Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az orglingok sutyorognak
Küldd el képeslapként!
Talán épp ezzel az ártatlannak tűnő beszélgetéssel kezdődött... Talán az itt cserélt információnak tényleg nagy szerepe volt az orgling lázadás kirobbanásában! Még máig sem hisszük el, hogy ilyet merészeltek...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 13:40:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8506-221

Karakterszám: 8506 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 221 Játékhét: 288
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 106
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. már. 6. 13h:53'
A következõ fordulód táplálható: 2006. már. 7.

E-mail!

MAGMATIKUS BÛZFELHÕSZÁJ KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Cinege, egy hatalmas, irdatlanul kövér, pisze orrú, malacszemû, bambán vigyorgó férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Tárgyai: a teknõs lovagi kardja, a tudás zafírja, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a regenerálódás karikaszimbóluma, a szakács üstje, Trollagyar, ozin fülkarika, nagyobb pókcsatos öv, a sün sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás csepp fülbevalója, a méreg karikaszimbóluma, a sün szarvas sisakja, az ellenállás ónixgyûrûje, a méreg átlátszó köntöse, a tökéletesség malachit karkötõje, a sün díszes karkötõje, a káosz urának gyûrûje, a méreg vándorcsizmája, a káosz korrupt mellvértje, a ragadozó könnyû íja, a sün vaspajzsa, szerencsekõ, a káosz hatalmának tõre. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szomszéd barlangok csapdáin méritek le tudásotokat. Hamarosan átkozódás veri fel a környék csendjét: senki sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik vetélkedésbõl tönkreteszik a gondosan felépített csapdákat. A verseny után megszemlélitek, kire került több zúzódás és púp. Nem vitás, Cinege kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
** 1. NAP ** Jenyfer kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 9772 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 9772 9 parancsot.
*** 1.10. *** Pindurutalagala (#6517) kilépett a szövetségbõl.
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Cinege, egy hatalmas, irdatlanul kövér, pisze orrú, malacszemû, bambán vigyorgó férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Viselt tárgyai: a teknõs lovagi kardja, a tudás zafírja, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a regenerálódás karikaszimbóluma, a szakács üstje, Trollagyar, ozin fülkarika, nagyobb pókcsatos öv, a sün sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás csepp fülbevalója, a méreg karikaszimbóluma, a sün szarvas sisakja, az ellenállás ónixgyûrûje, a méreg átlátszó köntöse, a tökéletesség malachit karkötõje, a sün díszes karkötõje, a káosz urának gyûrûje, a méreg vándorcsizmája, a káosz korrupt mellvértje, a ragadozó könnyû íja, a sün vaspajzsa, szerencsekõ, a káosz hatalmának tõre. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott tovább! Nem vitás, Cinege kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
** 2. NAP ** Látogatód érkezik, aki Korovjov, egy hórihorgas férfi. A Pszionicisták klánjának fókuszáló rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, harci fejsze, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság Rubinja, vassisak, a ragadozó utazóköpenye. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Korovjov Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)36 (+0)50 Magmatikus Bûzfelhõszáj Tudati méreg kudarc (-6)34 (-20)10
2. Korovjov Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)22 (-20)30 Magmatikus Bûzfelhõszáj Sz.áll.roncsolása -20 PE (-16)18 (-10)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-30 életpont.)
** 2. NAP ** Látogatót kapsz, aki Lélekszívó, egy mindig lélekenergiára éhes férfi. [aura: 16-os méretû 9-es szintû fog.] A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, suhanó csizma, a gyorsaság utazóköpenye, Örökkévalóság Zafírja, a tudós márványgyûrûje, a sebesség sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing, a mutáció gyémántja, az elefánt díszes karkötõje, a harcos könnyû nyílpuskája, a regenerálódás kerek pajzsa, a sün malachit karkötõje, a káosz vörös amulettje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Lélekszívó már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 2. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Cinege, egy hatalmas, irdatlanul kövér, pisze orrú, malacszemû, bambán vigyorgó férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Felszerelése: a teknõs lovagi kardja, a tudás zafírja, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a regenerálódás karikaszimbóluma, a szakács üstje, Trollagyar, ozin fülkarika, nagyobb pókcsatos öv, a sün sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás csepp fülbevalója, a méreg karikaszimbóluma, a sün szarvas sisakja, az ellenállás ónixgyûrûje, a méreg átlátszó köntöse, a tökéletesség malachit karkötõje, a sün díszes karkötõje, a káosz urának gyûrûje, a méreg vándorcsizmája, a káosz korrupt mellvértje, a ragadozó könnyû íja, a sün vaspajzsa, szerencsekõ, a káosz hatalmának tõre. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott tovább! Nem vitás, Cinege kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
** 3. NAP ** Nem átall háborgatni Korovjov, egy hórihorgas férfi. [aura: 2-es méretû 5-ös szintû bal mancs.] A Pszionicisták klánjának fókuszáló rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: ezüst nadrág, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, harci fejsze, bõrpáncél, a Kõ Kardja, az Örökkévalóság Rubinja, a ragadozó utazóköpenye, vassisak. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Korovjov Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)37 (+0)51 Magmatikus Bûzfelhõszáj Tudati méreg kudarc (-6)34 (-20)10
2. Korovjov Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)23 (-20)31 Magmatikus Bûzfelhõszáj Sz.áll.roncsolása -20 PE (-16)18 (-10)0

