Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 04:55:13 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8459-150

Karakterszám: 8459 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 150 Játékhét: 292
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 495
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2012. dec. 24. 12h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2012. dec. 25.

E-mail!

NYÁRIVIHAR KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 3. NAP ** Lord Arlon Di Saory eladásra kínál neked 1 karmazsin tûzgyûrût (#338). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 9234 338 1 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32684.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 7941.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*dec. 21.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

mak 1 1 2 1. makró definiálása/hívása
1. makró 1 sorának módosítása, a 2. sortól:
v 148 1 2 148. varázslat elmondása
[Parancs 1. makróba tárolva.] Elmormolsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]

vg 9234 338 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db karmazsin tûzgyûrût. Te 28 aranyat fizettél. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]

be 3 18 meglátogatod a 3. épületet
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 18. varázslatot szeretnéd megtanulni. A a földelem idézése megtanulásához szükséges min. Intelligencia 22., a tied pedig csak 11. Gyere vissza késõbb!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]

tr 1 4 transzformáció
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-10 életpont.) Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended: mágiafaló.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

kno 1151 5 5 33 1151. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot sárkánylehelet varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen sárkánylehelet varázslatod ereje 6. szintre nõtt. Elköltesz 33 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 25!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

vv 79 több varázslat elmondása
[V 79 0 0:] Lenyelsz 1 mágia italát. (+2 mágia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

v 148 1 2 148. varázslat elmondása
Elmormolsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]

k 2 3 6 493 436 kaland elvállalása
(2. kaland:) Ellátogatsz az ásatás színhelyére. Egy rég kiszáradt, meredek falú lávakatlanban bukkantak a varázskönyvtárra, amelyet a Tudósok becsése szerint 3000 évvel ezelõtt épített itt valamilyen, föld alatt élõ mágiahasználó faj. Már az sem volt semmi, hogy az átkozott Xhark varázsló képes volt nyelvüket megfejteni - tudása vele együtt a sírba szállt, amikor tettéért sietve kivégezték. A katlan tetejénél különös védõruhába öltözött tudósok fogadnak. Vezetõjük megkér, hogy te is öltsd fel a magaddal hozott védõruhát.
[Tárgyhasználat: 1 mágikus védõruha]
Kicsit kényelmetlen, de ha kötelezõ, hát kötelezõ. A hangokat is tompán hallod, de azért megérted a vezetõ szavait.
- Védõruha nélkül rövid idõ alatt kiégne belõled a mágiahasználat képessége. Az õsi faj, akinek a könyvtárára bukkantunk, ocsmányabbnál ocsmányabb varázslatokat ismert. Ezek legtöbbje hatalmas területre hatott, és hatóideje több száz, ezer év, talán az örökkévalóság. Nem kétséges, fegyverként használták ezeket a varázslatokat. Különös, hogy sosem hallottunk róluk. - Egy kötéllifttel leengednek benneteket a lávakatlan mélyére. Különös érzés a vulkanikus kõzeten járni. Orrodhoz kellemetlen szag jut el. A tudós rádnézve, magyarázattal szolgál. - Mérgezõ gázok törnek fel a mélybõl. Remélem, képes vagy megóvni magadat.
[Imm.mérg.gázra próba 10-es küszöbre: sikeres]
Bólintasz - a szag kellemetlen, de nem érzel rosszullétet. Idelent egész meleg van. A falat az egyik oldalon a tudósok szétbontották, egy sötét nyílást tárva fel mögötte, amelyet alig-alig világít meg a milgandok derengése. Egy hosszú folyosón mentek végig, amelyet a tudósok vájtak a falba Xhark feljegyzései alapján. Egyszercsak kibukkantok egy hatalmas terembe. Mindenhol polcokat látsz a kõfalba faragva, rajtuk betûkkel telerótt táblácskék ezrei! Mohón nyúlsz a táblácskák után.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Hmmm... háromezer évesek? Igencsak óvatosnak kell lenned! A tudósok kétségbeesett tekintete elõtt, vigyázva leveszel egy táblácskát. Egy sebtiben felállított kõasztalhoz viszed, és ott tanulmányozni kezded. Hmm, az õsi írás! Hozzálátsz, hogy megfejtsd. A tudósok hagynak dolgozni. Órákon át dolgozol, jegyzeteket készítesz.
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Kiválóan haladsz. Végül, mikor már nagyon fáradt vagy, elrakod jegyzeteidet, és távozol.
Otthon, miután kipihented magad, még egyszer átnézed a jegyzeteket, hogy elegendõ tudás birtokába jutottál-e már.
[Tárgyhasználat: 5 jegyzet]
Igen, úgy tûnik, igen! Izgatottan felkeresed Targhon varázslómestert. Õ hosszasan tanulmányozza a szépen rendszerezett, átlátható jegyzeteket.
- Nem is rossz egy induló szótárnak! Bizonyára sok idõt tölthettél vele. Ez alapján mágusaink elkezdhetik a szövegek titkának megfejtését! Köszönjük a segítségedet, Nyárivihar. Jutalmul kérlek fogadd el ezt az õskövet!
(+2 hõsiesség pont.)

