Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lávacsiga
Küldd el képeslapként!
"Ez a folyékony lávaként kúszó, képlékeny lény természetesen a legtávolibb rokonságban sincs a békés csigákkal, az elnevezést mindössze alakja miatt kapta. Hihetetlen bár, de időről időre élet születik még a fortyogó lávatavak mélyén - és az esemény nagyságát még az sem csökkenti, hogy ezeknél a szüléseknél bizony mágia bábáskodik. A lávacsiga halálos ellenfél, nyálka helyett szétégetett sziklát hagy maga mögött, és gyilkos tűzcsóvával képes ellenfeleire támadni." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-04 13:33:35 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8047-3

Karakterszám: 8047 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 3 Játékhét: 3
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 507
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 1999. dec. 6. 9h:44'
A következõ fordulód táplálható: 1999. dec. 13.

FLEX KALANDJAI




Hangoskodásra leszel figyelmes. Ahogy kinézel a barlangodból, nagy tömeget látsz a fõtéren gyülekezni. Csupa újonc! Egy emelvényen a szint elöljárója áll, Thunil Baltarog egy izmos, tekintélyt parancsoló, õsz galetki férfi. Három szemét végighordozza az összegyûlt tömegen, és a fiatalok sorban elhallgatnak. Amikor teljes a csend, beszélni kezd.
- Elõször is köszöntelek benneteket, újoncokat a lárvaszinten, és elnézést kérek, hogy csak most tudott idõt szakítani rátok, de rengeteg újonc van, úgyhogy több csoportban zajlik a tájékoztatás. Bizonyára tudjátok, hogy ez életetek egy új fejezete. Mostantól meg kell tanulnotok a saját lábatokon megállni, és megkezdeni az igazi galetki fejlõdést. Az út hosszú lesz és nehéz, és sokan nem lesznek képesek arra, hogy végigjárják. Õk - már amennyiben életben maradnak - visszakerülnek a Rúvel Hegyre, és a többieket fogják hátralevõ életükben szolgálni. Akik azonban végig kitartanak, hatalmas harcosokká, bölcs mágusokká válnak, akik egykor még a minket a föld alá számûzõ Ellenséggel is szembeszállhatnak, és visszafoglalhatják õseink földjét. - az elöljáró tovább folytatja lelkesítõ beszédét, és a többi galetkin is látod, hogy izgatottan csillog a szemük. Ez az, tényleg ti vagytok a galetki társadalom jövõje! (+1 hõsiesség pont.) Az elöljáró végül még elmond néhány kevésbé fontos apróságot a házirendrõl, aztán oszolni kezd a tömeg.
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** ARÉNA ** Az arénában Enigma legyõzte klónodat, így most már õ a bajnok.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Pyramid, egy világoskék pikkelyes bõrû jeges tekintetû kopasz férfi. (hírneve 43.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*nov. 29.* Enigma lett az aréna bajnoka. *nov. 29.* Döglött Hajnal-Dax egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "méregellenállás." *nov. 29.* Erõskezû Edward teljesítette a 6. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 30.* Pyramid lett az aréna bajnoka. *nov. 30.* Pyramid lopni próbált, de felsült vele. *nov. 30.* Pyramid csatában legyõzte Wax Creepet. *nov. 30.* Pyramid jéglehelet tulajdonsága 8 lett, elsõként a szinten.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*nov. 29.* Drake-et rajtakapták, ahogy lopni próbált. *dec. 3.* Legendás Pocok csatában legyõzte Bíbor szívet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

ho 3 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

be 4 48 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarrvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a mászás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

psz 54 46 48 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: kereskedelem, csapdaészlelés, mászás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az! (314. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Kaméleon, egy mélylila sörényû, tejfehér szemû, lila-fehér bundás szõrmók férfi. Felszerelése: díszes karkötõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szomszéd barlangok csapdáin méritek le tudásotokat. Hamarosan átkozódás veri fel a környék csendjét: senki sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik vetélkedésbõl tönkreteszik a gondosan felépített csapdákat. A verseny után megszemlélitek, kire került több zúzódás és púp. Nyilvánvaló: Kaméleon a vesztes.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

