ap, az elektromosság öve (#27265) 51 ap, az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) 155 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 295 ap, a légzés nyílpuskája (#27835) 83 ap, az angyalok vándorcsizmája (#28121) 146 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 162 ap, a sólyom pajzsa (#29410) 64 ap, a sólyom díszes fejpántja (#29456) 146 ap, a sólyom görbekardja (#29666) 162 ap. Eladod a káosz elsõ nyakláncát 106 aranyért. Eladod a káosz õrült fülbevalóját 46 aranyért. Eladsz 2 csizmát 4 aranyért. Eladsz 1 mellvértet 19 aranyért. Eladsz 1 sisakot 5 aranyért. Eladsz 1 kerek pajzsot 10 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

ee 28960 9 1195 1240 1181 1225 sok-sok eladás
Eladod a bûz pajzsát 19 aranyért. Eladsz 1 bõrpáncélt 5 aranyért. Eladsz 1 amulettet 2 aranyért. Eladsz 1 karkötõt 2 aranyért. Eladsz 1 sárgaréz nyakláncot 8 aranyért. Eladsz 1 gyûrût 2 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

kf 18266 23755 24596 bekészíted a 18266. tárgyat
Elhagyod a boltot. Leveszed a khaldoran övet. Felveszed a torony csatos övét. Felveszed a villám fülbevalóját. Felveszed a regenerálódás kõamulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

vg 9684 208 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db ezüstmedált. Te 185 aranyat fizettél. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a porontyszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

p 5037 portyázás
Elfogadod Helénke kihívását, és felkeresed a barlangjában. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Helénke, egy kicsit tehénke, méretét vidámsággal ellensúlyozó, tenyérbemászó arcú nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Felszerelése: az erõ köpenye, bõrpáncél, az enyészet vándorcsizmája, a mágia csepp fülbevalója, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság nyaklánca, Rogan karkötõje, a sebesség malachit karkötõje, Trollagyar, a szellemek kõamulettje, a gepárd fülbevalója, a légzés halotti maszkja. Megállapodtok, hogy a tét 2 arany lesz. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Helénkét, aki dühösen rázza fejét.
Megnyerted a tétet, ami 2 arany volt!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

p 5037 portyázás
Elküldesz egy kihívást Helénke részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 209.]

t 1 20 1. szakértelem tanulása 20 TVP-ért
Hozzálátsz, hogy gyúrj egy kicsit. Nehéz sziklákat emelgetsz, húzódszkodást gyakorolsz, fekvõtámaszokat végzel.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

e 10 élelemszerzés
Jóllakottságod 166%-on van, nincs szükség arra, hogy energiát pazarolj élelemszerzésre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
tps 40 40 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 40 TVP-t késõbbi használatra.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

gy 60 0 20 50 felt. gyógyítás 60%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

pv 4 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

v 154 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+6% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A kétfejû patkány harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

e 9 80 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
cs 21 csapdaállítás 21 TVP-ért
A barlang bejáratához sétálsz. Csapdát fogsz állítani. Hosszasan dolgozol, míg végül elkészülsz. Csapdád (21 TVP-s) rejtettsége: 3, sebzése: 7-15.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 103.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

a 2594 208 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Kernosz Arakisz részére 1 ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

