Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mérgező karmok
Küldd el képeslapként!
Jéglehelet, tüskés bőr, regeneráció, stb... A galetkik mutálódási formáinak száma végtelennek mondható. Az egykor még alakváltóként jegyzett faj tagjai közt egyre nagyobb számban találhatunk olyanokat, akik méregtől csöpögő karmokkal születnek. De ér-e mindez bármit is az Ellenség elleni harcban?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 10:54:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7880-113

Karakterszám: 7880 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 113 Játékhét: 119
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 2176
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 12. 15h:04'
A következõ fordulód táplálható: 2017. dec. 13.

E-mail!

SYMUR NEVETHAR KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

ell 1905 185 158 ellenfél lista beállítása
1905. lista módosítása: 185 törölve. 158 törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

ell 1907 185 ellenfél lista beállítása
1907. lista módosítása: 185 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

h 672 265 672. tárgy használata
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 265. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 20 mágustókent, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a torzszülött észlelése varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]

be 11 1 29171 25137 meglátogatod a 11. épületet
Elmész a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz két ritka varázstárgyat!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Egy igazi régésznek hatalmas saját gyûjteménye is van. Mutasd be legalább 50 õsi relikviából álló személyes gyûjteményedet!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 332.]

be 11 4 26 meglátogatod az 11. épületet
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. Okuler tudományos munkatárs átveszi a füveket, és biccent.
- Az elsõ feladat nem okozhatott nagy nehézséget, mint ahogy a második sem fog. Tanúsíts különleges nagy hõsiességet egy nehéz kaland során! [Költs el egyetlen próba során legalább 5 hõsiesség pontot, ezután bármikor jelentkezhetsz a BE 11 4 paranccsal.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+10% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 324.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél vállalni. A latrinapucolást bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek ezt is el kell végeznie, és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú fürdõt veszel a közeli barlangtónál (a bûz fejlesztése egy dolog, de ez még neked is túlzás volt), majd jelentkezel a fizetségedért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

kf 142 208 bekészíted a 142. tárgyat
Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell vadászházat építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Szívkeresõ (#806), harcosok talizmánja (#807), Szívkeresõ (#806).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]

ee 8919 26006 23261 138 25796 24417 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 29 ap, törpe pikkelyvért (#4) 36 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 2 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 14 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, bolhedor szárny (#15) 7 ap, mandolin (#19) 58 ap, kötél (#128) 14 ap, kristályamulett (#130) 29 ap, rozsdás kard (#131) 8 ap, ében tündekard (#132) 29 ap, ében nyílpuska (#133) 43 ap, ében láncing (#134) 58 ap, díszes fejék (#135) 14 ap, khaldoran öv (#137) 43 ap, üvegszimbólum (#138) 21 ap, elektronit (#141) 14 ap, yeti csont (#160) 15 ap, villámöv (#172) 58 ap, ezüst nadrág (#176) 101 ap, díszes villámöv (#177) 101 ap, suhanó csizma (#195) 58 ap, pikkelypáncél (#223) 43 ap, törpe balta (#224) 5 ap, törp szekerce (#235) 72 ap, kék szem szimbólum (#260) 304 ap, lelakatolt ládikó (#310) 435 ap, vas lemezpáncél (#1001) 125 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 186 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 55 ap, könnyû láncing (#1031) 102 ap, bíbor láncing (#1032) 156 ap, ezüst láncing (#1033) 233 ap, bõr mellvért (#1046) 90 ap, bronz mellvért (#1047) 142 ap, kerek pajzs (#1061) 33 ap, nagy pajzs (#1062) 69 ap, vaspajzs (#1063) 128 ap, vassisak (#1076) 33 ap, szárnyas sisak (#1077) 69 ap, halotti maszk (#1091) 20 ap, csontmaszk (#1092) 55 ap, díszes fejpánt (#1106) 20 ap, ezüst fejpánt (#1107) 55 ap, csillogó fejpánt (#1108) 111 ap, vándorcsizma (#1121) 20 ap, fekete csizma (#1122) 55 ap, zangrozi csizma (#1123) 111 ap, utazóköpeny (#1136) 17 ap, kék köpeny (#1137) 50 ap, díszes köpeny (#1138) 104 ap, zöld köntös (#1151) 20 ap, átlátszó köntös (#1152) 55 ap, díszes köntös (#1153) 111 ap, könnyû íj (#1271) 33 ap, hosszú íj (#1272) 69 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 55 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 99 ap, csonttõr (#1301) 20 ap, rövid tõr (#1302) 55 ap, görbekard (#1316) 33 ap, hosszúkard (#1317) 69 ap, barbár lándzsa (#1331) 33 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 69 ap, hosszú lándzsa (#1333) 128 ap, a gyorsaság bõr mellvértje (#3746) 231 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 161 ap, a védekezés vassisakja (#4676) 174 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 161 ap, az élet bíbor láncinge (#5082) 372 ap, az élet malachitgyûrûje (#5277) 271 ap, a gladiátor csatos öve (#6116) 205 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 220 ap, a harcos utazóköpenye (#7886) 205 ap, a harcos átlátszó köntöse (#7902) 325 ap, a merénylõ karikaszimbóluma (#11111) 215 ap, a sas bõr mellvértje (#15896) 278 ap, a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) 208 ap, az energia könnyû íja (#18821) 220 ap, a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 325 ap, a tûz szöges öve (#22318) 361 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 95 ap, a jég könnyû láncinge (#22631) 196 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 127 ap, a jég vívótõre (#22903) 368 ap, az enyészet nehéz nyílpuskája (#23337) 261 ap, a villám csonttõre (#23801) 114 ap, a méreg ezüst fülbevalója (#24207) 212 ap, a méreg hosszú íja (#24222) 231 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 127 ap, a sün csontamulettje (#25047) 217 ap, a szalamandra hosszúkardja (#26067) 231 ap, a yeti nagy pajzsa (#26262) 231 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411) 121 ap, a yeti malachit karkötõje (#26441) 114 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 127 ap, az elektromosság malachitgyûrûje (#27327) 217 ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 231 ap, az ellenállás ezüst fejpántja (#28557) 217 ap, az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 217 ap, a sólyom kerek pajzsa (#29411) 127 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 111 ap. Eladod a káosz szolgájának fülbevalóját 65 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod a szalamandra csepp fülbevalóját 50 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod az enyészet karikaszimbólumát 55 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 9 üvegszimbólumot 99 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod a szalamandra bõr mellvértjét 83 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod a regenerálódás díszes pikkelyvértjét 118 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 6 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

