Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A kincskeresés itala
Küldd el képeslapként!
Minden valamirevaló, kalandozókedvű galetki gyakran kortyol ebből a varázslatos szerből. A csodás itóka hatására ugyanis sokkal nagyobb mennyiségű, és hatalmasabb erejű varázstárgyakat és egyéb kincseket talál még az is, aki egyébként semmit nem ért a kincskereséshez!
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-28 15:17:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-28 15:17:46 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-28 15:17:53 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8351-97

Karakterszám: 8351 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 97 Játékhét: 532
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 1364
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. már. 20. 21h:24'
A következõ fordulód táplálható: 2024. már. 21.

E-mail!

MAGIC HORSE KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 1. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 1. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 1. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 2. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 2. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7231.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 18.* Törött Nyíl és Mázli megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött. *már. 19.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *már. 19.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Jószerencse felett. *már. 19.* Törött Nyíl elsõként ért el 56-os kereskedelem tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 19.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Mázli felett. *már. 20.* Törött Nyíl és Mázli megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött. *már. 20.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Jószerencse felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

sza 2 5 2 5 db 2 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 5 drágakövet. Quwarg katona morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

e 30 élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]

ep 31 50 16 építed a 31. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tüskés bõr tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a kutatólaboratórium felhúzását. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 69 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 43 TVP-nyit kell dolgoznod. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

t 5 10 5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Apró varázstrükköket gyakorolsz: megpróbálsz tárgyakat elmozdítani anélkül, hogy hozzájuk érnél, vagy a pillantásoddal lángra lobbantani egy apró bõrdarabot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 146.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

e 9 100 élelemszerzés
Szerencsésebb és sikeresebb galetki vadászok barlangjait takarítod, cserébe részt kapsz a zsákmányból, hogy megetethesd a szolgáidat. Az egyik galetki röhögve kérdezi: miért nem hagyod elpusztulni a szolgákat, majd kerítesz másikat? Csak integetsz fejeddel. Sáskaharcos jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Quwarg katona jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Thor a Káosz Papja, egy fekete köpenybe burkolt zömök, de feltünõen izmos férfi. A Tisztogatók klánjának sötét ölõ rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a Kõ Kardja, cseppkõ gyûrû, a sebesség csontamulettje, a harcmûvész kerek pajzsa, org.lázadás emlékérme, a sebesség márványgyûrûje, arany lárvaköpeny, a tökéletesség fekete csizmája, Örökkévalóság Zafírja, Sakál kõamulettje, a gyorsaság keresztszimbóluma, kék gömb, a pontosság malachit karkötõje, Rogan karkötõje, a káosz bíbor íja, a sebesség csatos öve, ozin fülkarika, a teknõs márványgyûrûje, a háború köve, a tökéletesség bõr mellvértje, a kígyó aranyozott fülbevalója, aréna arany érme, a túlélés vörös maszkja. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Dühösen kiabálja vissza: "Örök vesztes vagy, apafej." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" Dühösen kiabálja vissza: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Jól odamondasz neki: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." Dühösen kiabálja vissza: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" A következõvel folytatod: "Amikor megszülettél egy orgling kutya és egy szõrös vikunya fattyaként, senki sem tudta, hogy dögevõként fogsz felnõni." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Thor a Káosz Papja csak tátog válasz helyett. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+34% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