bb 1 3 4 7 9 11 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, elektronit (#141) 18 ap, húsevõ bibe (#151) 18 ap, Xantin bõröve (#169) 74 ap, pókcsatos öv (#173) 74 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, pikkelyvért (#1015) 37 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 208 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, mellvért (#1045) 64 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csillogó fejpánt (#1108) 142 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, nyílpuska (#1285) 37 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, az ügyesség csontmaszkja (#2442) 346 ap, a pontosság mellvértje (#4195) 157 ap, a gólem pikkelyvértje (#8215) 129 ap, a sebesség fejpántja (#13255) 101 ap, a gepárd lándzsája (#15730) 111 ap, a gyõzelem köpenye (#20935) 98 ap, a túlélés könnyû nyílpuskája (#21536) 310 ap, a tûz nehéz nyílpuskája (#22437) 333 ap, a tûz csonttõre (#22451) 146 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap, a jég bõr mellvértje (#22646) 235 ap, az enyészet könnyû nyílpuskája (#23336) 190 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 162 ap, a szalamandra könnyû láncinge (#25781) 250 ap, a szalamandra nagy pajzsa (#25812) 295 ap, a szalamandra görbekardja (#26066) 162 ap, a yeti könnyû láncinge (#26231) 250 ap, a yeti fejpántja (#26305) 55 ap, a yeti zöld köntöse (#26351) 146 ap, a yeti öve (#26365) 51 ap, a sav nagy pajzsa (#26712) 295 ap, a sav kõamulettje (#26846) 146 ap, a sav görbekardja (#26966) 162 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 162 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 146 ap, a légzés könnyû pikkelyvértje (#27566) 190 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 146 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 162 ap, a légzés lándzsája (#27880) 64 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 162 ap, a sólyom könnyû láncinge (#29381) 250 ap, a sólyom csatos öve (#29516) 142 ap.

[be 3:] Hazamész a boltból. Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap) villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ15, 260ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap) Egy kék hajú, piros szemû, piszkos ruhájú alkímista siet eléd.
- Barátom! Egy kék gömb! Micsoda megtiszteltetés! A kék gömböt viselõk lehetõséget kapnak nálunk, hogy szert tegyenek egy teljes varázsital elemzõ felszerelésre! Ha szükséged van ilyen apparátusra, jelentkezz nálam - az én nevem Hektor Urogtar - és a kék gömbödet azonnal becseréljük. Persze, elõször ki kell állnod néhány, a rátermettségedet bizonyító próbát. (15. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. - Ha már erre jársz, testvér, kérlek segíts egy kicsit - lép oda hozzád egy írnok kinézetû galetki. Egy szerencsétlen szolga figyelmetlenségbõl összeöntötte négy zsák tartalmát. Ezekben egymáshoz rendkívül módon hasonlító gyógyfüvek voltak. Megtennéd, hogy szétválogatod õket? (8. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A palotában személyesen fogad Erõskezû Sognál egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is be szokta vetni egy komolyabb harc során. - Mindig örömmel fogadjuk az új jövevényeket szintünkön. Jó tudni, hogy az új generáció tagjai képesek megfelelni az elvárásoknak. Gondolom te is jobban érzed magad az itteni tágas barlangodban, mint a lárvaszint nyomorúságosan szûk odújában. Remélem aktívan részt veszel majd a szint társadalmi életében, és nem habozol idõt áldozni a köz számára is fontos teendõk elvégzésére. Rögtön lenne is egy kis tennivaló számodra, remélhetõleg alkalmas leszel a feladatra. Már hagyomány a szintünkön, hogy minden újonan felköltözõ egy nedonkutya koponyát hoz a lenti nagyteremben levõ dicsõségfalra. Egy nedonkutya legyõzése persze nem lenne kihívás, ezért a falra csak olyan koponya kerülhet fel, amit a csatorna Kutyafészek nevû pontján gyûjtöttél. Az ott élõ kutyáknak rendkívül jellegzetes lapos koponyája van, ebbõl kéne neked is egyet hozni. (10. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Droghart atya lép oda hozzád:
- Fiam, számítunk rád az eretnekek elleni harcban. Káros eszméikkel bomlasztják a galetkik egységét, az évszázadok alatt kialakult szokásokat bírálják. Pedig ezek tették lehetõvé, hogy túléljük az elmúlt milleniumot. Sejtjük, ki a vezetõjük ezen a szinten, de mi szeretnénk az egész társaságot elfogni. Az eggyel lejjebbi szinten ebben a pillanatban számolják fel az ottani bomlasztó társaságot. Errõl az itteniek egy darabig nem fognak tudomást szerezni. A dolgod az lenne, hogy hírvivõként felkeresed ezt a galetkit, és elmondod, hogy Te is tagja vagy a Társaságnak, és éppen csak úgy tudtál megmenekülni a letartóztatás elõl, hogy felköltöztél erre a szintre. Reményeink szerint a hír hallatán azonnal tanácskozást hívnak össze, és akkor le tudunk rájuk csapni. Természetesen szükséged van megfelelõ jelszavakra, de ezeket szerencsére már mind ismerjük. És nem árt, ha megpróbálod egy kicsit elváltoztatni a külsõdet. Jutalmul egy ingyen gyógyítást és egy mágikus tárgyat ígérünk! (20. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)

