Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kalmárok itala
Küldd el képeslapként!
Aki a szint boltosával előnyös üzletet akar kötni, annak igencsak fel kell kötnie a felkötnivalóját! A legtöbben persze inkább mágikus segítséghez folyamodnak, és megisznak egy adagot ebből a csodás varázsitalból...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-16 06:12:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8045-84

Karakterszám: 8045 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 84 Játékhét: 522
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1033
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. máj. 2. 9h:02'
A következõ fordulód táplálható: 2017. máj. 3.

E-mail!

N'AESYER A VÁMPÍR LORD KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Púpos Peppino, egy apró termetû, érdes hanggal megáldott, olasz informátor férfi. [aura: 10-es méretû 5-ös szintû fog.] A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Tárgyai: a gladiátor csizmája, bronzmedál, ében láncing, az egyensúly gyûrûje, a sün csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, a sas zöld köntöse, a nyomkeresés fejpántja, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a titán sárgaréz nyaklánca, a Tél aranylánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! A hosszú parti végül véget ér. Púpos Peppino megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a talriai behemót. [ld. enc.]
** 121. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 velparajt. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 127. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 velparajt. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 134. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 rémcserjét. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 134. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 rémcserjét. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 143. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 rémcserjét.
** 147. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 rémcserjét.
** 153. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 rémcserjét. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 204. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Lizzy Marianetta, egy majd 2 méter magas, zöld hajú, piros szemû kék ruhás nõ. A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, görényfarok, a sólyom köntöse, a sebesség csatos öve, ezüstmedál, a mágus fekete csizmája, a bûz malachit karkötõje, platina nadrág, a lich márványgyûrûje, ozin fülkarika, a sólyom díszes pikkelyvértje, a gladiátor ezüst nyaklánca, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a káosz lordjának sisakja, a túlélés díszes karkötõje, az ügyesség gyûrûje, roxati üvegszem, a halál fekete íja. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Lizzy Marianetta elvarázsol egy esszenciaelnyelést. Lizzy Marianetta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. A rovarsámán elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a rovarsámán létrehoz egy jégpajzs varázslatot. Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. Nem hat rád. Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Elmormolsz egy tûzpajzs varázslatot. ( +8 tûzimmunitás.) (-5 vp.)
*** 2. KÖR *** A halál fekete íjával meglõ téged Lizzy Marianetta. (3 találattal 120 sebzést okozott.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Lizzy Marianetta meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 619. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Kicsi Cheetah, a huncut, egy hosszú szõke hajú, ötéves forma kislány testében reinkarnálódott nõ. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Felszerelése: a teknõs csepp fülbevalója, az egészség márványgyûrûje, az enyészet fekete csizmája, a gepárd gyûrûje, a regenerálódás csontamulettje, a remete díszes karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, a Kõ Kardja, ezüst nadrág, a gyorsaság nehéz nyílpuskája, az ügyesség köpenye, Armageddon orgyilkos tõre, a sebezhetetlenség csontamulettje, kék gömb, orglingbõr öv, a titán pajzsa, a szellemek malachitgyûrûje, az enyészet csillogó fejpántja, woorgard vért, Abarrun fülbevalója, xenomorf csuklópánt, xenóbõr karkötõ, görényfarok, a hatalom rubinja, Dorka amulettje, vérfarkas agyar. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sebezhetetlenség varázslatot. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Kicsi Cheetah, a huncut feléd mozog. Kicsi Cheetah, a huncut rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (95 ép-t sebzõdtél). Illata elkábít (-6 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Kicsi Cheetah, a huncut 30 sebzést kap. Gyógyulsz 30 életpontot. (-4 vp.) Kicsi Cheetah, a huncut téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (96 ép-t sebzõdtél). Fantasztikus illata hat rád (-8 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 205 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Kicsi Cheetah, a huncut elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*nov. 11.* Nalan Thunderwolf egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *nov. 11.* Nalan Thunderwolfot rajtakapták, ahogy lopni próbált. *nov. 25.* Nalan Thunderwolf csatában legyõzte Skant Venzet. *nov. 25.* Cy Bon Tom és Nalan Thunderwolf pszi párbajt vívtak. Cy Bon Tom került ki gyõztesen. *dec. 1.* Nalan Thunderwolf pszionikus párviadalban legyõzte Hurpit. *dec. 1.* Nalan Thunderwolf rangja a Pszionicisták Klánjában "meditátor" lett. *dec. 15.* Lizzy Marianetta és Ivadék megküzdöttek egymással, és Lizzy Marianetta gyõzött. *dec. 15.* Lizzy Marianetta lopni próbált, de felsült vele. *dec. 18.* Lizzy Marianetta egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *dec. 18.* Lizzy Marianettát rajtakapták, ahogy lopni próbált.
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 10.* Erhij Mergen pszionikus párviadalban legyõzte Torda Táltost. *júl. 21.* Mammuth gyõzelmet aratott Ursus Maritimus felett. *júl. 31.* Miss Missinget majdnem felfalta egy márvány krazit. *aug. 7.* Jégvihart kis híján megölte egy csontváz szolga. *szept. 7.* Ursus Maritimus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Miss Missing felett. *okt. 8.* Torda Táltos pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mammuth felett. *okt. 22.* Cinege elsõként ért el 44-es kereskedelem tulajdonságot a Hegy lakói közül! *dec. 24.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *jan. 21.* Torda Táltos csatában legyõzte Jégvihart. *jan. 28.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Stizzhar felett!
Fejlõdsz: +1 szint életszívás varázslat; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

