Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lidércláng
Küldd el képeslapként!
"A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletező kedvű galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 09:29:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8551-117

Karakterszám: 8551 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 117 Játékhét: 126
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 950
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. nov. 10. 10h:49'
A következõ fordulód táplálható: 2003. nov. 13.

E-mail!

PAUL MUAD-DIB KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 16781.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8169.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*okt. 16.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott Lítia De Gaszkony felett. *okt. 20.* Helior rangja a Pszionicisták Klánjában "bölcselkedõ" lett. *okt. 21.* Jimmu Palimadrakosz gyõzelmet aratott Akebono felett. *okt. 22.* Xyon de Crowanta teljesítette a 19. küldetést, amit a palotában kapott. *okt. 22.* Babe Bwe gyõzelmet aratott Krabator a Káoszhozó felett. *okt. 27.* Tuba az Árva Lárva mellé szegõdött egy arhomad varangy. *okt. 27.* Xyon de Crowanta pszionikus küzdelemben diadalt aratott Jimmu Palimadrakosz felett. *okt. 27.* Helior csatában legyõzte Babe Bwet. *okt. 29.* Dirten teljesítette a 21. küldetést, amit a palotában kapott. *okt. 29.* Tömörgõ Sitty-Sutty teljesítette a 3. küldetést, amit a palotában kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*okt. 10.* Kháron Dhorm Ragath-ot majdnem felfalta egy Tlyxcet harcos. *okt. 10.* Gaddart kis híján megölte egy Tlyxcet harcos. *okt. 13.* Baltazárt legyõzte harcban egy öreg szívó. *okt. 13.* Lord Khalel elsõként ért el 16-os meggyõzõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *okt. 13.* Nyafogó Nefelejcs rangja a Bárdok Klánjában "a béke védelmezõje" lett. *okt. 16.* Alba Regina és Ark'ish pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *okt. 17.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett. *okt. 21.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett. *okt. 21.* Alba Regina és Nosean pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *okt. 21.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Lianát.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 373.]

h 14 2 29 35 14. tárgy használata
Kiraksz magad elé egy tiszta üvegcsét, majd gondosan elõkészíted a kiválasztott alapanyagokat, és némi víz segítségével, tûz fölött összekevered. Rövidesen a kotyvalék sárga színû lesz. Kipróbálod. Igen, ez 2 kincskeresés itala!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]

h 64 64. tárgy használata
Megiszol 1 kincseresés italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 360.]

h 58 58. tárgy használata
Felhajtasz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 357.]

sza 1 50 1 50 db 1 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Molitár morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 357.]

sza 1 50 2 50 db 1 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Nedonkutya morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 357.]

j 1572 2532 10601 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt az erõ fekete csizmáját. Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt az ügyesség ezüst nyakláncát. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen az elfek zöld köntöse újra használható.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

kf 1572 2532 10601 bekészíted az 1572. tárgyat
Felveszed az erõ fekete csizmáját. Felveszed az ügyesség ezüst nyakláncát. Felveszed az elfek zöld köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

lcs legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

kno 71 17 71. képességre 17 képességpont
Elköltesz 17 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 12. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

be 10 meglátogatod a 10. épületet
Ellátogatsz a Halhatatlanok Klánjának épületébe. [Gyõzz le 7 mélységi entet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Különlegesen kemény áldozatot követelünk ezúttal. Elsõsorban klánod, másodsorban halhatatlanságod érdekében két darab õskövet kéne hoznod nekünk.
[Érj el legalább 25-ös erõt!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Ha hosszútávon elõretekintesz, látni fogod, hogy számodra is létfontosságú a lélekenergia felhalmozása. Ily módon gyorsan és rugalmasan tudsz reagálni, amikor az Ellenséggel szembekerülsz, és váratlan szituációba kerülsz. Látogasd meg úgy a klánépületet, hogy legalább 60 kno-d van!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

