Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Fűszerraktár
Küldd el képeslapként!
"Átvert az az átok remete! Kincset ígért, de ebben a raktárban csak fűszer és fűszer van, ameddig csak ellátni." - gondolatok egy galetki szájából, a kaland folytatásához szükséges nagy ötlet megszületése előtt
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-04 20:26:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8351-103

Karakterszám: 8351 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 103 Játékhét: 537
E forduló ára: 13 zs. Maradék zseton: 1189
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 20. 21h:51'
A következõ fordulód táplálható: 2024. ápr. 21.

E-mail!

MAGIC HORSE KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 144 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7231.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]

e 30 élelemszerzés
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet kapsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

kno 5 10 5. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 20!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

var 29 21 29. varázslatra 21 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 23. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

h 210 13 210. tárgy használata
Bekapod a varázskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen jégcsóva varázslatod ereje 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

h 8 1022 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen villámsújtás varázslatod ereje 23. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

sza 2 2 99 2 db 2 tárgy átadása 99. szolgának
[SZA 2 2 1:] Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Sáskaharcos morálja 20%-kal nõtt. [SZA 2 2 2:] Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Quwarg katona morálja 20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

tps 15 15 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 15 TVP-t késõbbi használatra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

ep 13 50 16 építed a 13. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tüskés bõr tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 500 arannyal. Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával az ivó elkészültéhez. Beindítod az építõgépet. A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 50 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 50 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

t 5 10 5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak helyes és pontos megformálását.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják néhányan az ütemet. Hát, az elõadást nem fogadta a várt lelkesedés, de azért néhányan eléd dobnak 1-1 aranyat. (+34 arany.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 152.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

e 9 100 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 100% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Rémálom, egy rosszarcú, torztestû, kialvatlan szemû, mogorva férfi. A Tisztogatók klánjának sötét ölõ rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, görényfarok, a törpék márványgyûrûje, a háború köve, a küzdelem ezüst nyaklánca, aréna cápacsont érme, a sas malachitgyûrûje, a kígyó csillogó fejpántja, arany porontyköpeny, a küzdelem zangrozi csizmája, Örökkévalóság Zafírja, ozin fülkarika, a gepárd kõamulettje, a kobra díszes karkötõje, a gólem malachitgyûrûje, a küzdelem ónix karkötõje, Thór bíbor láncinge. Üdvözlõ mondatod: "Egy óriáscsótány szebb nálad." Azonnal visszavág: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Nem habozol, máris mondod: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" Azonnal visszavág: "Úgy dülöngélsz itt, mint egy lipántos csirke." Nem habozol, máris mondod: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Dühösen kiabálja vissza: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Az Ellenség vigyen el!" - egy pillanatra megdermed a levegõ: ezt talán tényleg nem kellett volna. Õ rögvest kontrázik: "Állítólag a kormányzó elrendelte, hogy csakis temiattad újabb szellõzõrendszert építsenek a szintre!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Rémálom volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

vv 154 157 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+12% védekezés.) (-7 vp.)
[V 157 0 0:] Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láthatatlanság varázslatot. (-13 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Aludni látszik a lakó, Fenrokhazant Tsinborongi, egy alacsony, izmos, sárga bõrû, vörös szemû, barna szakállú és hajú férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a sebezhetetlenség elit lemezpáncélja, a káosz fekete csizmája, aréna réz érme, a gyõzelem ezüst fejpántja, a túlélés bronz amulettje, Abarrun fülbevalója, zsugorító gyûrû, a túlélés aranyozott fülbevalója, a majom vaspajzsa, az ügyesség csontamulettje, a szívósság keresztszimbóluma, az energia ónix karkötõje, a természet hosszú lándzsája, az energia ónixgyûrûje, a teknõs díszes karkötõje, a sebezhetetlenség sárga öve, a tolvaj ónixgyûrûje, az energia átlátszó köntöse. Zsebre raksz 2 drágakövet. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8% jóllakottság.) Fel sem tûnik, hogy elveszted a bénaság fülbevalóját.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 felderítés; [5 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mátekel gombát. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Benyomulsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Cy Bon Tom, egy zöld szemû, csendes beszédû, villásnyelvû, zöld szakállú és hajú, kampós orrú férfi. [aura: 3-as tûzpajzs.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a jég márványgyûrûje, a bérmágus ezüst nyaklánca, a jég átlátszó köntöse, az energia nagy pajzsa, a káosz förtelmes gyûrûje, a teknõs csonttõre, aréna réz érme, a bénaság fülbevalója, a titán malachit karkötõje, a teknõs hosszú lándzsája, görényfarok, zsugorító gyûrû, a jég szöges öve, szent templomi maszk, a tudás zafírja, spanyolcsizma, az energia karikaszimbóluma, a mágia ezüst fülbevalója, a bérmágus bronz mellvértje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 2 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

