Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A galetki barlangja
Küldd el képeslapként!
Az Ősök Városának lakói - a galetkik - szép, önállóan kialakított barlangokban laknak. Innen járnak portyázni, vadászni, és természetesen kalandozni is.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 16:25:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7994-215

Karakterszám: 7994 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 215 Játékhét: 222
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 93
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. szept. 3. 9h:38'
A következõ fordulód táplálható: 2007. szept. 4.

E-mail!

BASZTANDZSI KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 77 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+78 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]

ell 1902 226 ellenfél lista beállítása
1902. lista módosítása: 226 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]

ell 1903 226 ellenfél lista beállítása
1903. lista módosítása: 226 törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]

e 30 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

kno 3 19 3. képességre 19 képességpont
Elköltesz 19 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 24!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

h 8 24 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 24. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

tps 60 60 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 60 TVP-t késõbbi használatra.
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

v 159 9333 3 159. varázslat elmondása
Ellõsz egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Basztandzsi vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]
mak 4 4. makró definiálása/hívása

h 14 29 30 31 14. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 29. tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban 30. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

h 58 58. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 58. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

z 166 10 zenélsz 166. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta. Egy hõsi ódát adsz elõ, amely még a felszíni országok korából származik. A hangszer inkább csak kíséret, a hangsúly a szövegen van. A közönségbõl néhányan udvariasan megtapsolnak, de azért nem aratsz akkora sikert, mint egy mesterbárd. (+20 arany.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott üregben. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

v 176 176. varázslat elmondása
Ellõsz egy szélpajzs varázslatot. (-59 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

k 239 433 473 227 461 kaland elvállalása
(239. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy lélektáncos (#227) [aura: imm.mérg.gázra: 70.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az árnyékmester elvarázsol egy tûzgolyót. A lélektáncos ellenáll a varázslatnak. A sötét elf harcos ellõ egy csendvarázs varázslatot. A lélektáncost védi rezisztanciája. Magában motyogva, a lélektáncos létrehoz egy elektromos falat. A fekete hólyag a lélektáncos irányába megy. A fekete hólyag sebzõdik 41 ép-t az elektromos faltól. A sötét xirnox a lélektáncos irányába megy. A sötét xirnox sebzõdik 66 ép-t az elektromos faltól. Megközelíted a lélektáncost. Nem hat rád. A fekete hólyag a lélektáncost támadja. A sötét xirnox a lélektáncost támadja. Támadod a lélektáncost. Odaütsz bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-10 ép) Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Enyészmestert forgatva támadsz. (21 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés). A lélektáncos halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 17/41, a sötét xirnox: 48/76, az árnyékmester: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak 43% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy bronz korong, 67 arany és 3 hamis arany. A fekete hólyag táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(433. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz rajta. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy monozoid (#135) [aura: 12-es fürgülés.].

*** 1. KÖR *** A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a monozoid felé lõ. (2 találattal 38 sebzést okozott.) A monozoid elmormol egy fürgülés varázslatot. A monozoid öregedett 1 évet. A monozoid varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. A monozoid ellenáll a varázslatnak. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A monozoid 134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A monozoid hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 0/0, a sötét xirnox: 0/0, az árnyékmester: 0/0, a sötét elf harcos: 38/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+4%). Szolgáidnak 36% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ, 37 arany és egy hamis arany. A sötét xirnox kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Egy sziklakemény kristályajtót találsz. Be van zárva! A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) és egy óriáspók (#89) [aura: imm. méregre: 80.].

*** 1. KÖR *** A sötét elf íjász a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! Nem hat rád. Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. A sötét elf íjászt védi rezisztanciája. Az óriáspók sebzõdik 44 ép-t. A sötét elf harcos elõhív egy csendvarázs varázslatot. A sötét elf íjászt védi rezisztanciája. Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az óriáspók 134 sebzést kap. (-10 vp.) Az óriáspók kileheli lelkét. A fekete hólyag elindul a sötét elf íjász felé. A sötét xirnox elindul a sötét elf íjász felé. A fekete hólyag a sötét elf íjászt támadja. A sötét xirnox a sötét elf íjászt támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf íjász rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Nem hat rád. Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! A fekete hólyag sebzõdik 47 ép-t. A sötét xirnox 30 ép-t sebzõdik. A sötét elf íjász 46 ép-t sebzõdik. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. A sötét xirnox 25 sebzést kap. A sötét elf íjász 18 ép-t sebzõdik. A sötét xirnox holtan terül el. A sötét elf íjász holtan terül el.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 96/47, a sötét xirnox: 49/55, az árnyékmester: 167/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+7%). Szolgáidnak is jut 56%. Elrakod a zsákmányt, ami egy ében láncing, egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard, egy amulett, 32 arany és 2 hamis arany. A sötét elf harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Hurrá, kincset találtál, ami egy pontosság itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont, 2 képességpont és 1% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét xirnox újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(473. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz az ajtón. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 gyászoló mourg (#224) [aura: erõ: 14.].

