Karakterszám: |
8354 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
210 |
Játékhét: |
572 |
E forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
51 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2016. feb. 12. 9h:07' |
A következõ
fordulód táplálható: 2016. feb. 13. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
LIZZY MARIANETTA KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lény 4 legenda pont árán megvásárolta
a smaragd relikformázót a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Jégvihar 1 legenda pont árán megvásárolta
az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32698.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*feb. 9.* Miss Missinget majdnem felfalta egy kronodémon.
*feb. 9.* Ursus
Maritimus rangja a Mágusok Klánjában "felsõbbrendû manaörvény" lett.
*feb.
11.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss Missing
felett.
*feb. 11.* Ursus Maritimust legyõzte harcban egy fekete arató.
*feb. 11.* Erhij Mergen pszionikus párviadalban legyõzte Torda Táltost.
*feb. 11.* Erhij Mergen és Ursus Maritimus megküzdöttek egymással, és
Erhij Mergen gyõzött.
*feb. 11.* Erhij Mergen gyõzelmet aratott Miss Missing
felett.
*feb. 11.* Erhij Mergent rajtakapták, ahogy lopni próbált.
*feb.
11.* Erhij Mergen és Vega megküzdöttek egymással, és Erhij Mergen gyõzött.
*feb. 11.* Erhij Mergent rajtakapták, ahogy lopni próbált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]
hu 1 1 1 |
hulladék beállítások |
Hulladék beállítások: A 1. vagy kisebb szintû, nem varázserejû véletlen
tárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. A 1. vagy kisebb szintû,
véletlen varázstárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz. A max.
1 arany értékû káosztárgyakat automatikusan eladod, ha a boltban jársz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 504.]
j 13316 2575 |
tárgy javítása |
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak
hitt a sebesség csatos övét. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen
az ügyesség gyûrûje újra használható.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 484.]
kf 13316 2575 |
bekészíted a 13316. tárgyat |
Felveszed a sebesség csatos övét. Felveszed az ügyesség gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 484.]
ee 224 583 13 12 133 132 |
sok-sok eladás |
Azt a tárgyat nem adhatod el (bizonyos tárgyakkal tilos a kereskedés). Lesétálsz
a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 34 ap,
törpe pikkelyvért (#4) 42 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, sziklarepesz (#13)
5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 68 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás
kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 34 ap, ében nyílpuska (#133) 51
ap, ében láncing (#134) 68 ap, fekete nadrág (#171) 68 ap, ezüst nadrág
(#176) 119 ap, lelakatolt ládikó (#310) 510 ap, vas lemezpáncél (#1001)
146 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 65 ap, könnyû láncing (#1031) 120 ap,
bíbor láncing (#1032) 183 ap, kerek pajzs (#1061) 38 ap, nagy pajzs (#1062)
81 ap, vassisak (#1076) 38 ap, szarvas sisak (#1078) 150 ap, halotti maszk
(#1091) 24 ap, csontmaszk (#1092) 65 ap, díszes fejpánt (#1106) 24 ap,
ezüst fejpánt (#1107) 65 ap, vándorcsizma (#1121) 24 ap, fekete csizma
(#1122) 65 ap, utazóköpeny (#1136) 20 ap, kék köpeny (#1137) 59 ap, díszes
köpeny (#1138) 122 ap, zöld köntös (#1151) 24 ap, átlátszó köntös (#1152)
65 ap, díszes köntös (#1153) 130 ap, könnyû íj (#1271) 38 ap, hosszú íj
(#1272) 81 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 65 ap, csonttõr (#1301) 24 ap,
rövid tõr (#1302) 65 ap, görbekard (#1316) 38 ap, hosszúkard (#1317) 81
ap, barbár lándzsa (#1331) 38 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 81 ap, a tudás
vas lemezpáncélja (#1901) 312 ap, az ügyesség kõamulettje (#2546) 189 ap,
az egészség bõr mellvértje (#2846) 271 ap, az egészség csatos öve (#2966)
185 ap, a mágia könnyû pikkelyvértje (#3266) 230 ap, a gyorsaság csepp
fülbevalója (#3956) 185 ap, a pontosság görbekardja (#4466) 204 ap, a védekezés
görbekardja (#4916) 204 ap, az élet csontamulettje (#5247) 318 ap, a törpék
csepp fülbevalója (#6656) 240 ap, a kobra átlátszó köntöse (#7452) 381
ap, a harcos vándorcsizmája (#7871) 244 ap, a harcos könnyû íja (#8021)
259 ap, az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 432 ap, a tudós könnyû nyílpuskája
(#11636) 285 ap, a lich vándorcsizmája (#11921) 244 ap, a remete díszes
fejpántja (#12356) 244 ap, a mentát kõamulettje (#12896) 244 ap, a szívósság
díszes fejpántja (#14606) 244 ap, a szívósság csepp fülbevalója (#14756)
240 ap, a szellemek malachitgyûrûje (#15177) 381 ap, a szellemek malachit
karkötõje (#15191) 244 ap, a szellemek könnyû nyílpuskája (#15236) 285
ap, a bölcsesség zöld köntöse (#17801) 244 ap, a torony zöld köntöse (#18251)
244 ap, a sebezhetetlenség csontamulettje (#19647) 381 ap, a küzdelem bõr
mellvértje (#20396) 326 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 259 ap, a tökéletesség
sárgaréz nyaklánca (#21881) 363 ap, a tûz halotti maszkja (#22241) 134
ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 112 ap, a jég sárga öve (#22767) 248
ap, a jég ezüst nyaklánca (#22782) 265 ap, az enyészet csillogó fejpántja
(#23158) 432 ap, az enyészet zöld köntöse (#23201) 134 ap, a villám utazóköpenye
(#23636) 130 ap, a méreg kõamulettje (#24146) 134 ap, a méreg csepp fülbevalója
(#24206) 130 ap, a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 175 ap, a regenerálódás
csontamulettje (#24597) 255 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 255 ap, a sün
hosszúkardja (#25167) 271 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406) 134 ap,
a teknõs malachit karkötõje (#25541) 134 ap, a szalamandra szárnyas sisakja
(#25827) 271 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 255 ap, a szalamandra
sárgaréz nyaklánca (#25931) 142 ap, a szalamandra háromszögszimbóluma (#25962)
265 ap, a yeti csepp fülbevalója (#26456) 130 ap, a sav sárgaréz nyaklánca
(#26831) 142 ap, a sav csepp fülbevalója (#26906) 130 ap, az elektromosság
zöld köntöse (#27251) 134 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 134 ap,
a légzés karikaszimbóluma (#27761) 142 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776)
134 ap, az angyalok hosszú íja (#28272) 271 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája
(#28286) 175 ap, az ellenállás csatos öve (#28616) 130 ap, a bûz kerek
pajzsa (#28961) 148 ap, a bûz vándorcsizmája (#29021) 134 ap, a bûz csepp
fülbevalója (#29156) 130 ap, a bûz görbekardja (#29216) 148 ap, a sólyom
utazóköpenye (#29486) 130 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 maszkot 3 aranyért. Eladsz 1 törpe baltát 2
aranyért. Eladsz 6 sziklarepeszt 6 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt
1 hamis arany lapul!
