Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 14:21:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8045-83

Karakterszám: 8045 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 83 Játékhét: 429
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1093
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2015. júl. 21. 9h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2015. júl. 22.

E-mail!

N'AESYER A VÁMPÍR LORD KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Naryel vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 1. NAP ** Bejön a barlangodba Naryel, egy Elveszett lány kinek varazsereje egyre jobban nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: zöld mutációs gyûrû, a mágia szimbóluma, ezüstmedál, Végzetpenge, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a méreg ezüst fejpántja, nagyobb pókcsatos öv, kék gömb, a káosz helytartójának fülbevalója, a tökéletesség görbekardja, az óriás könnyû nyílpuskája, az energia sárgaréz nyaklánca, a mágia smaragdja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Naryel Pszi csáp +6 PE (-3)37 (+0)35 N'aesyer a vámpír lord Mentális robbanás kudarc (-5)25 (-6)24
2. Naryel Agyvihar -27 PE (-9)28 (-8)27 N'aesyer a vámpír lord Pszi csáp +8 PE (-3)22 (-19)5
3. Naryel Agyvihar -27 PE (-9)19 (-8)19 N'aesyer a vámpír lord Pszi csáp +8 PE (-3)19 (-5)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-34 életpont.)
** 1. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Naryel, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
A Vérkanyon a csatorna szint egy igen furcsa szakasza. Keskeny, de nagyon magas folyosók kusza labirintusa. Csak igen hiányos információk vannak róla, mivel a felderítõk nagy része nem ért vissza élve. Az idõk folyamán olyan hellyé vált, amivel az anyukák ijesztgetik a szófogadatlan gyerekeket. Épeszû galetki ritkán teszi be ide a lábát.
E ritka alkalmak egyikeként már a Vérkanyon földjét tapossátok. Mivel igen ritkán jár erre valaki, nincs nehéz dolgotok, a földön könnyen felismerhetõ nyomok mutatják, hogy nem túl régen két galetki járt erre. A nyomokat követve egyre jobban távolodtok az eddig ismert, biztonságos világtól. A lábnyomokat egyre gyakrabban zavarja össze más idegen lények nyoma, de eddig sikerült mindig megállapítani a helyes irányt. Már jó ideje haladtok, amikor nem messze magatok elõtt egy furcsa kupacot láttok a földön. Óvatosan megközelítitek: egy galetki holtteste. A leírás alapján Twistijé, a másik galetki harcosé. Vajon hol lehet Annayoin? Elmenekült, elhurcolták, vagy felfalták? Megpróbáljátok a nyomok alapján megfejteni a történteket. Elhatározzátok, hogy felosztjátok a környéket és mindnyájan megvizsgáljátok a rátok esõ részt. Együtt talán sikerül Annayoin nyomára bukkanni.
[Nyomkeresés-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Alaposan felderítesz minden myomdarabkát és reméled, hogy a többiek is így tesznek. Amikor végeztetek, összeültök, és mindenki elmondja, mit tapasztalt. Az biztos, hogy három szörny támadta meg õket, és csak kettõ távozott, persze azok is más-más irányba. A harmadik hulláját feltehetõleg egy késõbb arrajáró dögevõ ette meg. Megvizsgáltatok több leágazást is, de Annayoin nyomát nem sikerült meglelni. Már majdnem feladjátok, amikor valakinek feltûnik, hogy az egyik távolodó nyom mintha mélyebbre süllyedne, mint a másik. Közös megegyezéssel arra a következtetésre juttok, hogy ez cipelte el Annayoin remélhetõleg még élõ testét.
A nyomok egy kisebb, és alacsonyabb elágazás felé vezetnek. A járat hamarosan egy nagyobb terembe érkezik, ahol gyönyörû cseppköveket találtok. Közelebb léptek hozzájuk, hogy megcsodálhassátok õket.
Ellenfeleitek 3 óriás élõ cseppkõ (#161). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A 2. óriás élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (2 találattal 37 sebzést okozott.) Sziklarepesszel meglõ téged az 1. óriás élõ cseppkõ. (3 találattal 59 sebzést okozott.) Sziklarepesszel meglõ téged a 3. óriás élõ cseppkõ. (3 találattal 61 sebzést okozott.) Összerogysz. Ismeretlen galetki varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Ismeretlen galetki elõhív egy tombolás varázslatot. Naryel elmond egy villámsújtás varázslatot. Az 1. óriás élõ cseppkõ 58 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetki az 1. óriás élõ cseppkõ irányába megy. Ismeretlen galetki az 1. óriás élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** A 3. óriás élõ cseppkõ sziklarepesszel lövi Naryelt. (2 lövéssel 41 ép-t sebzett.) A 2. óriás élõ cseppkõ sziklarepesszel lövi Naryelt. (3 találattal 66 sebzést okozott.) Naryel a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! Az 1. óriás élõ cseppkõ 16 sebzést kap. Gyógyítja Naryelt (+16 ép). Az 1. óriás élõ cseppkõ kileheli lelkét. Ismeretlen galetki a 2. óriás élõ cseppkövet rohamozza. Ismeretlen galetki a 2. óriás élõ cseppkövet támadja. a 2. óriás élõ cseppkõ ledermed. Ismeretlen galetki a 3. óriás élõ cseppkövet támadja.
*** 3. KÖR *** Naryel elmormol egy villámsújtás varázslatot. A 2. óriás élõ cseppkõ sebzõdik 51 ép-t. A 2. óriás élõ cseppkõ kileheli lelkét. Ismeretlen galetki a 3. óriás élõ cseppkövet támadja. a 3. óriás élõ cseppkõ ledermed. Ismeretlen galetki és a 3. óriás élõ cseppkõ egymással harcolnak. A 3. óriás élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 157 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Naryel: 125/107, ismeretlen galetki: 58/0, ismeretlen galetki: 98/0.] Gyõztél! Kár, hogy nem vagy eszméletednél a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ lélekenergiát sem. Lassan térsz magadhoz. Naryel része a kincsbõl: 9 sziklarepesz, 56 arany és 3 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+44 életpont.)


