Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bőrpróba
Küldd el képeslapként!
Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 05:32:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8311-89

Karakterszám: 8311 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 89 Játékhét: 101
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 1874
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. okt. 24. 9h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2001. okt. 27.

E-mail!

CYRON ACHENAR KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 80 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 3. NAP ** Látogatót kapsz, aki Mesés Illat, egy karcsiszemüveges, semmitmondó kinézetû, stréber fiatal férfi. A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. Viselt tárgyai: a kígyó köpenye, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj ezüst fejpántja, az ügyesség csepp fülbevalója, a tudós malachitgyûrûje, a mentát amulettje, Rogan karkötõje, a torony vándorcsizmája, a gepárd csepp fülbevalója, az elfek sárga öve, a bûz díszes pikkelyvértje, a bûz íja. Siralmasan néz ki, elkapta a csapdád (24-t sebezve rajta). Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. Mesés Illat 71 sebzést kap. (-10 vp.) Mesés Illat ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+9%). Mesés Illat megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 4. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 3 barna manakövet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 7. NAP ** Bejön a barlangodba Lajos az Agresszív, egy véreres szemû, eszelõs tekintetû, sírásra görbülõ szájú férfi. A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a harcmûvész malachit karkötõje, szivárvány karkötõ, a gladiátor malachitgyûrûje, a gólem csatos öve, a küzdelem aranyozott fülbevalója, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a merénylõ karikaszimbóluma, a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma, a kobra bíbor láncinge, a rend köve, a törpék sárgaréz nyaklánca, a gólem kerek pajzsa, a gyorsaság szárnyas sisakja, a sas zangrozi csizmája, a bûz ónixgyûrûje, zsugorító gyûrû, az erõ kõrisfa íja. Beleesett a csapdádba, és 19-t sebzõdött. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Lajos az Agresszív 71 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. Lajos az Agresszív máris elõtted terem! A quwarg katona rád veti magát. Marni próbál. Elkerülted. Elõre szúr bal karmával. El sem talált, haha. Lajos az Agresszív rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (43 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal karmával. (34 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap. (43 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Lajos az Agresszív elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 11. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 3 barna manakövet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 17. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 velparajt. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 17. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 velparaj.
** 20. NAP ** Meglátogat egy galetki: Namis R'avis Latiat, egy fehér tógás, õsz hajú, halványkék szemû, tiszteletet parancsoló megjelenésû férfi. A Halhatatlanok klánjának jövendõlátó rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: görényfarok, a tökéletesség sárga öve, a sebezhetetlenség zöld köntöse, bronzmedál, a hatalom rubinja, a szellemek malachitgyûrûje, a remete vaspajzsa, az egyensúly gyûrûje, a kígyó hosszú íja, szivárvány karkötõ, az egészség malachit karkötõje, a ragadozó sárgaréz nyaklánca, a nyomkeresés fejpántja, a sebezhetetlenség csepp fülbevalója, a tudás malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, a tökéletesség vas lemezpáncélja, óriás fülbevaló, a tökéletesség háromszögszimbóluma, a tökéletesség vándorcsizmája. Testének leromlott állapota jelzi, hogy belegyalogolt a csapdádba, és 18-t sebzõdött. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Namis R'avis Latiat 71 sebzést kap. (-10 vp.) A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Namis R'avis Latiat máris elõtted terem! A tûzszalamandra feléd mozog. Namis R'avis Latiat rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. Ez mellément. Pofáját nagyra tátva harap. (32 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz farkával. Ez mellément. A tûzszalamandra rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. Namis R'avis Latiat elkerülte a varázslatot. (-10 vp.) A hájas worpel elõhív egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Namis R'avis Latiat rád támad. Feléd üt jobb mancsával. Nem talált. Harapni próbál. (27 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint farkával. (19 ép-t sebzõdtél). A tûzszalamandra rád veti magát. A tûzszalamandra tüzet lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Namis R'avis Latiat mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. 10 ép-t sebzõdtél. Namis R'avis Latiat visszanyer 10 életpontot. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 71 sebzést okoztál, és 113 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Namis R'avis Latiat megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 21. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Fürge Rhemedyl, egy magas, délceg, ijesztõen magabiztos tekintetû, felettébb veszedelmes férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az ellenállás kõrisfa íja, az ellenállás csillogó fejpántja, az ellenállás malachit karkötõje, az ellenállás zangrozi csizmája, óriás fülbevaló, az ellenállás gyalogos lándzsája, a védekezés keresztszimbóluma, Rogan karkötõje, az ellenállás díszes köpenye, az ellenállás csontamulettje, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás csonttõre, ezüst nadrág, az ellenállás karkötõje, az ellenállás malachitgyûrûje, az ellenállás karikaszimbóluma, az ellenállás díszes pikkelyvértje, az ellenállás szöges öve, kék gömb, a gólem nagy pajzsa, a majom ezüst fülbevalója, a káosz mesés gyûrûje. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Fürge Rhemedylt védi rezisztanciája. (-10 vp.) Fürge Rhemedyl közelebb jön, hogy támadhasson. Fürge Rhemedyl rád támad. Lesújt rád jobb csápjával. Nem talált. Az ellenállás gyalogos lándzsáját forgatva támad. Ez mellément. Fegyverével, egy az ellenállás csonttõrével keresi a gyenge pontodat. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. Fürge Rhemedyl rezisztálja. (-10 vp.) Fürge Rhemedyl téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Nem vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. Fegyverével, egy az ellenállás gyalogos lándzsájával keresi a gyenge pontodat. El sem talált, haha. Meglengetve egy az ellenállás csonttõrét, megpróbál eltalálni. Mellétrafált a balfácán. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Fürge Rhemedyl megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 39. NAP ** Eljön barlangodba Fürge Rövengõr, egy barna bõrû, rövid hajú, sportos testalkatú, mosolygós férfi férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. Viselt tárgyai: óriás fülbevaló, a bûz vassisakja, ozin fülkarika, bronzmedál, a harcos háromszögszimbóluma, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a természet csatos öve, a küzdelem vas lemezpáncélja, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a gepárd vándorcsizmája, az energia márványgyûrûje, a háború köve, a tökéletesség díszes karkötõje, az elektromosság ezüst nyaklánca, kék gömb, a törpék vaspajzsa, az elfek kék köpenye, görényfarok, az elfek nehéz nyílpuskája. Szakértelempróbára invitál téged. Tétnek mindketten 25 aranyat raktok fel.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Fürge Rövengõr már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
Mintha a vereség nem lenne elég, 25 arannyal lettél szegényebb!
** 52. NAP ** Látogatót kapsz, aki Kicsi de büdös, egy apró termetû, zömök, tagbaszakadt, majdhogynem golyó alakú galetki férfi. A Tolvajok klánjának besurranó rangú tagja. A következõket látod nála: a regenerálódás nagy pajzsa, az elfek fejpántja, a regenerálódás vándorcsizmája, zsugorító gyûrû, a regenerálódás csatos öve, a sav csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, a bölcsesség malachitgyûrûje, görényfarok, a tökéletesség csontamulettje, a káosz szikrázó nyaklánca. Belepottyant a csapdádba, ami 19-t sebzett rajta! - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Kicsi de büdös 71 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Kicsi de büdös máris elõtted terem! A tûzszalamandra közelebb jön, hogy támadhasson. Kicsi de büdös rád támad. Lecsap rád jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl. Elõrehajolva harapni próbál. Elkerülted. Lesújt rád bal mancsával. Elhibázta. A tûzszalamandra rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (21 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Kicsi de büdös 71 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Kicsi de büdös eszméletét vesztve összeesik. A tûzszalamandra rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A tûzszalamandra sebzõdik 8 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-6 vp.) A tûzszalamandra halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Kicsi de büdös elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
** 96. NAP ** Meglátogat egy galetki: Deth Stryke, egy meghatározhatatlan külsejû, alakját sötét, gomolygó ködbe rejtett férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, a gyõzelem díszes pikkelyvértje, a káosz éjsötét karkötõje, a merénylõ vándorcsizmája, az egyensúly gyûrûje, a remete vaspajzsa, a gepárd bronz amulettje, a tárgyalás gyûrûje, a szívósság malachitgyûrûje, a gyorsaság nyaklánca, a bölcsesség díszes karkötõje, a merénylõ csatos öve, ozin fülkarika, az entek ezüst fülbevalója, a puhányság köve, a sebesség könnyû nyílpuskája, a küzdelem átlátszó köntöse, a küzdelem csillogó fejpántja, görényfarok, vörös karkötõ, szerencsekõ. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál. Megállapodtok, hogy a tét 25 arany lesz.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Deth Stryke Tudati méreg kudarc (-6)24 (-20)5 Cyron Achenar Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)30 (+0)40
2. Deth Stryke Tudati méreg kudarc (-6)18 (-5)0 Cyron Achenar Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)15 (+0)40