kf 134 bekészíted a 134. tárgyat
Felveszed az ében láncinget.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

h 52 52 52 52. tárgy használata
Ledöntesz a torkodon 3 hõsiesség italát. (+3 hõsiesség pont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

ep 30 50 5 építed a 30. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az arénát építed. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 66 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 204 TVP-nyit kell dolgoznod.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

v 154 154. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+12% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

bsz 2 4 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 221.]

be 3 159 meglátogatod a 3. épületet
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Közlöd, hogy a 159. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a szellemidézés varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

v 159 8931 159. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemidézést. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "N'aesyer a vámpír lord vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

var 139 20 139. varázslatra 20 képességpont
Elköltesz 20 képességpontot gyógyító szellõ varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gyógyító szellõ varázslatod ereje 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 112.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

hp 3 139 15 162 200 harci program
A következõ sor került a harci programodba: gyógyító szellõ v.var. ha ellenfeled #162. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

ee 1061 2 9776 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, szivárvány karkötõ (#139) 148 ap, a füvész köpenye (#193) 74 ap, pikkelypáncél (#223) 55 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás fülbevaló (#225) 370 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szarvas sisak (#1078) 164 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, díszes köntös (#1153) 142 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 339 ap, az ügyesség kõamulettje (#2546) 206 ap, az egészség bõr mellvértje (#2846) 295 ap, az egészség csatos öve (#2966) 202 ap, a mágia könnyû pikkelyvértje (#3266) 250 ap, a pontosság görbekardja (#4466) 222 ap, a védekezés görbekardja (#4916) 222 ap, az élet csontamulettje (#5247) 346 ap, a törpék csepp fülbevalója (#6656) 261 ap, a kobra átlátszó köntöse (#7452) 415 ap, a kobra barbár lándzsája (#7631) 281 ap, a harcos könnyû íja (#8021) 281 ap, az óriás könnyû íja (#8921) 281 ap, az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 470 ap, a merénylõ csatos öve (#11066) 261 ap, a tudós könnyû nyílpuskája (#11636) 310 ap, a lich vándorcsizmája (#11921) 266 ap, a remete díszes fejpántja (#12356) 266 ap, a szívósság díszes fejpántja (#14606) 266 ap, a szívósság csepp fülbevalója (#14756) 261 ap, a szellemek malachit karkötõje (#15191) 266 ap, a szellemek könnyû nyílpuskája (#15236) 310 ap, az elefánt díszes fejpántja (#16406) 266 ap, a bölcsesség zöld köntöse (#17801) 266 ap, a torony zöld köntöse (#18251) 266 ap, a küzdelem bõr mellvértje (#20396) 355 ap, a küzdelem könnyû íja (#20621) 281 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap, a jég sárga öve (#22767) 270 ap, a méreg csepp fülbevalója (#24206) 142 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 295 ap, a méreg könnyû nyílpuskája (#24236) 190 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 277 ap, a sün csonttõre (#25151) 146 ap, a sün hosszúkardja (#25167) 295 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406) 146 ap, a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) 295 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 277 ap, a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) 155 ap, a sav csepp fülbevalója (#26906) 142 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251) 146 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296) 146 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 146 ap, az angyalok hosszú íja (#28272) 295 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 190 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 162 ap, a bûz csepp fülbevalója (#29156) 142 ap, a bûz görbekardja (#29216) 162 ap, a sólyom utazóköpenye (#29486) 142 ap. Eladsz 3 kerek pajzsot 30 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 7 drágakövet 301 aranyért. Eladod az entek márványgyûrûjét 66 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