Eladsz 6 harci fejszét 36 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany
lapul!
Eladsz 4 ében nyílpuskát 76 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis
arany lapul!
Eladsz 4 ében tündekardot 48 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis
arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
ee 139 1196 225 1212 1256 19 |
sok-sok eladás |
Eladsz 2 szivárvány karkötõt 102 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5
hamis arany lapul!
Eladsz 1 kõamulettet 7 aranyért. Eladsz 1 óriás fülbevalót 128 aranyért.
Hoppá! A valódi érmék közt 6 hamis arany lapul!
Eladsz 1 háromszögszimbólumot 23 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2
hamis arany lapul!
Eladsz 1 csepp fülbevalót 6 aranyért. Eladsz 1 mandolint 25 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
ee 193 15024 11066 21761 |
sok-sok eladás |
Eladod a füvész köpenyét 25 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis
arany lapul!
Eladod a káosz nagyhatalmú pajzsát 186 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt
9 hamis arany lapul!
Eladod a merénylõ csatos övét 75 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4
hamis arany lapul!
Eladod a tökéletesség kerek pajzsát 115 aranyért. Hoppá! A valódi érmék
közt 6 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 479.]
be 17 1 |
meglátogatod a 17. épületet |
Elhagyod a boltot. Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 474.]
k 247 344 263 257 419 490 |
kaland elvállalása |
(247. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Amikor oldalt fordulsz,
meghûl benned a vér! Ellenfeleid 3 elektraton (#34) [aura: elkt.immunitás:
16.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Összegyûjtve
mágikus energiáit, a rovarsámán elvarázsol egy ellenáll.megtörését. A rovarsámán
elmond egy jégpajzs varázslatot. Az árnyékmester a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Az 1. elektraton
sebzõdik 32 ép-t. A 2.
elektraton
sebzõdik 38 ép-t. A 3. elektraton
39 sebzést kap. Az 1. elektraton
hörögve elterül. A 2. elektraton holtan terül el. A 3. elektraton halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester:
109/0, a rovarsámán: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Szolgáidnak is jut
24%. Viszed, ami mozdítható: 3 elektronit, 23 arany és egy hamis arany.
Az árnyékmester táplálkozik. (+25% jóllakottság.) A rovarsámán eszik. (+16%
jóllakottság.)
Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van.
Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás
próba 10-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz
rajta.
Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Mágikus jégvihar tombol
elõtted, amelyet hatalmas jégelementálok keltenek. Mágiatöréssel, tûzviharral
itt nem mennél semmire! Az egyetlen megoldás, ha át akarsz jutni, hogy
felraksz egy min. 5-ös erõsségû jégpajzsot! Elmormolsz egy jégpajzs varázslatot.
Ahogy végigfutsz, érzed a dermesztõ hideget, de fagyási sérülést nem szenvedsz
el. (-5 vp.)
A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Remélhetõleg nem lesz
probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre:
sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Három út vezet innét tovább. Az elsõ járat felett nagy sárkányfogak vannak,
a második fölött hegyes cseppkövek, a harmadik felett semmi.
[Csapdaészlelés
próba 7-es küszöbre: sikeres] Közelebbrõl megvizsgálod a járatokat, és
azt látod, hogy egyedül a sárkányfogast nem védi csapda, tehát ezen mész
tovább.
Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva!
Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz,
hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Klikk!
Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 59 arany és egy hosszú
íj.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 2 képességpont.
(344. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást. Furcsa, kellemetlen szagot érzel.
Rossz elõérzeted van... Na mindegy, ha már itt vagy, megpróbálsz lemászni!
Körültekintõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 11-es küszöbre:
sikeres] Puhán landolsz a dohos levegõjû barlangban.
Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia.
(263. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban
levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére
több hely van. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt
reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 szárazföldi uborka (#97) [aura:
regeneráció: 10.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy esszenciaelnyelés!
(-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy tûzgolyót.
Az 1. szárazföldi uborka
sebzõdik 33 ép-t. A 2. szárazföldi uborkát védi
rezisztanciája. Összegyûjtve mágikus energiáit, a rovarsámán elvarázsol
egy ellenáll.megtörését. Magában motyogva, a rovarsámán létrehoz egy jégpajzsot.