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+21% pszi támadás, +21% pszi energia.)
Micsoda öröm, még a tét, 25 arany is a tied lett!
** 96. NAP ** Deth Stryke kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 4317 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 4317 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 5665.) A te szinteden a legnevesebb Féreg Artis, egy alacsony, vézna, kegyetlenül megkínzott testû, tejfehér szemû férfi. (hírneve 3475.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*júl. 16.* Thomas Curse építés tulajdonsága 13 lett, elsõként a szinten. *júl. 16.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Ki Hara Pom-pomot. *júl. 17.* Akadil Tel Kator és Gondol-Kodó pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *júl. 19.* Kronx regeneráció tulajdonsága 23 lett, elsõként a szinten. *júl. 25.* Shackallor pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sir Pálpusztay Bagamér felett. *júl. 30.* Kronx csatában legyõzte Wei Jan-Ettét. *aug. 6.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Tûzkezû Eldaront. *aug. 8.* Garabonciás pszionikus párviadalban legyõzte Tüskés Végzeturat. *aug. 13.* Midian teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott. *aug. 14.* Nyafogó Nefelejcs és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 19.* Lord Griffonheart pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sheena felett. *júl. 24.* Csendes Don és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *júl. 30.* Avvocato Terrasini és Faylande megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *aug. 8.* Shackallor pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lacerta Viridis felett. *aug. 10.* Féreg Artis pszionikus párviadalban legyõzte 19-est. *aug. 15.* Arcus McCoolt kis híján megölte egy elektromancer. *aug. 24.* Midian gyõzelmet aratott Bastard felett. *aug. 24.* Fire Raptor csatában legyõzte Regina Rascalt. *aug. 29.* Shackallor és Leon pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen. *aug. 29.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