(3. kaland:) Tudás próbája, hmmm... Hát, lássuk! Jelentkezel Téba Wend fõtanácsnok, aki bevezet egy kényelmesen berendezett barlangszobába. Egy pergament és egy vésõtollat kapsz. A pergamenen kérdések vannak, lehetséges válaszokkal, a helyes választ kell megjelölnöd. Mi sem egyszerûbb! Hozzálátsz a feladat megoldásához, Téba Wend magadra hagy. A kérdések általában olyan információkra vonatkoznak, amelyeket egy megfelelõen tapasztalt galetki akár tudhat is, torzszülöttek képességeirõl, szokásairól, varázslatok mûködésérõl, a Hegy törvényeirõl meg hasonlókról.
[IQ próba 14-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Keményen megizzadsz, de végül sikerül kitöltened a tesztet, majd türelmesen várakozol. Tudás próbája? Bah, nem volt egy nagy dolog! Vársz, amíg Téba Wend fõtanácsnok visszaér. A nagytiszteletû galetki hümmögve végignézi a pergament, majd bólint.
- Az alkalmassági teszt rendben van. Akkor most következzék a Tudás Próbája! - meghökkenten felemelkedsz. A barlang kitágul körülötted, az eddigi kényelmes szobácska helyett egy nagy, cseppkövekkel teli teremben találod magad. Téba Wend sehol, viszont gyanús morgást hallasz az árnyakból. Torzszülöttek! No hiszen, a Tudás próbája... Miféle tudás kell ide? Ellenfeleid egy uthanax (#265) és egy uthanax éjkopó (#278) [aura: méret: 125.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az uthanax létrehoz egy a forrás érintése varázslatot. Az uthanax a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy antimágikus szféra! Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy savcsapás. Az uthanax éjkopó sebzõdik 181 ép-t. (-16 vp.) Az uthanax éjkopó holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet. ( +17 tûzlehelet, +17 jéglehelet, +17 savlehelet, +17 elektr.lehelet, +17 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Ledöntesz a torkodon 1 villámlehelet italát. ( +15 elektr.lehelet.) Az uthanax máris elõtted terem! Az uthanax rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 20 vp-det. Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 20 vp-det. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az uthanax rád támad. Rád vág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 20 vp-det. Tekergetve suhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 20 vp-det. Megtámadod az uthanaxot. Villámokat köpsz. (88 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (21 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az uthanax rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 20 vp-det. Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 20 vp-det. Az uthanax hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 350 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+198%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy uthanax talizmán, egy éjkopó nyakörv, 105 arany és 5 hamis arany. A gyomrod korog egyet. Tempósan étkezel. (+38% jóllakottság.)
- Nagyszerû! - hallod a fõtanácsnok tapsát. Ismét a korábbi olvasószobában találod magad, a torzszülöttek tetemei sehol! - Egy uthanax talizmán? - téved Téba Wend pillantása a kezedben tartott tárgyra. - Köszönöm! - ezzel elveszi, és zsebrevágja.
- Nos, a Tudás próbája - ha az alkalmassági tesztet leszámítjuk, valójában öt lépésbõl áll. Öt igen hasonló lépésbõl! - lóbálja meg elõtted az uthanax talizmánt. - A próbát egyszer teljesíteni, szerencsés véletlen. Kétszer, a véletlenek különleges összejátszása. De ötször - ez azt jelenti, hogy nem csak képes vagy egy feladat legyõzésére, de ugyanezt a teljesítményt bármikor tudod hozni. Ha ötöt összegyûjtöttél az éjkopó nyakörvekbõl - bök a kezedben lóbált tárgyra - AKKOR teljesítetted a Tudás Próbáját, és megkapod az érmet, amelyet a helytartó vár el tõled! Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(6. kaland:) Felkeresed a templomot, és közlöd az elsõ szembejövõ pappal, hogy Szershh atyát keresed. Õ bólint, és távozik, majd kisvártatva visszatér a pappal.
- Atyám, készen állok a Hit próbájára! - hajolsz meg elõtte.
- Nagyszerû! Kérlek, kövess, gyermekem. - Szershh atya egy apró kis imafülkébe vezet. - Hunyd be a szemed, meditálj, ifjú galetki, gondold át a világ dolgait, és erõsödj meg hitedben! Milgandoltáskor visszatérek érted. Összesen öt gyakorlaton kell átesned ahhoz, hogy elnyerhesd az érmét.
Huh, jó kis várakozásnak nézel elébe! De azért megpróbálsz aszerint cselekedni, ahogy a pap kérte.
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: sikeres]
Az apró fülke kényelmetlen ugyan, de egy megfelelõen rugalmas galetki el tud itt is helyezkedni úgy, hogy ne legyenek problémái egy sok sok órás meditálástól. Lehunyod szemed, és próbálod gondolataidat fókuszálni. Talán a magány és a sötétség teszi, talán a hely különleges szelleme, talán mindkettõ. Egy idõ múlva lehunyt szemhéjadon át is képeket és hangokat kezdesz látni. Transzba kerülsz, észre sem veszed, hogy lélekenergiád kezd elszivárogni! (-1 képességpont.)
