Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hydron
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 11:34:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8035-41

Karakterszám: 8035 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 41 Játékhét: 46
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 22
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. júl. 23. 14h:19'
A következõ fordulód táplálható: 2004. júl. 26.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

LÁNGARCÚ FEANOR KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Bezörget hozzád Khyssanth, a Sárkány, egy Sárkány kinézetû, ragyogó smaragdzöld szemû, feketepikkelyes férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Felszerelése: díszes fejék, a mágia szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, ezüstmedál, a Tél aranylánca, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Khyssanth, a Sárkányt, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Khyssanth, a Sárkány sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálpók. [ld. enc.]

Kissé már éhezel, ezért csak 55 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 21015.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 20833.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*júl. 20.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy katapulter. *júl. 20.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Marconit. *júl. 22.* Józsi, a Vállalkozó felköltözött a következõ szintre. *júl. 22.* Johnny Bravo felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*júl. 15.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy Gramagan. *júl. 15.* Gondol-Kodót kis híján megölte egy Gramagan. *júl. 16.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott vhrathag pók felett! *júl. 19.* Fortian szolgálatába állt egy voharai szellem. *júl. 19.* Fortiant majdnem felfalta egy nagyobb elementál fatty. *júl. 19.* Baltazár pszionikus párviadalban legyõzte Aaron Boone, a Rontót. *júl. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Olddragon felett. *júl. 19.* Alba Regina és Bazaltzabáló pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *júl. 19.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Don Juan Gomez dela Vegát. *júl. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Szivárvány felett.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+33 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

v 154 154. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+3% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

kno 56 4 56. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

kno 57 4 57. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

t 64 10 64. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
A könyvtárból kikölcsönzöd a tréfás elnevezésû "Átkot könyvét". Bizony, sok cifra és érdekes átok olvasható itt! Megpróbálsz néhányat meg is jegyezni.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

x 30 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy fülbevaló.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

h 14 22 24 14. tárgy használata
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Siker! Elõállítottál 1 fehér varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez fehér gyógyital. Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

be 11 3 meglátogatod a 11. épületet
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Bár a harc nem erõs oldalunk, úgy tûnik, ezúttal önvédelemre szorulunk: egy ásatásnál egyre-másra tûnnek el a régészeink! Valószínûleg egy nagyhatalmú torzszülött tizedeli a munkásokat. Tegyél pontot az ügy végére! (8-as klánkaland).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

be 11 2 meglátogatod az 11. épületet
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Készíts fehér gyógyító italt!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: diák. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Nemrégiben felfedeztünk egy eljárást, amivel kiváló tartósítószert lehet molad púpból kivonni, és ezzel értékes, õsi relikviákat tartósíthatunk. Hozz nyolc molad púpot!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

m 6 3 1144 4343 4343 4345 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,3) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 6,2) Óvatosan lépkedsz tovább. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Útközben észreveszel egy mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. [ld. enc.]
(M 6,1) Merre tovább? Északra! A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 5,1) Tovább nyugatra - biztatod magad. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a renegát mágustanonc elvarázsol egy tûzfalat. Megközelíted a renegát mágustanoncot. 18 ép-t sebzõdtél a tûzfaltól. A szárnyas bolhedor elindul a renegát mágustanonc felé. A szárnyas bolhedor 18 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Nem találtál. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (25 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor a renegát mágustanoncot támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a renegát mágustanonc elvarázsol egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Acsarogva harapni próbálsz. El sem találtad. A renegát mágustanonc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 4/18.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%). Szolgáidnak is jut 2%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 20 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.)
(M 4,1) A folyosó nyugatra visz. Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (megtudod, hogy a varázslótoronyba és a templomba belépéstõl a mágiád, a többi épülettõl az IQ-d fejlõdik kis mértékben - és a tanulásod is, ha rendelkezel a szakértelemmel.)
(M 3,1) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 4, 21, 26, 51, 48, 81... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 4,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

m 6 1 2223 2323 2323 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,1) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 7,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 8,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (kaptál 20 TVP-t.)
(M 9,1) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Iszol egy nagy kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed a hatást! (sebzõdsz 18 ép-t.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.)
(M 9,2) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: a káosz fekete íja.
(M 10,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

sza 11 2 2 db 11 tárgy átadása 0. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 2 kerek követ. Szárnyas bolhedor morálja 2%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

vd vadászat
Elhagyod a Csarnokot. Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (365. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37).