m 4 1 855 2225 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,1) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 55) A legközelebbi feladat megoldásánál 55 lesz a válaszod.
(M 5,1) A folyosó keletre visz. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben womath tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 8 mocskot kapott, és az állatokat napi 1 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 15 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 4-es fejadagnál, 3 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 25 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 3-as fejadagnál 8 óráig világították a milgandokkal, 59 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 6-os fejadagot adott X állatnak, és 7 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [55] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 6,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul. Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A szárazföldi uborka 30 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborka felé mozog. A sáskaharcos elindul a szárazföldi uborka felé. A szárazföldi uborka a sáskaharcos irányába megy. A quwarg katona a szárazföldi uborkát támadja. A sáskaharcos és a szárazföldi uborka egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A szárazföldi uborka 30 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborkát támadja. A sáskaharcos és a szárazföldi uborka egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A szárazföldi uborka ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborkát támadja. A sáskaharcos és a szárazföldi uborka egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A szárazföldi uborka 30 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborkát támadja. A szárazföldi uborka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 11/9, a quwarg katona: 53/4.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Szolgáidnak is jut 4%. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete.
(M 7,1) A térkép szerint itt jobbra mész. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
Visszatérsz szállásodra.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

be 12 meglátogatod a 12. épületet
Ellátogatsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Érj el 20-as Mágia tulajdonságot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: varázsló-jelölt. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Egy nagyhatalmú mágusnak mesterfokon kell értenie azaz aurák elemzéséhez. Tõled viszont, mivel még csak egyszerû tanonc vagy, az alapfokú ismereteket várjuk el, a 12-es auraészlelést.
[Hozz egy varázskövet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) A mágikus energiák megidézését, a távoli projekciót nem lehet eleget gyakorolni. Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

