Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling varázsló
Küldd el képeslapként!
A mágiához értő orgling olyan ritka, mint a fehér holló - és ezen nincs is mit csodálkozni, hiszen a mágia az intelligencia függvénye, és mint tudjuk, ez utóbbiban az orglingok nem bővelkednek (bár ez az elmélet az Orglingok Lázadása óta meginogni látszik). Mégis, ha nagy ritkán összeakadsz egy orgling varázslóval, nem árt felkötni a nadrágszárat, hiszen gyors véget ér az, aki ellenfelét lebecsüli...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-18 20:58:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8558-117

Karakterszám: 8558 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 117 Játékhét: 137
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 28
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. aug. 2. 14h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2002. aug. 5.

Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!

FÜRGE GYÍK KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 mézfüvet.
** 3. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Csukonyi a Kalmár, egy nagyhasú, naív tekintetû galetki férfi. A Bárdok klánjának az élet ismerõje rangú tagja. A Gránitszövetség szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Éneklõ tunika, a káosz mágusának tõre, a káosz sugárzó amulettje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a majom nagy pajzsa, az Örökkévalóság Rubinja, a remete csontamulettje, a merénylõ díszes karkötõje, a teknõs zangrozi csizmája, a túlélés ezüst fülbevalója, szivárványkristály, a tökéletesség görbekardja, a tökéletesség kõamulettje, kék mutációs gyûrû, az energia görbekardja, a tolvaj kõrisfa íja, a szellemek szarvas sisakja, a teknõs sárga öve, a tudós malachitgyûrûje, az elfek ezüst fülbevalója, a hatalom díszes karkötõje, az ellenállás díszes köpenye. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Rögtön visszavágsz: "Hogy szakadna be alattad a föld!" A következõt mondja neked: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Ezt kiáltod vissza: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Így szól hozzád: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Így válaszolsz: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Ezt mondja neked: "Te bélrákos szellentõgép! Mondták már, hogy egy belülrõl kifordított förtelemféreg szebb látványt nyújt nálad?" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
*** 7.18. *** Sárkány Xiesis (#7297) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 3. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Valiante de Busca, egy buta arcú, szálkás farkú, félkarú rabló férfi. A Pszionicisták klánjának tudatvizsgáló rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Felszerelése: az óriás kék köpenye, a mentát gyöngye, a tûz díszes karkötõje, a tûz szöges öve, Végzetpenge, a sólyom háromszögszimbóluma, ozin fülkarika, kék gömb, a tûz halotti maszkja, a bûz aranyozott fülbevalója, zöld mutációs gyûrû, az Örökkévalóság Rubinja, a mágia aranyozott nyaklánca, a szívósság malachitgyûrûje, a tûz malachit karkötõje, a tûz fekete csizmája, a regenerálódás hosszúkardja, a tûz ezüst nyaklánca, a tûz kerek pajzsa. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Valiante de Busca Pszi csáp «18 PE (-3)113 (+0)131 Fürge Gyík Pszi csáp «9 PE (-3)52 (-9)46
2. Valiante de Busca Pszi csáp «18 PE (-3)110 (+0)131 Fürge Gyík Pszi csáp «9 PE (-3)49 (-9)37
3. Valiante de Busca Pszi csáp «18 PE (-3)107 (+0)131 Fürge Gyík Pszi csáp «9 PE (-3)46 (-9)28
4. Valiante de Busca Pszi csáp «18 PE (-3)104 (+0)131 Fürge Gyík Pszi csáp «9 PE (-3)43 (-9)19
5. Valiante de Busca Pszi csáp «18 PE (-3)101 (+0)131 Fürge Gyík Pszi csáp «9 PE (-3)40 (-9)10
6. Valiante de Busca Pszi csáp «10 PE (-3)98 (+0)131 Fürge Gyík Pszi acéltorony -3 PE (-7)33 (-10)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-20 életpont.)
A klánháború véget ért, és a lázadók teljes vereségével végzõdött. Kivégzések, bebörtönzések, számûzések, emellett elõléptetések és kitüntetések híre jut el hozzád a felsõbb szintekrõl.
Szerencsére, a büntetésekbõl ti nem részesültök: klánod vezetõi, és közvetlen feletteseid bûnhõdnek, de a te életed nem kerül veszélybe. Mi több, egy császári megbízott amnesztiát hirdet azoknak, akik megbánást tanúsítanak! Ezen ne múljon, homlokodat a földhöz verve esedezel megbocsátásért, majd igyekszel meghúzni magad az elkövetkezendõ hetekben, hiszen a császári oldal hívei joggal köpnek rád vagy taposnak meg, esetleg hívnak sárban fürdõ féregnek.
** 4. NAP ** Pihenésedet megzavarja Szkander Graun, egy nagydarab, kopasz, rothadt csirkebélszagú férfi. [aura: 1-es életszívás.] A Halhatatlanok klánjának jövendõlátó rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, suhanó csizma, nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ében láncing, ozin fülkarika, a teknõs ezüst fejpántja, a hatalom rubinja, a gyorsaság szimbóluma, óriás fülbevaló, a teknõs malachit karkötõje, az ügyesség kõamulettje, a puhányság köve. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a szinaptikus matador. [ld. enc.]
*** 7.22. *** Ottó, a tisztátalan (#5499) kilépett a szövetségbõl.
** 9. NAP ** Bejön a barlangodba Leanthil, egy halványkék szemû, rövid, fekete szõrû, macskatestû férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tudós aranyozott nyaklánca, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, a tolvaj ezüst nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a gyõzelem csatos öve, a hatalom rubinja, a gyorsaság sárgaréz nyaklánca, kék mutációs gyûrû, a védekezés könnyû íja, a sebezhetetlenség kerek pajzsa, a kobra vándorcsizmája, a tökéletesség utazóköpenye, a káosz nagyhatalmú fejpántja, a sebesség csonttõre, a pontosság malachit karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, az egészség bíbor pikkelyvértje, az Örökkévalóság Rubinja. Biceg a láma, biztos a csapda (14 sebzés). Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Leanthil a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! Heves kézmozdulatok közepette Leanthil elmormol egy tombolást. Ellõsz egy dermesztés varázslatot. Leanthil megúszta! (-14 vp.) Lekvár ellõ egy agyroppantás varázslatot.
*** 2. KÖR *** Lekvár a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiatüske! Leanthil 16 sebzést kap. Megközelíted Leanthilt. Leanthil feléd rohan. Támadod Leanthilt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (40 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (34 sebzés). Leanthil ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 16/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak is jut 3%. Leanthil meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 10. NAP ** Eljön barlangodba Shizukana Odorite, egy hófehér arcú, lángszínû kimonót viselõ, mélykék legyezõkkel táncoló sohei nõ. A Pszionicisták klánjának mentát rangú tagja. Felszerelése: a kalmár nyaklánca, arany pszi váll-lap, a tökéletesség utazóköpenye, az ellenállás karikaszimbóluma, a villám malachit karkötõje, a lich malachitgyûrûje, az energia rövid tõre, díszes villámöv, az óriás díszes fejpántja, az ellenállás csepp fülbevalója, ozin fülkarika, görényfarok, a mentát gyöngye, az Örökkévalóság Rubinja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Shizukana Odorite Tudati méreg +7 méreg (-6)88 (+0)179 Fürge Gyík Pszi csáp kudarc (-10)45 (-7)48
2. Shizukana Odorite Tudati méreg +7 méreg (-6)82 (+0)179 Fürge Gyík Pszi csáp kudarc (-17)28 (-14)34
3. Shizukana Odorite Tudati méreg +7 méreg (-6)76 (+0)179 Fürge Gyík Pszi csáp kudarc (-24)4 (-21)13
4. Shizukana Odorite Pszi csáp «13 PE (-3)73 (+0)179 Fürge Gyík Pszi csáp «9 PE (-4)0 (-13)0