tk 52 4505 732 732 52. többszemélyes kaland
Hazamész a boltból. Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Naryel, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
A Vérkanyon a csatorna szint egy igen furcsa szakasza. Keskeny, de nagyon magas folyosók kusza labirintusa. Csak igen hiányos információk vannak róla, mivel a felderítõk nagy része nem ért vissza élve. Az idõk folyamán olyan hellyé vált, amivel az anyukák ijesztgetik a szófogadatlan gyerekeket. Épeszû galetki ritkán teszi be ide a lábát.
E ritka alkalmak egyikeként már a Vérkanyon földjét tapossátok. Mivel igen ritkán jár erre valaki, nincs nehéz dolgotok, a földön könnyen felismerhetõ nyomok mutatják, hogy nem túl régen két galetki járt erre. A nyomokat követve egyre jobban távolodtok az eddig ismert, biztonságos világtól. A lábnyomokat egyre gyakrabban zavarja össze más idegen lények nyoma, de eddig sikerült mindig megállapítani a helyes irányt. Már jó ideje haladtok, amikor nem messze magatok elõtt egy furcsa kupacot láttok a földön. Óvatosan megközelítitek: egy galetki holtteste. A leírás alapján Twistijé, a másik galetki harcosé. Vajon hol lehet Annayoin? Elmenekült, elhurcolták, vagy felfalták? Megpróbáljátok a nyomok alapján megfejteni a történteket. Elhatározzátok, hogy felosztjátok a környéket és mindnyájan megvizsgáljátok a rátok esõ részt. Együtt talán sikerül Annayoin nyomára bukkanni.
[Nyomkeresés-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Alaposan felderítesz minden myomdarabkát és reméled, hogy a többiek is így tesznek. Amikor végeztetek, összeültök, és mindenki elmondja, mit tapasztalt. Az biztos, hogy három szörny támadta meg õket, és csak kettõ távozott, persze azok is más-más irányba. A harmadik hulláját feltehetõleg egy késõbb arrajáró dögevõ ette meg. Megvizsgáltatok több leágazást is, de Annayoin nyomát nem sikerült meglelni. Már majdnem feladjátok, amikor valakinek feltûnik, hogy az egyik távolodó nyom mintha mélyebbre süllyedne, mint a másik. Közös megegyezéssel arra a következtetésre juttok, hogy ez cipelte el Annayoin remélhetõleg még élõ testét.
A nyomok egy kisebb, és alacsonyabb elágazás felé vezetnek. A járat hamarosan egy nagyobb terembe érkezik, ahol gyönyörû cseppköveket találtok. Közelebb léptek hozzájuk, hogy megcsodálhassátok õket.
Ellenfeleitek 3 óriás élõ cseppkõ (#161).

*** 1. KÖR *** Az 1. óriás élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (19 sebzést okozott.) A 3. óriás élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (2 lövéssel 37 ép-t sebzett.) Sziklarepesszel meglõ téged a 2. óriás élõ cseppkõ. Nem talált. Naryel varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Az 1. óriás élõ cseppkõ 72 ép-t sebzõdik. Elmondasz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sebezhetetlenség varázslatot. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Ismeretlen galetki az 1. óriás élõ cseppkõ irányába megy. Ismeretlen galetki a 2. óriás élõ cseppkövet rohamozza. Ismeretlen galetki az 1. óriás élõ cseppkövet támadja. Az 1. óriás élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan. Ismeretlen galetki a 2. óriás élõ cseppkövet támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A 3. óriás élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (8 sebzést okozott.) Néhány rövid kézmozdulat után ismeretlen galetki létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Ismeretlen galetki elmond egy féreg érintése varázslatot. Magadban motyogva, létrehozol egy méregfelhõt. (-10 vp.) Naryel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. A 2. óriás élõ cseppkõ 49 ép-t sebzõdik. A 2. óriás élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan. Ismeretlen galetki 40 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 3. óriás élõ cseppkõ 33 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki 50 sebzést kap a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki a 3. óriás élõ cseppkövet támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy animációt. Az 1. óriás élõ cseppkõ csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). A 2. óriás élõ cseppkõ csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-13 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Naryel elmormol egy villámsújtást. A 3. óriás élõ cseppkõ 65 sebzést kap. A 3. óriás élõ cseppkõ holtan terül el. A 2. óriás élõ cseppkõ sebzõdik 35 ép-t a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki sebzõdik 45 ép-t a méregfelhõtõl. Az 1. óriás élõ cseppkõ 30 sebzést kap a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki 45 sebzést kap a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+2 ép)
Az 1. óriás élõ cseppkõ zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. óriás élõ cseppkõ zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 278 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Naryel: 186/0, ismeretlen galetki: 61/85, ismeretlen galetki: 51/95.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+99%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 9 sziklarepesz, 41 arany és 2 hamis arany. Naryel is kap a tárgyakból, övé lesz egy cseppkõ gyûrû. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+23 életpont.)

ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Na igen, most már érthetõ, hogy a nyomok miért maradtak szorosan a fal mellett. Gazdájuk nyilván tudta, hogy a "cseppkövek" kevéssé vendégszeretõk. Mivel a terem hátsó végében láttok még néhányat, inkább ti is a falhoz lapulva folytatjátok utatokat. Egy, a terem végében levõ kis tóhoz értek. Hamar rájöttök, hogy újabb nyomszakértõi vizsgálatra lesz szükség.
Naryel a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Nyomkeresés próba 16-os küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Naryel mint a csapat nyomolvasó bajnoka felderíti a tó környékét, természetesen gondosan ügyel a cseppkövektõl való megfelelõ távolságtartásra. A tó partján sajnos kevés nyom maradt meg, de egy mesternek ez is elég.
- A következõ történt: ide lerakta Annayoin testét, majd lemerült a tóba. Amikor kijött, akkor ismét felkapta Annayoin testét, és idejött a falhoz. Ha jól megnézitek a nyomokat, akkor láthatjátok, hogy ezen a helyen egy titkos ajtó nyílt ki, és ezen keresztül hagyták el a termet. A fentiekbõl egyértelmû, hogy az ajtót a tó fenekén elrejtett kapcsolóval lehet kinyitni. - hitetlenkedve nézel társadra. Vajon honnan tudhatta mindezt?
A tó hirtelen mélyül, a feneke nem is látszik. Ha az alján van a titkos kapcsoló, akkor igen csak nagy levegõt kell venni annak, aki meg akarja keresni.
ismeretlen galetki a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Egészség próba 20-as küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] A villámgyorsan megszervezett kis versenyt ismeretlen galetki nyeri, így az õ merülhet le a tóba. ismeretlen galetki megszabadul néhány felesleges ruhadarabtól, ami akadályozná a merülésében, nagy levegõt vesz, majd beugrik a vízbe. Azonnal elsüllyed. Egy darabig még látjátok az egyik kezében tartott milgand fényét, idõnként buborékok borzolják a víz felszínét, aztán a fény elhalványodik, majd teljesen eltûnik. Már kezdtek aggódni a barátotokért, amikor a hátatok mögött valami zajt hallotok. A titkos ajtó nyílt ki! Pár pillanat múlva újra felbukkan a milgand fénye a tóban, majd követi õt ismeretlen galetki is nagy vigyorral az arcán:
- Megcsináltam!

A titkos ajtó mögött egy szûk folyosó vezet tovább. Óvatosan lopakodtok, fel vagytok készülve minden váratlan támadásra. Egy kanyar után a folyosó kiszélesedik, és egy nagyobbacska teremben végzõdik. A földön megpillantjátok Annayoin megkötözött testét. Nincs egyedül.
Ellenfeleitek egy elit törpe harcos (#162), 2 törpe útonálló (#149) [aura: 4-es méretû 18-as szintû jobb mancs.] és 2 harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Naryel varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gyógyító szellõt. 21 ép-t gyógyított rajtad. Ismeretlen galetki visszanyer 16 életpontot. (-10 vp.) Elõhívsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Az elit törpe harcos Naryel felé mozog. Az elit törpe harcost védi rezisztanciája. Ismeretlen galetki megközelíti az 1. harci törpét. Az 1. törpe útonálló közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. törpe útonállót védi rezisztanciája. A 2. törpe útonálló ismeretlen galetkit rohamozza. Ismeretlen galetki elindul a 2. törpe útonálló felé. A 2. harci törpe megközelíti ismeretlen galetkit. Az 1. harci törpe elindul ismeretlen galetki felé. Az elit törpe harcos Naryelt támadja. Ismeretlen galetki és az 1. harci törpe egymással harcolnak. Az 1. harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. törpe útonálló rád veti magát. Elõrehajolva, egy törpe baltával csap le. (15 ép-t sebzõdtél). A 2. törpe útonálló és ismeretlen galetki egymással harcolnak. A 2. harci törpe és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyulsz 19 életpontot. Naryel gyógyul 20 ép-t. Gyógyítja ismeretlen galetkit (+19 ép). Ismeretlen galetki gyógyul 11 ép-t. (-10 vp.) Naryel ellõ egy gránitbõr varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Naryel létrehoz egy ellenáll.megtörése varázslatot. Ismeretlen galetki mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy gránitbõrt. Ismeretlen galetki elmond egy féreg érintése varázslatot. Ismeretlen galetki és a 2. harci törpe egymással harcolnak. A 2. harci törpe holtan terül el. Az elit törpe harcos Naryelt támadja. A 2. törpe útonálló ismeretlen galetkit támadja. Az 1. törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltával sújt rád. (14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gyógyító szellõt. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. Naryel visszanyer 19 életpontot. Ismeretlen galetki gyógyul 26 ép-t. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Naryel elmormol egy életszívást. A 2. törpe útonálló 16 sebzést kap. Naryel visszanyer 16 életpontot. A 2. törpe útonálló holtan terül el. Ismeretlen galetki megközelíti az 1. törpe útonállót. Ismeretlen galetki 75 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Ismeretlen galetki az elit törpe harcos irányába megy. Ismeretlen galetki 69 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Az elit törpe harcos Naryelt támadja. Ismeretlen galetki az 1. törpe útonállót támadja. Az 1. törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltával sújt rád. (16 ép-t sebzõdtél). Ismeretlen galetki az elit törpe harcost támadja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gyógyító szellõ! Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. Naryel gyógyul 12 ép-t. Ismeretlen galetki visszanyer 16 életpontot. Ismeretlen galetki visszanyer 20 életpontot. (-10 vp.) Naryel a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Az elit törpe harcos Naryelt támadja. Ismeretlen galetki az 1. törpe útonállót támadja. Az 1. törpe útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan. Ismeretlen galetki az elit törpe harcost támadja.
*** 5. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gyógyító szellõ!. Ismeretlen galetki gyógyul 17 ép-t. Ismeretlen galetki gyógyul 17 ép-t. (-10 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Naryel elvarázsol egy villámsújtást. Az elit törpe harcost védi rezisztanciája. Ismeretlen galetki az elit törpe harcost támadja. Az elit törpe harcos Naryelt támadja. Ismeretlen galetki az elit törpe harcost támadja.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Naryel: 160/67, ismeretlen galetki: 229/91, ismeretlen galetki: 160/83.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