v 163 203 8854 2857 4640 5676 163. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kineportot. Kineporttal átküldöd az átokkövet Venommaster Oscar Cabylo részére. (-15 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

e 1 élelemszerzés
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod a megfelelõ élelemadagot. Élõ cseppkõ jóllakottsága 100%-kal megnõtt. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

kno 9 12 9. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot a méreted növelésére (+6 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

gy 75 felt. gyógyítás 75%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 75 százaléka alá zuhan. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

v 163 205 2222 3333 4640 5676 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

v 163 280 2222 3333 4640 5676 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

z 168 10 zenélsz 168. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz rajta. Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják néhányan az ütemet. Amint befejezed a számot és meghajolsz, az összeverõdött tömeg lelkesen megtapsol, és persze bõséggel adakoznak. (+42 arany.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

p 4317 portyázás
Elfogadod Deth Stryke kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Deth Stryke, egy meghatározhatatlan külsejû, alakját sötét, gomolygó ködbe rejtett férfi. A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, a gyõzelem díszes pikkelyvértje, a káosz éjsötét karkötõje, a merénylõ vándorcsizmája, az egyensúly gyûrûje, a remete vaspajzsa, a gepárd bronz amulettje, a tárgyalás gyûrûje, a szívósság malachitgyûrûje, a gyorsaság nyaklánca, a bölcsesség díszes karkötõje, a merénylõ csatos öve, ozin fülkarika, az entek ezüst fülbevalója, a puhányság köve, a sebesség könnyû nyílpuskája, a küzdelem átlátszó köntöse, a küzdelem csillogó fejpántja, görényfarok, vörös karkötõ, szerencsekõ. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 25 arany! Így üdvözlöd: "Te kékorrú pocokvadító!" Nem késik a válasszal: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" A következõvel folytatod: "Ez a legjobb, amit ki tudtál találni a parányi agyadban?" Õ rögvest kontrázik: "Ha öt szemed lenne, akkor sem látnál tovább az orrodnál!" Nem habozol, máris mondod: "Micsoda lófogaid vannak! Ezekkel akár a pókot is könnyedén kiharapod a sarokból." Nem késik a válasszal: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" A következõvel folytatod: "Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Deth Stryke csak tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+34% lélekenergia.)
Megnyerted a tétet, ami 25 arany volt! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

p 4317 portyázás
Elküldesz egy kihívást Deth Stryke részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

pv 3 4 5 7 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

v 159 4317 3 159. varázslat elmondása
Elmormolsz egy szellemidézés varázslatot. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Cyron Achenar vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

kf 21896 207 174 22213 22303 29188 bekészíted a 21896. tárgyat
A tökéletesség kõamulettjét már bekészítetted korábban. A bronzmedált már bekészítetted korábban. Leveszed a mágia sárga övét. Felveszed a Xantin ezüstövét. Leveszed a mágia nagy pajzsát. Felveszed a tûz vaspajzsát. Leveszed a mágia utazóköpenyét. Felveszed a tûz díszes köntösét. Leveszed a mágia nehéz nyílpuskáját. Bekészíted a bûz harci nyílpuskáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az élõ cseppkõ harcolni fog. A nekropoid harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