Na igen, most már érthetõ, hogy a nyomok miért maradtak szorosan a fal mellett. Gazdájuk nyilván tudta, hogy a "cseppkövek" kevéssé vendégszeretõk. Mivel a terem hátsó végében láttok még néhányat, inkább ti is a falhoz lapulva folytatjátok utatokat. Egy, a terem végében levõ kis tóhoz értek. Hamar rájöttök, hogy újabb nyomszakértõi vizsgálatra lesz szükség.
Naryel a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Nyomkeresés próba 16-os küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Naryel mint a csapat nyomolvasó bajnoka felderíti a tó környékét, természetesen gondosan ügyel a cseppkövektõl való megfelelõ távolságtartásra. A tó partján sajnos kevés nyom maradt meg, de egy mesternek ez is elég.
- A következõ történt: ide lerakta Annayoin testét, majd lemerült a tóba. Amikor kijött, akkor ismét felkapta Annayoin testét, és idejött a falhoz. Ha jól megnézitek a nyomokat, akkor láthatjátok, hogy ezen a helyen egy titkos ajtó nyílt ki, és ezen keresztül hagyták el a termet. A fentiekbõl egyértelmû, hogy az ajtót a tó fenekén elrejtett kapcsolóval lehet kinyitni. - hitetlenkedve nézel társadra. Vajon honnan tudhatta mindezt?
A tó hirtelen mélyül, a feneke nem is látszik. Ha az alján van a titkos kapcsoló, akkor igen csak nagy levegõt kell venni annak, aki meg akarja keresni.
ismeretlen galetki a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Egészség próba 20-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] A villámgyorsan megszervezett kis versenyt ismeretlen galetki nyeri, így az õ merülhet le a tóba. ismeretlen galetki megszabadul néhány felesleges ruhadarabtól, ami akadályozná a merülésében, nagy levegõt vesz, majd beugrik a vízbe. Azonnal elsüllyed. Egy darabig még látjátok az egyik kezében tartott milgand fényét, idõnként buborékok borzolják a víz felszínét, aztán a fény elhalványodik, majd teljesen eltûnik. Már kezdtek aggódni a barátotokért, amikor a hátatok mögött valami zajt hallotok. A titkos ajtó nyílt ki! Pár pillanat múlva újra felbukkan a milgand fénye a tóban, majd követi õt ismeretlen galetki is nagy vigyorral az arcán:
- Megcsináltam!