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-30 életpont.)
** 4. NAP ** Pihenésedet megzavarja Selena Fargo, egy nemesi születésû, lidérc nõ. [aura: 4-es kisebb erõpajzs.] A Katonák klánjának katona rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a sólyom vassisakja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a bûz márványgyûrûje, a mentát díszes karkötõje, a bûz ezüst fülbevalója, a sólyom karikaszimbóluma, ében láncing, ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje, a sólyom könnyû íja, a sólyom amulettje, vámpírtõr, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az entek kék köpenye, szerencsekõ, a rend köve, a tökéletesség fekete csizmája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott tovább! Nem vitás, Selena Fargo kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
** 4. NAP ** Látogatót kapsz, aki Lélekszívó, egy mindig lélekenergiára éhes férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, suhanó csizma, a gyõzelem malachitgyûrûje, a gyorsaság utazóköpenye, Örökkévalóság Zafírja, a sebesség sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás szárnyas sisakja, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing, a harcos könnyû nyílpuskája, a mutáció gyémántja, az elefánt díszes karkötõje, a harcos sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás kerek pajzsa, a gepárd márványgyûrûje, a sün malachit karkötõje, a káosz vörös amulettje, a majom csatos öve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Te csipkéslelkû páva!" Nem késel a válasszal: "Hogy szakadna be alattad a föld!" Így szól hozzád: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 7. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Selena Fargo, egy nemesi születésû, lidérc nõ. A Katonák klánjának katona rangú tagja. Tárgyai: a sólyom vassisakja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, a bûz márványgyûrûje, a mentát díszes karkötõje, a bûz ezüst fülbevalója, a sólyom karikaszimbóluma, ében láncing, ozin fülkarika, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje, a sólyom könnyû íja, a sólyom amulettje, vámpírtõr, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az entek kék köpenye, szerencsekõ, a rend köve. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott tovább! Nem vitás, Selena Fargo kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
*** 1.18. *** Jenyfer (#9772) kilépett a szövetségbõl.
** 11. NAP ** Bejön a barlangodba Lélekszívó, egy mindig lélekenergiára éhes férfi. A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, suhanó csizma, a gyõzelem malachitgyûrûje, a gyorsaság utazóköpenye, a nyomkeresés fejpántja, Örökkévalóság Zafírja, a sebesség sárgaréz nyaklánca, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing, a harcos könnyû nyílpuskája, a mutáció gyémántja, a harcos sárgaréz nyaklánca, a regenerálódás kerek pajzsa, a gepárd márványgyûrûje, a sün malachit karkötõje, a káosz vörös amulettje, a majom csatos öve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet intesz. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Lélekszívót, aki dühösen rázza fejét.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31112.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jan. 10.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus küzdelemben diadalt aratott Korovjov felett. *jan. 16.* Cinege felköltözött a következõ szintre. *jan. 25.* Selena Fargo felköltözött a következõ szintre. *jan. 25.* Alexander Buratov felköltözött a következõ szintre. *feb. 2.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus küzdelemben diadalt aratott Korovjov felett. *feb. 2.* Miammaxxuss Luxxuss felköltözött a következõ szintre. *feb. 8.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus párviadalban legyõzte Korovjovot. *feb. 9.* Érctorkú Agmonhefron és Korovjov pszi párbajt vívtak. Érctorkú Agmonhefron került ki gyõztesen. *feb. 21.* Gránitkarú felköltözött a következõ szintre. *feb. 22.* Érctorkú Agmonhefron teljesítette a 14. küldetést, amit a palotában kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*jan. 6.* A Magiszterek szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett! *jan. 11.* Nosean egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *jan. 16.* Amorpheus Amorphea pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ange felett. *jan. 23.* Nosean és Maoen Oligio Hichsomodus pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen. *jan. 23.* Kronx és C'Archie pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *jan. 26.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *jan. 31.* Compot majdnem felfalta egy lidérckirály. *jan. 31.* Stanislavát kis híján megölte egy fémszörnyeteg. *feb. 2.* Nemesist legyõzte harcban egy antimágikus szkritter. *feb. 8.* Alystair D'Brison és Méregcsók megküzdöttek egymással, és Alystair D'Brison gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 451.]

kf 16122 bekészíted a 16122. tárgyat
Bekészíted a sas hosszú íját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 451.]

z 167 50 zenélsz 167. hangszeren 50 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor, vagy esküvõn. Mûsorodat a közönség kitörõ lelkesedéssel fogadja. Elismerõ füttyentések és tapsvihar követeli a ráadást. És persze potyog a pénz! (+283 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) Nicsak, most veszed észre, az arany mellé kaptál még egy hatalom kék italát is.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 401.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+6% védekezés.) (-5 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 398.]