k 263 458 kaland elvállalása
(263. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. A következõ szobába való bejutáshoz egy gránitajtót kell kinyitnod, amelyet három kar mûködtet.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Alaposan megvizsgálod a karokat. Csak picit lököd meg mindegyiket, és fülelsz, hogy merre moccan valami a falak mögött. Igazi mackós vagy! Végül a két szélsõ kart húzod meg, egyszerre. Az ajtó kinyílik. Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Remélhetõleg nem lesz probléma, nekilátsz a zár kinyitásának.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 káoszmágus (#91) [aura: erõ: 1.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. káoszmágus sebzõdik 71 ép-t. (-10 vp.) Az 1. káoszmágus kileheli lelkét. Vakegér felemeli a sziklarepeszt, és a 2. káoszmágus felé lõ. (2 lövéssel 33 ép-t sebzett.) A nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. A 2. káoszmágus végtagjai sorvadnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. 19 életpontnyit sebzõdsz. Vakegér 12 ép-t sebzõdik. A nekropoid sebzõdik 22 ép-t. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. A 2. káoszmágus sebzõdik 71 ép-t. (-10 vp.) A 2. káoszmágus hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Vakegér: 33/12, a nekropoid: 0/22.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 10% jut. A nekropoid eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+27 életpont.) Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: a káosz istennõjének szimbóluma. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
(458. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy pengefalat. (-10 vp.) Vakegér az 1. elektratont lövi. (19 ép-t sebzett.) A nekropoid elmormol egy sorvasztás varázslatot. Az 1. elektraton végtagjai sorvadnak. A 2. elektraton elmond egy villámsújtás varázslatot. 10 életpontnyit sebzõdsz. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. elektraton elvarázsol egy villámsújtást. 15 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. elektraton rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. 6 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az 1. elektraton 8 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-6 vp.) Az 1. elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. A nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A 2. elektraton sebzõdik 15 ép-t. A nekropoid visszanyer 15 életpontot. Vakegér sziklarepesszel lövi a 2. elektratont. Mellé! A 3. elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. 12 életpontnyit sebzõdsz. Heves kézmozdulatok közepette a 2. elektraton elmormol egy villámsújtást. 11 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A 2. elektraton 8 sebzést kap. 8 ép-t gyógyított rajtad. (-6 vp.) A 2. elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan. Vakegér a 3. elektratont próbálja távolról eltalálni. (20 sebzést okozott.) A 3. elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Vakegér: 39/0, a nekropoid: 15/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Szolgáidnak is jut 8%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 elektronit és 2 drágakõ. Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy bronz amulett. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [38 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
Az élõ cseppkõ pihenni fog. A nekropoid pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

mak 1 5 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 5 parancsot definiálod:
be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
[Parancs 1. makróba tárolva.] De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

vd 92 vadászat
[Parancs 1. makróba tárolva.] [Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent. (446. kaland, összköltsége 20 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** Az 1. manapoid elmond egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid ellõ egy tudatrombolás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. manapoid irányába mozogsz. Megtámadod az 1. manapoidot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (35 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (31 sebzés). Az 1. manapoid halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tudatrombolást. A varázslat nem hatott rád. Megtámadod a 2. manapoidot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (41 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (29 sebzés). A 2. manapoid hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+59%). Viszed, ami mozdítható: 2 barna manakõ és egy xenópete. [14 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

va 278 varázsital analízis
[Parancs 1. makróba tárolva.] Ismét a korábbi módszerrel próbálkozol, de a savadagoló gránitlapot ezúttal már beszereled az analizáló felszerelésbe. A sav egyenletesen csöpög, miközben te az embriót tanulmányozod. Hmmm... Végre rájöttél! Az embrió iszonyatosan éhes! Felgyorsult metabolikus folyamatait táplálni kell valamivel, és amikor a levegõre kerül, a savszerû anyag ezt a funkciót csak ideig-óráig képes ellátni. Azonban ahhoz, hogy ezt alaposabban le tudd tesztelni, tovább kell életben tartani a lényt. Megvan! Három petét szerzel, és így három tojás tartalmával sokkal tovább életben tudsz tartani egy petét! Újabb ismeretekkel gyarapodtál (+1 tanulás). [8 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

kf 22242 bekészíted a 22242. tárgyat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Egy barlangpatakon gázolsz át, a lábad elé figyelve, amikor egyszercsak egy nagy oszlopnak ütközöl. Hohó, mi ez? Négy kõoszlopon egy furcsa építmény áll, valamilyen házikóféle? Elfog a kíváncsiság. Nem látsz semmilyen feljáratot, az egyetlen megoldásnak az látszik, hogy felmászol az egyik oszlopon. No majd késõbb... (303. kaland, összköltsége 10 TVP.) Észreveszel 1 gyilkos borókát. Szakértõ módon leszeded. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** Az orgling disznó irányába mozogsz. Az orgling disznó máris elõtted terem! Támadod az orgling disznót. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (42 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (18 sebzés). Az orgling disznó téged támad. Kitátja száját, harapni próbál. (15 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling disznót. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (41 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (20 sebzés). Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 121 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Viszed, ami mozdítható: 26 arany. [17 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

va 278 varázsital analízis
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]
kf 22242 bekészíted a 22242. tárgyat
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** A 2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy megszakítás! Heves kézmozdulatok közepette az 1. manapoid elmormol egy tudatrombolást. Ezt most megúsztad. Az 1. manapoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az 1. manapoidot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (39 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (29 sebzés). Az 1. manapoid holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. manapoid létrehoz egy tudatrombolás varázslatot. Elvesztetted az összes varázspontodat! A 2. manapoidot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (38 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (31 sebzés). A 2. manapoid halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 137 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+59%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 barna manakõ. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