k 27 kaland elvállalása
(27. kaland:) Kutatni kezdesz a régi feketemárvány bányáknál. Egy idõben az elõkelõ galetkik mániája volt, hogy bútoraikat feketemárványból készítsék, de a kitermelés során túl sok munkás tûnt el, a szint vezetõsége a bányát veszélyesnek nyilváníttatta, és bezáratta. A járatokban rengeteg gyanús zajt hallasz - nyilván minden nyüzsög a torzszülöttektõl! Óvatosnak kell lenned. A többórás kutatás végül meghozza az eredményét - egy zsákutcának tûnõ, félig beomlott járatban érdekes dolgot találsz. A barlang falát itt zöldes nyálka borítja, és beljebb pókhálóvékony, zöld szálak fonják keresztül-kasul a szûk járatot. Vajon miféle ocsmányság élhet itt? Nagyon, nagyon lassan óvakodsz beljebb. Hirtelen suhanó hangot hallasz.
[Gyorsaság próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Hasra vágod magad. A falat borító nyálka óriási csáppá vált, és épphogy csak sikerült elkerülnöd. Gyorsan sietsz tovább, befelé, mielõtt a nyálka még jobban megelevenedik. Elõtted minden zöldes pókháló borít. Egy fáklyával persze könnyedén lepörkölhetnéd, de a milgand korszakban... Egy pusztító varázslat ilyen szûk helyen biztos nem lenne jó ötlet, de esetleg egy darab pirgamittal kellemes tüzet lehetne csiszolni!
[Tárgyhasználat: 1 pirgamit]
A pirgamitot a falhoz ütöd, szikrák pattannak, és a pirgamit máris belobban. Elõre hajítod, mielõtt még megégne. A hálófonatok gyorsan lepörkölõdnek, de a földön tocsogó zöld nyálka aztán ki is oltja a tüzet. Hát, nem egy kellemes lakosztály! És még nem is biztos, hogy jó helyen jársz. Innentõl aztán tényleg óvatosnak kell lenned!
[Lopakodás próba 12-es küszöbre: sikeres]
Csendben suhansz tovább. A folyosó egy barlangterembe torkollik. Egy fekete köpenyes alakot látsz bent - épp valamiféle áldozatot hajt végre, egy orgling kölyök sivítozik elõtte, egy nagy kõhöz kötözve. És ekkor elkerekedik a szemed - a falnál, oldalt, egy nagy díszes ládát látsz. Ez nem lehet más, mint a császári küldött ládája! - gyõzködöd magad. Elbambultál, a renegát észrevesz, és megpördül. Döbbenten hátrálsz el - a csuklya alól nem egy galetki fejet látsz, hanem egy vonagló, nyálkás, pókfejre emlékeztetõ arcot! A drámai csendet az orgling kölyök visítozása töri meg. A nyálkapók a mágia ördögi nyelvén néhány szót suttog, és az orgling kölyök elhallgat, sõt, mi több, kötelei elpattannak, és feláll - szemében ördögi tûz lobog. Ellenfeleid egy nyálkapók (#190) [aura: egészség: 12.] és egy orgling kölyök (#172).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A nyálkapók elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Magában motyogva, a nyálkapók létrehoz egy megszakítást. A nedonkutya elindul a nyálkapók felé. A molitár megközelíti a nyálkapókot. Megtámadod az orgling kölyköt. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (49 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (13 sebzés). Az orgling kölyök kileheli lelkét. A nedonkutya a nyálkapókot támadja. A molitár a nyálkapókot támadja.
*** 2. KÖR *** A nyálkapók elmond egy dermesztés varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A nedonkutya a nyálkapókot támadja. A molitár a nyálkapókot támadja.
*** 3. KÖR *** A nyálkapók varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot. 68 ép-t sebzõdtél. A nedonkutya a nyálkapókot támadja. A molitár a nyálkapókot támadja.
*** 4. KÖR *** A nyálkapók elõhív egy szellemkalapács varázslatot. Sebzõdsz 68 ép-t. A nedonkutya a nyálkapókot támadja. A molitár a nyálkapókot támadja.
*** 5. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a nyálkapók elmormol egy szellemkalapácsot. Rezisztálod a varázslatot. A molitár a nyálkapókot támadja. A nedonkutya a nyálkapókot támadja.
[A csatában összesen 106 sebzést okoztál, és 136 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 87/0, a nedonkutya: 86/0.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+111 életpont.)
[54 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]

