Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 11:27:34 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8191-75

Karakterszám: 8191 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 75 Játékhét: 81
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 2678
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2014. már. 28. 9h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2014. már. 29.

E-mail!

ZÖLD IJJAS KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Varanus komodoensis, egy sárgán izzó szemû, zöldes-fekete pikkelyes bõrû, villás nyelvû férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, az enyészet ezüstsisakja, a királynõ karkötõje, xenomorf csuklópánt, Xirnox vaspajzsa, Örökkévalóság Smaragdja, görényfarok, a sebesség gyíkbõr öve, az enyészet arany fülbevalója, a ragadozó vívótõre, a gyorsaság rövid tõre, Enyészmester, Xirnox márványgyûrûje, a regenerálódás ezüst fülbevalója, a tudás zafírja, az enyészet bíbor köpenye, a kalmár nyaklánca, a sebezhetetlenség bíbor köntöse, az enyészet fekete csizmája, a sebezhetetlenség jádegyûrûje, az enyészet háromszögszimbóluma, orglingbõr karkötõ, az enyészet ezüst lemezpáncélja, a teknõs jádegyûrûje, platina nadrág, csapdamester. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Armageddon harci íjával meglövöd Varanus komodoensist. (5 találattal 5 sebzést okoztál.) Varanus komodoensis odajön hozzád. Varanus komodoensis téged támad. Varanus komodoensis savat lehel rád. (87 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-29 ép.) Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Varanus komodoensist. Savat lehelsz ellenfeledre. (Õ meg sem rezzent.) Varanus komodoensis rád támad. Varanus komodoensis savat lehel rád. (90 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-30 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 5 sebzést okoztál, és 236 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Varanus komodoensis elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Varanus komodoensis 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Endyr Nova 4 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Eszelõs Edric 4 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Erhij Mergen 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ursus Maritimus 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zex 4 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tam 4 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zorkó 1 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32696.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8213.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 6.* Piromaca gyõzelmet aratott Sam felett. *már. 7.* Shai-Hulud a férgek ura szolgálatába állt egy lávaelementál. *már. 11.* Csillag és Sam megküzdöttek egymással, és Csillag gyõzött. *már. 12.* Csillag csatában legyõzte Samet. *már. 17.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia felett! *már. 19.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet. *már. 21.* Shai-Hulud a férgek urát majdnem felfalta egy kristálypók. *már. 21.* Shai-Hulud a férgek urát majdnem felfalta egy kifejlett xenomorf. *már. 25.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet. *már. 26.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

b 1 5 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 110. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod õket hová rakni. 5 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

ep 59 45 6 építed az 59. épületet 45 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj a vadászház megépítésében. Beindítod az építõgépet. A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel!
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. (+2 lõfegyver, +2 gyorsaság) Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás, +2 zárnyitás). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell fenõgépet építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: az áttörés obszidiángyûrûje (#31830), császári dekrétum (#254), pszi kõ (#277), az áttörés obszidiángyûrûje (#31830).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