va 278 varázsital analízis
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
kf 22242 bekészíted a 22242. tárgyat
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. Nótába kezdesz. Támadásod megnõ (+15%). A tökéletesség vívótõrével támadsz. Félrehajolt. A bûz vívótõrével támadsz. (17 ép-t sebeztél). Meglengetve a tökéletesség csonttõrét, próbálsz lesújtani. (10 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. A tökéletesség vívótõrével támadsz. (15 ép-t sebeztél). A bûz vívótõrével támadsz. (14 ép-t sebeztél). A tökéletesség csonttõrével támadsz. (13 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Meglengetve a tökéletesség vívótõrét, próbálsz lesújtani. (16 ép-t sebeztél). A bûz vívótõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (15 ép-t sebeztél). A tökéletesség csonttõrét forgatva támadsz. (13 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 28 arany. Ismét tanultál valamit: +1 bal csáp szakértelem; [23 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

va 278 varázsital analízis
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
kf 22242 bekészíted a 22242. tárgyat
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Nocsak, mit találtál! 1 tejfonál ! Óvatosan begyûjtöd. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid 2 manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** A 2. manapoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy szellemkalapács! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. manapoid varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. manapoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. manapoidot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (50 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (22 sebzés). Az 1. manapoid hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy szellemkalapácsot. A varázslat nem hatott rád. A 2. manapoidot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (43 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (28 sebzés). A 2. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+59%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 barna manakõ és 36 arany. [26 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

va 278 varázsital analízis
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]
kf 22242 bekészíted a 22242. tárgyat
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a tûz csontmaszkját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

vd 92 vadászat
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a quwarg harcost. A quwarg harcos odajön hozzád. A quwarg harcost próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (51 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (24 sebzés). A quwarg harcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Elrakod a zsákmányt, ami 46 arany. [29 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

va 278 varázsital analízis
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
kf 22242 bekészíted a 22242. tárgyat
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a tûz csontmaszkját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

kf 3312 3386 3417 3537 207 21896 bekészíted a 3312. tárgyat
Leveszed a tûz vaspajzsát. Felveszed a mágia nagy pajzsát. Leveszed a tûz díszes köntösét. Felveszed a mágia utazóköpenyét. Leveszed a Xantin ezüstövét. Felveszed a mágia sárga övét. Leveszed a bûz harci nyílpuskáját. Bekészíted a mágia nehéz nyílpuskáját. A bronzmedált már bekészítetted korábban. A tökéletesség kõamulettjét már bekészítetted korábban. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

a 2263 3386 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Kiméletlen Kaméleon részére 1 a mágia utazóköpenyét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

a 2263 3417 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Kiméletlen Kaméleon részére 1 a mágia sárga övét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2001. nov. 23. péntekig. Az olimpiai fordulókat a dec. 1-i TF találkozón veheted át, ill. dec. 3-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +8 galetki erõt és +39 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1326 sebzést okoztál, és 407 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 49 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 296 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Cyron Achenar, egy jóképû, lágyhangú, igézõ tekintetû, minden nõ szívét meghódító férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 89. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (20) / 1.50
[2] IQ: 10 (20) / 7.94
[3] ügyesség: 5 (17) / 1.32
[4] egészség: 10 (20) / 4.67
[5] mágia: 8 (33) / 4.21
[6] gyorsaság: 6 (15) / 3.55
[9] Méret/ép: 106 / 106
Min. méret: 88
Barlangméret: 121
PONTJAID
Varázspont: 341 / 0
Képességpont: 13 / 71%
Hõsi pont: 144 (10)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 42%
Galetki erõ: 536 / 297
Hírnév : 2086
Jóllakottság: 36%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 40 (5)
Galetki gyõzelmek: 20 (2)
Torzsz. csaták: 475 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 427 (8)
Leölt torzszülött: 761 (14)
Pszi csaták: 66 (1)
Pszi gyõzelmek: 52 (1)
Ájulások száma: 11 (0)