[be 11:] Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Költözz fel a következõ szintre.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: tanársegéd. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Úgy tûnik, alkímistáink végre megfejtették a barna manakõ titkát! A kísérletek folytatásához persze komoly mennyiségre lenne szükség ebbõl az anyagból. Jelenleg minden tagunk ezt gyûjti, vegyél te is részt a munkában, hozz 10 darabot.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

bb 20 1 több épület meglátogatása
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt száj fogja megadni: egy zöld, egy kék, egy sárga, egy piros és egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a második a megoldás! Így hangzik a zöld száj segítsége: Az elsõ számjegy lehet 1, 4, 5 vagy 8. A füledbe súgja még, hogy a sárga száj és a piros száj között van igazmondó. Persze a kék száj mást mondana... Azt mondja a kék száj: A megfejtés osztható öttel. Elárulja még azt is, hogy hallotta, amikor a piros száj azt mondta, hogy a fehér száj igazat mond. Egy aprócska információt a sárga száj is ad: Az elsõ számjegy kisebb vagy ugyanannyi, mint a második. És még hozzáteszi, hogy a fehér száj és a zöld száj mindig egyetértenek. Egy aprócska információt a piros száj is ad: A válasz 50-nél nagyobb. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a zöld száj és a kék száj között van igazmondó. Valószínûleg a fehér száj ugyanezt mondaná. A fehér száj így szól: A megfejtés páratlan szám. A füledbe súgja még, hogy a kék száj hazudik. A remete is elárul valamit: A megoldás két számjegyének összege tíznél kevesebb.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)

[be 1:] Lebattyogsz a boltba. - Ááá, Pici! Remélem jobb napod volt, mint nekem. Képzeld, egy ki zöldfülû tolvaj kifogott rajtam. Egy pillanatra hátra kellett mennem a raktárba, és mire visszajöttem, már meg is pattant egy varázsgyûrûvel. A fickó elég jellegzetes külsõvel rendelkezik: egy látványos csillag alalkú sebhely van a homlokán. Azt mondták, hogy valahol a déli negyedben lakik egy nyomorúságos kis odúban. A legszívesebben magam mennék oda, de ilyen körülmények között nem merem itthagyni a boltot. Megtennéd, hogy visszahozod a gyûrûmet? (4. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

v 146 7 11 146. varázslat elmondása
Visszamész a barlangodba. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

v 146 7 8 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

v 146 7 5 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

v 146 7 2 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

be 4 104 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy szeretnél harci jártasságot szerezni fogad harcban való használatában. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Hozzáértõ oktatók megfelelõ kiképzésben részesítenek, melynek eredményeképp újabb támadó végtaggal bõvül arzenálod. (-10 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

gy 40 0 19 50 felt. gyógyítás 40%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 40 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 19 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Nocsak, mit találtál! 1 hónakkupók ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod a lelet feltárását. Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen kisilabizálod: 27. VI. Borax halála, I. Zaks Boelnir kerül Alanor trónjára.
28. A Libertani királyság létrejötte.
29. Qvill és Gatin hercegség létrejötte.
31. Libertan hajókat épít, megkezdõdik a tengeri kereskedelem.
33. A Libertani királyság, a Qvill és Gatin hercegség egyesül Libertani császárság néven, uralkodójuk I. Samael lesz, Borax fattya.
38. Alanor trónjára II. Zaks Boelnir kerül.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy barlangi troll (#67).