Hirtelen felpattan a szemed - vagy csak ezt álmodod? Egy óriási barlangteremben állsz, óriási orglingok imbolyognak körülötted! "Szolgákra van szükségem" gondolod kétségbeesetten. Ellenfeleid 2 orgling melák (#157) és egy orgling birkózó (#279) [aura: imm.mérg.gázra: 9.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. Az 1. orgling melák 195 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) Az 1. orgling melák halálhörgés közepette a földre zuhan. Az orgling birkózó feléd rohan. A 2. orgling melák feléd mozog. Az orgling birkózó téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 2. orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A 2. orgling melák sebzõdik 117 ép-t. (-8 vp.) A 2. orgling melák téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az orgling birkózó rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A 2. orgling melák 134 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A 2. orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan. Az orgling birkózó téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. Az orgling birkózó 121 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az orgling birkózó téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+11 ép)
*** 5. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! Az orgling birkózó 128 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az orgling birkózó kileheli lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 741 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+158%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy birkózó fétis, 4 drágakõ, 100 arany és 5 hamis arany.
Ismét felpattan a szemed - a sötét fülkében vagy még mindig. Tehát álom volt az egész... Milgandfény vakít el. Mikor látásod kitisztul, Szershh atya mosolygó arca nyomakodik a képbe.
- Hogy telt a meditáció, Nyárivihar?
- Eh, izé... - ezzel a tekinteted a kezedben tartott birkózó fétisre téved. Szóval mégsem álmodtad? Megpróbálod elrejteni, de az atya csak bólint.
- Látom, a meditációs szint azon mélységeibe jutottál el, amikor már képes vagy az álmok világából anyagot teremteni. Ez a kulcs a legõsibb varázslatokhoz! - leheli képedbe. Az összhatást rontja, hogy érezhetõen nagy mennyiségû barlangi hagymát evett. Lássuk, hányadszorra vagy itt... Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(493. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú (#198) [aura: 13-as méretû 19-es szintû fog, 30-as manaszívás.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy savcsapás varázslatot. Az orgling fattyú 209 sebzést kap. (-16 vp.) Az orgling fattyú halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. orgling varázsló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savhurrikán! Nem hat rád. Az 1. orgling varázsló mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savhurrikánt. Nem hat rád. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. Az 1. orgling varázsló sebzõdik 174 ép-t. (-16 vp.) Az 1. orgling varázsló halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. orgling varázsló varázshatalma segítségével elmond egy gigaöklöt. Ellenállsz a varázslatnak.
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy savcsapás! A 2. orgling varázsló sebzõdik 186 ép-t. (-16 vp.) A 2. orgling varázsló holtan terül el.
[A csatában összesen 551 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+180%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 orgling fétis, 89 arany és 5 hamis arany.
A levegõ hirtelen lehûl. Egy óriási, gömb belsejû teremben találod magad, a falon mindenhol a csillagos ég látszik. Bámulatos! Megpróbálsz szinkronba kerülni a mágikus hellyel.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres] Sikerül! Egy extradimenzionális zsebben vagy, a létsíkok közti szeletek egyikében. A mágia szálait óvatosan követve, lassan megtalálod a kiutat. Ez az! Újra a hegyben találod magad, de egy újabb szobában.
Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Matatni kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a káosz türkisz szimbóluma és a gyõzelem díszes pikkelyvértje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(436. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Egy hatalmas, kétszárnyú kapu van elõtted, rajta egy óriási lakattal. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Folytatod utadat. Egy kerek terembe érsz. Körülnézel. Ebben a pillanatban becsapódnak az ajtók, és nyikorgást hallasz fentrõl. Felnézel. Egek ura! Hegyes tüskékkel borított plafon ereszkedik lefelé. Néhány tüskére koponya van felszúrva. Kétségbeesetten körbenézel.
[Csapdaészlelés próba 14-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Szerencse, hogy tudod mit keress: a falon találsz egy benyomható követ, gyorsan rátenyerelsz. A plafon mozgása megáll, és kinyílnak az ajtók.
A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
A továbbjutást egy korhadt faajtó zárja el. Se kilincs, se semmi, az ajtót be kell törnöd!
[Erõ próba 11-es küszöbre: sikeres] A faajtó nagy dübörgéssel beszakad.
Nocsak, itt van valami: 92 arany és egy bronz mellvért.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
[155 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

