Karakterszám: |
7880 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
113 |
Játékhét: |
119 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
2176 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 12. 15h:04' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. dec. 13. |
|
E-mail!
SYMUR NEVETHAR KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]
ell 1905 185 158 |
ellenfél lista beállítása |
1905. lista módosítása: 185 törölve. 158 törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]
ell 1907 185 |
ellenfél lista beállítása |
1907. lista módosítása: 185 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]
h 672 265 |
672. tárgy használata |
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg.
Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a
265. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 20 mágustókent, és hosszas
oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges
rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a torzszülött
észlelése varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
be 11 1 29171 25137 |
meglátogatod a 11. épületet |
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz két ritka varázstárgyat!] Ezt
a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.)
Egy igazi régésznek hatalmas saját gyûjteménye is van. Mutasd be legalább
50 õsi relikviából álló személyes gyûjteményedet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]
be 11 4 26 |
meglátogatod az 11. épületet |
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. Okuler tudományos munkatárs átveszi
a füveket, és biccent.
- Az elsõ feladat nem okozhatott nagy nehézséget,
mint ahogy a második sem fog. Tanúsíts különleges nagy hõsiességet egy
nehéz kaland során! [Költs el egyetlen próba során legalább 5 hõsiesség
pontot, ezután bármikor jelentkezhetsz a BE 11 4 paranccsal.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+10% védekezés.) (-7
vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél vállalni. A latrinapucolást
bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek ezt is el kell végeznie,
és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú fürdõt veszel a közeli barlangtónál
(a bûz fejlesztése egy dolog, de ez még neked is túlzás volt), majd jelentkezel
a fizetségedért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]
kf 142 208 |
bekészíted a 142. tárgyat |
Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival
együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör
végéig.) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell vadászházat építeni!
[ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Szívkeresõ
(#806), harcosok talizmánja (#807), Szívkeresõ (#806).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
ee 8919 26006 23261 138 25796 24417 |
sok-sok eladás |
Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat,
és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél
(#3) 29 ap, törpe pikkelyvért (#4) 36 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6)
2 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 14
ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, bolhedor szárny (#15)
7 ap, mandolin (#19) 58 ap, kötél (#128) 14 ap, kristályamulett (#130)
29 ap, rozsdás kard (#131) 8 ap, ében tündekard (#132) 29 ap, ében nyílpuska
(#133) 43 ap, ében láncing (#134) 58 ap, díszes fejék (#135) 14 ap, khaldoran
öv (#137) 43 ap, üvegszimbólum (#138) 21 ap, elektronit (#141) 14 ap, yeti
csont (#160) 15 ap, villámöv (#172) 58 ap, ezüst nadrág (#176) 101 ap,
díszes villámöv (#177) 101 ap, suhanó csizma (#195) 58 ap, pikkelypáncél
(#223) 43 ap, törpe balta (#224) 5 ap, törp szekerce (#235) 72 ap, kék
szem szimbólum (#260) 304 ap, lelakatolt ládikó (#310) 435 ap, vas lemezpáncél
(#1001) 125 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 186 ap, könnyû pikkelyvért (#1016)
55 ap, könnyû láncing (#1031) 102 ap, bíbor láncing (#1032) 156 ap, ezüst
láncing (#1033) 233 ap, bõr mellvért (#1046) 90 ap, bronz mellvért (#1047)
142 ap, kerek pajzs (#1061) 33 ap, nagy pajzs (#1062) 69 ap, vaspajzs (#1063)
128 ap, vassisak (#1076) 33 ap, szárnyas sisak (#1077) 69 ap, halotti maszk
(#1091) 20 ap, csontmaszk (#1092) 55 ap, díszes fejpánt (#1106) 20 ap,
ezüst fejpánt (#1107) 55 ap, csillogó fejpánt (#1108) 111 ap, vándorcsizma
(#1121) 20 ap, fekete csizma (#1122) 55 ap, zangrozi csizma (#1123) 111
ap, utazóköpeny (#1136) 17 ap, kék köpeny (#1137) 50 ap, díszes köpeny
(#1138) 104 ap, zöld köntös (#1151) 20 ap, átlátszó köntös (#1152) 55 ap,
díszes köntös (#1153) 111 ap, könnyû íj (#1271) 33 ap, hosszú íj (#1272)
69 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 55 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 99 ap, csonttõr
(#1301) 20 ap, rövid tõr (#1302) 55 ap, görbekard (#1316) 33 ap, hosszúkard
(#1317) 69 ap, barbár lándzsa (#1331) 33 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 69
ap, hosszú lándzsa (#1333) 128 ap, a gyorsaság bõr mellvértje (#3746) 231
ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 161 ap, a védekezés vassisakja (#4676)
174 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 161 ap, az élet bíbor láncinge
(#5082) 372 ap, az élet malachitgyûrûje (#5277) 271 ap, a gladiátor csatos
öve (#6116) 205 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 220 ap, a harcos utazóköpenye
(#7886) 205 ap, a harcos átlátszó köntöse (#7902) 325 ap, a merénylõ karikaszimbóluma
(#11111) 215 ap, a sas bõr mellvértje (#15896) 278 ap, a bölcsesség malachit
karkötõje (#17891) 208 ap, az energia könnyû íja (#18821) 220 ap, a kígyó
ezüst fejpántja (#19107) 325 ap, a tûz szöges öve (#22318) 361 ap, a tûz
fogazott kardja (#22468) 95 ap, a jég könnyû láncinge (#22631) 196 ap,
a jég kerek pajzsa (#22661) 127 ap, a jég vívótõre (#22903) 368 ap, az
enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 261 ap, a villám csonttõre (#23801)
114 ap, a méreg ezüst fülbevalója (#24207) 212 ap, a méreg hosszú íja (#24222)
231 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 127 ap, a sün csontamulettje
(#25047) 217 ap, a szalamandra hosszúkardja (#26067) 231 ap, a yeti nagy
pajzsa (#26262) 231 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411) 121 ap, a yeti
malachit karkötõje (#26441) 114 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 127
ap, az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) 217 ap, a légzés gyalogos
lándzsája (#27882) 231 ap, az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) 217 ap,
az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 217 ap, a sólyom kerek pajzsa (#29411)
127 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 111 ap. Eladod a káosz szolgájának
fülbevalóját 65 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod a szalamandra csepp fülbevalóját 50 aranyért. Hoppá! A valódi érmék
közt 2 hamis arany lapul!
Eladod az enyészet karikaszimbólumát 55 aranyért. Hoppá! A valódi érmék
közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 9 üvegszimbólumot 99 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis
arany lapul!