k 13 kaland elvállalása
(13. kaland:) A Myrda járat egy nem túl népszerû lakrész a szolgaszinten. A végén levõ tóból áradó hõség kellemetlenné teszi az életet. Aki teheti elköltözik innen. Így erre már csak a koldusok és az élhetetlenek maradtak. Nem a legideálisabb társaság... Megérkezel a tóhoz. Nem gondoltad volna, hogy a tóban bármilyen élet lehetséges volna, de úgy látszik, vannak olyan perverz életformák, amik a meleget szeretik.
Beleveted magad a vízbe. A mutatványt a környék lakói õszinte érdeklõdéssel figyelik. Még hallod, hogy fogadásokat kötnek, mi fog történni megfulladsz, vagy megfõsz?
Nem törõdsz a csõcselékkel, lemerülsz a tó aljára. A víz iszonyatosan forró. [8 életpontot sebzõdsz.] Szerencsére ennél komolyabb dolgokat is kibírtál már. Ha elég hamar megtalálod a növényt nem lesz gond. Kezd elfogyni a levegõd, de kék növényt még nem találtál. Nincs más lehetõséged, fellököd magad a felszínre. Egy mély levegõvétel, és máris irány a tó feneke. A víz továbbra is éget. [8 életpontot sebzõdsz.] Folytatod a kutatást. Végre megpillantasz egy kék növényt. Már épp nyúlnál felé, mikor a tófenék irányából egy csáp tekeredik feléd. Szóval nem csak növények élnek ebben a furcsa tóban! Ellenfeled egy gõzpolip (#183).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A gõzpolipot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (61 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (11 sebzés). A gõzpolip téged támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a gõzpolipot. Savat lehelsz ellenfeledre. (55 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (14 sebzés). A gõzpolip kileheli lelkét. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 35 arany és egy hamis arany. Már alig bírod levegõ nélkül, muszáj a felszínre menned. Fent nagy levegõt veszel, és már fordulsz is vissza a kék mitindák felé. [8 életpontot sebzõdsz.] Most már tudod, hol láttad a növényt, egyenesen oda úszol. Szerencsére nem ér újabb támadás! Kitéped a mitindát, és kimászol a vízbõl. Ugyan csak egyet szereztél, de nincs erõd újabbra! Majd ha valamennyire leápoltad az égési sebeidet... Amikor kiérsz a partra, többen is gratulálnak. A vesztedre fogadók már más szemmel néznek rád, legszívesebben visszadobnának a tóba. Elégedetten indulsz vissza, nem is igen foglalkozol a körületted lévõkkel. Egyszer csak egy hatalmas ütést érzel a koponyádon.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Egy pillanatra elsötétül minden, és majdnem elesel. De aztán erõt veszel magadon, és sikerül talpon maradnod. Döbbenten veszed észre, hogy egy idegen galetki a kék mitindádat próbálja elvenni tõled. Nagyot ütsz a kezére: Nem takarodsz innen a jó... - kiáltod. A másik látja, hogy terve nem sikerült, ezért menekülni kezd. Nincs erõd üldözni. Szerencsére az akadémiáig vezetõ további út eseménytelenül telik. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

m 12 3 892 3333 2222 2223 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,3) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 92) A legközelebbi feladat megoldásánál 92 lesz a válaszod.
(M 12,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Kavarogni kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot, ha tovább akarsz menni:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Cendelítia városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 41 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Mahammat város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 41 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 58 százas lépés után érkezett meg Cendelítia városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Mahammat érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [92] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 12,5) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146).

*** 1. KÖR *** Armageddon harci íjával meglövöd az 1. káoszkígyót. Gránitbõr védi. (5 találattal 125 sebzést okoztál.) Az 1. káoszkígyó kileheli lelkét. A 2. káoszkígyó elmormol egy sötétség varázslatot. Ezt most megúsztad. A 2. káoszkígyó elõhív egy elemi védelem varázslatot. Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Felemelve az Armageddon harci íját, a 2. káoszkígyót lövöd. Gránitbõr védi. (5 lövéstõl 121 ép-t sebzõdött.) A 2. káoszkígyó holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 246 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+127%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 káoszkígyó pikkely, 73 arany és 4 hamis arany. Hmm, talán enni kéne. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+44% jóllakottság.)
(M 12,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 12,7) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel... (vesztesz 15% lélekenergiát.)
(M 13,7) Tovább keletre! Egy aprólékosan díszített oltárt látsz, mellette üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai borítják. Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 14,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144).

*** 1. KÖR *** Armageddon harci íjával meglövöd a fekete özvegyet. (5 találattal 194 sebzést okoztál.) A fekete özvegy hörögve elterül.
[A csatában összesen 194 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+77%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ és egy xenópete.
(M 15,7) Kelet felé mész a labirintusban. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 6 darabot.
(M 16,7) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 17,7) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy savelementál (#147).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a savelementált az Armageddon harci íjával, és lõsz. (4 lövéstõl 136 ép-t sebzõdött.) A savelementál közelebb jön, hogy támadhasson. A savelementál téged támad. Rád vág jobb csápjával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a savelementált. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (46 ép-t sebeztél). A savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 182 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+75%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 18,7) Keletre mész tovább. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 19,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 18,8) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Tudjuk, hogy egy ízben 7 csésze orgling butaság és 6 vaspajzs 316 aranyért, míg egy másik alkalommal 4 csésze orgling butaság és 9 vaspajzs 253 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy csésze orgling butaság?
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