bb 3 több épület meglátogatása
[be 3:] Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: földelem idézése (#18, IQ22, 700ap) azonnali gyógyítás (#182, IQ17, 390ap) lélekfacsarás (#190, IQ30, 800ap) vízlélegzés (#194, IQ15, 560ap) Ezúttal is Targhon varázsmester fogad.
- Á, Nyárivihar! Az általad készített jegyzetek nagy segítséget jelentettek nekünk az õsi nyelv megfejtésében. Ha esetleg van kedved egy újabb megbízáshoz, szívesen látunk! - az õskõre gondolva, biztosítod Targhont, hogy bármikor, bármiben számíthat rád.
- Nagyon jó! - mosolyog a varázsmester. - Nos, ezúttal kicsit nehezebb a küldetés. A feltárás során a könyvtár padlója beomlott, és valamilyen rejtett aknát fedeztünk fel alatta. Sajnos, a leereszkedõ három tudóssal valami történhetett, sürgõs mentõexpedíciót kellene utánuk indítanunk. Kérlek, csatlakozz te is! Szolgáidat sajnos nem viheted magaddal. Persze ne feledkezz meg a védõruháról! (13. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

tk 50 7689 5524 50. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 7689 még nem adta ki ezt a parancsot. 5524 még nem adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

z 588 10 231 zenélsz 588. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy saját dalodat adod elõ, amely kiválóan kísérhetõ ezzel a hangszerrel. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját. Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés. (+20 arany.) [A paraméterben megadott szörnyet sajnos így nem csalhatod elõ.] A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeleid egy elemi mágus (#255) és egy kõtroll (#196) [aura: egészség: 16.].

*** 1. KÖR *** Az elemi mágus elmond egy villámsújtás varázslatot. 52 ép-t sebzõdtél. Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A kõtroll ellenáll a varázslatnak. (-16 vp.) A kõtroll feléd rohan. A kõtroll rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -10 tüskés bõr, -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Az elemi mágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Nem hat rád. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy savcsapást. Az elemi mágus sebzõdik 211 ép-t. (-16 vp.) Az elemi mágus holtan terül el. A kõtroll rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (30 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A kõtroll 147 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A kõtroll halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 368 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+154%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy fókuszrubin, 61 arany és 3 hamis arany. Ideje enni! Hozzálátsz az ételhez. (+31% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+31 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

m mozgás az Õsök Csarnokában
Elfelejtetted megadni a parancs 1. paraméterét! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 255 vadászat
[Elemi mágus torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid egy elemi mágus (#255) és egy kõtroll (#196) [aura: vastag bõr: 18.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elemi mágus elvarázsol egy villámsújtást. Nem hat rád. Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A kõtroll sebzõdik 168 ép-t. (-16 vp.) A kõtroll kileheli lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Az elemi mágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. 48 életpontnyit sebzõdsz. Ellõsz egy savcsapás varázslatot. Az elemi mágus 224 sebzést kap. (-16 vp.) Az elemi mágus halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 392 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+154%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy fókuszrubin, egy védelem itala, egy kõtroll szem, 2 xenópete, 90 arany és 5 hamis arany. A gyomrod korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+31% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

vd 255 vadászat
[Elemi mágus torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (229. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 xita uborka ! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy bjöltreodrok (#237).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A bjöltreodrok 182 sebzést kap. (-16 vp.) A bjöltreodrok feléd rohan. A bjöltreodrok téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Kronoérintése van! (-1 TVP) Odacsap neked bal mancsával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kronózott! (-1 TVP). Harapni próbál fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Idõdet lopja (-2 TVP). Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A bjöltreodrok 143 sebzést kap. (-8 vp.) A bjöltreodrok halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 352 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+80%). Viszed, ami mozdítható: 71 arany és 4 hamis arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

vd 255 vadászat
[Elemi mágus torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy maerju (#269) [aura: 10-es méretû 15-ös szintû jobb csáp, 6-os bénító méreg.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) A maerju rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -3 tüskés bõr, -3 vastag bõr.) Odacsap neked bal karmával. Elhibázta. Odacsap neked jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-9% támadás). Rád vág bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lesújt rád farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A maerju 109 sebzést kap. (-8 vp.) A maerju téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -3 tüskés bõr, -3 vastag bõr.) Rád vág bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-9% támadás). Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Körbe-körbe forgatva üt farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A maerju 114 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A maerju téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -3 tüskés bõr, -3 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Ostorként csattant jobb csápjával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Teljesen megbénulsz. Semlegesíted a mérget. Odacsap neked farkával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 6 vp-det. Regenerálsz (+11 ép)
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A maerju sebzõdik 135 ép-t. (-8 vp.) A maerju hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 419 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+104%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy maerju koponya, 53 arany és 3 hamis arany. Ellõsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

vd 255 vadászat
[Elemi mágus torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet. (303. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 parafüvet. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy õspók (#263) [aura: bûz: 20.] és egy fekete özvegy (#144) [aura: egészség: 10.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy savcsapást. A fekete özvegy 199 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A fekete özvegy halálos sebet kapva a földre zuhan. Az õspók elmormol egy háló varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. Az õspók sebzõdik 181 ép-t. (-16 vp.) Az õspók hörögve elterül.
[A csatában összesen 374 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+180%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 36 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet felemelve, mágikus szavakat mormolsz. Hamarosan meleg mana áramlik a testedbe. (+38 varázspont.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

v 146 13 2 146. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

v 146 18 2 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

v 146 23 2 146. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (217. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Alveris de Aurora, egy alacsony termetû, hosszú, hollófekete hajú, vörös szemû, hegyes fülû férfi. [aura: 1-es méretû 2-es szintû jobb karom.] A Mutánsok klánjának a genetika csodája rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Felszerelése: Förtelmes maszk, Örökkévalóság Topáza, az egyensúly gyûrûje, a siker aranyveretes öve, ozin fülkarika, a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, Enyészmester, Lhoal'zetan nyílpuskája, óriás fülbevaló, opilíchium gyûrû, aréna mithril érme, káoszkígyó vért, kõmûves kalapács, plüss daergaoth lord, Dubié amulettje, xenomorf bõrgyûrû, szilmill tõr, galetki érdemérem, arany orgling fétis, platina nadrág, krakoch csizma, xenóbõr pajzs, smaragd életkõ, nilbongi kitûzõ, xenomorf csuklópánt. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Alveris de Aurora mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a Qwert. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

kf 232 138 269 208 313 bekészíted a 232. tárgyat
Leveszed a Fairlight sipkáját. Felveszed a szent templomi maszkot. Az üvegszimbólumot már bekészítetted korábban. Az orgling fétist már bekészítetted korábban. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy az ezüstmedált be tudd készíteni. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a bronz helyt. emlékérmet be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy szójer csáprágó. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy xenó élõsködõ (#420) [aura: IQ: 3.] és egy xenomorf bébi (#204) [aura: imm.mérg.gázra: 40.].
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +5 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 3547 sebzést okoztál, és 232 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 22 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 41 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 379 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nyárivihar, egy csöpp kis nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: tapasztalt felderítõ (3.27). Ez a 150. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (11) / 4.34
[2] IQ: 10 (11) / 1.69
[3] ügyesség: 11 (12) / 7.86
[4] egészség: 14 (15) / 4.33
[5] mágia: 27 (36) / 3.70
[6] gyorsaság: 17 (19) / 7.13
[9] Méret/ép: 150 (211) / 211
Min. méret: 112
Barlangméret: 153
PONTJAID
Varázspont: 550 / 13
Képességpont: 34 / 69%
Hõsi pont: 133 (20)
Tám.bónusz: 40%
Véd.bónusz: 40%
Galetki erõ: 956 / 385
Hírnév : 1557
Jóllakottság: 189%
Életkor: 14 / 17
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 21 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 1307 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1176 (8)
Leölt torzszülött: 2071 (16)
Pszi csaták: 25 (0)
Pszi gyõzelmek: 8 (0)
Ájulások száma: 69 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágushelyettes (55)
Speciális képességeid:
+55 max. varázspont, +5 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre az 69-es Klánfeladatot (KK 69)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Semmisíts meg 12 xorax fattyacskát! 3.) Hozz tizenöt fókuszrubint!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 16 / 7.39 [15] regeneráció: 10 (15) / 0.09 [16] tüskés bõr: 10 / 0
[17] vastag bõr: 30 (37) / 0.80 [18] tûzimmunitás: 3 (9) / 0.20 [19] hidegimmunitás: 2 (8) / 0
[20] savimmunitás: 5 (21) / 0.20 [21] elkt.immunitás: 5 (11) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 4 (10) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0 [24] rezisztencia: 38 (50) / 0.40 [25] illat: 14 (18) / 0
[26] lõfegyver: 1 / 0 [31] áttörés: 0 (4) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 10 (12) / 0.20 [46] csapdaészlelés: 10 / 3.11 [47] zárnyitás: 10 / 6.56
[48] mászás: 13 / 4.79 [49] rugalmasság: 9 (11) / 5.89 [50] meggyõzõkészség: 9 / 2.60
[51] transzformáció: 10 / 1.10 [52] auraészlelés: 14 (18) / 4.13 [53] ékszerészet: 4 / 2.09
[54] kereskedelem: 7 / 4.90 [55] szívósság: 16 (20) / 0.74 [56] varázsitalfõzés: 11 / 1.25
[57] gyógynövények: 7 / 4.44 [58] nyomkeresés: 12 / 11.38 [59] vezetõkészség: 7 (15) / 1.55
[60] pszi támadás: 9 / 1.01 [61] pszi energia: 9 / 1.06 [62] lopás: 5 / 0.50
[63] éberség: 7 (9) / 3.80 [64] átokszórás: 8 / 0.55 [65] álcázás: 25 (27) / 0.20
[66] lopakodás: 9 (10) / 0.70 [67] régészet: 5 / 2.90 [68] zene: 8 / 6.31
[69] tanulás: 6 / 5.10 [70] idézés: 17 (20) / 0.84 [71] javítás: 12 / 1.30
[72] építés: 2 / 0.17 [73] felderítés: 10 / 8.57    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 1.89     Yssuf tõre
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.85     szilmill tõr
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.09     rubin mágusbot
bal karom [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 15 (23) / 4.25 [147] alkímia: 1 (11) / 0 [36] csábmosoly: 4 (12) / 0.06
[42] csendvarázs: 1 (9) / 0.12 [149] dimenziókapu: 3 (11) / 0.26 [11] elektromos kéz: 6 (16) / 2.40
[41] elemek parancsa: 5 (15) / 1.36 [189] elemek uralma: 13 (23) / 2.08 [49] elemi védelem: 1 (11) / 0
[48] ellenáll.megtörése: 1 (9) / 0 [10] energiatüske: 5 (15) / 0.86 [29] életszívás: 7 (15) / 1.93
[152] felejtés: 15 (23) / 7.60 [172] gázpajzs: 2 (10) / 0.12 [17] gránitbõr: 12 (20) / 5.34
[13] jégcsóva: 1 (11) / 0 [15] jégpajzs: 4 (14) / 0.28 [163] kineport: 2 (12) / 0.88
[154] kisebb erõpajzs: 3 (11) / 0.14 [27] kisebb gyógyítás: 8 (16) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 5 (13) / 1.76
[158] láth. észlelése: 5 (13) / 0.42 [157] láthatatlanság: 3 (11) / 0.30 [25] lávafolyam: 10 (20) / 0.16
[165] manafókuszálás: 5 (15) / 1.66 [35] mágiatörés: 1 (9) / 0.06 [129] mentális robbanás: 10 (11) / 0
[148] méregsemlegesítés: 1 (9) / 0.16 [28] óriáserõ: 1 (9) / 0 [38] parancs: 1 (9) / 0
[133] pszi acéltorony: 4 (5) / 0.06 [128] pszi csáp: 1 (2) / 0.10 [169] savcsapás: 34 (44) / 10.01
[171] savpajzs: 4 (12) / 0.06 [151] sárkánylehelet: 6 (16) / 0.40 [30] sorvasztás: 3 (11) / 1.44
[131] sz.áll.roncsolása: 2 (3) / 0.45 [159] szellemidézés: 2 (10) / 0.60 [150] tárgyvédelem: 10 (20) / 5.16
[132] tudati méreg: 9 (10) / 0.46 [19] tûzfal: 5 (15) / 1.36 [16] tûzpajzs: 1 (11) / 0.24
[20] tûzvihar: 11 (21) / 3.26 [14] vakító fény: 2 (12) / 0.06 [170] villámpajzs: 4 (14) / 0.08
[22] villámsújtás: 34 (44) / 10        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (9).

