Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harci mutánsok
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 07:49:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8255-52

Karakterszám: 8255 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 52 Játékhét: 72
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 728
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 6. 9h:29'
A következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 9.

E-mail!

MORDRED KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
*** 8.15. *** Kaméleon (#5717) kilépett a szövetségbõl.
*** 8.15. *** Kaméleon (#5717) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 13 legenda pontja van.
*** CSAPAT ARÉNA *** Összegyûltök barátaiddal, hogy meghódítsátok a csapat arénát. Rövid taktikai megbeszélés után az aréna kapuhoz sétáltok. Mindannyian kifizetitek a belépõt, fejenként 50 aranyat, majd beléptek a kapun. A porondon felsorakoznak veletek szemben ellenfeleitek, és máris kezdõdik az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Csillag Rynn felemeli a sas harci nyílpuskáját, és Rémálom felé lõ. (3 lövéssel 131 ép-t sebzett.) Rémálom ájultan a földre zuhan. Fenrokhazant Tsinborongi rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Csillag Rynn 112 sebzést kap. Csillag Rynn maradék erejét is elvesztve elterül. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. Fenrokhazant Tsinborongi 68 sebzést kap. (-10 vp.) Mérgezõ Tobzoska Cy Bon Tom felé mozog. Cy Bon Tom Mérgezõ Tobzoska irányába megy. Mérgezõ Tobzoska és Cy Bon Tom egymással harcolnak. Mérgezõ Tobzoska maradék erejét is elvesztve elterül.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Fenrokhazant Tsinborongi létrehoz egy villámsújtást. 106 életpontnyit sebzõdsz. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 106 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Csillag Rynn: 131/112, Mérgezõ Tobzoska: 29/121.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Visszavonulsz.
Nem sikerült gyõznötök! Talán majd legközelebb...
** 19. NAP ** Pihenésedet megzavarja Mérgezõ Tobzoska, egy a sok elmebeteg közül kiválasztott, magára nem, de a környezetére veszélyes férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Felszerelése: suhanó csizma, a nyomkeresés fejpántja, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, Végzetpenge, kék gömb, a füvész köpenye, tõr, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, nagyobb pókcsatos öv. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Mérgezõ Tobzoska már ott várakozik. Õ nyert!
Smaragdszemû Wynia kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Félkarú Bandita 1 legenda pont árán megvásárolta a káoszgólem fülbevalóját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mya 1 legenda pont árán megvásárolta a káoszsárkány karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Agresszivi 2 legenda pont árán megvásárolta a káoszmágus köpenyét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Komor Void 1 legenda pont árán megvásárolta a káoszíjász medálját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15465.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 23.* Vicq-d' Azyr felköltözött a következõ szintre. *júl. 24.* Tintilla, a Derûs és Lendorien Drako pszi párbajt vívtak. Tintilla, a Derûs került ki gyõztesen. *júl. 24.* Lyennara felköltözött a következõ szintre. *júl. 30.* Thor a Káosz Papja teljesítette a 8. küldetést, amit az akadémián kapott. *aug. 6.* Leph Arlone a szétszórt csatában legyõzte Rémálmot. *aug. 11.* Thor a Káosz Papja mellé szegõdött egy harci törpe. *aug. 14.* Thor a Káosz Papja rangja a Tisztogatók Klánjában "tisztogató" lett. *aug. 25.* Rémálom és Menõ Csaj megküzdöttek egymással, és Rémálom gyõzött. *szept. 3.* Leph Arlone a szétszórt gyõzelmet aratott Nemesis, a Bosszú Istene felett. *szept. 8.* Leph Arlone a szétszórt felköltözött a következõ szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 18.* Kháron Dhorm Ragath-ot legyõzte harcban egy Mofisztor. *júl. 25.* Csendes Don és Ádáz pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *júl. 31.* Mélységben Szuttyogó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Virgonca Targonca felett. *aug. 4.* Alba Regina és Bazaltzabáló pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *aug. 7.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Szergej felett. *aug. 8.* Lord Khalel szolgálatába állt egy mutilátor kölyök. *aug. 11.* Alba Regina és Pannonica pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *aug. 19.* Lord Khalel és Ádáz pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *aug. 21.* Köpködõ Méregzsák és Rafflesia pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *aug. 25.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nyafogó Nefelejcs felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 407.]