m 115 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,6) Tovább északra! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 18,5) Északra mész. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Ha 3 púpos molad 7 hét alatt 105 kiló mocskot fal fel, akkor 5 púpos molad 2 hét alatt hány kiló mocskot eszik meg?
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
Elhagyod a Csarnokot.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

tr 1 2 transzformáció
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-10 életpont.) Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended: rovarevõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

kno 58 13 58. képességre 13 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 15. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy mélységi ent (#133).

*** 1. KÖR *** A mélységi entet célzod, amikor az Armageddon harci íjával lõsz. (5 találattal 104 sebzést okoztál.) A mélységi ent kileheli lelkét. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+65%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ, egy xenópete és egy void gyémánt. [ld. enc.]
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A pusztító szójert célzod, amikor az Armageddon harci íjával lõsz. (5 lövéstõl 141 ép-t sebzõdött.) A pusztító szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+83%). Elteszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó. Itt az ebédidõ! A kajára veted magad. (+27% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Észreveszel 1 velparajt. Szakértõ módon leszeded. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Felemelve az Armageddon harci íját, a pusztító szójert lövöd. (5 találattal 138 sebzést okoztál.) A pusztító szójer hörögve elterül.
[A csatában összesen 138 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+83%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy szójer csáprágó. A küzdelemben megéheztél. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+27% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

k 16 kaland elvállalása
(16. kaland:) Felkeresed Éliás kámzsamestert, és közlöd vele, hogy szívesen végeznél némi templomi munkát. A kámzsamester arca felderül, de aztán rögtön gyanakvóvá válik - ritka az olyan galetki, aki csak úgy besétál ide, munkát vállalni. Elárulod neki, hogy Notromodo fõtisztelendõ atyánál szeretnél kihallgatásra jelentkezni, de többet nem árulsz el. Éliás bólint. Elsõ feladatként igencsak megalázó takarítási feladatot kapsz. A kövér papok a templom szûkebb sarkaiba már be sem férnek - a hozzád hasonló nyúlánk galetkire van szükség ahhoz, hogy az ilyen helyeken rendet tegyenek.
[Rugalmasság próba 10-es küszöbre: sikeres]
Eltelik egy óra, és érkezik a kámzsamester, a munkádat ellenõrizni. Hümmögve járkál körbe a templomban, de úgy látszik semmi kivetnivalót nem talál, alaposan kitakarítottál minden sarkot. Következõ feladatként két órát kell strázsálnod az éléskamra elõtt, amelyet folyton kártevõk dézsmálnak.
[Éberség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Éberen õrködsz. Egyszercsak zörgést hallasz az éléskamra hátuljából. Felemelve a milgandot, körbevilágítasz. Egy jól megtermett lény próbálja betuszkolni magát egy résen, csáprágói már a rudakon lógó húsrudak felé szaglásznak! Gyorsan cselekedned kell. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Felemelve az Armageddon harci íját, a pusztító szójert lövöd. (5 találattal 130 sebzést okoztál.) A pusztító szójer holtan terül el.
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+83%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó, 24 arany és egy hamis arany. Megéheztél. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+27% jóllakottság.)
Na, elintézted a kártevõt! Amikor végül a kámzsamester megérkezik, mindent rendben talál.
- Látom, egész tehetséges templomszolga vagy! Most egy kényesebb feladatot fogok rád bízni. A templom homlokzatát restauráljuk. Legügyesebb papjaink, és néhány tudós galetki is segít. Az õseink által készített szoborfaragványokat kéne eredeti állapotukba visszaállítani. Nagyban értékelnénk a segítségedet!
[Régészet próba 10-es küszöbre: sikeres]
Kiválóan tudsz együtt dolgozni a többiekkel. Kezed munkája nyomán sorban bukkannak elõ a gyönyörû dombormûvek, egykori galetki õsök tetteit ábrázolok faragványok. Egyszercsak megérzed, hogy valaki áll mögötted. Megfordulsz. Éliás kámzsamester az! Szeretetteljesen mosolyog.
- Kiváló munkát végeztél! Nem tudom, miért akarsz Notromodo fõtiszteletessel beszélni, de az biztos, hogy kiérdemelted a lehetõséget! Megemlítem neki, hogy beszélni szeretnél vele, és bizonyos vagyok benne, hogy néhány napon, de legkésõbb néhány héten belül össze tudunk hozni egy találkozót. Most pedig a jól végzett munka örömére légy a vendégem! - jóízûen falatoztok együtt a munkaszünetben. (+30% jóllakottság.)
(+3 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni. (302. kaland, összköltsége 10 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 mitulen füvet. Folytatod a lelet feltárását. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) [aura: erõ: 16.] és egy troll útonálló (#150).

*** 1. KÖR *** Armageddon harci íjával meglövöd a troll útonállót. (5 találattal 111 sebzést okoztál.) A troll útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan. Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló elõhív egy elemi védelem varázslatot. A törpe útonálló feléd mozog. A törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltával sújt rád. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy isteni harag! 17 ép-t sebzõdtél. Támadod a törpe útonállót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (24 ép-t sebeztél). A törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltával próbál megsebezni. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy isteni haragot. 18 ép-t sebzõdtél. Támadod a törpe útonállót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (18 ép-t sebeztél). A törpe útonálló rád támad. Meglengetve egy törpe baltát, megpróbál eltalálni. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 4. KÖR *** A gnóm útonálló ellõ egy isteni harag varázslatot. 16 életpontnyit sebzõdsz. A törpe útonállót próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél). A törpe útonálló téged támad. Törpe baltával próbál megsebezni. (3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 5. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy isteni haragot. 10 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod a törpe útonállót. Savat lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). A törpe útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
*** 6. KÖR *** Megcélzod a gnóm útonállót az Armageddon harci íjával, és lõsz. (5 lövéstõl 179 ép-t sebzõdött.) A gnóm útonálló holtan terül el. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 348 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+169%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy csonttõr, egy törpe balta, 30 arany és 2 hamis arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (316. kaland, összköltsége 20 TVP.) Torzszülött támadás ér! Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a mutilátor kölyköt az Armageddon harci íjával, és lõsz. (5 lövéstõl 118 ép-t sebzõdött.) A mutilátor kölyök kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+81%). Viszed, ami mozdítható: egy méregellenállás itala, 50 arany és 3 hamis arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Észreveszel 4 ragálygombát. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz banya (#93) [aura: tûzimmunitás: 13.].