v 158 158. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láth. észlelése varázslatot. (-3 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]

v 176 176. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szélpajzs varázslatot. (-59 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 387.]

e 10 élelemszerzés
Elmész segíteni a szint pékjének, köveket hordasz, cserébe fekete cipót kapsz, amit valamilyen magokból sütött. Hamar jóllaksz. (+84% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.) Beugrasz a jelmezkölcsönzõbe. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]

be 4 71 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy a javítás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]

be 4 63 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy az éberség képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

dk 11 dobása 11. kalandnak
Rendben, 11. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

pv 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

k 9 21 kaland elvállalása
(9. kaland:) Amikor ellátogatsz a hivatalba, audienciát kérve, a kezét dörzsölõ Torgafuli Asheron máris fogad téged, majd a palota alagsorába kísérnek. Odalent a helytartó bemutat téged Wontatot Operhának, aki a palota személyes kalandmestere. Operha így szól hozzád:
- Magmatikus Bûzfelhõszáj, elsõ feladatként egy csapdát kell megtalálnod és hatástalanítanod, amelyet ebben a teremben rejtettünk el! A rendelkezésre álló idõ persze nem korlátlan - ezzel egy homokórát helyez el a mellette álló asztalra, és a homok máris peregni kezd. Gyorsan munkához látsz.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres]
Hamarosan megtalálod a ravasz csapdát. Egy kötél feszül keresztbe az ajtóbejáratnál, ha megrántod, a kötél végével egy hatalmas kõszikla csapódna a fejedhez. Gyorsan hatástalanítod. Operha elégedetten bólint, a helytartó biztatóan mosolyog. A kalandmester most így szól:
- Jól van, az elsõ próbát kiálltad! A második: szereld vissza a csapdát, de lehetõleg jobban oldd meg a feladatot, mint az elõzõ próbázó, hiszen igencsak könnyû volt megtalálni - ezzel jót kuncog. Bólintasz. A homokóra persze most is peregni kezd.
[Csapdakészítés próba 10-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Ügyesen visszakötöd a kötelet, az alsó részét bokamagasságban kifeszíted, úgy, hogy a milgandok által vetett árnyék pont eltakarja. Ellenõrzöd, hogy a kõ lebillen-e a kötél húzására, végül elégedetten hátralépsz, és bólintasz. Operha int, mire egy korbácsos õr elõrezavar a folyosón egy orgling rabszolgát. Pattanás hallatszik, és a szikla dübörögve zúdul le, pont telibe kapva az orgling koponyáját. A jelenlévõk elégedetten megtapsolnak téged. Operha tájékoztat a következõ feladatról.
- Nos, láthatóan képzett vagy a túlélésben. De vajon mennyire boldogulnál, ha egy teljes csapat vezetésének a felelõsségre hárulna rád? Íme ez a csapat orgling - az õrök elõterelnek egy tucat bûzhödt, nyüszögõ orglingot. - Mire a homokóra háromszor megfordul, az orglingok képesek legyenek vigyázzállásban végigmenetelni a palota elõtti téren! - elképedt arcodat látva, Operha búcsút int, és a helytartót követve távozik. Csak két õr marad a szobában, akik szigorúan figyelik a homokórát. Mit lehet tenni? Hozzálátsz az idomításhoz.
[Vezetõkészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Amikor meggyõzõ, erõteljes, zengõ hangodon beszélni kezdesz, az orglingok figyelme feléd irányul. Egyszerû, általuk is érthetõ szavakat használsz, megmondod, mit vársz tõlük. Pihenést és ételt ígérsz nekik, ha engedelmeskednek. Meglepõen gyorsan érsz el eredményt, az orglingok hamarosan a palota elõtti téren parádéznak. A helytartó és Operha döbbenten néznek egymásra, majd kacagni kezdenek. Torgafuli helytartó eléd lép.
- Gratulálok, Magmatikus Bûzfelhõszáj, valóban nagyon talpraesett vagy! Most már csak egyetlen, nemhivatalos feladat van hátra. Itt van egy régi kedves páncélom, a káosz ébenberakásos lemezpáncélja. - ezzel elõvarázsol egy zsákból egy horpadt, poros páncélt. Ez kellene megjavítani!
Meghökkenve nézel. Ennél a próbánál bizony nagy hõsiességre lesz szükséged!
[Javítás próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Gondosan kikalapálod a görbületeket, lecsiszolod a korrodált felületeket, végül kifényesíted, megpucolod az egészet. A helytartó elkerekedett szemmel bámul.
- Oh, jobb, mint újkorában! Köszönöm! Tökéletesen kiálltál minden próbát! Mit szeretnél jutalmul? - vágyakozva nézel a helytartót borító varázstárgy tömegre, fõként a nyakában lógó õskõ-füzért szemléled mohón. De végül visszaemlékezel ígéretedre, és így szólsz:
- Nem kérek mást, helytartó uram, csak hogy az orgling csapatom jóllakhasson, és pihenhessen egy jót! - a helytartó csodálkozva néz rád, de aztán beleegyezõen bólint, és elmosolyodik.
- Nemcsak képzett galetki vagy, de jó a szíved is! Az orglingokról természetesen gondoskodunk. És, hogy azért mégiscsak kapjál valamit a fáradozásodért, fogadd el ezt - ezzel leakaszt egy õskövet a nyakában lógó füzérrõl, és átnyújtja. Hálás mosollyal köszönöd meg a nemes ajándékot.
(+3 hõsiesség pont.)