A Bárdok Klánjának (#18) tagja vagy.
Rangod: muzsikus (34)
Speciális képességeid:
+5 hírnév / kör, vegetáriánusnak E 10-re +34% jóllakottság, +3 KNO ha nem harcolsz (VD, P vagy BE 5/6 paranccsal). Hátrány: 0.81 szorzó harcért kapott lélekenergiára.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 12-es tanulás szakértelmet! 2.) Alkalmazd az elbájolást legalább 10 alkalommal sikeresen! 3.) Használd a Z parancsot 20 alkalommal! [számláló: 10]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 17 (30) / 15.26 [15] regeneráció: 12 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0.55
[18] tûzimmunitás: 3 / 0.20 [19] hidegimmunitás: 3 / 0.20 [20] savimmunitás: 4 / 0.60
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 / 0 [25] bûz: 9 (19) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 6 / 0.87 [46] csapdaészlelés: 8 / 0.61 [47] zárnyitás: 8 / 1.03
[48] mászás: 8 / 0.91 [49] rugalmasság: 5 / 0.49 [50] meggyõzõkészség: 7 / 1.44
[52] auraészlelés: 4 / 3.17 [53] ékszerészet: 3 / 1.11 [54] kereskedelem: 7 / 4.22
[55] szívósság: 10 / 0.82 [56] varázsitalfõzés: 3 (5) / 1.02 [57] gyógynövények: 6 / 5.58
[58] nyomkeresés: 10 / 3.15 [59] vezetõkészség: 9 / 0.21 [60] pszi támadás: 9 / 1.05
[61] pszi energia: 8 / 1.10 [62] lopás: 5 / 0.30 [63] éberség: 6 / 2.24
[64] átokszórás: 12 (14) / 1.35 [65] álcázás: 7 / 0 [66] lopakodás: 3 / 1.18
[67] régészet: 16 / 10.30 [68] zene: 14 (15) / 3.51 [69] tanulás: 12 / 0.38
[70] idézés: 1 / 0 [73] felderítés: 10 / 1.56    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 5 / 0.14     a tökéletesség vívótõre
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 3.79     a bûz vívótõre
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 5 / 0.07     a tökéletesség csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 5 / 0.40 [36] csábmosoly: 4 / 0.40 [149] dimenziókapu: 4 / 0.12
[11] elektromos kéz: 8 / 0.30 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 4 / 1.28
[172] gázpajzs: 1 / 0 [17] gránitbõr: 1 / 0 [13] jégcsóva: 4 / 0.54
[15] jégpajzs: 5 / 0.28 [163] kineport: 5 / 1.52 [27] kisebb gyógyítás: 5 / 0
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.76 [158] láth. észlelése: 1 / 0 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18
[166] pengefal: 17 / 2.49 [128] pszi csáp: 8 / 0.90 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 1.58
[159] szellemidézés: 5 / 3.84 [140] szellemkalapács: 17 / 4.08 [176] szélpajzs: 1 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.06        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Vakegér, az élõ cseppkõ 40/28 102% 100% 5 / 2.72 nem harcol
[2] nekropoid 46/39 174% 155% 3 / 1.07 nem harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
be 9 5
kf 194
vd 92
va 278
kf 22242
2. Makró
kf 207 21896
pv 4 8
ism 50
p
kf 21896 207
pv 5 4 3 7 8
3. Makró
be 9 5
gy 75
v 163 205 2222 3333 4640 5676
v 163 280 2222 3333 4640 5676
mak 4
kf 21896 207 174 22213 22303 29188
4. Makró
z 168 10
pv 4 8
p 4317
p 4317
pv 3 4 5 7 8
v 159 4317 3

HARCI PROGRAMOD
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 220.
8: tûzlehelet használata ha ellenfélnek van 24. képessége. Prioritás: 112.
9: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 219.
10: tûzlehelet használata ha ellenfélnek van 2. képessége. Prioritás: 111.
11: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #77. Prioritás: 216.
12: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #95. Prioritás: 217.
13: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #154. Prioritás: 218.
14: tûzlehelet használata ha ellenfeled #10. Prioritás: 199.
15: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 221.
16: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 200.
1: pengefal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 150, és ha 3 vagy több ellenfél van.
3: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás: 125, és ha ellenfélen nincs 45. varázslat, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van.
6: szellemkalapács t.var. ha ellenfélnek van 18. képessége, Prioritás: 100, és ha ellenfélen nincs 45. varázslat.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:200% ép:1%; PV 3 4 5 7 8; PSZ 47 48 46 50 54 57; BA 154; TT 25; HE 1; PTA 131 131 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 4317 19302 1; A 2263 3386 1; A 2263 3417 1; VG 5676 168 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 6 sebzés: 18-26

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #9 (7. épület), #13 (4. épület), #16 (3. épület), #18 (8. épület), #19 (9. épület), #446 (89. forduló), #343 (81. forduló), #384 (88. forduló), #303 (89. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
12 törpe pikkelyvért (#4) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a tûz díszes köntöse (#22303)
1 öv (#1165) 1 a tökéletesség kerek pajzsa (#21761) 1 suhanó csizma (#195)
1 khaldoran öv (#137) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a tudás vas lemezpáncélja (#1901)
1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) 1 bõrpáncél (#9) 1 a sólyom bronz mellvértje (#29397)
1 a tûz könnyû láncinge (#22181) 1 Xantin ezüstöve (#174) 21 ében láncing (#134)
1 utazóköpeny (#1136) * 1 a tûz csontmaszkja (#22242) 1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836)
1 csillogó fejpánt (#1108) 1 a tökéletesség csatos öve (#21866) 1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821)
1 maszk (#1090) 1 a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) 1 a tûz utazóköpenye (#22286)
1 csontmaszk (#1092) 1 átlátszó köntös (#1152) 3 fejpánt (#1105)
* 1 a mágia sárga öve (#3417) 1 a tûz vaspajzsa (#22213) * 1 a tûz zangrozi csizmája (#22273)
1 zöld köntös (#1151) 1 a sólyom szürke maszkja (#29443) 1 pikkelypáncél (#223)
1 a kobra díszes pikkelyvértje (#7317) 1 csatos öv (#1166) 1 pajzs (#1060)
* 1 a mágia nagy pajzsa (#3312) * 1 a tökéletesség díszes pikkelyvértje (#21717) 1 fekete csizma (#1122)
1 a bölcsesség csontmaszkja (#17742) * 1 a mágia utazóköpenye (#3386) 1 vándorcsizma (#1121)
1 halotti maszk (#1091)