vv 154 157 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+10% védekezés.) (-7 vp.)
[V 157 0 0:] Elmondasz egy láthatatlanság varázslatot. (-13 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Egy igazi ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát! Ez a vastag, pórusos törzsû óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik kivágták a kiválóan használható anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány nyilvánvalóan évtizedek óta itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága kész labirintust alkot. Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent! Lehet, hogy érdemes lenne megvizsgálni. (374. kaland, összköltsége 20 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Nocsak, mit találtál! Lehajolva, elkerülöd a csapdát.
Aludni látszik a lakó, Kis-ülés-el-megyen, egy lila bõrrel megáldott, nagyon magas, szélesvállú, komor tekintetû, komoly férfi. [aura: 1-es szellemidézés.] A Pszionicisták klánjának bölcselkedõ rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a sólyom díszes köntöse, a sólyom kerek pajzsa, díszes villámöv, Rogan karkötõje, Végzetpenge, ozin fülkarika, a sólyom kõamulettje, a sün könnyû nyílpuskája, a mentát gyöngye, a sün csepp fülbevalója, kék gömb, a sólyom bõr mellvértje, cseppkõ gyûrû, a sólyom zangrozi csizmája, a sólyom szárnyas sisakja, a majom karikaszimbóluma, zöld mutációs gyûrû. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! A fenébe, úgy látszik, láthatatlan észlelését használt. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Kis-ülés-el-megyen téged céloz, amikor a sün könnyû nyílpuskájával lõ. (2 találattal 78 sebzést okozott.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Kis-ülés-el-megyen 57 sebzést kap. (-8 vp.) A sáskaharcos Kis-ülés-el-megyent rohamozza. A quwarg katona Kis-ülés-el-megyen irányába megy. A sáskaharcos Kis-ülés-el-megyent támadja. A quwarg katona Kis-ülés-el-megyent támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Kis-ülés-el-megyen sebzõdik 25 ép-t. 25 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Kis-ülés-el-megyen és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona holtan terül el. A sáskaharcos és Kis-ülés-el-megyen egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Kis-ülés-el-megyen 25 sebzést kap. 25 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Kis-ülés-el-megyen és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Felemelve a sün könnyû nyílpuskáját, Kis-ülés-el-megyen rád lõ. (3 lövéssel 110 ép-t sebzett.) Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Kis-ülés-el-megyen 25 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 25 életpontot. (-5 vp.) Kis-ülés-el-megyen ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést! [A csatában összesen 132 sebzést okoztál, és 188 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 8/95, a quwarg katona: 10/70.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+77%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sáskaharcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal kezeled magad. 70 ép-t gyógyított rajtad.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Nocsak, mit találtál! 1 ragálygomba ! Óvatosan begyûjtöd. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Semmi! Továbbmész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Frost, egy szikrázóan jeges bõrû, ezüst hajú, zúzmara ködbe burkolt nõ. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Tárgyai: a természet csepp fülbevalója, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a jég nyaklánca, kék gömb, a Tél aranylánca, a bûz malachitgyûrûje, ozin fülkarika, a jég szárnyas sisakja, a jég vándorcsizmája, a ragadozó ezüst nyaklánca. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. Frost 66 sebzést kap. (-8 vp.) Frost a quwarg katonát rohamozza. A quwarg katona Frost felé mozog. A sáskaharcos megközelíti Frostot. Frost és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. A sáskaharcos és Frost egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Frost 25 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-5 vp.) Frost és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Frost 25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Frost feléd mozog. Frost rád támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (46 ép-t sebzõdtél). Illata elkábít (-39 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. Frost 76 ép-t sebzõdik. (-3 vp.) Frost eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 192 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 1/94, a quwarg katona: 0/90.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+60%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sáskaharcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitalt használsz gyógyításra. 70 ép-t gyógyított rajtad.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

pt 4 4. pszi technika használata
Rendben, a Bagoly technikáját fogod használni pszi harcban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

var 27 28 172 10 27. varázslatra 28 képességpont
Elköltesz 28 képességpontot kisebb gyógyítás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb gyógyítás varázslatod ereje 8. szintre nõtt. Elköltesz 10 képességpontot gázpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gázpajzs varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