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-32 életpont.)
*** 7.25. *** Moha a "balfék" (#6612) belépését kérte a szövetségetekbe.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9272.) A te szinteden a legnevesebb 19-es, egy középtermetû, hófehér bõrû, fekete, tüsi hajú férfi. (hírneve 4126.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*júl. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Collert. *júl. 4.* Karacs teljesítette az 1. küldetést, amit a boltban kapott. *júl. 4.* Clow teljesítette az 1. küldetést, amit a boltban kapott. *júl. 8.* Asmodeus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nosean felett. *júl. 10.* Ki Hara Pom-pom felköltözött a következõ szintre. *júl. 11.* Kronx teljesítette a 22. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *júl. 11.* Kronx teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 12.* Medvegyev gyõzelmet aratott Falra Hányt Borsó felett. *júl. 15.* Legator Godart teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott. *júl. 18.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nagyétvágyú felett.
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 9.* Lord Khalel elsõként ért el 38-as rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *júl. 10.* Avvocato Terrasini és Besenyõantibácsi megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *júl. 12.* Garabonciás pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nyafogó Nefelejcs felett. *júl. 12.* Csendes Dont kis híján megölte egy daergaoth lord. *júl. 15.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Mérgezõ Wurmot. *júl. 16.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *júl. 18.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Johnny Bravot. *júl. 19.* Fortian és Mordonc megküzdöttek egymással, és Fortian gyõzött. *júl. 23.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *júl. 25.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Bogaras Werrardot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

kno 24 9 9 2 24. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 10. szintre nõtt. A méreted nem lehet nagyobb, mint a barlangod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
kf 235 100 bekészíted a 235. tárgyat
A karmaidba veszed a törp szekercét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

ep 11 25 18 építed az 11. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzimmunitás tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a nekrofun fókusz építését. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! [9 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

v 155 155. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy nagyobb erõpajzsot. (+15% védekezés.) (-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

v 176 176. varázslat elmondása
Elmondasz egy szélpajzs varázslatot. (-59 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

gy 65 10 10 61 felt. gyógyítás 65%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 65 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 61. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

pta 2 2 2 2 2 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. Kígyó. 2. Kígyó. 3. Kígyó. 4. Kígyó. 5. Kígyó. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