be 9 1 100 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad.
Jelenleg nincs szükséged gyógyulásra. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]
k 11 kaland elvállalása
(11. kaland:) A csomagocskával odarohansz a feljáratnál õrködõ lényekhez.
[Tárgyhasználat: kék gömb]
Amikor felmutatod a kék gömböt, kinyílik egy titkos ajtó. Gyorsan besurransz rajta. Egy sötét járatban találod magad! Izgatottan, elindulsz lefelé. A folyosó kiszélesedik, és egy hatalmas terembe érsz. Kis habozás után elindulsz a terem túlsó vége felé.
[Éberség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Néhány lépés után megtorpansz: nagyon halk zajt hallasz. Mintha a fejed felõl jönne! Felnézel. Apró kürtõk vannak a falon, messze fölötted. A hang egyre erõsödik. Valami, nagyon sok valami közeledik! Gyorsan visszafutsz a folyosóba, és elbújsz egy kõ mögé. Hamarosan hatalmas denevércsorda zúdul a terembe. Egy darabig keringenek, majd beözönlenek a túloldalon nyíló üregbe, és továbbrepülnek. Huh, ezt megúsztad!
A terem túlsó végén jársz már, amikor valami megmozdul. Nyomorult torzszülöttek vártak rád, lesben! Ellenfeleid 2 zöld ekinda (#74) [aura: imm.mérg.gázra: 4.].

*** 1. KÖR *** Az 1. zöld ekinda elõhív egy óriáserõ varázslatot. Az 1. zöld ekinda elmormol egy tombolás varázslatot. A 2. zöld ekinda ellõ egy óriáserõ varázslatot. A 2. zöld ekinda ellõ egy tombolás varázslatot. Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. zöld ekinda sebzõdik 31 ép-t. (-4 vp.)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. zöld ekinda 31 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) Az 1. zöld ekinda hörögve elterül. A 2. zöld ekinda feléd mozog. A 2. zöld ekinda rád veti magát. Lesújt rád bal csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád jobb csápjával. Nem talált. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A 2. zöld ekinda 31 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-4 vp.) A 2. zöld ekinda rád veti magát. Lecsap rád bal csápjával. Mellé! Lecsap rád jobb csápjával. Elkerülted.
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A 2. zöld ekinda 31 sebzést kap. (-4 vp.) A 2. zöld ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+146%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy hatalom kék itala, 2 ekinda haj, 23 arany és 2 hamis arany.
Haha, ez nem volt nehéz csata. Mosolyogva mész tovább. A kanyargós, tágas járatot valószínûleg gyakran használják a szintek vezetõi a Hegyben való közlekedésre, annak ellenére, hogy nem túl gyakran tévednek ide vadászó galetki ifjak. Töprengésedbõl újabb torzszülött támadás riaszt fel. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68), egy quwarg katona (#69) [aura: méret: 52.] és egy nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. Nem hat rád. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés. (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tûzpajzsot. ( +8 tûzimmunitás.) (-5 vp.) A quwarg katona odajön hozzád. A csontváz harcos máris elõtted terem! A quwarg katona rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Elkerülted. Feléd üt bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). A csontváz harcos téged támad. Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni rád. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy méregfelhõ! (-10 vp.) Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy életszívást. 14 ép-t sebzõdtél. Rezisztálod a varázslatot. A csontváz harcos 23 sebzést kap a méregfelhõtõl. A quwarg katona 33 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A csontváz harcos rád támad. Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni rád. Mellétrafált a balfácán. A quwarg katona rád támad. Megpróbál megmarni. (7 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** A nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A quwarg katona 31 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 31 ép-t. (-4 vp.) A quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. Sebzõdsz 30 ép-t a méregfelhõtõl. A csontváz harcos 18 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A csontváz harcos rád támad. Rozsdás karddal sújt rád. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A csontváz harcos 31 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 31 ép-t. (-4 vp.) A csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Ellenállsz a varázslatnak. Sebzõdsz 31 ép-t a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+2 ép)
*** 5. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy animációt. A csontváz harcos csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). A quwarg katona csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-13 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy életszívás varázslatot. 14 ép-t sebzõdtél. Ellenállsz a varázslatnak. A quwarg katona a nekropoid felé mozog. A csontváz harcos elindul a nekropoid felé. A quwarg katona a nekropoidot támadja. A csontváz harcos a nekropoidot támadja. Regenerálsz (+2 ép)
A csontváz harcos zombija hangtalanul összecsuklik. A quwarg katona zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 136 sebzést okoztál, és 126 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+23 életpont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