*** 1. KÖR *** Pancser elindul a barlangi troll felé. A barlangi troll irányába mozogsz. A barlangi troll közelebb jön, hogy támadhasson. Pancser a barlangi trollt támadja. Megtámadod a barlangi trollt. Lecsapsz jobb karmoddal. (24 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Enyészmestert forgatva támadsz. (11 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (1 ép-t sebeztél). A barlangi troll halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pancser: 17/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak is jut 31%. Kétfejû patkány 8. szintre lépett!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Nocsak, mit találtál! 1 sárkányvirág ! Óvatosan begyûjtöd. [ld. enc.] Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy barlangi troll (#67).

*** 1. KÖR *** A barlangi troll irányába mozogsz. Pancser a barlangi troll felé mozog. A barlangi troll feléd mozog. Megtámadod a barlangi trollt. Felé döfsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Enyészmesterrel lesújtasz. (8 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Félrehajolt. Pancser a barlangi trollt támadja. A barlangi troll holtan terül el.
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pancser: 23/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 30% jut.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
pv 3 2 5 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

h 8 100 8. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 8. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A kétfejû patkány pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

40 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 40 TVP-t a korábban félrerakottból. [-40 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +13 galetki erõt és +40 hírnevet kaptál. A kör során összesen 248 sebzést okoztál, és 308 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 40 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 248 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Pici, egy elsõ ránézésre zseni, valójában csak szétszórt kinézetû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez az 50. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (14) / 4.40
[2] IQ: 10 (14) / 7.86
[3] ügyesség: 6 (10) / 0.75
[4] egészség: 5 (12) / 1.80
[5] mágia: 8 (12) / 1.54
[6] gyorsaság: 6 (7) / 0.96
[9] Méret/ép: 102 (104) / 104
Min. méret: 66
Barlangméret: 103
PONTJAID
Varázspont: 113 / 13
Képességpont: 18 / 52%
Hõsi pont: 33 (5)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 40%
Galetki erõ: 303 / 150
Hírnév : 569
Jóllakottság: 166%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 41 (4)
Galetki gyõzelmek: 13 (2)
Torzsz. csaták: 250 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 227 (2)
Leölt torzszülött: 303 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 34 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 2.) Ölj meg öt méregférget. 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 4 (6) / 0 [16] tüskés bõr: 3 / 0 [25] illat: 8 (10) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 1.20 [46] csapdaészlelés: 5 / 2.69 [47] zárnyitás: 5 / 4.87
[48] mászás: 4 / 2.54 [49] rugalmasság: 3 / 0.06 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 1.23
[52] auraészlelés: 2 / 0.32 [54] kereskedelem: 3 (6) / 0.83 [55] szívósság: 1 / 0.05
[56] varázsitalfõzés: 1 (4) / 0.70 [57] gyógynövények: 4 (8) / 1.69 [58] nyomkeresés: 4 / 0.51
[59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.28 [62] lopás: 5 / 3.66 [63] éberség: 1 / 0.30
[64] átokszórás: 4 (6) / 1.76 [65] álcázás: 14 / 0.87 [66] lopakodás: 3 / 1.06
[67] régészet: 7 / 5.45 [68] zene: 2 / 0.16 [69] tanulás: 6 / 1.54
[70] idézés: 1 / 0        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 13 (14) / 0 [101] szakért.: 6 (7) / 5.86 [102] roncsolás: 8 / 0  
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 0.74     Enyészmester
fog [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.18      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[37] egokínzás: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 10 / 5.44
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 4 / 2.28 [27] kisebb gyógyítás: 1 / 0
[146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.36        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 29 életsz                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Pancser, a kétfejû patkány 37/37 190% 160% 8 / 0.44 nem harcol
lélekenergia rész 66% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
e 10
tps 40
gy 60 0 20 50
pv 4 3 5 8
v 154
szh 1
2. Makró
gy 40 0 19 50
ism 2
x 10
ism 3
vd
pv 3 2 5 4
3. Makró
gy 40 0 19 50
pv 6 3 5 4 8
ism 50
p
pv 3 2 5 4
4. Makró
p 5037
p 5037
t 1 20
mak 1
e 9 80