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Az 1. gyászoló mourg sebzõdik 38 ép-t. A 2. gyászoló mourg 46 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi az 1. gyászoló mourgot. (2 találattal 26 sebzést okozott.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Az 1. gyászoló mourg sebzõdik 134 ép-t. (-10 vp.) Az 1. gyászoló mourg halálos sebet kapva a földre zuhan. A sötét xirnox elindul a 2. gyászoló mourg felé. A fekete hólyag a 2. gyászoló mourg felé mozog. A 2. gyászoló mourg a fekete hólyag felé mozog. A sötét xirnox a 2. gyászoló mourgot támadja. A fekete hólyag és a 2. gyászoló mourg egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. A fekete hólyag sebzõdik 44 ép-t. A sötét xirnox 18 sebzést kap. A 2. gyászoló mourg 38 sebzést kap. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol egy vakító fényt. A 2. gyászoló mourg megtántorodik. A sötét xirnox ellõ egy méregfelhõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. A 2. gyászoló mourg 134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. gyászoló mourg hörögve elterül. A fekete hólyag 15 sebzést kap a méregfelhõtõl. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ.
[A csatában összesen 249 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 56/69, a sötét xirnox: 64/18, az árnyékmester: 184/0, a sötét elf harcos: 26/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak 53% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 55 arany és 3 hamis arany. A fekete hólyag eszik. (+25% jóllakottság.) Az árnyékmester az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura: imm.mérg.gázra: 12.] és egy pusztító szójer (#154) [aura: hidegimmunitás: 20.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szójer királynõ létrehoz egy sötétséget. A sötét elf harcos megtántorodik. Magában motyogva, az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyót. A szójer királynõ sebzõdik 20 ép-t. A pusztító szójer 46 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! A szójer királynõ ellenállt a varázslatnak. A pusztító szójer közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét xirnox a szójer királynõ felé mozog. A fekete hólyag megközelíti a pusztító szójert. A pusztító szójer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A pusztító szójer téged támad. Csáprágójával mar. (17 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a gyorsaság fekete csizmáját. Kudarcot vall. Csáprágójával agresszívan harap. Nem talált. A sötét xirnox a szójer királynõt támadja. A fekete hólyag a pusztító szójert támadja. Megtámadod a pusztító szójert. Mérgezõ gázt fújsz. (35 ép-t sebeztél). A pusztító szójer holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. A sötét xirnox sebzõdik 33 ép-t. A szójer királynõ 24 ép-t sebzõdik. A mutáns szójer sebzõdik 55 ép-t. A sötét xirnox elmormol egy méregfelhõ varázslatot. A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. A szójer királynõ elkerülte a varázslatot. A fekete hólyag a mutáns szójer felé mozog. A fekete hólyag 18 sebzést kap a méregfelhõtõl. A szójer királynõ 19 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. Megindulsz a szójer királynõ felé. Már ott is vagy! Ellenállsz a varázslatnak. A mutáns szójer 47 sebzést kap a méregfelhõtõl. A fekete hólyag és a mutáns szójer egymással harcolnak. Megtámadod a szójer királynõt. Odacsapsz bal mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (6 ép-t sebeztél). Paralizálod. Enyészmesterrel támadsz. (3 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+5 ép) A szójer királynõ regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Nem hat rád. A fekete hólyag 55 ép-t sebzõdik. A sötét xirnox sebzõdik 24 ép-t. A szójer királynõ 31 sebzést kap. A mutáns szójer 46 ép-t sebzõdik. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 14 ép-t sebzõdtél. A sötét xirnox 22 ép-t sebzõdik. A szójer királynõ 25 sebzést kap. A mutáns szójer sebzõdik 21 ép-t. A sötét xirnox halálos sebet kapva a földre zuhan. A szójer királynõ holtan terül el. A mutáns szójer halálos sebet kapva a földre zuhan. Sebzõdsz 2 ép-t a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 119/73, a sötét xirnox: 86/79, az árnyékmester: 334/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak 76% jut. Viszed, ami mozdítható: 3 szójer csáprágó és 5 drágakõ.
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) [aura: erõ: 7.] és egy orgling melák (#157) [aura: 16-os méretû 17-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szirén fattyú létrehoz egy mágikus ûrt. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Az árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A szirén fattyú 46 ép-t sebzõdik. Az orgling melák 43 ép-t sebzõdik. Magában motyogva, a sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázst. A szirén fattyú ellenállt a varázslatnak. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Az orgling melák 122 sebzést kap. (-10 vp.) Az orgling melák hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A szirén fattyú elmormol egy sötétség varázslatot. A sötét elf harcos ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a szirén fattyú elvarázsol egy hatalomvarázst. Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. A szirén fattyú 49 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos ellõ egy csendvarázs varázslatot. A szirén fattyút védi rezisztanciája. Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A szirén fattyú elkerülte a varázslatot. (-10 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a szirén fattyú elvarázsol egy sötétséget. A sötét elf harcos megtántorodik. Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. A szirén fattyút védi rezisztanciája. A sötét elf harcos elõhív egy csendvarázs varázslatot. A szirén fattyú ellenállt a varázslatnak. Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A szirén fattyú megúszta! (-10 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a szirén fattyú elmormol egy dermesztést. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. A szirén fattyút védi rezisztanciája. A sötét elf harcos ellõ egy csendvarázs varázslatot. A szirén fattyú megúszta! Regenerálsz (+3 ép)
*** 5. KÖR *** A szirén fattyú rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy dermesztés. Az árnyékmester ellenállt a varázslatnak. Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. A szirén fattyú 50 ép-t sebzõdik. A szirén fattyú holtan terül el.
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 188/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak is jut 83%. Elrakod a zsákmányt, ami egy szirénhaj, 100 arany és 6 hamis arany. Az árnyékmester habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: a túlélés nagy pajzsa, egy nagy pajzs és egy könnyû pikkelyvért.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont, 2 képességpont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét xirnox újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(227. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) és egy orgling melák (#157) [aura: erõ: 24.].

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. A szirén fattyú sebzõdik 40 ép-t. Az orgling melák 32 sebzést kap. A szirén fattyú ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Nem hat rád. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. A szirén fattyú rezisztálja. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Az orgling melák 134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az orgling melák kileheli lelkét. A fekete hólyag megközelíti a szirén fattyút. A sötét xirnox elindul a szirén fattyú felé. A fekete hólyag a szirén fattyút támadja. A sötét xirnox a szirén fattyút támadja. A szirén fattyú holtan terül el.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 57/0, a sötét xirnox: 46/0, az árnyékmester: 72/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak 60% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy szirénhaj és 7 drágakõ. Az árnyékmester zabál. (+25% jóllakottság.)
Egy terembe érkezel, melynek közepén egy fehér oszlopot látsz, rajta felirattal. Elolvasod. Egy találós kérdés!
[IQ próba 12-es küszöbre: sikeres] Rövid gondolkodás után megfejted, és hangosan ki is mondod a megoldást. A szemközti fal dübörögve elhúzódik, egy folyosót tárva fel!
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az egy kerek pajzs, egy hatalom kék itala és egy bíbor pikkelyvért.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(461. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 3 káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az árnyékmester elvarázsol egy tûzgolyót. Az 1. káoszmágus sebzõdik 23 ép-t. A 2. káoszmágus 23 ép-t sebzõdik. A 3. káoszmágus sebzõdik 28 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. Az 1. káoszmágus elkerülte a varázslatot. Magában motyogva, az 1. káoszmágus létrehoz egy tûzgolyót. Rezisztálod a varázslatot. A fekete hólyag 20 ép-t sebzõdik. A sötét xirnox immúnis a varázslatra. Az árnyékmester rezisztálja. A sötét elf harcos 22 sebzést kap. A 2. káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! 2 ép-t sebzõdtél. A fekete hólyag 22 sebzést kap. A sötét xirnox 5 ép-t sebzõdik. Az árnyékmester: a varázslatnak nincs hatása. A sötét elf harcos ellenáll a varázslatnak. Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. káoszmágus 134 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. káoszmágus kileheli lelkét. A 3. káoszmágus elmormol egy tûzgolyó varázslatot. 3 életpontnyit sebzõdsz. A fekete hólyag 23 sebzést kap. A sötét xirnox: a varázslatnak nincs hatása. Az árnyékmester immúnis a varázslatra. A sötét elf harcos rezisztálja. A sötét xirnox megközelíti a 2. káoszmágust. A fekete hólyag elindul a 3. káoszmágus felé. A sötét xirnox a 2. káoszmágust támadja. A 2. káoszmágus holtan terül el. A fekete hólyag a 3. káoszmágust támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy méregfelhõt. Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. A fekete hólyag sebzõdik 35 ép-t. A sötét xirnox sebzõdik 20 ép-t. A 3. káoszmágus sebzõdik 26 ép-t. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! A sötét xirnox 15 sebzést kap. A 3. káoszmágus 17 sebzést kap. A 3. káoszmágus hörögve elterül. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 64/100, a sötét xirnox: 51/40, az árnyékmester: 155/0, a sötét elf harcos: 0/22.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+6%). Szolgáidnak 49% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 85 arany és 5 hamis arany. Az árnyékmester az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+28% jóllakottság.)
A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nocsak, az ajtót csapda védi! Két pöcök indítja be, amelyet nyitáskor meglök az ajtó. Megemeled az ajtót, úgy nyitod ki, hogy ne érjen a pöckökhöz. Továbbmászol.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 62 arany és egy kék köpeny.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[150 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a vadászszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. Csak egy dolgot sajnálsz: hogy káosztárgyaid idefent elkorhadtak, szétestek. Talán mégis el kellett volna õket adni felköltözés elõtt. Micsoda szerencse! Átkozott tárgyaid megsemmisültek. Úgy hallottad, hogy csak minden második galetkinek adják meg ezt a lehetõséget az Õsök felköltözéskor. Valamiféle furcsa, hideg érzés lesz rajtad úrrá - mintha valamit elvesztettél volna. Hosszú ideig tart, amíg ráébredsz - jónéhány varázstárgyadban megszûnt a mágikus bizsergés! [Ezen a szinten a véletlenszerû mágikus varázstárgyak nem mûködnek, nem is KF-elheted õket.] Szomorúan, kétségbeesetten veszed le és rakod el õket, remélve, hogy a következõ szinten azért majd használni tudod õket. [ld. enc.]
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

tpf 60 60 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 60 TVP-t a korábban félrerakottból. [-60 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (217. kaland, összköltsége 10 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 waarkint. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy uthanax (#265) [aura: 10-es méretû 15-ös szintû jobb csáp.] és egy kõzúzó (#49) [aura: 3-as méretû 10-es szintû nyelv, 7-es bénító méreg.].

*** 1. KÖR *** Az uthanax mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy lélekfacsarást. Ezt most megúsztad. A fekete hólyag 54 sebzést kap. A sötét xirnox 53 ép-t sebzõdik. Az árnyékmester 57 sebzést kap. A sötét elf harcos 60 sebzést kap. A sötét xirnox holtan terül el. A sötét elf harcos holtan terül el. Heves kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy tûzgolyót. Az uthanax 48 ép-t sebzõdik. A kõzúzó ellenáll a varázslatnak. Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A kõzúzó 134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A kõzúzó hörögve elterül. A fekete hólyag elindul az uthanax felé. A fekete hólyag az uthanaxot támadja.
*** 2. KÖR *** Az uthanax elmormol egy lélekfacsarás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Az uthanax megúszta! (-10 vp.) Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. A fekete hólyag sebzõdik 43 ép-t. Az uthanax sebzõdik 51 ép-t. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Az uthanax sebzõdik 19 ép-t. Az uthanax hörögve elterül.
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 69/97, a sötét xirnox: 0/53, az árnyékmester: 142/57, a sötét elf harcos: 0/60.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+7%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 56%. Összegyûjtöd a "kincset": egy uthanax talizmán, 52 arany és 2 hamis arany. [ld. enc.] Az árnyékmester eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét xirnox újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egy óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ mellett mész el. Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján, látod, hogy a cseppkõ teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány van rajta. Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni. (428. kaland, összköltsége 10 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy láplidérc (#250) [aura: imm.ktkt.méreg: 15.].

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. A láplidérc 38 sebzést kap. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a láplidércet. (2 találattal 17 sebzést okozott.) Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A láplidérc rezisztálja. (-10 vp.) A fekete hólyag megközelíti a láplidércet. A sötét xirnox megközelíti a láplidércet. A láplidérc a fekete hólyagot rohamozza. A fekete hólyag és a láplidérc egymással harcolnak. A sötét xirnox a láplidércet támadja.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. A fekete hólyag sebzõdik 47 ép-t. A sötét xirnox 25 ép-t sebzõdik. A láplidérc sebzõdik 48 ép-t. A sötét xirnox elmormol egy méregfelhõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf harcos létrehoz egy vakító fény varázslatot. A láplidérc megtántorodik. Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A láplidérc 134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A láplidérc kileheli lelkét. A fekete hólyag 13 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. A sötét xirnox 23 sebzést kap.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 52/97, a sötét xirnox: 43/48, az árnyékmester: 158/0, a sötét elf harcos: 17/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 39%. Viszed, ami mozdítható: egy xenópete, egy lidércvelõ, 55 arany és 2 hamis arany. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (233. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy vízelementál (#259) [aura: 24-es méretû 24-es szintû bal mancs.].

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. A vízelementál 55 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a vízelementált. Nem talált. Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A vízelementál 134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A vízelementál halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 0/0, a sötét xirnox: 0/0, az árnyékmester: 55/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 37%. Elteszed a zsákmányt, ami 52 arany és 3 hamis arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Nocsak, mit találtál! 1 tejfonál ! Óvatosan begyûjtöd. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Rhandavr, egy robosztus, négy karú, pikkelyes, hosszú farokra támaszkodó férfi. [aura: 0-ás méretû 0-ás szintû bal mancs.] A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, zsugorító gyûrû, vhrathag gömb, sárkányamulett, szent templomi maszk, mintrogi erõöv, aréna kvazár érme, ozin fülkarika, quwarg amulett, káoszkígyó vért, óriás fülbevaló, opilíchium gyûrû, kék mutációs gyûrû, Leanthil karkötõje, Tlyxcet pajzs, nilbongi kitûzõ, galetki érdemérem, plüss daergaoth lord, bronz tanítványköpeny, a királynõ karkötõje, csapdamester, Noxoth csizmája, bronz pszi váll-lap. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+16% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a csöpögõ csápolat. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Ahogy folytatod utadat, egy nagy terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik. Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság. (325. kaland, összköltsége 20 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Thief, egy sunyi, alattomos, gátlástalan, tolvaj férfi. [aura: idézés: 7.] A Tolvajok klánjának bandita rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: Trükkös fülbevaló, smaragd karkötõ, Laillia talizmánja, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje, Enyészmester, adamantit karkötõ, rubin mágusbot, szent templomi maszk, az Õrzõk ében karkötõje, arany orgling fétis, Lhoal'zetan nyílpuskája, platina villámöv, ametiszt szkarabeusz, szilmill tõr, maerju páncél, sárkányamulett, ozin fülkarika, szerencsekõ, aréna adamantit érme, xenóbõr pajzs, arany katonaköpeny, nilbongi kitûzõ, bohókás szandál, elementáris karkötõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. A lopakodás versenyre egy kiváló ötletetek támad. A helytartói palota elõtt álló õrt kell észrevétlenül megközelíteni, és megijeszteni egy nagy HU!-val. Izgatottan cserkészitek be az õrt. Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Thief ennyire csendben tud mozogni!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (400. kaland, összköltsége 30 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Sleep Dög, egy dögösen feszítõ, izomagyú férfi. [aura: 19-es fürgülés.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Felszerelése: Dexkill öve, quwarg amulett, görényfarok, krakoch csizma, cseppkõ gyûrû, aréna jáspis érme, orgling fétis, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, az Õrzõk ében karkötõje, Lhoal'zetan nyílpuskája, xenóbõr pajzs, halálóriás tiara, a háború köve, Leanthil karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, Örökkévalóság Zafírja, nilbongi kitûzõ, arany vadászköpeny, smaragd életkõ, Banyapók gyûrûje, elementáris karkötõ, maerju páncél. Sleep Dög körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+12% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálszárnyas. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Vendéglátód Darab, egy sötét börû,barna hajú,zöld szemû férfi. [aura: 8-as láth. észlelése.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Végignézed a felszerelését: Dexkill öve, Lhoal'zetan nyílpuskája, az egyensúly gyûrûje, krakoch csizma, szivárvány karkötõ, a királynõ karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, bronz tanítványköpeny, manapoid amulett, ozin fülkarika, galetki érdemérem, szent templomi maszk, a háború köve, ében láncing, óriás fülbevaló, nilbongi kitûzõ, smaragd életkõ, aréna réz érme, rubin mágusbot, orgling fétis, opilíchium gyûrû. Melledet verve, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Darab ellõ egy sebezhetetlenség varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Darab létrehoz egy õrjöngés varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Darab ellenáll a varázslatnak. A sötét elf harcos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. Darab ellenáll a varázslatnak. Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Darab ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A fekete hólyag Darab irányába megy. A sötét xirnox megközelíti Darabot. A fekete hólyag Darabot támadja. A sötét xirnox Darabot támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Darab létrehoz egy titánok szele varázslatot. Darab elmond egy fürgülés varázslatot. Darab öregedett 1 évet. Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Darab ellenáll a varázslatnak. A fekete hólyag 48 ép-t sebzõdik. A sötét xirnox 24 ép-t sebzõdik. A sötét xirnox hörögve elterül. A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Darab ellenáll a varázslatnak. Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Darabot védi rezisztanciája. (-10 vp.) A fekete hólyag Darabot támadja.
*** 3. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Darab rezisztálja. A fekete hólyag 43 ép-t sebzõdik. A fekete hólyag holtan terül el. A következõ pillanatban felrobban! Darab 18 sebzést kap. A sötét elf harcos elõhív egy csendvarázs varázslatot. Darab rezisztálja. Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Darab 134 sebzést kap. (-10 vp.) Darab közelebb jön, hogy támadhasson. Darab rád támad. Célozni próbál bal lábával. (28 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -5 vastag bõr.) Elõrerúg bal lábával. (32 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Elõresuhint farkával. (38 ép-t sebzõdtél). Elszívja 12 vp-det. Lesújt rád farkával. (47 ép-t sebzõdtél). Elszívja 12 vp-det. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (75 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (90 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva, egy rubin mágusbottal csap le. (6 ép-t sebzõdtél). Minden elsötétül elõtted.
*** 4. KÖR *** A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Darab ellenáll a varázslatnak. Darab és az árnyékmester egymással harcolnak. Az árnyékmester holtan terül el.
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázs varázslatot. Darab ellenáll a varázslatnak. Darab a sötét elf harcost támadja. a sötét elf harcos lebénult. A sötét elf harcos holtan terül el.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 262 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 41/91, a sötét xirnox: 17/38, az árnyékmester: 115/126, a sötét elf harcos: 0/167.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

be 29 10 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 300 aranyat kívánsz eljátszani, 3 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[3. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 drágakõ.
A maradék körökben sajnos veszítettél. [3 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy vízelementál plazma. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenó élõsködõ (#420).
Életpontod a menekülés% alatt van, így nem sok értelme van harcolni! Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 19 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** A fordulód során 5 véletlen kalandot teljesítettél, így +23% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg tapasztalt felderítõ (3.65).
Ebben a körben +12 galetki erõt és +49 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1526 sebzést okoztál, és 315 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 383 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Basztandzsi, egy virágait féltõ kertész férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: tapasztalt felderítõ (3.65). Ez a 215. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (14) / 7.20
[2] IQ: 11 (14) / 8.71
[3] ügyesség: 24 (26) / 0.42
[4] egészség: 16 (17) / 9.64
[5] mágia: 23 (29) / 3.30
[6] gyorsaság: 8 (6) / 4.08
[9] Méret/ép: 158 (162) / 1
Min. méret: 138
Barlangméret: 158
PONTJAID
Varázspont: 404 / 138
Képességpont: 30 / 14%
Hõsi pont: 60 (20)
Tám.bónusz: 20%
Véd.bónusz: 24%
Galetki erõ: 900 / 372
Hírnév : 4021
Jóllakottság: 156%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 134 (1)
Galetki gyõzelmek: 56 (0)
Torzsz. csaták: 1631 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 1262 (11)
Leölt torzszülött: 2378 (20)
Pszi csaták: 46 (0)
Pszi gyõzelmek: 17 (0)
Ájulások száma: 127 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: bûvölõ (40)
Speciális képességeid:
+40 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. 2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 14 (18) / 0.24 [15] regeneráció: 10 / 0 [17] vastag bõr: 12 / 0.80
[18] tûzimmunitás: 6 (12) / 1 [19] hidegimmunitás: 3 (9) / 0 [20] savimmunitás: 5 (11) / 1.40
[21] elkt.immunitás: 2 (8) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 6 (12) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 6 / 0
[24] rezisztencia: 24 (36) / 0.40 [25] bûz: 10 (12) / 0 [26] lõfegyver: 4 / 0
[34] párbajozás: 10 / 0.35        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 10 / 7.65 [46] csapdaészlelés: 8 / 4.36 [47] zárnyitás: 10 / 3.22
[48] mászás: 9 / 3.99 [49] rugalmasság: 7 / 0 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 6.53
[51] transzformáció: 5 / 0.90 [52] auraészlelés: 12 (16) / 7.56 [53] ékszerészet: 6 / 0.50
[54] kereskedelem: 13 / 11.91 [55] szívósság: 13 / 1.45 [56] varázsitalfõzés: 10 / 0.45
[57] gyógynövények: 11 / 3.10 [58] nyomkeresés: 9 (11) / 5.95 [59] vezetõkészség: 8 (9) / 1
[60] pszi támadás: 7 / 1.87 [61] pszi energia: 6 / 2.87 [62] lopás: 6 / 0.70
[63] éberség: 8 / 1.41 [64] átokszórás: 6 / 1.50 [65] álcázás: 22 / 0.70
[66] lopakodás: 6 / 1.38 [67] régészet: 10 / 4.95 [68] zene: 11 / 8.30
[69] tanulás: 9 / 7.60 [70] idézés: 11 / 2.95 [71] javítás: 10 / 1.35
[72] építés: 6 / 0.10 [73] felderítés: 7 / 4.87    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 6 (7) / 0 [101] szakért.: 17 (18) / 1.13 [102] kontaktméreg: 10 (14) / 0  
jobb láb [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 17 / 1.67 [105] paraliz.méreg: 10 (14) / 0  
jobb mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 7 / 1.41     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[42] csendvarázs: 2 (6) / 0.12 [149] dimenziókapu: 3 (7) / 0.42 [37] egokínzás: 1 (5) / 0
[11] elektromos kéz: 3 (7) / 2.74 [48] ellenáll.megtörése: 12 (16) / 2.67 [10] energiatüske: 3 (7) / 2.21
[29] életszívás: 6 (10) / 0 [152] felejtés: 33 (37) / 0.96 [172] gázpajzs: 3 (7) / 0.06
[17] gránitbõr: 3 (7) / 0.06 [13] jégcsóva: 5 (9) / 0.06 [15] jégpajzs: 5 (9) / 0.88
[163] kineport: 4 (8) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 8 (12) / 0.12 [146] kontakt.õseiddel: 7 (11) / 0.17
[158] láth. észlelése: 5 (9) / 0.42 [157] láthatatlanság: 3 (7) / 0.30 [165] manafókuszálás: 5 (9) / 0.42
[162] mágikus csapda: 1 (5) / 0 [166] pengefal: 5 (9) / 0.40 [128] pszi csáp: 9 / 3.30
[171] savpajzs: 3 (7) / 0.06 [30] sorvasztás: 6 (10) / 1.90 [159] szellemidézés: 7 (11) / 0.56
[140] szellemkalapács: 34 (38) / 8.12 [176] szélpajzs: 9 (13) / 3.08 [150] tárgyvédelem: 3 (7) / 0.06
[167] tombolás: 1 (5) / 0 [16] tûzpajzs: 3 (7) / 0.06 [14] vakító fény: 4 (8) / 0.24
[170] villámpajzs: 1 (5) / 0        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (13).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] fekete hólyag 88/0 185% 190% 16 / 4.67 ájult
[2] sötét xirnox 78/0 185% 165% 14 / 12.33 ájult
[3] árnyékmester 82/0 185% 200% 15 / 13.15 ájult
[4] sötét elf harcos 64/0 185% 195% 7 / 2.75 ájult
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 99

MAKRÓID
1. Makró
tps 60
v 159 9333 3
ext
mak 4
x 10
v 176
2. Makró
tpf 60
ism 3
vd
ism 3
p
p
3. Makró
ftk 1 2 532
be 29 10
4. Makró
h 14 29 30 31
h 58
z 166 10

HARCI PROGRAMOD
1: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 160.
2: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 200.
3: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled galetki.
4: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled torzszülött.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #1902. Prioritás: 180.
6: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #1906. Prioritás: 159.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: kyeni vadász (#45), kõzúzó (#49), fehér amõba (#30), púpos molad (#26), vérszívó denevér (#131).
1902: gõzpolip (#183), orgling kölyök (#172), Qwert (#188), omrif élõsködõ (#212), 4683, lélektáncos (#227), szójer királynõ (#219), manapoid figyelõ (#226).
1903: zombi herceg (#140), káoszkígyó (#146), gonosz banya (#93), gnóm útonálló (#148), 9784, orgling kölyök (#172), árnyékmester (#71), sziklaóriás sámán (#189), 4863, kaszás király (#211), keyrasi démonlidérc (#207), szélfivér (#179), halál apostola (#173), immúnis krakoch (#243).
1905: zombi mester (#80), vérfarkas (#94), Yarmaitor (#181), zombi nagymester (#171).
1906: törpe útonálló (#149).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 25 61; VI erõ:200% ép:20%; PV 5 3 1 2; PSZ 57 48 66 47; I 100 0 0 63 75; HU 13 4 400 15 15 25;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #217 (215. forduló), #428 (215. forduló), #233 (215. forduló), #325 (215. forduló), #400 (215. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz kerek pajzsa (#28961) 1 a bûz vaspajzsa (#28963) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a gyorsaság fekete csizmája (#3822) 1 a jég halotti maszkja (#22691) 1 a küzdelem szárnyas sisakja (#20427)
1 a méreg könnyû láncinge (#23981) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a ragadozó könnyû pikkelyvértje (#19916)
1 a regenerálódás zöld köntöse (#24551) 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a túlélés nagy pajzsa (#21312)
1 bíbor pikkelyvért (#1018) * 1 brutális pókcsatos öv (#183) 1 díszes köpeny (#1138)
* 1 Dorka köpenye (#383) 12 ében láncing (#134) 1 halotti maszk (#1091)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 2 kék köpeny (#1137) 1 kerek pajzs (#1061)
1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 mintrogi erõöv (#262)
1 nagy pajzs (#1062) 1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 2 pikkelypáncél (#223)
1 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195) 2 utazóköpeny (#1136)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) 1 a bûz márványgyûrûje (#29126) 1 a gólem bronz amulettje (#8398)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a küzdelem malachit karkötõje (#20591) * 1 a mágia smaragdja (#153)
* 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a regenerálódás aranyozott nyaklánca (#24583) 1 a regenerálódás kõamulettje (#24596)
1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tökéletesség malachit fülbevalója (#21959)
1 amulett (#1195) 11672 arany (#1) * 1 arany orgling fétis (#296)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronzmedál (#207)
726 drágakõ (#2) 586 hamis arany (#809) 2 háromszögszimbólum (#1212)
1 karikaszimbólum (#1211) * 1 kék gömb (#143) 1 Laillia talizmánja (#319)
1 nilbongi kitûzõ (#311) 1 opilíchium gyûrû (#298) * 4 orgling fétis (#269)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 quwarg amulett (#275) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 roxati üvegszem (#580)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 smaragd életkõ (#306) 1 smaragd karkötõ (#592)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 uthanax talizmán (#335) 19 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
3 arany tóken (#764) 6 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 elsõsegély csomag (#619) 7 ezüst tóken (#763) 7 fekete dukát (#218)
3 furulya (#167) 1 idõkristály (#219) 2 kötél (#128)
6 Krónika (#783) 2 lant (#166) 1 lelakatolt ládikó (#310)
10 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz görbekardja (#29216) 1 a bûz íja (#29170) 1 a lich nyársaló lándzsája (#12135)
1 a sas harci nyílpuskája (#16138) 1 a villám ébenfa lándzsája (#23834) 1 az egészség harci íja (#3074)
1 csonttõr (#1301) 12 ében nyílpuska (#133) 24 ében tündekard (#132)
* 1 Enyészmester (#217) 1 hosszú lándzsa (#1333) 3 sziklarepesz (#13)
3 szilmill tõr (#314) 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
11 bajnokok itala (#62) 2 bosszantás itala (#81) 3 csapdaészlelés itala (#65)
35 csótányláb (#25) 32 elfu moha (#33) 7 elonotichlan (#31)
5 fehér gyógyital (#50) 45 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58)
28 hõsiesség itala (#52) 3 immunitás itala (#71) 2 javítás itala (#108)
4 kalmárok itala (#66) 6 kihívás itala (#68) 5 kincskeresés itala (#64)
46 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76) 56 mátekel gomba (#21)
12 méregellenállás itala (#51) 53 mitulen fû (#20) 30 muskil (#37)
3 narancs gyógyital (#80) 5 óriásnövés itala (#60) 1 õsmágus szájvize (#69)
5 parafû (#41) 5 pontosság itala (#72) 48 ragálygomba (#26)
31 rémcserje (#34) 29 sárkányvirág (#32) 41 sötét mák (#23)
26 szemani gomba (#36) 43 tejfonál (#28) 2 tokin kaktusz (#40)
63 üvegcse (#14) 14 védelem itala (#59) 22 velparaj (#35)
14 waarkin (#38) 70 winropu moha (#22) 7 xita uborka (#39)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 14 barna manakõ (#149) 19 bolhedor szárny (#15)
15 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 4 duzzadt xenópete (#479)
48 ekinda haj (#147) 21 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151)
2 káoszkígyó pikkely (#230) 7 khazdar taréj (#268) 2 lemúr hártya (#161)
1 lidércvelõ (#339) 22 mandibula (#157) 5 molad púp (#16)
11 molitár háj (#165) 5 nohnetár gumó (#212) 16 nordkristály (#146)
3 óriási xenópete (#480) 60 õsi relikvia (#17) 16 patkányfog (#270)
33 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236) 1 sárga gömb (#136)
9 smaragd esszencia (#229) 13 szirénhaj (#293) 56 szójer csáprágó (#231)
1 vízelementál plazma (#347) 2 xenópete (#278) 24 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 szirénhaj (#293), 1 uthanax talizmán (#335), 1 tejfonál (#28), 1 kék köpeny (#1137), 15 drágakõ (#2), 3 õsi relikvia (#17), 3 szójer csáprágó (#231), 1 ében láncing (#134), 1 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 1 lidércvelõ (#339), 1 waarkin (#38), 1 bronz korong (#297), 15 arany (#1), 27 hamis arany (#809), 2 óriási xenópete (#480), 1 vízelementál plazma (#347), 1 pontosság itala (#72), 1 amulett (#1195), 1 a túlélés nagy pajzsa (#21312), 1 nagy pajzs (#1062), 1 könnyû pikkelyvért (#1016), 1 kerek pajzs (#1061), 1 hatalom kék itala (#58), 1 bíbor pikkelyvért (#1018).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1 xenópete (#278), 1 éhínség parányi gyöngye (#204), 1 a káosz istennõjének pajzsa (#31224), 1 szerencsekõ (#197), 1 a káosz tûzarany tõre (#23814), 1 a káosz istenének kardja (#31029), 1 átokkõ (#203).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



9. SZINTÛ VARÁZSLATOK
A szabálykönyvben nem szereplõ varázslatok leírása:
Név: Azonnali gyógyítás (#182) (nagyobb nekromanta varázslat).
Típus: védekezõ. Táv: bármi. Hatóidõ: azonnali. Mentõ: - Terület: célpont barát. Költség: 12 VP.
Leírás: A célpont lény varázslat szint x D7 életpontot gyógyul. A varázslatot alkalmazó heurisztika megegyezik a többi harci gyógyító varázslatéval.
Név: Lélekfacsarás (#190) (nagyobb szellemi varázslat).
Típus: támadó. Táv: bármi. Hatóidõ: azonnali. Mentõ: egészség. Terület: minden ellenfél. Költség: 15 VP.
Leírás: Ez a varázslat borzalmas, lelket és tudatot gyötrõ kínt bocsát minden áldozatra, energiáját az asztráltér pszionikus rezgéseibõl nyeri. Az ellenfelek rezisztenciájukra -10-et kapnak, amikor ennek a varázslatnak próbálnak ellenállni. Sikertelen mentõdobás esetén célpont lények D4 x szint ÉP-t sebzõdnek, rezisztenciájuk és gyorsaságuk csökken szintenként eggyel, és a varázsló lélekenergiát nyer ki belõlük a varázslat szintjének függvényében. Figyelem! Ha egy ellenfélre hatott a lélekfacsarás, akkor ugyanabban a harcban, ugyanarra az ellenfélre már nem alkalmazhatod még egyszer! A lélekfacsarás által kinyert lélekenergiát nem módosítják a különbözõ +LE-t adó dolgok, mint például a mutáns klánbónusz.
Név: Vízlégzés (#194) (kisebb elemi varázslat).
Típus: általános. Táv: közel. Hatóidõ: szint x 5 perc. Mentõ: - Terület: magadra. Költség: 15 VP.
Leírás: Ezt a varázslatot elmondva, nem kell víz alatt levegõt venned ahhoz, hogy életben tudj maradni. A varázslatot csakis bizonyos küldetésekben fogod használni, a V 194 parancsot nem kell kiadnod soha.



UTHANAX TALIZMÁN (335. TÁRGY)
Ez a mágikus talizmán segíti az uthanaxokat, hogy mentális képességeiket fókuszálják. A tárgy õsibb, mint a Hegy maga, és emiatt sajnos mostanra már varázsereje is megfakult - lehet, hogy egy lárva is csak fitymálva odavetné a bolt kereskedõjének, ha szerezne egyet, ahelyett, hogy áhítatos arccal a nyakába akasztaná...



LIDÉRCVELÕ (339. TÁRGY)
Fúj, micsoda gusztustalan ocsmányság! Semmi másra nem lehet jó, csak valamiféle bizarr mutáns rituáléra. Úgyhogy ha nem vagy mutáns, gyorsan keress egyet, és add neki, mert úgyis hamarosan elrohad! Persze, ha egy kicsit utánaolvasol a könyvtárakban, rájössz, hogy ha lidércvelõvel kened be a bõröd, rövid idõre ugyan, de ellenálló leszel a hullabûzzel szemben... csak elõször bírd ki a lidércvelõ bûzét!



CSÖPÖGÕ CSÁPOLAT (268. LÉNY)
Ezek az óriási, nyálkás, ocsmány csápok nyúlnak, növekszenek, szaporodni kezdenek, ha megpróbálod kiirtani õket. Minél több lesz, annál erõsebbek, annál reménytelenebb a helyzeted... Még szerencse, hogy eme teremtmény szaporító-védekezõ reakciója csak akkor lép mûködésbe, ha a küzdelmet reménytelennek ítéli. Ringasd hamis reményekbe hát, és akkor tiéd a gyõzelem! A csöpögõ csápolat puhányok és tejivók számára lehet tápláló.



ASZTRÁLSZÁRNYAS (270. LÉNY)
Ez az asztrálban vitorlázó, kecses teremtmény szépsége ellenére veszélyes és gyilkos - akárcsak a földalatti tavakban tanyázó, bíbor színekben pompázó, mérges tüskéjû ogauda hal. Csak a legképzettebb és teghatalmasabb asztrális utazóknak javasolt, hogy szembeszálljanak vele - egy magadfajta ifjúnak jobb stratégia, ha menekülsz vissza testedbe, amint érzékeled.



VÍZELEMENTÁL PLAZMA (347. TÁRGY)
A vízelementál teste vízbõl van - kivéve ezt a csekély, plazmaszerû anyagot, amely leölése után néha visszamarad. Nagyon óvatosan, egy bõrzacskóba helyezve elrakod, talán jó lesz valamire. De vigyázz, a vízelementál plazma nagyon illékony, hamar elpárolog!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.