e 9 80 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 80% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]
k 14 4 kaland elvállalása
(14. kaland:) Elindulás elõtt még egyszer ellenõrzöd, nálad van-e a lemúr hártya.
[Tárgyhasználat: lemúr hártya] No, ez rendben van. Vajon honnan lehetne yarmut vázat szerezeni. Hamar rájössz, hogy leginkább a boltostól. Ugyan még soha nem láttál kirakva nála, de ez nem jelent semmit. Nagy sumák az öreg, amit õ nem árul, az nincs is. Elmész a boltba, és elõadod kívánságod.
- Sokat kérsz, de talán tudok segíteni. Két kérésem van. Elõször is, lakik a környéken egy fickó, úgy hívják Yssuf. Nagy mágus az illetõ, meg tudott gyõzni, hogy adjak el neki egy amulettet hitelbe. Persze elfelejett fizetni. Ha vissza hozod nekem az amulettet, és szerzel nekem egy lemúr hártyát, (tudod az egyik ügyfelem mindenáron akar kettõt, és egyet már sikerült felhajtanom), akkor tiéd a yarmut csont.
Elindulsz a megadott címre. Yssufot otthon találod. Néhány mondat után világossá válik, hogy önként nem hajlandó visszadni az amulettet. Mivel nincs sok idõd, más utat választasz. Amikor támadni kezdesz, a sarok mögül elõlép Yssuf két szolgája. Ellenfeleid egy Yssuf (#184) [aura: ügyesség: 8.] és 2 kék-vörös atya (#86).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a Yssuf elvarázsol egy savcsapást. 49 életpontnyit sebzõdsz. Magában motyogva, Suttogó létrehoz egy tûzgolyót. A Yssuf 23 ép-t sebzõdik. Az 1. kék-vörös atya 18 ép-t sebzõdik. A 2. kék-vörös atya sebzõdik 16 ép-t. A 2. kék-vörös atya elmormol egy elemi védelem varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. kék-vörös atya elvarázsol egy gyógyító szellõt. A Yssuf gyógyul 16 ép-t. Gyógyítja az 1. kék-vörös atyát (+16 ép). Gyógyítja a 2. kék-vörös atyát (+16 ép). Lekvár a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! A Yssuf ellenállt a varázslatnak. Az 1. kék-vörös atya elmond egy tûzfal varázslatot. A Yssuf irányába mozogsz. 20 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. A Yssufot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (23 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (31 sebzés).
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a Yssuf létrehoz egy savcsapást. Suttogó 57 ép-t sebzõdik. Suttogó halálhörgés közepette a földre zuhan. Magában motyogva, Lekvár létrehoz egy parancsot. A Yssuf megdermed. A 2. kék-vörös atya elmond egy tûzfal varázslatot. Az 1. kék-vörös atya elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. A Yssuf gyógyul 20 ép-t. A Yssufot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (23 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (36 sebzés). A Yssuf hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Lekvár elõhív egy agyroppantás varázslatot. Az 1. kék-vörös atya a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiatüske! 10 életpontnyit sebzõdsz. A 2. kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiatüskét. Sebzõdsz 9 ép-t. Megtámadod az 1. kék-vörös atyát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (53 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (33 sebzés). Az 1. kék-vörös atya hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** A 2. kék-vörös atya ellõ egy energiatüske varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Lekvár a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! A 2. kék-vörös atya ellenállt a varázslatnak. Támadod a 2. kék-vörös atyát. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (42 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (33 sebzés). A 2. kék-vörös atya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 274 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 0/0, Suttogó: 57/57.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Szolgáidnak 18% jut. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ, egy kemény bõrpáncél és 74 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+74 életpont.) Az elsõ akadályt legyõzted. Megvizsgálod, és látod, hogy a látszat ellenére még pislákol benne az élet. Ellátod a sebeit, elvégre galetkit ölni bûn. Egy darabig nem lesz olyan állapotban, hogy meg tudja zavarni tevékenységedet. Most már csak meg kell keresni az amulettet. Rövid kutatás után találsz egy ládát. Nyilván itt õrzi a kincseit a fickó. Sajnos a kulcsot sehol nem találod, másképpen kell kinyitni.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Elõször azt hiszed, hogy nem fogod tudni kinyitni a ládát, de aztán mégiscsak sikerül. A nehéz kõládában egyetlen dolgot találsz: az amulettet. Magadhoz veszed, és irány a bolt.
[Tárgyhasználat: 1 lemúr hártya] - Tessék itt az amulett és a lemúr hártya. Kérem a csontot.
A boltostól végre megkapod az áhított tárgyat. [ld. enc.] Azonnal visszamész az akadémiára, ahol a már megszokott gyakornok fogad.
[Tárgyhasználat: 2 kötél] [Tárgyhasználat: 1 yarmut csont] [Tárgyhasználat: 10 drágakõ] - Látom sikerrel jártál. Most hagyd itt az egészet, éjszakára alávetjük õket egy kis mágikus fürdõnek. Neked egyelõre nem lesz rá szükséged. Holnap gyere vissza és megkapod a további eligazítást a fonat elkészítéséhez.
Ezzel a kezedbe nyom 75 aranyat. (+5 képességpont.) (+3 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, árnyékmester újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(4. kaland:) Rohansz az orgling melák nyomában. Reménykedsz, hogy a késlekedésed nem lesz végzetes! Már nem hallod az orgling hangját... Vajon merre mehettek?
[Nyomkeresés próba 12-es küszöbre: sikeres] Megvan, ez az, erre! A barlangfolyosó, amit követsz, tömör sziklafalban ér véget. Huzatot érzel, felpillantasz. Egy sötét sziklakürtõ ásítozik feletted. Jó kis mászókája van az orglingnak, ha itt feljutott... Nincs mese, mész utána!