HARCI PROGRAMOD
1: életsz t.var. ha ellenfeled #28.
2: életsz t.var. ha ellenfeled #30.
3: életsz t.var. ha ellenfeled #34.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 50.
4: életsz t.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás: 50, és ha egy ellenfél ép-je 14 alatt van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 19 50; VI erõ:150% ép:28%; PV 3 2 5 4; PSZ 47 48 65 46 63 62; BA 5037 2570 6450; L 100 61 50 2; TT 2; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 2594 208 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 21 szint: 3 sebzés: 7-15

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 18.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #8 (4. épület), #10 (7. épület), #15 (3. épület), #20 (9. épület).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) * 1 a gepárd vas lemezpáncélja (#15401) * 1 a gyõzelem köntöse (#20950)
1 a harcmûvész vas lemezpáncélja (#13601) * 1 a kobra fekete csizmája (#7422) 1 a légzés díszes fejpántja (#27656)
1 a lich láncinge (#11830) 1 a mágus pikkelyvértje (#10015) 1 a majom köpenye (#14185)
* 1 a merénylõ halotti maszkja (#10991) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pontosság csizmája (#4270)
1 a pontosság kerek pajzsa (#4211) 1 a sav öve (#26815) 1 a sebezhetetlenség lemezpáncélja (#19450)
* 1 a torony csatos öve (#18266) 1 a tudás csizmája (#2020) 1 az angyalok vándorcsizmája (#28121)
1 khaldoran öv (#137) 1 suhanó csizma (#195) 3 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a küzdelem karkötõje (#20590) * 1 a regenerálódás kõamulettje (#24596)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a törpék malachit karkötõje (#6641) * 1 a villám fülbevalója (#23755)
1820 arany (#1) 1 az angyalok szimbóluma (#28210) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az ellenállás amulettje (#28645) * 1 bronzmedál (#207) 46 drágakõ (#2)
1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255) 1 kék gömb (#143)
1 márványgyûrû (#1226) * 1 org.lázadás emlékérme (#458) * 1 Rogan karkötõje (#145)
2 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
1 a mentát lándzsája (#13030) 1 a teknõs lándzsája (#25630) 2 barbár lándzsa (#1331)
* 1 Enyészmester (#217) 3 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 3 harci fejsze (#12) 1 íj (#1270)
10 kerek kõ (#11) 2 kés (#5) 2 lándzsa (#1330)
2 parittya (#10) 6 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 3 elonotichlan (#31) 4 fehér gyógyital (#50)
2 gázlehelet itala (#57) 7 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58)
10 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 2 liánvirág (#24)
9 mátekel gomba (#21) 3 mézfû (#29) 3 mitulen fû (#20)
2 óriásnövés itala (#60) 5 ragálygomba (#26) 1 sárga gyógyital (#61)
1 sárkányvirág (#32) 1 savlehelet itala (#55) 5 sötét mák (#23)
4 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59)
13 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 bolhedor szárny (#15) 6 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
4 lemúr hártya (#161) 10 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
5 molitár háj (#165) 10 nordkristály (#146) 8 õsi relikvia (#17)
12 pirgamit (#152) 4 yeti csont (#160)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 45 arany (#1), 1 ezüstmedál (#208), 1 sárkányvirág (#32), 1 hónakkupók (#30).

Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 1 bõrpáncél (#9), 1 a káosz õrült fülbevalója (#11619), 1 karkötõ (#1240), 1 a káosz elsõ nyaklánca (#20994), 1 amulett (#1195), 2 csizma (#1120), 1 kerek pajzs (#1061), 1 a bûz pajzsa (#28960), 1 mellvért (#1045), 1 sisak (#1075), 1 gyûrû (#1225), 1 sárgaréz nyaklánc (#1181).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



EZÜSTMEDÁL (208. TÁRGY)
Errõl az apró, mégis gyönyörû ékszer senki sem gondolná, hogy milyen jelentõs mágikus potenciállal bír. Viselõjének sokkal tisztábbak a gondolatai és a mágikus képességét is megnöveli (+2 intelligencia, +1 mágia). Egy ilyen tárgyat mindig érdemes viselnie egy varázslónak!