MAKRÓID
1. Makró
pv 5 8
v 148 1 2
2. Makró
v 146 3 15
v 146 8 15
v 146 13 15
v 146 18 15
v 146 23 15
v 146 3 10
3. Makró
p
kf 232 138 269 208 313
4. Makró
v 146 13 5
v 146 18 5
v 146 23 5
v 146 3 2
v 146 8 2
v 146 13 2

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #7689. Prioritás: 255.
2: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 250.
3: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 180.
4: villámsújtás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100.
7: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #156. Prioritás: 200.
8: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #142. Prioritás: 200.
9: savcsapás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 110.
10: savcsapás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 255.
11: savcsapás t.var. ha ellenfeled #200. Prioritás: 200.
12: savcsapás t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 200.
13: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #207. Prioritás: 255.
14: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #227. Prioritás: 250.
15: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 200.
16: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #225. Prioritás: 255.
19: savcsapás t.var. ha ellenfeled #216. Prioritás: 120.
22: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #81. Prioritás: 200.
23: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #252. Prioritás: 255.
24: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #252. Prioritás: 150.
25: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #490. Prioritás: 255.
26: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #490. Prioritás: 200.
29: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #275. Prioritás: 220.
5: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 220, és ha ellenfeled #1917.
17: gránitbõr v.var. ha a harc 3. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #216.
20: tûzvihar t.var. a harc 4. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #216.
27: tûzvihar t.var. a harc 4. köréig, Prioritás: 199, és ha ellenfeled #490.
30: sárkánylehelet v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #265.
32: elektr.lehelet használata a harc 3. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #265.
34: villámlehelet itala v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 254, és ha ellenfeled #265.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: keyrasi démonlidérc (#207), latrinaféreg (#220), sötét elf íjász (#225), zafír kaletrich (#177), sziklaóriás (#164), tarajos khadzar (#202), lélektáncos (#227), óriás rák (#218), szõrös harács (#238).
1901: tarajos khadzar (#202).
1917: sötét elf íjász (#225), óriás rák (#218), mélységi glathorg (#282), maerju (#269), bundás yeti (#175), agyaggólem (#252), halálgömb (#254).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 50 61; VI erõ:500% ép:10%; PV 5 8; PSZ 48 47; BA 420 421 422 423 419 244; PTA 132 132 132 132 132; PTB 132 132 132 132 132; I 30 5 30 63 75; HU 13 2 2000 10 5 2;

SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #3 (4. épület), #6 (9. épület), #13 (3. épület), #50 (20. épület), #229 (150. forduló), #303 (150. forduló), #459 (148. forduló), #342 (146. forduló), #217 (150. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15138 (#15138). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 8459. Jelenleg az 1. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ssseitak, a káoszkígyó. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 8 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség fekete csizmája (#17772) 1 a bûz fekete csizmája (#29022) 1 a gepárd csontmaszkja (#15492)
1 a gyorsaság sárga öve (#3867) 1 a gyõzelem díszes pikkelyvértje (#20817) 1 a küzdelem csontmaszkja (#20442)
1 a légzés fekete csizmája (#27672) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a siker aranyveretes öve (#302)
1 a szellemek díszes köntöse (#15103) 1 a teknõs díszes öve (#25470) 1 a tudás könnyû pikkelyvértje (#1916)
1 a tudós zöld köntöse (#11501) 1 a túlélés szürke maszkja (#21343) 1 az egészség fekete csizmája (#2922)
1 az entek bíbor láncinge (#9582) 1 az entek kék köpenye (#9687) 1 az enyészet nagy pajzsa (#23112)
1 bohókás szandál (#406) 1 bronz mellvért (#1047) * 1 csapdamester (#196)
12 ében láncing (#134) 1 Fairlight kerek pajzsa (#37961) 1 Fairlight sipkája (#265)
1 halotti maszk (#1091) * 1 káoszkígyó vért (#271) 1 kemény bõrpáncél (#3)
* 1 krakoch csizma (#312) * 1 mintrogi erõöv (#262) 1 pikkelypáncél (#223)
1 suhanó csizma (#195) 2 szárnyas sisak (#1077) * 1 szent templomi maszk (#232)

Ékszerek, kincsek
1 a harcmûvész ónix karkötõje (#13843) 1 a jég díszes karkötõje (#22842) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz ragyogó fülbevalója (#8469) 1 a káosz türkisz szimbóluma (#6624) * 1 a királynõ karkötõje (#496)
1 a lich malachit karkötõje (#12041) 1 a mágia smaragdja (#153) 1 a sav csontamulettje (#26847)
1 a szakács üstje (#192) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs obszidiángyûrûje (#25530)
1 a természet díszes karkötõje (#16992) 1 a tökéletesség aranyozott fülbevalója (#21958) 1 a tudás amulettje (#2095)
1 a tudós karikaszimbóluma (#11561) 18241 arany (#1) * 4 arany orgling fétis (#296)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312) 1 az entek ezüst fülbevalója (#9807)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 bronzmedál (#207)
* 1 cseppkõ gyûrû (#234) 579 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208)
1 Fairlight csepp fülbevalója (#38156) 1 Fairlight márványgyûrûje (#38126) 1 Fairlight ónixgyûrûje (#38128)
* 1 Fénygyûrû (#301) 1 galetki érdemérem (#276) * 1 görényfarok (#189)
2055 hamis arany (#809) 1 karmazsin tûzgyûrû (#338) * 1 kvatáns fókusz (#611)
* 1 Leanthil karkötõje (#610) 1 malachitgyûrû (#1227) * 1 opilíchium gyûrû (#298)
* 11 orgling fétis (#269) 1 õsgyémánt (#237) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 smaragd életkõ (#306) * 1 szerencsekõ (#197) 1 szilmill amulett (#318)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 tündértalizmán (#317) 1 uthanax talizmán (#335)
* 27 üvegszimbólum (#138) * 1 xenóbõr karkötõ (#497)