bb 3 5 több épület meglátogatása
[be 3:] Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ3, 250ap) energiafolyam (#24, IQ0, 300ap) elemek parancsa (#41, IQ1, 220ap) csendvarázs (#42, IQ-3, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ5, 450ap) mérges csípés (#141, IQ0, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ-1, 300ap) dermesztés (#164, IQ0, 320ap) Ismét megpillantod a kék köpenyes varázslót, aki a manaköves küldetéssel bízott meg a múltkor. Közben megtudtad, hogy Fórgulnak hívják. Megszólítod.
- Ó, nagyhatalmú Fórgul, jelentkeznék a következõ feladatért!
- Hmm hogy mit khmm hmm? Ja, hogy az, igen persze. - mivel látszik rajta, hogy fogalma sincs, hova tehetne, segítesz, megemlíted a manaköveket. Fórgul szemében felismerés csillan.
- Igen, igen, persze emlékeztem! Nos, a küldetés,... ööö... Ez az, megvan! Nagyon elszaporodtak a kártevõk a szobámban, meg olyan a rendetlenség ott, elég régóta már be sem tudok oda menni, akkora a kosz... Ha volnál olyan kedves, kitakarítani?
Látszik az arcodon a csalódottság, hogy miféle bagatell küldetéssel bíztak meg. Fórgul igyekszik megnyugtatni.
- Ne aggódj, barátom, bõséges jutalomban részesülsz, egy saját készítésû varázstárgyat kapsz tõlem! - ez mondjuk nem dob fel annyira, de azért mulatsz az apró varázslón, és mosolyogva bólintasz. (7. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.

[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Kék Hadúr, amit õ legyõzött: 2 gortangu (#258). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 3 harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy esszenciaelnyelés. (-6 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sebezhetetlenség! (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Az 1. harci törpe feléd rohan. A 3. harci törpe odajön hozzád. A 2. harci törpe feléd rohan. Az 1. harci törpe rád támad. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád. Ez mellément. A 3. harci törpe téged támad. Harci fejszével támad. (1 ép-t sebzõdtél). A 2. harci törpe téged támad. Harci fejszével sújt rád. Nem talált. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy méregfelhõ varázslatot. (-10 vp.) Rezisztálod a varázslatot. A 2. harci törpét védi rezisztanciája. Az 1. harci törpe sebzõdik 27 ép-t a méregfelhõtõl. A 3. harci törpe ellenáll a varázslatnak. A 2. harci törpe rád veti magát. Harci fejszét forgatva támad. Elkerülted. Az 1. harci törpe rád támad. Harci fejszével támad. Elkerülted. A 3. harci törpe rád támad. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az 1. harci törpe rezisztálja. (-4 vp.) Sebzõdsz 33 ép-t a méregfelhõtõl. A 3. harci törpe sebzõdik 22 ép-t a méregfelhõtõl. Az 1. harci törpe ellenáll a varázslatnak. A 2. harci törpe sebzõdik 26 ép-t a méregfelhõtõl. A 3. harci törpe téged támad. Meglengetve egy harci fejszét, megpróbál eltalálni. (1 ép-t sebzõdtél). Az 1. harci törpe rád veti magát. Fegyverével, egy harci fejszével keresi a gyenge pontodat. Mellétrafált a balfácán. A 2. harci törpe téged támad. Harci fejszét forgatva támad. Mellé! Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az 1. harci törpe ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.) 32 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. A 2. harci törpe rezisztálja. Az 1. harci törpét védi rezisztanciája. A 3. harci törpe 24 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 3. harci törpe holtan terül el. A 2. harci törpe téged támad. Harci fejszével próbál megsebezni. Elkerülted. Az 1. harci törpe rád támad. Meglengetve egy harci fejszét, megpróbál eltalálni. El sem talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 5. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az 1. harci törpe 31 ép-t sebzõdik. 31 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Az 1. harci törpe holtan terül el. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. harci törpe sebzõdik 18 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 148 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+165%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 törpe pikkelyvért és 3 harci fejsze. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 95 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+23 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Egy mély aknát pillantasz meg, amely szabályos négyzet alakú. A mélybe apró kapaszkodók vezetnek. Nyilván nem a magadfajta lények számára tervezték. Aha, torzszülött rejtekhely! Elhatározod, hogy késõbb alaposan felkészülsz és visszatérsz, hogy megvizsgáld a helyszínt. (479. kaland, összköltsége 20 TVP.) Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 3 darabot. Folytatod a régészkedést. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (380. kaland, összköltsége 10 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Észreveszel 2 tejfonalat. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sebezhetetlenséget. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Az orgling disznó feléd rohan. Az orgling disznó rád támad. Megpróbál megmarni fogával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az orgling disznó sebzõdik 31 ép-t. Gyógyulsz 31 életpontot. (-4 vp.) Az orgling disznó rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Elkerülted. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az orgling disznó sebzõdik 31 ép-t. (-4 vp.) Az orgling disznó téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Ez mellément.
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az orgling disznó 31 sebzést kap. (-4 vp.) Az orgling disznó holtan terül el.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+95%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 32 arany és 2 hamis arany. Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Észreveszel 3 rémcserjét. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Észreveszel 2 hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
dk 474 dobása 474. kalandnak
Rendben, 474. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 809 sebzést okoztál, és 640 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 291 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