(21. kaland:) Megkeresed az oktatót, aki a közös kincsvadászatra invitált. Persze lehet, hogy nem is oktató, csak a fia valamelyiknek, ki tudja? Kölcsönösen bemutatkoztok, megtudod, hogy õt Orglinglapító Muppnak hívják. Megegyeztek, hogy a pénzt csak akkor kell kifizetned, ha meg tudjátok ölni a szörnyet, és tényleg van varázstárgy. Mupp vezetésével útnak indultok. A csatorna egyik nagyon távoli, nagyon eldugott szegletét közelítitek meg, igen sok ideig tart az út. De végre ott álltok a barlang elõtt! Mupp jelzésére elõre rohansz. Két sötét alak bontakozik ki elõtted: a sötét elf nekromantát megismered, veszélyes ellenfél! Muppra hagyod. A másik, kámzsás alak lesz a tied. Ellenfeled egy halál sekrestyése (#156).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megcélzod a halál sekrestyését a sas hosszú íjával, és lõsz. (5 lövéstõl 292 ép-t sebzõdött.) A halál sekrestyése holtan terül el.
[A csatában összesen 209 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/0, Libertus: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak is jut 11%. Elrakod a zsákmányt, ami 42 arany.
Na, ez nem volt annyira nehéz! Látod, Mupp is végzett az õ ellenfelével. Sõt, neki gyorsabban is ment, és máris a kincsek között turkál!
- Nincs itt semmi - vonja meg a vállát. - Tévedtem.
[Éberség próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
- HÉ! Mit dugdosol ott a zsákodban? - kiáltasz rá Muppra.
- Ja, igaz - láthatóan elvörösödik a fickó. - Tényleg, igazad volt, most hogy jobban megnézem, tényleg volt itt valami. Akkor oda tudod adni a pénzt?
- Te sunyi torzszülött fatty, a megállapodás az megállapodás, de emiatt az apró malõr miatt 200 arannyal kevesebbet kapsz! - Mupp tétovázás nélkül biccent.
[Tárgyhasználat: 400 arany]
Megnézed a két tárgyat, amit találtatok, és TE választasz. Nagyon úgy tûnik, hogy a másik tárgyból - ami egy vacak réz fejpánt - alig sugárzik a mágia! Viszont amit te megkaparintasz - a bérmágus díszes köpenye - bizony ontja magából a mágikus sugarakat! Intesz Muppnak, és azt kívánod, akkor lásd legközelebb, amikor a hátad közepét.
(+1 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

bb 7 4 több épület meglátogatása
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint helytartója, Torgafuli Astheron fogad.
- Kitalálom, Magmatikus Bûzfelhõszáj - valamilyen megbízást, küldetést szeretnél! - biccentesz, mire a helytartó elégedetten folytatja. - Nagyszerû! Ha teljesíted a feladatot, amit adok, abban a megtiszteltetésben lesz részed, hogy megszerezheted a Ragyogás Kulcsának az elsõ darabját. Összerakva ezt a legendás relikviát, nagyhatalmú varázstárgyhoz juthatsz. Igaz, a feladat sem egyszerû, igazi hõsöknek való - a keleti barlangokban élõ monozoid nagyúr egy elhullajtott tüskéjét kell megszerezned. (14. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

ftk 1 2 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy pusztító szójert, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja.
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.

*** 1. KÖR *** Felemelve a sas hosszú íját, az arctalan galetkit lövöd. (5 találattal 198 sebzést okoztál.) Az arctalan galetki összerogy.
[A csatában összesen 198 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Nahát, milyen szerencsés vagy! Egy felszíni relikviára bukkantál! Megvizsgálod - egy bõr szüttyõ. [ld. enc.]
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

k 409 442 295 447 227 250 kaland elvállalása
(409. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 manapoid (#92) [aura: bûz: 3.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Felemelve a sas hosszú íját, az 1. manapoidot lövöd. (4 lövéstõl 217 ép-t sebzõdött.) Az 1. manapoid kileheli lelkét. A 2. manapoid varázshatalma segítségével elmond egy megszakítást. Agyar a 2. manapoid irányába megy. Libertus a 2. manapoidot támadja. Agyar a 2. manapoidot támadja. A 2. manapoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 59/0, Libertus: 50/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 19% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 barna manakõ és 28 arany.
Nocsak, itt van valami: 36 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.