Felszerelés
2 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588)
1 fekete csuha (#586) 13 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209)
3 hebrencs csapda (#582) 1 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519)
25 kötél (#128) 1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 legendás tóken (#606)
2 mágikus védõruha (#341) 2 Morgan kristálya (#525) 3 õskõ (#8)
1 relikviaszilánk (#604) 1 szerszámosláda (#631) 1 Tiume batyuja (#529)
3 Urgod kémszeme (#533) 1 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bölcsesség görbekardja (#17966) 1 a káosz tûzarany nyílpuskája (#23799) 1 a kígyó rövid tõre (#19302)
25 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a sün fogazott kardja (#25168) 1 a szalamandra nehéz nyílpuskája (#26037)
1 a szalamandra vívótõre (#26053) 1 a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032) 1 a tökéletesség nyársaló lándzsája (#22035)
1 a yeti hosszú íja (#26472) 1 az energia hosszú íja (#18822) 1 az óriás rövid tõre (#8952)
8 ében nyílpuska (#133) 24 ében tündekard (#132) * 1 Enyészmester (#217)
1 Fairlight csonttõre (#38201) 1 Fairlight görbekardja (#38216) 1 Fairlight könnyû íja (#38171)
1 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608) * 1 rubin mágusbot (#261) 15 sziklarepesz (#13)
* 3 szilmill tõr (#314) 1 törpe balta (#224) 1 vámpírtõr (#584)
* 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
6 bajnokok itala (#62) 5 csapdaészlelés itala (#65) 13 csótányláb (#25)
12 elfu moha (#33) 5 elonotichlan (#31) 17 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom bíbor itala (#77) 2 hatalom kék itala (#58) 7 hónakkupók (#30)
8 immunitás itala (#71) 5 javítás itala (#108) 6 kalmárok itala (#66)
2 kihívás itala (#68) 6 kincskeresés itala (#64) 27 liánvirág (#24)
3 mágiaellenállás (#76) 12 mátekel gomba (#21) 8 méregellenállás itala (#51)
2 mézfû (#29) 16 mitulen fû (#20) 1 muskil (#37)
3 narancs gyógyital (#80) 3 óriásnövés itala (#60) 5 õsmágus szájvize (#69)
2 parafû (#41) 3 pontosság itala (#72) 22 ragálygomba (#26)
15 rémcserje (#34) 10 sárkányvirág (#32) 14 sötét mák (#23)
1 szemani gomba (#36) 17 tejfonál (#28) 8 tokin kaktusz (#40)
821 üvegcse (#14) 5 védelem itala (#59) 7 velparaj (#35)
5 villámlehelet itala (#56) 10 waarkin (#38) 19 winropu moha (#22)
9 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
47 barna manakõ (#149) 4 birkózó fétis (#345) 2 bolhedor szárny (#15)
18 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 4 duzzadt xenópete (#479)
4 éjkopó nyakörv (#343) 16 ekinda haj (#147) 15 elektronit (#141)
5 fókuszrubin (#337) 9 húsevõ bibe (#151) 21 káoszkígyó pikkely (#230)
16 khazdar taréj (#268) 3 kõtroll szem (#274) 1 lemúr hártya (#161)
1 lidércvelõ (#339) 3 maerju koponya (#336) 13 mandibula (#157)
7 molad púp (#16) 11 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480) 8 õsi relikvia (#17)
2 õspók pete (#331) 19 patkányfog (#270) 18 pirgamit (#152)
5 ratifikátor agy (#236) 13 smaragd esszencia (#229) 13 szirénhaj (#293)
69 szójer csáprágó (#231) 1 vízelementál plazma (#347) 3 xenópete (#278)
14 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a villám márványgyûrûje #23726 (5), Fairlight malachit karkötõje #38141 (12), a mágia csepp fülbevalója #3506 (7), Fairlight tõre #38200 (10), Fairlight sárgaréz nyaklánca #38081 (12).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 707 arany (#1), 4 drágakõ (#2), 32 hamis arany (#809), 1 birkózó fétis (#345), 1 védelem itala (#59), 2 orgling fétis (#269), 1 a káosz türkisz szimbóluma (#6624), 1 szójer csáprágó (#231), 1 éjkopó nyakörv (#343), 2 fókuszrubin (#337), 1 xita uborka (#39), 1 kõtroll szem (#274), 1 maerju koponya (#336), 1 parafû (#41), 1 karmazsin tûzgyûrû (#338), 1 a gyõzelem díszes pikkelyvértje (#20817), 1 õskõ (#8), 1 bronz mellvért (#1047), 1 duzzadt xenópete (#479).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 mágikus védõruha (#341), 1 villámlehelet itala (#56), 1 óriási xenópete (#480), 4 jegyzet (#342), 1 mágia itala (#79).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KARMAZSIN TÛZGYÛRÛ (338. TÁRGY)
A tûztáncosok forró gyûrûje, hiába mártod hideg vízbe, hamarosan újra felmelegszik! A benne rejlõ mágikus aura melegíti állandóan. Ha nem lenne ennyire apró, megtehetnéd, hogy összegyûjtesz egy marékkal, és egy edénybe rakva, megoldottad barlangod fûtését. Mivel azonban ilyen kicsik, olyan sokat kéne összegyûjteni, hogy nem éri meg a fáradtságot.



QWERT (188. GALETKI)
Hohó, egy ellenfél a fogak szintjérõl, méghozzá olyasvalaki, aki a szerzett lélekenergia egy jelentõs részét harci képességeinek továbbfejlesztésére költötte! Nyilvánvalóan kemény ellenfél lesz, akár a lõfegyverek használatában, akár a mágiában, akár a lehelõ vagy ütõ közelharcban vagy járatos.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.