m 7 10 2211 1122 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,10) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8,10) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 9,10) A térkép szerint itt jobbra mész. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (sebzõdsz 15 ép-t.)
(M 9,9) Tovább északra! A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 9,8) Észak felé mész a labirintusban. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Történt egyszer, hogy egy goblin kobra alomban csak nõstény goblin kobra született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 17 mázsa húst, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 3 mázsa húst. Ezek a falánk lények tehát összesen 930 mázsa húst pusztítottak el. Hány goblin kobra volt egy alomban?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 10,9) Keletre mész tovább. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sorvasztás varázslatot. A szárazföldi uborka ellenállt a varázslatnak. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborka irányába megy. A sáskaharcos a szárazföldi uborka irányába megy. A szárazföldi uborka megközelíti a sáskaharcost. A quwarg katona a szárazföldi uborkát támadja. a szárazföldi uborka ledermed. A sáskaharcos és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A szárazföldi uborka ellenáll a varázslatnak. (-8 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborkát támadja. a szárazföldi uborka lebénult. A sáskaharcos és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A szárazföldi uborka 64 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborkát támadja. A sáskaharcos és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A szárazföldi uborka 25 ép-t sebzõdik. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborkát támadja. A szárazföldi uborka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 15/8, a quwarg katona: 35/4.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+30%). Szolgáidnak is jut 5%.
(M 11,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

k 99 16 kaland elvállalása
Elhagyod a Csarnokot. Jóval korábban érkezel, nehogy más lefoglalja a bárdot. De nincs mitõl tartanod. Troy Archid a szokásos kõpadon ül, és egy xorex szivart pöfékel. Mellette szeretett lantja, néhány szerszámmal, talán újrahúrozta? Int, hogy foglalj helyet.
- Remélem, Magic Horse, nem hitted azt, hogy te vagy az egyetlen galetki a szinten, aki a történeteimre kíváncsi!
- Csak egy hallgató volt? - kérded kétkedõ vigyorral. Troy megvonja a vállát.
- Higgy, és képzelj amit akarsz! Hiszen pont ez a lényeg. Te vagy a hallgatóm, rengeteg dolog van a fantáziádra bízva, anélkül nem kel életre a történet! - Aztán további magyarázat nélkül folytatja az abbahagyott mesét.