*** 1. KÖR *** A kisebb agyszívó elmormol egy gránitbõr varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a kisebb agyszívó elmormol egy ellenáll.megtörését. Megrohamozod a kisebb agyszívót. A szárnyas bolhedor a kisebb agyszívót rohamozza. Megtámadod a kisebb agyszívót. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor a kisebb agyszívót támadja.
*** 2. KÖR *** A kisebb agyszívó elmormol egy egokínzás varázslatot. Gyengülsz (-12% támadás). 6 ép-t sebzõdtél. A kisebb agyszívót próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Mellé! A szárnyas bolhedor a kisebb agyszívót támadja. A kisebb agyszívó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 11/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak 2% jut.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+12 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség. (435. kaland, összköltsége 25 TVP.) Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A kyeni vadász irányába mozogsz. A szárnyas bolhedor megközelíti a koreni sünt. Támadod a kyeni vadászt. Felé ütsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (22 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor és a koreni sün egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A kyeni vadász rád veti magát. Rád vág jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A szárnyas bolhedor és a koreni sün egymással harcolnak. A szárnyas bolhedor halálos sebet kapva a földre zuhan. Megtámadod a kyeni vadászt. Felé ütsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). A kyeni vadász kileheli lelkét. A koreni sün nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a koreni sünt. Felé suhintasz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Mérgezed! Kitátod szádat, harapni próbálsz. (30 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) A koreni sün kileheli lelkét.
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 13/10.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%).
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, szárnyas bolhedor újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+11 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -2 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Lecsap rád bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Megtámadod a sáskaharcost. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Félrehajolt. A fogaiddal támadsz. (25 ép-t sebeztél). A sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a szárnyas bolhedor: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 2%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 mandibula. Összefut a nyál a szádban. Az ételre veted magad. (+16% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó tekintetû, szúrós szemû mezitlábas férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Tárgyai: bõrpáncél, bronzmedál, az angyalok karikaszimbóluma, a szakács üstje, Örökkévalóság Gyémántja, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve, a bérmágus sárgaréz nyaklánca, a kígyó fülbevalója, org.lázadás emlékérme, a gyorsaság malachit karkötõje, az elfek fülbevalója, a gólem fejpántja, arany lárvaköpeny, a tökéletesség díszes karkötõje, a lich vándorcsizmája, a tûz márványgyûrûje. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a barlangi troll. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Lucy Fair, egy mélykék bõrû, fekete szemû és hajú, rendkívül megnyerõ mosolyú nõ. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Felszerelése: díszes fejpánt, bõrpáncél, szivárvány karkötõ, Trollagyar, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, az enyészet vándorcsizmája, a regenerálódás amulettje, a füvész köpenye, az élet kõamulettje, díszes villámöv, kék gömb. Így üdvözlöd: "Buta vagy, mint a tök!" Azonnal visszavág: "Hogy az orglingok vinnének el!" A következõvel folytatod: "Olyan görbén állsz itt, mint egy reumás troll!" Õ rögvest kontrázik: "Arra sem vagy képes, hogy harmadik fület növessz!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Lucy Fair feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+28% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
forduló vége
Az Örökkévalóság Rubinjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +4 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 203 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 206 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Lángarcú Feanor, egy a sok rondaság között meglepõen jóképû, ezüst hajú elf férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 41. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 0.70
[2] IQ: 10 / 3
[3] ügyesség: 5 (7) / 1.20
[4] egészség: 7 / 3.40
[5] mágia: 5 / 1.75
[6] gyorsaság: 10 (8) / 1.72
[9] Méret/ép: 84 (92) / 86
Min. méret: 76
Barlangméret: 84
PONTJAID
Varázspont: 58 / 52
Képességpont: 8 / 40%
Hõsi pont: 5 (5)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 22%
Galetki erõ: 242 / 185
Hírnév : 300
Jóllakottság: 40%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 17 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 216 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 185 (4)
Leölt torzszülött: 240 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 4 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (5)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +5% varázstárgy találására; 25%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Hozz nyolc molad púpot! 3.) Hajtsd végre a 8-as Klánkalandot (KK 8)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 7 (9) / 1.08 [16] tüskés bõr: 10 / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0.20
[26] lõfegyver: 3 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.71 [46] csapdaészlelés: 3 / 1.04 [47] zárnyitás: 3 / 0.45
[48] mászás: 5 / 3.85 [50] meggyõzõkészség: 2 / 1.11 [56] varázsitalfõzés: 3 (4) / 1.10
[57] gyógynövények: 3 (4) / 1.20 [58] nyomkeresés: 3 / 0.10 [59] vezetõkészség: 3 / 0.20
[62] lopás: 3 / 0.05 [64] átokszórás: 5 (7) / 2.55 [66] lopakodás: 2 (4) / 0.45
[67] régészet: 5 / 2.25 [68] zene: 2 / 0.15 [69] tanulás: 3 / 0.70

