Karakterszám: |
8351 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
97 |
Játékhét: |
532 |
E
forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
1364 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. már. 20. 21h:24' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. már. 21. |
|
E-mail!
MAGIC HORSE KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és
parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei
lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét
is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy
a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja
szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója!
Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat,
varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni.
Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ
rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy
a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda
hihetetlen tapasztalat.
**
1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója!
Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat,
varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni.
Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ
rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy
a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és
parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei
lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét
is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy
a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten
bámulsz magad elé.
**
1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója!
Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat,
varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni.
Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ
rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy
a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda
hihetetlen tapasztalat.
**
1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és
parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei
lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét
is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy
a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik.
Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
1. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ
hangon szólal meg. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek
ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák
tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum
tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy,
ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik.
Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
**
1. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri
hangon szól hozzád. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek
ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák
tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum
tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy,
ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja
szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
**
1. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ
hangon szólal meg. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek
ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák
tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum
tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy,
ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten
bámulsz magad elé.
**
1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és
parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei
lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét
is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy
a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik.
Rettegve rohansz ki a barlangodból.
**
2. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója!
Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat,
varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni.
Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ
rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy
a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
2. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban.
Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól.
"Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója!
Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat,
varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni.
Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ
rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy
a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda
hihetetlen tapasztalat.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett,
fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7231.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 18.* Törött Nyíl és Mázli megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl
gyõzött.
*már. 19.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott
xenomorf királynõ felett!
*már. 19.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Jószerencse
felett.
*már. 19.* Törött Nyíl elsõként ért el 56-os kereskedelem tulajdonságot
a Hegy lakói közül!
*már. 19.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Mázli felett.
*már. 20.* Törött Nyíl és Mázli megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl
gyõzött.
*már. 20.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Jószerencse felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]
sza 2 5 2 |
5 db 2 tárgy átadása 2. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 5 drágakövet. Quwarg katona morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz
a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót
kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz.
(+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 268.]
ep 31 50 16 |
építed a 31. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a tüskés bõr tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a kutatólaboratórium
felhúzását. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a
munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd
munkád gyümölcsét. Az építés 69 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 43 TVP-nyit kell dolgoznod.
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
t 5 10 |
5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért |
Apró varázstrükköket gyakorolsz: megpróbálsz tárgyakat elmozdítani anélkül,
hogy hozzájuk érnél, vagy a pillantásoddal lángra lobbantani egy apró bõrdarabot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
146.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
kno 9 2 |
9. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
Szerencsésebb és sikeresebb galetki vadászok barlangjait takarítod, cserébe
részt kapsz a zsákmányból, hogy megetethesd a szolgáidat. Az egyik galetki
röhögve kérdezi: miért nem hagyod elpusztulni a szolgákat, majd kerítesz
másikat? Csak integetsz fejeddel. Sáskaharcos jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
Quwarg katona jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
pv 4 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Thor a Káosz Papja, egy fekete köpenybe burkolt
zömök, de feltünõen izmos férfi. A Tisztogatók klánjának sötét ölõ rangú
tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
a Kõ Kardja, cseppkõ gyûrû, a sebesség csontamulettje, a harcmûvész kerek
pajzsa, org.lázadás emlékérme, a sebesség márványgyûrûje, arany lárvaköpeny,
a tökéletesség fekete csizmája, Örökkévalóság Zafírja, Sakál kõamulettje,
a gyorsaság keresztszimbóluma, kék gömb, a pontosság malachit karkötõje,
Rogan karkötõje, a káosz bíbor íja, a sebesség csatos öve, ozin fülkarika,
a teknõs márványgyûrûje, a háború köve, a tökéletesség bõr mellvértje,
a kígyó aranyozott fülbevalója, aréna arany érme, a túlélés vörös maszkja.