hp 4 19 15 152 200 harci program
Sajnálom, de nem ismered a 19. varázslatot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 407.]
h 58 2 58. tárgy használata
Felhajtasz 2 hatalom kék italát. (+4 minden tulajdonságodra) [6 TVP-t használtál fel, maradt még 401.]

be 3 17 meglátogatod a 3. épületet
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 17. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 200 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a gránitbõr varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

hp 3 17 15 152 205 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #152. Prioritás: 205. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

hp 3 59 15 152 205 harci program
A következõ sor került a harci programodba: védelem itala v.var. ha ellenfeled #152. Prioritás: 205. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A kyeni vadász harcolni fog. A kyeni vadász harcolni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 371.]

ep 12 20 6 építed a 12. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed a nagyobb barlang megépítésébõl! Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 280 TVP-nyit kell dolgoznod. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

kno 1017 10 1154 3 1017. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot gránitbõr varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gránitbõr varázslatod ereje 5. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot kisebb erõpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb erõpajzs varázslatod ereje 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+7% védekezés.) (-5 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 348.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (436. kaland, összköltsége 20 TVP.) Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Liendra, egy csinos elfszerû, barna hosszú hajú, mely eltakarja a bal arcát, arany szemû nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Tárgyai: ében nyílpuska, a kalmár nyaklánca, a jég halotti maszkja, az egyensúly gyûrûje, a Tél aranylánca, a tudás amulettje, a tárgyalás gyûrûje, a sólyom fülbevalója, a füvész köpenye, kék gömb, csonttõr, a sün karikaszimbóluma, ozin fülkarika, a gyorsaság barbár lándzsája, ében láncing, a sólyom vándorcsizmája, a sólyom díszes karkötõje, a majom karkötõje. Liendra körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a quwarg harcos. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 348.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Chrono, egy titokzatos külsejû, köpenybe burkolózó, izmos testû galetki férfi. A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú tagja. Viselt tárgyai: bronz lárvaköpeny, az élet sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a mágia gyûrûje, fekete nadrág, az élet kõamulettje, khaldoran öv, a torony díszes karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, a küzdelem díszes fejpántja, a tökéletesség kõamulettje, ozin fülkarika, spanyolcsizma, a sebesség nyílpuskája, a gólem könnyû pikkelyvértje. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a manapoid. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Thor a Káosz Papja, egy fekete köpenybe burkolt zömök, de feltünõen izmos férfi. A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Tárgyai: a kobra nagy pajzsa, a védekezés karikaszimbóluma, az erõ szimbóluma, a sebesség márványgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség szarvas sisakja, ében láncing, arany lárvaköpeny, a tökéletesség fekete csizmája, Örökkévalóság Smaragdja, a teknõs amulettje, kék gömb, a pontosság malachit karkötõje, a törpék könnyû íja, Rogan karkötõje, az entek malachit karkötõje, a kobra tõre, ozin fülkarika, a teknõs márványgyûrûje, a háború köve, a túlélés csatos öve, a bénaság fülbevalója. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a kék ekinda. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

m 2 1 849 2322 8 2122 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,1) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8 49) A legközelebbi feladat megoldásánál 49 lesz a válaszod.
(M 3,1) Tovább keletre! Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Tudjuk, hogy egy ízben 10 krakolich szarv és 4 vaspajzs 494 aranyért, míg egy másik alkalommal 8 krakolich szarv és 5 vaspajzs 397 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy krakolich szarv?
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [49] - Jól válaszoltál! - hallod a síri hangot. Elégedetten mosolyogsz. (+20% lélekenergia.)
(M 3,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]

m 2222 325 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,2) A folyosó délre tart. A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: 29 arany és egy szárnyas sisak.
(M 5,2) A következõ terem keletre van, így arra mész. Egy üres barlangterembe érkezel.
Kimész a Csarnokból. [6 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 82 vadászat
[Arhomad varangy torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 winropu mohát. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy warnök (#73).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A warnök 68 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A warnök hörögve elterül. Az 1. kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A 2. kyeni vadász megidézi a 2. koreni sünt.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. kyeni vadász: 0/0, a 2. kyeni vadász: 0/0, az 1. koreni sün: 0/0, a 2. koreni sün: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak is jut 3%. Összegyûjtöd a "kincset": 31 arany. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]