(442. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy a hely! Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A gonosz banyát célzod, amikor a sas hosszú íjával lõsz. (5 lövéstõl 287 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya hörögve elterül. Libertus megközelíti a vérfarkast. A vérfarkas elindul Agyar felé. Agyar megközelíti a vérfarkast. Libertus a vérfarkast támadja. A vérfarkas és Agyar egymással harcolnak. A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 33/21, Libertus: 56/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 21% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 29 arany.
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon óvatosan, lepakolod a földre, ezután kinyitod az ajtót. Néhány nagyobb kõ zuhan a földre, megremegtetve a szobát, de a gömbökkel nem történik semmi. Bemész az ajtón.
Egy keskeny folyosóhoz érsz. Egy apró, fekete figura ugrik eléd, és mindenféle kérdéseket kezd feltenni.
[IQ próba 9-es küszöbre: sikeres] Nagyon könnyûek! Válaszolsz rájuk, és a figura továbbenged.
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 7 drágakõ és egy fehér gyógyital.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(295. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz elõre. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: 16-os méretû 17-es szintû jobb mancs.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Felemelve a sas hosszú íját, az orgling melákot lövöd. (5 találattal 286 sebzést okoztál.) Az orgling melák holtan terül el.
[A csatában összesen 247 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/0, Libertus: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 13% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 35 arany. Agyar az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
A járat, amelyet követsz, egy barlangtóba torkollik. Zsákutca! Vagy mégsem? Egy helyen a víz fodrozódik, itt folyik be a tóba. Érdemes lenne utánanézni! Veszel egy nagy levegõt, és alámerülsz. Tempózni kezdesz elõre a felszín alatti járatban.
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Pattanásig feszül a tüdõd, amikor világosságot látsz magad elõtt. Tovább tempózol, és egyszercsak kibukkansz a felszínre. Átértél!
Egy kõszéket látsz. Nagyon hívogató!
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] De elõször alaposan körülnézel a szobában. Haha, a szék egy csapdát aktivál! Békén hagyod.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 46 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.

(447. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3 púpos molad (#26).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. púpos moladot a sas hosszú íjával, és lõsz. (5 lövéstõl 265 ép-t sebzõdött.) Az 1. púpos molad halálos sebet kapva a földre zuhan. Libertus a 2. púpos molad felé mozog. Agyar a 3. púpos moladot rohamozza. A 2. púpos molad Libertust rohamozza. A 3. púpos molad Agyar irányába megy. Libertus és a 2. púpos molad egymással harcolnak. A 2. púpos molad halálos sebet kapva a földre zuhan. Agyar és a 3. púpos molad egymással harcolnak. A 3. púpos molad holtan terül el.
[A csatában összesen 125 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 69/0, Libertus: 43/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak is jut 11%. Elteszed a zsákmányt, ami 3 molad púp és 6 arany.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 8 drágakõ és egy csepp fülbevaló.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(227. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást. Furcsa, kellemetlen szagot érzel. Rossz elõérzeted van... Na mindegy, ha már itt vagy, megpróbálsz lemászni! Lefelé mászol.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Puhán landolsz a dohos levegõjû barlangban.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megcélzod a gonosz banyát a sas hosszú íjával, és lõsz. (5 lövéstõl 298 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya halálhörgés közepette a földre zuhan. Libertus a vérfarkas irányába megy. A vérfarkas megközelíti Agyart. Agyar elindul a vérfarkas felé. Libertus a vérfarkast támadja. A vérfarkas és Agyar egymással harcolnak. A vérfarkas hörögve elterül.
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 59/26, Libertus: 48/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak is jut 21%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 49 arany.
Hurrá, kincset találtál, ami a káosz elemi kardja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia.

(250. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 49 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[105 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

m 16 12 8 1111 4444 4112 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,12) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 16,11) Északi irányba folyatod utadat. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Ha 3 púpos molad 2 hét alatt 24 kiló mocskot fal fel, akkor 4 púpos molad 5 hét alatt hány kiló mocskot eszik meg?
Ugyan, semmi értelme gondolkodni. Átpasszolsz egy kis lélekenergiát (-1 KNO), amit a kiéhezett szellem örömmel fogad, és azonnal továbbenged.
(M 16,10) Északra mész. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 16,9) Mindenre felkészülve, északra mész. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy óriáspók (#89).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sas hosszú íjával meglövöd az óriáspókot. (5 találattal 282 sebzést okoztál.) Az óriáspók hörögve elterül.
[A csatában összesen 174 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/0, Libertus: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 9% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy xenópete. Libertus kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 16,8) Északi irányba folyatod utadat. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid egy lidércláng (#85) [aura: rezisztencia: 20.] és egy szárazföldi uborka (#97).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Felemelve a sas hosszú íját, a lidérclángot lövöd. (5 lövéstõl 301 ép-t sebzõdött.) A lidércláng hörögve elterül. Libertus elindul a szárazföldi uborka felé. Agyar a szárazföldi uborkát rohamozza. A szárazföldi uborka elindul Agyar felé. Libertus a szárazföldi uborkát támadja. Agyar és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. A szárazföldi uborka holtan terül el.
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 96/0, Libertus: 41/2.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 19% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 22 arany.
(M 15,8) Nyugatra mész tovább. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 14,8) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Libertus elindul a nagyobb elementál fatty felé. Támadod a nagyobb elementál fattyat. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (52 ép-t sebeztél). Libertus a nagyobb elementál fattyat támadja. A nagyobb elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/0, Libertus: 56/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 9% jut. Agyar táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 13,8) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Lopnetar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 44 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Trento város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 37 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 75 százas lépés után érkezett meg Lopnetar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Trento érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 13,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 14,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,8) Kelet felé mész a labirintusban. Egy üres barlangterembe érkezel.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