SÁRKÁNYVIRÁG (32. TÁRGY)
A legendák szerint ez az apró, fehér növény kizárólag sárkányok barlangjai közelében nõ, illetve olyan helyeken, ahol sárkány pusztított, ugyanis a virág magjai a sárkányok pikkelyei közé szorulva utaznak. Hát, mindez eléggé nevetségesen hangzik, de az biztos, hogy a sárkányvirág legalább annyira ritka, mint a sárkányok elõfordulása. [Szükséges varázsital fõzés szint: 6.]



FELDERÍTÉS SZAKÉRTELEM
A Hegy negyedik szintjétõl szabadon elsajátítható a felderítés szakértelem (sorszáma 73) az akadémián. A felderítés szakértelmet bizonyos kalandokban használhatod, amikor valamilyen rejtett dolgot kell észrevenned, de legfontosabb elõnyét a VD, P és X parancsok során fogod látni - a felderítés szakértelem függvényében ugyanis valamivel nagyobb eséllyel találsz véletlenszerû kalandot. A VD, P és X során van alapesélyed arra, hogy kalandot találj. Ha ez az esély nem jön be, a gép újra dob, ha van felderítésed. Ha egyáltalán nincs aktív véletlen kalandod, az esély 5% x felderítés, ha 1 kalandod van, az esély 4% x felderítés, ha 2-5 kalandod van, 3% x felderítés, egyéb esetben 2% x felderítés. Például, ha van 3 aktív véletlen kalandod, és 7-es felderítéssel rendelkezel, akkor az alapesélyen túl minden egyes P és VD parancs esetén van még 21% esélyed, hogy kapsz egy új kalandot.



CSAPAT ARÉNA
Az aréna egy új szolgáltatással várja a kalandos kedvû galetkiket, amelyet a Teron Hegy negyedik szintjétõl lehet igénybe venni: mostantól lehetõség van arra, hogy háromfõs csapatok mérkõzzenek egymással! Ehhez a BE 21 {galeti} {galetki} parancsot kell kiadnod, ahol a 2. és 3. paraméter a veled együtt küzdõ galetkik sorszámai. Ez egy többszemélyes parancs, tehát ugyanúgy mûködik, mint pl. a TK, de lehet egyidejûleg érvényben TK és BE 21 parancsod is. Amikor a harmadik galetki is kiadta a parancsot, akkor kerül végrehajtásra, és akkor vonjuk le a parancs költségét, 10 TVP-t. Figyelem: a csapat aréna belépti díja fejenként 50 arany! A fair play érdekében, meg van határozva, hogy maximum mennyi lehet a három résztvevõ harci erejének összege, ha ezt meghaladja, nem indulhattok. A harci erõ limit a szinttõl függ, a 4. szinten 750, az 5. szinten 880, a 6. szinten 980, a további szintekrõl késõbb lesz tájékoztatás. Ezek a számok a jelenlegi átlagos harci erõk alapján lettek számítva. Ez az érték változhat, a parancs végrehajtásákor megtudjátok, hogy mennyi, és ha kicsit túllépitek, legfeljebb levesztek néhány tárgyat magatokról. A csapat arénába való belépéssel csak akkor próbálkozhattok újból, ha mindhárman léptetek közben, de az új próbálkozáshoz nem kell mindnekinek újra kiadnia a parancsot, a TK-hoz hasonlóan.
Mi a gyõzelem jutalma? Persze a dicsõségen kívül... A gyõztes csapat minden tagja eggyel kevesebb kno-t kap, mint ahányadik szinten vannak, azonban ez a jutalom csak az adott szinten szerzett elsõ gyõzelem után jár. Ha másodszor, harmadszor veritek ki az aktuális bajnokot, kno már nem jár. Még valami - ha az arénában levõ galetkik A, B, és C, akkor egy A, D, E felállású csapat nem nevezhet, hiszen A-nak a klónja már bent van az arénában.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.