vd 82 vadászat
[Arhomad varangy torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Nocsak, mit találtál! 1 gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy quwarg katona (#69).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A quwarg katona 68 sebzést kap. (-10 vp.) A quwarg katona halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A 2. kyeni vadász megidézi a 2. koreni sünt.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. kyeni vadász: 0/0, a 2. kyeni vadász: 0/0, az 1. koreni sün: 0/0, a 2. koreni sün: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 3%. [18 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

vd 82 vadászat
[Arhomad varangy torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt gyilkos boróka nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82) [aura: gyorsaság: 8.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy sorvasztás varázslatot. Az arhomad varangy elkerülte a varázslatot. (-6 vp.) Az 1. kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A 2. kyeni vadász megidézi a 2. koreni sünt. Az arhomad varangy varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Az arhomad varangy elmond egy féreg érintése varázslatot.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az arhomad varangy 68 sebzést kap. (-10 vp.) Az arhomad varangy holtan terül el.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. kyeni vadász: 0/0, a 2. kyeni vadász: 0/0, az 1. koreni sün: 0/0, a 2. koreni sün: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 4%. A 2. kyeni vadász az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) [21 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Szomszédjaid sorozatos reklamációja ellenére a barlangodban, és nem pedig egy elhagyatott bányajáratban muzsikálsz. Elõbb-utóbb hozzá kell szokniuk. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

k 459 303 kaland elvállalása
(459. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki! A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat megmászni. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86), egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A kék-vörös atya 68 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A kék-vörös atya holtan terül el. Az 1. kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A 2. kyeni vadász megidézi a 2. koreni sünt. A vörös testvér máris elõtted terem! A kék testvér megközelíti a 2. kyeni vadászt. A vörös testvér rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (18 ép-t sebzõdtél). A kék testvér a 2. kyeni vadászt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A kék testvér megúszta! (-10 vp.) A kék testvér és a 2. kyeni vadász egymással harcolnak. A vörös testvér rád támad. A vörös testvér tüzet lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél). Az 1. kyeni vadász a kék testvért támadja. Az 1. koreni sün a vörös testvért támadja. A 2. koreni sün a kék testvért támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A kék testvér 68 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A kék testvér hörögve elterül. Az 1. kyeni vadász a vörös testvért támadja. A 2. kyeni vadász a vörös testvért támadja. a vörös testvér paralizálódott. Az 1. koreni sün a vörös testvért támadja. A 2. koreni sün a vörös testvért támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A vörös testvér 14 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-6 vp.) A vörös testvér halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. kyeni vadász: 6/5, a 2. kyeni vadász: 11/33, az 1. koreni sün: 11/10, a 2. koreni sün: 6/5.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+42%). Szolgáidnak 10% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 62 arany. A 2. kyeni vadász habzsolja az ételt. (+24% jóllakottság.) Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(303. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet. Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 3 szárnyas bolhedor (#25) [aura: hidegimmunitás: 3.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. szárnyas bolhedor 68 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. szárnyas bolhedor kileheli lelkét. Az 1. kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A 2. kyeni vadász megidézi a 2. koreni sünt. A 2. szárnyas bolhedor máris elõtted terem! A 3. szárnyas bolhedor a 2. kyeni vadász felé mozog. A 2. szárnyas bolhedor rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 3. szárnyas bolhedor a 2. kyeni vadászt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. A 2. szárnyas bolhedor 68 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. szárnyas bolhedor kileheli lelkét. A 2. kyeni vadász és a 3. szárnyas bolhedor egymással harcolnak. Az 1. kyeni vadász a 3. szárnyas bolhedort támadja. a 3. szárnyas bolhedor paralizálódott. Az 1. koreni sün a 3. szárnyas bolhedort támadja. A 2. koreni sün a 3. szárnyas bolhedort támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A 3. szárnyas bolhedor 14 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-6 vp.) A 3. szárnyas bolhedor holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 157 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. kyeni vadász: 9/0, a 2. kyeni vadász: 4/1, az 1. koreni sün: 5/0, a 2. koreni sün: 8/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak is jut 4%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 bolhedor szárny és 6 arany. Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: az enyészet könnyû nyílpuskája és egy pajzs. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

szh 1 2 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A kyeni vadász pihenni fog. A kyeni vadász pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (262. kaland, összköltsége 10 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Selene, egy macskaszerû, fekete, hosszú hajú, zöld szemû, elbûvölõen bájos nõ. A Tolvajok klánjának segédtolvaj rangú tagja. Felszerelése: Enyészmester, suhanó csizma, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a Tél aranylánca, ozin fülkarika, a tolvaj csepp fülbevalója, a kalmár nyaklánca, a jég zöld köntöse, a jég malachit karkötõje, a nyomkeresés fejpántja, ében láncing, a mágus sárgaréz nyaklánca. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Selenét, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