v 146 13 3 146. varázslat elmondása
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

v 146 10 3 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

v 146 7 3 146. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

h 8 24 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 26. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

mak 2 2 2. makró definiálása/hívása
2. makró törölve. Helyére a következõ 2 parancsot definiálod:
ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal
[Parancs 2. makróba tárolva.]

x 10 exkaváció, ásatás
[Parancs 2. makróba tárolva.] Visszatérsz szállásodra. Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Torszülött támadás ér! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sas hosszú íjával meglövöd a gonosz banyát. (4 lövéstõl 233 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya holtan terül el. Libertus elindul a vérfarkas felé. A vérfarkas Agyar felé mozog. Agyar a vérfarkas felé mozog. Libertus a vérfarkast támadja. A vérfarkas és Agyar egymással harcolnak. A vérfarkas holtan terül el.
[A csatában összesen 146 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 61/18, Libertus: 50/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 21%. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+4 õsi relikvia.) Az Éneklõ tunika teljesen meggyógyította agglomerátort!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sárkányvirágot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy óriásnövés itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a lelet feltárását. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeleid egy nekropoid (#70), egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Felemelve a sas hosszú íját, a zombi mestert lövöd. (5 lövéstõl 268 ép-t sebzõdött.) A zombi mester hörögve elterül. A nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Libertus a zombi felé mozog. Agyar a nekropoid felé mozog. A zombi Libertus irányába megy. Libertus és a zombi egymással harcolnak. A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan. Agyar a nekropoidot támadja. A nekropoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 154 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 79/0, Libertus: 54/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak 19% jut. Libertus táplálkozik. (+24% jóllakottság.) Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (274. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 liánvirágot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 362. Az egész civilizált világot megrázza, amikor a Túlélõk Földjének keleti, felderítetlen részeibõl több százezres, sötét és gonosz teremtményekbõl álló horda indul meg nyugat felé. A hadmûveletet drakolderek irányítják, így az esemény "Drakolder invázió" néven vonul be a történelembe.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Észreveszel 1 csótánylábat. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a teknõs könnyû nyílpuskája.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Nocsak, mit találtál! 1 hónakkupók ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod a lelet feltárását. Nocsak, van itt valami! Egy apró szobrocska! Óvatosan megtisztítod, és még jobban körülnézel. Elégedett vagy a zsákmánnyal! (+4 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +62 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1861 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 381 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Magmatikus Bûzfelhõszáj, egy égõn áporodott szagú, struccnyakú, galandosan gyûrûzött, pióca szájú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 221. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (12) / 7.66
[2] IQ: 10 (16) / 7.90
[3] ügyesség: 7 (11) / 5.67
[4] egészség: 7 (15) / 1.30
[5] mágia: 10 / 6.86
[6] gyorsaság: 45 (59) / 14.16
[9] Méret/ép: 142 (150) / 150
Min. méret: 141
Barlangméret: 142
PONTJAID
Varázspont: 173 / 48
Képességpont: 17 / 19%
Hõsi pont: 761 (10)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 44%
Galetki erõ: 749 / 573
Hírnév : 4648
Jóllakottság: 200%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 228 (1)
Galetki gyõzelmek: 211 (1)
Torzsz. csaták: 1269 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 1248 (11)
Leölt torzszülött: 2401 (20)
Pszi csaták: 5 (2)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 9 (0)