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 7 / 2.92 [102] sebzõ méreg: 5 / 0
fog [103] méret: 10 / 0 [104] szakért.: 5 / 2.72    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[13] jégcsóva: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0.24 [154] kisebb erõpajzs: 2 / 1.76
[28] óriáserõ: 2 / 0.32        

T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA)
2. lista (0%): 28 óriáse                  
3. lista (0%): 28 óriáse                  
4. lista (0%): 28 óriáse                  
5. lista (0%): 28 óriáse                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] szárnyas bolhedor 28/28 66% 126% 1 / 0.17 harcol
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 90.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 10 20; VI erõ:120% ép:35%; PV 3 4 1 5; PSZ 45 48;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7378 20 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 3 sebzés: 7-15

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 17.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #9 (7. épület), #15 (9. épület), #19 (1. épület), #50 (20. épület), #283 (29. forduló), #365 (41. forduló), #435 (41. forduló), #447 (38. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a sólyom halotti maszkja (#29441) 1 a sün csizmája (#24970)
* 1 az élet halotti maszkja (#5141) 1 díszes fejék (#135) 1 fejpánt (#1105)
1 khaldoran öv (#137) 2 maszk (#1090) 1 mellvért (#1045)
1 öv (#1165) 1 pajzs (#1060) * 1 suhanó csizma (#195)
* 2 törpe pikkelyvért (#4) * 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz márványgyûrûje (#29126) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 588 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) * 1 bronzmedál (#207)
1 csepp fülbevaló (#1256) 15 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255)
1 malachit karkötõ (#1241) 1 szimbólum (#1210) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a káosz fekete íja (#4884) 1 a káosz sárkányának nyílpuskája (#9849) 1 csonttõr (#1301)
2 harci fejsze (#12) 1 kard (#1315) 6 kerek kõ (#11)
1 parittya (#10) 1 rozsdás kard (#131) 6 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50)
1 gyilkos boróka (#27) 3 liánvirág (#24) 2 mézfû (#29)
8 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 5 ragálygomba (#26)
1 sötét mák (#23) 1 tûzlehelet itala (#53) 33 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 bolhedor szárny (#15) 3 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 4 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
2 molitár háj (#165) 3 nordkristály (#146) 5 pirgamit (#152)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 2 mandibula (#157), 1 fehér gyógyital (#50), 1 fülbevaló (#1255), 2 mézfû (#29), 1 a káosz fekete íja (#4884).

Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 1 üvegcse (#14), 1 liánvirág (#24), 2 kerek kõ (#11), 1 winropu moha (#22).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY)
Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...



MÉZFÛ (29. TÁRGY)
Elnevezését onnan kapta, hogy állítólag a gyilkos méhek a mézfû virágából készítik a legfinomabb mézet. Ezt a legendát már igen nehéz lenne ellenõrizni, mert a mézfû a mostoha körülményeknek köszönhetõen jórészt kipusztult, a gyûjtõk a természet igazi csodájának tartják, ha valaki talál 1-1 példányt. [Szükséges varázsital fõzés szint: 5.]



BARLANGI TROLL (67. LÉNY)
A trollok irtása mindig is egy érdekes, komoly kihívást jelentõ sport volt. És mindemellett mégsem pusztultak ki, fantasztikus regenerálódó képességüknek köszönhetõen. Ezek a nagydarab, hosszú karmú, ragyás bõrû ocsmány humanoidok elpusztításuk után néhány órával mindig magukhoz térnek! A különösen kegyetlen galetki persze tûzzel elégetheti a maradványokat, de ezzel sporttársait fosztja meg a szórakozástól. A trollból nem célszerû enni, mert ha gyomrodban regenerálódik, abból komoly problémák származhatnak.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.