Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Manaszonda
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, csápos lebegő gömbök a szondamester szolgálatában állnak, sokak szerint a szondamester saját lényébôl hozta őket létre. Nemcsak ezért érdemes őket a szondamester előtt megsemmisíteni, hanem azért is, mert rövid idő alatt elszívják összes varászenergiádat, és akkor nem sok esélyed lesz, ha mágiahasználó vagy..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (53)
Szövetségi felvétel (34)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-08-24 09:25:31 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
8482-13

Karakterszám: 8482 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 13 Játékhét: 13
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 320
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2016. dec. 19. 9h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2016. dec. 26.

E-mail!

IGENTISZ KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*dec. 15.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott woorgard felett! *dec. 16.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Stizzhar felett! *dec. 16.* Félkarú Banditát kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 633.]

kno 3 7 3. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 633.]

h 8 1 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 633.]

m 4 6 3322 2211 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,6) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 4,7) A négy égtáj közül délt választod. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy koreni sün (#13).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a koreni sünt. A koreni sün máris elõtted terem! Támadod a koreni sünt. Mérgezõ gázt fújsz. (8 ép-t sebeztél). A koreni sün rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a koreni sünt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A koreni sün rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a koreni sünt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A koreni sün hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%).
(M 4,8) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A dolog egyszerûbb, mint gondoltad volna: egy óriási sziklát kell felemelned! Nekiveselkedsz.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 5,8) A következõ terem keletre van, így arra mész. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka irányába mozogsz. A zöld nyálka máris elõtted terem! Támadod a zöld nyálkát. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. (9 ép-t sebeztél). A zöld nyálka rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld nyálkát próbálod megsebezni. Felé ütsz bal karmoddal. (7 ép-t sebeztél). A zöld nyálka hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%).
(M 6,8) Körültekintõen mozogsz elõre. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej irányába mozogsz. A polipfej máris elõtted terem! A polipfejet próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (7 ép-t sebeztél). A polipfej téged támad. Elõresuhint bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Lecsap rád bal csápjával. Elkerülted. Lecsap rád jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A polipfejet próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A polipfej holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 7,8) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy koreni sün (#13).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a koreni sünt. A koreni sün feléd mozog. Támadod a koreni sünt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (7 ép-t sebeztél). A koreni sün rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a koreni sünt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (7 ép-t sebeztél). A koreni sün rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Ez mellément. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a koreni sünt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (8 ép-t sebeztél). A koreni sün halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+11 életpont.)
(M 8,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (teljesen meggyógyultál.)
(M 8,7) Az északra menõ folyosót követed. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr irányába mozogsz. A hártyás lemúr máris elõtted terem! A hártyás lemúrt próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a hártyás lemúrt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (8 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr rád támad. Harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a hártyás lemúrt. Mérgezõ gázt fújsz. (7 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Viszed, ami mozdítható: egy lemúr hártya. Megéheztél. Tempósan étkezel. (+9% jóllakottság.)
(M 8,6) Az északra menõ folyosót követed. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy két galetki magas szentélyt látsz, 12 oszlopa csillogó cseppkõbõl van kifaragva, teteje fekete obszidián. A szentély közepén egy fehér márványból kifaragott szobrot látsz. Furcsa! A szobor az ember nevû szánalmas, rég kipusztult torzszülöttekre hasonlít, de így megnézve, tartása nemes, arckifejezése intelligens, mint egy galetkié! Igaz, az évtizedek óta kipusztult faj legidealizáltabb megjelenítése sem lehetne ennyire izmos és szép, no meg ennek hegyes fülei vannak, és ujjai hegyes karmokban végzõdnek. Kellemetlen sejtés lesz benned úrrá, de gyorsan elhessegeted. Letérdelsz a szentélyben, a szobor mellett, és imádkozni kezdesz õseid szelleméhez. Hosszú idõ telik el, végül megszólal egy hang a fejedben: "Üdvözöllek, ifjú galetki! Kiálltad az elsõ próbát, megtaláltad a Csarnokot. Azonban még sok feladat vár rád, számos akadályt kell leküzdened, ha õseid nyomdokába akarsz lépni. Annyi azonban már most bizonyos, hogy képes leszel életben maradni. Kísérjen áldásunk, ahogy a következõ szintre költözöl!" Kicsit kábán érzed magad, de kellemesen. (teljesen meggyógyultál, és kaptál 5 képességpontot.)
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 mérg. lehelet; [53 TVP-t használtál fel, maradt még 580.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 5 aranyat, elõkészítik a harcot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Az 1. mikropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. mikropoid odajön hozzád. A 2. mikropoid odajön hozzád. Megtámadod az 1. mikropoidot. Mérgezõ gázt fújsz. (9 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás). A 2. mikropoid rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. mikropoidot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (10 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid holtan terül el. A 2. mikropoid rád támad. Megpróbál megmarni fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-8% támadás). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. mikropoidot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (10 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+43%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz. (+22% jóllakottság.) Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+14 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 562.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent. (227. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** A tûzféreg irányába mozogsz. A tûzféreg odajön hozzád. Támadod a tûzférget. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (9 ép-t sebeztél). A tûzféreg rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a tûzférget. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A tûzféreg holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 552.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej feléd mozog. A polipfej irányába mozogsz. A polipfej rád támad. Odacsap neked bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. El sem talált, haha. Ostorként csattant jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod a polipfejet. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A polipfej téged támad. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Nem talált. Elõresuhint bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a polipfejet. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (9 ép-t sebeztél). A polipfej holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+11 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 531.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy womath (#16).