Eladod a szalamandra bõr mellvértjét 83 aranyért. Hoppá! A valódi érmék
közt 4 hamis arany lapul!
Eladod a regenerálódás díszes pikkelyvértjét 118 aranyért. Hoppá! A valódi
érmék közt 6 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
ee 2759 16314 14574 26261 24087 24101 |
sok-sok eladás |
Sajnálom, de nincs nálad 2759. tárgy. Eladod a káosz korrupt lemezpáncélját
312 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 15 hamis arany lapul!
Eladod a káosz döbbenetes pajzsát 229 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt
11 hamis arany lapul!
Eladod a yeti kerek pajzsát 57 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis
arany lapul!
Eladod a méreg kék köpenyét 96 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis
arany lapul!
Eladod a méreg zöld köntösét 52 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis
arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
kf 208 142 |
bekészíted a 208. tárgyat |
Elhagyod a boltot. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
vv 261 268 |
több varázslat elmondása |
[V 261 0 0:] Elmormolsz egy szörnyismeret varázslatot. (-24 vp.)
[V 268 0 0:] Ellõsz egy aranyesõ varázslatot. Csilingelõ aranypénzek potyognak
az égbõl! (+57 arany.) (-19 vp.)
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
t 51 15 |
51. szakértelem tanulása 15 TVP-ért |
Tested transzformációs korlátait próbálgatod. Izomcsomók rohangásznak fel-alá
a bõröd alatt, és megindul az adrenalintermelés. Hát, ez tényleg érdekes
tapasztalat volt!
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 tanulás; [15 TVP-t használtál fel,
maradt még 280.]
kf 250 100 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a regenerálódás csonttõrét. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]
ep 35 20 6 |
építed a 35. épületet 20 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
az alkímista labort
építed. Kitolod a munkaterületre az építõgépet, és beindítod. Órákon át
dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét.
Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 27 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
kf 24701 100 |
bekészíted a 24701. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A mancsodba veszed a regenerálódás csonttõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltos már jó ismerõsként köszönt:
- Jó, hogy erre jártál, segítségre lenne szükségem. Egy gazdag ügyfelem
szeretne egy vasgólem fejet a vitrinébe. Ezt kéne megszerezni neki.
-
De hiszen ez lehetetlen. Még csak nem is hallottam olyan galetkirõl, aki
látot volna vasgólemet, nemhogy megölni egyet!
- Én is ezt mondtam az
ügyfélnek, ezért aztán a végén alább adta. Biztos halottál már egy móleg
nevû torzszülöttrõl. Egy kicsit hasonlít a legendák gólemjére, de szerencsére
nem annyira legyõzhetetlen. De persze nem is könnyû ellenfél... Nem kevés
pénzembe került, míg kiderítettem, hogy ezen a szutykos szolgaszinten hol
lehet móleget találni. Ha elhozod a fejét, tiéd minden nagyrabecsülésem,
és a pénz fele, amit a vevõ fizet érte.
(11. kaland, összesen 30 TVP-t
igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]
h 8 61 |
8. tárgy használata |
Elhagyod a boltot. Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 16. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]
az 253 14262 5742 |
tárgy azonosítása |
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat.
A pók smaragdgyûrûje: értéke 500 arany.
A következõ képességekkel rendelkezik: +2 minden végtag speciális képességére.
Nem átadható tárgy.
A majom háromszögszimbóluma: értéke 192 arany. A következõ
képességeket azonosítod: +3 ügyesség, +4% védekezés.
A titán díszes karkötõje:
értéke 187 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +3 erõ, +2 intelligencia.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
pta 129 130 131 128 128 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. agyvihar.
3. sz.áll.roncsolása. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
k 11 15 29 |
kaland elvállalása |
(11. kaland:) Elindulsz mólegre vadászni. Mielõtt a csatornaszint megjelölt
része felé indulnál, teszel néhány megtévesztõ kört, nehogy valaki kövessen,
és õ szerezze meg a móleg trófeát. Szerencsére senki nem követ. Ha elõzõ
este a kocsmában nem kiabálod nagy hangon, hogy "Halál a móleg királynõre!",
akkor most mindenki egy picit jobban becsülne, és aggódnod sem kéne. Néhány
szûk járaton vergõdsz át, majd egy hatalmas csarnokba érsz. Itt a csatornaszinten
még nem is láttál ilyen óriásit! A csarnokot középen egy mély szakadék
keresztezi. Lemászni nem nagyon lehet, átugrani nehéz. Egy picit jobban
megvizsgálva a helyzetet, máris rájössz a megoldásra. Egy kötél végére
nehezéket kötsz, és ha elég jól célzol, akkor nagyjából a szakadék közepe
felett egy kiszögellésben meg tudod akasztani. Aztán már csak át kell lendülni.
A kötél ugyan ott fog ragadni, de az nem számít...
[Ügyesség próba 16-os
küszöbre: sikeres]
Egy ideig úgy tûnik, többre válalkoztál, mint amit el lehet érni. De aztán
egy igazán precíz dobás megoldja a problémát, a kötél stabilan ott ragad.
Egy párszor megrángatod, de kitart. Megragadod, és egy nagy csatakiáltás
közepette átlendülsz a túloldalra. Itt rögzíted a kötél végét, hogy visszafelé
se legyen gondod.
[Tárgyhasználat: 1 kötél] Hamar megtalálod a folyosót, ami a móleg felé
vezet. Reméled, hogy csak egy magányos lénnyel fogsz találkozni, és nem
valami fészek helyét adta meg a boltos. A folyosó egyszer csak elkezd mozogni
a lábad alatt. Földrengés, vagy csak valami rejett csapda? Ki tudja? A
magasból kövek potyognak, a lábad alatt hasadékok nyílnak. [15 életpontot
sebzõdsz.] Nagy nehezen átvergõdsz az omláson. Még ki sem tudod fújni magad,
máris nyakadon a zsákmányod. Ellenfeleid 2 móleg (#182).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet.
( +9 tûzlehelet, +9 jéglehelet, +9 savlehelet, +9 elektr.lehelet, +9
mérg. lehelet.) (-12 vp.) Felhajtasz 1 védelem italát. (+40% védekezés.)
A 2. móleg feléd rohan. Az 1. móleg a barlangi trollt rohamozza. Az agglomerátor
megközelíti az 1. móleget. A barlangi troll az 1. móleg irányába megy.
A 2. móleg rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. Mellé! Meglóbálva
zúz bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Az 1. móleg és a barlangi
troll egymással harcolnak. Az agglomerátor az 1. móleget támadja. Regenerálsz
(+6 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. móleget. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(64 ép-t sebeztél). Az 1. móleg és a barlangi troll egymással harcolnak.
A barlangi troll halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. móleg rád veti
magát. Rád vág jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Körbe-körbe
forgatva üt bal csápjával. Mellé! Az agglomerátor és az 1. móleg egymással
harcolnak. Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. móleget. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(62 ép-t sebeztél). A 2. móleg hörögve elterül. Az 1. móleg és az agglomerátor
egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Megrohamozod az 1. móleget. Az 1. móleget próbálod megsebezni.
Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(57 ép-t sebeztél). Az 1. móleg
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 183 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 62/59,
a barlangi troll: 2/89.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+38%). Szolgáidnak is jut 37%. Viszed, ami mozdítható:
4 drágakõ, 28 arany és egy hamis arany. Ez nagyon nehéz küzdelem volt,
és rögtön kettõ is jött ebbõl a förtelmes szörnybõl. Sajnos hosszú kínlódás
után is csak az egyik fejét tudod leszedni, de legalább az megvan. Sietsz
vissza a boltoshoz. A köteled szerencsére még a helyén van, így könnyedén
átlibbensz a szakadék túl oldalára. Itt már nem rögzíted, nehogy túl könnyû
dolga legyen az utánad jövõknek.
A boltos fülig érõ vigyorral jutalmaz,
amikor meglátja fejet. Reméled, hogy hálája ennél kézzelfoghatóbb lesz.
- Na fiam, ez aztán szép munka volt. Ugye mindkét fejet el tudtat hozni?
- De hát csak egyrõl volt szó!
- Ugyan már. A mólegek mindig párosával
járnak. Tényleg csak egy fejet hozztál? Az sajnos jóval kevesebbet ér,
mintha mindkettõt megszerezted volna. Egy kicsit csalodtam benned, olyan
talpraesettnek tûntél. Na mindegy! Megpróbálok bõkezû lenni, nehogy azt
hidd, hogy átverlek. Tessék itt van 200 arany és az éberség kézikönyve!
Hmmm... Hazafelé menet belelapozol a könyve. Valóban hasznos tanácsok
vannak benne, hogyan védekezz a tolvajok ellen! (+1 éberség.) Otthon újra
elõ akarod venni a könyvet, de már nem találod sehol. A sunyi boltos! Megint
egy újabb trükk... (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) A bo'adhun idol
felizzik: kaptál még egy képességpontot!
(Feltételes gyógyítás templomban:)
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi
troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
40 aranyat.
(15. kaland:) A Morunt fensíkkal egyetlen közismert gond van. Majdnem függõleges
falán roppant nehéz feljutni. Szerelmes galetkik szokták itt bizonyítani
bátorságukat kiválasztotjuk elõtt. Emiatt gyakran látni kisírt szemû leánykákat,
gyászruhába öltözve. Reméled, neked több szerencséd lesz. Kiválasztod a
legkönyebben megmászható oldalt, elvégre ez most nem férfiasság próba,
hanem egyszerû munka.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres]
Mint a gyík, úgy kúszol fel a falon. Megpihensz egy kiszögellésben. Eddig
könnyû volt, most jön a nehezebb része!
[Mászás próba 14-es küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres]
A mászás felénél arra gondolsz, hogy inkább a szégyent választod, mint hogy
az életed kockáztasd, de aztán igazi hõshöz méltóan a küzdelem mellett
döntesz. Végre fent vagy a tetején. Megkeresed a fensík közepén levõ kicsiny
oltárt. Elõveszed az alkatrészeket... És most hogyan tovább? Kis gondolkodás
után rájössz - ez a feladat sem különbözik sokban az otthoni csapdák barkácsolásától,
csak kicsit több szakértelmet és odafigyelés igényel, hiszen ha nem sikerül
tökéletesen az összeillesztés, akkor semmit nem ér az egész.
[Csapdakészítés
próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Kis koncentrálás, és egy ügyes mozdulat. Sikerült tökéletesen a megkívánt
formában ráfonni az egyik kötelet a yarmut csontra. Most már csak annyi
a feladat, hogy másik kötélel az õsi szokásoknak megfelõen körbefond az
egészet, és aztán az egészre kérni az õsök áldását.
[Ügyesség próba 13-as
küszöbre: sikeres]
Elvégzed a szükséges hurkolásokat, majd egy ügyes mozdulattal a kívánt helyen
és formában ráilleszted a csontra. Az eredmény tökéleletes. Az oltárra
helyezed, és imát kezdesz mormolni. Ebben a pillanatban felbukkan elõtted
valami... Ajjaj, megzavartak! Ellenfeled egy maug entitás (#185).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a maug entitást. A maug entitás máris elõtted
terem! Az agglomerátor a maug entitás irányába megy. A barlangi troll megközelíti
a maug entitást. Támadod a maug entitást. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(66 ép-t sebeztél). A maug entitás téged támad. A maug
entitás tüzet lehel rád.
(11 ép-t sebzõdtél). Az agglomerátor a maug entitást
támadja. A barlangi troll a maug entitást támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A maug entitást próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és dermesztõ hideget köpsz rá.
(75 ép-t sebeztél). A maug entitás halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0,
a barlangi troll: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 22%. Magadhoz veszed
a zsákmányt, ami 32 arany és 2 hamis arany.
Nos... Hol is tartottál? Á, a szertartás! Újra kezded, hangos mormolással.
Kellemes melegség önti el a tested... Az õsök meghallgatnak, az oltár elõbb
kék, majd zöld színben kezd el világítani. Megvan az áldás! A leereszkedés,
sok óvatosságot kíván, de sokkal könnyebb, mint felmászni a falon. Amint
lent vagy, rögtön az Akadémiára mész. Átadod a gyakornoknak a fonatot.
- Remek, a szolgaszint gyakorlatilag készen áll a kísérletre, már csak
néhány apróság hiányzik. Sajnos a felettünk lévõ szinten valami hiba csúszott
be, és egy robbanásban több tudós is életét vesztette, emiatt a Nagy Próbát
el kellett halasztani. Addig pedig sajnos nem mondhatom el neked, mit is
csináltunk pontosan - válaszol ki nem mondott kérdésedre. - Tessék itt
a jutalmad. Kapsz 100 aranyat, és egy jégövet.
[ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!
(29. kaland:) Felkeresed Bahraman mentátot. Kapsz egy ágyat, ahol kényelmesen
elhelyezkedhetsz, és asztrális kirándulásra indulhatsz. Az asztrális möszék
ártalmatlan kérõdzõk, az asztrálban lebegõ kvadritfoszlányokkal táplálkoznak.
Aktivitásuknak köszönhetõen rengeteg pszionikus energia szabadul fel, amit
az iskola energiagömbje hasznosít. Körbelebegsz a békésen legelõ állatok
körül. Vattaszerû testükkel, több száz, cérnaként lebegõ lábacskájukkal
tényleg ártalmatlannak tûnnek.
[Éberség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Hosszú órákig õrködsz, de semmi sem történik. Már arra gondolsz, hogy hiába
fáradtál, amikor egyszercsak látod, hogy a nyáj mocorogni kezd. Az állatok
riadt gondolatait érzékeled. Atyaég, csak az kéne, hogy szétszaladjanak,
akkor nem tudod megvédeni õket! Gyorsan cselekedned kell.
[Vezetõkészség
próba 11-es küszöbre: sikeres]
Próbálod a möszéket megnyugtatni, és nagy nehézségek árán, de végül sikerül.
Azt sugalmazod nekik, hogy nincs mitõl félniük, te majd megvéded õket.
Lássuk, így lesz-e! A nyájra egy nagy zöld árnyék vetõdik. Egy jókora,
smaragd színben pompázó, gonosz tekintetû asztrális lény keres prédát.
Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy smaragd ragadozó (#191).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Symur Nevethar |
Mentális robbanás |
-37 PE |
(-5)60 |
(+0)80 |
Smaragd ragadozó |
Agyvihar |
kudarc |
(-9)131 |
(-37)38 |
2. |
Symur Nevethar |
Agyvihar |
-20 PE |
(-9)51 |
(+0)80 |
Smaragd ragadozó |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-10)121 |
(-20)18 |
3. |
Symur Nevethar |
Sz.áll.roncsolása |
-13 PE |
(-15)36 |
(-15)65 |
Smaragd ragadozó |
Pszi acéltorony |
-15
PE |
(-7)114 |
(-13)5 |
4. |
Symur Nevethar |
Pszi csáp |
+4 PE |
(-3)33 |
(+1)66 |
Smaragd ragadozó |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)107 |
(-4)1 |
5. |
Symur Nevethar |
Pszi csáp |
+4 PE |
(-3)30 |
(+1)67 |
Smaragd ragadozó |
Pszi acéltorony |
-3
PE |
(-7)100 |
(-1)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+42% pszi támadás,
+42% pszi energia.)
Elégedetten térsz vissza, amikor az asztrális möszék végleg megnyugodtak.
Bahraman megköszöni a jól végzett munkát, és természetesen engedélyezi,
hogy meríts az Iskola energiagömbjébõl. (+6 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!
[90 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
m 18 3 825 1144 4433 4411 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 18,3) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 25) A legközelebbi feladat megoldásánál 25 lesz a válaszod.
(M 18,2) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Halk suhogást hallasz,
és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten
hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet
végzett. Egy ízben sziklozug tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi
körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások
hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte,
hogy ha X lény napi fejadagként 4 növényt kapott, és az állatokat napi
1 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 17 volt. Hasonlóan
X állat és Y milgand esetén 1-es fejadagnál, 7 órás megvilágítás eredményeképp
a szaporulat 38 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 6-os fejadagnál 5 óráig
világították a milgandokkal, 43 volt a szaporulat. Talán ezek után már
te is rájöttél, amikor Zuveghar 5-ös fejadagot adott X állatnak, és 2 óráig
világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor
hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Némi habozás
után válaszolsz. [25] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod
utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 18,1) Északra mész. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés!
A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy pusztító
szójer (#154).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás!
A pusztító szójer
54 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A pusztító szójer elindul
a barlangi troll felé. A barlangi troll megközelíti a pusztító szójert.
Az agglomerátor megközelíti a pusztító szójert. A pusztító szójer és a
barlangi troll egymással harcolnak. Az agglomerátor a pusztító szójert
támadja. A pusztító szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 50/0,
a barlangi troll: 16/39.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 19% jut.
Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó, egy malachit karkötõ, egy
xenópete, 43 arany és 2 hamis arany. Megéheztél. Gyorsan enni kezdesz.
(+17% jóllakottság.)
(M 17,1) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: gyorsaság: 15.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tûzgolyó!
A voharai szellem
1 ép-t sebzõdik. (-9 vp.) A voharai szellem a barlangi
troll felé mozog. Az agglomerátor a voharai szellemet rohamozza. A barlangi
troll a voharai szellem felé mozog. A voharai szellem és a barlangi troll
egymással harcolnak. Az agglomerátor a voharai szellemet támadja.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a voharai szellemet. Megtámadod a voharai szellemet.
Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(27 ép-t sebeztél). A
voharai szellem hörögve elterül.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 22/0,
a barlangi troll: 0/13.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak is jut 16%.
(M 16,1) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ
helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled
egy ratifikátor (#151).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó.
A ratifikátor
sebzõdik 25 ép-t. (-9 vp.) Az agglomerátor a ratifikátor
irányába megy. A ratifikátor a barlangi troll irányába megy. A barlangi
troll a ratifikátor felé mozog. Az agglomerátor a ratifikátort támadja.
A ratifikátor és a barlangi troll egymással harcolnak. A barlangi troll
halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A ratifikátor
sebzõdik
21 ép-t. (-5 vp.) A ratifikátor hörögve elterül.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 78/30,
a barlangi troll: 0/33.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Szolgáidnak is jut 19%. Összegyûjtöd
a "kincset": egy xenópete. A gyomrod korog egyet. Szádba tömöd az ízletes
falatokat. (+17% jóllakottság.)
(M 15,1) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A terembõl mozgást, surrogást
hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy mutilátor kölyök
(#145) [aura: erõ: 10.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy tûzgolyót. A mutilátor kölyök immúnis a varázslatra. (-9 vp.) A mutilátor
kölyök az agglomerátort rohamozza. Az agglomerátor a mutilátor kölyök irányába
megy. A mutilátor kölyök és az agglomerátor egymással harcolnak. Az agglomerátor
hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a mutilátor kölyköt. Támadod a mutilátor kölyköt.
Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(73 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(16 sebzés). A mutilátor kölyök holtan terül el.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/40.]
Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+44%).
(M 14,1) Nyugat felé folytatod a felderítést. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 14,2) Irány dél! Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák
mindenhol. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2
winropu
mohát.
(M 14,3) Déli irányba mész. Az egyik sarokban egy vaslemezekkel megerõsített
ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni: megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve
szemléled meg a láda tartalmát: 62 arany és a káosz tûzarany tõre.
(M 13,3) Nyugat felé folytatod a felderítést. Üres szobába érkezel.
(M 12,3) Nyugat felé mész. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû,
vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod!
- mondja. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell
megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Sikerrel
álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 12,2) Észak felé mész a labirintusban. Alapos körbevizsgálódás után sem
találsz semmi fontosat itt.
(M 12,1) A következõ terem északra van, így arra mész. Kellemetlen bûz üti
meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya!
Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) [aura: 12-es titánok szele.] és
egy orgling disznó (#84).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó.
Az orgling sámán
26 ép-t sebzõdik. Az orgling disznó
25 sebzést kap. (-9
vp.) Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó közelebb
jön, hogy támadhasson. Az orgling disznó rád támad. Pofáját nagyra tátva
harap fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az orgling sámán létrehoz egy
titánok szele varázslatot. Az orgling kutya odajön hozzád. Az orgling kutyát
próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(61 ép-t
sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(20 sebzés). Az orgling kutya halálhörgés
közepette a földre zuhan. Az orgling disznó rád veti magát. Pofáját nagyra
tátva harap fogával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elmond egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid
elsorvadnak (-8 méretükre). Az orgling disznót próbálod megsebezni. Nagy
levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(62 ép-t sebeztél). Bûzöd
fojtogatja
(20 sebzés). Az orgling disznó kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az orgling sámán elmormol egy
életszívást.
Sebzõdsz 18 ép-t. Az orgling sámán gyógyul 18 ép-t. Az orgling
sámán irányába mozogsz. Az orgling sámánt próbálod megsebezni. Nagy levegõt
veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(63 ép-t sebeztél). Nehezen bírja
a szagodat
(32 sebzés). Az orgling sámán halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 309 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+80%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy üvegszimbólum és 6 drágakõ.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
agglomerátor újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz
a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa
szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[63 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]
m 45 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 11,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy hatalmas csarnokba lépsz
be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén hatalmas,
fekete kristályok vesznek körül egy szabályos kör alakú területet. Közelebb
mész, és megtalálod a bejáratot. Ahogy belépsz a kristályok közé, a padló
fehéren világítani kezd. A következõ pillanatban egy szûk barlangjáratban
találod magad, amely zsúfolva van hmanoidokkal. Megdöbbenve látod, hogy
az egyik járat felõl szárnyas alakok lépnek be. Szárnyaik lassan beolvadnak
a hátukba, testük vaskos lesz, lábuk végén karmok nõnek. Most már bizonyos
vagy benne, hogy ezek az alakváltásra képes szárnyas humanoidok voltak
a galetkik õsei! Izgatottan figyeled tovább az eseményeket. Többféle humanoidot
is látsz, ahogy a tömeg összegyûlik egy óriási teremben. Egy emelvényen
egy törpe és egy ember vitatkozik, de aztán fellép melléjük az egyik alakváltó,
lágy szavakkal valamit magyaráz a tömegnek, mire mindenki elcsendesedik,
és felé fordul. A barlangterem ekkor megremeg, néhány szikla lezuhan. A
kitörõ pánikot azonban az emelvényen álló alak elcsitítja, és parancsokat
kezd osztogatni. A következõ pillanatban újra a fekete kristályok között
állsz. Õseid hangját hallod: "A túlélésre annak az esélyei a legnagyobbak,
aki a legjobban tud alkalmazkodni a megváltozott környezethez. Költözz
feljebb, és tökéletesítsd tovább az alkalmazkodás mûvészetét." Érzed õseid
áldását. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat,
és kaptál 5 képességpontot.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
le 574 |
elrakod az 574. tárgyat |
Leveszed a Sárkánytüzet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
Ahogy odaérsz a találkozóhelyre, Troy megjelenik.
- Kezdjük - mondja.
- Már nincs sok idõm.
Lehajtod a fejed, és engeded, hogy Troy hozzáférjen
a lélekenergiádhoz. Érzed, hogy lassan húzni kezdi. Fáj, nagyon fáj, egyre
jobban. Mintha a testedet tépnék darabokra! Kiáltani próbálsz, de már arra
sem vagy képes. Aztán minden elsötétül. Késõbb, amikor magadhoz térsz,
Troy már nincs ott, csak az érzés gyûrûje hever az öledben (-10 szívósság).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
kf 574 |
bekészíted az 574. tárgyat |
Felveszed a Sárkánytüzet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Elhaladsz
néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek
- de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Egy õsi óriásgomba
megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy
ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas!
Késõbb majd megvizsgálod.
(478. kaland, összköltsége 5 TVP.) Mintha csak
virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 4
mitulen füvet. Nem habozol sokat,
választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
A galetki, aki itt lakik
D'Angelo, egy fekete, tüsi hajú, lángoló szemû,
kreol bõrû, komoly tekintetû, körszakállas férfi. [aura: régészet: 7.]
A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. Viselt tárgyai:
asztrálgyöngy, a pók smaragdgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing,
az egészség csontamulettje, szivárvány karkötõ, aréna réz érme, a kalmár
nyaklánca, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a majom zöld köntöse, zafír
érdemrend, ozin fülkarika, a gyõzelem fekete csizmája, az elfek ezüst nyaklánca,
szent templomi maszk, kék mutációs gyûrû, a mentát gyöngye, a siker ezüstveretes
öve, bronz pszi váll-lap. D'Angelo körbevezet a barlangban, megmutogatja
trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza
az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok,
az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan
szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Bár még szívesen
maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság)
Megjegyzel valamit a D'Angelo által meséltekbõl, megtudod, mi az a quwarg
behemót.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Módszeresen kutatsz
más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet...
Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével
valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt
fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja,
miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni.
(371. kaland, összköltsége 15 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is
szembe kell nézned.] Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Randa Banya, egy nagyorrú, fogatlan és bibircsókos képû, iszonyú
ronda nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Felszerelése: a mágus
ónixgyûrûje, szent templomi maszk, bronzmedál, a káosz szolgájának öve,
a tudás zafírja, a sebezhetetlenség görbekardja, a tárgyalás gyûrûje, az
ellenállás ezüst fülbevalója, a füvész köpenye, a torony ezüst láncinge,
ozin fülkarika, az élet vívótõre, a gepárd malachitgyûrûje, rubin mágusbot,
a káosz fejedelmének karkötõje, a bölcsesség jáde karkötõje, a gyorsaság
malachit karkötõje, a kobra vaspajzsa, a káosz különös nyílpuskája, görényfarok,
az elfek sárgaréz nyaklánca, az elefánt bronz amulettje. Vendéglátód barlangja
otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni
kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Beszélgetni kezdtek,
és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket
nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon
hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül
elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+6% jóllakottság)
Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a Pszichoklenész
sisakja.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén,
és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Vendéglátód
Pyros, egy magas, vörös hajú, izzó szemû, lángok ködébe burkolózó
férfi. [aura: éberség: 4.] A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Tárgyai:
a tûz utazóköpenye, ozin fülkarika, az ellenállás fekete csizmája, Xantin
aranyöve, Enyészmester, szivárvány karkötõ, a tûz malachit karkötõje, a
bûz nehéz nyílpuskája, a bûz csonttõre, az ellenállás nagy pajzsa, a kobra
malachit karkötõje, a gepárd aranyozott fülbevalója, a tûz könnyû pikkelyvértje,
a teknõs márványgyûrûje, a tûz csillogó fejpántja, a teknõs aranyozott
nyaklánca, az ügyesség gyûrûje, ametiszt szkarabeusz, az élet márványgyûrûje,
a bûz ezüst nyaklánca, a tûz aranyozott nyaklánca. Híven a régi galetki
szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok
a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem
veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Misztikus, szörnyûséges dolgokról
kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan
Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna
a barlang levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz
vendéglátódnak. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod,
mi az a Xantin aranyöve.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
üvegszimbólum. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már
óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és
valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a xenó férget. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(59 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(16 sebzés). A xenó
féreg rád támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád.
(27 ép-t sebzõdtél).
Az agglomerátor a xenó férget támadja. A barlangi troll a xenó férget támadja.
A xenó féreg holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 53/15,
a barlangi troll: 23/6.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 17% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
az enyészet ezüst fülbevalója, 37 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed
után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +26 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 925 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
16 képességpontot kapsz.
Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl
a fordulóról 73 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
386 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral
bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 113. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (11) / 1.43 |
[2] IQ: |
12 (22) / 6.41 |
[3] ügyesség: |
10 (25) / 0.82 |
[4] egészség: |
10 (13) / 1.99 |
[5] mágia: |
10 (19) / 4.97 |
[6] gyorsaság: |
18 (34) / 1.10 |
[9] Méret/ép: |
131 (162) / 141 |
Min. méret: |
125 |
Barlangméret: |
132 |
|
|
Varázspont: |
217 / 217 |
Képességpont: |
85 / 84% |
Hõsi pont: |
58 (20) |
Tám.bónusz: |
18% |
Véd.bónusz: |
52% |
Galetki erõ: |
740 / 411 |
Hírnév : |
1393 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
671 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
633 (8) |
Leölt torzszülött: |
1042 (11) |
Pszi csaták: |
32 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
26
(1) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (26)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +26% varázstárgy
találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Mutass
be 50 õsi relikviát. 2.) Használd az alkímia varázslatot 10 alkalommal!
3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
2 (21) / 0.76 |
[11] jéglehelet: |
20 (42) / 4.85 |
[12] savlehelet: |
1 (20) / 0.48 |
[13] elektr.lehelet: |
1 (20) / 0 |
[14] mérg. lehelet: |
1 (20) / 0 |
[15] regeneráció: |
10 (12) / 0 |
[17] vastag bõr: |
14 (11) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
4 (9) / 1.40 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (8) / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
4 (14) / 1 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (8) / 0.60 |
[24] rezisztencia: |
1 (9) / 0 |
[25] bûz: |
12 (24) / 0.45 |
[26] lõfegyver: |
1 (6) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.25 |
[46] csapdaészlelés: |
9 / 1.31 |
[47] zárnyitás: |
10 / 2.17 |
[48] mászás: |
9 / 1.48 |
[49] rugalmasság: |
7 / 0.45 |
[50] meggyõzõkészség: |
9 / 4.40 |
[51] transzformáció: |
6 / 4.45 |
[52] auraészlelés: |
8 / 2.33 |
[53] ékszerészet: |
7 / 0.75 |
[54] kereskedelem: |
11 / 5.69 |
[55] szívósság: |
13 (24) / 0.61 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (8) / 3.22 |
[57] gyógynövények: |
7 (12) / 5.91 |
[58] nyomkeresés: |
12 (22) / 0.69 |
[59] vezetõkészség: |
8 (13) / 1.15 |
[60] pszi támadás: |
12 (13) / 4.38 |
[61] pszi energia: |
16 / 0.43 |
[62] lopás: |
8 / 0.30 |
[63] éberség: |
9 / 0.80 |
[64] átokszórás: |
5 / 2.80 |
[65] álcázás: |
5 / 0.35 |
[66] lopakodás: |
8 / 0.82 |
[67] régészet: |
9 / 1.33 |
[68] zene: |
7 / 3.94 |
[69] tanulás: |
9 / 0.25 |
[70] idézés: |
7 / 0.50 |
[71] javítás: |
6 / 1.15 |
[72] építés: |
9 / 3.68 |
[73] felderítés: |
5 / 4 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 0.98 |
|
|
a regenerálódás
csonttõre |
farok |
[103] méret: |
4 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 0.95 |
|
|
|
bal csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 0.98 |
|
|
a majom
rövid tõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
10 / 0.54 |
[268] aranyesõ: |
4 (6) / 3.44 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
17 / 5.41 |
[264] fantomharc: |
1 / 0.08 |
[152] felejtés: |
5 / 0.72 |
[172] gázpajzs: |
5 / 0.06 |
[40] gigaököl: |
1 (3) / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 (7) / 0.22 |
[163] kineport: |
1 (3) / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
7 / 2.04 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 5.28 |
[158] láth. észlelése: |
6 / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
5 (7) / 0.24 |
[129] mentális robbanás: |
9 / 0.26 |
[128] pszi csáp: |
11 / 1.40 |
[151] sárkánylehelet: |
7 (9) / 0.78 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.44 |
[159] szellemidézés: |
10 / 0.32 |
[176] szélpajzs: |
5 / 0.08 |
[261] szörnyismeret: |
4 / 1.20 |
[150] tárgyvédelem: |
5 (7) / 0.48 |
[265] torzszülött észlelése: |
1 / 0 |
[256] tudattágítás: |
8 / 0.56 |
[12] tûzgolyó: |
16 (18) / 5.20 |
[16] tûzpajzs: |
3 (5) / 0.08 |
[20] tûzvihar: |
6 (8) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
5 (7) / 1 |
[22] villámsújtás: |
20 (22) / 14.74 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] agglomerátor |
90/75 |
194% |
160% |
9 / 2.02 |
harcol |
[2] barlangi troll |
47/47 |
194% |
70% |
3 / 1.52 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
6 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
h 14 22 33 |
h 14 23 30 |
h 14 29 30 31 |
h 14 31 33 |
|
|
3. Makró |
x 10 |
z 19 10 |
ftk 1 |
cs 15 |
|
4. Makró |
kf 208 142 |
vv 261 268 |
t 51 15 |
kf 250 100 |
ep 35 20 6 |
kf 24701
100 |
|
5. Makró |
v 154 |
ad 10 |
kf 142 208 |
bsz |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100. |
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 100. |
5: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 90. |
6: vakító fény t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 100. |
9: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 100. |
10: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 125. |
11: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 100. |
12: védelem itala v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 100. |
13: tûzgolyó t.var. ha ellenfeled #82. Prioritás: 125. |
14: tûzgolyó t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 85. |
15: jéglehelet használata ha ellenfeled #1907. Prioritás: 130. |
3: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled
#86. |
7: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 21 alatt van, Prioritás: 50,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb. |
16: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1909, Prioritás: 150, és ha ellenfélen
nincs 32. varázslat. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: rovarsámán (#77).
1901: móleg (#182), triklopsz (#187).
1903: móleg (#182), triklopsz (#187).
1905: quwarg harcos (#90), fekete özvegy (#144), kígyópók (#160), káoszmágus
(#91), xenomorf embrió (#417), zombi mester (#80), boltos (#138), csontváz
harcos (#68), pusztító szójer (#154), galetki tolvaj (#167), nedonkutya
(#76), halál sekrestyése (#156).
1907: Yarmaitor (#181), orgling melák (#157), sziklaóriás (#164), sziklaóriás
sámán (#189), Yarmbaur (#192), maug entitás (#185).
1909: zombi mester (#80).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 0 0 50 61;
VI erõ:150% ép:25%;
PV 5 8;
PSZ 48 58 66 67 47 54;
BA 10 11 12 13 14 15 17 18 4583 8792 3247 15031
16;
HE 1;
PTA 129 130 131 128 128;
PTB 129 129 131 129 131;
I 50 2
50 63;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 33 3;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 3 sebzés: 2-10
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#52 (20. épület), #379 (112. forduló), #235 (106. forduló), #337 (112.
forduló), #389 (101. forduló), #471 (102. forduló), #470 (103. forduló),
#478 (113. forduló), #371 (113. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 7880. Jelenleg az alkímista labor építésén
dolgozol, eddig 133 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: protolisk harcos. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg
4 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bérmágus vassisakja (#17276) |
|
1 a bölcsesség csatos öve (#17816)
|
|
1 a bûz vas mellvértje (#28948) |
|
1 a gyõzelem ezüst fejpántja (#20907) |
|
1 a gyõzelem öve (#20965) |
|
1 a káosz égszínkék mellvértje (#3759) |
* |
1 a kígyó csizmája (#19120) |
|
1 a kobra átlátszó köntöse (#7452) |
|
1 a lich díszes fejpántja (#11906) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a ragadozó bíbor láncinge (#19932)
|
|
1 a regenerálódás fekete csizmája (#24522) |
|
2 a sebesség díszes fejpántja (#13256) |
* |
1 a sebesség nagy pajzsa (#13212)
|
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a sólyom kék köpenye (#29487) |
|
1 a szellemek vándorcsizmája (#15071)
|
* |
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
|
1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707) |
|
1 az ellenállás csatos öve (#28616) |
|
1 az ellenállás lovagi lemezpáncélja (#28452) |
|
1 az ellenállás utazóköpenye
(#28586) |
|
1 az energia ezüst fejpántja (#18657) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
2 díszes köpeny (#1138) |
|
2 ében láncing (#134)
|
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 Fairlight sipkája (#265) |
|
1 jégöv (#180)
|
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
* |
1 lemúr köpeny (#805) |
|
1 nagy pajzs (#1062)
|
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 utazóköpeny
(#1136) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a harcos karikaszimbóluma (#7961) |
|
1 a hatalom márványgyûrûje (#7076)
|
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz csábító nyaklánca (#26844) |
* |
1 a kígyó kõamulettje (#19196)
|
|
1 a küzdelem márványgyûrûje (#20576) |
|
1 a légzés aranyozott nyaklánca (#27733) |
|
1 a majom háromszögszimbóluma
(#14262) |
|
1 a merénylõ malachit karkötõje (#11141) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
|
1 a sav csontamulettje (#26847) |
* |
1 a sebesség csontamulettje (#13347) |
* |
1 a sebesség díszes karkötõje (#13392) |
|
1 a sebesség malachit karkötõje
(#13391) |
* |
1 a sebesség malachitgyûrûje (#13377) |
|
1 a sebezhetetlenség szimbóluma (#19660) |
|
1 a szakács üstje (#192)
|
|
1 a szívósság sárgaréz nyaklánca (#14681) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a titán díszes karkötõje (#5742) |
|
1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) |
|
1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) |
|
1 a tudás zafírja (#150)
|
* |
1 a Világtalan Szem (#719) |
|
1 a yeti ezüst fülbevalója (#26457) |
|
5248 arany (#1) |
|
2 arénamesteri
tekercs (#460) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az élet díszes karkötõje (#5292) |
|
1 az enyészet ezüst fülbevalója (#23307) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 az óriás kõamulettje (#8846) |
|
1 bronzmedál
(#207) |
|
3 császári dekrétum (#254) |
|
201 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182)
|
* |
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 Fairlight obszidiángyûrûje (#38130) |
* |
1
görényfarok (#189) |
|
895 hamis arany (#809) |
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
|
1 malachit karkötõ
(#1241) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) |
* |
1
ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 Sárkánytûz (#574) |
|
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
|
2 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 xenomorf csuklópánt (#498) |
* |
1 zafír érdemrend
(#267) |
Felszerelés |
|
26 aranydukát (#437) |
|
1 bo'adhun idol (#857) |
|
1 díszes rézkulcs (#129)
|
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
1 Fortuna kiskorsója
(#521) |
|
2 garling kristály (#209) |
|
2 idõkristály (#219) |
|
12 Krónika (#783)
|
|
1 Kronosz kristálya (#703) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
5 mágustóken
(#672) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 mithril tárgyformázó (#726) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 teleporter (#789) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509)
|
Fegyverek |
|
1 a gólem könnyû nyílpuskája (#8486) |
|
1 a harcmûvész hosszú íja (#13872)
|
|
1 a káosz tûzarany tõre (#23814) |
|
1 a lich görbekardja (#12116) |
* |
1 a majom rövid tõre (#14352) |
|
1
a mentát görbekardja (#13016) |
* |
1 a regenerálódás csonttõre (#24701) |
|
1 a törpék rövid tõre (#6702)
|
* |
1 a tudós könnyû íja (#11621) |
|
1 az angyalok hosszú íja (#28272) |
|
1 az elektromosság rövid tõre (#27402)
|
|
1 az enyészet kõrisfa íja (#23323) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 rubin mágusbot (#261) |
|
1 Trollagyar
(#214) |
|
1 Yssuf tõre (#257) |
|
1 Zu'lit csonttõre (#37751) |
Varázsitalok és
füvek |
|
18 csótányláb (#25) |
|
1 elfu moha (#33) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
29 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
2 jéglehelet
itala (#54) |
|
2 kalmárok itala (#66) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala
(#64) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
2 mágiaellenállás (#76) |
|
11 mátekel gomba (#21)
|
|
6 méregellenállás itala (#51) |
|
14 mézfû (#29) |
|
42 mitulen fû (#20)
|
|
7 muskil (#37) |
|
4 óriásnövés itala (#60) |
|
19 ragálygomba (#26) |
|
13 rémcserje (#34) |
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
15 sárkányvirág (#32)
|
|
14 sötét mák (#23) |
|
14 szemani gomba (#36) |
|
9 tejfonál (#28) |
|
45 üvegcse (#14) |
|
16 velparaj (#35) |
|
10 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
14 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny
(#15) |
|
28 ekinda haj (#147) |
|
10 elektronit (#141) |
|
9 húsevõ bibe (#151)
|
|
17 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 khazdar taréj (#268) |
|
1 lemúr hártya
(#161) |
|
21 mandibula (#157) |
|
3 molad púp (#16) |
|
20 molitár háj (#165) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
3 óriási xenópete (#480) |
|
14 õsi relikvia
(#17) |
|
5 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236) |
|
9 smaragd esszencia
(#229) |
|
1 szinaptikus korbács (#266) |
|
6 szójer csáprágó (#231) |
|
3 xenópete
(#278) |
|
6 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a túlélés
zöld köntöse #21401 (9), a tökéletesség görbekardja #22016 (11), a majom
sárgaréz nyaklánca #14231 (9), a ragadozó nagy pajzsa #19962 (11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1611 arany (#1), 67 hamis arany
(#809), 4 mitulen fû (#20), 2 winropu moha (#22), 1 aranydukát (#437),
1 jégöv (#180), 1 szójer csáprágó (#231), 1 malachit karkötõ (#1241),
10 drágakõ (#2), 2 xenópete (#278), 1 a káosz tûzarany tõre (#23814),
1 az Érzés Gyûrûje (#569), 1 az enyészet ezüst fülbevalója (#23307),
2 óriási xenópete (#480).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 10 ragálygomba (#26), 20 mágustóken
(#672), 1 õskõ (#8), 7 üvegszimbólum (#138), 1 a szalamandra csepp fülbevalója
(#26006), 1 védelem itala (#59), 1 a regenerálódás díszes pikkelyvértje
(#24417), 1 a méreg kék köpenye (#24087), 1 a bûz könnyû íja (#29171),
1 kötél (#128), 1 a káosz korrupt lemezpáncélja (#16314), 1 a méreg
zöld köntöse (#24101), 1 a yeti kerek pajzsa (#26261), 1 a káosz szolgájának
fülbevalója (#8919), 1 a szalamandra bõr mellvértje (#25796), 1 a sün
nehéz nyílpuskája (#25137), 1 az enyészet karikaszimbóluma (#23261),
3 duzzadt xenópete (#479), 1 a káosz döbbenetes pajzsa (#14574).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VADÁSZHÁZ (#59) Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Vadászsarok (#24), lõtér (#51)
Leírás:
A vadászsarok kiváló hely történetek mesélésére de igazi vadászok számára
kell egy külön épület, ahol nem csak az élményeket, hanem a szakmai fogásokat,
trükköket is meg tudják beszélni. Ennek színhelye a vadászház. A beszélgetés
folyamán kapott információk nagyban segítik a napi vadászatokat, azok 2
TVP-vel kevesebbe kerülnek. Használata automatikus, BSZ parancsot sem igényel.
JÉGÖV (180. TÁRGY) Egy ügyeskezû és kísérletezõ kedvû varázstárgykészítõ
mágusnak sikerült a Tél ezüstláncán az üvegolyót egy szépen csiszolt gyémánttal
helyettesítenie. Az elsõ darab elkészítéséhez jó néhány ezüstövet kellett
tönkretenni, de megérte az erõfeszítést. Az így keletkezett mágikus öv
megnövekedett hatalma néggyel növeli a jéglehelet képességedet.
QUWARG BEHEMÓT (200. LÉNY) Ezek a hatalmas termetû, óriási páncélzattal
védett rovarok minden bizonnyal a quwarg királynõk testõrségéhez tartoznak.
Méregtõl csöpögõ csáprágójukat még egy képzett galetki számára is bölcs
dolog elkerülni, hiszen még a dicsõségnél is fontosabb, hogy ne váljon
belõled quwarg eledel.
PSZICHOKLENÉSZ SISAKJA (263. TÁRGY) Legendás szellemi mágus volt Pszichoklenész,
leghíresebb varázstárgyáról, rendkívüli sisakjáról mára már több tucatnyi
másolat is készült. Ez az elsõ pillantásra egyszerû, díszítés nélküli bõrsisak
hihetetlen mértékben képes a szellemi mágus aktivitását fokozni - ami +1
szintet jelent szellemi varázslataidra. Ha mindez nem lenne elég, ha hatalmasabb
leszel, ez a bónusz növekedhet! Mindemellett a sisak +6% védekezést is
biztosít. Sajnos, Pszichoklenész ritkán járt mindkét lábbal a földön álmodozása
közben - nem csoda, ha a sisak viselete -2 éberséget biztosít számodra.
XANTIN ARANYÖVE (179. TÁRGY) Ez az öv méltán népszerû a tûzlehelettel
rendelkezõ galetkik között. A Xantin övsorozat korábbi darabjaihoz hasonlóan
nagyobb energiájú leheletet tesz lehetõvé. Amint magadra csatolod az övet,
kellemes meleg bizsergeti meg pocakodat, ezzel is jelezve, hogy micsoda
tûzenergia tombol az belsejében. Viselésekor a tûzlehelet képességed néggyel
lesz nagyobb.