pv 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

forduló vége
Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta, hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél 1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +7 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 511 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 207 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 417 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Mordred, egy teljesen átlagos, bár a hatalom finom aurájával körülölelt galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez az 52. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 4.10
[2] IQ: 10 / 5.93
[3] ügyesség: 4 / 1.06
[4] egészség: 6 (7) / 4.07
[5] mágia: 12 (14) / 4.81
[6] gyorsaság: 14 / 1.46
[9] Méret/ép: 77 (80) / 79
Min. méret: 54
Barlangméret: 77
PONTJAID
Varázspont: 155 / 2
Képességpont: 17 / 57%
Hõsi pont: 31 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 15%
Galetki erõ: 315 / 229
Hírnév : 333
Jóllakottság: 115%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 56 (0)
Galetki gyõzelmek: 10 (0)
Torzsz. csaták: 233 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 208 (5)
Leölt torzszülött: 317 (9)
Pszi csaták: 12 (0)
Pszi gyõzelmek: 5 (0)
Ájulások száma: 46 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (23)
Speciális képességeid:
+23 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Legyen étrended mágiafaló. 2.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal! [számláló: 8] 3.) Hajtsd végre a 17-es Klánkalandot (KK 17)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 2 / 0 [16] tüskés bõr: 4 (7) / 0 [17] vastag bõr: 3 (5) / 0.20
[20] savimmunitás: 3 / 0.40 [26] lõfegyver: 13 (22) / 2.35    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.47 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.03 [47] zárnyitás: 4 / 1.59
[48] mászás: 4 / 1.62 [50] meggyõzõkészség: 5 / 1.31 [52] auraészlelés: 2 (3) / 1.22
[54] kereskedelem: 5 / 2.39 [56] varázsitalfõzés: 4 / 0.55 [57] gyógynövények: 4 / 1.73
[58] nyomkeresés: 6 / 1.50 [59] vezetõkészség: 2 / 0.27 [60] pszi támadás: 6 / 1.44
[61] pszi energia: 5 / 1.49 [62] lopás: 5 / 3.70 [64] átokszórás: 3 / 0.30
[65] álcázás: 4 / 0.17 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.73 [68] zene: 5 / 4.52
[69] tanulás: 4 / 0.45 [72] építés: 2 / 1.35    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 3.11     a Kõ Kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.06 [11] elektromos kéz: 4 (6) / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 1 (3) / 0
[10] energiatüske: 5 (7) / 0.34 [29] életszívás: 8 (10) / 2.66 [17] gránitbõr: 5 (7) / 0
[15] jégpajzs: 4 (6) / 0.12 [154] kisebb erõpajzs: 3 (5) / 0.08 [27] kisebb gyógyítás: 5 (7) / 0.04
[146] kontakt.õseiddel: 6 (8) / 1.80 [158] láth. észlelése: 1 (3) / 0 [129] mentális robbanás: 1 / 0
[166] pengefal: 10 (12) / 0.08 [133] pszi acéltorony: 2 / 0.38 [30] sorvasztás: 1 (3) / 0.64
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.20 [140] szellemkalapács: 14 (16) / 2.45    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 29 életsz 140 szelle                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] kyeni vadász 42/37 190% 109% 2 / 0.78 nem harcol
[2] kyeni vadász 40/6 180% 100% 1 / 0.33 nem harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 10% gyógyítás: 6

MAKRÓID
1. Makró
pv 6 3
ism 10
p
pv 3 5 2 1 4
2. Makró
pv 7
pta 131 131 131 131 131
p 6558
p 6558
pv 7 3 5 2 4 1
pta 133 133 133 133 133

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #7796. Prioritás: 190.
2: sorvasztás t.var. ha ellenfeled #7796. Prioritás: 200.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 14 alatt van. Prioritás: 150.
4: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 210.
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #82. Prioritás: 190.
8: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #152. Prioritás: 205.
9: védelem itala v.var. ha ellenfeled #152. Prioritás: 205.
5: sorvasztás t.var. a harc 1. köréig, Prioritás: 220, és ha ellenfeled #82.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 10 27; VI erõ:300% ép:25%; PV 7; PSZ 65 58 47 48 46 50; BA 5566 3328; L 200 165 29 50 52 2; HE 2; PT 3; PTA 129 129 129 129 129; PTB 129 129 129 129 129;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5566 30 1; A 7796 154 1; VG 8901 11891 1; A 7796 20 3;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 6 szint: 3 sebzés: 4-12