k 4 15 17 22 kaland elvállalása
(4. kaland:) Türelmetlenül várod, hogy mikor zár be a bolt, és rögtön a megjelölt helyre sietsz.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Hopp, valami érdekes, fekete tárgy van a lábad elõtt. Mosolyogsz a boltos gyenge próbálkozásán, és átléped a csapdát.
A boltos lép elõ az árnyékból, és egy kõre letesz egy zacskó aranyat, és int, hogy kövesd a példáját. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(15. kaland:) Nekiindulsz, hogy pirofoszfátot szerezz. Az akadémián részletes útmutatót kapsz, ezért nem okoz nehézséget a mélyen fekvõ barlangjáratokig való eljutás. Kiderül azonban, hogy egy dolgot nem említettek az akadémián: a járatokba való bejutás egy igen igen szûk alagúton keresztül történik! Igencsak be kell húzni a hasadat, ha át akarsz itt férni. Sikeresen haladsz a különleges klánküldetéssel!
[Rugalmasság próba 11-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Nagy nehezen ugyan, de sikerül annyira apróra összehúzni magad, hogy annak még egy fakír is a csodájára járhat. Araszolva, lassanként, de átjutsz az "üvegnyakon". Odaát, a pirofoszfát barlangokban, már várnak rád az elementál fattyak. Ellenfeleid 2 nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. nagyobb elementál fatty 50 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A sáskaharcos az 1. nagyobb elementál fattyat rohamozza. A quwarg katona az 1. nagyobb elementál fattyat támadja. Az 1. nagyobb elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan. A sáskaharcos választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A 2. nagyobb elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A 2. nagyobb elementál fatty 30 ép-t sebzõdik. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A quwarg katona a 2. nagyobb elementál fattyat támadja. a 2. nagyobb elementál fatty paralizálódott. A sáskaharcos a 2. nagyobb elementál fattyat támadja.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A 2. nagyobb elementál fatty 30 sebzést kap. (-5 vp.) A 2. nagyobb elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 17/0, a quwarg katona: 57/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+58%). Szolgáidnak 10% jut. Viszed, ami mozdítható: egy karikaszimbólum, 53 arany és 2 hamis arany. A sáskaharcos habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) A quwarg katona az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Most, hogy némi lélegzethez jutottál, nekiláthatsz a pirofoszfát kitermelésének. Nocsak, a kõzet igencsak kemény! Elszánt bányászként kell dolgoznod, ha hozzá akarsz férni a zöldeskék ásványi anyaghoz.
[Erõ próba 14-es küszöbre: sikeres]
Iszonyú megterhelés árán, de végül sikerül némi pirofoszfátot kitermelni. A távolabbi járatokból gyanús hangokat hallasz: újabb elementál fattyak közelednek! Nagyon gyenge vagy, nem volnál képes egy újabb rohamot feltartani, ezért visszatérsz az akadémiára. Ott örömmel fogadnak, a kitermelt foszfátért 150 arany jutalmat kapsz, és az elektromosság kék köpenyét.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(17. kaland:) Loholsz a templomba, remélve, hogy ott van még Raepa atya. Még egyszer megvizsgálod, tényleg nálad van-e minden: az öt ekinda haj, a két pirgamit, a három barna manakõ és persze a maszk meg a 300 arany. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy leviathán fatty (#159) [aura: erõ: 20.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)51 (-5)50 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)47 (-25)95
2. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)42 (-5)45 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)44 (-25)70
3. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)33 (-5)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)41 (-25)45
4. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)24 (-5)35 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)38 (-25)20
5. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)15 (-5)30 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)35 (-20)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+24% pszi támadás, +24% pszi energia.)
Amikor visszaérkezel a "birkanyírásból", egy mentát már ott lesi, materializálódik-e a kezedben asztrálgyöngy. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy karikaszimbólum.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (251. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Nocsak, mit találtál! 1 hónakkupók ! Óvatosan begyûjtöd. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy óriáspók (#89).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az óriáspók sebzõdik 30 ép-t. (-5 vp.) A quwarg katona az óriáspók felé mozog. Az óriáspók a sáskaharcos felé mozog. A sáskaharcos megközelíti az óriáspókot. A quwarg katona az óriáspókot támadja. Az óriáspók és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az óriáspók 30 sebzést kap. (-5 vp.) A quwarg katona az óriáspókot támadja. Az óriáspók hörögve elterül.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/19, a quwarg katona: 34/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 6% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 44 arany és 2 hamis arany. A sáskaharcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