N'aesyer a vámpír lord, egy az álmaiból felébredõ, méltatlanul elfelejtett õs, kinek hatalma egyre inkabb nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 84. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (10) / 3.40
[2] IQ: 12 (14) / 4.55
[3] ügyesség: 5 (11) / 0.85
[4] egészség: 10 / 0.81
[5] mágia: 12 (28) / 2.38
[6] gyorsaság: 7 / 2.10
[9] Méret/ép: 109 (113) / 113
Min. méret: 78
Barlangméret: 112
PONTJAID
Varázspont: 320 / 84
Képességpont: 20 / 48%
Hõsi pont: 15 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 29%
Galetki erõ: 561 / 154
Hírnév : 467
Jóllakottság: 160%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 8 (2)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 538 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 405 (4)
Leölt torzszülött: 752 (15)
Pszi csaták: 53 (0)
Pszi gyõzelmek: 19 (0)
Ájulások száma: 34 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Érj el 12-es auraészlelést! 3.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 18 (21) / 4.66 [15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 3 / 0
[18] tûzimmunitás: 7 (8) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 6 (7) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0
[24] rezisztencia: 20 (23) / 0.20 [25] illat: 5 (7) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.46 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.39 [47] zárnyitás: 5 / 1.29
[48] mászás: 7 / 3.94 [49] rugalmasság: 4 / 0.10 [50] meggyõzõkészség: 5 / 1
[51] transzformáció: 6 / 0.60 [52] auraészlelés: 4 (7) / 1.26 [53] ékszerészet: 3 / 0.89
[54] kereskedelem: 6 / 2.18 [55] szívósság: 10 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.55
[57] gyógynövények: 6 (8) / 2.30 [58] nyomkeresés: 8 / 0.30 [59] vezetõkészség: 3 / 0.25
[60] pszi támadás: 6 / 0.41 [61] pszi energia: 6 / 2.51 [62] lopás: 3 / 0.15
[63] éberség: 6 / 0.99 [64] átokszórás: 7 / 0.40 [65] álcázás: 22 / 0.10
[66] lopakodás: 8 / 0.45 [67] régészet: 7 / 4.71 [68] zene: 5 / 0.20
[69] tanulás: 5 / 4.05 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 4 / 0.40
[72] építés: 6 / 4.70        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.63     gyalogos lándzsa
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.40     hosszúkard

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (4) / 0.24 [32] animáció: 4 (7) / 0.80 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.12
[37] egokínzás: 1 (4) / 0 [11] elektromos kéz: 5 (8) / 0.40 [48] ellenáll.megtörése: 4 (7) / 2.98
[10] energiatüske: 5 (8) / 1.18 [160] esszenciaelnyelés: 7 (10) / 6.18 [29] életszívás: 24 (27) / 0.75
[152] felejtés: 3 (6) / 0.16 [172] gázpajzs: 2 (5) / 0.06 [17] gránitbõr: 5 (8) / 1.87
[139] gyógyító szellõ: 7 (10) / 0.40 [33] halál csókja: 3 (6) / 0 [15] jégpajzs: 4 (7) / 0.12
[163] kineport: 1 (4) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 5 (8) / 1.12 [27] kisebb gyógyítás: 8 (11) / 0
[146] kontakt.õseiddel: 6 (9) / 5.32 [294] kristályfókuszálás: 1 (4) / 0 [158] láth. észlelése: 3 (6) / 0.06
[157] láthatatlanság: 1 (4) / 0.06 [165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.18 [129] mentális robbanás: 6 / 1.06
[34] méregfelhõ: 18 (21) / 3.56 [28] óriáserõ: 1 (4) / 0.06 [128] pszi csáp: 8 / 1.04
[161] sebezhetetlenség: 10 (13) / 5 [30] sorvasztás: 2 (5) / 0.40 [159] szellemidézés: 1 (4) / 0.08
[16] tûzpajzs: 1 (4) / 0.16 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.18    

MAKRÓID
1. Makró
pta 129 129 129 129 129
pv 7 8
p 4505
p 4505
pv 7 4 3 5 8
pta 129 128 128 128 128
2. Makró
ism 3
p
ext
3. Makró
ad 10
be 9 5
v 154
bsz 2 4