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Egy ekinda ügyességével kúszol fölfelé. Egyszercsak valamibe beleütközik a fejed. Puff neki! Az orgling fészkét egy sziklatömb védi, amit egyszerûen a lyuk fölé gurít. Hát, eléggé hatásos védelem! Itt, fél kézzel a falba kapaszkodva, odébbmozdítani egy sziklát, hát, nem sok esélyed van még akkor sem, ha a melák nem pont ezen ül odafent... Sikeresen haladsz a különleges klánküldetéssel!
[Erõ próba 16-os küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] Nekifeszülsz minden erõddel, és végül sikerül a sziklát odébblökni! Gyorsan felhúzodszkodsz. És majdnem rögtön visszaesel az óriási pofontól, amit rögtön kapsz! [6 életpontot sebzõdsz.] Szédelegve ugyan, de sikerül felmásznod, mielõtt az orgling melák újból lesújthatna rád. A következõ ütést már felkészülten fogadod. Ellenfeled egy orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy dermesztés varázslatot. Az orgling melák megúszta! (-14 vp.) Lekvár a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! Suttogó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Az orgling melák 14 sebzést kap. Az orgling melák feléd mozog. Az orgling melák rád veti magát. Bever egyet jobb mancsával. Mellé!
*** 2. KÖR *** Suttogó varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet. Az orgling melák 4 sebzést kap. Néhány rövid kézmozdulat után Lekvár létrehoz egy parancs varázslatot. Az orgling melák megdermed. Megtámadod az orgling melákot. Savat lehelsz ellenfeledre. (39 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (14 sebzés).
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Lekvár elmormol egy parancsot. Az orgling melák megdermed. Magában motyogva, Suttogó létrehoz egy elektromos kezet. Az orgling melák sebzõdik 4 ép-t. Megtámadod az orgling melákot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (37 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (12 sebzés).
*** 4. KÖR *** Lekvár elmond egy parancs varázslatot. Az orgling melák megdermed. Suttogó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos kéz. Az orgling melák sebzõdik 4 ép-t. Támadod az orgling melákot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (36 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (13 sebzés). Az orgling melák hörögve elterül.
[A csatában összesen 151 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 0/0, Suttogó: 26/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak 7% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 38 arany. Phew! A földön hever az ájult galetki leány. Remélhetõleg nem esett baja! Már rögtön ugornál, hogy segíts rajta, de ekkor nyüszögés üti meg a füled. Egy egész fészekalja orgling kölyök! Ajjaj, az anyjuk nekik hozta az ennivalót, most aztán téged akarnak felfalni! Na gyertek, nem adod olyan könnyen magad! Ellenfeleid 6 orgling kölyök (#172) [aura: vastag bõr: 4.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Lekvár a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! Az 1. orgling kölyök rezisztálja. Heves kézmozdulatok közepette Suttogó elmormol egy elektromos kezet. Az 1. orgling kölyök sebzõdik 10 ép-t. A 2. orgling kölyök ellenáll a varázslatnak. A 3. orgling kölyköt védi rezisztanciája. A 4. orgling kölyök rezisztálja. Az 5. orgling kölyök ellenáll a varázslatnak. A 6. orgling kölyök 10 ép-t sebzõdik. Megtámadod az 1. orgling kölyköt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (44 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (20 sebzés). Az 1. orgling kölyök halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. orgling kölyök Lekvárt támadja. Lekvár kileheli lelkét. A 3. orgling kölyök Suttogót támadja. A 4. orgling kölyök Suttogót támadja.
*** 2. KÖR *** Suttogó elmond egy elektromos kéz varázslatot. A 2. orgling kölyök sebzõdik 10 ép-t. A 3. orgling kölyköt védi rezisztanciája. A 4. orgling kölyök ellenáll a varázslatnak. Az 5. orgling kölyök rezisztálja. A 6. orgling kölyök rezisztálja. A 2. orgling kölyköt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (44 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (23 sebzés). A 2. orgling kölyök halálos sebet kapva a földre zuhan. A 3. orgling kölyök Suttogót támadja. A 6. orgling kölyök rád veti magát. Acsarogva harapni próbál. (1 ép-t sebzõdtél). Az 5. orgling kölyök Suttogót támadja. A 4. orgling kölyök Suttogót támadja.
*** 3. KÖR *** Suttogó elõhív egy elektromos kéz varázslatot. A 3. orgling kölyök rezisztálja. A 4. orgling kölyök rezisztálja. Az 5. orgling kölyök ellenáll a varázslatnak. A 6. orgling kölyök 10 sebzést kap. Megtámadod a 6. orgling kölyköt. Savat lehelsz ellenfeledre. (47 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (22 sebzés). A 6. orgling kölyök halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 5. orgling kölyök Suttogót támadja. A 3. orgling kölyök Suttogót támadja. A 4. orgling kölyök Suttogót támadja.
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, Suttogó létrehoz egy elektromos kezet. A 3. orgling kölyök 10 sebzést kap. A 4. orgling kölyök sebzõdik 10 ép-t. Az 5. orgling kölyök sebzõdik 10 ép-t. Megtámadod a 3. orgling kölyköt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (38 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (23 sebzés). A 3. orgling kölyök holtan terül el. Az 5. orgling kölyök Suttogót támadja. A 4. orgling kölyök Suttogót támadja. Mérgezõdik: Suttogó sebzõdik 4 ép-t.
*** 5. KÖR *** Suttogó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos kezet. A 4. orgling kölyök 10 ép-t sebzõdik. Az 5. orgling kölyök 10 sebzést kap. Megtámadod a 4. orgling kölyköt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (47 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (22 sebzés). A 4. orgling kölyök halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 5. orgling kölyök Suttogót támadja. Mérgezõdik: Suttogó 8 sebzést kap.
[A csatában összesen 330 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 0/24, Suttogó: 90/35.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, ichinedar újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat. [126 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