ftk 1 3 2 4 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed, és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy görényteknõc (#134). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A görényteknõc sebzõdik 30 ép-t. (-5 vp.) A quwarg katona a görényteknõc felé mozog. A görényteknõc a sáskaharcost rohamozza. A sáskaharcos a görényteknõc felé mozog. A quwarg katona a görényteknõcöt támadja. A görényteknõc és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A görényteknõc sebzõdik 30 ép-t. (-5 vp.) A görényteknõc és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A görényteknõc sebzõdik 30 ép-t. (-5 vp.) A görényteknõc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/37, a quwarg katona: 25/25.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%). Szolgáidnak is jut 6%. Elrakod a zsákmányt, ami 30 arany és egy hamis arany. Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe, semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sáskaharcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[Asztrális kutatás:] Úgy döntesz, hogy pszionikus tudásodat kihasználva fogsz kutakodni egy felszíni varázstárgy után. Ellazítod magad, meditálni kezdesz, és máris az asztrálvilágba csusszansz. Rögvest megérzel valami furcsát, és megeredsz irányába. Hosszan haladsz a furcsa jelenség irányába, de egyszercsak egy hatalmas és vastag asztrálfal állja utadat. Itt bizony csak akkor tudsz továbbjutni, ha szétrobbantod egy megfelelõen magas mentális robbanással!
[Mentális robbanás próba 3-as küszöbre: sikeres] Összegyûjtöd minden erõdet, és berobbantod asz asztrálfalat. Hehe, ez jó móka volt, mehetsz tovább!
Hoppá! Itt egy asztrállény leselkedik rád, jobb lesz végezni vele, mert vagy te, vagy õ! Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy szinapszis észlelõ (#443).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Magic Horse Agyvihar -20 PE (-15)45 (-6)49 Szinapszis észlelõ Tudati méreg +6 méreg (-6)54 (-20)35
2. Magic Horse Agyvihar -9 PE (-15)30 (-15)34 Szinapszis észlelõ Pszi acéltorony -9 PE (-7)47 (-9)26
3. Magic Horse Agyvihar -9 PE (-15)15 (-15)19 Szinapszis észlelõ Pszi acéltorony -9 PE (-7)40 (-9)17
4. Magic Horse Agyvihar -9 PE (-15)0 (-15)4 Szinapszis észlelõ Pszi acéltorony -9 PE (-7)33 (-9)8
5. Magic Horse semmi semmi (+0)0 (-4)0 Szinapszis észlelõ Pszi csáp +8 PE (-3)30 (+8)16

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-30 életpont.)
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki, aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.

*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki ellõ egy esszenciaelnyelés varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. Az arctalan galetki 79 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az arctalan galetki 30 ép-t sebzõdik. 26 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az arctalan galetki közelebb jön, hogy támadhasson. Az arctalan galetki téged támad. Az arctalan galetki csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (21 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-18 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. Az arctalan galetki 79 ép-t sebzõdik. (-3 vp.) Az arctalan galetki ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 188 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+90%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél transzformáció tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. Sajnos még csak nem is ismered ezt a szakértelmet. Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[85 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

tpf 15 15 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 15 TVP-t a korábban félrerakottból. [-15 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

be 9 1 250 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 31 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 71 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

be 9 3 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

be 9 3 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 538 sebzést okoztál, és 85 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 15 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 45 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 350 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Magic Horse, egy varázslatos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 103. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (17) / 4.24
[2] IQ: 14 (18) / 0.44
[3] ügyesség: 8 (13) / 1.21
[4] egészség: 10 (16) / 5.69
[5] mágia: 20 (31) / 3.47
[6] gyorsaság: 9 (10) / 1.22
[9] Méret/ép: 151 (162) / 162
Min. méret: 100
Barlangméret: 152
PONTJAID
Varázspont: 348 / 235
Képességpont: 52 / 60%
Hõsi pont: 89 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 644 / 277
Hírnév : 1014
Jóllakottság: 107%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 45 (1)
Galetki gyõzelmek: 26 (1)
Torzsz. csaták: 539 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 494 (4)
Leölt torzszülött: 751 (5)
Pszi csaták: 53 (2)
Pszi gyõzelmek: 31 (1)
Ájulások száma: 17 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal! [számláló: 2] 2.) Érj el 12-es auraészlelést! 3.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 16 (19) / 6.59 [15] regeneráció: 6 (8) / 0 [16] tüskés bõr: 7 (13) / 2.17
[18] tûzimmunitás: 3 / 0 [19] hidegimmunitás: 3 / 0 [20] savimmunitás: 3 / 0.69
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 / 0 [25] bûz: 3 / 0.09