m 3 9 8317 1122 2322 1141 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,9) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 317) A legközelebbi feladat megoldásánál 317 lesz a válaszod.
(M 3,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 8, 12, 22, 41, 81, 163... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [317] - Gondolkodj még - mondja a szellem. Rosszul válaszoltál!
(M 3,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,10) A folyosó délre visz. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Kár, hogy már ittál belõle.
(M 4,10) Tovább keletre! Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 5,10) Kelet felé mész. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol.
(M 5,9) Irány észak! Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** Az orgling melák irányába mozogsz. A nedonkutya az orgling melák felé mozog. Az orgling melák máris elõtted terem! A molitár elindul az orgling melák felé. Támadod az orgling melákot. Felé döfsz jobb karmoddal. (43 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Acsarogva harapni próbálsz. (63 ép-t sebeztél). Felé döfsz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (1 sebzés). A nedonkutya az orgling melákot támadja. Az orgling melák téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (32 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A molitár az orgling melákot támadja. Az orgling melák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 19/0, a nedonkutya: 20/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 7%. Elrakod a zsákmányt, ami 44 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+35 életpont.)
(M 5,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

mak 2 4 2. makró definiálása/hívása
2. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
[Parancs 2. makróba tárolva.] Leveszed a ragadozó halotti maszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal
[Parancs 2. makróba tárolva.]

vd vadászat
[Parancs 2. makróba tárolva.] Elhagyod az Õsök Csarnokát. Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 liánvirágot. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. A következõ pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy asztrálpók (#63).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Paul Muad-dib Tudati méreg +3 méreg (-10)20 (-4)26 Asztrálpók Tudati méreg +4 méreg (-9)41 (-3)67
2. Paul Muad-dib Tudati méreg +3 méreg (-14)6 (-8)18 Asztrálpók Tudati méreg +4 méreg (-12)29 (-6)61
3. Paul Muad-dib Tudati méreg +2 méreg (-6)0 (-14)4 Asztrálpók Pszi acéltorony -6 PE (-15)14 (-8)53
4. Paul Muad-dib semmi semmi (+0)0 (-4)0 Asztrálpók Pszi csáp +10 PE (-11)3 (+2)55

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-34 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+39 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy gázelementál (#155).

*** 1. KÖR *** A gázelementál felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A gázelementál feléd mozog. A nedonkutya elindul a gázelementál felé. A molitár a gázelementál felé mozog. Megtámadod a gázelementált. Felé suhintasz jobb karmoddal. El sem találtad. Megpróbálod megmarni. (53 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (6 ép-t sebeztél). A gázelementál téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (39 ép-t sebzõdtél). A nedonkutya a gázelementált támadja. A molitár a gázelementált támadja.
*** 2. KÖR *** Támadod a gázelementált. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Acsarogva harapni próbálsz. (51 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A gázelementál halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 151 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 21/0, a nedonkutya: 12/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Szolgáidnak 8% jut. Viszed, ami mozdítható: 63 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+37 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy ratifikátor (#151) [aura: mágia: 8.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz a ratifikátor felé. Már ott is vagy! A ratifikátor feléd rohan. A nedonkutya megközelíti a ratifikátort. A molitár a ratifikátor irányába megy. A ratifikátort próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Harapásra nyitod szádat. (57 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Lecsapsz bal karmoddal. (12 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) A ratifikátor rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd. (36 ép-t sebzõdtél). A nedonkutya a ratifikátort támadja. A molitár a ratifikátort támadja. A ratifikátor kileheli lelkét.
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 56 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 37/10, a nedonkutya: 24/10.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Szolgáidnak is jut 8%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 55 arany. A molitár eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+39 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

kf 19991 bekészíted a 19991. tárgyat
[Parancs 2. makróba tárolva.] Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a ragadozó halotti maszkját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