Köszönés helyett ezt kiáltod: "Hogy az albínó pók csípne meg!" Dühösen
kiabálja vissza: "Örök vesztes vagy, apafej." Nagy levegõ után ezt kiáltod:
"A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" Dühösen kiabálja vissza:
"Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Jól odamondasz
neki: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót,
mint téged." Dühösen kiabálja vissza: "Ha ez a legjobb visszavágás, amivel
elõ tudsz hozakodni, te szerencsétlen, akkor inkább meg se mukkanj!" A
következõvel folytatod: "Amikor megszülettél egy orgling kutya és egy szõrös
vikunya fattyaként, senki sem tudta, hogy dögevõként fogsz felnõni." Átkoddal
fájó pontot érintettél, mert Thor a Káosz Papja csak tátog válasz helyett.
Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+34% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
vv 154 157 |
több varázslat elmondása |
[V 154 0 0:] Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+10%
védekezés.) (-7 vp.)
[V 157 0 0:] Elmondasz egy láthatatlanság varázslatot. (-13 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Módszeresen kutatsz más
galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet...
Egy igazi ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát! Ez a vastag, pórusos
törzsû óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik kivágták a kiválóan
használható anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány nyilvánvalóan évtizedek
óta itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága kész labirintust alkot.
Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent! Lehet, hogy érdemes lenne
megvizsgálni.
(374. kaland, összköltsége 20 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához".
Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz
mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Nocsak, mit találtál!
Lehajolva, elkerülöd a csapdát.
Aludni látszik a lakó,
Kis-ülés-el-megyen, egy lila bõrrel megáldott, nagyon
magas, szélesvállú, komor tekintetû, komoly férfi. [aura: 1-es szellemidézés.]
A Pszionicisták klánjának bölcselkedõ rangú tagja. Tárgyai: az egyensúly
gyûrûje, a sólyom díszes köntöse, a sólyom kerek pajzsa, díszes villámöv,
Rogan karkötõje, Végzetpenge, ozin fülkarika, a sólyom kõamulettje, a sün
könnyû nyílpuskája, a mentát gyöngye, a sün csepp fülbevalója, kék gömb,
a sólyom bõr mellvértje, cseppkõ gyûrû, a sólyom zangrozi csizmája, a sólyom
szárnyas sisakja, a majom karikaszimbóluma, zöld mutációs gyûrû. Az alvó
galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! A fenébe, úgy látszik,
láthatatlan észlelését használt. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat
egymásra.
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Kis-ülés-el-megyen téged céloz, amikor a sün könnyû nyílpuskájával
lõ.
(2 találattal 78 sebzést okozott.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire
létrejön egy villámsújtás. Kis-ülés-el-megyen
57 sebzést kap. (-8 vp.)
A sáskaharcos Kis-ülés-el-megyent rohamozza. A quwarg katona Kis-ülés-el-megyen
irányába megy. A sáskaharcos Kis-ülés-el-megyent támadja. A quwarg katona
Kis-ülés-el-megyent támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Kis-ülés-el-megyen
sebzõdik 25 ép-t. 25 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Kis-ülés-el-megyen
és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona holtan terül el.
A sáskaharcos és Kis-ülés-el-megyen egymással harcolnak. Regenerálsz (+4
ép)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
Kis-ülés-el-megyen
25 sebzést kap. 25 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
Kis-ülés-el-megyen és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos
hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Felemelve a sün könnyû nyílpuskáját, Kis-ülés-el-megyen
rád lõ.
(3 lövéssel 110 ép-t sebzett.) Magadban motyogva, létrehozol egy
életszívást. Kis-ülés-el-megyen
25 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 25 életpontot.
(-5 vp.) Kis-ülés-el-megyen ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést! [A csatában összesen 132
sebzést okoztál, és 188 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által
okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 8/95, a quwarg katona: 10/70.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+77%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve
a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, sáskaharcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:)
sárga gyógyitallal kezeled magad. 70 ép-t gyógyított rajtad.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Rövid túra után lakott
barlangok közé érsz. Nocsak, mit találtál! 1
ragálygomba ! Óvatosan begyûjtöd.
Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy
egy buta csapda áldozata legyél. Semmi! Továbbmész.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Frost,
egy szikrázóan jeges bõrû, ezüst hajú, zúzmara ködbe burkolt nõ. A Tisztogatók
klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Tárgyai: a természet csepp fülbevalója,
Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a jég nyaklánca, kék
gömb, a Tél aranylánca, a bûz malachitgyûrûje, ozin fülkarika, a jég szárnyas
sisakja, a jég vándorcsizmája, a ragadozó ezüst nyaklánca. Az alvó galetki
szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! A csatába vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
Frost
66 sebzést kap. (-8 vp.) Frost a quwarg katonát rohamozza. A quwarg
katona Frost felé mozog. A sáskaharcos megközelíti Frostot. Frost és a
quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona halálhörgés közepette
a földre zuhan. A sáskaharcos és Frost egymással harcolnak. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
Frost
25 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-5 vp.) Frost
és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Frost
25 ép-t sebzõdik.
(-5 vp.) Frost feléd mozog. Frost rád támad. Kitátja száját, és beborít
jeges leheletével!
(46 ép-t sebzõdtél). Illata elkábít
(-39 ép.) Regenerálsz
(+4 ép)
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. Frost
76 ép-t sebzõdik.
(-3 vp.) Frost eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 192 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 1/94, a
quwarg katona: 0/90.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+60%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, sáskaharcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz
a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa
szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:)
sárga gyógyitalt használsz gyógyításra. 70 ép-t gyógyított rajtad.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
pt 4 |
4. pszi technika használata |
Rendben, a Bagoly technikáját fogod használni pszi harcban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
var 27 28 172 10 |
27. varázslatra 28 képességpont |
Elköltesz 28 képességpontot kisebb gyógyítás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb gyógyítás varázslatod ereje 8. szintre
nõtt. Elköltesz 10 képességpontot gázpajzs varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen gázpajzs varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
m 7 10 2211 1122 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,10) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8,10) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 9,10) A térkép szerint itt jobbra mész. Egy kõbõl faragott oltárt látsz,
oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Csöndes imával töltesz
néhány percet, várva az õsök ajándékát... (sebzõdsz 15 ép-t.)
(M 9,9) Tovább északra! A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne
semmi érdekes.
(M 9,8) Észak felé mész a labirintusban. A sötétbõl egy halvány szellemalak
bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen
próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz
vissza:
Történt egyszer, hogy egy goblin kobra alomban csak nõstény goblin
kobra született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája,
mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak.
Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény
felfalt 17 mázsa húst, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett
3 mázsa húst. Ezek a falánk lények tehát összesen 930 mázsa húst pusztítottak
el. Hány goblin kobra volt egy alomban?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 9,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 10,9) Keletre mész tovább. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ
pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy szárazföldi
uborka (#97).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sorvasztás varázslatot. A szárazföldi uborka
ellenállt a varázslatnak. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborka
irányába megy. A sáskaharcos a szárazföldi uborka irányába megy. A szárazföldi
uborka megközelíti a sáskaharcost. A quwarg katona a szárazföldi uborkát
támadja. a szárazföldi uborka ledermed. A sáskaharcos és a szárazföldi
uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A szárazföldi
uborka ellenáll a varázslatnak. (-8 vp.) A quwarg katona a szárazföldi
uborkát támadja. a szárazföldi uborka lebénult. A sáskaharcos és a szárazföldi
uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A szárazföldi uborka
64 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborkát támadja.
A sáskaharcos és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz
(+4 ép)
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A szárazföldi uborka
25 ép-t sebzõdik. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A quwarg katona a
szárazföldi uborkát támadja. A szárazföldi uborka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 15/8, a
quwarg katona: 35/4.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+30%). Szolgáidnak is jut 5%.
(M 11,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]
k 99 16 |
kaland elvállalása |
Elhagyod a Csarnokot. Jóval korábban érkezel, nehogy más lefoglalja a bárdot.
De nincs mitõl tartanod. Troy Archid a szokásos kõpadon ül, és egy xorex
szivart pöfékel. Mellette szeretett lantja, néhány szerszámmal, talán újrahúrozta?
Int, hogy foglalj helyet.