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #21 (9. épület), #24 (8. épület), #52 (20. épület), #280 (49. forduló), #244 (49. forduló), #436 (52. forduló), #243 (46. forduló), #472 (45. forduló), #262 (52. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15006 (#15006). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6069. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 20 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a sün ezüst fejpántja (#24957) 1 csatos öv (#1166) 1 a yeti vas lemezpáncélja (#26201)
* 1 a sólyom utazóköpenye (#29486) 4 törpe pikkelyvért (#4) * 1 khaldoran öv (#137)
1 szárnyas sisak (#1077) * 1 suhanó csizma (#195) 1 pajzs (#1060)

Ékszerek, kincsek
189 arany (#1) * 1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561) 1 kristályamulett (#130)
1 bronzmedál (#207) 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 21 drágakõ (#2) * 1 a mágia szimbóluma (#3460)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 a sólyom kõamulettje (#29546) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 kék gömb (#143)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8) 1 kötél (#128)
1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218) 1 antiõskõ (#206)
1 a balek zsákja (#205) 1 garling kristály (#209)

Fegyverek
* 1 a Kõ Kardja (#216) 1 rozsdás kard (#131) 1 az ellenállás csonttõre (#28751)
1 kés (#5) * 1 ében nyílpuska (#133) 1 parittya (#10)
1 az enyészet könnyû nyílpuskája (#23336) 1 harci fejsze (#12)

Varázsitalok és füvek
6 mitulen fû (#20) 1 bajnokok itala (#62) 1 mátekel gomba (#21)
10 hónakkupók (#30) 1 kihívás itala (#68) 9 winropu moha (#22)
2 liánvirág (#24) 2 védelem itala (#59) 8 tejfonál (#28)
1 sötét mák (#23) 3 ragálygomba (#26) 5 sárkányvirág (#32)
6 gyilkos boróka (#27) 1 mézfû (#29) 1 fehér gyógyital (#50)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
5 nordkristály (#146) 1 molad púp (#16) 3 elektronit (#141)
3 húsevõ bibe (#151) 3 bolhedor szárny (#15) 2 asztrálesszencia (#154)
3 pirgamit (#152) 2 mandibula (#157)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



QUWARG HARCOS (90. LÉNY)
A quwarg harcosok valamivel erõsebbek, mint az egyszerû quwarg katonák, és emellett igencsak veszedelmesek: harapásukkal halálos mérget képesek a sebbe fecskendezni! A legjobb, ha elkerülöd a quwarg harcosokat, vagy egy szolgádat küldöd elõre, hogy õ veszélyeztesse az életét helyetted. Rovarevõk és micinisták számára jelent a quwarg táplálékot.



MANAPOID (92. LÉNY)
A manapoidok nagyobbak, mint a nekropoidok, és széleskörû mágikus képességekkel rendelkeznek. Ezenkívül általában párban járnak, ami különösen veszedelmes ellenféllé teszi õket. Ezek a kékes színû, lebegõ gömbök ellenfelük legyõzése után vékony, csõszerû nyelvükkel felszívják az ellenfél mágikus esszenciáját. Mivel a manapoid fizikai támadással nem rendelkezik, egy sikeres csendvarázs vagy tudatrombolás harcképtelenné teheti. Zöldvérûek és mágiafalók számára jelent táplálékot.



KÉK EKINDA (95. LÉNY)
A zöld ekinda nagyobb testû rokona, a kék ekinda ugyan nem rendelkezik mágikus képességekkel, de mindezt a hiányosságot erõben és agresszivitásban pótolja: nem ritka, hogy irtózatos erejû csápja ütésével egyúttal egy-egy tárgyát is szétzúzza az ellenfélnek. Ha galetkikkel találkoznak, mindhalálig küzdenek, annyira gyûlölik az õket leigázó társadalmat. (Táplálék: puhányok, rovarevõk).



VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ
A felejtés varázslathoz hasonlóan, a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20 alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább 130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon. Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a 99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni, hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek 50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció, legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval 320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.