k 279 328 465 kaland elvállalása
(279. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején, de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikertelen] A fenébe! Megcsúszik a fogásod, és már zuhansz is. Kegyetlenül nagyot estél. (-10 életpont.) A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(328. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet, ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** A mikropoid odajön hozzád. A mikropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A mikropoid téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod a mikropoidot. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. Félrehajolt. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a mikropoidot. Rávágsz bal csápoddal. El sem találtad. A mikropoid téged támad. Harapni próbál. (8 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a mikropoidot. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Ez mellément. A mikropoid téged támad. Acsarogva harapni próbál. El sem talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A mikropoid rád támad. A fogaival támad. (10 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-8% támadás). Megtámadod a mikropoidot. Odacsapsz bal csápoddal. Félrehajolt. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+9 életpont.)
(465. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején, de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy fehér amõba (#30). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Megindulsz az 1. fehér amõba felé. Már ott is vagy! Megtámadod az 1. fehér amõbát. Elõresuhintasz bal csápoddal. (12 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Támadod a 2. fehér amõbát. Elõresuhintasz bal csápoddal. (11 ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 3. fehér amõbát próbálod megsebezni. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (12 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. Megtámadod a 4. fehér amõbát. Elõresuhintasz bal csápoddal. (10 ép-t sebeztél). A 4. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [58 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka feléd mozog. Megközelíted a zöld nyálkát. A zöld nyálka rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Lesújtasz bal csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A zöld nyálka téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Elõresuhintasz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). A zöld nyálka halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

vd vadászat
Megéheztél, ideje egy vadászatnak. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. [ld. enc.] Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr máris elõtted terem! Megrohamozod a hártyás lemúrt. A hártyás lemúr rád támad. Megpróbál megmarni. (7 ép-t sebzõdtél). A hártyás lemúrt próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. Nem találtál. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a hártyás lemúrt. Odacsapsz bal csápoddal. (13 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr rádveti magát. Harapni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A hártyás lemúr rád támad. Harapni próbál. Ez mellément. Támadod a hártyás lemúrt. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (11 ép-t sebeztél). A hártyás lemúr halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Elteszed a zsákmányt, ami egy lemúr hártya. [ld. enc.] [13 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Nocsak, mit találtál! 1 mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd. [ld. enc.] Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megindulsz az óriáscsótány felé. Már ott is vagy! Az óriáscsótány feléd rohan. Megtámadod az óriáscsótányt. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Odacsapsz bal csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+9 életpont.) [24 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy márvány atka (#17).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a márvány atka felé. Már ott is vagy! A márvány atka feléd rohan. Megtámadod a márvány atkát. Lecsapsz bal csápoddal. Elhibáztad. A márvány atka rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a márvány atkát. Lesújtasz bal csápoddal. (4 ép-t sebeztél). A márvány atka rádveti magát. Csáprágójával agresszívan harap. Ez mellément. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a márvány atkát. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (2 ép-t sebeztél). A márvány atka rádveti magát. Elõrehajolva marni próbál. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A márvány atka rád támad. Csáprágójával mar. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod a márvány atkát. Rávágsz bal csápoddal. Mellétrafáltál. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 6 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+11 életpont.) [27 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

k 252 1 kaland elvállalása
(252. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(1. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 118 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 16 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 162 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Flex, egy termetes, hosszú, sötétbarna hajú, izomszagú, macho harcos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 3. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.40
[2] IQ: 3 / 0.25
[3] ügyesség: 3 / 0.10
[4] egészség: 4 / 1.24
[5] mágia: 1 / 0
[6] gyorsaság: 3 / 0.11
[9] Méret/ép: 40 / 29
Min. méret: 27
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 3 / 89%
Hõsi pont: 3 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 73 / 64
Hírnév : 0
Jóllakottság: 125%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 1 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 23 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 14 (3)
Leölt torzszülött: 18 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 4 / 0 [25] bûz: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 1 / 0.30 [48] mászás: 1 / 0.30 [54] kereskedelem: 1 / 0.48

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 3 / 2.85    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60; VI erõ:130% ép:25%; PV 3 5 8; PSZ 54 46 48; BA 7979;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (7. épület), #12 (2. forduló), #279 (0. forduló), #328 (0. forduló), #465 (1. forduló), #252 (2. forduló), #314 (3. forduló).

TÁRGYAID

36 arany (#1) 2 kés (#5) 1 winropu moha (#22)
1 lemúr hártya (#161) 1 mitulen fû (#20)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves András! A jelszó: tegade. A játékvezetõ. ÿ

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY)
A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt jelenthet a piromádok és a puhányok számára.



WINROPU MOHA (22. TÁRGY)
A winropu moha a sötét, száraz barlangjáratokban terem, és megszerzésére nemegyszer veszedelmes expedíciókat szerveznek. Nem csoda, hiszen a winropu moha különleges gyógyító erõvel rendelkezik (amit persze csak úgy, a moha elrágcsálásával nem lehet kiaknázni). [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



HÁRTYÁS LEMÚR (2. LÉNY)
Ez az apró, egérszerû emlõs hatalmas ugrásokra képes, az ugrás közben hártyás bõrlebernyegein vitorlázik. Általában csapatban vadásznak, sok lúd disznót gyõz alapon ejtik el a nagyobb lényeket. A hártyás lemúr is sokszor vadászat áldozata lesz, a tejivók és a zöldvérûek elõszeretettel ejtik el az erszényükben termelt tejszerû anyag miatt. Állítólag a hártyás lemúrok évszázadokon keresztül a messzi északon éltek, így nagyon jól tûrik a hideget.



LEMÚR HÁRTYA (161. TÁRGY)
Kétségtelenül a hártyás lemúr leggusztustalanabb része, ezt a nedves tapintású bõrdarabot nemigazán lehet semmire használni, azinkívül, hogy bizonyos bizarr mutáns szertartások folyamán elfogyasztják elvakult szektisták.



MITULEN FÛ (20. TÁRGY)
Ez a sárgás fûféle mindenhol megtalálható, ahol bármilyen kis mennyiségû nedvességhez és fényhez juthat. Igénytelen, apró növény, amelyet gyakran használnak varázsitalok fõzéséhez. [Szükséges varázsital fõzés szint: 1.]



ÓRIÁSCSÓTÁNY (7. LÉNY)
Az óriáscsótány valóban óriási, annyira nagy, hogy az eltaposásnál hatékonyabb módszereket kell keresni az elpusztítására. Ez persze egyben azt jelenti, hogy kiváló gyakorlási lehetõség az óriáscsótánnyal való küzdelem egy fiatal, kezdõ galetki számára. És még ha ez nem lenne elég, sok galetki szívesen fel is falja a tejivók közül a potroha alatt csörgedezõ finom nedûért. Kedvelt eledele persze a rovarevõknek is. Az óriáscsótányok párzáskor savas anyagot köpnek egymásra, (kedves szokás), ezért aztán kitinpáncéljuk kiválóan védi õket mindenféle maró anyag ellen.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A NEGYEDIK FORDULÓDHOZ
Most, hogy már némi idõt önállóan eltöltöttél a Hegy gyomrában, lassan elkezdheted szervezni a Felnõtté válás Ceremóniáját. Ez egy fontos pillanat minden galetki életében: az õsök szelleméhez szólva, bemutatod harcban való jártasságodat, és így bizonyítod, hogy elérted a felnõtt kort. A ceremónia során nem akármilyen ellenféllel kell szembenézned: két sahran rákkal. Ezek igen veszedelmes torzszülöttek, amelyek a felsõbb szinten élnek. Egyedül semmi esélyed sincs ellenük! Keresned kell legalább még egy (de jobb, ha még kettõ) galetkit, akikkel együtt hajtod végre a Ceremóniát. Az elkövetkezendõ fordulók mindegyikében adj ki 2-3 Portyázás parancsot, hogy megismerkedhess más galetkikkel. Nem kell feltétlenül harcolnod, az is elég lehet, ha csak barátságos beszélgetésre látogatod meg õket! A lényeg, hogy megismerd néhány társadat. Írj nekik levelet, és hívd meg õket, hogy a Ceremóniát együtt hajthassátok végre! A Ceremónia a Többszemélyes parancsoknál leírt módon zajlik: mindkettõtöknek ill. mindhármótoknak ki kell adni egy FC parancsot, paraméterül pedig a többi résztvevõ galetki sorszámát. A parancs akkor kerül végrehajtásra, amikor a csoportból az utolsó is kiadta a parancsot! Az FC minden résztvevõnek 20 TVP-be kerül. [Ld. még Szabálykönyv: Többszemélyes parancsok. Az FC-ben max. három galetki vehet részt egyszerre, és kudarc esetén lehet újra próbálkozni késõbb.]



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.