- Rintelki Anator a két mágussal együtt leereszkedett a csatornaszintre. A csatorna igazándiból furcsa elnevezés, hiszen azt sejteti, hogy odalent szennyvízelvezetõ csatornák csordogálnak. De a csatornaszint itt nem más, mint a Hegy szövevényes barlangrendszerének mindazon része, ami nem tartozik a lakószinthez. A csatorna szóval talán az alsóbbrendûségét, vagy a szabad vadászterület voltát jelölték a helynek. Akárhogy is, a varázslótorony két köztiszteletnek örvendõ mágusa igencsak szokatlan látványnak bizonyult volna a vadászni induló galetkik között. Ezért aztán Wart és társa, nem kis álcázás szakértelemrõl téve tanúbizonyságot, átöltözött és elmaszkírozta magát - lehet, hogy némi mágiát is használtak -, végül tökéletesen úgy néztek ki, mint egy átlagos fiatal galetki. Még valakit magukkal hoztak. Egy termetes, középkorú férfit, aki Tavallen néven mutatkozott be. Ránézésre látszott rajta, hogy a Katonák klánjának tagja, fegyelmezett viselkedésérõl, preciz rendben tartott fegyvereirõl. Wart elmondta, hogy Tavallent csak a legszükségesebbekbe avatta be, de a képzett katona kiváló testõrük lesz az út során. Anator elõre figyelmeztette õket, hogy korábban két hétig bolyongott, míg nyomot talált, így elképzelhetõ, hogy nem fognak találni semmit. Mint ahogy a remete barlangnál nem is volt semmi. Anator kiváló memóriáról és helyismeretrõl tett tanúbizonyságot, amikor visszatalált arra a helyre, ahol a renegátra bukkant. A test már nem volt ott, de a szag igen. A fiú ezúttal legyûrte undorát, és követni kezdte, hogy merre terjed tovább a borzalmas aura.
Elég sokáig utaztak, szûk barlanfolyosókat követve, sötét barlangokon átutazva. Végül elérkeztek egy nagyobb, nyílt térséghez, amelyet meredek sziklafalak határoltak. Tavallen óvatosságra intette õket, és elõhúzta kardját. A tapasztalt veterán megérzésére nyugodtan hagyatkozhattak. A következõ pillanatban mozgást hallottak maguk mögött, és a sziklafalon vagy egy tucat óriási rovart pillantottak meg, amint fürgén kapaszkodnak lefelé, egészen az õ irányukba.
- Szójerek! - ismerte fel õket Anator elborzadva.
- Bizony - bólintott Tavallen. - méghozzá a legveszedelmesebb fajtából.
A hatalmas testû, óriási vörös szemû rovarok csáprágójukat izgatottan illegetve közeledtek feléjük. Anator tudta, hogy a szójereket a mágikus holmik vonzzák, márpedig abból volt náluk bõven, a varázslóknak köszönhetõen. Wart és Yantarin már varázsszavakat kántáltak. A szójerek még félúton sem jártak, máris vörösen izzó tûzlabdák repültek feléjük. Amikor bcsapódtak, néhány bogár azonnal szénné égett, mások visítva, lángolva rohantak el. Három nagyobb példány azonban sértetlenül élte túl a tûzgolyókat, és hihetetlen sebességgel rohantak feléjük. Újabb varázslatra már nem volt idõ, összecsaptak a rovarokkal. Anator és Tavallen fegyverükkel újból és újból lesújtottak az elõttük levõ rovarra, míg a mágusok kezébõl elektromos szikrák szöktek elõ, megpörkölve a harmadik szójert. A csatának pillanatok alatt vége volt.
- Mindenki rendben van? - lihegte Tavallen.
Anator biccentett, Wart is. Tavallen felemelte a kezét - könyékig borította a szójer maró nyálkája. Díszes karkötõje tompán, fényét vesztve fityegett a csuklóján.