A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: színész (44)
Speciális képességeid:
+7 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +44% jóllakottság, +3 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.85 szorzó harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts 5 küldetést, amit a templomban kaptál! [számláló: 2] 2.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 3.) Alkalmazd az elbájolást legalább 10 alkalommal sikeresen!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 37 (54) / 32.93 [17] vastag bõr: 8 / 0 [18] tûzimmunitás: 10 (13) / 0.80
[19] hidegimmunitás: 10 (13) / 0 [20] savimmunitás: 10 (13) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 11 (14) / 0
[22] imm.mérg.gázra: 10 (13) / 0.09 [23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0 [24] rezisztencia: 26 / 2
[25] bûz: 17 / 0 [26] lõfegyver: 45 (54) / 8.15 [31] áttörés: 0 (1) / 0
[34] párbajozás: 2 / 0.23        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 1.99 [46] csapdaészlelés: 8 / 5.11 [47] zárnyitás: 8 / 4.17
[48] mászás: 10 / 5.23 [49] rugalmasság: 3 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 10 / 4
[51] transzformáció: 7 / 0.38 [52] auraészlelés: 4 / 3.13 [53] ékszerészet: 2 / 0.15
[54] kereskedelem: 15 (17) / 5.10 [55] szívósság: 11 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 4 / 3.25
[57] gyógynövények: 11 (13) / 8.85 [58] nyomkeresés: 4 / 2.89 [59] vezetõkészség: 10 / 2.19
[60] pszi támadás: 8 / 0 [61] pszi energia: 6 / 0 [62] lopás: 4 / 0.93
[63] éberség: 1 / 0.05 [64] átokszórás: 5 / 3.55 [65] álcázás: 14 / 0.25
[66] lopakodás: 3 / 0.95 [67] régészet: 20 / 18.66 [68] zene: 16 (19) / 6.14
[69] tanulás: 14 / 3.30 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 1 / 0.05
[72] építés: 14 / 0.41 [73] felderítés: 7 / 5.20    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 5 / 0.33 [101] szakért.: 4 / 0.35 [102] paraliz.méreg: 3 / 1 a gepárd csonttõre
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.65 [105] kontaktméreg: 3 / 0 az elfek rövid tõre
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.96 [108] kontaktméreg: 3 / 0 az elfek csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 2.84 [36] csábmosoly: 1 / 0 [164] dermesztés: 8 / 0.07
[149] dimenziókapu: 4 / 0.06 [37] egokínzás: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 4 / 0.12
[10] energiatüske: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [17] gránitbõr: 7 / 0
[13] jégcsóva: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 4 (6) / 0.64
[154] kisebb erõpajzs: 4 / 3.35 [27] kisebb gyógyítás: 5 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 3 / 2.58
[158] láth. észlelése: 3 / 2.83 [157] láthatatlanság: 1 / 0.48 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18
[35] mágiatörés: 1 / 0 [162] mágikus csapda: 1 / 0 [28] óriáserõ: 1 / 0
[166] pengefal: 1 / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 1 / 0.07 [159] szellemidézés: 8 / 0.25
[176] szélpajzs: 1 / 0.56 [132] tudati méreg: 5 / 0.18 [16] tûzpajzs: 1 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.06        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láth. észlelése (3), szélpajzs (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Agyar, az agglomerátor 93/93 195% 200% 10 / 6.11 harcol
[2] Libertus, a sáskaharcos 65/63 195% 200% 10 / 5.62 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 15

MAKRÓID
1. Makró
v 154
v 158
v 176
e 10
ad 10
bsz
2. Makró
ism 20
x 10
3. Makró
h 58 1
p
ism 15
x 10
4. Makró
ism 20
p


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:200% ép:20%; PV 3 5 8; PSZ 68 48 46 47 67 54; BA 154; L 400 29 31 30 58 52; TT 25; HE 1; PTA 132 131 131 131 131;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 8.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (7. épület), #52 (20. épület), #244 (216. forduló), #274 (221. forduló), #222 (219. forduló), #200 (219. forduló), #425 (217. forduló), #223 (219. forduló), #418 (219. forduló), #287 (219. forduló), #282 (216. forduló), #407 (220. forduló), #345 (214. forduló), #388 (216. forduló), #413 (214. forduló), #286 (214. forduló), #484 (216. forduló).

SZÖVETSÉGED: KANKURENCIA (#15033). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 8506. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus díszes köpenye (#17338) 1 a bûz kék köpenye (#29037) * 1 a gepárd nagy pajzsa (#15462)
1 a gólem halotti maszkja (#8291) 1 a gyorsaság szárnyas sisakja (#3777) 1 a gyorsaság vassisakja (#3776)
1 a jég átlátszó köntöse (#22752) 1 a jég szárnyas sisakja (#22677) 1 a jég zöld köntöse (#22751)
1 a kobra díszes pikkelyvértje (#7317) 1 a légzés ezüst fejpántja (#27657) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a pontosság szárnyas sisakja (#4227) 1 a ragadozó halotti maszkja (#19991) 1 a sebezhetetlenség kék köpenye (#19587)
* 1 a sólyom szöges öve (#29518) 1 a sün csatos öve (#25016) 1 a szalamandra könnyû láncinge (#25781)
1 a szellemek átlátszó köntöse (#15102) 1 a tökéletesség halotti maszkja (#21791) * 1 a tûz csillogó fejpántja (#22258)
* 1 a tûz kék köpenye (#22287) 1 a villám fekete csizmája (#23622) 1 a villám könnyû láncinge (#23531)
1 az elektromosság csatos öve (#27266) 1 az ellenállás könnyû láncinge (#28481) 1 az entek szöges öve (#9718)
1 az enyészet szürke maszkja (#23143) 1 az óriás halotti maszkja (#8741) 1 díszes fejpánt (#1106)
4 ében láncing (#134) * 1 Éneklõ tunika (#328) 1 ezüst fejpánt (#1107)
* 1 fekete nadrág (#171) 1 kék köpeny (#1137) 1 khaldoran öv (#137)
2 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)
3 törpe pikkelyvért (#4) 1 Xantin bõröve (#169) 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
1 aréna vas érme (#441) 1 a gyorsaság fülbevalója (#3955) * 1 a kígyó karikaszimbóluma (#19211)
* 1 a kobra csepp fülbevalója (#7556) 1 a mágus ezüst fülbevalója (#10257) 1 a sas háromszögszimbóluma (#16062)
1 a sebesség kõamulettje (#13346) * 1 a sólyom háromszögszimbóluma (#29562) * 1 a sólyom malachit karkötõje (#29591)
1 a sün karikaszimbóluma (#25061) 1 a szakács üstje (#192) 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896)
* 1 a tûz aranyozott nyaklánca (#22333) * 1 a tûz malachitgyûrûje (#22377) 1 a villám márványgyûrûje (#23726)
1 a yeti díszes karkötõje (#26442) 1 amulett (#1195) 16106 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 3 csepp fülbevaló (#1256) 472 drágakõ (#2)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 fülbevaló (#1255) 2 háromszögszimbólum (#1212)
1 karikaszimbólum (#1211) * 1 klánháborús kitüntetés (#376) 1 kõamulett (#1196)
1 kristályamulett (#130) 1 malachit karkötõ (#1241) 2 malachitgyûrû (#1227)
1 márványgyûrû (#1226) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Zafírja (#434)
1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) 2 sárgaréz nyaklánc (#1181)
1 smaragd karkötõ (#592) * 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 szivárványkristály (#164)
6 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 állati bõrfoszlány (#514) 101 aranydukát (#437) 1 bõr szüttyõ (#589)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 Fortuna kiskorsója (#521) 2 furulya (#167)
2 lant (#166) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
1 második kulcsdarab (#227) 2 molitár dob (#168) 1 nekrofun medál (#513)