A 2. szárazföldi uborka máris elõtted terem! Az 1. szárazföldi uborka az
árnyékmestert rohamozza. A 2. szárazföldi uborka téged támad. Harapni próbál
fogával. Mellé! Az 1. szárazföldi uborka az árnyékmestert támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy méregfelhõt.
(-10 vp.) Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
elektromos kéz! Az 1. szárazföldi uborka
sebzõdik 19 ép-t. A 2. szárazföldi
uborka
sebzõdik 19 ép-t. A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy elbájolás! Az 1. szárazföldi uborka csatlakozik a rovarsámán oldalához.
Ellenállsz a varázslatnak. Az árnyékmester
sebzõdik 24 ép-t a méregfelhõtõl.
A rovarsámán
43 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az 1. szárazföldi uborkát
védi rezisztanciája. A 2. szárazföldi uborka
sebzõdik 34 ép-t a méregfelhõtõl.
Az 1. szárazföldi uborka a 2. szárazföldi uborkát támadja. A 2. szárazföldi
uborka rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. El
sem talált, haha. A 2. szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 3. KÖR ***
25 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A rovarsámán
43 sebzést
kap a méregfelhõtõl. Az árnyékmester ellenáll a varázslatnak. Az 1. szárazföldi
uborka
32 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 2. szárazföldi uborka
35 sebzést
kap a méregfelhõtõl. A rovarsámán holtan terül el. Megtámadod a 2. szárazföldi
uborkát. Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). A bõrén levõ
tüskék felsértenek
(-2 ép) Mérget juttatsz belé. Elõrehajolva harapni próbálsz.
(24 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz
el (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy
képességpontot. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. Ez mellément. Illatozol
(23 sebzés). A 2. szárazföldi uborka kileheli lelkét. Regenerálsz (+13
ép)
[A csatában összesen 272 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 71/25,
a rovarsámán: 0/86.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak 21% jut.
(Feltételes gyógyítás:)
fehér gyógyitalt használsz gyógyításra. Gyógyulsz 16 életpontot.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha
tovább akarsz jutni! Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül
próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy óriáspók
(#89) [aura: imm.mérg.gázra: 5.].
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés.
(-6 vp.) Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Az óriáspók
36 ép-t sebzõdik. Az óriáspók máris elõtted terem! Az óriáspók rád veti
magát. Harapni próbál.
(12 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz
(-24% támadás). Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. Az óriáspók
38 ép-t
sebzõdik. (-5 vp.) Az árnyékmester az óriáspókot támadja. Az óriáspók téged
támad. Csáprágójával agresszívan harap.
(15 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg
gyengít. Gyengülsz (-24% támadás). Regenerálsz (+13 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az óriáspók
13 ép-t
sebzõdik. Gyógyulsz 2 életpontot. (-4 vp.) Az óriáspók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 36/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+18%). Szolgáidnak 18% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 33 arany és 2 hamis
arany. Szívesen bekapnál valamit. Tömni kezded magadba a finomságokat.
(+18% jóllakottság.)
Osonsz elõre, minden sarokba belesve.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre:
sikeres] Furcsa repedéseket pillantasz meg a földön. Hiszen ez csapda!
Még jó, hogy nem léptél bele!
Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van.
Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 8-as
küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 79 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 2 képességpont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, rovarsámán újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(257. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet,
ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút!
Lefelé mászol.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] A végén egy nagyot
ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
2 lidércláng (#85) [aura: elektr.lehelet: 13.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot.
Az 1. lidércláng
sebzõdik 24 ép-t. A 2. lidércláng rezisztálja. Az 1. lidércláng
holtan terül el. A rovarsámán elõhív egy ellenáll.megtörése varázslatot.
A rovarsámán elmond egy jégpajzs varázslatot. A 2. lidércláng közelebb
jön, hogy támadhasson. A 2. lidércláng rád támad. A 2. lidércláng villámokat
köp feléd.
(19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. lidérclángot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(10 ép-t sebeztél). Az árnyékmester a 2. lidérclángot
támadja. A 2. lidércláng rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal,
és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(20 ép-t sebzõdtél). A rovarsámán
a 2. lidérclángot támadja. Regenerálsz (+13 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A 2. lidércláng
sebzõdik 13 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t.
(-4 vp.) A 2. lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 24/0,
a rovarsámán: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak 27% jut. Viszed, ami mozdítható:
egy õskõ.
Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(419. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz
egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson.
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû
feladat! Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához
látsz.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz,
míg végül sikerül a zárat kinyitni.
A levegõ hirtelen lehûl. Egy óriási, gömb belsejû teremben találod magad,
a falon mindenhol a csillagos ég látszik. Bámulatos! Megpróbálsz szinkronba
kerülni a mágikus hellyel.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] Sikerül!
Egy extradimenzionális zsebben vagy, a létsíkok közti szeletek egyikében.
A mágia szálait óvatosan követve, lassan megtalálod a kiutat. Ez az! Újra
a hegyben találod magad, de egy újabb szobában.
Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva!
Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 8-as
küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló!
Átlépsz a nyitott ajtón.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled
egy savelementál (#147).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A
rovarsámán elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat
után a rovarsámán létrehoz egy jégpajzs varázslatot. Az árnyékmester rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A savelementál
36 sebzést
kap. A savelementál közelebb jön, hogy támadhasson. A savelementál rád
veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(13 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a savelementált. Lesújtasz bal csápoddal.
(22 ép-t
sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+12%). Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal.
(1 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+12%). Fantasztikus illatod hat rá
(6 sebzés).
A rovarsámán a savelementált támadja. Az árnyékmester a savelementált támadja.
A savelementál rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp
feléd.