ee 2759 16314 14574 26261 24087 24101 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs nálad 2759. tárgy. Eladod a káosz korrupt lemezpáncélját 312 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 15 hamis arany lapul!
Eladod a káosz döbbenetes pajzsát 229 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 11 hamis arany lapul!
Eladod a yeti kerek pajzsát 57 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod a méreg kék köpenyét 96 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod a méreg zöld köntösét 52 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

kf 208 142 bekészíted a 208. tárgyat
Elhagyod a boltot. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

vv 261 268 több varázslat elmondása
[V 261 0 0:] Elmormolsz egy szörnyismeret varázslatot. (-24 vp.)
[V 268 0 0:] Ellõsz egy aranyesõ varázslatot. Csilingelõ aranypénzek potyognak az égbõl! (+57 arany.) (-19 vp.)
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

t 51 15 51. szakértelem tanulása 15 TVP-ért
Tested transzformációs korlátait próbálgatod. Izomcsomók rohangásznak fel-alá a bõröd alatt, és megindul az adrenalintermelés. Hát, ez tényleg érdekes tapasztalat volt!
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 tanulás; [15 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a regenerálódás csonttõrét. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

ep 35 20 6 építed a 35. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az alkímista labort építed. Kitolod a munkaterületre az építõgépet, és beindítod. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 27 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

kf 24701 100 bekészíted a 24701. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A mancsodba veszed a regenerálódás csonttõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltos már jó ismerõsként köszönt:
- Jó, hogy erre jártál, segítségre lenne szükségem. Egy gazdag ügyfelem szeretne egy vasgólem fejet a vitrinébe. Ezt kéne megszerezni neki.
- De hiszen ez lehetetlen. Még csak nem is hallottam olyan galetkirõl, aki látot volna vasgólemet, nemhogy megölni egyet!
- Én is ezt mondtam az ügyfélnek, ezért aztán a végén alább adta. Biztos halottál már egy móleg nevû torzszülöttrõl. Egy kicsit hasonlít a legendák gólemjére, de szerencsére nem annyira legyõzhetetlen. De persze nem is könnyû ellenfél... Nem kevés pénzembe került, míg kiderítettem, hogy ezen a szutykos szolgaszinten hol lehet móleget találni. Ha elhozod a fejét, tiéd minden nagyrabecsülésem, és a pénz fele, amit a vevõ fizet érte. (11. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

h 8 61 8. tárgy használata
Elhagyod a boltot. Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 16. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

az 253 14262 5742 tárgy azonosítása
Tüzetesen megvizsgálod a tárgyakat. A pók smaragdgyûrûje: értéke 500 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +2 minden végtag speciális képességére. Nem átadható tárgy. A majom háromszögszimbóluma: értéke 192 arany. A következõ képességeket azonosítod: +3 ügyesség, +4% védekezés. A titán díszes karkötõje: értéke 187 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +3 erõ, +2 intelligencia.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

pta 129 130 131 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. agyvihar. 3. sz.áll.roncsolása. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]

k 11 15 29 kaland elvállalása
(11. kaland:) Elindulsz mólegre vadászni. Mielõtt a csatornaszint megjelölt része felé indulnál, teszel néhány megtévesztõ kört, nehogy valaki kövessen, és õ szerezze meg a móleg trófeát. Szerencsére senki nem követ. Ha elõzõ este a kocsmában nem kiabálod nagy hangon, hogy "Halál a móleg királynõre!", akkor most mindenki egy picit jobban becsülne, és aggódnod sem kéne. Néhány szûk járaton vergõdsz át, majd egy hatalmas csarnokba érsz. Itt a csatornaszinten még nem is láttál ilyen óriásit! A csarnokot középen egy mély szakadék keresztezi. Lemászni nem nagyon lehet, átugrani nehéz. Egy picit jobban megvizsgálva a helyzetet, máris rájössz a megoldásra. Egy kötél végére nehezéket kötsz, és ha elég jól célzol, akkor nagyjából a szakadék közepe felett egy kiszögellésben meg tudod akasztani. Aztán már csak át kell lendülni. A kötél ugyan ott fog ragadni, de az nem számít...
[Ügyesség próba 16-os küszöbre: sikeres]
Egy ideig úgy tûnik, többre válalkoztál, mint amit el lehet érni. De aztán egy igazán precíz dobás megoldja a problémát, a kötél stabilan ott ragad. Egy párszor megrángatod, de kitart. Megragadod, és egy nagy csatakiáltás közepette átlendülsz a túloldalra. Itt rögzíted a kötél végét, hogy visszafelé se legyen gondod.
[Tárgyhasználat: 1 kötél] Hamar megtalálod a folyosót, ami a móleg felé vezet. Reméled, hogy csak egy magányos lénnyel fogsz találkozni, és nem valami fészek helyét adta meg a boltos. A folyosó egyszer csak elkezd mozogni a lábad alatt. Földrengés, vagy csak valami rejett csapda? Ki tudja? A magasból kövek potyognak, a lábad alatt hasadékok nyílnak. [15 életpontot sebzõdsz.] Nagy nehezen átvergõdsz az omláson. Még ki sem tudod fújni magad, máris nyakadon a zsákmányod. Ellenfeleid 2 móleg (#182).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +9 tûzlehelet, +9 jéglehelet, +9 savlehelet, +9 elektr.lehelet, +9 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Felhajtasz 1 védelem italát. (+40% védekezés.) A 2. móleg feléd rohan. Az 1. móleg a barlangi trollt rohamozza. Az agglomerátor megközelíti az 1. móleget. A barlangi troll az 1. móleg irányába megy. A 2. móleg rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. Mellé! Meglóbálva zúz bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Az 1. móleg és a barlangi troll egymással harcolnak. Az agglomerátor az 1. móleget támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. móleget. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (64 ép-t sebeztél). Az 1. móleg és a barlangi troll egymással harcolnak. A barlangi troll halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. móleg rád veti magát. Rád vág jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Mellé! Az agglomerátor és az 1. móleg egymással harcolnak. Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. móleget. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (62 ép-t sebeztél). A 2. móleg hörögve elterül. Az 1. móleg és az agglomerátor egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Megrohamozod az 1. móleget. Az 1. móleget próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (57 ép-t sebeztél). Az 1. móleg halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 183 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 62/59, a barlangi troll: 2/89.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+38%). Szolgáidnak is jut 37%. Viszed, ami mozdítható: 4 drágakõ, 28 arany és egy hamis arany. Ez nagyon nehéz küzdelem volt, és rögtön kettõ is jött ebbõl a förtelmes szörnybõl. Sajnos hosszú kínlódás után is csak az egyik fejét tudod leszedni, de legalább az megvan. Sietsz vissza a boltoshoz. A köteled szerencsére még a helyén van, így könnyedén átlibbensz a szakadék túl oldalára. Itt már nem rögzíted, nehogy túl könnyû dolga legyen az utánad jövõknek.
A boltos fülig érõ vigyorral jutalmaz, amikor meglátja fejet. Reméled, hogy hálája ennél kézzelfoghatóbb lesz.
- Na fiam, ez aztán szép munka volt. Ugye mindkét fejet el tudtat hozni?
- De hát csak egyrõl volt szó!
- Ugyan már. A mólegek mindig párosával járnak. Tényleg csak egy fejet hozztál? Az sajnos jóval kevesebbet ér, mintha mindkettõt megszerezted volna. Egy kicsit csalodtam benned, olyan talpraesettnek tûntél. Na mindegy! Megpróbálok bõkezû lenni, nehogy azt hidd, hogy átverlek. Tessék itt van 200 arany és az éberség kézikönyve!
Hmmm... Hazafelé menet belelapozol a könyve. Valóban hasznos tanácsok vannak benne, hogyan védekezz a tolvajok ellen! (+1 éberség.) Otthon újra elõ akarod venni a könyvet, de már nem találod sehol. A sunyi boltos! Megint egy újabb trükk... (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.