Ékszerek, kincsek
* 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) 3 fülbevaló (#1255) * 1 bronzmedál (#207)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926) 3741 arany (#1)
1 kõamulett (#1196) * 1 a tökéletesség díszes karkötõje (#21942) 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 szivárványkristály (#164) * 1 a szakács üstje (#192) 1 ozin fülkarika (#211)
1 az erõ nyaklánca (#1630) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tûz márványgyûrûje (#22376)
2 bronz amulett (#1198) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
1 márványgyûrû (#1226) 1 a káosz istennõjének szimbóluma (#31374) * 1 a tûz malachitgyûrûje (#22377)
1 a tökéletesség karikaszimbóluma (#21911) 1 kék gömb (#143) 1 a regenerálódás karikaszimbóluma (#24611)
1 malachitgyûrû (#1227) 1 kristályamulett (#130) * 1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941)
* 1 a tûz díszes karkötõje (#22392) * 1 a bûz ónixgyûrûje (#29128) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
1 a tûz karikaszimbóluma (#22361) 2 karikaszimbólum (#1211) 1 háromszögszimbólum (#1212)
1 cseppkõ gyûrû (#234) 1 díszes karkötõ (#1242) * 1 görényfarok (#189)
* 1 a tökéletesség keresztszimbóluma (#21913) 1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) 38 drágakõ (#2)
* 1 a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 1 kötél (#128) 9 fekete dukát (#218)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 molitár dob (#168) 1 varázskõ (#210)
1 furulya (#167) 1 õskõ (#8) 1 elsõ kulcsdarab (#226)

Fegyverek
* 1 a tökéletesség vívótõre (#22003) 4 rozsdás kard (#131) 2 gyalogos lándzsa (#1332)
1 csonttõr (#1301) 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 5 sziklarepesz (#13)
* 1 a bûz vívótõre (#29203) * 1 a mágia nehéz nyílpuskája (#3537) 2 parittya (#10)
1 fogazott tõr (#6) 1 a természet tõre (#17050) 1 a törpék hosszúkardja (#6717)
9 harci fejsze (#12) 1 a szívósság tõre (#14800) 1 nehéz nyílpuska (#1287)
1 Trollagyar (#214) 1 tõr (#1300) * 1 a tökéletesség csonttõre (#22001)
1 rövid tõr (#1302) 3 görbekard (#1316) 20 ében nyílpuska (#133)
20 ében tündekard (#132) 1 a gyõzelem vívótõre (#21103) 1 a tökéletesség könnyû íja (#21971)
1 lándzsa (#1330) 1 törpe balta (#224) 1 a bûz harci nyílpuskája (#29188)
1 a kígyó rövid tõre (#19302) 1 hosszú íj (#1272) 1 a tökéletesség görbekardja (#22016)
1 a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) 4 kerek kõ (#11) 5 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
7 mitulen fû (#20) 6 liánvirág (#24) 10 üvegcse (#14)
24 winropu moha (#22) 12 ragálygomba (#26) 12 mátekel gomba (#21)
15 tejfonál (#28) 6 fehér gyógyital (#50) 16 gyilkos boróka (#27)
4 védelem itala (#59) 9 sötét mák (#23) 8 csótányláb (#25)
6 méregellenállás (#51) 8 elonotichlan (#31) 2 hõsiesség itala (#52)
3 óriásnövés itala (#60) 13 hónakkupók (#30) 5 mézfû (#29)
11 elfu moha (#33) 1 bajnokok itala (#62) 1 tûzlehelet itala (#53)
2 hatalom kék itala (#58) 6 sárkányvirág (#32) 5 sárga gyógyital (#61)
3 velparaj (#35) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 3 húsevõ bibe (#151) 2 bolhedor szárny (#15)
14 mandibula (#157) 1 nordkristály (#146) 1 smaragd esszencia (#229)
5 yeti csont (#160) 7 molitár háj (#165) 8 pirgamit (#152)
18 ekinda haj (#147) 2 molad púp (#16) 10 elektronit (#141)
12 barna manakõ (#149) 3 nohnetár gumó (#212) 1 asztrálesszencia (#154)
2 õsi relikvia (#17)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kalmár nyaklánca #142 (6).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2001. dec. 1., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1070. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