Észre sem veszed, és elnyomsz egy ásítást. Troy szemöldökét ráncolva szakítja meg a történetet.
- Talán unalmas a mese?
- Ó nem, elnézést! - szabadkozol. - Tudod, hogy a történet varázsa mindig magával ragad, csakhogy... Torzszülöttekkel naponta csatázom, sokszor többel is, és persze általában esélyük sincs. Szóval, ez nem a történet legizgalmasabb része, ha érted, mire gondolok.
- Talán igazad van - bólint Troy - de hidd el, minden részletnek megvan a maga jelentõsége... Látom, fáradt vagy, talán túl sokat vadásztál vagy portyázál ma. Nem szeretném, ha elaludnál a történet közben! Menj haza, pihend ki magad, holnap folytatjuk! Ja, és még valami - kérlek hozz magaddal egy tucat üvegcsét! [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]

(16. kaland:) Érdeklõdsz, kérdezõsködsz, információt próbálsz szerezni arról, vajon hol lelhetõ fel a mesés tycharonid.
[Meggyõzõkészség próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Ügyesen, meggyõzõen kérdezõsködsz, míg végül összeáll a mozaik a nagyhatalmú mágikus lény tartózkodási helyével kapcsolatban. Csoda, hogy egyáltalán sikerült ennyit megtudni, hiszen minden kincsvadász magának akarja a trófeát. Az akadémián részletes kiképzést kaptál az iszonyatos lénnyel kapcsolatban. Tudod tehát, hogy milyen varázslatokkal kell felkészülnöd.
Elõször is, a teremtmény halálos mérgektõl gõzölgõ kamrákkal veszi közel magát, ami ellen csakis egy legalább 5-ös szintû gázpajzs tud bizonyos fokú védelmet nyújtani. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gázpajzsot. (-4 vp.)
Másodszor is, a lény általában a láthatatlanság álcájával rejti el magát - ezen csakis egy legalább 6-os szintû láthatatlan észlelésével láthatsz át. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy vidám, pattogó nótát adsz elõ, látva sok nézõnek a nyúzott arcát. És valóban, kezd jobb hangulat lenni, néhányan még táncra is perdülnek. A közönségbõl néhányan udvariasan megtapsolnak, de azért nem aratsz akkora sikert, mint egy mesterbárd. (+11 arany.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy elemi védelmet. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A kék-vörös atya 60 sebzést kap. (-8 vp.) A kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan. A kék testvér a quwarg katona irányába megy. A quwarg katona elindul a kék testvér felé. A kék testvér és a quwarg katona egymással harcolnak. A vörös testvér és a sáskaharcos egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. A kék testvér 59 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A kék testvér hörögve elterül. A quwarg katona elindul a vörös testvér felé. A quwarg katona a vörös testvért támadja. A vörös testvér és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A vörös testvér 25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A quwarg katona és a vörös testvér egymással harcolnak. A vörös testvér kileheli lelkét.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 6/39, a quwarg katona: 21/18.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%. Viszed, ami mozdítható: egy gyalogos lándzsa, 79 arany és 4 hamis arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+1 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sáskaharcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Egy szakadozott kötélnek ütközöl, amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda? Egy remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg más dolgod van, majd késõbb visszajössz. (402. kaland, összköltsége 20 TVP.) A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid egy nekropoid (#70), egy rovarsámán (#77) [aura: bûz: 5.] és egy óriáscsótány (#7).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A rovarsámán 53 sebzést kap. (-8 vp.) A rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg katona megközelíti az óriáscsótányt. Az óriáscsótány megközelíti a quwarg katonát. A quwarg katona és az óriáscsótány egymással harcolnak. Az óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan. A sáskaharcos a nekropoidot támadja.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A nekropoid 25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. A quwarg katona sebzõdik 14 ép-t. A nekropoid visszanyer 14 életpontot. A quwarg katona a nekropoidot rohamozza. A quwarg katona a nekropoidot támadja. A sáskaharcos a nekropoidot támadja.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. A nekropoid 25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A nekropoid holtan terül el.
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 15/0, a quwarg katona: 23/14.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Szolgáidnak is jut 9%. Sáskaharcos 2. szintre lépett! Elrakod a zsákmányt, ami egy drágakõ, 25 arany és egy hamis arany. A sáskaharcos zabál. (+25% jóllakottság.) A quwarg katona eszik. (+5% jóllakottság.) Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy könnyû pikkelyvért.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

ftk 2 felszíni tárgy kutatása
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. Az arctalan galetkit védi rezisztanciája. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az arctalan galetki létrehoz egy sárkánylehelet varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az arctalan galetki elmormol egy savpajzsot.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az arctalan galetki 69 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az arctalan galetki odajön hozzád. Az arctalan galetki téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (47 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. Az arctalan galetki 57 ép-t sebzõdik. (-3 vp.) Az arctalan galetki rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (53 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. Az arctalan galetki 71 ép-t sebzõdik. (-3 vp.) Az arctalan galetki eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 197 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+110%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Visszavonulsz.
Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