*** 1. KÖR *** A womath felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A womath feléd mozog. A womathot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (7 ép-t sebeztél). A womath rád támad. Egy rúgást próbál bal lábával. (4 ép-t sebzõdtél). Rúg jobb lábával. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A womathot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (8 ép-t sebeztél). A womath rád veti magát. Megpróbál felbuktatni bal lábával. (6 ép-t sebzõdtél). Egy rúgást próbál jobb lábával. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+14 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 80 ap, mitulen fû (#20) 40 ap, mátekel gomba (#21) 40 ap, winropu moha (#22) 40 ap, sötét mák (#23) 40 ap, liánvirág (#24) 40 ap, csótányláb (#25) 40 ap, kötél (#128) 20 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, lemezpáncél (#1000) 100 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap, pikkelyvért (#1015) 40 ap, láncing (#1030) 80 ap, mellvért (#1045) 70 ap, pajzs (#1060) 20 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, köntös (#1150) 10 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, lándzsa (#1330) 20 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap, a légzés amulettje (#27745) 60 ap, az angyalok amulettje (#28195) 60 ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 502.]

vd vadászat
Elhagyod a boltot. A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Elmész egy beomlott barlang mellett. Az egésznek olyan hatása van, mintha valami óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta volna a falat és tudatosan betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz valami fehéret. Valaki? Vagy valami? Innen nemigen tudod megmondani. (349. kaland, összköltsége 10 TVP.) Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy koreni sün (#13).

*** 1. KÖR *** A koreni sün felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A koreni sün feléd mozog. A koreni sünt próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (9 ép-t sebeztél). A koreni sün rád támad. Harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A koreni sünt próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (9 ép-t sebeztél). A koreni sün halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). [19 TVP-t használtál fel, maradt még 483.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 202 sebzést okoztál, és 107 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 483 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 694 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Igentisz, egy éles pillantású, magabiztos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 13. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 / 0.50
[2] IQ: 6 / 2.65
[3] ügyesség: 8 / 1.90
[4] egészség: 5 / 3.74
[5] mágia: 1 / 0.20
[6] gyorsaság: 7 / 0.43
[9] Méret/ép: 41 / 23
Min. méret: 41
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 14 / 80%
Hõsi pont: 14 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 6%
Galetki erõ: 112 / 79
Hírnév : 73
Jóllakottság: 145%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 1 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 70 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 53 (9)
Leölt torzszülött: 62 (10)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 6 / 0.96 [15] regeneráció: 2 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 3 / 0.30 [48] mászás: 5 / 2.85 [50] meggyõzõkészség: 4 / 0.50
[54] kereskedelem: 3 / 1.55 [57] gyógynövények: 3 / 0.40 [64] átokszórás: 4 (6) / 0.15

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.80      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 25; VI erõ:80% ép:35%; PV 3 5 8; PSZ 48 47; TT 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (9. épület), #387 (2. forduló), #213 (9. forduló), #393 (9. forduló), #308 (5. forduló), #305 (8. forduló), #496 (11. forduló), #227 (13. forduló), #349 (13. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 díszes fejék (#135) * 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
1 amulett (#1195) 246 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 17 Krónika (#783)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 3 liánvirág (#24)
3 mitulen fû (#20) 2 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14)
2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
5 lemúr hártya (#161) 1 nordkristály (#146)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 25 arany (#1), 1 lemúr hártya (#161), 1 winropu moha (#22).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.