Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A galetki barlangja
Küldd el képeslapként!
Az Ősök Városának lakói - a galetkik - szép, önállóan kialakított barlangokban laknak. Innen járnak portyázni, vadászni, és természetesen kalandozni is.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 04:01:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7966-6

Karakterszám: 7966 Számlaszám: 3684
Fordulószám: 6 Játékhét: 132
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 479
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2009. már. 28. 12h:56'
A következõ fordulód táplálható: 2009. már. 29.

E-mail!

THUN KÁN A TOMBOLÓ KALANDJAI




Kellemes meglepetés ér: szüleid csomagot küldtek a távoli Rúvel hegybõl! Megköszönöd a futárnak a csomagot, és azonnal felbontod. Elõször is a levél akad kezedbe, amelyet anyád írt. Ahogy olvasod, könnyek futnak a szemedbe. Olyan magányosan érzed magad, mennyivel jobb volt otthon! Édesanyád próbál megnyugtatni, leírja, hogy mennyire büszkék rád, de valójában érzed, te is nagyon hiányzol nekik. Azonnal nekilátsz, hogy válaszlevelet írj, bár ki tudja, mikor és hogyan tudod majd visszajuttatni hozzájuk. Ezután megvizsgálod a csomag tartalmát. Néhány ruha, amit induláskor nem hozhattál magaddal, meg egy csomó finomság édesanyádtól. Ez bizony tényleg jól jött! (+15% jóllakottság).
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Hork, egy jókedélyû, kékszemû, zöldbõrû, barna, hosszúsörényû férfi. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Horkot, aki dühösen rázza fejét.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32631.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*nov. 18.* Pannonica szolgálatába állt egy agyaggólem. *nov. 24.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Ren felett. *dec. 8.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett. *jan. 7.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen került ki gyõztesen. *jan. 19.* Roxánát kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért! *feb. 4.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *feb. 9.* Akadil Tel Katort kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért! *feb. 17.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *már. 2.* Rent majdnem felfalta egy gránit alligátor. *már. 2.* Ren csatában legyõzte Szarkaagyú Sirakát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

kno 2 9 1 7 25 1 2. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 6! Elköltesz 7 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 5! Elköltesz 1 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 2. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

h 8 3 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 6!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

k 15 6 kaland elvállalása
(15. kaland:) - Örömmel látom, hogy megpróbálkozol az Alfa Klub akadálypályájával. Mindössze néhány feladatot kell teljesítened a jutalomért. Elõször az intelligenciádat teszteljük, több lépcsõben. Egyre bonyolultabb feladatokat kell megoldanod. Ha hibázol, akkor büntetést kapsz. Gyere, ülj be ebbe a székbe.
A két lábadat egy bilinccsel odarögzítik a szék lábához. Az elõtted levõ asztalon egy kõlapra vésett feladat van és egy homokóra. Ein Stein megfordítja az óra, és int: kezdheted. Az elsõ feladat egy másodfokú egyenlet.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres] Gyorsan felírod a képletet, behelyettesítesz, és már kész is az eredmény. Ein Stein ránéz és bólint: - Rendben van.
Most jön a következõ: ez egy szöveges feladat.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] Elolvasod a feladatot. A megfogalamzója igyekezett a régies szöveggel megzavarni, de nem sikerült neki. Villámgyorsan felírod az egyszerû egyenletet és már meg is van a megoldás. Ein Stein ránéz és bólint: - Rendben van.
Most jön a következõ: ez egy kétismeretlenes egyenletrendszer.
[IQ próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
A következõ feladat különösen nehéz lesz. Megnézed a feladatot. Nagyon hosszú a leírás, de azért nekiesel. Úristen ez még folytatódik a következõ lapon! Már majdnem a végére érsz, amikor egy hangot hallasz: - Lejárt az idõ! Legközelebb vagy olvass gyorsabban, vagy gondolkozz gyorsabban. Elég az ügyetlenkedésbõl, tûnj innen azonnal! - megszégyenülten távozol. [A következõ fordulódban próbáld újra a kalandot!]

(6. kaland:) Eltöprengesz, hol is kellene a kutatást kezdeni a rég kihalt faj után, amelyet zoblemugnak hívtak.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Végül felkeresed a város bölcsebb galetkijeit (az elöljárót, az arénamestert és még néhány másikat), és a zoblemugokról kérdezõsködsz. Õk elirányítanak egy öreg galetkihez, aki elmagyarázza, hogy nagyjából hogy is néznek ki a zoblemugok: négylábú, hosszú fejû, hosszú agyarú ragadozók, a nedonkutyákhoz hasonlítanak. Most már nekiláthatsz a keresésnek! Lelátogatsz a csatornaszintre. Csontok után kutatsz. Minden egyes csontnál megvizsgálod, hogy az adott csont lehet-e zoblemug maradvány. Hosszú idõt töltesz ezzel, míg végül egy rakás csonttal térsz vissza a lakószintre. A Mester mosolyogva fogad.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres]
A Mester lelkesen vizsgálja a csontokat. - Ez az! Kiváló munkát végeztél! Most már csak egy feladatod van: a maradványokból össze kéne rakni egy zoblemug teljes csontvázát! - a Mester biztatásul vállon vereget, és még megjegyzi: - ez persze el fog tartani egy darabig. Izzadva látsz hozzá a csontok összerakásához az akadémia régészeti épületében.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Bizony megkínlódsz a feladattal, de végül a rendelkezésedre álló csontokból egy majdnem teljes csontvázat sikerül felépíteni! Büszkén mutatod meg a mesternek. Õ megdícsér, és átnyújtja jutalmadat, egy kristályamulettet! Mosolyogva távozol.
Kifelé igyekezetedben megszólít az egyik mester: - Fiatal galetki barátom, lenne egy érdekes megbízatásom egy olyan galetki számára, aki elég ismert a szint fiataljai között. Ha eléred a 60-as hírnevet, nézz be hozzám! [ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

be 4 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Elõsétál egy hosszú köpenyt viselõ, õsz hajú galetki. Az akadémia egyik mestere! Lélegzetedet visszafojtva bámulod, majd magadhoz térve, illendõen köszöntöd. A mester biccent feléd.
- Ifjú galetki, örömmel vennénk, ha elvállalnál egy igen egyszerû feladatot. Tanulmányozás céljára szükségünk lenne egy immaculus pulpusra, egy ritka polipfej variánsra, amely a szint délkeleti részén él. Azon a területen sok a mérges kipárolgású, rothadó gombatelep és bûzös levegõt kilövellõ gejzír. Elvállalod a veszedelmes feladatot? - azonnal bólintasz. (7. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

ee 1302 11 sok-sok eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, köntös (#1150) 11 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, a torony görbekardja (#18416) 350 ap, a szalamandra csepp fülbevalója (#26006) 176 ap, a légzés pajzsa (#27610) 80 ap. Eladsz 1 rövid tõrt 9 aranyért. Eladsz 2 kerek követ 2 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

m 3 1 44 mozgás az Õsök Csarnokában
Hazamész a boltból. (M 3,1) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 2,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 1,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** A mikropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A mikropoid feléd mozog. Megtámadod a mikropoidot. Felé döfsz jobb karmoddal. (14 ép-t sebeztél). A mikropoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

p portyázás
Elhagyod a labirintust. Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Irány befelé!
A galetki, aki itt lakik Formalin, egy betegesen sovány, lázasan izzó szemû, szúrós szagú galetki férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Formalin felé. Már ott is vagy! Formalin feléd mozog. Megtámadod Formalint. Rávágsz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Formalin rád támad. Formalin savat lehel rád. (16 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Formalint. Felé suhintasz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). Formalin téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (14 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod Formalint. Lesújtasz jobb karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Formalin rád támad. Formalin savat lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+35 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

k 499 429 kaland elvállalása
(499. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Bemászol a barlangba.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** A protolisk lárva irányába mozogsz. A protolisk lárva közelebb jön, hogy támadhasson. A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) A protolisk lárva téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Felé döfsz jobb karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) A protolisk lárva téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a protolisk lárvát. Felé ütsz jobb karmoddal. (9 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) A protolisk lárva téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-3 ép) A protolisk lárva holtan terül el.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Hmm, talán enni kéne. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+27% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+33 életpont.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 2 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(429. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni a tetejére. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad volna. Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** A nohnetár irányába mozogsz. A nohnetár feléd mozog. Megtámadod a nohnetárt. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A nohnetár téged támad. A nohnetár mérgezõ gázt fúj rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A nohnetárt próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb karmoddal. (5 ép-t sebeztél). A nohnetár rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a nohnetárt. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A nohnetár holtan terül el.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Összegyûjtöd a "kincset": egy nohnetár gumó. Hmm, talán enni kéne. Falni kezdesz. (+15% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+12 életpont.)
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[72 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Egy új parancs használatára nyílik lehetõséged. [ld. enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 111 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 191 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Thun Kán a tomboló, egy nyáltól csöpögõ, vicsorgó, eltorzult arcú, haragos és félelmetes férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 6. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 0.10
[2] IQ: 6 / 1.53
[3] ügyesség: 6 / 0.15
[4] egészség: 4 / 0.96
[5] mágia: 1 / 0.15
[6] gyorsaság: 4 / 0.19
[9] Méret/ép: 41 / 41
Min. méret: 36
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 9 / 81%
Hõsi pont: 3 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 13%
Galetki erõ: 86 / 71
Hírnév : 49
Jóllakottság: 192%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 13 (1)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 38 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 35 (3)
Leölt torzszülött: 36 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 6 / 0 [25] bûz: 2 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 1 / 0.96 [48] mászás: 1 / 0.71    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 4 / 3.32      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:120% ép:15%; PV 3 1; PSZ 47 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #15 (2. forduló), #20 (9. épület), #21 (1. épület).

TÁRGYAID

130 arany (#1) * 1 bõrpáncél (#9) 1 csótányláb (#25)
1 kés (#5) 1 kristályamulett (#130) 2 liánvirág (#24)
1 mitulen fû (#20) 2 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146)
1 õskõ (#8) * 1 vándorcsizma (#1121) 1 winropu moha (#22)
* 1 zöld köntös (#1151)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 13 arany (#1), 1 nohnetár gumó (#212), 1 kristályamulett (#130).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 rövid tõr (#1302), 2 kerek kõ (#11).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KRISTÁLYAMULETT (130. TÁRGY)
Egy gyönyörû, fehér kristályból készült, minden bizonnyal mágikus amulett. A lárvaszinten kívül nemigen bukkanhatsz rá sehol, pedig állítólag valami igencsak különleges dologra lehet használni egy magasabb szinten. Persze lehet, hogy ebbõl semmi sem igaz...



KERESKEDELEM GALETKIK KÖZÖTT
A galetkik közötti bizalmatlanságnak köszönhetõen, tárgyak többnyire a kereskedõn keresztül való adás-vétellel cserélnek gazdát. Ezt ugyan megkerülni nem lehet, viszont ha attól félsz, hogy valaki elviszi a boltba berakott tárgyat, mielõtt a cserepartner megvehetné, vagy esetleg tárgyat cseréltek, és félsz, hogy üzletfeled a tárgy megkapása után nem adja el neked, amit elõre megbeszéltetek: nos, itt van a megoldás, az átad: A és vásárlás galetkitõl: VG parancs.
Az A (galetki) (tárgy) (mennyiség) paranccsal eladásra kínálhatsz fel egy tárgyat az elsõ paraméterben megadott galetkinek. Ha õ kiadja a VG (te sorszámod) (tárgy) (mennyiség) parancsot, ahol a (tárgy) ugyanaz, mint a te A parancsodnál, létrejön az üzlet, a bolton keresztül eladod a tárgyat. Ha az eladás pillanatakor kevesebb áll rendelkezésedre, mint a megadott mennyiség, esetleg a vásárló kisebb számot adott meg, vagy nincs pénze az összes tárgyra, akkor ilyen mennyiséget fogsz eladni, és a parancs ekkor is törlõdik. Mindegy, hogy te adod ki elõször az A parancsot, vagy a másik játékos a VG-t.
Példa. A 7777-es karakter el akar adni a 8888-asnak 1 db nohnetár gumót (#212). Ekkor kiadja az A 8888 212 1 parancsot, a 8888-as pedig kiadja a VG 7777 212 1 parancsot.
Ha az A (galetki) (1. tárgy) (1. mennyiség) (2. tárgy) (2. mennyiség) parancsot adod ki, akkor az üzlet akkor jön létre, ha a (galetki) kiad egy A (te sorszámod) (2. tárgy) (2. mennyiség) (1. tárgy) (1. mennyiség) parancsot. Ekkor te eladsz neki (1. mennyiség)-et az (1. tárgy)-ból, õ pedig elad neked (2. mennyiség)-et a (2. tárgy)-ból. Ha bármelyikõtöknél bármely paraméter nem stimmel, vagy kevesebb van nála az adott tárgyból, vagy a vásárlónak nincs elég pénze, az üzlet nem jön létre. Mindegy, hogy a parancsokat milyen sorrendben adjátok ki.
Példa. A 7777-es karakter el akar adni a 8888-asnak 1 db nohnetár gumót (212-es tárgy), cserébe 2 db mitulen fûért (20-as tárgy). Ekkor 7777 kiadja az A 8888 212 1 20 2 parancsot, 8888 pedig kiadja az A 7777 20 2 212 1 parancsot. Az üzlet létrejön, de a bolton keresztül, tehát hacsak nem magas a kereskedelem szakértelmetek, komoly arany költsége is lesz a tranzakciónak.
Nem cserélhettek így olyan tárgyat, amelyet a boltban sem lehetne megvenni (arany, drágakõ, varázsital, káosztárgy, õskõ stb.) Egyszerre maximum 10 db A és VG parancsod lehet érvényben összesen. Ha meggondolod magad közben, az A (galetki) parancs az adott galetkire vonatkozó összes A és VG, az üres A parancs pedig az összes A és VG parancsodat törli. Ennélfogva, ha a fordulód elején azt olvasod, hogy valaki egy üzletet ajánlott neked, nem garancia, hogy még mindig fenntartja ajánlatát, mikor megpróbálod elfogadni. Ha a második játékos kiadja a parancsot, és az üzlet valamilyen okból nem jön létre (a vásárlónak nincs elég pénze, az eladónál nincs a megadott tárgy stb.) akkor a parancsot másodjára kiadó a parancsot késõbb újból megpróbálhatja kiadni, az 1. játékosnál a parancs nem törlõdik, és õ is értesítést kap arról, hogy az üzlet miért nem jött létre.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A HETEDIK FORDULÓDHOZ
Talán mostanra már találtál néhány furcsa növényt, gyógyfüvet. Mit kell tenned ahhoz, hogy ezekbõl varázsitalt készíthess? A dolog egyszerû! Elõször is el kell sajátítanod a varázsital fõzés szakértelmet, ha még nem tetted meg: BE 4 56, és az akadémián 20 TVP és 5 képességpont árán megkapod! Ezután vásárolj a boltban néhány üvegcsét (ez persze némi aranyba fog kerülni, de nem sokba!): VE 14 5 (veszel 5 üvegcsét). Most már nincs más hátra, mint kísérletezni: Pl. a H 14 23 25 paranccsal, ha van a birtokodban 23-as és 25-ös sorszámú növény, megpróbálsz varázsitalt kotyvasztani belõlük. Sikerül vagy sem... ki tudja? Persze nem akarja senki az alkímiát erõltetni, nyugodtan mellõzd, ha úgy érzed, ez nem a te szakmád. Mindenesetre, ha mégis belevágsz, nem árt kapcsolatot tartani más játékosokkal, és megtudakolni, hogy õk milyen receptekkel vallottak kudarcot: nem sok értelme van, ha többen végigjárják ugyanazokat a zsákutcákat. Az Õsök Csarnokában is kaphatsz idõnként információkat a varázsitalok receptjével kapcsolatban, érdemes ezeket az információkat is több játékosnak együtt gyûjteni.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.