*** 1. KÖR *** Megcélzod a gonosz banyát az Armageddon harci íjával, és lõsz. (5 lövéstõl 164 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya halálhörgés közepette a földre zuhan. A vérfarkas feléd rohan. A vérfarkas rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a vérfarkast. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (34 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (5 sebzés). A vérfarkas rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (8 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+12 ép) A vérfarkas regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A vérfarkast próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (40 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). A vérfarkas kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 234 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+111%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy díszes köpeny, 56 arany és 3 hamis arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy óriásnövés itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt csótányláb nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Az Örökkévalóság Kristályának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 3 xenomorf csecsemõ (#419), egy xenomorf embrió (#417) és 2 xenó féreg (#418).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1981 sebzést okoztál, és 407 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 283 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Zöld Ijjas, egy zöld ruciban csuklyával a fején, ki tudja honnan szerzett ijjal rohangáló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 75. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (18) / 0.90
[2] IQ: 8 (12) / 1.08
[3] ügyesség: 7 / 0.90
[4] egészség: 10 (13) / 0.51
[5] mágia: 8 (12) / 2.10
[6] gyorsaság: 32 (34) / 4.24
[9] Méret/ép: 107 (167) / 167
Min. méret: 106
Barlangméret: 110
PONTJAID
Varázspont: 229 / 245
Képességpont: 160 / 10%
Hõsi pont: 31 (20)
Tám.bónusz: 50%
Véd.bónusz: 44%
Galetki erõ: 539 / 259
Hírnév : 908
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 13 (1)
Galetki gyõzelmek: 11 (0)
Torzsz. csaták: 602 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 582 (11)
Leölt torzszülött: 906 (15)
Pszi csaták: 71 (0)
Pszi gyõzelmek: 38 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadász (36)
Speciális képességeid:
+12 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +4 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 10 szójer csáprágót. 2.) Ölj le 7 mélységi entet! [számláló: 1] 3.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 9 (22) / 7.56 [13] elektr.lehelet: 3 (14) / 1.40 [15] regeneráció: 11 (24) / 0
[17] vastag bõr: 10 (12) / 0.80 [18] tûzimmunitás: 3 (7) / 1.80 [19] hidegimmunitás: 1 (5) / 0
[20] savimmunitás: 1 (15) / 0 [21] elkt.immunitás: 1 (5) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 1 (5) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0 [24] rezisztencia: 5 (9) / 0 [25] bûz: 5 (9) / 0
[26] lõfegyver: 12 (24) / 9.12 [31] áttörés: 0 (4) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 6 / 0.95 [47] zárnyitás: 8 / 1.35
[48] mászás: 8 / 0.47 [49] rugalmasság: 6 / 0.30 [50] meggyõzõkészség: 5 / 0.82
[51] transzformáció: 10 / 1.90 [52] auraészlelés: 3 / 1.25 [53] ékszerészet: 6 / 0.79
[54] kereskedelem: 8 / 1.09 [55] szívósság: 9 (20) / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.75
[57] gyógynövények: 7 / 1.25 [58] nyomkeresés: 15 (21) / 0.49 [59] vezetõkészség: 3 (16) / 0.70
[60] pszi támadás: 8 / 0.73 [61] pszi energia: 6 / 4.67 [62] lopás: 5 / 0.30
[63] éberség: 3 (9) / 0.25 [64] átokszórás: 8 (10) / 2.06 [65] álcázás: 25 / 0.30
[66] lopakodás: 7 / 0.27 [67] régészet: 8 / 1.62 [68] zene: 5 / 0.25
[69] tanulás: 6 / 1.24 [70] idézés: 4 / 0.05 [71] javítás: 4 / 0.05
[72] építés: 28 / 4.19 [73] felderítés: 5 (6) / 1.07    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0.16 [101] szakért.: 2 / 0.65     vérfarkas agyar
bal láb [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.69      
fog [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.69      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (3) / 0.32 [36] csábmosoly: 1 (3) / 0 [42] csendvarázs: 2 (4) / 0.06
[29] életszívás: 1 (3) / 0.16 [172] gázpajzs: 3 (5) / 0.06 [15] jégpajzs: 1 (3) / 0
[163] kineport: 1 (5) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 6 (8) / 2.48 [158] láth. észlelése: 4 (6) / 0.06
[157] láthatatlanság: 2 (4) / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 (6) / 0.18 [35] mágiatörés: 5 (7) / 0.06
[34] méregfelhõ: 5 (7) / 0.24 [161] sebezhetetlenség: 3 (5) / 0.16 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.60
[176] szélpajzs: 1 (3) / 0 [132] tudati méreg: 9 / 0.38 [14] vakító fény: 4 (6) / 0.06

MAKRÓID
1. Makró
pta 131 131 131
p 5190
p 5190
pta 132 132 132 132 132
ext
2. Makró
h 68
pv 4
p 3134
pv 7 4 5 8
p 8411
p 8411
3. Makró
hp 1 0 15 89 254
tk 51 732 732
ht 0 0 0 0 254

