Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kalmárok itala
Küldd el képeslapként!
Aki a szint boltosával előnyös üzletet akar kötni, annak igencsak fel kell kötnie a felkötnivalóját! A legtöbben persze inkább mágikus segítséghez folyamodnak, és megisznak egy adagot ebből a csodás varázsitalból...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 19:25:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7972-27

Karakterszám: 7972 Számlaszám: 8395
Fordulószám: 27 Játékhét: 47
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 163
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. ápr. 23. 9h:42'
A következõ fordulód táplálható: 2001. ápr. 26.

E-mail!

MR. MAGOO KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 44 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Tanort, egy elhanyagolt külsejû, borostás, áporodott szagú, züllött férfi. Egy négyjegyû szám van a homlokára tetoválva. Hiszen ez egy FEGYENC! A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. A következõket látod nála: Xantin bõröve, díszes fejék, a sebezhetetlenség karikaszimbóluma, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a méreg csepp fülbevalója. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Tanortot. A márvány atka megközelíti Tanortot. Tanort elindul a márvány atka felé. Megtámadod Tanortot. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. El sem találtad. Harapásra nyitod szádat. Nem találtál. A márvány atka és Tanort egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Tanortot. Odacsapsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (20 ép-t sebeztél). Tanort ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 7/5.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+1%). Szolgáidnak is jut 7%. Tanort meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 3. NAP ** Nem átall háborgatni Sardullah Sharpa, egy felszinrõl jött torzszülött. Õ az Ellenség? Nem, õ egy gonosz kobudera férfi. Egy négyjegyû szám van a homlokára tetoválva. Hiszen ez egy FEGYENC! Tárgyai: bõrpáncél, szivárvány karkötõ, fejpánt, bronzmedál, Xantin bõröve, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a szõrös vikunya. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Látogatód érkezik, aki Zöld Sheron, egy nyurga, gyíkarcú, zöldbõrû, zöldszemû, tarajos férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Tárgyai: csepp fülbevaló, az egyensúly gyûrûje, a harcos tõre, az erõ malachit karkötõje, háromszögszimbólum, szárnyas sisak, ezüst fülbevaló, suhanó csizma, ezüst nyaklánc, átlátszó köntös. Még mindig a csapdád miatt sírdolgál (11 sebzést kapott). Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megrohamozod Zöld Sheront. A márvány atka Zöld Sheron irányába megy. Zöld Sheron elindul a márvány atka felé. Megtámadod Zöld Sheront. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (22 ép-t sebeztél). Zöld Sheron eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+1%). Szolgáidnak is jut 6%. Zöld Sheron megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 11. NAP ** Felkeresi barlangodat Mia, egy hosszú ezüst hajú mélykék szemû vidám tekintetû, érzékien vonzó nõ. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, díszes fejék, csepp fülbevaló, kék köpeny, díszes karkötõ, bíbor láncing, a bölcsesség csizmája, csatos öv. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Felkeresitek az õsi templom romját, amelyet nemrégiben ástak ki. Mindkettõtöknek ugyanaz a feladata: a templom homlokzatára írt õsi feliratból kell minél többet megfejteni. A kutatást vezetõ õsz galetki vállalja a döntõbíró szerepét. Itt további vitának nincs helye: Mia tudása messze a tiéd fölött áll.