bb 1 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
k 80 kaland elvállalása
(80. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! A xenó féreg 48 sebzést kap. (-8 vp.) A sáskaharcos a xenó féreg felé mozog. A xenó féreg téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (22 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-9 ép.) A quwarg katona a xenó férget támadja. A sáskaharcos a xenó férget támadja. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 4/5, a quwarg katona: 12/5.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 30 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +12 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 905 sebzést okoztál, és 419 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 15 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 299 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Magic Horse, egy varázslatos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 97. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (17) / 2.29
[2] IQ: 13 (17) / 12.41
[3] ügyesség: 8 (13) / 1.20
[4] egészség: 10 (17) / 5.59
[5] mágia: 19 (30) / 7.26
[6] gyorsaság: 9 (11) / 1.04
[9] Méret/ép: 146 (157) / 42
Min. méret: 99
Barlangméret: 146
PONTJAID
Varázspont: 323 / 160
Képességpont: 28 / 67%
Hõsi pont: 91 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 614 / 259
Hírnév : 957
Jóllakottság: 100%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 38 (3)
Galetki gyõzelmek: 22 (3)
Torzsz. csaták: 508 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 463 (3)
Leölt torzszülött: 698 (7)
Pszi csaták: 47 (0)
Pszi gyõzelmek: 28 (0)
Ájulások száma: 15 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (24)
Speciális képességeid:
+24 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátítsd el a kisebb gyógyítás varázslatot 10-es szinten! 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. [ok] 3.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal! [számláló: 14]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 16 (19) / 6.59 [15] regeneráció: 6 (8) / 0 [16] tüskés bõr: 7 (13) / 0.46
[18] tûzimmunitás: 3 / 0 [19] hidegimmunitás: 3 / 0 [20] savimmunitás: 3 / 0.69
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 / 0 [25] bûz: 3 / 0.09

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 4 / 2.88 [47] zárnyitás: 5 / 1.50
[48] mászás: 5 / 1.75 [49] rugalmasság: 4 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 6 / 0.74
[52] auraészlelés: 5 (8) / 4.97 [53] ékszerészet: 3 / 0.46 [54] kereskedelem: 5 (8) / 3.36
[55] szívósság: 10 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.28 [57] gyógynövények: 6 / 1.47
[58] nyomkeresés: 5 (7) / 0.45 [59] vezetõkészség: 4 / 3.45 [60] pszi támadás: 12 / 1.03
[61] pszi energia: 11 / 2.03 [62] lopás: 6 / 5.25 [64] átokszórás: 12 / 1.48
[65] álcázás: 14 / 0.56 [66] lopakodás: 4 / 0.50 [67] régészet: 10 / 3.15
[68] zene: 8 / 4.32 [69] tanulás: 8 / 2.67 [70] idézés: 2 / 0
[72] építés: 8 / 6.82 [73] felderítés: 3 / 2.44    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 3 (4) / 1.32     Trollagyar
bal csáp [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 3 / 1.64     a hatalom gyalogos lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.12     az élet hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 0.84 [36] csábmosoly: 2 (4) / 1.56 [149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.18
[11] elektromos kéz: 7 (9) / 0.32 [48] ellenáll.megtörése: 2 (4) / 0.54 [10] energiatüske: 5 (7) / 1
[156] éhínség: 1 (3) / 0 [29] életszívás: 19 (21) / 0.99 [172] gázpajzs: 5 (7) / 0
[17] gránitbõr: 11 (13) / 0.72 [13] jégcsóva: 18 (20) / 6.02 [15] jégpajzs: 4 (6) / 0.20
[154] kisebb erõpajzs: 5 (7) / 1.76 [27] kisebb gyógyítás: 8 (10) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 3 (5) / 1
[157] láthatatlanság: 3 (5) / 0.20 [165] manafókuszálás: 2 (4) / 0.16 [129] mentális robbanás: 5 / 0.18
[133] pszi acéltorony: 3 / 0 [128] pszi csáp: 6 / 0.50 [171] savpajzs: 1 (3) / 0
[30] sorvasztás: 1 (3) / 0.64 [131] sz.áll.roncsolása: 10 / 1.10 [132] tudati méreg: 5 / 0.06
[19] tûzfal: 10 (12) / 0.48 [14] vakító fény: 2 (4) / 0.12 [22] villámsújtás: 19 (21) / 1.78

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 22 villá                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] sáskaharcos 44/39 74% 180% 2 / 0.04 harcol
[2] quwarg katona 52/11 123% 175% 1 / 0.18 harcol
lélekenergia rész 15% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
b 1
kno 9 2
e 9 100
pv 4 8
p
vv 154 157
2. Makró
pv 6
p
p

HARCI PROGRAMOD
1: jégcsóva t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 110.
4: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 160.
11: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 230.
2: gránitbõr v.var. ha ellf. 321. képessége 6 v. több, Prioritás: 195, és ha ellenfeled galetki.
5: sorvasztás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 220, és ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 40%, és ha ellenfeled torzszülött.
7: tûzfal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött.
9: elektromos kéz t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött.
12: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van, Prioritás: 180, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
14: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 24, Prioritás: 170, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
16: villámsújtás t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 190, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
18: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 175, és ha 1 vagy több ellenfél van, és a harc 2. körétõl.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77), agglomerátor (#41).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 61 9 50; VI erõ:120% ép:35%; PV 6; L 5 2; HE 1; PT 4; PTA 130 130 130 130 130; PTB 130 130 130 130 130; I 20;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #11 (9. épület), #16 (3. épület), #22 (8. épület), #284 (93. forduló), #317 (91. forduló), #374 (97. forduló), #491 (93. forduló), #365 (92. forduló), #494 (94. forduló), #457 (95. forduló), #414 (95. forduló), #489 (96. forduló), #372 (96. forduló), #402 (97. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a kutatólaboratórium építésén dolgozol, eddig 307 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gepárd kék köpenye (#15537) * 1 a hatalom könnyû láncinge (#6881) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a torony csatos öve (#18266) * 1 a törpék csizmája (#6520) 1 a túlélés utazóköpenye (#21386)
* 1 ezüst nadrág (#176) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 láncing (#1030)
2 maszk (#1090) 1 suhanó csizma (#195) 3 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gepárd fülbevalója (#15655) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia smaragdja (#153)
* 1 a remete malachit karkötõje (#12491) * 1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676) * 1 a sün díszes karkötõje (#25092)
* 1 a szívósság amulettje (#14695) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tolvaj márványgyûrûje (#9326)
574 arany (#1) 15 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208)
203 hamis arany (#809) * 1 kék gömb (#143) 1 malachit karkötõ (#1241)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
1 a balek zsákja (#205) 36 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 dorony duda (#588) 5 fekete dukát (#218) 2 hebrencs csapda (#582)
1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128) 14 Krónika (#783)
1 mandolin (#19) 2 Morgan pálcája (#511) 1 õskõ (#8)
1 Urgod kémszeme (#533) 2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bölcsesség nehéz nyílpuskája (#17937) * 1 a hatalom gyalogos lándzsája (#7182) * 1 a mágia könnyû nyílpuskája (#3536)
* 1 az élet hosszúkardja (#5367) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 harci fejsze (#12)
4 sziklarepesz (#13) 2 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 11 csótányláb (#25) 7 elonotichlan (#31)
16 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58) 11 hónakkupók (#30)
4 hõsiesség itala (#52) 2 kihívás itala (#68) 70 liánvirág (#24)
19 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 13 mézfû (#29)
18 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 19 ragálygomba (#26)
1 rémcserje (#34) 19 sárkányvirág (#32) 1 savlehelet itala (#55)
9 sötét mák (#23) 15 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14)
3 védelem itala (#59) 26 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
12 asztrálesszencia (#154) 3 barna manakõ (#149) 1 duzzadt xenópete (#479)
10 ekinda haj (#147) 7 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
4 lemúr hártya (#161) 12 mandibula (#157) 8 molad púp (#16)
6 molitár háj (#165) 9 nohnetár gumó (#212) 5 nordkristály (#146)
1 óriási xenópete (#480) 14 õsi relikvia (#17) 12 pirgamit (#152)
1 smaragd esszencia (#229) 5 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün csonttõre #25151 (5), a szívósság köpenye #14635 (4), a túlélés görbekardja #21566 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 5 hamis arany (#809), 1 ragálygomba (#26), 2 õsi relikvia (#17), 1 gyalogos lándzsa (#1332), 1 könnyû pikkelyvért (#1016).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 55 arany (#1), 4 drágakõ (#2), 1 duzzadt xenópete (#479), 2 sárga gyógyital (#61).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.