(13 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+13 ép)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A savelementál
13 sebzést kap. (-4 vp.) A savelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 58/0,
a rovarsámán: 14/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak 20% jut. Viszed, ami mozdítható:
41 arany és 3 hamis arany.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 48 arany és 7 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 20% lélekenergia.
(490. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé
eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Többszörösen biztosítva
magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz
a sziklaperemre.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid
2 tüskés hólyag (#96) [aura: 1-es méretû 7-es szintû bal csáp, 8-as paraliz.méreg.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy elektromos
kezet. Az 1. tüskés hólyag
9 ép-t sebzõdik. A 2. tüskés hólyag
9 sebzést
kap. Magában motyogva, a rovarsámán létrehoz egy ellenáll.megtörését. A
rovarsámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégpajzsot. Az 1.
tüskés hólyag rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Félrehajoltál.
Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. Elkerülted. Rád vág bal csápjával.
El sem talált, haha. Tekergetve suhint jobb csápjával. Mellé! A 2. tüskés
hólyag az árnyékmestert támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy méregfelhõt. (-10 vp.) Az árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy elektromos kéz. Az 1. tüskés hólyag
9 sebzést kap. A 2. tüskés
hólyag
9 sebzést kap. A rovarsámán ellõ egy elbájolás varázslatot. Az 1.
tüskés hólyag csatlakozik a rovarsámán oldalához.
23 életpontnyit sebzõdsz
a méregfelhõtõl. Az árnyékmester rezisztálja. A rovarsámán
41 sebzést kap
a méregfelhõtõl. Az 1. tüskés hólyag
25 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl.
A 2. tüskés hólyag
sebzõdik 29 ép-t a méregfelhõtõl. Az 1. tüskés hólyag
a 2. tüskés hólyagot támadja. A 2. tüskés hólyag az árnyékmestert támadja.
Az árnyékmester megtántorodik. Regenerálsz (+13 ép)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A 2. tüskés hólyag
13 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t.
(-4 vp.) A 2. tüskés hólyag kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban.
6 életpontnyit sebzõdsz. Az árnyékmester
11 sebzést kap. A rovarsámán
sebzõdik
13 ép-t. Az 1. tüskés hólyag
12 ép-t sebzõdik. Az 1. tüskés hólyag holtan
terül el. A következõ pillanatban felrobban!
Sebzõdsz 8 ép-t. Az árnyékmester
12 sebzést kap. A rovarsámán
sebzõdik 8 ép-t.
24 életpontnyit sebzõdsz
a méregfelhõtõl. Az árnyékmestert védi rezisztanciája. A rovarsámán
43
sebzést kap a méregfelhõtõl. A rovarsámán holtan terül el. Regenerálsz
(+13 ép)
[A csatában összesen 151 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 36/29,
a rovarsámán: 0/105.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+28%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 28% jut.
(Feltételes gyógyítás:)
fehér gyógyitallal kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 25 ép-t.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, rovarsámán újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
[161 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges
aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak.
Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja
el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat.
Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai
a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva
áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen.
(428. kaland,
összköltsége 10 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
sötét mák
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas
torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy szárazföldi uborka
(#97) [aura: tüskés bõr: 2.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés
varázslatot. (-6 vp.) Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tûzgolyó! A szárazföldi uborka
37 sebzést kap. A rovarsámán elmormol
egy ellenáll.megtörése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a rovarsámán
elvarázsol egy jégpajzsot. A szárazföldi uborka feléd rohan. A szárazföldi
uborka téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Nem talált. A szárazföldi
uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(10 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-2 ép) Megmérgezted. A fogaiddal támadsz.
(21 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz
el (+12%). Rávágsz jobb csápoddal.
(1 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+12%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Illatodat döbbenten szippantja
be
(22 sebzés). A rovarsámán a szárazföldi uborkát támadja. Az árnyékmester
a szárazföldi uborkát támadja. A szárazföldi uborka halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 50/1,
a rovarsámán: 18/2.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak is jut 10%. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami egy xenópete.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz.
Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat
egy lény. Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor
egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy
furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz
semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol
az egyik oszlopon. No majd késõbb...
(338. kaland, összköltsége 10 TVP.)
Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled
egy lidércláng (#85).
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése.
Összegyûjtve mágikus energiáit, a rovarsámán elvarázsol egy jégpajzsot.
Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. A lidércláng ellenáll
a varázslatnak. A lidércláng feléd rohan. A lidércláng rád veti magát.
A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+13 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a lidérclángot. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(9 ép-t sebeztél). Az árnyékmester a lidérclángot támadja. A
lidércláng rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok
kezdenek szikrázni feléd.
(18 ép-t sebzõdtél). A rovarsámán a lidérclángot
támadja. A lidércláng hörögve elterül. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 0/0,
a rovarsámán: 18/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak is jut 12%. Elrakod a zsákmányt,
ami 30 arany és 2 hamis arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A vadászhírek jó fogást
ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Ahogy leérsz, küzdõállást
veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött.
Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid egy gonosz banya
(#93) [aura: bûz: 255.] és egy vérfarkas (#94) [aura: mágia: 7.].
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Heves
kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy tûzgolyót. A gonosz
banya
13 ép-t sebzõdik. A vérfarkas
sebzõdik 42 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat
után a rovarsámán létrehoz egy ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán
varázshatalma segítségével elmond egy jégpajzsot. A gonosz banya rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy átok. Megátkoztak! A vérfarkas feléd
rohan. A vérfarkas téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Elhibázta.
Regenerálsz (+10 ép) A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
tûzgolyót. A gonosz banya
19 sebzést kap. A rovarsámán mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy elbájolást. A gonosz banya csatlakozik a rovarsámán oldalához.