** 25. NAP ** Bezörget hozzád Johny, a Varázsló, egy köpenyes, kékesen vibráló aurájú, világító szemû férfi. Felszerelése: kristályamulett, bronzmedál, a természet csatos öve, sisak, törpe pikkelyvért, a sebesség görbekardja, a gyorsaság gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Felkeresitek az õsi templom romját, amelyet nemrégiben ástak ki. Mindkettõtöknek ugyanaz a feladata: a templom homlokzatára írt õsi feliratból kell minél többet megfejteni. A kutatást vezetõ õsz galetki vállalja a döntõbíró szerepét. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész vagy, mint Johny, a Varázsló.
** 31. NAP ** Bejön a barlangodba Tûz és Jég Ura, egy fénylõ botot markoló, égetõ tekintetû, jégvirágokkal borított testû férfi. Viselt tárgyai: bõrpáncél, kék köpeny, Xantin bõröve, csizma, az egyensúly gyûrûje, a szalamandra halotti maszkja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Süssön meg a nap!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 32. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 drágakõ.
** 38. NAP ** Sir William Waldemor kiadott egy tk 51 7972 5244 0 0 0 parancsot.
** 46. NAP ** Uton Állló kiadott egy tk 51 7972 4761 0 0 0 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 3139.) A te szinteden a legnevesebb Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 2.* Juniperus Sabina lopni próbált, de felsült vele. *már. 5.* Gin Jerry a Délceg gyõzelmet aratott Sir William Waldemor felett. *már. 6.* Brumi csatában legyõzte Hektort. *már. 6.* Gin Jerry a Délceg és Rázós Manus megküzdöttek egymással, és Gin Jerry a Délceg gyõzött. *már. 8.* Brumi és Sziklaszilárd megküzdöttek egymással, és Brumi gyõzött. *már. 9.* Kaligula Minix-et kis híján megölte egy nekropoid. *már. 13.* Elemináló, a Mágus csatában legyõzte Sleep Dögöt. *már. 19.* Elemináló, a Mágus gyõzelmet aratott Sziklaszilárd felett. *már. 19.* Aquirok Fejedelme és BlackFear megküzdöttek egymással, és Aquirok Fejedelme gyõzött. *már. 21.* Brumi gyõzelmet aratott Skinny felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 5.* Lexandro d'Arquebus gyõzelmet aratott Jimmu Palimadrakosz felett. *már. 6.* Csáth Géza elsõként ért el 22-es átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *már. 8.* Csendes Don és Braien megküzdöttek egymással, és Csendes Don gyõzött. *már. 13.* Lord Khalel és Battle Beetle megküzdöttek egymással, és Lord Khalel gyõzött. *már. 20.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Liriant. *már. 23.* Dr. Spade-et legyõzte harcban egy fekete özvegy. *már. 26.* Nyafogó Nefelejcs és Lirian pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *már. 30.* 19-es rangja a Bárdok Klánjában "énekes" lett. *már. 30.* Lexandro d'Arquebus rangja a Mutánsok Klánjában "teremtmény" lett. *ápr. 2.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Vicq-d' Azyr felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

be 4 58 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a nyomkeresés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

kno 58 1 104 1 58. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 2. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 5. szintre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

gy 90 10 30 felt. gyógyítás 90%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 90 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 30 TVP-d marad a gyógyítás után.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+5 életpont.) [8 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

k 18 kaland elvállalása
(18. kaland:) Szíveden viseled az elöljáró egészségét, ezért elhatározod, hogy megszerzed neki, amit kért. Mivel fogalmad sincs róla, hogy néz ki a krodonfû, elbeszélgetsz néhány hozzáértõvel. A homályos leírások után sem vagy biztos benne, hogy felismernéd, de legalább tudod merre keresd. A csatornák felé veszed az irányt. Nincs szerencséd, nem mindenki veszi jónéven a betolakodásodat. Ellenfeleid 2 förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. förtelemférget. A 2. förtelemféreg a márvány atka felé mozog. A márvány atka megközelíti a 2. förtelemférget. Az 1. förtelemféreg feléd rohan. Támadod az 1. förtelemférget. Lesújtasz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. Félrehajolt. A 2. förtelemféreg és a márvány atka egymással harcolnak. Az 1. förtelemféreg rád veti magát. Lesújt rád farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bûze fojtogat. (-4 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. förtelemférget. Odacsapsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Mellétrafáltál. Az 1. förtelemféreg holtan terül el. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 5 ép-t sebzõdtél. A márvány atka 6 ép-t sebzõdik. A 2. förtelemféreg 11 ép-t sebzõdik. A márvány atka és a 2. förtelemféreg egymással harcolnak. A 2. förtelemféreg hörögve elterül. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 9 életpontnyit sebzõdsz. A márvány atka 7 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 15/17.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+4%). Szolgáidnak 29% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ. A márvány atka táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+24 életpont.) Lehet, hogy jófelé jársz. Az okosok szerint a förtelemféreg egyik kedvenc tápláléka a krodonfû. Talán neked is hagytak egy kicsit. Megpróbálod követni a nyomaikat, hátha elvezetnek egy jó kis termõhelyre.
[Nyomkeresés próba 4-es küszöbre: sikeres] Negyedóra kutyagolás után már majdnem kiesik a szemed ez intenzív nyomkereséstõl. Végül is egy jókora növényekkel borított területre érkezel. Nekilátsz a krodonfû felkutatásának.
[Gyógynövények próba 6-os küszöbre: sikeres] Nem hiába tanultál ennyit a füvekrõl. A homályos leírások ellenére is jókora csokorral sikerült gyûjtened a titokzatos krodonfûbõl. Elindulsz az elöljáróhoz. Valaki jön veled szembe - förtelemférgek! Ha nem tudod õket legyõzni, a krodonfüvet is el fogják tõled rabolni! Harcolnod kell. Ellenfeleid 2 förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** A márvány atka az 1. förtelemféreg irányába megy. A 2. förtelemféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. förtelemféreg elindul a márvány atka felé. A 2. förtelemféreg máris elõtted terem! A márvány atka és az 1. förtelemféreg egymással harcolnak. Megtámadod a 2. förtelemférget. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (18 ép-t sebeztél). A 2. förtelemféreg kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban! 8 ép-t sebzõdtél. A márvány atka 8 sebzést kap. Az 1. förtelemféreg sebzõdik 8 ép-t. A márvány atka halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. förtelemférget. Lesújtasz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Megpróbálod megmarni. Fürgén elhajolt. Az 1. förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! 6 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 0/8.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+11 életpont.) Igazuk lehet a bölcseknek, ezek a dögök tényleg szeretik ezt a vacakot. Végre sikerült kijutnod a csatornából, és elmész a palotába. Az elöljáró boldogan fogad, majd átnyújtja jutalmadat, ami egy a füvész köpenye. [ld. enc.] (+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, márvány atka újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat. [59 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Morgó Emhil egy nagydarab, tüskés bõrû, egyszemû, csápokat lóbáló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és beszélgetni kezd veled:
- Bizonyára munkát keresel, fiatal galetki barátom. Nos, jó helyen jársz! Épp egy vállalkozó kedvû harcosra lenne szükségünk. A szint vegetáriánus kertjét púpos moladok dézsmálják és fosztogatják! A segítségedre lenne szükségünk: el kéne pusztítanod ezeket az ocsmány csúszómászókat! Vállalod?
Lelkesen bólogatsz. (6. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

k 6 226 392 kaland elvállalása
(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik, tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Az 1. púpos molad közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz az 1. púpos molad felé. Már ott is vagy! A 2. púpos molad a márvány atkát rohamozza. A márvány atka a 2. púpos molad irányába megy. Az 1. púpos molad rád támad. Lecsap rád jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Feléd üt bal karmával. Mellé! Az 1. púpos moladot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (6 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (8 ép-t sebeztél). A 2. púpos molad és a márvány atka egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. púpos moladot. Felé suhintasz jobb karmoddal. Mellé! Harapni próbálsz. El sem találtad. Az 1. púpos molad rád támad. Rád vág jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. Odacsap neked bal karmával. Nem talált. A 2. púpos molad és a márvány atka egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A 2. púpos molad és a márvány atka egymással harcolnak. Támadod az 1. púpos moladot. Odacsapsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. Elkerülte. Az 1. púpos molad hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** A 2. púpos molad téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Lecsap rád bal karmával. Elhibázta. Megtámadod a 2. púpos moladot. Rávágsz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Harapásra nyitod szádat. Ez mellément. A márvány atka a 2. púpos moladot támadja.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 5/6.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(226. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor irányába mozogsz. A szárnyas bolhedor feléd rohan. A márvány atka a szárnyas bolhedort rohamozza. Támadod a szárnyas bolhedort. Lecsapsz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (18 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor hörögve elterül.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak is jut 18%. Elrakod a zsákmányt, ami egy bolhedor szárny és 10 arany. Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 17 arany és egy ezüst fejpánt. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(392. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Egy vasalt ébenfa ajtó van elõtted. Lenyomod a kilincset, de zárva van. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta. Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia. [25 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

tk 51 4761 5244 51. többszemélyes kaland
Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]
pv 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (259. kaland, összköltsége 25 TVP.) Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Találsz valami gyanúsat, óvatosan kikerülöd.
A barlang lakója Yorn a Rettenetes, egy magas, sötétbõrû, félelmet nem ismerõ férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. Viselt tárgyai: halotti maszk, bronzmedál, a tûz karikaszimbóluma, lemezpáncél, khaldoran öv, fekete nadrág, a sólyom malachit karkötõje, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** A márvány atka Yorn a Rettenetes felé mozog. Megközelíted Yorn a Rettenetest. Yorn a Rettenetes a márvány atka felé mozog. A márvány atka és Yorn a Rettenetes egymással harcolnak. Megtámadod Yorn a Rettenetest. Felé ütsz jobb karmoddal. Elkerülte. A fogaiddal támadsz. El sem találtad. A márvány atka halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Yorn a Rettenetest próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Elhibáztad. Yorn a Rettenetes rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (16 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-4 ép.)
*** 3. KÖR *** Támadod Yorn a Rettenetest. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Acsarogva harapni próbálsz. (16 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-7 ép) Yorn a Rettenetes rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (19 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-4 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 50 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 0/19.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, márvány atka újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

pv 5 3 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a féregszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

bb 2 4 7 20 9 több épület meglátogatása
[be 2:] Elmész a szint középpontjában épült aukciósházba. Elkéred a jelenlegi aukciós listát.
no# név db ár/db vevõ dátum no# név db ár/db vevõ dátum
13285 a sebesség köpenye 1 150 7573 4.20. 3790 a gyorsaság maszkja 1 330 3398 4.20.
25527 a teknõs malachitgyûrûje 1 750 5734 4.12. 31239 a káosz istennõjének sisakja 1 100 - 4.11.
17544 a káosz lordjának lándzsája 1 110 - 4.11. 165 molitár háj 5 72 3398 4.20.
30549 a káosz mesés nyílpuskája 1 350 - 4.13. 14185 a majom köpenye 1 100 - 4.13.
26951 a sav csonttõre 1 50 - 4.18.

[be 4:] Elhagyod az aukciós házat. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Egyszercsak vállon vereget valaki. Ijedten megpördülsz. Egy barna pikkelyes, nagydarab galetki oktatót pillantasz meg. Szélesen mosolyog, elõvillantva tízcentis agyarait.
- Sajnálom barátom, nem akartalak megijeszteni! Csak azt akartam kérdezni, nincs-e a birtokodban egy sárga gömb: megvásárolnám jó pénzért! (6. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
Mérgesen morogsz valamit, aztán továbbmész. A galetki még utánad kiabál: - 100 aranyat adok érte! - hmmm...
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Vizevil Rogan egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és miután bemutatkoztatok, beszélgetni kezd veled:
- Feltételezem, hogy valamilyen megbízást szeretnél! - bólogatsz. - A feladat igen egyszerû: betört a vegetáriánus kertünkbe egy csapat kóbor göthös yeti. No, persze nem a gombát zabálják, hanem a kertészeket! Ezektõl az undorító állatoktól kéne megpucolni a létesítményt. Siker esetén 80 aranyat fizetünk. Egyszerûen hangzik, nem? (8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt szellem fogja megadni: egy áttetszõ, egy fehér, egy félelmetes, egy huhogó és egy õsi. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban az ötödik a megoldás! Azt mondja az áttetszõ szellem: A szám osztható hárommal. És még hozzáteszi, hogy hallotta, amikor a félelmetes szellem azt mondta, hogy a huhogó szellem igazat mond. A fehér szellem a következõt mondja: A megoldás két számjegyének különbsége háromnál kevesebb. A füledbe súgja még, hogy a huhogó szellem és az õsi szellem mindig egyetértenek. Így hangzik a félelmetes szellem segítsége: A válasz 50-nél nagyobb. A füledbe súgja még, hogy az õsi szellem igazat mond. A huhogó szellem a következõt mondja: Az elsõ számjegy lehet 1, 4, 5 vagy 8. Elárulja még azt is, hogy az áttetszõ szellem és a fehér szellem mindig egyetértenek. Az õsi szellem így szól: A második számjegy kisebb, mint az elsõ. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a fehér szellem és a félelmetes szellem között van igazmondó. Persze az áttetszõ szellem mást mondana... A legvégén a remete is mond valamit: A megoldás nem osztható öttel.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Érdeklõdsz a papoknál, hogy nincs-e valamilyen megbízásuk számodra. Valami komoly, képzett galetkit igénylõ feladat. Mosolyogva egymásra néznek, aztán az egyikük bólint.
- Barátom, egy nagyon nehéz, komoly küldetésünk lenne számodra! Fehér gyógyitalokat fõzünk a helytartó testõreinek, szükségünk lenne húsz üvegcsére! - egy darabig vársz, hogy ismertessék, milyen borzalmas szörnyektõl kell az üvegcsét elragadni, de a pap csak biztatóan biccent. Megalázóan egyszerû! A pap persze sietve megnyugtat:
- Jutalmul barátom vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra [a kaland teljesítésekor], és ki tudja? - talán tanulhatsz is valamit! (15. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.) Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 tanulás; [25 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** A kõzúzó feléd mozog. A kõzúzó irányába mozogsz. A márvány atka a kõzúzó irányába megy. A kõzúzó téged támad. Lecsap rád nyelvével. Nem talált. A kõzúzót próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A márvány atka a kõzúzót támadja.
*** 2. KÖR *** A kõzúzó rád támad. Tekergetve suhint nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a kõzúzót. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). A márvány atka a kõzúzót támadja.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a kõzúzót. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A kõzúzó rád veti magát. Lesújt rád nyelvével. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás). Minden elsötétül elõtted. A márvány atka és a kõzúzó egymással harcolnak. A kõzúzó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a márvány atka: 2/0.] Ezt a csatát te nyerted! Kár, hogy nem vagy eszméletednél a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ lélekenergiát sem. Lassan térsz magadhoz. [15 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még -5.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
Ebben a körben +14 galetki erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 291 sebzést okoztál, és 111 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 180 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Mr. Magoo, egy rövid, õsz hajú, fátyolos tekintetû, félõrült férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 27. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 1.90
[2] IQ: 7 / 0.76
[3] ügyesség: 3 (5) / 0.55
[4] egészség: 5 / 3.20
[5] mágia: 1 / 0.95
[6] gyorsaság: 7 / 1.52
[9] Méret/ép: 59 / 1
Min. méret: 47
Barlangméret: 59
PONTJAID
Varázspont: 26 / 26
Képességpont: 16 / 99%
Hõsi pont: 14 (4)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 10%
Galetki erõ: 170 / 128
Hírnév : 272
Jóllakottság: 46%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 16 (3)
Galetki gyõzelmek: 6 (2)
Torzsz. csaták: 141 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 111 (4)
Leölt torzszülött: 135 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 13 (2)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (4)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +4% varázstárgy találására; 20%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 8-as Klánkalandot (KK 8)! (összesen 25 TVP-t igényel) 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot (KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 4 (6) / 2.12 [16] tüskés bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.07 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.31 [47] zárnyitás: 3 / 0.15
[48] mászás: 6 / 3.20 [50] meggyõzõkészség: 2 / 0.80 [56] varázsitalfõzés: 2 (3) / 0.65
[57] gyógynövények: 5 (6) / 2.65 [58] nyomkeresés: 2 / 0.05 [59] vezetõkészség: 1 / 0.10
[63] éberség: 1 / 0.54 [64] átokszórás: 3 / 1.10 [67] régészet: 6 / 2.04
[69] tanulás: 3 / 0.02        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 8 / 0 [101] szakért.: 8 / 3.28 [102] kontaktméreg: 7 / 0
fog [103] méret: 8 / 0 [104] szakért.: 5 / 1.08    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[154] kisebb erõpajzs: 1 / 0        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] márvány atka 18/18 174% 121% 3 / 1.11 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
m 1212 1414 3232 3434 1111 2222
m 1111 4444 3333 1111 3333 4444
2. Makró
ism 3
x 10
3. Makró
gy
vd
gy 75 7 20
5. Makró
x 10
p
x 10
p
x 10
p

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #66. Prioritás: 90.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #24. Prioritás: 90.
3: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #102.
4: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #102.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:200% ép:1%; PV 5 3 4; PSZ 57 63 67 69 59 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (4. épület), #8 (7. épület), #15 (9. épület).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 kék köpeny (#1137) 1 díszes pikkelyvért (#1017) 1 láncing (#1030)
* 1 villámöv (#172) 1 díszes fejék (#135) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
1 kerek pajzs (#1061) * 1 vassisak (#1076) 1 a füvész köpenye (#193)
1 ezüst fejpánt (#1107)

Ékszerek, kincsek
494 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 ezüst fülbevaló (#1257)
* 1 gyûrû (#1225) 7 drágakõ (#2) 1 a sólyom malachit karkötõje (#29591)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
3 kés (#5) 11 kerek kõ (#11) 1 fogazott tõr (#6)
1 lándzsa (#1330)

Varázsitalok és füvek
7 winropu moha (#22) 9 liánvirág (#24) 6 csótányláb (#25)
2 mitulen fû (#20) 3 sötét mák (#23) 1 hõsiesség itala (#52)
9 üvegcse (#14) 4 gyilkos boróka (#27) 3 tejfonál (#28)
1 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
1 elektronit (#141) 4 lemúr hártya (#161) 1 nordkristály (#146)
9 õsi relikvia (#17) 1 molad púp (#16) 1 sárga gömb (#136)
1 nohnetár gumó (#212) 1 bolhedor szárny (#15)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZÕRÖS VIKUNYA (103. LÉNY)
A szõrös vikunyák, ezek a kutyaszerû, négylábú, nyomorúságos dögevõk elõmásztak a csatornákból, és megtalálták az utat a felszínre. Vesztükre, hiszen odakint sokkal kevesebb élelem van, mint a Hegyben, viszont a vikunyák mégis megélnek valahogy. Ha hinni lehet a híresztelésnek, hogy az Ellenség mindenfajta életet megsemmisít, amint jelenlétét tapasztalja, akkor ezek szerint az Ellenség már rég nem járt a Hegy közelében, mert akkor mit keresnek itt a vikunyák? Persze az is lehet, hogy a szõrös vikunya kifejlesztett valamilyen képességet, amellyel elrejtõzhet az Ellenség elõl - a fajok alkalmazkodóképessége néha nem ismer határokat.



A FÜVÉSZ KÖPENYE (193. TÁRGY)
Ha ezt a varázslatos köpenyt magadra veszed, azonnal jobban érzékeled a természet hangjait, kisugárzását, és még némi védelmet is nyújt. Viselésekor a füvek ismerete szakértelmed 2-vel magasabb lesz, és még kapsz +4% védekezési bónuszt is.



ELNEVEZHETED A SZOLGÁDAT!
A galetkik életének jelentõs részét teszi ki a viaskodás a csúf torzszülöttek ellen, így szinte természetes, hogy a Hegy legbefolyásosabbjai között is vannak olyanok, akik nem nézik jó szemmel, ha egy galetki "túlzott" figyelmet szentel torzszülött szolgájának. Mindeddig, ha egy galetki elnevezte a szolgáját, nem verte nagydobra, sõt, inkább titokban tartotta (fõképpen a Hegy legalsó szintjein).
Akadt azonban egy szövetség, a Békeidõk Hírmondói, kik nem kímélve idõt és fáradtságot, nem törõdve a "fajvédõ" galetkik haragvó, lekicsinylõ megjegyzéseivel, kijárták a helytartóságnál, hogy a szolgák elnevezése teljesen törvényes legyen - mostantól tehát neked is jogod és lehetõséged van erre!
Ehhez az SZN {szolga száma} {név sorszáma} parancsot kell kiadnod, 3 TVP árán, ahol a második paraméterben a nevet egy bõséges (több mint 200 különbözõ nevet tartalmazó) listáról választsz ki. Pl. az SZN 1 48 utasítás hatására az elsõ szolgádat elnevezed Csatacsillagnak. A teljes listát az Alanori Krónika 2001. februári számában, illetve a Beholder kft. honlapján (www.beholder.hu) tekintheted meg. Ha nem adsz meg második paramétert, akkor a szolgád véletlenszerûen választott nevet kap. Egy szolga nevét utólag nem lehet megváltoztatni, és természetesen nem adhatod két szolgádnak ugyanazt a nevet.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.