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 90.
2: savlehelet használata ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 80.
3: savlehelet használata ha ellenfeled #9. Prioritás: 110.
4: savlehelet használata ha ellenfeled #66. Prioritás: 110.
5: savlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 110.
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #1901. Prioritás: 85.
7: Lõfegyver használata ha ellenfeled #142. Prioritás: 150.
8: Lõfegyver használata ha ellenfeled #75. Prioritás: 150.
9: Lõfegyver használata ha ellenfeled #19. Prioritás: 150.
10: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 150.
11: Lõfegyver használata ha ellenfeled #128. Prioritás: 150.
12: Lõfegyver használata ha ellenfeled #78. Prioritás: 150.
13: Lõfegyver használata ha ellenfeled #93. Prioritás: 150.
14: Lõfegyver használata ha ellenfeled #34. Prioritás: 150.
15: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 150.
16: Lõfegyver használata ha ellenfeled #135. Prioritás: 150.
17: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 250.
18: Lõfegyver használata ha ellenfeled #87. Prioritás: 150.
19: Közelharc támadás ha ellenfeled #290. Prioritás: 250.
20: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #100. Prioritás: 251.
21: Közelharc támadás ha ellenfeled #100. Prioritás: 250.
22: Lõfegyver használata ha ellenfeled #138. Prioritás: 253.
23: Lõfegyver használata ha ellenfeled #162. Prioritás: 250.
24: Közelharc támadás ha ellenfeled #212. Prioritás: 255.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: molitár (#35), púpos molad (#26), tehemót (#24), kõzúzó (#49).
1901: orgling kutya (#42), orgling szolga (#23), óriáscsótány (#7), zöld nyálka (#8), vérfarkas (#94).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 55 0 20 9 50; VI erõ:250% ép:25%; PV 5; PSZ 48 47 46; BA 419 220; HE 3; PTA 132 132 132 132 132;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5190 23 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (4. épület), #20 (7. épület), #22 (3. épület), #52 (20. épület), #213 (65. forduló), #391 (65. forduló), #257 (66. forduló), #215 (66. forduló), #206 (68. forduló), #418 (69. forduló), #234 (67. forduló), #261 (69. forduló), #321 (74. forduló), #417 (70. forduló), #485 (73. forduló), #302 (75. forduló), #316 (75. forduló).

SZÖVETSÉGED: Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3581. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: vhrathag pók. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 0 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bölcsesség vassisakja (#17726) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a harcos kék köpenye (#7887)
1 a káosz harmadik csizmája (#21834) 1 a káosz szürke öve (#4329) * 1 a mágia vándorcsizmája (#3371)
1 a mentát bronz mellvértje (#12747) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
* 1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) * 1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366) 1 a titán zöld köntöse (#5651)
1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) 1 a tudás csontmaszkja (#1992) 1 az erõ vándorcsizmája (#1571)
* 1 Dexkill öve (#324) 1 díszes köpeny (#1138) 11 ében láncing (#134)
* 1 ezüst nadrág (#176) 2 pikkelypáncél (#223) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a gyõzelem márványgyûrûje (#21026) 1 a háború köve (#156) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a királynõ karkötõje (#496) * 1 a sólyom malachitgyûrûje (#29577) 1 a sólyom szimbóluma (#29560)
1 a szívósság malachit karkötõje (#14741) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs malachit karkötõje (#25541)
1 a titán márványgyûrûje (#5726) * 1 a törpék kõamulettje (#6596) 1 a túlélés karikaszimbóluma (#21461)
6102 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az entek ezüst fülbevalója (#9807)
1 az enyészet ezüst fülbevalója (#23307) * 1 bronzmedál (#207) 1 díszes karkötõ (#1242)
83 drágakõ (#2) 504 hamis arany (#809) 1 Istencsászár bronz amulettje (#42148)
3 karikaszimbólum (#1211) * 1 kék mutációs gyûrû (#190) 1 kristályamulett (#130)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Kristálya (#481) 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Reménysugár (#545) 1 Rogan karkötõje (#145) * 2 üvegszimbólum (#138)
* 1 xenóbõr karkötõ (#497) * 1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 4 fekete dukát (#218)
1 Fortuna kiskorsója (#521) 1 harmadik kulcsdarab (#228) 1 kincskeresõ kisködmön (#519)
2 kötél (#128) 15 Krónika (#783) 20 mágustóken (#672)
1 második kulcsdarab (#227) 5 õskõ (#8) 6 varázskõ (#210)
1 void gyémánt (#280)