szno 2 3 2. szolga fejlesztése
Itt az ideje egy kis gyakorlásnak! Intésedre az árnyékmester szorgalmasan mászik át az akadályokon, és úszik át a vizesárkon. A munkának meg van az eredménye, 3 képességpontot növeltél a szolgád szintjén. Árnyékmester 6. szintre lépett! [6 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

h 14 3 31 33 14. tárgy használata
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Siker! Elõállítottál 3 zöld varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez zöld manaital. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

h 63 63. tárgy használata
Megiszol 1 zöld manaitalt. 40 varázspontot kaptál. [3 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

v 146 7 2 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

v 146 7 5 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

m 3 4 4431 1112 3 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,4) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 2,4) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 1,4) Tovább nyugatra - biztatod magad. A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Ez most összejött. Remegve nyúlsz a láda tartalmához: 90 arany és a gladiátor díszes karkötõje.
(M 1,5) Dél felé mész az útvesztõben. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy mélységi ent (#133).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy dermesztés. A mélységi ent ellenáll a varázslatnak. (-14 vp.) Lekvár varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. A mélységi ent rezisztálja. Magában motyogva, Suttogó létrehoz egy tûzgolyót. A mélységi ent sebzõdik 23 ép-t. A mélységi ent feléd rohan. A mélységi ent rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. Mellé!
*** 2. KÖR *** Lekvár mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. A mélységi ent rezisztálja. Suttogó elmormol egy elektromos kéz varázslatot. A mélységi ent sebzõdik 8 ép-t. A mélységi entet próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (43 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (28 sebzés). A mélységi ent halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 0/0, Suttogó: 31/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 6%. Suttogó habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(M 1,4) A következõ terem északra van, így arra mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 1,3) Északra mész tovább. Már majdnem áthaladsz a szobán, amikor észreveszel egy repedést a falon. Odamész, és hamarosan rájössz, hogy ez egy titkos ajtó! Félretolva, egy ládát találsz mögötte. Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: 65 arany.
(M 1,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél. [23 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

vd 64 vadászat
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [Pszi entitás torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy pszi entitás (#64) [aura: pszi támadás: 14.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Fürge Gyík Tudati méreg +2 méreg (-6)49 (-6)49 Pszi entitás Pszi acéltorony -6 PE (-9)61 (-2)48
2. Fürge Gyík Tudati méreg +3 méreg (-6)43 (-24)25 Pszi entitás Mentális robbanás -24 PE (-10)51 (-5)43
3. Fürge Gyík Pszi csáp «9 PE (-3)40 (-18)7 Pszi entitás Agyvihar -27 PE (-14)37 (-14)29
4. Fürge Gyík Pszi acéltorony -6 PE (-10)30 (-3)4 Pszi entitás Tudati méreg +3 méreg (-11)26 (-11)18
5. Fürge Gyík Pszi acéltorony -5 PE (-10)20 (-3)1 Pszi entitás Mentális robbanás kudarc (-10)16 (-10)8
6. Fürge Gyík Pszi acéltorony -11 PE (-10)10 (-1)0 Pszi entitás Sz.áll.roncsolása -12 PE (-16)0 (-8)0

A küzdelem eredménye döntetlen, nincs gyõztes. Visszahúzódsz az asztrális síkról.
Fejlõdsz: +1 auraészlelés; [14 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

vd 64 vadászat
[Pszi entitás torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy pszi entitás (#64).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Fürge Gyík Tudati méreg +6 méreg (-6)49 (-18)37 Pszi entitás Agyvihar -18 PE (-15)55 (-6)44
2. Fürge Gyík Tudati méreg +3 méreg (-10)39 (-4)33 Pszi entitás Tudati méreg +4 méreg (-15)40 (-9)35
3. Fürge Gyík Pszi acéltorony -3 PE (-11)28 (-7)26 Pszi entitás Pszi csáp «3 PE (-12)28 (-9)26
4. Fürge Gyík Pszi acéltorony -11 PE (-11)17 (-16)10 Pszi entitás Sz.áll.roncsolása -12 PE (-20)8 (-20)6
5. Fürge Gyík Pszi acéltorony -3 PE (-11)6 (-7)3 Pszi entitás Pszi csáp «3 PE (-8)0 (-6)0