ep 37 50 építed a 37. épületet 50 TVPért
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a lélekenergia generátor építését. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 69 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 106 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+100%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 4 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Észreveszel 1 hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Dirten, egy férfi. A Pszionicisták klánjának tudatvizsgáló rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Tárgyai: Ulthaodron karkötõ, a majom könnyû nyílpuskája, az elfek fekete csizmája, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, zsugorító gyûrû, a küzdelem ezüst fejpántja, a puhányság köve, a kalmár nyaklánca, a túlélés zöld köntöse, Rogan karkötõje, a szívósság kerek pajzsa, a hatalom szöges öve, ozin fülkarika, a pontosság malachit karkötõje, a pontosság malachitgyûrûje, óriás fülbevaló, az Örökkévalóság Rubinja, a mentát gyöngye. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a balek zsákja. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Még a bika alatt is borjút keresnél!" Nem késik a válasszal: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Nem késik a válasszal: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." Nem késik a válasszal: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy kicsit! (350. kaland, összköltsége 40 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sötét mákot. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Xyon de Crowanta, egy pentagramma elhelyezésû szemeivel rendkivüli intelligenciát sugárzó, hõs férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Ulthaodron karkötõ, a természet márványgyûrûje, asztrálgyöngy, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség karikaszimbóluma, Enyészmester, a mentát gyöngye, görényfarok, suhanó csizma, a káosz elsõ karkötõje, a sólyom karikaszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség hosszú lándzsája, a ragadozó barbár lándzsája, a bûz nagy pajzsa, a sólyom bíbor láncinge, ozin fülkarika, a kígyó kõamulettje, a sólyom csontmaszkja, a sólyom átlátszó köntöse, a sólyom nehéz nyílpuskája, a mentát malachit karkötõje, a sólyom gyíkbõr öve, arany pszi váll-lap, óriás fülbevaló. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a bénaság fülbevalója. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Üdvözlõ mondatod: "Te csipkéslelkû páva!" Dühösen kiabálja vissza: "Örök vesztes vagy, apafej." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Te beszélsz, te még az allegóriát is összekevered a filagóriával!" Xyon de Crowanta nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+37% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