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 150.
2: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 180.
3: sebezhetetlenség v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 117.
4: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 119.
5: animáció t.var. ha 2 vagy több hulla van (mx. rez.átlag: 0) Prioritás: 100.
6: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 17 v. kevesebb.
9: életszívás t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 90.
14: életszívás t.var. ha ellenfeled #74. Prioritás: 200.
15: gyógyító szellõ v.var. ha ellenfeled #162. Prioritás: 200.
7: méregfelhõ t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 110, és ha 2 vagy több ellenfél van.
10: tûzpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 118, és ha ellenfeled #1900.
12: jégpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 118, és ha ellenfeled #1903.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: quwarg katona (#69), tûzszalamandra (#72), tûzgyík (#40), árnyékmester (#71).
1901: elektromancer (#98), káoszmágus (#91), kék-vörös atya (#86), manapoid (#92), gonosz banya (#93), sötét elf harcos (#83), zöld ekinda (#74).
1902: zöld ekinda (#74).
1903: nagyobb elementál fatty (#100).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 20 61 50 29; VI erõ:300% ép:10%; PV 7 4 3 5 8; PSZ 45 46 47 48; PTA 129 128 128 128 128; I 40 3 30 63 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 9911 211 1; A 9911 145 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 4.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (3. épület), #11 (9. épület), #14 (7. épület), #18 (8. épület), #52 (20. épület), #479 (84. forduló), #380 (84. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6669. karakternél van. Jelenleg az aréna építésén dolgozol, eddig 146 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a füvész köpenye (#193) * 1 a mágus vassisakja (#10076) 1 a méreg sárga öve (#24117)
* 1 a sebesség csizmája (#13270) 1 a sólyom sisakja (#29425) * 1 az ellenállás sárga öve (#28617)
1 díszes köpeny (#1138) * 4 ében láncing (#134) * 1 ezüst nadrág (#176)
1 fejpánt (#1105) 1 fekete nadrág (#171) 1 könnyû láncing (#1031)
4 törpe pikkelyvért (#4) 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
* 1 a hatalom csepp fülbevalója (#7106) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477)
* 1 a mágia sárgaréz nyaklánca (#3431) * 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a mágia szimbóluma (#3460)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1177 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az energia karikaszimbóluma (#18761) 1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 az ügyesség csepp fülbevalója (#2606)
1 csepp fülbevaló (#1256) 1 csontamulett (#1197) * 1 görényfarok (#189)
235 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143) 2 malachit karkötõ (#1241)
1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
26 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 2 fekete dukát (#218)
1 garling kristály (#209) 1 hebrencs csapda (#582) 3 kötél (#128)
17 Krónika (#783) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
4 ében nyílpuska (#133) 4 ében tündekard (#132) 1 görbekard (#1316)
* 1 gyalogos lándzsa (#1332) 3 harci fejsze (#12) * 1 hosszúkard (#1317)
1 rozsdás kard (#131) 13 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
8 csótányláb (#25) 5 elfu moha (#33) 9 elonotichlan (#31)
18 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58) 11 hónakkupók (#30)
1 kalmárok itala (#66) 6 liánvirág (#24) 16 mátekel gomba (#21)
13 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20) 16 ragálygomba (#26)
10 rémcserje (#34) 16 sárkányvirág (#32) 20 tejfonál (#28)
37 üvegcse (#14) 1 velparaj (#35) 9 winropu moha (#22)
3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
6 barna manakõ (#149) 20 ekinda haj (#147) 7 elektronit (#141)
2 húsevõ bibe (#151) 3 lemúr hártya (#161) 6 mandibula (#157)
1 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212) 8 nordkristály (#146)
24 õsi relikvia (#17) 3 pirgamit (#152)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség vassisakja #21776 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 hónakkupók (#30), 2 tejfonál (#28), 11 hamis arany (#809), 3 winropu moha (#22), 1 aranydukát (#437), 3 rémcserje (#34), 508 arany (#1), 9 sziklarepesz (#13), 1 hatalom kék itala (#58), 2 ekinda haj (#147), 3 harci fejsze (#12), 3 törpe pikkelyvért (#4), 3 õsi relikvia (#17).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 7 drágakõ (#2), 3 kerek pajzs (#1061), 3 hõsiesség itala (#52), 1 az entek márványgyûrûje (#9776).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TALRIAI BEHEMÓT (106. LÉNY)
A talriai behemótok óriási, féregszerû lények, amelyeket nagyhatalmú mágusok és halhatatlanok más dimenziókból idéznek meg. A behemót óriási teste már megjelenéskor járatokat omlaszt be, ezért a hegy belsejében csak a legfelelõtlenebb káoszmágusok merik megidézni. A talriai behemót szinte sebezhetetlen, hiszen majd minden elemi támadásra immúnis, bõre iszonyatosan vastag, és teste olyan hatalmas, hogy ha tövig vágsz bele néhány dárdát, azt sem érzi meg. Bár nagyon lassú, de ha közeledbe ér... kevés élõlény van, akit nem tud azonnal kettéharapni!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.