Fegyverek
1 a káosz második íja (#21534) 1 a Kõ Kardja (#216) 1 a kobra nehéz nyílpuskája (#7587)
* 1 Armageddon harci íja (#44474) 1 csonttõr (#1301) 10 ében nyílpuska (#133)
10 ében tündekard (#132) 1 fogazott kard (#1318) 1 Ödlerkbél íj (#391)
2 tõr (#1300) 1 törp szekerce (#235) 1 törpe balta (#224)
1 Tûzúr nyílpuskája (#39535) * 1 vérfarkas agyar (#384)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 34 csótányláb (#25)
25 elfu moha (#33) 28 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50)
26 gyilkos boróka (#27) 13 hónakkupók (#30) 2 kék mitinda (#255)
1 kincskeresés itala (#64) 23 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
19 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51) 17 mézfû (#29)
30 mitulen fû (#20) 5 muskil (#37) 3 óriásnövés itala (#60)
32 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34) 3 sárga gyógyital (#61)
13 sárkányvirág (#32) 1 savlehelet itala (#55) 19 sötét mák (#23)
11 szemani gomba (#36) 20 tejfonál (#28) 15 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 11 velparaj (#35) 21 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
10 barna manakõ (#149) 5 duzzadt xenópete (#479) 15 ekinda haj (#147)
12 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151) 32 káoszkígyó pikkely (#230)
2 lemúr hártya (#161) 15 mandibula (#157) 4 molad púp (#16)
6 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212) 2 nordkristály (#146)
41 õsi relikvia (#17) 6 pirgamit (#152) 6 smaragd esszencia (#229)
10 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bérmágus utazóköpenye #17336 (8).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 174 arany (#1), 14 hamis arany (#809), 1 csótányláb (#25), 6 drágakõ (#2), 4 ragálygomba (#26), 1 pikkelypáncél (#223), 4 mitulen fû (#20), 1 óriásnövés itala (#60), 2 õsi relikvia (#17), 1 kék mitinda (#255), 6 mátekel gomba (#21), 2 káoszkígyó pikkely (#230), 1 méregellenállás itala (#51), 1 void gyémánt (#280), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 velparaj (#35), 1 xenópete (#278), 1 csonttõr (#1301), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 törpe balta (#224), 1 díszes köpeny (#1138), 3 szójer csáprágó (#231).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 óriási xenópete (#480).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FENÕGÉP (#65)
Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség: nincs
Min építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Futószalag (#47), javítómûhely (#39)
Mit ér egy valamirevaló javítómûhely fenõgép nélkül? Folyamatosan forog a fegyverek élesítése egyszerûbb, mint valaha. Nyilvánvalóan egy élesebb fegyver halálosabb gondolod, de amikor már órák óta vársz a sorban, megnézed, ki tartja fel a sort. Hát szövetségetek egyik tüskésebb tagja feni tüskéit még hegyesebbre. Hmm érdekes gondolat.
Ha felépült, megfened a megfennivalókat, akár fegyverrõl vagy tüskérõl van szó. A tüskés bõröd +3, fegyvered +4 sebzést ad.



VOID GYÉMÁNT (280. TÁRGY)
Egy tökéletesen fekete gyémánt, amely minden fényt elnyel. Hipnotikus erõvel vonzza a tekintetedet. Meg vagy róla gyõzõdve, hogy a Hegymély legcsodálatosabb drágakövét tartod a kezedben, amelytõl a világ minden kincséért sem válnál meg - holott valójában ez egy átkozott tárgy, amely varázstárgyaid mágikus energiájával táplálja magát. A void gyémánt nem KF-eli magát, azonban mindig mûködik. Sok tulajdonságodra és képességedre kapsz bónuszt, a void gyémánt ezt a bónuszt csökkenti átmenetileg. Az 1-2-es bónuszt nem befolyásolja, a 3-5-ös bónuszt eggyel, a 6-8-as bónuszt 2-vel csökkenti, és így tovább. Ha egy képességedet valamilyen varázslattal vagy varázsitallal növeled meg, a void gyémánt erre a bónuszra is befolyással van! A támadást, védekezést és méretet a void gyémánt nem befolyásolja. Szerencsére, ez a gonosz kõ idõnként elhagy téged, továbbpattan egy másik galetkihez - néha azonban jól érzi magát nálad, és elkezd szaporodni...




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.