Magában motyogva, a gonosz banya létrehoz egy mérges csípést. A vérfarkas
elkerülte a varázslatot. Támadod a vérfarkast. Meglóbálva zúzol bal csápoddal.
(18 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni.
(36 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+12%). Rávágsz jobb csápoddal. Mellé! Illatod elkábítja
(23
sebzés). A vérfarkas halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 74/0,
a rovarsámán: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+28%). Szolgáidnak 28% jut. Az árnyékmester
zabál. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy tündöklõen szép kristálypalota
bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva
meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni
a belsejében.
(459. kaland, összköltsége 5 TVP.) Útközben észreveszel egy
ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez.
Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen
kisilabizálod: 96. Szenzációs hír röppen fel: repülõ alakváltót lát valaki!
A hírt hamarosan megerõsítik. A különleges képességgel bíró ifjú bár birtokol
némi mutáns örökséget, túlélte a ragályt, és képes volt megtörni a régi
hiedelmet, miszerint az alakváltók a világégéssel együtt végleg elvesztették
képességüket.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Nocsak, mit találtál!
1
csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt,
hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Furcsa csontokat találsz - csökevényes
végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli,
hihetetlen dolog számodra. (+1 õsi relikvia.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Nocsak, mit találtál!
1
elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával,
hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Nini, mi van itt: egy régi fegyver
markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok?
Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+1 õsi relikvia.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. A falon, ami mellett elmész, szûk repedés húzódik meg. Beleszagolsz.
Friss légáramlat jön lentrõl! Valami van odalent. És a repedés egy helyen
nem annyira szûk, talán keresztül tudnád préselni magadat, és le tudnál
mászni... Hát, egy kicsit veszélyesnek tûnik.
(299. kaland, összköltsége
10 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1
sötét mák ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod
a régészkedést. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy árnyékmester
(#71) [aura: hidegimmunitás: 15.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Az 1. árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. A 2. árnyékmester
sebzõdik 30 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette a rovarsámán elmormol egy
ellenáll.megtörését. A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy jégpajzs. A 2. árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot.
8 ép-t
sebzõdtél. Az 1. árnyékmester: a varázslatnak nincs hatása. A rovarsámán
19 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Megcélzod a 2. árnyékmestert a halál fekete íjával, és lõsz.
(3 lövéstõl 104 ép-t sebzõdött.) A 2. árnyékmester kileheli lelkét.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. árnyékmester: 30/0,
a rovarsámán: 0/19.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak is jut 10%. A rovarsámán
zabál. (+21% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál?
Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi
darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz,
de nem tudod elolvasni. (+3 õsi relikvia.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
z 166 20 |
zenélsz 166. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta.
Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják
néhányan az ütemet. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját.
Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés.
(+38 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (visszakaptál
73 varázspontot.) Ahogy megvizsgálod a kirakott kalapot, egy tárgyat is
találsz benne - egy hõsiesség itala!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Barlangokat keresel, amelyeken
a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Rábukkansz egy elnéptelenedett
földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt.
A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést
tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt...
(246. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó
barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Csapda után kutatsz. Semmi! Átléped a küszöböt.
Aludni látszik a lakó,
Big Bad Voodoo Daddy, egy átható tekintetû, derékig
érõ rasta fürtjeit copfba fogva viselõ férfi. [aura: 5-ös jégpajzs.] A
Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. Felszerelése:
a gyorsaság gyûrûje, az entek malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, a gólem
könnyû láncinge, zangrozi csizma, a gólem sárgaréz nyaklánca, a kígyó zöld
köntöse, ozin fülkarika, a hatalom rubinja, a majom nagy pajzsa, a természet
bronz amulettje, az Örökkévalóság Rubinja, a kobra sárga öve, a puhányság
köve, szent templomi maszk, a gólem keresztszimbóluma, a bénaság fülbevalója,
az entek nehéz nyílpuskája, a sólyom díszes karkötõje. Elpakolsz 2 elfu
mohát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Természetes, hogy az áldozat
kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+10% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település
egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Találomra
kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot,
nehogy csapdába lépj. Megnyugszol, itt nincs semmi. Megindulsz befelé.
Aludni látszik a lakó,
Jordi, egy átható tekintetû, megfontolt férfi. [aura:
vezetõkészség: 6.] A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. Felszerelése:
az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, vándorcsizma, a mágia karikaszimbóluma,
a Tél aranylánca, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, Rogan
karkötõje, Enyészmester, a mágia nyílpuskája, a sün utazóköpenye, Vlagyimir
gyûrûje, szárnyas sisak, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca. Elteszel 2
elfu mohát, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Természetes, hogy
az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén,
és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Egy óriási barlangnyílás tátong
elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival.
Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre
felébred benned a kíváncsiság.
(352. kaland, összköltsége 10 TVP.) Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
elonotichlant. Pillanatnyi
habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e
csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Belépsz.
Aludni látszik a lakó,
Mad Poison, egy vézna testét méregzöld rongyokba
bugyoláló, gyakran eszelõsen felkacagó férfi. [aura: 4-es villámpajzs.]
A Bárdok klánjának színész rangú tagja. Viselt tárgyai: a bûz díszes fejpántja,
Rogan karkötõje, szivárványkristály, a regenerálódás díszes karkötõje,
a harcmûvész amulettje, a kalmár nyaklánca, kék gömb, a regenerálódás könnyû
íja, a lich karikaszimbóluma, ozin fülkarika, a káosz irtózatos fülbevalója,
görényfarok, a káosz elsõ csizmája, a tökéletesség bronz mellvértje, a
titán hosszúkardja, az erõ kerek pajzsa, a mágus átlátszó köntöse. Elteszel
1 velparajt, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát
is loptál magadnak. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Olyan
lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást.
Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ
tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt
lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes!
(267. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Útközben észreveszel egy
rémcserjét. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy
alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Haha, milyen nevetséges csapdát
találtál! Kikerülöd.
Aludni látszik a lakó,
Fadrosz Askari, egy telhetetlen hullazabáló férfi.
[aura: 3-as szélpajzs.] A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja.
Felszerelése: a nyomkeresés fejpántja, khaldoran öv, a mentát ónixgyûrûje,
a füvész köpenye, a kalmár nyaklánca, nagy pajzs, a gepárd csontamulettje,
a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ezüstmedál, kék gömb, a tudás gyûrûje,
ozin fülkarika, az entek barbár lándzsája, a bûz csizmája, a mágus görbekardja,
a mágia smaragdja. Csendben elteszel 2 elfu mohát. Még mindig nem ébredt
fel! Gyorsan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is
lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Rövid
túra után lakott barlangok közé érsz. Mintha csak virágot szednél, úgy
gyûjtesz útközben 1
mitulen füvet. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz,
nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. A kutatásod eredménytelen.
Magabiztosan elõrelépsz.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Nadix, egy sötét tekintetü,
rövid haju, sunyi férfi. [aura: 11-es méretû 5-ös szintû fog.] A Tolvajok
klánjának segédtolvaj rangú tagja. Felszerelése: díszes karkötõ, kristályamulett,
az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje,
a természet köpenye, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, a védekezés csepp
fülbevalója. Zsebre raksz 1 rémcserjét. Még mindig alszik! Kisuhansz a
barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni!
(+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 154.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó
ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Egy óriási barlangnyílás
tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival.
Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre
felébred benned a kíváncsiság.
(330. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nocsak,
mit találtál! 1
ragálygomba ! Óvatosan begyûjtöd. Nini, ez a barlang pont
jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Megkönnyebbülsz,
nincs semmi. Belépsz.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Púpos Peppino, egy apró termetû,
érdes hanggal megáldott, olasz informátor férfi. A Mutánsok klánjának fatty
rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála:
a gladiátor csizmája, bronzmedál, ében láncing, az egyensúly gyûrûje, a
sün csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, a sas zöld köntöse, a nyomkeresés
fejpántja, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan
karkötõje, a titán sárgaréz nyaklánca, a Tél aranylánca. Zsebre raksz 57
aranyat. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne
elég, némi kaját is sikerült csórni! (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2
liánvirágot. Találtál
egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent
lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Szerencsére, nincs. Megindulsz
elõre.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Hüyén a Hiéna, egy magas, foltos
bõrû, nyáladzó, rettenetesen bûzölgõ és állandóan kacagó férfi. [aura:
9-es méretû 9-es szintû bal csáp.] A Halhatatlanok klánjának sekrestyés
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a kalmár nyaklánca, bronzmedál,
vörös karkötõ, szivárvány karkötõ, ezüst nadrág, a bûz lovagi lemezpáncélja.
Zsebre raksz 2 sárkányvirágot. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból.
Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit.
(+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz
megfelelõ ellenfelet... Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak
elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod.
Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod.
(478. kaland,
összköltsége 5 TVP.) Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik
nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól.
Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Nem találsz semmit.
Benyomulsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Ravashack, egy méltóságteljes
megjelenésû, csillogó, fekete bõrû, hófehér hajú férfi. [aura: 4-es elektromos
kéz.] A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. A következõket látod nála:
a kalmár nyaklánca, Enyészmester, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, az
élet köpenye, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma,
kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a tudós vándorcsizmája,
a bûz könnyû nyílpuskája, ozin fülkarika, az entek könnyû láncinge, a sas
ónix karkötõje, szivárványkristály, a természet halotti maszkja, zsugorító
gyûrû. Zsebre raksz 1 elfu mohát. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból.
Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Elhaladsz
néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek
- de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Észreveszel
1
elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Semmi veszély!
Belépsz.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Sün, egy
férfi vagyok. Kezdeti végtagom egy jobb mancs. Nevem: Sün férfi. [aura:
kereskedelem: 7.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Kiválasztottak
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a Kõ Kardja, a teknõs bíbor láncinge,
szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség csepp fülbevalója,
a tudás zafírja, az elektromosság malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje,
a védekezés sárga öve, a villám díszes fejpántja, ozin fülkarika, az entek
zöld köntöse, a majom görbekardja, az ellenállás karikaszimbóluma, spanyolcsizma.
Zsebre raksz 1 velparajt. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. És
még némi ennivalót is loptál! (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Útközben észreveszel
egy
elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy
kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. A kutatásod eredménytelen.
Megindulsz befelé.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Mendax Mystagogus, egy iszonyatos
bûnei miatt az alsóbb szintekre taszított férfi. [aura: gyógynövények:
6.] A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Bölcsek
Köre szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: suhanó csizma, az
egyensúly gyûrûje, Örökkévalóság Gyémántja, szivárvány karkötõ, kerek pajzs,
Rogan karkötõje, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, khaldoran
öv, a harcos malachit karkötõje, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca, a pontosság
malachitgyûrûje, a tudás zöld köntöse, a mentát harci íja, óriás fülbevaló,
görényfarok, a szívósság fekete láncinge, szent templomi maszk, Ödlerk
nyakörv, a puhányság köve, a bénaság fülbevalója. Csendben elteszel 1 sárkányvirágot.
Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég,
némi kaját is sikerült csórni! (+7% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt
xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel
szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy
xenomorf embrió (#417) és egy xenó lárva (#416) [aura: egészség: 9.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. A xenomorf embrió
39 sebzést kap. A xenó lárva
sebzõdik 46 ép-t. A rovarsámán elmond egy
ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy jégpajzs. A xenomorf embrió máris elõtted terem! A xenó
lárva elindul az árnyékmester felé. A xenomorf embrió rád támad. Állkapcsát
csattogtatva, harapásra készül fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. A
xenó lárva az árnyékmestert támadja.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy méregfelhõt. (-10 vp.)
Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy elektromos kéz
varázslatot. A xenomorf embrió
sebzõdik 18 ép-t. A xenó lárva
sebzõdik
19 ép-t. A xenó lárva halálos sebet kapva a földre zuhan.
19 életpontnyit
sebzõdsz a méregfelhõtõl. Az árnyékmester
24 sebzést kap a méregfelhõtõl.
A rovarsámán
sebzõdik 36 ép-t a méregfelhõtõl. A xenomorf embrió
27 ép-t
sebzõdik a méregfelhõtõl. Az árnyékmester holtan terül el. A rovarsámán
a xenomorf embriót támadja. A xenomorf embrió holtan terül el. Regenerálsz
(+13 ép)
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 122/25,
a rovarsámán: 30/41.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+23%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 23%. Fényes gyõzelmed
után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. A kör során összesen 893
sebzést okoztál, és 251 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 129 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
527 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Lizzy Marianetta, egy majd 2 méter magas, zöld hajú, piros
szemû kék ruhás nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez a 210. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (16) / 2.68 |
[2] IQ: |
11 (19) / 7.81 |
[3] ügyesség: |
11 (20) / 0.60 |
[4] egészség: |
10 (11) / 1.16 |
[5] mágia: |
10 (14) / 6.37 |
[6] gyorsaság: |
24 (29) / 3.41 |
[9] Méret/ép: |
115 (124) / 118 |
Min. méret: |
108 |
Barlangméret: |
137 |
|
|
Varázspont: |
147 / 98 |
Képességpont: |
434 / 5% |
Hõsi pont: |
726 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
34% |
Galetki erõ: |
925 / 282 |
Hírnév : |
2617 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
16 / 16 |
|
|
Galetki csaták: |
178 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
123 (0) |
Torzsz. csaták: |
1771 (11) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1704 (11) |
Leölt torzszülött: |
2601 (16) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
60 (0) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: tolvaj (33)
Speciális
képességeid:
+5 lopás, +5 lopakodás, +5 csapdaészlelés, +5 mászás. 11%
dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Látogass el a klánépületbe úgy, hogy pontosan 100
különbözõ fajta tárgyad van. Feneketlen zsák nem lehet a birtokodban.
2.) Ölj öt pusztító szójert! [számláló: 4] 3.) Használd a kineport varázslatot
legalább 5 alkalommal! [számláló: 1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
8 (13) / 4.92 |
[15] regeneráció: |
24 (26) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
9 / 0.80 |
[19] hidegimmunitás: |
8 (10) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
9 / 0.60 |
[21] elkt.immunitás: |
1 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
13 / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
7 / 0 |
[24] rezisztencia: |
20 / 2 |
[25] illat: |
16 (20) / 0 |
[26] lõfegyver: |
21 (27) / 11.64 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
12 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
10 (15) / 9.13 |
[47] zárnyitás: |
9 / 0.47 |
[48] mászás: |
9 (14) / 5.36 |
[49] rugalmasság: |
10 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 / 1.88 |
[51] transzformáció: |
6 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
9 (15) / 6.49 |
[53] ékszerészet: |
6 (8) / 0.15 |
[54] kereskedelem: |
9 / 5.80 |
[55] szívósság: |
24 / 1.78 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.69 |
[57] gyógynövények: |
14 / 12.34 |
[58] nyomkeresés: |
12 / 0.76 |
[59] vezetõkészség: |
9 / 1.54 |
[62] lopás: |
11 (18) / 10.89 |
[63] éberség: |
5 / 0.25 |
[64] átokszórás: |
8 / 2.35 |
[65] álcázás: |
24 / 0.57 |
[66] lopakodás: |
6 (11) / 1.15 |
[67] régészet: |
18 / 9.92 |
[68] zene: |
10 / 1.22 |
[69] tanulás: |
10 / 7.70 |
[70] idézés: |
11 / 1.36 |
[71] javítás: |
11 / 10.05 |
[73] felderítés: |
9 / 6.48 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal csáp |
[100] méret: |
10 / 0 |
[101] szakért.: |
14 / 11.66 |
[102] sebzõ méreg: |
20
/ 0 |
|
fog |
[103] méret: |
11 / 0 |
[104] szakért.: |
14 / 0.76 |
[105] energiaszívás: |
24
/ 0 |
|
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 5.14 |
[108] energiaszívás: |
24
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[32] animáció: |
12 / 0 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[42] csendvarázs: |
1 / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
10 / 0 |
[10] energiatüske: |
5 / 0.18 |
[160] esszenciaelnyelés: |
21 / 20.46 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
9 / 8.49 |
[31] féreg érintése: |
1 / 0 |
[40] gigaököl: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
12 / 1.47 |
[13] jégcsóva: |
12 / 6.58 |
[15] jégpajzs: |
5 / 1.14 |
[163] kineport: |
8 / 0.24 |
[154] kisebb erõpajzs: |
12 / 4.64 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 / 9.58 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.36 |
[294] kristályfókuszálás: |
1 / 0 |
[158] láth. észlelése: |
1 / 0 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[35] mágiatörés: |
10 / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
1 / 0 |
[34] méregfelhõ: |
20 / 3.40 |
[28] óriáserõ: |
14 / 1.59 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[161] sebezhetetlenség: |
1 / 0 |
[30] sorvasztás: |
4 / 0.06 |
[16] tûzpajzs: |
1 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (40%): |
13 jégcsó |
55 |
34 méreg |
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (120%): |
28 óriáse |
29 életsz |
13 jégcsó |
17 gránit |
15 jégpaj |
34 méreg |
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] árnyékmester |
66/0 |
181% |
198% |
11 / 7.75 |
ájult |
[2] rovarsámán |
70/8 |
193% |
200% |
9 / 5.81 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 50.