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+36% pszi támadás, +36% pszi energia.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

m 3 2 4443 333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,2) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 2,2) Nyugat felé folytatod a felderítést. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Egy apró, szõrös kék lény repül elõ. Micsoda mágikus erõt érzel belõle! A lény biztatására szõni kezded a mágia fonalát.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 1,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [10 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elhagyod a labirintust. Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (313. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 winropu mohát. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 157 157. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy láthatatlanságot. (-11 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (307. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Nem találsz semmit. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Aludni látszik a lakó, Dark Melon, egy vörösszemû, csuklyás, magas, kreolbõrû, izmos testû, markáns arcú férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: Végzetpenge, ezüstmedál, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, szent templomi maszk, a gepárd karikaszimbóluma, a mágia smaragdja, a kobra vívótõre, a szívósság nehéz nyílpuskája, az élet díszes karkötõje, a gyorsaság köpenye, Yssuf tõre, a teknõs kerek pajzsa, a teknõs fekete csizmája, a természet keresztszimbóluma. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! A fenébe, úgy látszik, láthatatlan észlelését használt. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Dark Melon rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. Sebzõdsz 162 ép-t. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. A zöld ekinda elmormol egy óriáserõ varázslatot. Magában motyogva, a zöld ekinda létrehoz egy tombolást. Lekvár rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy agyroppantás. Dark Melon ellenállt a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat után Suttogó létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Dark Melon sebzõdik 27 ép-t. Halálhozó, a quwarg katona 29 sebzést kap. Tüske Blöki, a nedonkutya 13 ép-t sebzõdik. A zöld ekinda sebzõdik 16 ép-t. Halálhozó, a quwarg katona Lekvár irányába megy. Tüske Blöki, a nedonkutya megközelíti Suttogót. Halálhozó, a quwarg katona Lekvárt támadja. Lekvár ledermed. Lekvár hörögve elterül. Tüske Blöki, a nedonkutya Suttogót támadja.
*** 2. KÖR *** Dark Melon a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savcsapás! Suttogó sebzõdik 192 ép-t. Suttogó holtan terül el.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 162 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lekvár: 0/64, Suttogó: 85/212.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, ichinedar újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, árnyékmester újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
gy 65 10 10 50 felt. gyógyítás 65%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 65 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 7 4 3 1 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, sima harcot javasolsz. Végül megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 914 sebzést okoztál, és 309 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 284 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fürge Gyík, egy kék szemû, tüsi hajú, zöldpikkelyes, izmos, tetovált testû, villámgyors férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 117. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (10) / 3.50
[2] IQ: 10 (11) / 2.50
[3] ügyesség: 8 (14) / 3.55
[4] egészség: 11 (17) / 6.83
[5] mágia: 10 (14) / 0.89
[6] gyorsaság: 15 (20) / 2.98
[9] Méret/ép: 126 (134) / 1
Min. méret: 116
Barlangméret: 126
PONTJAID
Varázspont: 149 / 28
Képességpont: 17 / 8%
Hõsi pont: 51 (8)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 52%
Galetki erõ: 576 / 398
Hírnév : 1230
Jóllakottság: 71%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 152 (2)
Galetki gyõzelmek: 73 (1)
Torzsz. csaták: 558 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 476 (3)
Leölt torzszülött: 917 (10)
Pszi csaták: 104 (4)
Pszi gyõzelmek: 49 (1)
Ájulások száma: 64 (1)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: zsebtolvaj (28)
Speciális képességeid:
+4 lopás, +4 lopakodás, +4 csapdaészlelés, +4 mászás. 9% dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 48-as Klánkalandot (KK 48)! (összesen 45 TVP-t igényel) 2.) Érj el 12-es csapdakészítést. 3.) Érj el 20-es ügyességet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 20 (31) / 6.76 [17] vastag bõr: 20 (26) / 0.40 [18] tûzimmunitás: 6 (7) / 0.83
[19] hidegimmunitás: 4 (5) / 0.20 [20] savimmunitás: 4 (5) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 5 (6) / 0
[22] imm.mérg.gázra: 4 (5) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0 [24] rezisztencia: 10 (16) / 0
[25] bûz: 20 (24) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 2.03 [46] csapdaészlelés: 9 (13) / 5.03 [47] zárnyitás: 7 (9) / 3.45
[48] mászás: 7 (11) / 3.78 [49] rugalmasság: 5 / 0.50 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 1.64
[51] transzformáció: 1 / 0.10 [52] auraészlelés: 4 / 0.03 [53] ékszerészet: 8 / 0.85
[54] kereskedelem: 5 / 3.23 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 7 / 1.47
[57] gyógynövények: 1 / 0.80 [58] nyomkeresés: 10 / 2.92 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.60
[60] pszi támadás: 11 / 3.51 [61] pszi energia: 11 / 2.56 [62] lopás: 11 (15) / 1.52
[63] éberség: 4 / 1.11 [64] átokszórás: 8 (10) / 4.02 [65] álcázás: 3 / 0.30
[66] lopakodás: 7 (11) / 0.80 [67] régészet: 4 / 0.45 [68] zene: 5 / 1.09
[69] tanulás: 3 / 1.40 [71] javítás: 4 / 0.55 [72] építés: 6 / 3.95
[73] felderítés: 3 / 0.67        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 4 (5) / 3.46     törp szekerce
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 2.05     a teknõs fogazott kardja
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 3 / 1.65     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[43] agyroppantás: 1 / 0 [164] dermesztés: 15 / 2.24 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[29] életszívás: 1 / 0 [152] felejtés: 3 / 1.44 [172] gázpajzs: 5 / 0.22
[17] gránitbõr: 2 / 0.31 [15] jégpajzs: 2 / 0 [163] kineport: 4 / 0.72
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 1.08 [158] láth. észlelése: 4 / 3.06 [157] láthatatlanság: 4 / 0.70
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [35] mágiatörés: 1 / 0 [162] mágikus csapda: 4 / 0.24
[155] nagyobb erõpajzs: 5 / 1.12 [166] pengefal: 20 / 5.48 [133] pszi acéltorony: 8 / 1.16
[128] pszi csáp: 9 / 1.04 [176] szélpajzs: 4 / 1.04 [132] tudati méreg: 9 / 1.58

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (4).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Lekvár, az ichinedar 16/16 179% 160% 5 / 0.75 harcol
[2] Suttogó, az árnyékmester 51/51 177% 161% 6 / 0.09 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
v 157
gy
pv 6
ism 5
p
gy 65 10 10 50
2. Makró
pv 7 4 3 1 5
p
p
p
3. Makró
gy
be 5
h 50 1
gy 65 10 10
4. Makró
pv 7
pta 128 128 128 128 128
ba 15013
p 7025
p 7025
ba 15013
5. Makró
v 155
v 176
gy 65 10 10 61
pta 2 2 2 2 2
e 9 80

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellenfeled #91. Prioritás: 81.
2: savlehelet használata ha ellenfeled #92. Prioritás: 82.
3: savlehelet használata ha ellenfeled #98. Prioritás: 83.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #100. Prioritás: 84.
5: gázpajzs v.var. ha ellenfeled #155. Prioritás: 86.
6: savlehelet használata ha ellenfeled #153. Prioritás: 87.
11: savlehelet használata ha ellenfeled #192. Prioritás: 88.
12: savlehelet használata ha ellenfeled #172. Prioritás: 89.
13: dermesztés t.var. ha ellenfeled #181. Prioritás: 90.
14: savlehelet használata ha ellenfeled #184. Prioritás: 91.
7: pengefal t.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 80, és ha 2 vagy több ellenfél van.
9: dermesztés t.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 85, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 10 10 50; VI erõ:150% ép:30%; PV 7 4 3 1 5; PSZ 53 45 46 62; BA 15013; L 1 33 31 35 2 1; HE 1; PTA 2 2 2 2 2; PTB 2 2 2 2 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 5 sebzés: 14-22

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #4 (7. épület), #7 (8. épület), #10 (1. épület), #27 (9. épület), #352 (103. forduló), #364 (102. forduló), #372 (104. forduló), #347 (112. forduló), #313 (117. forduló), #307 (117. forduló), #434 (111. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fényhozók. Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 8558.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 nagy pajzs (#1062) 1 díszes fejék (#135) 1 ezüst fejpánt (#1107)
1 átlátszó köntös (#1152) 1 fejpánt (#1105) 1 bõrpáncél (#9)
* 8 ében láncing (#134) 1 a villám szöges öve (#23668) 2 öv (#1165)
1 fekete nadrág (#171) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a mágia díszes pikkelyvértje (#3267)
* 1 az elefánt vándorcsizmája (#16421) 1 khaldoran öv (#137) 4 sárga öv (#1167)
* 1 ezüst nadrág (#176) 1 fekete csizma (#1122) 2 díszes köntös (#1153)
1 csillogó fejpánt (#1108) 2 zöld köntös (#1151) 1 a remete ezüst fejpántja (#12357)
1 vassisak (#1076) 1 a gladiátor díszes fejpántja (#6056) 1 szarvas sisak (#1078)
1 bronz mellvért (#1047) 11 törpe pikkelyvért (#4) 1 suhanó csizma (#195)
2 vaspajzs (#1063) 2 bíbor pikkelyvért (#1018) 1 vas lemezpáncél (#1001)
1 kék köpeny (#1137) * 1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836) 1 csontmaszk (#1092)
1 díszes köpeny (#1138) 2 pikkelypáncél (#223) 1 a bölcsesség köpenye (#17785)
* 1 szent templomi maszk (#232) 2 maszk (#1090) 1 az elfek könnyû láncinge (#10481)
1 az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 1 a káosz díszes pajzsa (#2874) 1 vörös maszk (#1094)
* 1 az enyészet szöges pajzsa (#23114) 1 kemény bõrpáncél (#3)

Ékszerek, kincsek
1400 arany (#1) * 1 az ellenállás malachitgyûrûje (#28677) * 1 bronzmedál (#207)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 az enyészet háromszögszimbóluma (#23262) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
2 háromszögszimbólum (#1212) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 2 ezüst fülbevaló (#1257)
1 ónixgyûrû (#1228) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 ametiszt szkarabeusz (#163) * 1 a természet csepp fülbevalója (#17006)
2 díszes karkötõ (#1242) 1 a tûz kõamulettje (#22346) 35 drágakõ (#2)
1 a sün malachitgyûrûje (#25077) * 1 a teknõs malachit karkötõje (#25541) 1 a méreg díszes karkötõje (#24192)
1 a gólem karikaszimbóluma (#8411) 4 üvegszimbólum (#138) 1 keresztszimbólum (#1213)
* 1 görényfarok (#189) 1 a gladiátor díszes karkötõje (#6192) 1 óriás fülbevaló (#225)
1 malachit karkötõ (#1241) * 1 az ellenállás csontamulettje (#28647) 1 a yeti ónixgyûrûje (#26428)

Felszerelés
2 idõkristály (#219) 1 a Ragyogás Kulcsa (#258) 1 díszes rézkulcs (#129)
8 fekete dukát (#218) 1 mandolin (#19) 1 varázskõ (#210)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a merénylõ vívótõre (#11203) 7 kés (#5) 18 sziklarepesz (#13)
7 kerek kõ (#11) 1 a méreg rövid tõre (#24252) 9 harci fejsze (#12)
6 rozsdás kard (#131) 1 a légzés hosszú íja (#27822) 2 íj (#1270)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 az elektromosság rövid tõre (#27402) 1 parittya (#10)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 fogazott kard (#1318) * 1 Enyészmester (#217)
1 a légzés barbár lándzsája (#27881) 1 csonttõr (#1301) 9 ében nyílpuska (#133)
1 kõrisfa íj (#1273) 9 ében tündekard (#132) * 1 törp szekerce (#235)
2 törpe balta (#224) 1 barbár lándzsa (#1331) 1 lovagi kard (#1319)
* 1 a sebesség kõrisfa íja (#13423) * 1 a teknõs fogazott kardja (#25618) 1 hosszúkard (#1317)

Varázsitalok és füvek
1 sárkányvirág (#32) 3 méregellenállás itala (#51) 9 liánvirág (#24)
12 mátekel gomba (#21) 6 winropu moha (#22) 9 ragálygomba (#26)
7 gyilkos boróka (#27) 1 védelem itala (#59) 4 tejfonál (#28)
4 óriásnövés itala (#60) 1 mágiaellenállás (#76) 3 elonotichlan (#31)
1 sötét mák (#23) 2 zöld manaital (#63) 2 hónakkupók (#30)
7 mitulen fû (#20) 4 rémcserje (#34) 4 csótányláb (#25)
3 bajnokok itala (#62) 4 mézfû (#29) 4 kincskeresés itala (#64)
1 üvegcse (#14) 2 kihívás itala (#68)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 11 elektronit (#141) 7 molad púp (#16)
17 káoszkígyó pikkely (#230) 10 mandibula (#157) 6 bolhedor szárny (#15)
12 pirgamit (#152) 29 ekinda haj (#147) 7 húsevõ bibe (#151)
3 yeti csont (#160) 1 szójer csáprágó (#231) 2 barna manakõ (#149)
1 smaragd esszencia (#229) 4 õsi relikvia (#17)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a szívósság ezüst fülbevalója #14757 (11), a ragadozó könnyû láncinge #19931 (10), az ellenállás rövid tõre #28752 (9), a bérmágus csatos öve #17366 (8), a bûz hosszú lándzsája #29233 (12).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk,
Egy szomorú hírt kell közölnünk, közel két év után sajnos ismét szükségessé vált játékainkban az áremelés. Igyekszünk az emelés mértékét minimalizálni, de sajnos az inflációt mi sem tudjuk teljesen figyelmen kívül hagyni.
2002.09.01-tõl kezdve a következõ árak érvényesek:
Postai forduló: 35 zseton
E-mailes forduló: 28 zseton
A kettõ együtt: 42 zseton
Megértéseteket köszönjük.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZINAPTIKUS MATADOR (194. LÉNY)
Az asztrális tér csínytevõje a szinaptikus matador, ez az apró, kékes színû, pulzáló gömbként megjelenõ teremtmény. Kedvenc szórakozása, hogy párviadalra hívja az asztrális tér lakóit. Ha õ gyõz, elszív ellenfele lélekenergiájából, ha viszont veszít, átadja szinaptikus korbácsát, aminek sajnos egy nem asztrális lény nem sok hasznát veszi... A matador erõssége a párviadalokban, hogy teljességgel kiszámíthatatlan.



YARMUT CSONT (256. TÁRGY)
A yarmut egy legendás szörnyeteg, ami sok - sok szinttel feletted lakik. A koponyacsontja nagyon speciális formájú, és ezt használják fel egy õsi galetki amulett, a Yarmut fonat elklészítéséhez. A fonat elkészítése nagyon nagy ügyességet és figyelmet igényel, a közhiedelem szerint ugyanis nem hat, ha nem lett teljesen tökéletes.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.