pv 6 4 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Magabiztosan elõrelépsz.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Tuba az Árva Lárva, egy matt fekete bõrû, kék szemû hegyes fülû férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Felszerelése: a siker ezüstveretes öve, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a bûz kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, Rogan karkötõje, a gyorsaság háromszögszimbóluma, szivárványkristály, a regenerálódás csontamulettje, óriás fülbevaló, a regenerálódás ezüst fejpántja, a káosz legendás köntöse. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Elmondasz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+5 méretükre). (-12 vp.) Tuba az Árva Lárva a molitár felé mozog. A nedonkutya Tuba az Árva Lárva felé mozog. A molitár Tuba az Árva Lárva irányába megy. Tuba az Árva Lárva és a molitár egymással harcolnak. Tuba az Árva Lárva harci dalt énekel. A molitár kileheli lelkét. A nedonkutya és Tuba az Árva Lárva egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Tuba az Árva Lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Tuba az Árva Lárva téged támad. Rád vág jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Hasba próbál rúgni bal lábával. Félrehajoltál. Villámgyorsan elõrevág farkával. Elkerülted. Összerogysz. A nedonkutya és Tuba az Árva Lárva egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Tuba az Árva Lárva és a nedonkutya egymással harcolnak. a nedonkutya kontaktméreg áldozata lett. A nedonkutya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 0/84, a nedonkutya: 64/35.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nedonkutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+146 életpont.)
[52 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (237. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. A kutatásod eredménytelen. Magabiztosan elõrelépsz. Nyakadba szakad a plafon. Mégis volt csapda? (-15 ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
Szertartásosan üdvözöl Lord Tile, egy feltûnõen magas, dagadó izomzatú, huncut szemû, tüsi hajú, körszakállas óriás férfi. [aura: 1-es méretû 15-ös szintû bal csáp.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A következõket látod nála: a sebesség szarvas sisakja, az élet hosszú lándzsája, a káosz õsi fülbevalója, a gladiátor aranyozott nyaklánca, a káosz éjfekete nyaklánca, a bûz hosszú íja, a torony ónix karkötõje, a bûz szöges öve, szerencsekõ, a káosz ur-gathal fülbevalója, arany nadrág, a káosz démoni gyûrûje, a tudás zafírja, a kobra ónixgyûrûje, a bûz díszes karkötõje, a káosz különös pikkelyvértje, a gólem ónix karkötõje, a káosz szent köntöse, az Örökkévalóság Rubinja, az erõ vaspajzsa, az erõ ónixgyûrûje. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy titánok szele! Végtagjaid megerõsödnek (+5 méretükre). (-12 vp.) Dugó, a nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Keksz, az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. 25 életpontnyit sebzõdsz. A molitár ellenáll a varázslatnak. A nedonkutya 5 sebzést kap. Bauldric, az élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzett.) Lord Tile megközelíti a molitárt. A nedonkutya elindul Lord Tile felé. A molitár Lord Tile felé mozog. Lord Tile és a molitár egymással harcolnak. A molitár hörögve elterül. A nedonkutya és Lord Tile egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Dugó, a nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. 19 életpontnyit sebzõdsz. Sziklarepesszel meglõ téged Bauldric, az élõ cseppkõ. Gránitbõr védelmez. (2 lövéssel 0 ép-t sebzett.) Magában motyogva, Keksz, az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyót. Lord Tile 4 sebzést kap. A nedonkutya 2 sebzést kap. Dugó, a nekropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Dugó, a nekropoidot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (45 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Harapásra nyitod szádat. (62 ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). Dugó, a nekropoid hörögve elterül. Lord Tile és a nedonkutya egymással harcolnak. A nedonkutya kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Keksz, az árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos kéz. Rezisztálod a varázslatot. Megközelíted Lord Tilet. Bauldric, az élõ cseppkõ közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod Lord Tilet. Felé ütsz jobb karmoddal. (41 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-27 ép) Roncsolod bõrét. A fogaiddal támadsz. (53 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-22 ép) Lesújtasz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-22 ép) Lord Tile téged támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. (-5 tüskés bõr.) (-5 vastag bõr.) Az élet hosszú lándzsájával próbál megsebezni. (17 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. Elkerülted. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-27 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 247 sebzést okoztál, és 159 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 0/79, a nedonkutya: 10/88.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, molitár újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nedonkutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+116 életpont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Észreveszel 1 mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Megnyugszol, itt nincs semmi. Megindulsz befelé.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Dexter Niemand, egy intellektuális tekintetû, áttetszõ kék bõrû, igen nyúlánk alakú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tudás zafírja, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, vérfarkas agyar, a kalmár nyaklánca, cseppkõ gyûrû, a sólyom kõamulettje, ében láncing, a puhányság köve, a sólyom csillogó fejpántja, a sólyom kõrisfa íja, Orthern fülbevalója, a sólyom kék köpenye. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a bénaság fülbevalója. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Dexter Niemand téged céloz, amikor a sólyom kõrisfa íjával lõ. (2 lövéssel 56 ép-t sebzett.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+5 méretükre). (-12 vp.) A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A nedonkutya megközelíti Dexter Niemandot. A molitár elindul a zöld ekinda felé. A nedonkutya Dexter Niemandot támadja. A molitár a zöld ekindát támadja. A zöld ekinda hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Dexter Niemand irányába mozogsz. Dexter Niemand és a nedonkutya egymással harcolnak. a nedonkutya paralizálódott. A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Támadod Dexter Niemandot. Felé döfsz jobb karmoddal. (37 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (54 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél). A molitár és Dexter Niemand egymással harcolnak. Dexter Niemand ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 56 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a molitár: 87/0, a nedonkutya: 42/55.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+96%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 24% jut. Elhagyod a csata helyszínét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 812 sebzést okoztál, és 527 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 323 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Paul Muad-dib, egy magas, szikár, tekintélyt parancsoló nézésû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 117. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 18 (25) / 10
[2] IQ: 11 (13) / 2.70
[3] ügyesség: 8 (19) / 0.30
[4] egészség: 13 (15) / 7.21
[5] mágia: 10 / 1.20
[6] gyorsaság: 18 (20) / 5.95
[9] Méret/ép: 153 (164) / 61
Min. méret: 139
Barlangméret: 153
PONTJAID
Varázspont: 119 / 56
Képességpont: 19 / 3%
Hõsi pont: 46 (10)
Tám.bónusz: 22%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 593 / 285
Hírnév : 1178
Jóllakottság: 91%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 199 (3)
Galetki gyõzelmek: 76 (2)
Torzsz. csaták: 570 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 531 (3)
Leölt torzszülött: 869 (4)
Pszi csaták: 16 (1)
Pszi gyõzelmek: 11 (0)
Ájulások száma: 106 (2)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: a rend nagyhatalmú tagja (43)
Speciális képességeid:
+43 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két õskövet! 2.) Látogasd meg úgy a klánépületet, hogy legalább 60 kno-d van! 3.) Költözz tovább két szinttel!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 2 / 0.04 [16] tüskés bõr: 8 (10) / 0 [17] vastag bõr: 10 / 0.40
[19] hidegimmunitás: 1 / 0 [20] savimmunitás: 1 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 1 / 0
[24] rezisztencia: 10 / 0 [25] bûz: 13 (17) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 7 / 0.81 [47] zárnyitás: 8 / 0.62
[48] mászás: 8 / 0.66 [49] rugalmasság: 5 / 0.45 [50] meggyõzõkészség: 6 / 1.59
[51] transzformáció: 1 / 0.10 [52] auraészlelés: 5 / 1.70 [53] ékszerészet: 3 / 1.24
[54] kereskedelem: 7 / 2.57 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 15 / 2
[57] gyógynövények: 8 / 6.35 [58] nyomkeresés: 10 / 2.60 [59] vezetõkészség: 4 (6) / 0.55
[60] pszi támadás: 6 / 4.50 [61] pszi energia: 6 / 4.60 [62] lopás: 6 / 5.80
[63] éberség: 4 / 1.50 [64] átokszórás: 9 / 1.10 [65] álcázás: 10 (12) / 0.35
[66] lopakodás: 6 / 0.20 [67] régészet: 7 / 3 [68] zene: 5 / 0.15
[69] tanulás: 3 / 1.65 [71] javítás: 12 / 1.35 [72] építés: 8 / 2.95