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 4 / 3.70 [47] zárnyitás: 5 / 1.75
[48] mászás: 5 / 1.75 [49] rugalmasság: 4 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 6 / 2.14
[52] auraészlelés: 6 (9) / 0.87 [53] ékszerészet: 3 / 0.46 [54] kereskedelem: 5 (8) / 3.37
[55] szívósság: 10 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.28 [57] gyógynövények: 6 / 2.52
[58] nyomkeresés: 5 (7) / 0.45 [59] vezetõkészség: 4 / 3.45 [60] pszi támadás: 12 / 1.82
[61] pszi energia: 11 / 2.82 [62] lopás: 7 / 0.35 [63] éberség: 3 / 0
[64] átokszórás: 12 / 2.68 [65] álcázás: 14 / 0.56 [66] lopakodás: 4 / 0.50
[67] régészet: 10 / 3.60 [68] zene: 8 / 5.27 [69] tanulás: 8 / 5.22
[70] idézés: 2 / 0 [72] építés: 9 / 2.71 [73] felderítés: 4 / 0.04

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 3 (4) / 1.32     Trollagyar
bal csáp [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 3 / 1.64     a hatalom gyalogos lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.12     az élet hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 1 [36] csábmosoly: 2 (5) / 1.56 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.24
[11] elektromos kéz: 7 (10) / 0.32 [48] ellenáll.megtörése: 2 (5) / 0.54 [10] energiatüske: 5 (8) / 1
[156] éhínség: 1 (4) / 0 [29] életszívás: 23 (26) / 0.83 [172] gázpajzs: 5 (8) / 0
[17] gránitbõr: 11 (14) / 1.12 [13] jégcsóva: 22 (25) / 6.26 [15] jégpajzs: 4 (7) / 0.20
[154] kisebb erõpajzs: 5 (8) / 2.24 [27] kisebb gyógyítás: 8 (11) / 1.36 [146] kontakt.õseiddel: 3 (6) / 1
[158] láth. észlelése: 4 (7) / 0 [157] láthatatlanság: 3 (6) / 0.68 [165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.16
[129] mentális robbanás: 5 / 0.18 [133] pszi acéltorony: 3 / 0 [128] pszi csáp: 6 / 0.50
[171] savpajzs: 1 (4) / 0 [30] sorvasztás: 1 (4) / 0.80 [131] sz.áll.roncsolása: 10 / 1.10
[132] tudati méreg: 5 / 0.06 [19] tûzfal: 10 (13) / 0.48 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.12
[22] villámsújtás: 23 (26) / 0.84        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 22 villá 13 jégcsó                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] sáskaharcos 44/44 108% 150% 2 / 0.74 harcol
[2] quwarg katona 54/25 149% 185% 2 / 0.73 harcol
lélekenergia rész 15% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
b 1
kno 9 2
e 9 100
pv 4 8
p
vv 154 157
2. Makró
pv 6
p
p
3. Makró
tpf 15
be 9 1 250
be 9 3 1
be 9 3 2