Fegyverek
* 1 a gepárd csonttõre (#15701) 1 a káosz elemi kardja (#22479) * 1 a sas hosszú íja (#16122)
1 a sün rövid tõre (#25152) 1 a teknõs könnyû nyílpuskája (#25586) 2 a tûz fogazott kardja (#22468)
* 1 az elfek csonttõre (#10751) * 1 az elfek rövid tõre (#10752) 1 az erõ csonttõre (#1751)
2 csonttõr (#1301) 4 ében nyílpuska (#133) 4 ében tündekard (#132)
1 Enyészmester (#217) 1 íj (#1270) 1 könnyû nyílpuska (#1286)
9 rozsdás kard (#131) 2 tõr (#1300) 1 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 7 csótányláb (#25)
33 elfu moha (#33) 46 elonotichlan (#31) 4 fehér gyógyital (#50)
1 gázlehelet itala (#57) 72 gyilkos boróka (#27) 19 hatalom kék itala (#58)
45 hónakkupók (#30) 1 jéglehelet itala (#54) 24 liánvirág (#24)
54 mátekel gomba (#21) 26 méregellenállás itala (#51) 31 mézfû (#29)
69 mitulen fû (#20) 18 óriásnövés itala (#60) 51 ragálygomba (#26)
8 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61) 48 sárkányvirág (#32)
29 sötét mák (#23) 50 tejfonál (#28) 62 üvegcse (#14)
15 védelem itala (#59) 13 velparaj (#35) 73 winropu moha (#22)
2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
5 barna manakõ (#149) 20 bolhedor szárny (#15) 42 ekinda haj (#147)
36 elektronit (#141) 33 húsevõ bibe (#151) 3 káoszkígyó pikkely (#230)
10 lemúr hártya (#161) 69 mandibula (#157) 13 molad púp (#16)
68 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 16 nordkristály (#146)
663 õsi relikvia (#17) 60 pirgamit (#152) 9 smaragd esszencia (#229)
1 szirénhaj (#293) 1 xenópete (#278) 7 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün kõamulettje #25046 (5), a regenerálódás malachit karkötõje #24641 (5), a sólyom utazóköpenye #29486 (5), a ragadozó fekete csizmája #20022 (11), a gyorsaság csepp fülbevalója #3956 (7), a tûz harci nyílpuskája #22438 (13).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 fehér gyógyital (#50), 225 arany (#1), 15 drágakõ (#2), 3 molad púp (#16), 12 õsi relikvia (#17), 1 óriásnövés itala (#60), 3 liánvirág (#24), 2 barna manakõ (#149), 1 a teknõs könnyû nyílpuskája (#25586), 1 csótányláb (#25), 1 aranydukát (#437), 1 a bérmágus díszes köpenye (#17338), 1 bõr szüttyõ (#589), 1 hónakkupók (#30), 1 a káosz elemi kardja (#22479), 1 hatalom kék itala (#58), 1 xenópete (#278), 1 csepp fülbevaló (#1256), 1 sárkányvirág (#32).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BÕR SZÜTTYÕ (589. TÁRGY)
Finom megmunkálású, puha bõrerszény. Amikor kinyitod, kellemes illatú, és meglepõ módon az évszázadokat remekül átvészelõ növényeket látsz benne. Bizonyára valamiféle mágiának a hatását tapasztalod. Bár elképzeléseid vannak, hogy mire lehet jó, azért jobb megkérdezni a remetét, hogy bizonyosságot szerezz. (Ehhez add ki a BE 20 3 589 parancsot!)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.