FELEJTÉS VARÁZSLAT
A felejtés c. varázslattal kapcsolatban néhány módosítás: a varázslat költsége 5 helyett 10 tvp lett. Ezenfelül, a kinyert képességpontokat a program a karakterlapon, a képességpontoknál jelöli, de külön a többi képességponttól, azok után szögletes zárójelben. Ezeket a képességpontokat csakis arra használhatod fel, hogy varázslataid szintjét növeljed a VAR paranccsal, más képességek növelésére nem használhatod õket.
Végül még egy apró módosítás a felejtés varázslattal kapcsolatban: amikor a felejtést használod, mindig eggyel kevesebb kno-t kapsz meg, mint amennyit a varázslatból elveszünk. Ezzel az 1 KNO költséggel a varázskövekbõl kinyerhetõ többlet-kno-t egyensúlyozzuk ki. Ezzel egyidejûleg megszûnik az, hogy az utolsó 2 kno-t nem lehet kinyerni.
Bár nem a varázslat leírásához tartozik, de itt jegyezzük meg, hogy az átkozott tárgyaknál korábban leírtakkal ellentétben, úgy tûnik, az átkozott tárgyak mégsem semmisülnek meg felköltözéskor...
A fenti enciklopédiát talán már megkaptad korábban, most azonban leírunk egy kiegészítést (szegény felejtés varázslat már sosem tud békében nyugodni...): a felejtéssel a 19-nél magasabb szintû varázslat(ok) nem felejthetõ(k), csak akkor, ha 3. és 4. paraméternek megadsz egy 99-est. Ekkor a felejtés varázslatot akár többször alkalmazva, addig felejtesz, amíg a varázslat szintje 19/0-ra ill. az alá nem csökken. Pl. V 152 169 99 99 lefelejti 19-es szintig a savcsapásodat.
Vigyázz, ez a parancs csak akkor fog mûködni, ha elegendõ TVP és VP áll rendelkezésedre, hogy a varázslatot egybõl teljesen lefelejtsd (ha a VP költség 300-nál több lenne, akkor 300 lesz)! Erre a korlátozásra azért van szükség, mert a felejtést varázskövekkel és õskövekkel kombinálva, visszaélésre nyílt lehetõség.
Megjegyzések a támadással és védekezéssel kapcsolatban: nagyon magas védekezésû ellenfél eltalálására is van esélyed, és nagyon alacsony védekezésû ellenfélnek is melléüthetsz.



ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba három új építhetõ szövetségi épület, ezek:
KÍNZÓKAMRA (#38)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Istálló (#14)
Leírás: A sötétlelkû, számító galetkik szolgájukban nem a hûséges társat, hanem a használati eszközt látják. Amíg hasznos, tartják, ha már nem, akkor, mielõtt megszabadulnának tõle, ki akarnak sajtolni belõle minél többet abból, amit beléfektettek. Kegyetlen dolog egy teremtményt azért kínozni, hogy kinyerhessék a lélekenergiáját, de néhány elvetelemült gonosz galetki még erre is képes. Ha megépítettétek a szövetségi barlang egyik alsó, rejtett, sötét és bûzös járatában a kínzókamrát, a szolga kínzása: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} paranccsal lehet használni. Minden kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Ha a szolgád 0 ÉP-re kerül vagy morálja 0% lesz, a kínzást nem lehet folytatni. Példa. Egy 4. szintû szolgában összesen 6 kno van. Ennek kinyerése 12 TVP-t igényel, és a szolga közben 30 ÉP-t fog sebzõdni és morálja 42%-kal csökken. Az elveszett ép templomi gyógyítással, a morál pedig morált növelõ tevékenységekkel visszaállítható, és a mûvelet ezután folytatható, de ez már igazán visszataszító dolognak minõsül.
JAVÍTÓMÛHELY (#39)
Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28)
Leírás: Itt gyûjtitek össze mindazokat az eszközöket, szerszámokat és gépeket, amelyek tönkrement tárgyaitok javítását megkönnyítik, hatékonyabbá teszik. Ha van kész javítómûhelyetek, akkor a J parancs költsége 10 helyett 8 TVP, és javítás szakértelmetekre +5-öt kaptok a J parancs használatakor, azaz pl. 5-ös javítással egy 10-es javítást igénylõ tárgyat is helyre tudsz pofozni. Ez a +5 azonban nem érvényesül a szakértelempróbáknál, ezért a karakterlapodon nem is jelenik meg! A javítómûhely használata külön parancsot nem igényel, a J parancs automatikusan a javítómûhelyben kerül végrehajtásra.
RELAXÁCIÓS SZOBA (#40)
Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Üzenõfal (#10)
Leírás: Elõször csak néhány firkált üzenet az üzenõfalon, aztán lassanként megindul a szövetségben a telepatikus kommunikáció. Hamarosan kiderül, hogy a szövetségnek több pszi használó tagja is van. Kézenfekvõ a gondolat, hogy a szövetségi barlangnak legyen egy elszigetelt része, kényelmes pihenõágyakkal, ahonnét a tagok kényelmesen és biztonsággal indulhatnak asztrális kalandokra. A relaxációs szoba elõnyei kézzelfoghatók: a csatában használt pszionikus képességek dupla sebességgel fejlõdnek (de ez nem vonatkozik a táborozás alatti csatákra). A plusz fejlõdésnek csak a fele történik a fejlesztési keretbõl, a többi "ajándék". Ezenkívül, ha pszi lényre vadászol a VD {lény} paranccsal, és nem jársz sikerrel, akkor is van +5% esélyed, hogy valamilyen pszi lényt fogsz találni.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.