A titkos ajtó mögött egy szûk folyosó vezet tovább. Óvatosan lopakodtok, fel vagytok készülve minden váratlan támadásra. Egy kanyar után a folyosó kiszélesedik, és egy nagyobbacska teremben végzõdik. A földön megpillantjátok Annayoin megkötözött testét. Nincs egyedül.
Ellenfeleitek egy elit törpe harcos (#162), 2 törpe útonálló (#149) és 2 harci törpe (#36) [aura: 2-es méretû 9-es szintû jobb mancs.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki elmormol egy féreg érintése varázslatot. Ismeretlen galetki ellõ egy tombolás varázslatot. Magában motyogva, Naryel létrehoz egy tûzfalat. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Elõhívsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Az elit törpe harcos odajön hozzád. Az elit törpe harcos sebzõdik 71 ép-t a tûzfaltól. A 2. törpe útonálló Naryel irányába megy. A 2. törpe útonálló rezisztálja. Az 1. törpe útonálló ismeretlen galetki irányába megy. Ismeretlen galetki az 1. törpe útonállót rohamozza. A 2. harci törpe ismeretlen galetki felé mozog. A 2. harci törpe rezisztálja. Az 1. harci törpe odajön hozzád. Az 1. harci törpe 75 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Az 1. harci törpe hörögve elterül. Az elit törpe harcos téged támad. Fegyverével, egy törp szekercével keresi a gyenge pontodat. (33 ép-t sebzõdtél). Törp szekercét forgatva támad. (36 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel. A 2. törpe útonálló Naryelt támadja. Az 1. törpe útonálló és ismeretlen galetki egymással harcolnak. A 2. harci törpe ismeretlen galetkit támadja.
Naryel rohan, ahogy a lába bírja.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Naryel: 146/24, ismeretlen galetki: 23/19, ismeretlen galetki: 0/16.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.]
** 2. NAP ** Beldaron eladásra kínál neked 1 a mágus vándorcsizmáját (#10121). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 8931 10121 1 parancsot.
** 6. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Naryel vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32698.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 20.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus párviadalban legyõzte Illuminatit.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 7.* Mammuthot kis híján megölte egy astacuidius. *júl. 7.* Mammuthot legyõzte harcban egy astacuidius. *júl. 7.* Ursus Maritimus pszionikus párviadalban legyõzte Miss Missinget. *júl. 7.* Ursus Maritimus mellé szegõdött egy morfinder telep. *júl. 7.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte Ursus Maritimust. *júl. 8.* Erhij Mergent kis híján megölte egy torzszülött mágus. *júl. 8.* Miss Missing és Ursus Maritimus pszi párbajt vívtak. Miss Missing került ki gyõztesen. *júl. 8.* Torda Táltos és Erhij Mergen pszi párbajt vívtak. Torda Táltos került ki gyõztesen. *júl. 9.* Erhij Mergent kis híján megölte egy torzszülött mágus. *júl. 9.* Torda Táltos mellé szegõdött egy fagydémon.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

h 14 4 29 30 31 14. tárgy használata
Kis tüzet gyújtasz, és fölötte melegítve, lassan összekevered egy üvegben az elõkészített anyagokat egy kis vízben oldva. Sikeresen legyártottál 4 kék színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez hatalom kék itala.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

htt 7 harci program törlése sorszám szerint
A következõ harci program sorokat törölted:
7: ellenáll.megtörése v.var. ha ellf. 24. képessége 18 v. több. Prioritás: 119.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

hp 4 29 15 74 200 harci program
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellenfeled #74. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

ell 1901 153 161 ellenfél lista beállítása
1901. lista módosítása: 153 törölve. 161 törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

vv 58 5 több varázslat elmondása
[V 58 5 0:] Felhajtasz 5 hatalom kék italát. (+10 minden tulajdonságodra)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

h 8 24 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 20. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

gy 60 0 20 61 50 29 felt. gyógyítás 60%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 61. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 29. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

ep 30 30 5 építed a 30. épületet 30 TVPért
[Rendben, az építkezés során a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az arénát építed. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 30 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 270 TVP-nyit kell dolgoznod.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+12% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

bsz 2 4 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pta 129 129 129 129 129 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás. 3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

pv 7 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

p 4505 portyázás
Elküldesz egy kihívást Naryel részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

p 4505 portyázás
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

pv 7 4 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

pta 129 128 128 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. pszi csáp. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

h 210 34 210. tárgy használata
Elnyeled a varázskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen méregfelhõ varázslatod ereje 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

be 3 172 meglátogatod a 3. épületet
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Közlöd, hogy a 172. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a gázpajzs varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

var 172 1 29 22 172. varázslatra 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot gázpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gázpajzs varázslatod ereje 2. szintre nõtt. Elköltesz 21 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

tk 52 4505 732 732 52. többszemélyes kaland
Elérkezett az idõ az 52. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Naryel, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
A Vérkanyon a csatorna szint egy igen furcsa szakasza. Keskeny, de nagyon magas folyosók kusza labirintusa. Csak igen hiányos információk vannak róla, mivel a felderítõk nagy része nem ért vissza élve. Az idõk folyamán olyan hellyé vált, amivel az anyukák ijesztgetik a szófogadatlan gyerekeket. Épeszû galetki ritkán teszi be ide a lábát.
E ritka alkalmak egyikeként már a Vérkanyon földjét tapossátok. Mivel igen ritkán jár erre valaki, nincs nehéz dolgotok, a földön könnyen felismerhetõ nyomok mutatják, hogy nem túl régen két galetki járt erre. A nyomokat követve egyre jobban távolodtok az eddig ismert, biztonságos világtól. A lábnyomokat egyre gyakrabban zavarja össze más idegen lények nyoma, de eddig sikerült mindig megállapítani a helyes irányt. Már jó ideje haladtok, amikor nem messze magatok elõtt egy furcsa kupacot láttok a földön. Óvatosan megközelítitek: egy galetki holtteste. A leírás alapján Twistijé, a másik galetki harcosé. Vajon hol lehet Annayoin? Elmenekült, elhurcolták, vagy felfalták? Megpróbáljátok a nyomok alapján megfejteni a történteket. Elhatározzátok, hogy felosztjátok a környéket és mindnyájan megvizsgáljátok a rátok esõ részt. Együtt talán sikerül Annayoin nyomára bukkanni.
[Nyomkeresés-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Alaposan felderítesz minden myomdarabkát és reméled, hogy a többiek is így tesznek. Amikor végeztetek, összeültök, és mindenki elmondja, mit tapasztalt. Az biztos, hogy három szörny támadta meg õket, és csak kettõ távozott, persze azok is más-más irányba. A harmadik hulláját feltehetõleg egy késõbb arrajáró dögevõ ette meg. Megvizsgáltatok több leágazást is, de Annayoin nyomát nem sikerült meglelni. Már majdnem feladjátok, amikor valakinek feltûnik, hogy az egyik távolodó nyom mintha mélyebbre süllyedne, mint a másik. Közös megegyezéssel arra a következtetésre juttok, hogy ez cipelte el Annayoin remélhetõleg még élõ testét.
A nyomok egy kisebb, és alacsonyabb elágazás felé vezetnek. A járat hamarosan egy nagyobb terembe érkezik, ahol gyönyörû cseppköveket találtok. Közelebb léptek hozzájuk, hogy megcsodálhassátok õket.
Ellenfeleitek 3 óriás élõ cseppkõ (#161).

*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az 1. óriás élõ cseppkõ. Mellé! Felemelve a sziklarepeszt, a 2. óriás élõ cseppkõ rád lõ. (2 lövéssel 42 ép-t sebzett.) Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sebezhetetlenséget. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Sziklarepesszel meglõ téged a 3. óriás élõ cseppkõ. Nem talált. Ismeretlen galetki elmond egy villámsújtás varázslatot. Az 1. óriás élõ cseppkõ 26 ép-t sebzõdik. Naryel elmond egy villámsújtás varázslatot. Az 1. óriás élõ cseppkõ sebzõdik 75 ép-t. Az 1. óriás élõ cseppkõ holtan terül el. Ismeretlen galetki elõhív egy pengefal varázslatot. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy méregfelhõt. (-10 vp.) A 2. óriás élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (6 ép-t sebzett.) Sziklarepesszel meglõ téged a 3. óriás élõ cseppkõ. Nem talált. Összegyûjtve mágikus energiáit, Naryel elvarázsol egy villámsújtást. A 2. óriás élõ cseppkõ 66 sebzést kap. Ismeretlen galetki elmond egy életszívás varázslatot. A 2. óriás élõ cseppkõ 17 ép-t sebzõdik. A 2. óriás élõ cseppkõ hörögve elterül. Néhány rövid kézmozdulat után ismeretlen galetki létrehoz egy szellemkalapács varázslatot. A 3. óriás élõ cseppkõ ellenállt a varázslatnak. A 3. óriás élõ cseppkõ 42 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy animációt. Az 1. óriás élõ cseppkõ csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). A 2. óriás élõ cseppkõ csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-13 vp.) Sziklarepesszel meglõ téged a 3. óriás élõ cseppkõ. Mellé! Ismeretlen galetki elmormol egy életszívás varázslatot. A 3. óriás élõ cseppkõ sebzõdik 17 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után Naryel létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A 3. óriás élõ cseppkõ 69 sebzést kap. A 3. óriás élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. óriás élõ cseppkõ 30 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Az 1. óriás élõ cseppkõ sebzõdik 32 ép-t a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+2 ép)
Az 1. óriás élõ cseppkõ zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. óriás élõ cseppkõ zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Naryel: 210/0, ismeretlen galetki: 60/0, ismeretlen galetki: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+95%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 4 sziklarepesz és 8 arany. Naryel részesedése: 5 sziklarepesz és 6 arany.
Na igen, most már érthetõ, hogy a nyomok miért maradtak szorosan a fal mellett. Gazdájuk nyilván tudta, hogy a "cseppkövek" kevéssé vendégszeretõk. Mivel a terem hátsó végében láttok még néhányat, inkább ti is a falhoz lapulva folytatjátok utatokat. Egy, a terem végében levõ kis tóhoz értek. Hamar rájöttök, hogy újabb nyomszakértõi vizsgálatra lesz szükség.
Mindenki egyetért abban, hogy ez Naryel területe.
[Nyomkeresés próba 16-os küszöbre: sikeres] Naryel mint a csapat nyomolvasó bajnoka felderíti a tó környékét, természetesen gondosan ügyel a cseppkövektõl való megfelelõ távolságtartásra. A tó partján sajnos kevés nyom maradt meg, de egy mesternek ez is elég.
- A következõ történt: ide lerakta Annayoin testét, majd lemerült a tóba. Amikor kijött, akkor ismét felkapta Annayoin testét, és idejött a falhoz. Ha jól megnézitek a nyomokat, akkor láthatjátok, hogy ezen a helyen egy titkos ajtó nyílt ki, és ezen keresztül hagyták el a termet. A fentiekbõl egyértelmû, hogy az ajtót a tó fenekén elrejtett kapcsolóval lehet kinyitni. - hitetlenkedve nézel társadra. Vajon honnan tudhatta mindezt?
A tó hirtelen mélyül, a feneke nem is látszik. Ha az alján van a titkos kapcsoló, akkor igen csak nagy levegõt kell venni annak, aki meg akarja keresni.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Egészség próba 20-as küszöbre: sikeres] A villámgyorsan megszervezett kis versenyt Te nyered, így az Te merülhetsz le a tóba. Megszabadulsz néhány felesleges ruhadarabtól, ami akadályozna a merülésben, majd a vízbe veted magad. A milgandot magad elé tartva merülsz a tó feneke felé. Gyorsan elveszíted az idõérzékedet, a sötét vízben alig látsz valamit. Tüdõdbõl iszonyatos feszítést érzel, legszívesebben már a vízbõl is megpróbálnál levegõhöz jutni. Hamarosan érzed, hogy ha még tovább merülsz, akkor itt pusztulsz, ám ekkor a kezed a tó fenekéhez ér. Mindkét kezeddel elkezded keresni a titkos ajtó nyitószerkezetét. Szerencsédre szinte azonnal egy a tó fenekébõl kiálló karra bukkansz. Meghúzod, majd egy hatalmas rúgással fellököd magad a felszín felé. A friss levegõnél már csak a barátaid boldog pillantásának örülsz jobban.
A titkos ajtó mögött egy szûk folyosó vezet tovább. Óvatosan lopakodtok, fel vagytok készülve minden váratlan támadásra. Egy kanyar után a folyosó kiszélesedik, és egy nagyobbacska teremben végzõdik. A földön megpillantjátok Annayoin megkötözött testét. Nincs egyedül.
Ellenfeleitek egy elit törpe harcos (#162), 2 törpe útonálló (#149) és 2 harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Ellõsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Magában motyogva, ismeretlen galetki létrehoz egy villámsújtást. Az 1. harci törpe 37 ép-t sebzõdik. Magában motyogva, Naryel létrehoz egy tûzfalat. Ismeretlen galetki a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy pengefal! Az elit törpe harcos máris elõtted terem! Az elit törpe harcos ellenáll a varázslatnak. Az elit törpe harcost védi rezisztanciája. A 2. törpe útonálló Naryelt rohamozza. A 2. törpe útonálló 66 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A 2. törpe útonálló ellenáll a varázslatnak. Az 1. törpe útonálló ismeretlen galetkit rohamozza. Az 1. törpe útonálló sebzõdik 66 ép-t a tûzfaltól. Az 1. törpe útonálló sebzõdik 63 ép-t a pengefaltól. Az 1. harci törpe ismeretlen galetkit rohamozza. Az 1. harci törpe 75 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Az 1. harci törpét védi rezisztanciája. A 2. harci törpe feléd mozog. A 2. harci törpe ellenáll a varázslatnak. A 2. harci törpe ellenáll a varázslatnak. Az 1. törpe útonálló hörögve elterül. Az 1. harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan. Az elit törpe harcos rád veti magát. Egy nevetséges törp szekercével próbál lecsapni rád. (19 ép-t sebzõdtél). Meglengetve egy törp szekercét, megpróbál eltalálni. (22 ép-t sebzõdtél). A 2. törpe útonálló Naryelt támadja. A 2. harci törpe rád veti magát. Meglengetve egy harci fejszét, megpróbál eltalálni. (1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy méregfelhõt. (-10 vp.) Ismeretlen galetki elmormol egy életszívás varázslatot. A 2. harci törpe rezisztálja. Naryel elmormol egy gránitbõr varázslatot. Naryel elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol egy életszívást. A 2. törpe útonállót védi rezisztanciája. Rezisztálod a varázslatot. Az elit törpe harcos rezisztálja. A 2. törpe útonálló rezisztálja. Ismeretlen galetki 45 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Naryel sebzõdik 33 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. harci törpe 27 sebzést kap a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki 39 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Az elit törpe harcos rád veti magát. Törp szekercével támad. (23 ép-t sebzõdtél). Egy nevetséges törp szekercével próbál lecsapni rád. (18 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. A 2. törpe útonálló Naryelt támadja. A 2. harci törpe lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol egy életszívást. A 2. harci törpe 17 sebzést kap. Ismeretlen galetki visszanyer 17 életpontot. A 2. harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan. Naryel ellõ egy életszívás varázslatot. A 2. törpe útonálló ellenáll a varázslatnak. Ismeretlen galetki elmormol egy életszívás varázslatot. A 2. törpe útonálló 25 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetki visszanyer 25 életpontot. A 2. törpe útonálló kileheli lelkét. Az elit törpe harcost védi rezisztanciája. Ismeretlen galetki sebzõdik 44 ép-t a méregfelhõtõl. Naryel 39 sebzést kap a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki 44 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az elit törpe harcos Naryelt támadja.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Naryel elvarázsol egy villámsújtást. Az elit törpe harcos 76 sebzést kap. Ismeretlen galetki elõhív egy szellemkalapács varázslatot. Az elit törpe harcost védi rezisztanciája. Az elit törpe harcos ellenáll a varázslatnak. Naryel 33 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki sebzõdik 37 ép-t a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki 42 sebzést kap a méregfelhõtõl. Naryel ájultan a földre zuhan. Ismeretlen galetki halálhörgés közepette a földre zuhan. Ismeretlen galetki holtan terül el.
[A csatában összesen 383 sebzést okoztál, és 83 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Naryel: 283/124, ismeretlen galetki: 54/126, ismeretlen galetki: 88/125.] Mi tagadás, legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+88 életpont.)
[61 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

be 9 1 100 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 24 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 64 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

k 11 16 474 kaland elvállalása
(11. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(16. kaland:) Érdeklõdsz, kérdezõsködsz, információt próbálsz szerezni arról, vajon hol lelhetõ fel a mesés tycharonid.
[Meggyõzõkészség próba 10-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Ügyesen, meggyõzõen kérdezõsködsz, míg végül összeáll a mozaik a nagyhatalmú mágikus lény tartózkodási helyével kapcsolatban. Csoda, hogy egyáltalán sikerült ennyit megtudni, hiszen minden kincsvadász magának akarja a trófeát. Az akadémián részletes kiképzést kaptál az iszonyatos lénnyel kapcsolatban. Tudod tehát, hogy milyen varázslatokkal kell felkészülnöd.
Elõször is, a teremtmény halálos mérgektõl gõzölgõ kamrákkal veszi közel magát, ami ellen csakis egy legalább 5-ös szintû gázpajzs tud bizonyos fokú védelmet nyújtani. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gázpajzs varázslatot. (-3 vp.)
Másodszor is, a lény általában a láthatatlanság álcájával rejti el magát - ezen csakis egy legalább 6-os szintû láthatatlan észlelésével láthatsz át. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy láth. észlelése! (-4 vp.)
Végül, hogy a lényt meg tudd lepni, és ne menekülhessen el, saját magadon láthatatlanságot kell elhelyezned, legalább 4. szinten. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láthatatlanságot. (-12 vp.)
Ez az, most minden készen áll! Behatolsz az ocsmány szörnyeteg barlangjába. Áthaladsz a bûzös gázú kamrákon. Aztán megpillantod, amint a lény épp valami undorító ocsmány szertartást végez. Lesújtasz rá, mielõtt még rájönne, honnan érkezik a támadás. Ellenfeled egy tycharonid (#153). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy sebezhetetlenséget. (+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) A tycharonid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy pengefal.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A tycharonid 30 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) A tycharonid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tudatrombolás! Ezt most megúsztad.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A tycharonid 30 ép-t sebzõdik. (-4 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a tycharonid elvarázsol egy szellemkalapácsot. A varázslat nem hatott rád.
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A tycharonid 30 sebzést kap. (-4 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a tycharonid elmormol egy szellemkalapácsot. Ezt most megúsztad.
*** 5. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. A tycharonid sebzõdik 30 ép-t. (-4 vp.) A tycharonid hörögve elterül.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+172%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia. [ld. enc.] Itt az ebédidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+54% jóllakottság.)
Yey! Gyõztél! Kemény küzdelem volt, de egy mágikus párviadalban nem lehet senki sem jobb nálad. (+5 max. varázspont.) Vorphaud mosolyogva fogad, amikor átnyújtod a smaragd esszenciát, majd a zsákba csomagolt, undorító tetemet.
[Tárgyhasználat: 1 smaragd esszencia]
- Köszönöm, N'aesyer a vámpír lord, hogy ilyen hõsiesen helyt álltál! A tycharonid tanulmányozásával megismerjük a lény gyenge pontjait, és így talán a magasabb szinten, a sötét társadalmat irányító tycharonid követekkel és nagymesterekkel is hatékonyan tudunk szembeszállni. Köszönetképpen fogadd tõlünk ezt a varázskövet!
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)

(474. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

bb 12 9 3 5 több épület meglátogatása
[be 12:] Ellátogatsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) A mágikus energiák megidézését, a távoli projekciót nem lehet eleget gyakorolni. Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal!

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. {Jelenleg a 11. küldetés megoldásán fáradozol.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 40 arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.

[be 3:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 5:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 607 sebzést okoztál, és 391 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 287 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


N'aesyer a vámpír lord, egy az álmaiból felébredõ, méltatlanul elfelejtett õs, kinek hatalma egyre inkabb nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 83. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (10) / 3.20
[2] IQ: 12 (14) / 4.50
[3] ügyesség: 5 (11) / 0.85
[4] egészség: 10 / 0.59
[5] mágia: 12 (28) / 1.59
[6] gyorsaság: 7 / 2.10
[9] Méret/ép: 109 (113) / 113
Min. méret: 78
Barlangméret: 110
PONTJAID
Varázspont: 320 / 192
Képességpont: 21 / 43%
Hõsi pont: 12 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 14%
Galetki erõ: 554 / 151
Hírnév : 463
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 6 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 532 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 401 (3)
Leölt torzszülött: 737 (12)
Pszi csaták: 53 (1)
Pszi gyõzelmek: 19 (0)
Ájulások száma: 34 (3)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Érj el 12-es auraészlelést! 3.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 18 (21) / 4.66 [15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 3 / 0
[18] tûzimmunitás: 7 (8) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 6 (7) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0
[24] rezisztencia: 20 (23) / 0.20 [25] illat: 5 (7) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.46 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.39 [47] zárnyitás: 5 / 1.29
[48] mászás: 7 / 3.94 [49] rugalmasság: 4 / 0.10 [50] meggyõzõkészség: 5 / 0.90
[51] transzformáció: 6 / 0.60 [52] auraészlelés: 4 (7) / 1.11 [53] ékszerészet: 3 / 0.82
[54] kereskedelem: 6 / 2.05 [55] szívósság: 10 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.55
[57] gyógynövények: 6 (8) / 2.30 [58] nyomkeresés: 8 / 0.25 [59] vezetõkészség: 3 / 0.25
[60] pszi támadás: 6 / 0.41 [61] pszi energia: 6 / 2.51 [62] lopás: 3 / 0.15
[63] éberség: 6 / 0.40 [64] átokszórás: 7 / 0.40 [65] álcázás: 22 / 0.10
[66] lopakodás: 8 / 0.45 [67] régészet: 7 / 4.51 [68] zene: 5 / 0.20
[69] tanulás: 5 / 3.65 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 4 / 0.40
[72] építés: 6 / 3.71        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.63     gyalogos lándzsa
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.40     hosszúkard

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (4) / 0.24 [32] animáció: 4 (7) / 0.64 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.12
[37] egokínzás: 1 (4) / 0 [11] elektromos kéz: 5 (8) / 0.40 [48] ellenáll.megtörése: 4 (7) / 2.98
[10] energiatüske: 5 (8) / 1.18 [160] esszenciaelnyelés: 7 (10) / 5.70 [29] életszívás: 23 (26) / 22.98
[152] felejtés: 3 (6) / 0.16 [172] gázpajzs: 2 (5) / 0.06 [17] gránitbõr: 5 (8) / 1.87
[139] gyógyító szellõ: 2 (5) / 0 [33] halál csókja: 3 (6) / 0 [15] jégpajzs: 4 (7) / 0.12
[163] kineport: 1 (4) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 5 (8) / 1.04 [27] kisebb gyógyítás: 8 (11) / 0
[146] kontakt.õseiddel: 6 (9) / 5.32 [294] kristályfókuszálás: 1 (4) / 0 [158] láth. észlelése: 3 (6) / 0.06
[157] láthatatlanság: 1 (4) / 0.06 [165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.18 [129] mentális robbanás: 6 / 1.06
[34] méregfelhõ: 18 (21) / 3.32 [28] óriáserõ: 1 (4) / 0.06 [128] pszi csáp: 8 / 1.04
[161] sebezhetetlenség: 10 (13) / 4.76 [30] sorvasztás: 2 (5) / 0.40 [16] tûzpajzs: 1 (4) / 0
[14] vakító fény: 2 (5) / 0.18        

MAKRÓID
1. Makró
pta 129 129 129 129 129
pv 7 8
p 4505
p 4505
pv 7 4 3 5 8
pta 129 128 128 128 128
2. Makró
ism 3
p
ext
3. Makró
ad 10
be 9 5
v 154
bsz 2 4

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 150.
2: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 180.
3: sebezhetetlenség v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 117.
4: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 119.
5: animáció t.var. ha 2 vagy több hulla van (mx. rez.átlag: 0) Prioritás: 100.
6: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 17 v. kevesebb.
9: életszívás t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 90.
14: életszívás t.var. ha ellenfeled #74. Prioritás: 200.
7: méregfelhõ t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 110, és ha 2 vagy több ellenfél van.
10: tûzpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 118, és ha ellenfeled #1900.
12: jégpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 118, és ha ellenfeled #1903.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: quwarg katona (#69), tûzszalamandra (#72), tûzgyík (#40), árnyékmester (#71).
1901: elektromancer (#98), káoszmágus (#91), kék-vörös atya (#86), manapoid (#92), gonosz banya (#93), sötét elf harcos (#83), zöld ekinda (#74).
1902: zöld ekinda (#74).
1903: nagyobb elementál fatty (#100).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 20 61 50 29; VI erõ:300% ép:10%; PV 7 4 3 5 8; PSZ 45 46 47 48; PTA 129 128 128 128 128; I 40 3 30 63 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 9911 211 1; A 9911 145 1;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 4.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (9. épület), #14 (7. épület), #18 (8. épület), #52 (20. épület), #474 (82. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6669. karakternél van. Jelenleg az aréna építésén dolgozol, eddig 80 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a füvész köpenye (#193) * 1 a mágus vassisakja (#10076) 1 a méreg sárga öve (#24117)
* 1 a sebesség csizmája (#13270) 1 a sólyom sisakja (#29425) * 1 az ellenállás sárga öve (#28617)
1 díszes köpeny (#1138) 4 ében láncing (#134) * 1 ezüst nadrág (#176)
1 fejpánt (#1105) 1 fekete nadrág (#171) 3 kerek pajzs (#1061)
1 könnyû láncing (#1031) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
* 1 a hatalom csepp fülbevalója (#7106) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477)
* 1 a mágia sárgaréz nyaklánca (#3431) * 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a mágia szimbóluma (#3460)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 669 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az energia karikaszimbóluma (#18761) 1 az entek márványgyûrûje (#9776) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
* 1 az ügyesség csepp fülbevalója (#2606) 1 csepp fülbevaló (#1256) 1 csontamulett (#1197)
7 drágakõ (#2) * 1 görényfarok (#189) 224 hamis arany (#809)
1 kék gömb (#143) 2 malachit karkötõ (#1241) 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
25 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 2 fekete dukát (#218)
1 garling kristály (#209) 1 hebrencs csapda (#582) 3 kötél (#128)
17 Krónika (#783) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
4 ében nyílpuska (#133) 4 ében tündekard (#132) 1 görbekard (#1316)
* 1 gyalogos lándzsa (#1332) * 1 hosszúkard (#1317) 1 rozsdás kard (#131)
4 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
8 csótányláb (#25) 5 elfu moha (#33) 9 elonotichlan (#31)
18 gyilkos boróka (#27) 9 hónakkupók (#30) 3 hõsiesség itala (#52)
1 kalmárok itala (#66) 6 liánvirág (#24) 16 mátekel gomba (#21)
13 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20) 16 ragálygomba (#26)
12 rémcserje (#34) 16 sárkányvirág (#32) 18 tejfonál (#28)
37 üvegcse (#14) 3 velparaj (#35) 6 winropu moha (#22)
3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
6 barna manakõ (#149) 18 ekinda haj (#147) 7 elektronit (#141)
2 húsevõ bibe (#151) 3 lemúr hártya (#161) 6 mandibula (#157)
1 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212) 8 nordkristály (#146)
21 õsi relikvia (#17) 3 pirgamit (#152)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség vassisakja #21776 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 aranydukát (#437), 4 sziklarepesz (#13).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 4 hónakkupók (#30), 106 arany (#1), 4 mézfû (#29), 4 elonotichlan (#31), 4 üvegcse (#14), 1 hatalom kék itala (#58), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÓRIÁS ÉLÕ CSEPPKÕ (161. LÉNY)
Ha egy élõ cseppkõ elég sokáig életben tudd maradni, és elég sok arra járót tud megtéveszteni, majd felfalni, akkor elõbb-utóbb óriás cseppkõ lesz belõle, annak minden elõnyével együtt. Az óriás cseppkõ természetesen sokkal életképesebb, repesze messzebb repül, és nagyobbat sebez. Vastag külsõ rétegén keresztül nehéz megsebezni, sõt állítólag a mágiahasználóknak is komoly gondot okozhat a legyõzése.



ELIT TÖRPE HARCOS (162. LÉNY)
A törpének nevezett "értelmes" faj egyik fejlettebb képviselõje. Kinézetre olyan mint egy harci törpe, hatalmas szakálla felett vadul villog a szeme. Érthetetlen módon karja helyett egy harci bárdot használ a csatában, de meg kell hagyni, hogy azt viszont jól forgatja, ha valakit eltalál, annak komoly gondjai keletkeznek. A méreggel, és mágiával szemben törpéhez méltóan jól védett.



TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY)
A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással. Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod ezt a sötétlelkû csapatot!



TYCHARONID (153. LÉNY)
Nagyhatalmú, õsi mágikus lények a tycharonidok. Egyesek szerint egykori galetkik leszármazottjai, mások szerint más létsíkról származó kreatúrák, megint mások szerint õsi lichek cseppfolyós materializációi. Tény, hogy ezek a csupa-nyálka, két lábon járó csigaszerû lények legkevésbé galetkire hasonlítanak. Intelligenciájuk azonban megkérdõjelezhetetlen, néhány évvel ezelõtt elrabolták a császárszintrõl az összes smaragd esszenciát, amelybõl a galetkik a varázskövet állították elõ, azóta megkettõzött erõvel vadásznak rájuk, persze kevés sikerrel. A különös lény teste mágiafalóknak és micinistáknak jelent táplálékot.








Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.