|
2: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki. |
3: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 80. |
4: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 100%. Prioritás:
70. |
5: Lõfegyver használata ha ellf. 200. képessége 0 v. több. Prioritás:
100. |
6: Lõfegyver használata ha ellenfeled #23. Prioritás: 100. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 0 61 50 27;
VI erõ:233% ép:20%;
PV 6;
PSZ 65 55 57 46 66 73;
BA 4090 6503 8792 3247;
L 50 8 35 34 33 32;
I
25 3 30;
HU 1 1 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3579 12026 1; VG 2091 12026 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #428 (210. forduló), #338 (210. forduló), #459
(210. forduló), #299 (210. forduló), #246 (210. forduló), #352 (210.
forduló), #411 (209. forduló), #267 (210. forduló), #330 (210. forduló),
#478 (210. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 8354. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Gommarion. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a káosz lordjának sisakja (#17289) |
|
1 a mágia lovagi lemezpáncélja
(#3252) |
* |
1 a mágus fekete csizmája (#10122) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a sebesség csatos öve (#13316)
|
* |
1 a sólyom díszes pikkelyvértje (#29367) |
* |
1 a sólyom köntöse (#29500) |
|
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
* |
1 platina nadrág (#186) |
|
7 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 Xantin bõröve
(#169) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bûz malachit karkötõje (#29141) |
* |
1 a gladiátor ezüst nyaklánca
(#6132) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a lich márványgyûrûje (#12026) |
* |
1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531)
|
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957) |
* |
1 a túlélés díszes karkötõje
(#21492) |
|
1 ametiszt szkarabeusz (#163) |
|
12173 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az ügyesség
gyûrûje (#2575) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1100 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
1909 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143)
|
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
3 roxati üvegszem
(#580) |
|
5 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
6 arany tóken (#764) |
|
8 aranydukát (#437) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226)
|
|
7 ezüst tóken (#763) |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 Fortuna kiskorsója
(#521) |
|
4 furulya (#167) |
|
1 gyémánt tókenszilánk (#767) |
|
1 hebrencs csapda
(#582) |
|
2 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
2 kötél (#128) |
|
2 Krugrog mama terítõje
(#517) |
|
3 lant (#166) |
|
1 molitár dob (#168) |
|
2 Morgan kristálya (#525) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a halál fekete íja (#140) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 hosszú íj
(#1272) |
|
1 tüskés tõr (#583) |
Varázsitalok és füvek |
|
6 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
101 csótányláb
(#25) |
|
170 elfu moha (#33) |
|
106 elonotichlan (#31) |
|
24 fehér gyógyital (#50)
|
|
116 gyilkos boróka (#27) |
|
23 hatalom kék itala (#58) |
|
77 hónakkupók
(#30) |
|
7 hõsiesség itala (#52) |
|
3 kalmárok itala (#66) |
|
3 kihívás itala
(#68) |
|
34 liánvirág (#24) |
|
121 mátekel gomba (#21) |
|
14 méregellenállás itala
(#51) |
|
139 mézfû (#29) |
|
110 mitulen fû (#20) |
|
10 óriásnövés itala (#60)
|
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
|
119 ragálygomba (#26) |
|
134 rémcserje (#34)
|
|
137 sárkányvirág (#32) |
|
131 sötét mák (#23) |
|
116 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
7 védelem itala (#59) |
|
180 velparaj (#35)
|
|
3 winropu moha (#22) |
|
2 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
57 barna manakõ (#149) |
|
4 duzzadt xenópete (#479) |
|
104 ekinda haj
(#147) |
|
60 elektronit (#141) |
|
43 húsevõ bibe (#151) |
|
5 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
13 lemúr hártya (#161) |
|
50 mandibula (#157) |
|
19 molad púp (#16) |
|
24 molitár háj (#165) |
|
5 nohnetár gumó (#212) |
|
32 nordkristály (#146)
|
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
1012 õsi relikvia (#17) |
|
56 pirgamit (#152)
|
|
2 smaragd esszencia (#229) |
|
8 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenópete
(#278) |
|
10 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már
nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1149 arany (#1), 7 drágakõ (#2),
1 hosszú íj (#1272), 2 ragálygomba (#26), 1 csótányláb (#25), 2 sötét
mák (#23), 1 mitulen fû (#20), 1 õskõ (#8), 2 velparaj (#35), 50 hamis
arany (#809), 2 rémcserje (#34), 3 elektronit (#141), 5 õsi relikvia
(#17), 2 liánvirág (#24), 1 a sebesség csatos öve (#13316), 1 az ügyesség
gyûrûje (#2575), 2 elonotichlan (#31), 1 hõsiesség itala (#52), 3 sárkányvirág
(#32), 9 elfu moha (#33).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480), 2
fehér gyógyital (#50), 2 szivárvány karkötõ (#139), 1 kõamulett (#1196),
1 maszk (#1090), 1 a füvész köpenye (#193), 1 a káosz nagyhatalmú pajzsa
(#15024), 1 a merénylõ csatos öve (#11066), 1 a tökéletesség kerek pajzsa
(#21761), 4 ében nyílpuska (#133), 1 mandolin (#19), 1 csepp fülbevaló
(#1256), 4 ében tündekard (#132), 6 sziklarepesz (#13), 1 háromszögszimbólum
(#1212), 1 törpe balta (#224), 6 harci fejsze (#12), 1 óriás fülbevaló
(#225).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |