Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 04:12:55 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7880-158

Karakterszám: 7880 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 158 Játékhét: 235
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1781
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. már. 6. 12h:01'
A következõ fordulód táplálható: 2018. már. 7.

E-mail!

SYMUR NEVETHAR KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11684.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]

kf 17282 bekészíted a 17282. tárgyat
Leveszed a bérmágus vassisakját. Felveszed a bérmágus jádesisakját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 389.]

az 22374 11352 1033 1151 16047 41734 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A káosz elemi szimbóluma: értéke 295 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +3 lõfegyver, +7 egészség. A tudós lovagi lemezpáncélja: értéke 262 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +28% védekezés, +3 intelligencia, -5 gyorsaság. Ezüst láncing: értéke 134 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +19% védekezés, -3 gyorsaság. Zöld köntös: értéke 12 arany. Hatása a képességeidre: +2% védekezés. A sas csontamulettje: értéke 187 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +3 egészség, +4% támadás. Elenios kristálygyûrûje: értéke 4186 arany. Hatása a képességeidre: +5 pszi támadás, +5 pszi energia, +3 szint mentális varázslatokra.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]

v 159 2393 3 159. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemidézés! Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Symur Nevethar vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

kf 257 100 bekészíted a 257. tárgyat
Elrakod a szellemek rövid tõrét. A mancsodba veszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 374.]

vv 154 176 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+15% védekezés.) (-7 vp.)
[V 176 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szélpajzsot. (-61 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 361.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka, de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel, felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját. A hivatalnok elégedett veled! 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

kf 142 13347 bekészíted a 142. tárgyat
Leveszed a sebesség csontamulettjét. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

kf 15252 100 bekészíted a 15252. tárgyat
Elrakod a Yssuf tõrét. A mancsodba veszed a szellemek rövid tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 351.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Meglátogatod a szövetség kertjét. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 8 szemani gombát.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: rubin relikformázó (#740), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), rubin relikformázó (#740).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 348.]

ee 16047 1033 1151 6174 23829 27564 sok-sok eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 28 ap, törpe pikkelyvért (#4) 35 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, bolhedor szárny (#15) 7 ap, mandolin (#19) 56 ap, kötél (#128) 14 ap, üvegszimbólum (#138) 21 ap, pikkelypáncél (#223) 42 ap, törpe balta (#224) 5 ap, szinaptikus korbács (#266) 70 ap, lelakatolt ládikó (#310) 420 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 95 ap, bronz mellvért (#1047) 137 ap, nagy pajzs (#1062) 67 ap, vassisak (#1076) 31 ap, szarvas sisak (#1078) 124 ap, halotti maszk (#1091) 20 ap, díszes fejpánt (#1106) 20 ap, ezüst fejpánt (#1107) 53 ap, vándorcsizma (#1121) 20 ap, fekete csizma (#1122) 53 ap, kék köpeny (#1137) 48 ap, zöld köntös (#1151) 20 ap, könnyû íj (#1271) 31 ap, csonttõr (#1301) 20 ap, rövid tõr (#1302) 53 ap, fogazott kard (#1318) 124 ap, barbár lándzsa (#1331) 31 ap, hosszú lándzsa (#1333) 124 ap, az erõ csillogó fejpántja (#1558) 418 ap, az ügyesség görbekardja (#2666) 168 ap, az egészség átlátszó köntöse (#2952) 262 ap, a mágia díszes pikkelyvértje (#3267) 304 ap, a gyorsaság díszes fejpántja (#3806) 156 ap, a védekezés ezüst fülbevalója (#4857) 257 ap, a hatalom halotti maszkja (#6941) 201 ap, a kobra könnyû pikkelyvértje (#7316) 235 ap, a kobra könnyû láncinge (#7331) 280 ap, a kobra átlátszó köntöse (#7452) 314 ap, a kobra díszes karkötõje (#7542) 314 ap, a harcos hosszúkardja (#8067) 327 ap, a gólem könnyû íja (#8471) 213 ap, a gólem könnyû nyílpuskája (#8486) 235 ap, az óriás könnyû íja (#8921) 213 ap, az entek nehéz nyílpuskája (#9837) 356 ap, a tudós kék köpenye (#11487) 309 ap, a remete szöges öve (#12418) 473 ap, a sebesség díszes fejpántja (#13256) 201 ap, a majom rövid tõre (#14352) 314 ap, a szellemek csatos öve (#15116) 198 ap, a gepárd szárnyas sisakja (#15477) 327 ap, a gepárd csepp fülbevalója (#15656) 198 ap, a gepárd hosszú lándzsája (#15733) 497 ap, az elefánt csonttõre (#16601) 201 ap, a természet halotti maszkja (#16841) 201 ap, a bölcsesség vándorcsizmája (#17771) 201 ap, a bölcsesség malachitgyûrûje (#17877) 314 ap, a bölcsesség csonttõre (#17951) 201 ap, a torony sárgaréz nyaklánca (#18281) 208 ap, a kígyó barbár lándzsája (#19331) 213 ap, a küzdelem hosszú íja (#20622) 327 ap, a gyõzelem halotti maszkja (#20891) 201 ap, a túlélés könnyû pikkelyvértje (#21266) 235 ap, a tökéletesség nehéz nyílpuskája (#21987) 408 ap, a tûz bíbor láncinge (#22182) 307 ap, a tûz malachit karkötõje (#22391) 110 ap, a tûz könnyû nyílpuskája (#22436) 144 ap, a tûz görbekardja (#22466) 122 ap, a jég bíbor láncinge (#22632) 307 ap, a jég csatos öve (#22766) 107 ap, az enyészet háromszögszimbóluma (#23262) 218 ap, a villám kõamulettje (#23696) 110 ap, a méreg csatos öve (#24116) 107 ap, a méreg hosszúkardja (#24267) 223 ap, a méreg gyalogos lándzsája (#24282) 223 ap, a regenerálódás utazóköpenye (#24536) 107 ap, a regenerálódás csonttõre (#24701) 110 ap, a sün vassisakja (#24926) 122 ap, a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 144 ap, a teknõs csepp fülbevalója (#25556) 107 ap, a teknõs hosszúkardja (#25617) 223 ap, a szalamandra vándorcsizmája (#25871) 110 ap, a szalamandra malachit karkötõje (#25991) 110 ap, a szalamandra díszes karkötõje (#25992) 210 ap, a szalamandra könnyû íja (#26021) 122 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 117 ap, a yeti ezüst nyaklánca (#26382) 218 ap, a yeti ezüst fülbevalója (#26457) 204 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 223 ap, az elektromosság rövid tõre (#27402) 210 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 55 ap, az angyalok vas lemezpáncélja (#28001) 211 ap, az angyalok díszes fejpántja (#28106) 110 ap, az angyalok vándorcsizmája (#28121) 110 ap, az angyalok kõamulettje (#28196) 110 ap, az angyalok ezüst fülbevalója (#28257) 204 ap, az angyalok rövid tõre (#28302) 210 ap, az ellenállás halotti maszkja (#28541) 110 ap, a bûz nagy pajzsa (#28962) 223 ap, a bûz vassisakja (#28976) 122 ap, a bûz halotti maszkja (#28991) 110 ap, a bûz jádegyûrûje (#29129) 557 ap, a sólyom vassisakja (#29426) 122 ap, a sólyom könnyû íja (#29621) 122 ap. Eladod a sas csontamulettjét 153 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladsz 1 ezüst láncinget 109 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladsz 1 zöld köntöst 9 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod a káosz ében szimbólumát 156 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 8 hamis arany lapul!
Eladod a káosz tûzarany kardját 192 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 9 hamis arany lapul!
Eladod a káosz halálos lemezpáncélját 446 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 23 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

ve 14 6000 vásárlás
Veszel 6000 üvegcsét 12000 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

kf 13347 142 bekészíted a 13347. tárgyat
Visszamész a barlangodba. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a sebesség csontamulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

vv 261 268 több varázslat elmondása
[V 261 0 0:] Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szörnyismeret varázslatot. (-28 vp.)
[V 268 0 0:] Elmondasz egy aranyesõ varázslatot. Csilingelõ aranypénzek potyognak az égbõl! (+67 arany.) (-19 vp.)
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 331.]

t 71 20 71. szakértelem tanulása 20 TVP-ért
Eszkábálsz, megjavítod a barlang berendezési tárgyait.
Fejlõdsz: +1 javítás; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a szellemek rövid tõrét. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

ep 50 50 6 építed az 50. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a kiképzõközpont építését. A vízzel hajtott építõgép nyújt segítséget a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+56%).
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

kf 15252 100 bekészíted a 15252. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A mancsodba veszed a szellemek rövid tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

bsz 35 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Szolgád, a lidércláng hozzákezd a fájdalmas átalakuláshoz. Szinte már szánod, ahogy sikoltozva lassan átalakul a laborban. Végül megszemléled, mi lett belõle. Nyüszögve, kókadtan kuporog elõtted egy mélységi ent. Ahogy rádnéz, a felismerés villan szemében - nem lehet, hogy az új teremtmény emlékszik rád! Az Akadémiai nyaklánc teljesen meggyógyította mélységi entet!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

be 3 30 meglátogatod a 3. épületet
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Közlöd, hogy a 30. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 85 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a sorvasztás varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

var 30 21 30. varázslatra 21 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot sorvasztás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen sorvasztás varázslatod ereje 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

kf 41734 569 bekészíted a 41734. tárgyat
Felveszed az Elenios kristálygyûrûjét. Az Érzés Gyûrûjét már bekészítetted korábban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

k 23 kaland elvállalása
(23. kaland:) Jelentkezel Ertuy pszi szakértõnél, hogy segíteni szeretnél a pszi kõ létrehozására irányuló monumentális kísérletre. Ertuy kéri az alapanyagokat.
[Tárgyhasználat: 1 orgling fétis]
[Tárgyhasználat: 3 patkányfog]
[Tárgyhasználat: 1 void gyémánt]
- Jól van, remélem, nem hibázunk a továbbiakban, mert gondolom elég sok nehézség volt ezeknek az összegyûjtése. Különösen a void gyémánt lehetett nehéz, úgy hallottam, ez igencsak ritka relikvia! - nem világosítod fel az öreg pszi mestert tévedésérõl, most fontosabb dolgokra kell koncentrálni. Elõször is a fogak kifõzésével, és a megfelelõ füvek felhasználásával elkészítjük a párlatot. - Ertuy legalább egy tucat munkatárssal dolgozik, de persze neked is fontos szerep jut, az üstöt kell kavargatnod.
[Varázsitalfõzés próba 11-es küszöbre: sikeres]
A fortyogó fõzetben most alámerülnek az összegyûjtött orgling fétisek! Összefonódik mentális tudatotok, ahogy pszi energiával töltitek fel az üst belsõ terét. Lehunyod szemed.
[Pszi energia próba 14-es küszöbre: sikeres]
Érzed, ahogy pezseg az energia. A fétisek felnyílnak, és a felszínre emelkednek! Ertuy óvatosan belehelyez mindegyikbe egy-egy void gyémántot. Éles, pendülõ hang hallatszik, mint amikor egy fémet eltörnek. A füledhez kapsz. [100 életpontot sebzõdsz.]
Látod, a többiek is összerogynak, fülükbõl vér folyik. Ahogy a pszi kövek magukba fogadták az üst energiáját, mintha az asztráltér szövete repedt volna meg, ez okozta a fájdalmat! Ekkor, mint a vérszagra gyûlõ ragadozók, pszionikus lények telítik körülöttetek az asztrális teret. Vállvetve a még maguknál álló pszionicistákkal, felveszed a harcot. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy psziklát kutató (#62).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Symur Nevethar Sz.áll.roncsolása -30 PE (-13)72 (+0)110 Psziklát kutató Mentális robbanás kudarc (-5)55 (-30)30
2. Symur Nevethar Agyvihar kudarc (-9)63 (-55)55 Psziklát kutató Mentális robbanás -55 PE (-5)50 (+0)30
3. Symur Nevethar Agyvihar kudarc (-9)54 (-27)28 Psziklát kutató Mentális robbanás -27 PE (-5)45 (+0)30
4. Symur Nevethar Pszi csáp +13 PE (-3)51 (-8)20 Psziklát kutató Agyvihar -21 PE (-9)36 (-13)17
5. Symur Nevethar Pszi csáp +26 PE (-3)48 (+6)26 Psziklát kutató Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)24 (-17)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+20% pszi támadás, +20% pszi energia.)
Alig néhányan maradtatok talpon, mindenkinek nyúzott az arca. Az üstbõl minden folyadék eltûnt, és az alján csak törmeléket látsz! Kudarcot vallott a kísérlet? De aztán Ertuy remegõ kézzel beletúr az üst aljába, és kivesz egy fekete gömböt. Majd még egyet, és még egyet! Végül is sikerült néhány pszi követ készíteni, ha a legtöbb meg is semmisült. Úgy látszik, csak a legtökéletesebb alapanyagot lehet felhasználni! Ígéretéhez híven, Ertuy átad neked egy pszi követ, és megköszöni a segítségeteket. Láthatóan nincs ereje ujjongani, pedig volna miért - hamarosan megkezdõdhet a kövek tömeggyártása! [ld. enc.]
(+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

kf 13377 41734 bekészíted a 13377. tárgyat
Leveszed az Elenios kristálygyûrûjét. Felveszed a sebesség malachitgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

k 244 315 257 kaland elvállalása
(244. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be a bejáraton. A helyszín, ahová érkezel, bûzlik a mágiától. Hatalmas, kar vastagságú indák zárják el az utat. Fent, a magasban az indák végén húsevõ növények csorgatják nyálukat. Talán keresztül kéne magadat égetni egy varázslattal! De nem, nem jó megoldás, ki tudja meddig égne ez a vegetáció. Egyszerûbb megoldást kell alkalmaznod: egy legalább 7-es szintû sorvasztással az indákat vékony liánokká változtathatod! Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sorvasztás! Haha, a vastag indák összezsugorodnak! Igyekszel persze, mert a varázslat hatása hamarosan végetér. (-5 vp.)
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 64 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 15% lélekenergia.

(315. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Továbbmész. Hohó, micsoda érdekesség! Hatalmas, kar vastagságú indák zárják el az utat. Fent, a magasban az indák végén húsevõ növények csorgatják nyálukat. Talán keresztül kéne magadat égetni egy varázslattal! De nem, nem jó megoldás, ki tudja meddig égne ez a vegetáció. Egyszerûbb megoldást kell alkalmaznod: egy legalább 7-es szintû sorvasztással az indákat vékony liánokká változtathatod! Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sorvasztás varázslatot. Haha, a vastag indák összezsugorodnak! Igyekszel persze, mert a varázslat hatása hamarosan végetér. (-5 vp.)
Továbbmész. Hohó, micsoda érdekesség! Mágikus jégvihar tombol elõtted, amelyet hatalmas jégelementálok keltenek. Mágiatöréssel, tûzviharral itt nem mennél semmire! Az egyetlen megoldás, ha át akarsz jutni, hogy felraksz egy min. 7-es erõsségû jégpajzsot! Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy jégpajzsot. Ahogy végigfutsz, érzed a dermesztõ hideget, de fagyási sérülést nem szenvedsz el. (-3 vp.)
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 108 arany, a tûz bronz mellvértje és egy csonttõr.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 70% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(257. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Lefelé mászol.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük?
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 szárazföldi uborka (#97) [aura: méret: 115.].

*** 1. KÖR *** Magiszter ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. szárazföldi uborka ellenáll a varázslatnak. A 2. szárazföldi uborka 38 sebzést kap. A 3. szárazföldi uborka 31 sebzést kap. Az 1. szárazföldi uborka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg harcos megközelíti a 2. szárazföldi uborkát. A mélységi ent a 3. szárazföldi uborka irányába megy. A 2. szárazföldi uborka megközelíti a quwarg harcost. A 3. szárazföldi uborka a mélységi ent felé mozog. Az 1. szárazföldi uborka máris elõtted terem! Az 1. szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (88 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (28 sebzés). A quwarg harcos és a 2. szárazföldi uborka egymással harcolnak. A mélységi ent és a 3. szárazföldi uborka egymással harcolnak. Az 1. szárazföldi uborka rád veti magát. Acsarogva harapni próbál fogával. Nem talált. Regenerálsz (+12 ép) Az 1. szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Magiszter mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiafolyamot. Az 1. szárazföldi uborka megtántorodik. Az 1. szárazföldi uborka 29 ép-t sebzõdik. A 2. szárazföldi uborka rezisztálja. A 3. szárazföldi uborkát védi rezisztanciája. Az 1. szárazföldi uborka hörögve elterül. A 2. szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (89 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (30 sebzés). A 2. szárazföldi uborka halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg harcos lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. A mélységi ent és a 3. szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** Magiszter varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. 24 életpontnyit sebzõdsz. A mélységi ent ellenáll a varázslatnak. A quwarg harcos sebzõdik 37 ép-t. A 3. szárazföldi uborka 40 sebzést kap. A 3. szárazföldi uborka kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 235 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 199/0, a mélységi ent: 76/4, a quwarg harcos: 48/41.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Szolgáidnak is jut 19%. Összegyûjtöd a "kincset": egy ezüst fejpánt, 61 arany és 3 hamis arany. Ideje enni! Falni kezdesz. (+21% jóllakottság.)
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (294. kaland, összköltsége 5 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 mátekel gombát. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: az erõ kerek pajzsa.
Fejlõdsz: +1 gyógynövények; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 sárkányvirágot. Folytatod a régészkedést. Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 116. A Namír Birodalom gyors fejlõdésnek indult a nyugat felé való terjeszkedésnek köszönhetõen. A távolságok növekedése és a quwarg pusztítás miatt Erdauin egyre inkább lemarad. A Birodalom új fõváros Kariota lesz. Egyre több alakváltó képes repülni.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

hp 4 22 15 429 240 harci program
A következõ sor került a harci programodba: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #429. Prioritás: 240.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Útközben észreveszel egy elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid egy zombi nagymester (#171) [aura: regeneráció: 10.] és egy zombi (#29) [aura: 3-as méretû 6-os szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A zombi nagymester 72 sebzést kap. (-8 vp.) Magiszter a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! A zombi nagymester 37 ép-t sebzõdik. A zombi sebzõdik 37 ép-t. A zombi halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi nagymester megidézi a zombi herceget. A mélységi ent megközelíti a zombi herceget. A quwarg harcos a zombi nagymester felé mozog. A mélységi ent és a zombi herceg egymással harcolnak. A quwarg harcos a zombi nagymestert támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A zombi nagymester sebzõdik 78 ép-t. (-8 vp.) A zombi nagymester holtan terül el. Magában motyogva, Magiszter létrehoz egy energiafolyamot. A zombi herceg megtántorodik. A zombi herceg sebzõdik 27 ép-t. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. A quwarg harcos és a zombi mester egymással harcolnak. A mélységi ent a zombi herceget támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! A zombi mester sebzõdik 67 ép-t. (-8 vp.) A zombi mester kileheli lelkét. Magiszter rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A mélységi ent 30 sebzést kap. A quwarg harcos 38 sebzést kap. A zombi herceg 22 ép-t sebzõdik. A quwarg harcos a zombi herceget támadja. A zombi herceg hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 217 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 191/0, a mélységi ent: 38/30, a quwarg harcos: 146/38.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak is jut 22%. Viszed, ami mozdítható: a villám könnyû íja, 68 arany és 4 hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt winropu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tárgyvédelmet. (-3 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Magiszter varázshatalma segítségével elmond egy halál csókját. A tarajos khadzar 41 ép-t sebzõdik. A quwarg harcos a tarajos khadzart támadja. A quwarg harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. A tarajos khadzar és a mélységi ent egymással harcolnak. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A tarajos khadzar sebzõdik 73 ép-t. (-8 vp.) A tarajos khadzar holtan terül el. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 36 ép-t. Magiszter sebzõdik 25 ép-t. A mélységi ent 31 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 41/25, a mélységi ent: 50/53, a quwarg harcos: 31/10.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak is jut 14%. Viszed, ami mozdítható: egy kék köpeny, 2 khazdar taréj, 54 arany és 3 hamis arany. A mélységi ent zabál. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 3 sötét mákot. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az arachnid sámán elmormol egy mágikus ûrt. Rezisztálod a varázslatot. Magiszter mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Az arachnid sámán 37 sebzést kap. Az arachnid sámán irányába mozogsz. A quwarg harcos az arachnid sámán felé mozog. A mélységi ent megközelíti az arachnid sámánt. Megtámadod az arachnid sámánt. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (82 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). Az arachnid sámán hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 37/0, a mélységi ent: 0/0, a quwarg harcos: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak is jut 17%. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete, 34 arany és egy hamis arany. A mélységi ent zabál. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Nocsak, mit találtál! 3 elonotichlan ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy szárnyas sisak.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek... Úgy tûnik, egy kóbor torzszülöttet megzavart a muzsikád, és most betört a barlangba, csak hogy elhalgattasson. Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: 7-es méretû 19-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Magiszter elõhív egy tûzgolyó varázslatot. A halál apostola sebzõdik 39 ép-t. Megközelíted a halál apostolát. A halál apostola odajön hozzád. A quwarg harcos a halál apostolát rohamozza. A mélységi ent a halál apostola irányába megy. A halál apostolát próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (84 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (28 sebzés). A halál apostola kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 39/0, a mélységi ent: 0/0, a quwarg harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 14% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 36 arany és 2 hamis arany. A mélységi ent habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed, és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy kaszás király (#211).

*** 1. KÖR *** Magiszter varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. A kaszás király sebzõdik 41 ép-t. Megközelíted a kaszás királyt. A kaszás király máris elõtted terem! A quwarg harcos a kaszás király felé mozog. A mélységi ent a kaszás király irányába megy. A kaszás királyt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (52 ép-t sebeztél). A kaszás király rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (34 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Feléd üt bal karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) A quwarg harcos a kaszás királyt támadja. A mélységi ent a kaszás királyt támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, Magiszter létrehoz egy energiafolyamot. A kaszás király megtántorodik. A kaszás király 26 ép-t sebzõdik. A kaszás király téged támad. Feléd üt jobb karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával. (34 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) A quwarg harcos a kaszás királyt támadja. A kaszás király halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 122 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 67/0, a mélységi ent: 36/0, a quwarg harcos: 132/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Szolgáidnak 22% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami az egészség ezüst nyaklánca, 37 arany és 2 hamis arany. Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe, semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

cs 15 csapdaállítás 15 TVP-ért
Csapdád még maximális erõsségû, nincs értelme bõvíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy szójer csáprágó. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Magiszter elmormol egy tûzgolyót. A xenomorf csecsemõ 40 ép-t sebzõdik. A xenomorf csecsemõ megközelíti a mélységi entet. A quwarg harcos a xenomorf csecsemõt rohamozza. A mélységi ent a xenomorf csecsemõ irányába megy. A xenomorf csecsemõ és a mélységi ent egymással harcolnak. A mélységi ent halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg harcos és a xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. a xenomorf csecsemõ testébe kontaktméreg hatol. A xenomorf csecsemõ holtan terül el. Regenerálsz (+12 ép)
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 40/0, a mélységi ent: 22/11, a quwarg harcos: 30/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak 15% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy kék köpeny, 44 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 17 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg tapasztalt felderítõ (3.21).
Ebben a körben +9 galetki erõt és +32 hírnevet kaptál. A kör során összesen 779 sebzést okoztál, és 282 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 19 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 47 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 405 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Kalandor rangod: tapasztalt felderítõ (3.21). Ez a 158. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (12) / 3.71
[2] IQ: 22 (34) / 3.54
[3] ügyesség: 12 (23) / 2.12
[4] egészség: 17 (29) / 0.82
[5] mágia: 11 (27) / 2.67
[6] gyorsaság: 23 (42) / 8.01
[9] Méret/ép: 142 (255) / 129
Min. méret: 154
Barlangméret: 156
PONTJAID
Varázspont: 362 / 94
Képességpont: 420 / 44%
Hõsi pont: 142 (40)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 104%
Galetki erõ: 928 / 547
Hírnév : 2121
Jóllakottság: 160%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 1016 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 965 (7)
Leölt torzszülött: 1609 (12)
Pszi csaták: 53 (1)
Pszi gyõzelmek: 43 (1)
Ájulások száma: 9 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (42)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +42% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! 2.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. 3.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 7 (36) / 4.23 [11] jéglehelet: 22 (54) / 16.20 [12] savlehelet: 1 (30) / 0.48
[13] elektr.lehelet: 1 (30) / 0 [14] mérg. lehelet: 1 (30) / 0 [15] regeneráció: 11 (25) / 0
[17] vastag bõr: 16 (14) / 0.20 [18] tûzimmunitás: 4 (9) / 1.40 [19] hidegimmunitás: 5 (10) / 0.40
[20] savimmunitás: 4 (19) / 2 [21] elkt.immunitás: 5 (10) / 1.20 [22] imm.mérg.gázra: 1 (6) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 1 (7) / 0 [24] rezisztencia: 11 (19) / 0.20 [25] bûz: 13 (23) / 0.45
[26] lõfegyver: 1 (6) / 0 [31] áttörés: 0 (4) / 0 [35] inimícia: 1 (6) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.50 [46] csapdaészlelés: 9 / 3.11 [47] zárnyitás: 10 / 6.75
[48] mászás: 10 / 1.26 [49] rugalmasság: 7 / 0.75 [50] meggyõzõkészség: 10 / 2.23
[51] transzformáció: 6 / 4.95 [52] auraészlelés: 10 (11) / 5.73 [53] ékszerészet: 7 / 1.75
[54] kereskedelem: 12 / 7.21 [55] szívósság: 14 (25) / 0.71 [56] varázsitalfõzés: 5 (11) / 0.67
[57] gyógynövények: 9 (16) / 0.32 [58] nyomkeresés: 12 (22) / 2.28 [59] vezetõkészség: 8 (16) / 1.80
[60] pszi támadás: 12 / 8.97 [61] pszi energia: 17 / 5.12 [62] lopás: 8 / 0.40
[63] éberség: 9 / 0.90 [64] átokszórás: 7 / 2.90 [65] álcázás: 5 / 0.41
[66] lopakodás: 8 / 1.40 [67] régészet: 21 (22) / 10.74 [68] zene: 7 / 6.84
[69] tanulás: 11 (13) / 1.25 [70] idézés: 8 / 2.01 [71] javítás: 9 / 0.35
[72] építés: 11 / 9.97 [73] felderítés: 6 / 2.87    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.20     a szellemek rövid tõre
farok [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 7 / 2.13      
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 3 / 0.16     az elfek fogazott kardja
jobb karom [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 2 / 0.18     a tökéletesség csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 10 (12) / 0.48 [130] agyvihar: 11 / 1.30 [147] alkímia: 1 (3) / 0.72
[268] aranyesõ: 5 (7) / 2.72 [42] csendvarázs: 4 (6) / 0.06 [149] dimenziókapu: 8 (10) / 0.06
[49] elemi védelem: 10 (12) / 1.60 [48] ellenáll.megtörése: 1 (3) / 0 [29] életszívás: 17 (19) / 7.81
[264] fantomharc: 1 (3) / 0.40 [152] felejtés: 5 (7) / 0.72 [172] gázpajzs: 5 (7) / 0.06
[40] gigaököl: 1 (3) / 0 [17] gránitbõr: 10 (12) / 5.78 [13] jégcsóva: 4 (6) / 0.06
[15] jégpajzs: 5 (7) / 0.28 [163] kineport: 1 (5) / 0 [154] kisebb erõpajzs: 7 (9) / 5.64
[27] kisebb gyógyítás: 1 (3) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 (10) / 7.04 [158] láth. észlelése: 6 (8) / 0.06
[157] láthatatlanság: 4 (6) / 0.12 [165] manafókuszálás: 5 (7) / 0.24 [129] mentális robbanás: 9 / 0.34
[128] pszi csáp: 13 / 0.90 [179] savhurrikán: 11 (13) / 1.19 [151] sárkánylehelet: 7 (9) / 1.43
[30] sorvasztás: 7 (9) / 0.12 [131] sz.áll.roncsolása: 6 / 0.80 [159] szellemidézés: 10 (12) / 1.36
[176] szélpajzs: 5 (7) / 2.48 [261] szörnyismeret: 5 (7) / 0.56 [150] tárgyvédelem: 5 (7) / 4.64
[167] tombolás: 10 (12) / 0.48 [265] torzszülött észlelése: 10 (12) / 0.96 [256] tudattágítás: 8 (10) / 1.20
[12] tûzgolyó: 17 (19) / 0.56 [16] tûzpajzs: 3 (5) / 0.08 [20] tûzvihar: 6 (8) / 0.06
[14] vakító fény: 5 (7) / 2.04 [22] villámsújtás: 22 (24) / 4.66    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (8).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Magiszter, a káoszmágus 83/58 195% 170% 10 / 3.88 harcol
[2] mélységi ent 93/0 125% 90% 5 / 0.36 ájult
[3] quwarg harcos 85/85 195% 155% 9 / 4.75 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
h 14 22 33
h 14 23 30
h 14 29 30 31
h 14 31 33
2. Makró
pv 5 8
ism 3
p
3. Makró
x 10
z 19 10
ftk 1
cs 15
4. Makró
kf 13347 142
vv 261 268
t 71 20
kf 250 100
ep 50 50 6
kf 15252 100
5. Makró
kf 257 100
vv 154 176
ad 10
kf 142 13347
kf 15252 100
bsz

HARCI PROGRAMOD
1: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100.
4: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 100.
5: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 125.
6: jéglehelet használata ha ellenfeled #1907. Prioritás: 130.
9: tombolás v.var. ha ellenfeled #1911. Prioritás: 150.
14: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1913. Prioritás: 150.
17: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 190.
18: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 200.
19: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150.
20: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki.
21: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled galetki.
22: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #163. Prioritás: 200.
23: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #207. Prioritás: 200.
24: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #207. Prioritás: 190.
25: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 200.
26: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 175.
27: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 150.
28: életszívás t.var. ha ellenfeled #775. Prioritás: 240.
29: jéglehelet használata ha ellenfeled #776. Prioritás: 250.
30: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #429. Prioritás: 240.
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 21 alatt van, Prioritás: 50, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.
7: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #1901.
10: tûzgolyó t.var. ha ellf. 18. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás: 90, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha a harc 1. köre van.
12: villámsújtás t.var. ha ellf. 21. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás: 70, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.
15: savhurrikán t.var. ha ellf. 20. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás: 100, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha a harc 1. köre van.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77), kék ekinda (#95), pusztító szójer (#154), tarajos khadzar (#202).
1901: móleg (#182), triklopsz (#187), latrinaféreg (#220), tarajos khadzar (#202), xenomorf csecsemõ (#419).
1903: móleg (#182), triklopsz (#187), latrinaféreg (#220).
1905: quwarg harcos (#90), fekete özvegy (#144), kígyópók (#160), káoszmágus (#91), xenomorf embrió (#417), zombi mester (#80), boltos (#138), csontváz harcos (#68), pusztító szójer (#154), galetki tolvaj (#167), nedonkutya (#76), halál sekrestyése (#156), csontmester (#186).
1907: Yarmaitor (#181), orgling melák (#157), sziklaóriás (#164), sziklaóriás sámán (#189), Yarmbaur (#192), maug entitás (#185), szárazföldi uborka (#97), orgling varázsló (#197), Vusix Naotmi (#205), Vusix Naotmi bíra (#206), harci mutáns (#115), zafír kaletrich (#177), galetki katona (#170).
1909: zombi mester (#80).
1911: omrif élõsködõ (#212).
1913: pokolpatkány (#195), lélektáncos (#227), tûztáncos (#251), piromancer (#214), öngyilkos szilmill (#246).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 0 50 61; VI erõ:150% ép:25%; PV 5 8; PSZ 48 58 66 67 47 54; BA 10 11 12 13 14 15 17 18 4583 8792 3247 15031 16; HE 1; PTA 131 130 130 128 128; PTB 130 128 130 128 128; I 50 2 50 63;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 33 3;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 4 sebzés: 4-12

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #50 (20. épület), #294 (158. forduló), #393 (157. forduló), #386 (153. forduló), #284 (135. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7880. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Gommarion. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 2 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus jádesisakja (#17282) 1 a bérmágus szárnyas sisakja (#17277) 1 a bérmágus utazóköpenye (#17336)
1 a bérmágus vassisakja (#17276) 1 a bûz bõr mellvértje (#28946) 1 a gepárd bíbor láncinge (#15432)
* 1 a káosz hercegi pajzsa (#24024) 1 a káosz mágikus maszkja (#3354) * 1 a káosz szürke öve (#4329)
1 a kígyó zöld köntöse (#19151) 1 a kobra kék köpenye (#7437) 1 a mágus halotti maszkja (#10091)
1 a mágus könnyû láncinge (#10031) 1 a méreg vándorcsizmája (#24071) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a ragadozó bársony köpenye (#20040) * 1 a regenerálódás fekete csizmája (#24522) 1 a regenerálódás kék köpenye (#24537)
1 a sebesség nagy pajzsa (#13212) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a sólyom fekete csizmája (#29472)
1 a sólyom kék köpenye (#29487) 2 a sólyom vas lemezpáncélja (#29351) 1 a szellemek vándorcsizmája (#15071)
2 a teknõs átlátszó köntöse (#25452) 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
1 a tökéletesség elit lemezpáncélja (#21703) 1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836) 1 a tökéletesség vassisakja (#21776)
1 a tudós lovagi lemezpáncélja (#11352) 1 a tûz átlátszó köntöse (#22302) 1 a tûz bronz mellvértje (#22197)
1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707) 1 az elektromosság szürke maszkja (#27193) 1 az elfek kék köpenye (#10587)
1 az energia ezüst fejpántja (#18657) 1 az entek nagy pajzsa (#9612) 1 az erõ kerek pajzsa (#1511)
1 díszes fejék (#135) 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 Fairlight sipkája (#265)
1 jégöv (#180) 1 káoszkígyó vért (#271) 2 kék köpeny (#1137)
* 1 lemúr köpeny (#805) 1 nagyobb jégöv (#185) 1 suhanó csizma (#195)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 szent templomi maszk (#232) * 1 woorgard vért (#808)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bérmágus kõamulettje (#17396) 1 a gepárd háromszögszimbóluma (#15612) 1 a hatalom márványgyûrûje (#7076)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz elemi szimbóluma (#22374) 1 a káosz helytartójának amulettje (#25059)
1 a káosz hercegi fülbevalója (#24219) * 1 a káosz nagyúri fülbevalója (#20169) 1 a káosz papjának fülbevalója (#19269)
1 a kígyó csontamulettje (#19197) 1 a légzés ónix karkötõje (#27793) 1 a majom díszes karkötõje (#14292)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a ragadozó malachitgyûrûje (#20127) 1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642)
1 a regenerálódás malachitgyûrûje (#24627) 1 a sav kõamulettje (#26846) * 1 a sebesség csontamulettje (#13347)
* 1 a sebesség díszes karkötõje (#13392) 1 a sebesség malachit karkötõje (#13391) * 1 a sebesség malachitgyûrûje (#13377)
* 1 a sebezhetetlenség aranyozott fülbevalója (#19708) 1 a sebezhetetlenség ezüst fülbevalója (#19707) 1 a sólyom ezüst nyaklánca (#29532)
1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561) 1 a szakács üstje (#192) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a tökéletesség csontamulettje (#21897) 1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896)
1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) 1 a torony háromszögszimbóluma (#18312) * 1 a tudás zafírja (#150)
* 1 a Világtalan Szem (#719) * 1 Akadémiai nyaklánc (#321) 20422 arany (#1)
1 arany orgling fétis (#296) 2 arénamesteri tekercs (#460) 1 az angyalok keresztszimbóluma (#28213)
1 az egészség ezüst nyaklánca (#2982) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság márványgyûrûje (#27326)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 az óriás márványgyûrûje (#8876) 1 bronzmedál (#207)
3 császári dekrétum (#254) 1 díszes karkötõ (#1242) 434 drágakõ (#2)
1 Elenios kristálygyûrûje (#41734) 1 ezüstmedál (#208) 1 Fairlight obszidiángyûrûje (#38130)
1 görényfarok (#189) 3224 hamis arany (#809) 6 orgling fétis (#269)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 Sárkánytûz (#574) * 1 szerencsekõ (#197)
1 szivárvány karkötõ (#139) 1 üvegszimbólum (#138) * 1 xenóbõr karkötõ (#497)
* 1 xenomorf csuklópánt (#498) 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
113 aranydukát (#437) 1 bo'adhun idol (#857) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 faragott idol (#282) 4 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521)
2 garling kristály (#209) 2 idõkristály (#219) 2 kincskeresõ kisködmön (#519)
12 Krónika (#783) 1 Kronosz kristálya (#703) 1 lelakatolt ládikó (#310)
5 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8) 1 pszi kõ (#277) 2 teleporter (#789)
2 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a káosz halálos íja (#27834) 1 a káosz irtózatos íja (#26034) 1 a káosz õrült tõre (#11664)
1 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája (#19736) 1 a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637)
1 a szellemek csonttõre (#15251) * 1 a szellemek rövid tõre (#15252) * 1 a tökéletesség csonttõre (#22001)
* 1 a tökéletesség harci nyílpuskája (#21988) 1 a villám hosszú íja (#23772) 1 a villám könnyû íja (#23771)
1 az angyalok hosszú íja (#28272) * 1 az elfek fogazott kardja (#10768) 1 az elfek rövid tõre (#10752)
1 barbár lándzsa (#1331) 1 csonttõr (#1301) 2 hosszúkard (#1317)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 rubin mágusbot (#261) 1 Trollagyar (#214)
1 Yarmbaur koponyája (#264) 1 Yssuf tõre (#257) 1 Zu'lit csonttõre (#37751)

Varázsitalok és füvek
5 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 45 csótányláb (#25)
8 elfu moha (#33) 29 elonotichlan (#31) 54 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 15 hónakkupók (#30) 6 hõsiesség itala (#52)
5 immunitás itala (#71) 2 javítás itala (#108) 1 jéglehelet itala (#54)
7 kalmárok itala (#66) 2 kék manaital (#75) 9 kihívás itala (#68)
5 kincskeresés itala (#64) 27 liánvirág (#24) 3 mágiaellenállás (#76)
72 mátekel gomba (#21) 7 méregellenállás itala (#51) 26 mézfû (#29)
70 mitulen fû (#20) 7 muskil (#37) 3 óriásnövés itala (#60)
3 õsmágus szájvize (#69) 1 pontosság itala (#72) 35 ragálygomba (#26)
29 rémcserje (#34) 4 sárga gyógyital (#61) 40 sárkányvirág (#32)
34 sötét mák (#23) 43 szemani gomba (#36) 32 tejfonál (#28)
10227 üvegcse (#14) 5 védelem itala (#59) 44 velparaj (#35)
14 waarkin (#38) 16 winropu moha (#22) 7 xita uborka (#39)
4 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 22 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15)
3 duzzadt xenópete (#479) 29 ekinda haj (#147) 11 elektronit (#141)
10 húsevõ bibe (#151) 9 káoszkígyó pikkely (#230) 24 khazdar taréj (#268)
7 kõtroll szem (#274) 1 lemúr hártya (#161) 17 mandibula (#157)
7 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165) 4 nordkristály (#146)
2 óriási xenópete (#480) 82 õsi relikvia (#17) 8 patkányfog (#270)
8 pirgamit (#152) 2 ratifikátor agy (#236) 19 smaragd esszencia (#229)
33 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278) 24 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a túlélés zöld köntöse #21401 (9), a tökéletesség görbekardja #22016 (11), a majom sárgaréz nyaklánca #14231 (9), a ragadozó nagy pajzsa #19962 (11), a tudós könnyû íja #11621 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 70 hamis arany (#809), 1 winropu moha (#22), 1 sárkányvirág (#32), 3 sötét mák (#23), 1 pszi kõ (#277), 2 aranydukát (#437), 6000 üvegcse (#14), 3 elonotichlan (#31), 1 szójer csáprágó (#231), 2 mátekel gomba (#21), 1 elfu moha (#33), 1 óriási xenópete (#480), 8 szemani gomba (#36), 2 khazdar taréj (#268), 1 a tûz bronz mellvértje (#22197), 1 csonttõr (#1301), 1 ezüst fejpánt (#1107), 1 az erõ kerek pajzsa (#1511), 1 a villám könnyû íja (#23771), 2 kék köpeny (#1137), 1 szárnyas sisak (#1077), 1 az egészség ezüst nyaklánca (#2982).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 11578 arany (#1), 3 patkányfog (#270), 1 orgling fétis (#269), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 a sas csontamulettje (#16047), 1 a káosz halálos lemezpáncélja (#27564), 1 ezüst láncing (#1033), 1 a káosz ében szimbóluma (#6174), 1 a káosz tûzarany kardja (#23829), 1 void gyémánt (#280), 1 zöld köntös (#1151).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PSZI KÕ (277. TÁRGY)
A pszi kövek, ezek a fekete gyöngyök hasonlatosak a varázskõhöz, csakhogy nem a varázslatokat, hanem a pszi képességet lehet segítségükkel növelni. A megkötés ugyanaz, mint a varázskõnél: a legmagasabb alapszinten ismert pszi képességnél legalább három szinttel alacsonyabb pszi képességet lehet csak növelni - azt viszont persze két szinttel. Pl. ha van 10-es agyviharod, akkor a 8-as pszi csápot nem növelheted, legfeljebb a 7-es szintû acéltornyot. A pszi kõ használatához a H 277 (képesség száma) parancsot add ki. A pszi kõ nem átadható és nem ellopható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.