- Remélem, Magic Horse, nem hitted azt, hogy
te vagy az egyetlen galetki a szinten, aki a történeteimre kíváncsi!
- Csak egy hallgató volt? - kérded kétkedõ vigyorral. Troy megvonja a vállát.
- Higgy, és képzelj amit akarsz! Hiszen pont ez a lényeg. Te vagy a hallgatóm,
rengeteg dolog van a fantáziádra bízva, anélkül nem kel életre a történet!
- Aztán további magyarázat nélkül folytatja az abbahagyott mesét.
- Rintelki
Anator a két mágussal együtt leereszkedett a csatornaszintre. A csatorna
igazándiból furcsa elnevezés, hiszen azt sejteti, hogy odalent szennyvízelvezetõ
csatornák csordogálnak. De a csatornaszint itt nem más, mint a Hegy szövevényes
barlangrendszerének mindazon része, ami nem tartozik a lakószinthez. A
csatorna szóval talán az alsóbbrendûségét, vagy a szabad vadászterület
voltát jelölték a helynek. Akárhogy is, a varázslótorony két köztiszteletnek
örvendõ mágusa igencsak szokatlan látványnak bizonyult volna a vadászni
induló galetkik között. Ezért aztán Wart és társa, nem kis álcázás szakértelemrõl
téve tanúbizonyságot, átöltözött és elmaszkírozta magát - lehet, hogy némi
mágiát is használtak -, végül tökéletesen úgy néztek ki, mint egy átlagos
fiatal galetki. Még valakit magukkal hoztak. Egy termetes, középkorú férfit,
aki Tavallen néven mutatkozott be. Ránézésre látszott rajta, hogy a Katonák
klánjának tagja, fegyelmezett viselkedésérõl, preciz rendben tartott fegyvereirõl.
Wart elmondta, hogy Tavallent csak a legszükségesebbekbe avatta be, de
a képzett katona kiváló testõrük lesz az út során. Anator elõre figyelmeztette
õket, hogy korábban két hétig bolyongott, míg nyomot talált, így elképzelhetõ,
hogy nem fognak találni semmit. Mint ahogy a remete barlangnál nem is volt
semmi. Anator kiváló memóriáról és helyismeretrõl tett tanúbizonyságot,
amikor visszatalált arra a helyre, ahol a renegátra bukkant. A test már
nem volt ott, de a szag igen. A fiú ezúttal legyûrte undorát, és követni
kezdte, hogy merre terjed tovább a borzalmas aura.
Elég sokáig utaztak,
szûk barlanfolyosókat követve, sötét barlangokon átutazva. Végül elérkeztek
egy nagyobb, nyílt térséghez, amelyet meredek sziklafalak határoltak. Tavallen
óvatosságra intette õket, és elõhúzta kardját. A tapasztalt veterán megérzésére
nyugodtan hagyatkozhattak. A következõ pillanatban mozgást hallottak maguk
mögött, és a sziklafalon vagy egy tucat óriási rovart pillantottak meg,
amint fürgén kapaszkodnak lefelé, egészen az õ irányukba.
- Szójerek!
- ismerte fel õket Anator elborzadva.
- Bizony - bólintott Tavallen.
- méghozzá a legveszedelmesebb fajtából.
A hatalmas testû, óriási vörös
szemû rovarok csáprágójukat izgatottan illegetve közeledtek feléjük. Anator
tudta, hogy a szójereket a mágikus holmik vonzzák, márpedig abból volt
náluk bõven, a varázslóknak köszönhetõen. Wart és Yantarin már varázsszavakat
kántáltak. A szójerek még félúton sem jártak, máris vörösen izzó tûzlabdák
repültek feléjük. Amikor bcsapódtak, néhány bogár azonnal szénné égett,
mások visítva, lángolva rohantak el. Három nagyobb példány azonban sértetlenül
élte túl a tûzgolyókat, és hihetetlen sebességgel rohantak feléjük. Újabb
varázslatra már nem volt idõ, összecsaptak a rovarokkal. Anator és Tavallen
fegyverükkel újból és újból lesújtottak az elõttük levõ rovarra, míg a
mágusok kezébõl elektromos szikrák szöktek elõ, megpörkölve a harmadik
szójert. A csatának pillanatok alatt vége volt.