(15. kaland:) A Morunt fensíkkal egyetlen közismert gond van. Majdnem függõleges falán roppant nehéz feljutni. Szerelmes galetkik szokták itt bizonyítani bátorságukat kiválasztotjuk elõtt. Emiatt gyakran látni kisírt szemû leánykákat, gyászruhába öltözve. Reméled, neked több szerencséd lesz. Kiválasztod a legkönyebben megmászható oldalt, elvégre ez most nem férfiasság próba, hanem egyszerû munka.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres]
Mint a gyík, úgy kúszol fel a falon. Megpihensz egy kiszögellésben. Eddig könnyû volt, most jön a nehezebb része!
[Mászás próba 14-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
A mászás felénél arra gondolsz, hogy inkább a szégyent választod, mint hogy az életed kockáztasd, de aztán igazi hõshöz méltóan a küzdelem mellett döntesz. Végre fent vagy a tetején. Megkeresed a fensík közepén levõ kicsiny oltárt. Elõveszed az alkatrészeket... És most hogyan tovább? Kis gondolkodás után rájössz - ez a feladat sem különbözik sokban az otthoni csapdák barkácsolásától, csak kicsit több szakértelmet és odafigyelés igényel, hiszen ha nem sikerül tökéletesen az összeillesztés, akkor semmit nem ér az egész.
[Csapdakészítés próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Kis koncentrálás, és egy ügyes mozdulat. Sikerült tökéletesen a megkívánt formában ráfonni az egyik kötelet a yarmut csontra. Most már csak annyi a feladat, hogy másik kötélel az õsi szokásoknak megfelõen körbefond az egészet, és aztán az egészre kérni az õsök áldását.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: sikeres]
Elvégzed a szükséges hurkolásokat, majd egy ügyes mozdulattal a kívánt helyen és formában ráilleszted a csontra. Az eredmény tökéleletes. Az oltárra helyezed, és imát kezdesz mormolni. Ebben a pillanatban felbukkan elõtted valami... Ajjaj, megzavartak! Ellenfeled egy maug entitás (#185).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a maug entitást. A maug entitás máris elõtted terem! Az agglomerátor a maug entitás irányába megy. A barlangi troll megközelíti a maug entitást. Támadod a maug entitást. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (66 ép-t sebeztél). A maug entitás téged támad. A maug entitás tüzet lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél). Az agglomerátor a maug entitást támadja. A barlangi troll a maug entitást támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A maug entitást próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (75 ép-t sebeztél). A maug entitás halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0, a barlangi troll: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 22%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 32 arany és 2 hamis arany.
Nos... Hol is tartottál? Á, a szertartás! Újra kezded, hangos mormolással. Kellemes melegség önti el a tested... Az õsök meghallgatnak, az oltár elõbb kék, majd zöld színben kezd el világítani. Megvan az áldás! A leereszkedés, sok óvatosságot kíván, de sokkal könnyebb, mint felmászni a falon. Amint lent vagy, rögtön az Akadémiára mész. Átadod a gyakornoknak a fonatot.
- Remek, a szolgaszint gyakorlatilag készen áll a kísérletre, már csak néhány apróság hiányzik. Sajnos a felettünk lévõ szinten valami hiba csúszott be, és egy robbanásban több tudós is életét vesztette, emiatt a Nagy Próbát el kellett halasztani. Addig pedig sajnos nem mondhatom el neked, mit is csináltunk pontosan - válaszol ki nem mondott kérdésedre. - Tessék itt a jutalmad. Kapsz 100 aranyat, és egy jégövet. [ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!

(29. kaland:) Felkeresed Bahraman mentátot. Kapsz egy ágyat, ahol kényelmesen elhelyezkedhetsz, és asztrális kirándulásra indulhatsz. Az asztrális möszék ártalmatlan kérõdzõk, az asztrálban lebegõ kvadritfoszlányokkal táplálkoznak. Aktivitásuknak köszönhetõen rengeteg pszionikus energia szabadul fel, amit az iskola energiagömbje hasznosít. Körbelebegsz a békésen legelõ állatok körül. Vattaszerû testükkel, több száz, cérnaként lebegõ lábacskájukkal tényleg ártalmatlannak tûnnek.
[Éberség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Hosszú órákig õrködsz, de semmi sem történik. Már arra gondolsz, hogy hiába fáradtál, amikor egyszercsak látod, hogy a nyáj mocorogni kezd. Az állatok riadt gondolatait érzékeled. Atyaég, csak az kéne, hogy szétszaladjanak, akkor nem tudod megvédeni õket! Gyorsan cselekedned kell.
[Vezetõkészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Próbálod a möszéket megnyugtatni, és nagy nehézségek árán, de végül sikerül. Azt sugalmazod nekik, hogy nincs mitõl félniük, te majd megvéded õket. Lássuk, így lesz-e! A nyájra egy nagy zöld árnyék vetõdik. Egy jókora, smaragd színben pompázó, gonosz tekintetû asztrális lény keres prédát. Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy smaragd ragadozó (#191).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Symur Nevethar Mentális robbanás -37 PE (-5)60 (+0)80 Smaragd ragadozó Agyvihar kudarc (-9)131 (-37)38
2. Symur Nevethar Agyvihar -20 PE (-9)51 (+0)80 Smaragd ragadozó Sz.áll.roncsolása kudarc (-10)121 (-20)18
3. Symur Nevethar Sz.áll.roncsolása -13 PE (-15)36 (-15)65 Smaragd ragadozó Pszi acéltorony -15 PE (-7)114 (-13)5
4. Symur Nevethar Pszi csáp +4 PE (-3)33 (+1)66 Smaragd ragadozó Pszi acéltorony -3 PE (-7)107 (-4)1
5. Symur Nevethar Pszi csáp +4 PE (-3)30 (+1)67 Smaragd ragadozó Pszi acéltorony -3 PE (-7)100 (-1)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+42% pszi támadás, +42% pszi energia.)
Elégedetten térsz vissza, amikor az asztrális möszék végleg megnyugodtak. Bahraman megköszöni a jól végzett munkát, és természetesen engedélyezi, hogy meríts az Iskola energiagömbjébõl. (+6 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!
[90 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

m 18 3 825 1144 4433 4411 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 18,3) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 25) A legközelebbi feladat megoldásánál 25 lesz a válaszod.
(M 18,2) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 4 növényt kapott, és az állatokat napi 1 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 17 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 1-es fejadagnál, 7 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 38 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 6-os fejadagnál 5 óráig világították a milgandokkal, 43 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 5-ös fejadagot adott X állatnak, és 2 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Némi habozás után válaszolsz. [25] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 18,1) Északra mész. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! A pusztító szójer 54 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A pusztító szójer elindul a barlangi troll felé. A barlangi troll megközelíti a pusztító szójert. Az agglomerátor megközelíti a pusztító szójert. A pusztító szójer és a barlangi troll egymással harcolnak. Az agglomerátor a pusztító szójert támadja. A pusztító szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 50/0, a barlangi troll: 16/39.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 19% jut. Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó, egy malachit karkötõ, egy xenópete, 43 arany és 2 hamis arany. Megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
(M 17,1) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: gyorsaság: 15.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tûzgolyó! A voharai szellem 1 ép-t sebzõdik. (-9 vp.) A voharai szellem a barlangi troll felé mozog. Az agglomerátor a voharai szellemet rohamozza. A barlangi troll a voharai szellem felé mozog. A voharai szellem és a barlangi troll egymással harcolnak. Az agglomerátor a voharai szellemet támadja.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a voharai szellemet. Megtámadod a voharai szellemet. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (27 ép-t sebeztél). A voharai szellem hörögve elterül.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 22/0, a barlangi troll: 0/13.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak is jut 16%.
(M 16,1) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy ratifikátor (#151).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A ratifikátor sebzõdik 25 ép-t. (-9 vp.) Az agglomerátor a ratifikátor irányába megy. A ratifikátor a barlangi troll irányába megy. A barlangi troll a ratifikátor felé mozog. Az agglomerátor a ratifikátort támadja. A ratifikátor és a barlangi troll egymással harcolnak. A barlangi troll halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A ratifikátor sebzõdik 21 ép-t. (-5 vp.) A ratifikátor hörögve elterül.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 78/30, a barlangi troll: 0/33.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Szolgáidnak is jut 19%. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete. A gyomrod korog egyet. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+17% jóllakottság.)
(M 15,1) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145) [aura: erõ: 10.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tûzgolyót. A mutilátor kölyök immúnis a varázslatra. (-9 vp.) A mutilátor kölyök az agglomerátort rohamozza. Az agglomerátor a mutilátor kölyök irányába megy. A mutilátor kölyök és az agglomerátor egymással harcolnak. Az agglomerátor hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a mutilátor kölyköt. Támadod a mutilátor kölyköt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (73 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (16 sebzés). A mutilátor kölyök holtan terül el.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/40.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+44%).
(M 14,1) Nyugat felé folytatod a felderítést. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 14,2) Irány dél! Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 winropu mohát.
(M 14,3) Déli irányba mész. Az egyik sarokban egy vaslemezekkel megerõsített ládát veszel észre. Kíváncsiságod nem hagy nyugodni: megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: 62 arany és a káosz tûzarany tõre.
(M 13,3) Nyugat felé folytatod a felderítést. Üres szobába érkezel.
(M 12,3) Nyugat felé mész. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 12,2) Észak felé mész a labirintusban. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 12,1) A következõ terem északra van, így arra mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) [aura: 12-es titánok szele.] és egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Az orgling sámán 26 ép-t sebzõdik. Az orgling disznó 25 sebzést kap. (-9 vp.) Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling disznó rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az orgling sámán létrehoz egy titánok szele varázslatot. Az orgling kutya odajön hozzád. Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (61 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (20 sebzés). Az orgling kutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Az orgling disznó rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elmond egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-8 méretükre). Az orgling disznót próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (62 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (20 sebzés). Az orgling disznó kileheli lelkét.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az orgling sámán elmormol egy életszívást. Sebzõdsz 18 ép-t. Az orgling sámán gyógyul 18 ép-t. Az orgling sámán irányába mozogsz. Az orgling sámánt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (63 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (32 sebzés). Az orgling sámán halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 309 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+80%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy üvegszimbólum és 6 drágakõ.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, agglomerátor újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[63 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

m 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,1) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A terem közepén hatalmas, fekete kristályok vesznek körül egy szabályos kör alakú területet. Közelebb mész, és megtalálod a bejáratot. Ahogy belépsz a kristályok közé, a padló fehéren világítani kezd. A következõ pillanatban egy szûk barlangjáratban találod magad, amely zsúfolva van hmanoidokkal. Megdöbbenve látod, hogy az egyik járat felõl szárnyas alakok lépnek be. Szárnyaik lassan beolvadnak a hátukba, testük vaskos lesz, lábuk végén karmok nõnek. Most már bizonyos vagy benne, hogy ezek az alakváltásra képes szárnyas humanoidok voltak a galetkik õsei! Izgatottan figyeled tovább az eseményeket. Többféle humanoidot is látsz, ahogy a tömeg összegyûlik egy óriási teremben. Egy emelvényen egy törpe és egy ember vitatkozik, de aztán fellép melléjük az egyik alakváltó, lágy szavakkal valamit magyaráz a tömegnek, mire mindenki elcsendesedik, és felé fordul. A barlangterem ekkor megremeg, néhány szikla lezuhan. A kitörõ pánikot azonban az emelvényen álló alak elcsitítja, és parancsokat kezd osztogatni. A következõ pillanatban újra a fekete kristályok között állsz. Õseid hangját hallod: "A túlélésre annak az esélyei a legnagyobbak, aki a legjobban tud alkalmazkodni a megváltozott környezethez. Költözz feljebb, és tökéletesítsd tovább az alkalmazkodás mûvészetét." Érzed õseid áldását. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

le 574 elrakod az 574. tárgyat
Leveszed a Sárkánytüzet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

k 99 kaland elvállalása
Ahogy odaérsz a találkozóhelyre, Troy megjelenik.
- Kezdjük - mondja. - Már nincs sok idõm.
Lehajtod a fejed, és engeded, hogy Troy hozzáférjen a lélekenergiádhoz. Érzed, hogy lassan húzni kezdi. Fáj, nagyon fáj, egyre jobban. Mintha a testedet tépnék darabokra! Kiáltani próbálsz, de már arra sem vagy képes. Aztán minden elsötétül. Késõbb, amikor magadhoz térsz, Troy már nincs ott, csak az érzés gyûrûje hever az öledben (-10 szívósság).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

kf 574 bekészíted az 574. tárgyat
Felveszed a Sárkánytüzet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (478. kaland, összköltsége 5 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 4 mitulen füvet. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik D'Angelo, egy fekete, tüsi hajú, lángoló szemû, kreol bõrû, komoly tekintetû, körszakállas férfi. [aura: régészet: 7.] A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. Viselt tárgyai: asztrálgyöngy, a pók smaragdgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, az egészség csontamulettje, szivárvány karkötõ, aréna réz érme, a kalmár nyaklánca, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a majom zöld köntöse, zafír érdemrend, ozin fülkarika, a gyõzelem fekete csizmája, az elfek ezüst nyaklánca, szent templomi maszk, kék mutációs gyûrû, a mentát gyöngye, a siker ezüstveretes öve, bronz pszi váll-lap. D'Angelo körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság) Megjegyzel valamit a D'Angelo által meséltekbõl, megtudod, mi az a quwarg behemót. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (371. kaland, összköltsége 15 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Randa Banya, egy nagyorrú, fogatlan és bibircsókos képû, iszonyú ronda nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Felszerelése: a mágus ónixgyûrûje, szent templomi maszk, bronzmedál, a káosz szolgájának öve, a tudás zafírja, a sebezhetetlenség görbekardja, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás ezüst fülbevalója, a füvész köpenye, a torony ezüst láncinge, ozin fülkarika, az élet vívótõre, a gepárd malachitgyûrûje, rubin mágusbot, a káosz fejedelmének karkötõje, a bölcsesség jáde karkötõje, a gyorsaság malachit karkötõje, a kobra vaspajzsa, a káosz különös nyílpuskája, görényfarok, az elfek sárgaréz nyaklánca, az elefánt bronz amulettje. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a Pszichoklenész sisakja. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Pyros, egy magas, vörös hajú, izzó szemû, lángok ködébe burkolózó férfi. [aura: éberség: 4.] A Tolvajok klánjának tolvaj rangú tagja. Tárgyai: a tûz utazóköpenye, ozin fülkarika, az ellenállás fekete csizmája, Xantin aranyöve, Enyészmester, szivárvány karkötõ, a tûz malachit karkötõje, a bûz nehéz nyílpuskája, a bûz csonttõre, az ellenállás nagy pajzsa, a kobra malachit karkötõje, a gepárd aranyozott fülbevalója, a tûz könnyû pikkelyvértje, a teknõs márványgyûrûje, a tûz csillogó fejpántja, a teknõs aranyozott nyaklánca, az ügyesség gyûrûje, ametiszt szkarabeusz, az élet márványgyûrûje, a bûz ezüst nyaklánca, a tûz aranyozott nyaklánca. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a Xantin aranyöve. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy üvegszimbólum. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a xenó férget. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (59 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (16 sebzés). A xenó féreg rád támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (27 ép-t sebzõdtél). Az agglomerátor a xenó férget támadja. A barlangi troll a xenó férget támadja. A xenó féreg holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 53/15, a barlangi troll: 23/6.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 17% jut. Összegyûjtöd a "kincset": az enyészet ezüst fülbevalója, 37 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen 925 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 73 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 386 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 113. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (11) / 1.43
[2] IQ: 12 (22) / 6.41
[3] ügyesség: 10 (25) / 0.82
[4] egészség: 10 (13) / 1.99
[5] mágia: 10 (19) / 4.97
[6] gyorsaság: 18 (34) / 1.10
[9] Méret/ép: 131 (162) / 141
Min. méret: 125
Barlangméret: 132
PONTJAID
Varázspont: 217 / 217
Képességpont: 85 / 84%
Hõsi pont: 58 (20)
Tám.bónusz: 18%
Véd.bónusz: 52%
Galetki erõ: 740 / 411
Hírnév : 1393
Jóllakottság: 200%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 671 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 633 (8)
Leölt torzszülött: 1042 (11)
Pszi csaták: 32 (1)
Pszi gyõzelmek: 26 (1)
Ájulások száma: 5 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (26)
Speciális képességeid:
+5 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +26% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Mutass be 50 õsi relikviát. 2.) Használd az alkímia varázslatot 10 alkalommal! 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 2 (21) / 0.76 [11] jéglehelet: 20 (42) / 4.85 [12] savlehelet: 1 (20) / 0.48
[13] elektr.lehelet: 1 (20) / 0 [14] mérg. lehelet: 1 (20) / 0 [15] regeneráció: 10 (12) / 0
[17] vastag bõr: 14 (11) / 0.20 [18] tûzimmunitás: 4 (9) / 1.40 [19] hidegimmunitás: 3 (8) / 0.40
[20] savimmunitás: 4 (14) / 1 [21] elkt.immunitás: 3 (8) / 0.60 [24] rezisztencia: 1 (9) / 0
[25] bûz: 12 (24) / 0.45 [26] lõfegyver: 1 (6) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.25 [46] csapdaészlelés: 9 / 1.31 [47] zárnyitás: 10 / 2.17
[48] mászás: 9 / 1.48 [49] rugalmasság: 7 / 0.45 [50] meggyõzõkészség: 9 / 4.40
[51] transzformáció: 6 / 4.45 [52] auraészlelés: 8 / 2.33 [53] ékszerészet: 7 / 0.75
[54] kereskedelem: 11 / 5.69 [55] szívósság: 13 (24) / 0.61 [56] varázsitalfõzés: 4 (8) / 3.22
[57] gyógynövények: 7 (12) / 5.91 [58] nyomkeresés: 12 (22) / 0.69 [59] vezetõkészség: 8 (13) / 1.15
[60] pszi támadás: 12 (13) / 4.38 [61] pszi energia: 16 / 0.43 [62] lopás: 8 / 0.30
[63] éberség: 9 / 0.80 [64] átokszórás: 5 / 2.80 [65] álcázás: 5 / 0.35
[66] lopakodás: 8 / 0.82 [67] régészet: 9 / 1.33 [68] zene: 7 / 3.94
[69] tanulás: 9 / 0.25 [70] idézés: 7 / 0.50 [71] javítás: 6 / 1.15
[72] építés: 9 / 3.68 [73] felderítés: 5 / 4    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 6 / 0.98     a regenerálódás csonttõre
farok [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 7 / 0.95      
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.98     a majom rövid tõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 0.54 [268] aranyesõ: 4 (6) / 3.44 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 17 / 5.41
[264] fantomharc: 1 / 0.08 [152] felejtés: 5 / 0.72 [172] gázpajzs: 5 / 0.06
[40] gigaököl: 1 (3) / 0 [13] jégcsóva: 4 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 5 (7) / 0.22
[163] kineport: 1 (3) / 0 [154] kisebb erõpajzs: 7 / 2.04 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 5.28
[158] láth. észlelése: 6 / 0.06 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 5 (7) / 0.24
[129] mentális robbanás: 9 / 0.26 [128] pszi csáp: 11 / 1.40 [151] sárkánylehelet: 7 (9) / 0.78
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.44 [159] szellemidézés: 10 / 0.32 [176] szélpajzs: 5 / 0.08
[261] szörnyismeret: 4 / 1.20 [150] tárgyvédelem: 5 (7) / 0.48 [265] torzszülött észlelése: 1 / 0
[256] tudattágítás: 8 / 0.56 [12] tûzgolyó: 16 (18) / 5.20 [16] tûzpajzs: 3 (5) / 0.08
[20] tûzvihar: 6 (8) / 0.06 [14] vakító fény: 5 (7) / 1 [22] villámsújtás: 20 (22) / 14.74


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] agglomerátor 90/75 194% 160% 9 / 2.02 harcol
[2] barlangi troll 47/47 194% 70% 3 / 1.52 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 6

MAKRÓID
1. Makró
h 14 22 33
h 14 23 30
h 14 29 30 31
h 14 31 33
2. Makró
pv 5 8
ism 3
p
3. Makró
x 10
z 19 10
ftk 1
cs 15
4. Makró
kf 208 142
vv 261 268
t 51 15
kf 250 100
ep 35 20 6
kf 24701 100
5. