Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vermon teknős
Küldd el képeslapként!
"Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerű varázslattal, vagy egy jól működő lehelettel viszont könnyen elpusztítható." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 19:45:59 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7884-5

Karakterszám: 7884 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 5 Játékhét: 10
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 372
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 7. 9h:59'
A következõ fordulód táplálható: 2000. feb. 10.

E-mail!

DEFILER KALANDJAI




Zajt hallasz a barlangod elõl, és amikor kilépsz, látod, hogy néhány galetki kockázik! Te is szeretsz játszani, ezért odamész hozzájuk, és megkérdezed, beszállhatsz-e. Persze tétet is raktok fel, hogy a játék izgalmasabb legyen. Szerencsés vagy, jól megy a játék, 5 aranyat nyertél! Egyszercsak felbukkan mellettetek az akadémia egyik oktatója, és mérgesen kiabálni kezd.
- Szerencsejáték! Néhány sötétlelkû torzszülött faj eszköze, hogy tönkretegyék a galetkiket! Megtiltom, hogy a továbbiakban szerencsejátékot ûzzetek! Ha már felnõttök, a felsõbb szintek kaszinóiban a saját felelõsségetekre tehetitek tönkre az életeteket a játékbarlangokban, itt azonban mi tartozunk felelõsséggel irántatok. - zord tekintete nyomán szétspricceltek, de azért mosolyogsz magadban, és újra megszámolod az öt aranyat, amit nyertél.
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 6. NAP ** Nem átall háborgatni Kénküves Kelemen, egy magas, vékony testalkatú, kopasz, fekete bõrû, vörösen izzó szemû férfi. A következõket látod nála: amulett, hosszúkard. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Kénküves Kelemen már ott várakozik. Õ nyert!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 299.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*jan. 17.* Raul felköltözött a következõ szintre. *jan. 17.* Athor Chor'macq felköltözött a következõ szintre. *jan. 18.* Semense Laubladan felköltözött a következõ szintre. *jan. 20.* Juan Ramirez Crashed felköltözött a következõ szintre. *jan. 21.* Zombi Nyuszi felköltözött a következõ szintre. *jan. 24.* Erõskezû Edward felköltözött a következõ szintre. *jan. 25.* Jégkirálynõ teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *jan. 25.* Bölömbér a Rettenetes felköltözött a következõ szintre. *jan. 25.* Ombre felköltözött a következõ szintre. *jan. 26.* Candy D'atus felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jan. 31.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Muninnt. *jan. 31.* Gzik csatában legyõzte El Tibahot. *feb. 2.* Qualt'zar az Akkult elsõként ért el 6-os gyógynövények tulajdonságot a Hegy lakói közül! *feb. 3.* Nyafogó Nefelejcs és Caroac Cro Vulture megküzdöttek egymással, és Nyafogó Nefelejcs gyõzött. *feb. 3.* Piromaca gyõzelmet aratott Lelkes Nyuszifül felett. *feb. 3.* Galambepéjû Vérmókus csatában legyõzte Polluxot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

kno 2 2 2. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 5! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

kno 3 3 3. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 4! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

ea 1330 eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel gomba (#21) 11 ap, winropu moha (#22) 11 ap, liánvirág (#24) 11 ap, csótányláb (#25) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 59 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, köntös (#1150) 11 ap, öv (#1165) 6 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, görbekard (#1316) 29 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, a jég csepp fülbevalója (#22856) 124 ap, a sav lovagi lemezpáncélja (#26652) 363 ap. Eladsz 1 lándzsát 3 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

ve 128 vásárlás
Veszel 1 kötelet 23 aranyért. [ld. enc.] [0 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

k 453 15 2 20 kaland elvállalása
Visszamész a barlangodba. (453. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Bemászol a barlangba. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 vámpírdenevér (#11). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A 2. vámpírdenevér közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. vámpírdenevér feléd mozog. Az 1. vámpírdenevér irányába mozogsz. A 2. vámpírdenevér rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap. (6 ép-t sebzõdtél). Az 1. vámpírdenevér téged támad. Elõrehajolva harapni próbál. Mellé! Az 1. vámpírdenevért próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. vámpírdenevér rád támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. (7 ép-t sebzõdtél). Az 1. vámpírdenevér rád veti magát. Harapni próbál. Elkerülted. Az 1. vámpírdenevért próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. vámpírdenevér téged támad. A fogaival támad. (6 ép-t sebzõdtél). Az 1. vámpírdenevér rád támad. Kitátja száját, harapni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Az 1. vámpírdenevért próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (10 ép-t sebeztél). Az 1. vámpírdenevér holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. vámpírdenevért. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A 2. vámpírdenevér rád támad. A fogaival támad. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(15. kaland:) - Örömmel látom, hogy megpróbálkozol az Alfa Klub akadálypályájával. Mindössze néhány feladatot kell teljesítened a jutalomért. Elõször az intelligenciádat teszteljük, több lépcsõben. Egyre bonyolultabb feladatokat kell megoldanod. Ha hibázol, akkor büntetést kapsz. Gyere, ülj be ebbe a székbe.
A két lábadat egy bilinccsel odarögzítik a szék lábához. Az elõtted levõ asztalon egy kõlapra vésett feladat van és egy homokóra. Ein Stein megfordítja az óra, és int: kezdheted. Az elsõ feladat egy másodfokú egyenlet.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres] Gyorsan felírod a képletet, behelyettesítesz, és már kész is az eredmény. Ein Stein ránéz és bólint: - Rendben van. Most jön a következõ: ez egy szöveges feladat.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] Elolvasod a feladatot. A megfogalamzója igyekezett a régies szöveggel megzavarni, de nem sikerült neki. Villámgyorsan felírod az egyszerû egyenletet és már meg is van a megoldás. Ein Stein ránéz és bólint: - Rendben van. Most jön a következõ: ez egy kétismeretlenes egyenletrendszer.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] A következõ feladat különösen nehéz lesz. Á megint a múltkori trükk, de most nem ülsz fel neki:
- Kedves Ein Stein! Ezt végig sem lehet olvasni a rendelkezésre álló idõ alatt, tehát a feladatnak nincs megoldása.
- Ravasz. Rendben, elfogadom. De akármilyen okos is vagy, azért meg kell tudni védeni magad. Egyet int, és máris elõtted terem egy szörny. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod a polipfejet. A polipfej rád támad. Rád vág bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz bal csápjával. Elhibázta. Ostorként csattant jobb csápjával. Félrehajoltál. Ostorként csattant jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). A polipfejet próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A polipfej téged támad. Lesújt rád bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Tekergetve suhint jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Támadod a polipfejet. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (9 ép-t sebeztél). A polipfej holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). A gyomrod korog egyet. Tempósan étkezel. (+11% jóllakottság.) - Jól van, valóban alkalmas vagy puhánynak! Íme itt a jutalmad: egy különleges varázsital, és 50 arany. Az italt akár most el is fogyaszthatod. - bólintasz, és lassú kortyokban elnyered a gyanús színû folyadékot. Mûködik! (+1 IQ.) Boldogan távozol. (+2 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+9 életpont.)
(2. kaland:) Leereszkedsz a torzszülött szintre, hogy megkeresd a szerencsétlenül járt Dorbegor földi maradványait. Hosszasan töprengesz, vajon hol is lenne érdemes a keresést kezdeni.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres] Ez az! Eddigi tapasztalatod alapján a számbajöhetõ helyek számát leszûkíted háromra, és végiglátogatod õket. A harmadik helyszínen ráismersz az elöljáró leírása alapján arra a barlangra, ahová Dorbegor kiruccant. A barlang közepén meg is találod a sötét és mély üreget, amelybe a szerencsétlenül járt lárva zuhant. Ha ide le akarsz ereszkedni, mindenképpen kötélre van szükséged!
[Tárgyhasználat: kötél] A kötelet rögzíted egy sziklatömbhöz, és leereszted az üregbe. Lassan, vigyázva lemászol. Földet érsz a szûk üreg alján. Fúj, de büdös van itt! Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az óriáscsótányt. Az óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (7 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. Elkerülted. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az óriáscsótányt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (11 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Pfú! Ez jó kis testmozgás volt. Körbevizsgálódsz. Itt vannak Dorbegor maradványai! Összegyûjtöd a csontokat. Hmmm, közben találsz egy díszes kulcsot is. Elrakod. Nem kell hozzá sok idõ, hogy visszatérj az elöljáróhoz, aki nagy örömmel fogad. Látva rokonának csontjait, elszomorodik, és azt mondja, hogy illõ szertartásban lesz része a megboldogultnak. Miközben átadja jutalmadat, 25 aranyat, és azt kívánja, hogy neked több szerencséd legyen, mint Dorbegornak. [ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.) (+1 képességpont.)
(20. kaland:) Munkára jelentkezel a papoknál. Kiderül, hogy a rengeteg új lárva miatt, akik persze állandóan sebesüléseikkel keresik fel a templomot, nem elég nagy a jelenlegi barlang, ezért egy újabb szinttel bõvítik. Levezetnek a munkálatokhoz. Megtudod, hogy aki rendesen dolgozik, az enni is kap. Nosza, lássunk munkához! Csákányt kapsz, és nekiállsz sziklát bányászni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikertelen] Hamar elfáradsz. Hú, micsoda megterhelõ munka! Rövid idõ után izzadva jelentkezel a munkavezetõnél, hogy ez nem neked való. Õ csak a fejét rázza, ahogy távozol. [91 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

bb 7 5 több épület meglátogatása
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Thunil Baltarog egy izmos, pikkelyes testû, háromszemû, tüskés bõrû galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és kedélyesen beszélgetni kezd veled:
- Üdvözöllek, barátom! Feltételezem, hogy valamilyen küldetést, feladatot szeretnél tõlünk kapni. Nos, szerencséd van! Az egyik alkímistánk barlangját elfoglalta egy elég undorító torzszülött. Ki kéne a lényt ûzni a barlangból, mert az alkímista fontos munkát végez a magasabb szinten élõ lordok számára, és tragikus következményekkel járhat, ha nem teszünk valamit gyorsan. (3. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
Lelkesen bólogatsz, jelezve, hogy kedvedre való a feladat.
- Ja, még egy dolog - szól utánad az elöljáró - a fõ problémát az okozza, hogy a torzszülött a barlangot egy mágikus akadállyal zárta le, amelyen a keresztüljutáshoz kristályamulett szükséges, ami nekünk sajnos nincs.
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 5 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Albert de Kígyi, ameddig õ eljutott egy csontváz harcos (#68). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Az 1. mikropoid máris elõtted terem! A 2. mikropoid közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. mikropoid irányába mozogsz. Az 1. mikropoid rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap. (8 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-7% támadás). A 2. mikropoid téged támad. Harapásra nyitja száját. (9 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-8% támadás). Támadod az 1. mikropoidot. Mérgezõ gázt fújsz. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. mikropoidot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (10 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid hörögve elterül. A 2. mikropoid rád támad. A fogaival támad. (7 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. mikropoidot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (9 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid rád támad. Acsarogva harapni próbál. Mellé! Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. mikropoidot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (11 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+10 életpont.) [23 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

m 5 3 7222 2112 4444 1424 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,3) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
(M 6,3) A következõ terem keletre van, így arra mész. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 7,3) Keletre mész tovább. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 8,3) A folyosó keletre visz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 9,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,3) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 6,3) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 5,3) Nyugati irányba folyatod utadat. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 4,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Kelet felé mész a labirintusban. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 5,3) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

m 4421 1142 3244 4324 1434 4113 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Tovább keletre! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 6,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,3) A folyosó nyugatra visz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 6,3) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,3) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 6,3) Irány nyugat! Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 5,3) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Déli irányba folyatod utadat. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 6,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,3) Északra mész tovább. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 4,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 4,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,3) Irány észak! Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 5,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

x 10 exkaváció, ásatás
Visszatérsz szállásodra. Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (464. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad Marvick/The Dragon Fist/, egy hollófekete és coffban végzõdõ hajú, kékszemû, pici orrú és hegyes fülû férfi. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Marvick/The Dragon Fist/ pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a mélységi gnóm. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 108 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 155 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Defiler, egy furcsa, szakadt csuklyás lény, azt se tudod megállapítani, hogy nõ vagy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez az 5. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.20
[2] IQ: 6 / 0.97
[3] ügyesség: 4 / 0.05
[4] egészség: 3 / 1.65
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 3 / 0.34
[9] Méret/ép: 41 / 35
Min. méret: 34
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 7 / 61%
Hõsi pont: 3 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 2%
Galetki erõ: 83 / 79
Hírnév : 34
Jóllakottság: 113%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 27 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 21 (3)
Leölt torzszülött: 23 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 6 / 2.47 [15] regeneráció: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 2 / 1.55 [67] régészet: 3 / 0.17    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.50    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10 20; VI erõ:100% ép:30%; PV 5 8; PSZ 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #5 (1. épület), #20 (9. épület), #453 (4. forduló), #464 (5. forduló).

TÁRGYAID

116 arany (#1) 1 liánvirág (#24) 3 mitulen fû (#20)
1 õsi relikvia (#17) * 1 díszes fejék (#135) 1 lemúr hártya (#161)
1 nordkristály (#146) 1 kristályamulett (#130) 1 kötél (#128)
2 winropu moha (#22) 1 díszes rézkulcs (#129)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KÖTÉL (128. TÁRGY)
Egy leleményes és az alakját változtatni képes galetkinek igen ritkán van szüksége kötélre. Mégis, azért néha elõfordul. Bizonyos kalandok megoldásánál elengedhetetlen, hogy legyen nálad húsz-harminc méter ebbõl a szilárd, erõs kötélbõl.



VÁMPÍRDENEVÉR (11. LÉNY)
A vámpírdenevérek az alsó szintek apró vérszívói, ellenfelük életenergiáját magukba szívva táplálkoznak. Veszélyes ellenfél lehet, mert: 1.) nehéz eltalálni (fõleg, amíg a hátadra tapasztva mélyeszti beléd a fogát); 2.) a tõled elszívott vérrel regenerálja az általad okozott sebeket. Persze azért annyira nem kell félned tõle, ha megsebez, azért még nem fogsz vámpírrá változni. A vámpírdenevér táplálékot jelenthet a micinisták és a mágiafalók számára.



DÍSZES RÉZKULCS (129. TÁRGY)
Vajon hol, mikor lesz még hasznodra ez a díszes rézkulcs? Egyenlõre fogalmad sincs, de bizonyos vagy benne, hogy elõbb-utóbb találsz egy zárat, amelybe beillesztheted.



MÉLYSÉGI GNÓM (10. LÉNY)
A mélységi gnómok szánalmas teremtmények, mindössze két lábuk és karjuk van, nincsenek agyaraik, és nagyon aprók. Fizikai támadásra gyakorlatilag képtelenek, mindössze nevetséges mágikus képességük van. Valljuk be, ez egy halálra ítélt faj, valószínûleg néhány évtizeden belül ki fog pusztulni, és ettõl még magas mágiaellenállásuk sem menti meg õket. Különösen, mert a zöldvérûek és a mágiafalók aktívan vadásznak rájuk. Egyetlen dolog szól a javukra, hogy aránylag ellenállóak az elektromossággal szemben.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A HATODIK FORDULÓDHOZ
Ha te notórius tûz- vagy egyéb lehelet használó vagy, akkor talán nem fontosak annyira a következõ sorok, de azért nem árt, ha átfutod õket. Végtagod támadóerejét jeletõsen megnövelheted, ha valamilyen speciális képességet növesztesz rá. Ez lehet mérgezés, bénítás, vámpirizáció meg mindenféle hasonló nyalánkság [Ld. Szabálykönyv: Végtag speciális képességek.] Ha támadóerõdet szeretnéd megnövelni, jól jöhet a sebzõ méreg, amely sikeres mérgezés esetén minden körben sebzi ellenfeledet. Ha a védelem elsõrendû, válaszd a vámpirizációt, így minden ütéssel gyógyulhatsz, kevesebb TVP-t kell gyógyításra költened, vagy a bénítást, hogy ellenfeled ne tudjon megütni. Ha szeretsz kockáztatni, válaszd a kontaktmérget vagy a paralízist: sok csatában nem is látod hasznukat, de néha könnyedén fogsz gyõzni akár nagyon erõs ellenféllel szemben is. A rothasztás vagy energiaszívás akkor hasznos, ha úgy érzed, a csatákat könnyen megnyered speciális képesség használata nélkül is, viszont jól jön egy kis extra táp. A manaszívásnak és roncsolásnak most még kevés hasznát veszed, késõbb lesznek fontosak: ráérsz ilyesmit majd az új végtagodra rakni. Tegyük fel, hogy mondjuk a vámpirizációt választod. Ekkor a BE 4 203 100 parancsot add ki. A 203 a vámpirizáció száma, a 100 pedig azt jelenti, hogy az elsõ végtagodra rakod. A mûvelet 20 TVP-t és 5 KNO-t igényel. Ha igazán azt szeretnéd, hogy a vámpirizációnak látszatja legyen, rögtön rakj is rá mondjuk 6 KNO-t (KNO 102 6), így ütésenként 2 ép-t fogsz gyógyulni. 11 képességpontért nem is olyan rossz. Persze a többi képesség ugyanolyan jó, mint a vámpirizáció, válassz olyasmit, ami legjobban illik karaktered stílusához!
Ha esetleg a lehelésre specializáltad magad: nem árt, ha tudod, hogy rövid távon a lehelés nagyon hatékony, de: bizonyos szörnyek teljesen immúnisak egyik vagy másik támadási formára, ezért nem árt kétféle lehelést fejleszteni, de még jobb a lehelés mellett a közelharchoz is konyítani. Elég kellemetlen, ha az Õsök Csarnokában egy legyõzhetetlen ellenféllel akadsz össze. A kezdõ szinten általában elég, ha 3 kno-ért felnöveled a végtag méretedet 3-ra (KNO 100 3), ezzel már a legtöbb, leheletedre immunis lény ellen lesz esélyed.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.