- Mindenki rendben van?
- lihegte Tavallen.
Anator biccentett, Wart is. Tavallen felemelte a
kezét - könyékig borította a szójer maró nyálkája. Díszes karkötõje tompán,
fényét vesztve fityegett a csuklóján.
Észre sem veszed, és elnyomsz
egy ásítást. Troy szemöldökét ráncolva szakítja meg a történetet.
- Talán
unalmas a mese?
- Ó nem, elnézést! - szabadkozol. - Tudod, hogy a történet
varázsa mindig magával ragad, csakhogy... Torzszülöttekkel naponta csatázom,
sokszor többel is, és persze általában esélyük sincs. Szóval, ez nem a
történet legizgalmasabb része, ha érted, mire gondolok.
- Talán igazad
van - bólint Troy - de hidd el, minden részletnek megvan a maga jelentõsége...
Látom, fáradt vagy, talán túl sokat vadásztál vagy portyázál ma. Nem szeretném,
ha elaludnál a történet közben! Menj haza, pihend ki magad, holnap folytatjuk!
Ja, és még valami - kérlek hozz magaddal egy tucat üvegcsét! [A bárdot
a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
(16. kaland:) Érdeklõdsz, kérdezõsködsz, információt próbálsz szerezni arról,
vajon hol lelhetõ fel a mesés tycharonid.
[Meggyõzõkészség próba 9-es
küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Ügyesen, meggyõzõen kérdezõsködsz, míg végül összeáll a mozaik a nagyhatalmú
mágikus lény tartózkodási helyével kapcsolatban. Csoda, hogy egyáltalán
sikerült ennyit megtudni, hiszen minden kincsvadász magának akarja a trófeát.
Az akadémián részletes kiképzést kaptál az iszonyatos lénnyel kapcsolatban.
Tudod tehát, hogy milyen varázslatokkal kell felkészülnöd.
Elõször is,
a teremtmény halálos mérgektõl gõzölgõ kamrákkal veszi közel magát, ami
ellen csakis egy legalább 5-ös szintû gázpajzs tud bizonyos fokú védelmet
nyújtani. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy gázpajzsot. (-4 vp.)
Másodszor is, a lény általában a láthatatlanság álcájával rejti el magát
- ezen csakis egy legalább 6-os szintû láthatatlan észlelésével láthatsz
át. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta.
Egy vidám, pattogó nótát adsz elõ, látva sok nézõnek a nyúzott arcát. És
valóban, kezd jobb hangulat lenni, néhányan még táncra is perdülnek. A
közönségbõl néhányan udvariasan megtapsolnak, de azért nem aratsz akkora
sikert, mint egy mesterbárd. (+11 arany.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Nicsak, egy edény, ami teljesen ép!
Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy
kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a kék-vörös atya elmormol egy
elemi védelmet. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A kék-vörös atya
60 sebzést kap. (-8 vp.) A kék-vörös atya halálos sebet
kapva a földre zuhan. A kék testvér a quwarg katona irányába megy. A quwarg
katona elindul a kék testvér felé. A kék testvér és a quwarg katona egymással
harcolnak. A vörös testvér és a sáskaharcos egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást.
A kék testvér
59 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A kék testvér hörögve elterül.
A quwarg katona elindul a vörös testvér felé. A quwarg katona a vörös testvért
támadja. A vörös testvér és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos
halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A vörös testvér
25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A quwarg katona és a vörös testvér
egymással harcolnak. A vörös testvér kileheli lelkét.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 6/39, a
quwarg katona: 21/18.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%. Viszed,
ami mozdítható: egy gyalogos lándzsa, 79 arany és 4 hamis arany. Folytatod
a munkát, mintha mi sem történt volna. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû,
hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+1 õsi relikvia.)
(Feltételes
gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával
megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sáskaharcos újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Egy szakadozott kötélnek ütközöl, amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé.
Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda? Egy remete? Aljas torzszülöttek?
Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg más dolgod van, majd késõbb visszajössz.
(402. kaland, összköltsége 20 TVP.) A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid
egy nekropoid (#70), egy rovarsámán (#77) [aura: bûz: 5.] és egy óriáscsótány
(#7).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy sorvasztás
varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Ellõsz egy villámsújtás
varázslatot. A rovarsámán
53 sebzést kap. (-8 vp.) A rovarsámán halálhörgés
közepette a földre zuhan. A quwarg katona megközelíti az óriáscsótányt.
Az óriáscsótány megközelíti a quwarg katonát. A quwarg katona és az óriáscsótány
egymással harcolnak. Az óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan.
A sáskaharcos a nekropoidot támadja.
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A
nekropoid
25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A nekropoid elmond egy életszívás
varázslatot. A quwarg katona
sebzõdik 14 ép-t. A nekropoid visszanyer 14
életpontot. A quwarg katona a nekropoidot rohamozza. A quwarg katona a
nekropoidot támadja. A sáskaharcos a nekropoidot támadja.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A nekropoid
25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A nekropoid holtan
terül el.
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 15/0, a
quwarg katona: 23/14.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+57%). Szolgáidnak is jut 9%. Sáskaharcos
2. szintre
lépett! Elrakod a zsákmányt, ami egy drágakõ, 25 arany és egy hamis arany.
A sáskaharcos zabál. (+25% jóllakottság.) A quwarg katona eszik. (+5% jóllakottság.)
Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. A hosszú munka meghozza
gyümölcsét - elõásol valamit: egy könnyû pikkelyvért.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
ftk 2 |
felszíni tárgy kutatása |
[Árnyékcsata:] A lakószint árnyékosabb részein nézelõdsz, figyelsz. Egyszercsak
megpillantasz egy lapos pillantásokkal lopakodó galetkit. Valami rosszban
sántikál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat rejteget? Utánasietsz.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
Az arctalan galetkit védi rezisztanciája. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat
után az arctalan galetki létrehoz egy sárkánylehelet varázslatot. Heves
kézmozdulatok közepette az arctalan galetki elmormol egy savpajzsot.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az arctalan galetki
69 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az arctalan galetki odajön hozzád. Az arctalan
galetki téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(47 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot.
Az arctalan galetki
57 ép-t sebzõdik. (-3 vp.) Az arctalan galetki rád
veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(53 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép) Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. Az arctalan galetki
71
ép-t sebzõdik. (-3 vp.) Az arctalan galetki eszméletét vesztve összeesik.
Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 197 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+110%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Visszavonulsz.
Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi!
Megérzésed ezúttal megcsalt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
bb 1 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
(80. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 0.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami
fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás!
A xenó féreg
48 sebzést kap. (-8 vp.) A sáskaharcos a xenó féreg felé mozog.
A xenó féreg téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(22 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-9 ép.) A quwarg katona a
xenó férget támadja. A sáskaharcos a xenó férget támadja. Regenerálsz (+4
ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 4/5, a
quwarg katona: 12/5.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Hmmm!
A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították.
Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add
ki, 30 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +12 galetki
erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 905 sebzést okoztál, és
419 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
15 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
299 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Magic Horse, egy varázslatos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 97. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (17) / 2.29 |
[2] IQ: |
13 (17) / 12.41 |
[3] ügyesség: |
8 (13) / 1.20 |
[4] egészség: |
10 (17) / 5.59 |
[5] mágia: |
19 (30) / 7.26 |
[6] gyorsaság: |
9 (11) / 1.04 |
[9] Méret/ép: |
146 (157) / 42 |
Min. méret: |
99 |
Barlangméret: |
146 |
|
|
Varázspont: |
323 / 160 |
Képességpont: |
28 / 67% |
Hõsi pont: |
91 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
36% |
Galetki erõ: |
614 / 259 |
Hírnév : |
957 |
Jóllakottság: |
100% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
38 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
22 (3) |
Torzsz. csaták: |
508 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
463 (3) |
Leölt torzszülött: |
698 (7) |
Pszi csaták: |
47 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
28
(0) |
Ájulások száma: |
15 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (24)
Speciális
képességeid:
+24 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Sajátítsd el a kisebb gyógyítás varázslatot
10-es szinten! 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának
tagja. [ok] 3.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal! [számláló:
14] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
16 (19) / 6.59 |
[15] regeneráció: |
6 (8) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
7 (13) / 0.46 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
3 / 0 |
[20] savimmunitás: |
3 / 0.69 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 / 0 |
[25] bûz: |
3 / 0.09 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 2.88 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.50 |
[48] mászás: |
5 / 1.75 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 0.74 |
[52] auraészlelés: |
5 (8) / 4.97 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.46 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 3.36 |
[55] szívósság: |
10 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.28 |
[57] gyógynövények: |
6 / 1.47 |
[58] nyomkeresés: |
5 (7) / 0.45 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 3.45 |
[60] pszi támadás: |
12 / 1.03 |
[61] pszi energia: |
11 / 2.03 |
[62] lopás: |
6 / 5.25 |
[64] átokszórás: |
12 / 1.48 |
[65] álcázás: |
14 / 0.56 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.50 |
[67] régészet: |
10 / 3.15 |
[68] zene: |
8 / 4.32 |
[69] tanulás: |
8 / 2.67 |
[70] idézés: |
2 / 0 |
[72] építés: |
8 / 6.82 |
[73] felderítés: |
3 / 2.44 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
3 (4) / 0 |
[101] szakért.: |
3 (4) / 1.32 |
|
|
Trollagyar |
bal csáp |
[103] méret: |
3 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 1.64 |
|
|
a hatalom
gyalogos lándzsája |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.12 |
|
|
az élet
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
10 / 0.84 |
[36] csábmosoly: |
2 (4) / 1.56 |
[149] dimenziókapu: |
3 (5) / 0.18 |
[11] elektromos kéz: |
7 (9) / 0.32 |
[48] ellenáll.megtörése: |
2 (4) / 0.54 |
[10] energiatüske: |
5 (7) / 1 |
[156] éhínség: |
1 (3) / 0 |
[29] életszívás: |
19 (21) / 0.99 |
[172] gázpajzs: |
5 (7) / 0 |
[17] gránitbõr: |
11 (13) / 0.72 |
[13] jégcsóva: |
18 (20) / 6.02 |
[15] jégpajzs: |
4 (6) / 0.20 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 (7) / 1.76 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (10) / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 (5) / 1 |
[157] láthatatlanság: |
3 (5) / 0.20 |
[165] manafókuszálás: |
2 (4) / 0.16 |
[129] mentális robbanás: |
5 / 0.18 |
[133] pszi acéltorony: |
3 / 0 |
[128] pszi csáp: |
6 / 0.50 |
[171] savpajzs: |
1 (3) / 0 |
[30] sorvasztás: |
1 (3) / 0.64 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
10 / 1.10 |
[132] tudati méreg: |
5 / 0.06 |
[19] tûzfal: |
10 (12) / 0.48 |
[14] vakító fény: |
2 (4) / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
19 (21) / 1.78 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (200%): |
22 villá |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] sáskaharcos |
44/39 |
74% |
180% |
2 / 0.04 |
harcol |
[2] quwarg katona |
52/11 |
123% |
175% |
1 / 0.18 |
harcol |
lélekenergia rész |
15% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
b 1 |
kno 9 2 |
e 9 100 |
pv 4 8 |
p |
vv 154 157 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégcsóva t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 110. |
4: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 160. |
11: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 230. |
2: gránitbõr v.var. ha ellf. 321. képessége 6 v. több, Prioritás: 195,
és ha ellenfeled galetki. |
5: sorvasztás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 220, és ha ellenf.
erõssége kevesebb, mint 40%, és ha ellenfeled torzszülött. |
7: tûzfal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több
ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött. |
9: elektromos kéz t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 200, és ha
4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött. |
12: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van, Prioritás: 180,
és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott
varázs imm.(231) képessége |
14: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 24, Prioritás:
170, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ellf, nincs nekro immúnitás
(236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége |
16: villámsújtás t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 190, és ha 1
vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van. |
18: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 175, és ha 1 vagy
több ellenfél van, és a harc 2. körétõl. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: rovarsámán (#77), agglomerátor (#41).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 0 61 9 50;
VI erõ:120% ép:35%;
PV 6;
L 5 2;
HE 1;
PT 4;
PTA 130 130 130 130 130;
PTB 130 130 130 130 130;
I 20;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület),
#11 (9. épület), #16 (3. épület), #22 (8. épület), #284 (93. forduló),
#317 (91. forduló), #374 (97. forduló), #491 (93. forduló), #365 (92.
forduló), #494 (94. forduló), #457 (95. forduló), #414 (95. forduló),
#489 (96. forduló), #372 (96. forduló), #402 (97. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a kutatólaboratórium építésén
dolgozol, eddig 307 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg
10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a gepárd kék köpenye (#15537) |
* |
1 a hatalom könnyû láncinge (#6881)
|
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a torony csatos öve (#18266) |
* |
1 a törpék csizmája (#6520) |
|
1
a túlélés utazóköpenye (#21386) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 láncing (#1030)
|
|
2 maszk (#1090) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gepárd fülbevalója (#15655) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
* |
1 a remete malachit karkötõje (#12491) |
* |
1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje
(#19676) |
* |
1 a sün díszes karkötõje (#25092) |
* |
1 a szívósság amulettje (#14695) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
*
|
1 a tolvaj márványgyûrûje (#9326) |
|
574 arany (#1) |
|
15 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
203 hamis arany (#809) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 malachit karkötõ (#1241)
|
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 zöld
mutációs gyûrû (#191) |
Felszerelés |
|
1 a balek zsákja (#205) |
|
36 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs
(#129) |
|
1 dorony duda (#588) |
|
5 fekete dukát (#218) |
|
2 hebrencs csapda (#582)
|
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kötél (#128) |
|
14 Krónika (#783) |
|
1 mandolin (#19) |
|
2 Morgan pálcája (#511) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a bölcsesség nehéz nyílpuskája (#17937) |
* |
1 a hatalom gyalogos lándzsája
(#7182) |
* |
1 a mágia könnyû nyílpuskája (#3536) |
* |
1 az élet hosszúkardja (#5367) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
1 harci
fejsze (#12) |
|
4 sziklarepesz (#13) |
|
2 törpe balta (#224) |
* |
1 Trollagyar (#214)
|
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
11 csótányláb (#25) |
|
7 elonotichlan (#31)
|
|
16 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
11 hónakkupók
(#30) |
|
4 hõsiesség itala (#52) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
70 liánvirág (#24)
|
|
19 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
13 mézfû (#29)
|
|
18 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
19 ragálygomba (#26)
|
|
1 rémcserje (#34) |
|
19 sárkányvirág (#32) |
|
1 savlehelet itala (#55)
|
|
9 sötét mák (#23) |
|
15 tejfonál (#28) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
26 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
12 asztrálesszencia (#154) |
|
3 barna manakõ (#149) |
|
1 duzzadt xenópete
(#479) |
|
10 ekinda haj (#147) |
|
7 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
12 mandibula (#157) |
|
8 molad púp (#16) |
|
6 molitár háj (#165) |
|
9 nohnetár gumó (#212) |
|
5 nordkristály (#146)
|
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
14 õsi relikvia (#17) |
|
12 pirgamit (#152)
|
|
1 smaragd esszencia (#229) |
|
5 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt
tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az
EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat
eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz
el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün
csonttõre #25151 (5), a szívósság köpenye #14635 (4), a túlélés görbekardja
#21566 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 5 hamis arany (#809), 1 ragálygomba
(#26), 2 õsi relikvia (#17), 1 gyalogos lándzsa (#1332), 1 könnyû pikkelyvért
(#1016).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 55 arany (#1), 4 drágakõ (#2),
1 duzzadt xenópete (#479), 2 sárga gyógyital (#61).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |