Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ra'ronn
Küldd el képeslapként!
"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 20:02:07 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8177-25

Karakterszám: 8177 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 25 Játékhét: 25
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 1217
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 7. 14h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2002. nov. 12.

E-mail!

SINGALINA KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Vampírssonn Báró, egy sovány, fehér bõrû, hegyes fogú vámpír férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék, szivárvány karkötõ, bõrpáncél, kék köpeny, bronzmedál, a sas kõamulettje, pókcsatos öv. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Vampírssonn Báró már ott várakozik. Õ nyert!
** 3. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 4 lemúr hártyát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*nov. 4.* Sün mellé szegõdött egy mélységi gnóm. *nov. 6.* Rax Dzakar csatában legyõzte Razielt. *nov. 6.* Rax Dzakar csatában legyõzte Alkony testvére, Hajnalt. *nov. 6.* Night Wolf gyõzelmet aratott Rax Dzakar felett. *nov. 7.* Fényszív csatában legyõzte Árkon Át Szólót. *nov. 7.* Fényszív gyõzelmet aratott Galóca felett. *nov. 7.* Fényszív és Vulkán megküzdöttek egymással, és Fényszív gyõzött.
Egy futár távoli híreket hoz:
*okt. 30.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *okt. 30.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott Lady Jade C. felett. *okt. 31.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Zorak a Szellemet. *nov. 4.* Akadil Tel Kator gyõzelmet aratott Lady Jade C. felett. *nov. 4.* Avvocato Terrasini és Igree-Ynaldine-Moa megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 4.* 19-es pszionikus párviadalban legyõzte Féreg Artist. *nov. 4.* Nyafogó Nefelejcs és Zuck pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *nov. 5.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott Laetitia Diamantinia felett. *nov. 5.* Fortian gyõzelmet aratott Mordonc felett. *nov. 5.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

ho 15 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 15 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

tk 50 2545 3568 50. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 2545 nem ezekkel a paraméterekkel adta ki ezt a parancsot. 3568 még nem adta ki ezt a parancsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

ee 1120 5 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, törpe pikkelyvért (#4) 52 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 21 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, molad púp (#16) 16 ap, mandolin (#19) 84 ap, winropu moha (#22) 42 ap, kötél (#128) 21 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 21 ap, khaldoran öv (#137) 63 ap, szivárvány karkötõ (#139) 168 ap, elektronit (#141) 21 ap, nordkristály (#146) 12 ap, húsevõ bibe (#151) 21 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, pókcsatos öv (#173) 84 ap, nohnetár gumó (#212) 21 ap, lelakatolt ládikó (#310) 630 ap, lemezpáncél (#1000) 105 ap, vas lemezpáncél (#1001) 181 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 269 ap, pikkelyvért (#1015) 42 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 80 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 143 ap, láncing (#1030) 84 ap, könnyû láncing (#1031) 148 ap, bíbor láncing (#1032) 226 ap, mellvért (#1045) 73 ap, bõr mellvért (#1046) 131 ap, bronz mellvért (#1047) 206 ap, pajzs (#1060) 21 ap, kerek pajzs (#1061) 47 ap, nagy pajzs (#1062) 100 ap, sisak (#1075) 21 ap, vassisak (#1076) 47 ap, szárnyas sisak (#1077) 100 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 30 ap, csontmaszk (#1092) 80 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 30 ap, ezüst fejpánt (#1107) 80 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 30 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 25 ap, kék köpeny (#1137) 73 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 30 ap, átlátszó köntös (#1152) 80 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 25 ap, sárga öv (#1167) 73 ap, nyaklánc (#1180) 16 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 40 ap, amulett (#1195) 10 ap, kõamulett (#1196) 30 ap, csontamulett (#1197) 80 ap, szimbólum (#1210) 16 ap, karikaszimbólum (#1211) 40 ap, háromszögszimbólum (#1212) 93 ap, gyûrû (#1225) 10 ap, márványgyûrû (#1226) 30 ap, malachitgyûrû (#1227) 80 ap, karkötõ (#1240) 10 ap, malachit karkötõ (#1241) 30 ap, díszes karkötõ (#1242) 80 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 30 ap, rövid tõr (#1302) 80 ap, kard (#1315) 21 ap, görbekard (#1316) 47 ap, hosszúkard (#1317) 100 ap, lándzsa (#1330) 21 ap, barbár lándzsa (#1331) 47 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 100 ap, a villám lemezpáncélja (#23500) 157 ap. Eladsz 1 csizmát 2 aranyért. Eladsz 1 kést 1 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

be 4 68 meglátogatod a 4. épületet
Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a zene képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

kno 68 3 26 6 68. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a zene szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zene szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a lõfegyver harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

k 20 kaland elvállalása
(20. kaland:) Természetesen igent mondasz a papnak. Elgondolkozol, hol tudnál három jó hangú, ráérõ énekest találni. Végül eszedbe jut egy bár, ahol pár napja három szimpatikus, alig felöltözött galetki hölgy énekelt. Abban nem vagy biztos, hogy a hangjuk valóban elég jó-e, (a múltkor erre nem igazán tudtál figyelni) de most majd ezt is megvizsgálod. Elindulsz a bárhoz. Sajnos a szint legrosszabb hírû környékén van, sok a magából kivetkõzött ittas, kötekedõ galetki, már ha egyáltalán megérdemlik a galetki nevet. Meglehetõsen sötét van erre, jó néhányan az itteni közvilágításból látják el magukat milganddal. Amikor befordulsz az egyik sarkon, hirtelen négy galetki vesz körül. Látszik, hogy mindegyik részeg, és meglehetõsen agresszív hangulatban vannak.
- Mit csinálsz erre, Te kis kopasz lárvaeledel? - kérdi az egyik.
- Te, csótányok szolgája, adj egy puszit a papinak - szól a legrészegebb.
[Átokszórás próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ti négyen az Isten csodája vagytok. Eddig még soha nem láttam galetkire hasonlító förtelemférget, és erre most rögtön néggyel találkozom. És még beszéltek is. Szeretnék gratulálni az idomárotoknak, kérlek, küldjétek ide!
A négy részeg pár pillanatig bambán nézz rád, majd felnevetnek.
- Neked aztán jól felvágták a nyelved. Álljatok félre, hadd menjen a dolgára. - mondja a vezér. Átsétálsz közöttük. Felkészülsz arra, hogy alattomos módon hátbatámadnak, de ezekben még részegen is maradt becsület. Odaérsz a bárhoz. Az ajtón felirat: "Ma este a három Winchowsky énekel. Belépti díj 25 arany."
[Tárgyhasználat: 25 arany] Odaadod az ajtónállónak a pénzt és belépsz a bárba. Rögtön egy csinos pincérhölgy lép oda hozzád és egy asztalhoz vezet. Leülsz és rögtön megkóstolod az eléd kirakott italt. Hmm... kicsit erõs, de nem rossz. A színpadon három lány énekelget. Miközben folyamatosan újra töltik a poharadat, megpróbálsz figyelni a lányok hangjára is, valóban elég jók lennének-e a kórusba is?
[Zene próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Bár hatalmas a háttérzaj, azért sikerül néhány percig a lányok énekére koncentrálnod. Igen, határozottan megfelelõek lesznek. Örülni fognak a templomban. Mostmár csak beszélni kell velük. Amíg a mûsor tart, nincs esélyed, ki kell várni a végét. A csinos pincérhölgy közben folyamatosan ügyel arra, hogy a poharad mindig tele legyen. A fejed már kezd elnehezülni, alig tudod nyitva tartani a szemed.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres] Az alkohol kezdi lelassítani a gondolkodásodat, és hatalmas erõfeszítést kíván, hogy ébren maradj. Végülis gyõztesen kerülsz ki a párviadalból, és ébren várod ki a mûsor végét. Amikor közeledik a záróra és a még járni tudó vendégek megindulnak a kijárat felé, Te is felállsz. A nagy mozgolódást kihasználva megpróbálsz besurrani az öltözõk felé.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Amikor látod, hogy senki nem figyel, villámgyorsan kinyitod az ajtót, és belépsz a folyosóra. Az ajtót behúzod magad mögött, szerencsére tényleg nem vett észre senki. Gyorsan megtalálod a lányok öltözõjét. Bekopogtatsz, majd az igenlõ válasz után belépsz a szobába. A három lányon összesen alig van egy öltözet ruha. Ezek aztán nem szégyenlõsek. Pár szóval elõadod nekik a mondandódat. A lányok megígérik, hogy feltétlenül elmennek a templomba, hiszen a kórusban énekelni mindenkinek dicsõség. Távoztodban még megjegyzed, hogy a templomban az öltözködési normák kissé szigorúbbak, mint itt a bárban. A lányok csak kacagnak az aggódásodon.
Reggel felkeresed a templomot, amikor a pap meglát, hálálkodva szalad hozzád:
- Köszönöm fiam, valóban csodálatos a hangjuk. Csak azok a ruhák, alig volt rajtuk valami! De ez már a mi gondunk. Hálából fogadj el tõlünk egy ingyen gyógyítást, és íme, itt van még egy varázskõ és egy savlehelet itala. [ld. enc.] [ld. enc.] (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [25 TVP-t használtál fel, maradt még 139.]

be 9 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy pap lép hozzád közelebb.
- Kedves Singalina! Sokat hallottunk rólad! Szívesen megbíznánk egy feladattal, és a díj sem lenne csekélység: tíz drágakövet adnánk cserébe! - mohón bólintasz, mire a pap folytatja. - Sajnos nemrégiben a Fekete Kos Rendje, egy jelentéktelen, ámde igen militarista szekta eltulajdonította egyik szent ereklyénket, a Tudás Harmónikus Kelyhét. Nélküle némiképp megcsappant gyógyító tudásunk! Szerezd vissza nekünk ezt a kelyhet! - rövid alkudás következik - megpróbálod az árat feljebb tornászni, hallva, hogy értékes tárgyról van szó, de a pap a fejét rázza. Persze tudod, hogy még így is nagyon jól jársz! Elmagyarázzák, hol találod a Fekete Kos Rendjének szentélyét. (12. kaland, összesen 20 TVP-t igényel. Vigyázz, ez egy különösen nehéz feladat!) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

k 12 7 14 kaland elvállalása
(12. kaland:) Felkeresed a papok által megjelölt helyet. A sziklafalból fekete gránittömbökbõl emelt építmény nyúlik ki. Az oszlopok tetején rémítõ szörnyfejek díszelegnek. Impresszív! A bejárat körül õrök járkálnak. Észrevétlenül kell bejutnod!
[Lopakodás próba 6-os küszöbre: sikeres] Lassan és hang nélkül végül sikerül eljutnod a bejáratig, és csöndben tovább lopódzol a templomba. Áthaladsz egy termen, amelyben nincs senki, majd a járatok között a pap eligazítása alapján könnyedén tájékozódva, elérkezel a belsõ szentélyig. Két kosszarvas sisakot viselõ szerzetes imádkozik itt! A szentély közepén, egy állványon arany színben csillogó kelyhet látsz. Ez lesz az! Most aztán igazán ügyes tolvajnak kell lenned.
[Lopás próba 7-es küszöbre: sikeres] Észrevétlenül elemeled a kelyhet, és lábujjhegyen megindulsz kifelé. A szerzeteseknek nem tûnt fel semmi! Kiosonsz a bejáraton, és spurizni kezdesz. Hirtelen egy szerzetes pattan eléd! Mérges hangon kiált, a kehely felé nyúl. Harcolnod kell! Ha nem tudod legyõzni gyorsan, a kelyhet visszaveszik tõled. Ellenfeled egy kos rend szerzetese (#108). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kos rend szerzetesét célzod, amikor a sziklarepesszel lõsz. Mellé! A kos rend szerzetese feléd mozog. A kos rend szerzetese rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. (11 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés!
*** 2. KÖR *** A kos rend szerzetese téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. (12 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. Támadod a kos rend szerzetesét. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (17 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (13 sebzés). A kos rend szerzetese holtan terül el.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+13 életpont.) A harc zajára a többi szerzetes is megmozdult, és a nyomodba eredt. Szerencsére, kellõ elõnyöd van, és a templom közelében felhagynak az üldözéssel. A pap nagy örömmel fogadja a relikviát, és átnyújtja a drágakövekkel teli erszényt. (+3 hõsiesség pont.) (+2 képességpont.)
(7. kaland:) Felkeresed a sziklafalat, amelyrõl az elöljáró beszélt. Huh, valóban meredek! Nagyon meredek! Itt kötél nélkül tényleg nem lehet feljutni.
[Tárgyhasználat: kötél] Hurkot kötsz a kötélre, és fellódítod, hogy megakadjon a kiálló sziklaperem szélében.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] Néhány próbálkozás után a kötél megakad! Meghúzod, a hurok erõsen tart. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Rövid mászás után felérsz a sziklaperemre. Egy sötét barlangnyílást látsz. Valami elõugrik a barlangnyílásból! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolgát célzod, amikor a sziklarepesszel lõsz. (2 lövéstõl 28 ép-t sebzõdött.) Az orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Hát, ez nem volt valami nehéz. Tovább mész elõre. Morgást és ugatást hallasz, és máris egy orgling kutya veti rád magát! Ellenfeled egy orgling kutya (#42).

*** 1. KÖR *** Az orgling kutyát célzod, amikor a sziklarepesszel lõsz. (2 találattal 29 sebzést okoztál.) Az orgling kutya máris elõtted terem! Az orgling kutya téged támad. Lesújt rád bal karmával. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling kutyát. Meglengetve a bûz görbekardját, próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt. Illatod elkábítja (2 sebzés). Az orgling kutya rád veti magát. Lesújt rád bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod az orgling kutyát. A bûz görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (12 ép-t sebeztél). Illatozol (1 sebzés). Az orgling kutya hörögve elterül.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Uh, ez nagyon nehéz csata volt. Kimerülve mész tovább. A barlang szerencsére elég elhagyatottnak tûnik, úgy látszik, a törzs nagy része távol van. Elérkezel a belsõ barlanghoz. A bejárat elõtt két görnyedt alak áll õrt. Ellenfeleid 2 orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Felemelve a sziklarepeszt, az 1. orgling szolgát lövöd. (2 találattal 26 sebzést okoztál.) A 2. orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. orgling szolga téged támad. Benyom neked jobb mancsával. Mellé! Az 1. orgling szolga téged támad. Odaken neked jobb mancsával. (2 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az 1. orgling szolgát próbálod megsebezni. A bûz görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (11 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (10 sebzés). Az 1. orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. orgling szolga rád támad. Benyom neked jobb mancsával. (2 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. orgling szolgát. A bûz görbekardját forgatva támadsz. Mellé! Megérzi illatodat (8 sebzés). A 2. orgling szolga téged támad. Bever egyet jobb mancsával. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. orgling szolgát. Meglengetve a bûz görbekardját, próbálsz lesújtani. (9 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (8 sebzés). A 2. orgling szolga rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+16 életpont.)
(14. kaland:) Természetesen örömmel válallod a feladatot, szinte szent küldetésnek tekinted a galád tozszülött megleckéztetését. Az egyik mester elég jó rajzot készített a nyomokról. Hamar megtalálod õket az akadémia közelében. Egyenesen a csatorna felé vezetnek. A lejárat közelében egyre nehezebb kiválasztani a sok összemosódó nyom közül a megfelelõt.
[Nyomkeresés próba 5-ös küszöbre: sikeres] Trükközni próbált a kis tolvaj, de téged nem tudott átverni. Játszi könnyedséggel követed a nyomokat a csatorna mélyére. A nyomok egyszercsak elfogynak. Kicsit körbenézel és gyorsan rájössz, hogy a leendõ áldozatod a sziklafalon kapaszkodott fel.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Mókus ügyességgel felkúszol a sziklafal tetjére. Körbenézel, és jó pár ösvény megy innen tovább. Na lássuk, merre indult ez a bûnözõ?
[Nyomkeresés próba 7-es küszöbre: sikeres] Kis szemmeresztés után boldogan veszed észre a jellegzetes nyomokat. Szinte futva követed, mert érzed, hogy már nem lehet messze a cél. Egy lezárt ajtó elõtt találod magad.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Néhány ügyes mozdulat, és a zár máris kattan. Hiába, a gyakorlat teszi a mestert. Berontasz az odúba, és azonnal megpillantod a tolvajt. Ellenfeleid 3 orgling szolga (#23).
Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 jobb karom szakértelem; [111 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

bb 17 7 több épület meglátogatása
[be 17:] Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. [Fizess a Klánnak egy tucat drágakövet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: lopakodó. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Aki ékszereket lop, annak értenie kell az ékszerekhez, másképp honnan tudja, hogy amit ellopott, valóban értékes-e? Ékszerészi mestervizsgát ugyan nem kell tenned, de azért nem árt, ha ékszerészet szakértelmed legalább 8-as szintû.

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (491. kaland, összköltsége 30 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (19 ép-t sebeztél). Illatozol (13 sebzés). A tehemót téged támad. Feléd üt bal mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb mancsával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (20 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (12 sebzés). A tehemót kileheli lelkét.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Semmit sem találsz. Belépsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Lepkevadász, egy szinte meghatározhatatlan formájú, szagú és viselkedésû férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Xantin bõröve, a tûz fekete csizmája, bronzmedál, a majom csontmaszkja, lemezpáncél, átlátszó köntös. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 sötét mákot anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
pv 3 4 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 238 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 186 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Singalina, egy szõke, légiesen kacsú, igézõ kékszemû halálos szépség nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 25. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 1.30
[2] IQ: 5 / 2.15
[3] ügyesség: 8 (10) / 0.70
[4] egészség: 5 (6) / 4.37
[5] mágia: 2 / 0.35
[6] gyorsaság: 9 (11) / 5.39
[9] Méret/ép: 57 / 44
Min. méret: 54
Barlangméret: 57
PONTJAID
Varázspont: 22 / 22
Képességpont: 10 / 97%
Hõsi pont: 28 (0)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 15%
Galetki erõ: 156 / 150
Hírnév : 199
Jóllakottság: 160%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 36 (0)
Galetki gyõzelmek: 10 (0)
Torzsz. csaták: 99 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 95 (4)
Leölt torzszülött: 111 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 22 (0)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: lopakodó (10)
Speciális képességeid:
+2 lopás, +2 lopakodás, +2 csapdaészlelés, +2 mászás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt harci törpét. 2.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod. 3.) Érj el 8-as ékszerészetet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 10 (12) / 5.10 [17] vastag bõr: 5 / 0 [25] illat: 9 (11) / 0
[26] lõfegyver: 8 / 0.44        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 (5) / 0.45 [47] zárnyitás: 3 / 0.80 [48] mászás: 4 (6) / 1.70
[54] kereskedelem: 1 / 0.91 [58] nyomkeresés: 3 / 0.30 [62] lopás: 8 (10) / 3.78
[64] átokszórás: 3 (5) / 2.60 [66] lopakodás: 1 (3) / 0.15 [68] zene: 3 / 0.05

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.20     a bûz görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
pv 6
ism 6
p
pv 3 4 5 8
2. Makró
ism 3
vd
3. Makró
ism 4
p

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled galetki. Prioritás: 110.
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled #30. Prioritás: 105.
4: savlehelet használata a harc 2. körétõl, Prioritás: 105, és ha ellenfeled #31.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10 10; VI erõ:100% ép:30%; PV 3 4 5 8; PSZ 62 48; BA 17; L 1 2;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 7181 23 3 50 1; A 7181 20 1 15 3;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (7. épület), #14 (4. épület), #50 (20. épület), #491 (25. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a yeti átlátszó köntöse (#26352) * 1 díszes fejék (#135) * 1 fekete csizma (#1122)
* 1 fekete nadrág (#171) * 1 khaldoran öv (#137)

Ékszerek, kincsek
722 arany (#1) * 1 kristályamulett (#130) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 bronzmedál (#207) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 a gyorsaság amulettje (#3895)
5 drágakõ (#2)

Felszerelés
2 kötél (#128) 1 varázskõ (#210) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a bûz görbekardja (#29216) * 1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
7 winropu moha (#22) 5 sötét mák (#23) 8 csótányláb (#25)
1 savlehelet itala (#55) 3 mátekel gomba (#21) 1 fehér gyógyital (#50)
7 liánvirág (#24) 5 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26)
9 üvegcse (#14) 2 gyilkos boróka (#27)

Egyéb kacatok
1 pirgamit (#152) 3 nohnetár gumó (#212) 4 lemúr hártya (#161)
3 nordkristály (#146) 1 molad púp (#16) 1 sárga gömb (#136)
1 bolhedor szárny (#15)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SAVLEHELET ITALA (55. TÁRGY)
A savlehelet itala egy fekete színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, a savleheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



VARÁZSKÕ (210. TÁRGY)
A varázskövek még az õskõnél is ritkább, mágikus hatalmú tárgyak, amelyek elnyelésével egy kalandozó varázstudása növelhetõ. Az õskõvel ellentétben a varázskõ nem tud bármilyen képességet növelni, hanem csakis a kalandozó által ismert varázslatok szintjét (a pszi képességekét sem). A megkötés is valamivel szigorúbb, mint az õskõnél: a legmagasabb alapszinten ismert varázslatnál legalább három szinttel alacsonyabb varázslatot lehet csak növelni - azt viszont mindjárt két szinttel! Pl. ha a legmagasabb szintû varázslatod 10-es szintû jégcsóva, akkor a 8-as szintû energiatüskét nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû kisebb erõpajzsot. A varázskõ használata a H 210 (varázslat száma) paranccsal történik. A varázsköveket a boltok és az aukció nem vásárolja meg.



KOS REND SZERZETESE (108. LÉNY)
A Fekete Kos Rendje egy sötét vallási Klán, amely egyesek szerint titkon magát az Ellenséget imádja. Az biztos, hogy kívülállóknak szinte lehetetlen bekerülni közéjük, azt suttogják, az új szerzeteseket a szülõi barlangból elrabolt fiatal galetkik közül nevelik. Mint becsületes és a rendet tisztelõ galetkinek, kötelességed, hogy szembeszállja a Kos Rend szerzeteseivel, akiket sokan a torzszülöttekkel egyenrangúnak tekintenek - a Rend teljes elpusztítására azonban eleddig senki sem vállalkozott, vélt vagy valós hatalma miatt.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.