HARCI PROGRAMOD
1: jégcsó t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 110.
4: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 160.
9: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 230.
2: gránitbõr v.var. ha ellf. 321. képessége 6 v. több, Prioritás: 195, és ha ellenfeled galetki.
5: tûzfal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött.
7: elektromos kéz t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött.
10: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van, Prioritás: 180, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
12: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 24, Prioritás: 170, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
14: villámsújtás t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 190, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
16: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 175, és ha 1 vagy több ellenfél van, és a harc 2. körétõl.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77), agglomerátor (#41).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 61 27 50; VI erõ:120% ép:35%; PV 6; L 5 2; HE 1; PT 4; PTA 130 130 130 130 130; PTB 130 130 130 130 130; I 20;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #9 (7. épület), #17 (9. épület), #22 (8. épület), #23 (3. épület), #284 (93. forduló), #214 (99. forduló), #374 (97. forduló), #295 (99. forduló), #365 (92. forduló), #494 (94. forduló), #451 (100. forduló), #414 (95. forduló), #489 (96. forduló), #460 (101. forduló), #402 (97. forduló), #329 (98. forduló), #475 (101. forduló), #464 (102. forduló), #251 (103. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg az ivó építésén dolgozol, eddig 50 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gepárd kék köpenye (#15537) * 1 a hatalom könnyû láncinge (#6881) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a torony csatos öve (#18266) * 1 a törpék csizmája (#6520) 1 az elektromosság kék köpenye (#27237)
1 díszes köpeny (#1138) 8 ében láncing (#134) * 1 ezüst nadrág (#176)
1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 köntös (#1150) 1 láncing (#1030)
2 maszk (#1090) 1 suhanó csizma (#195) 4 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
1 a gepárd fülbevalója (#15655) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia smaragdja (#153)
* 1 a remete malachit karkötõje (#12491) * 1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676) * 1 a sün díszes karkötõje (#25092)
* 1 a szívósság amulettje (#14695) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tolvaj márványgyûrûje (#9326)
184 arany (#1) 17 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208)
241 hamis arany (#809) 2 karikaszimbólum (#1211) * 1 kék gömb (#143)
1 malachit karkötõ (#1241) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 üvegszimbólum (#138) * 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
41 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588)
5 fekete dukát (#218) 1 furulya (#167) 2 hebrencs csapda (#582)
1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128) 14 Krónika (#783)
1 mandolin (#19) 2 Morgan pálcája (#511) 1 Urgod kémszeme (#533)

Fegyverek
* 1 a hatalom gyalogos lándzsája (#7182) * 1 a mágia könnyû nyílpuskája (#3536) 1 az elektromosság harci nyílpuskája (#27388)
* 1 az élet hosszúkardja (#5367) 8 ében nyílpuska (#133) 8 ében tündekard (#132)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 harci fejsze (#12) 1 rozsdás kard (#131)
4 sziklarepesz (#13) 2 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 12 csótányláb (#25) 10 elonotichlan (#31)
16 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58) 13 hónakkupók (#30)
5 hõsiesség itala (#52) 2 kihívás itala (#68) 71 liánvirág (#24)
21 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 13 mézfû (#29)
19 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 19 ragálygomba (#26)
2 rémcserje (#34) 3 sárga gyógyital (#61) 25 sárkányvirág (#32)
1 savlehelet itala (#55) 9 sötét mák (#23) 15 tejfonál (#28)
21 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59) 2 velparaj (#35)
26 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
12 asztrálesszencia (#154) 5 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15)
3 duzzadt xenópete (#479) 16 ekinda haj (#147) 7 elektronit (#141)
7 húsevõ bibe (#151) 4 lemúr hártya (#161) 12 mandibula (#157)
8 molad púp (#16) 6 molitár háj (#165) 8 nohnetár gumó (#212)
5 nordkristály (#146) 8 õsi relikvia (#17) 12 pirgamit (#152)
1 smaragd esszencia (#229) 2 xenópete (#278) 6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün csonttõre #25151 (5), a szívósság köpenye #14635 (4), a túlélés görbekardja #21566 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hónakkupók (#30), 1 mátekel gomba (#21), 5 hamis arany (#809), 1 aranydukát (#437), 2 karikaszimbólum (#1211), 1 az elektromosság kék köpenye (#27237), 1 duzzadt xenópete (#479).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 340 arany (#1), 1 a bénaság fülbevalója (#199), 2 varázskõ (#210), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GÖRÉNYTEKNÕC (134. LÉNY)
Förtelmes bûzû, nagybundájú, páncélozott lények a görényteknõcök. Vérben forgó szemük állandóan táplálékot keres. Márpedig könnyen jutnak hozzá, hiszen a legtöbb lény már förtelmes bûzüktõl azonnal összeesik. Szerencsére a görényteknõcöknek nincs semmilyen immunitása, így ha kibírod néhány körig, akkor utána már nyert ügyed van, könnyedén legyõzheted ezt a szörnyeteget. Tejivók és puhányok számára jelent táplálékot, persze az ételgyûjtés közben még inkább fenyegetõ a borzalmas bûz, ami a görényteknõcbõl árad.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.