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 17 / 0.94 [101] szakért.: 10 / 7.92 [102] roncsolás: 9 / 0
fog [103] méret: 18 / 0 [104] szakért.: 11 / 1.56    
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 8 / 3.32    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 1.20 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 5 / 4.68
[152] felejtés: 4 / 0.32 [17] gránitbõr: 10 / 2.64 [163] kineport: 4 / 0.32
[146] kontakt.õseiddel: 4 / 0.72 [158] láth. észlelése: 1 / 0 [128] pszi csáp: 3 / 0.10
[131] sz.áll.roncsolása: 3 / 0.10 [176] szélpajzs: 3 / 0.24 [144] titánok szele: 10 / 1.16
[132] tudati méreg: 9 / 0.96        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 29 életsz                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] molitár 48/48 124% 160% 5 / 2.19 harcol
[2] nedonkutya 50/0 43% 115% 4 / 3.77 ájult
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 3 5 8
ism 3
p
pv 6 4 3 5 8
ism 3
p
2. Makró
kf 194
ism 3
vd
kf 19991
3. Makró
ba
pv 2
p 7335
p 7335
hp 4 29 15 7335 100
szh 1 2
4. Makró
v 176
bsz
be 9 5
ba 15019
szh 1 2
hp 4 29 15 7335 100
5. Makró
kf 250 103
bsz
be 9 5
h 64

HARCI PROGRAMOD
1: életsz t.var. ha egy ellenfél ép-je 9 alatt van. Prioritás: 80.
2: Közelharc támadás ha ellf. 24. képessége 5 v. több. Prioritás: 100.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 200.
4: életsz t.var. ha ellenfeled #7335. Prioritás: 100.
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 111.
6: tûzlehelet itala v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 112.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #156. Prioritás: 113.
8: titánok szele v.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 160.
9: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 165.
10: titánok szele v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 150.
11: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 155.
12: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 200.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 15 0 61; VI erõ:600% ép:1%; PV 6 4 3 5 8; PSZ 48 47; BA 15019; L 50 64 35 1 2 231; HE 1; PTA 132 132 132 132 132;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #10 (1. épület), #12 (4. épület), #21 (7. épület), #27 (9. épület), #51 (20. épület), #237 (117. forduló), #467 (101. forduló), #375 (102. forduló), #235 (105. forduló), #241 (106. forduló), #260 (107. forduló), #204 (107. forduló), #239 (107. forduló), #334 (108. forduló), #452 (108. forduló), #385 (108. forduló), #365 (109. forduló), #458 (110. forduló), #276 (111. forduló), #226 (112. forduló), #380 (113. forduló), #353 (114. forduló), #351 (115. forduló), #308 (116. forduló), #350 (117. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7335. karakternél van. Jelenleg a lélekenergia generátor építésén dolgozol, eddig 144 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Orthern atya. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 14 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 csatos öv (#1166) * 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 kék köpeny (#1137) 1 utazóköpeny (#1136) 1 díszes fejék (#135)
1 csontmaszk (#1092) 1 sárga öv (#1167) 1 díszes fejpánt (#1106)
11 törpe pikkelyvért (#4) 1 khaldoran öv (#137) 1 suhanó csizma (#195)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 díszes köpeny (#1138) 1 szürke maszk (#1093)
2 ezüst fejpánt (#1107) 1 a túlélés fekete csizmája (#21372) * 1 a ragadozó halotti maszkja (#19991)
1 átlátszó köntös (#1152) * 1 az erõ fekete csizmája (#1572) 2 szárnyas sisak (#1077)
1 vándorcsizma (#1121) * 1 bíbor láncing (#1032) 1 ezüst láncing (#1033)
1 vassisak (#1076) 1 fekete csizma (#1122) 1 lovagi lemezpáncél (#1002)
1 szent templomi maszk (#232) 1 öv (#1165) 1 nagy pajzs (#1062)
1 kerek pajzs (#1061) 1 maszk (#1090) * 1 az elfek zöld köntöse (#10601)
1 a titán sisakja (#5575)

Ékszerek, kincsek
1 az Örökkévalóság gyûrûje (#320) 83 drágakõ (#2) * 1 óriás fülbevaló (#225)
2 márványgyûrû (#1226) 1 bronzmedál (#207) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a mágia szimbóluma (#3460) 1 a jég malachit karkötõje (#22841)
1 malachitgyûrû (#1227) 1 a szakács üstje (#192) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 2 díszes karkötõ (#1242) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 szimbólum (#1210) 1521 arany (#1) 1 csepp fülbevaló (#1256)
1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 a hatalom rubinja (#148) * 1 a remete kõamulettje (#12446)
1 üvegszimbólum (#138) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 a kobra csepp fülbevalója (#7556)
* 1 görényfarok (#189) * 1 az ügyesség ezüst nyaklánca (#2532) * 1 szerencsekõ (#197)
1 a mentát ezüst fülbevalója (#12957) 1 kõamulett (#1196) * 1 a sün sárgaréz nyaklánca (#25031)
* 1 az ügyesség malachit karkötõje (#2591) * 1 a túlélés márványgyûrûje (#21476) * 1 zsugorító gyûrû (#200)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 a Ragyogás Kulcsa (#258) 2 õskõ (#8)

Fegyverek
1 kard (#1315) 1 rövid tõr (#1302) 6 sziklarepesz (#13)
29 kerek kõ (#11) 1 lándzsa (#1330) 1 parittya (#10)
2 tõr (#1300) 1 Enyészmester (#217) 3 harci fejsze (#12)
5 kés (#5) 5 törpe balta (#224) 1 rozsdás kard (#131)
1 a teknõs gyalogos lándzsája (#25632) * 1 a bûz könnyû nyílpuskája (#29186) 1 kõmûves kalapács (#250)

Varázsitalok és füvek
7 liánvirág (#24) 20 csótányláb (#25) 1 méregellenállás itala (#51)
8 mitulen fû (#20) 12 winropu moha (#22) 19 tejfonál (#28)
4 mézfû (#29) 1 mágiaellenállás (#76) 20 sötét mák (#23)
1 õsmágus szájvize (#69) 1 védelem itala (#59) 19 mátekel gomba (#21)
1 óriásnövés itala (#60) 10 ragálygomba (#26) 1 hõsiesség itala (#52)
22 gyilkos boróka (#27) 4 velparaj (#35) 7 elonotichlan (#31)
1 szemani gomba (#36) 1 kincskeresés itala (#64) 10 hónakkupók (#30)
7 sárkányvirág (#32) 2 kihívás itala (#68) 1 bosszantás itala (#81)
3 rémcserje (#34) 7 elfu moha (#33) 3 muskil (#37)
1 immunitás itala (#71) 6 üvegcse (#14)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 5 molitár háj (#165) 2 nordkristály (#146)
7 pirgamit (#152) 7 õsi relikvia (#17) 4 bolhedor szárny (#15)
19 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 3 smaragd esszencia (#229)
4 elektronit (#141) 5 yeti csont (#160) 5 húsevõ bibe (#151)
1 szójer csáprágó (#231) 23 ekinda haj (#147) 6 barna manakõ (#149)
1 ratifikátor agy (#236) 2 káoszkígyó pikkely (#230)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): fekete csizma #1122 (3), a mentát köpenye #12835 (4), a tökéletesség bronz mellvértje #21747 (13), az erõ szürke maszkja #1543 (13), a törpék elit lemezpáncélja #6403 (16).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.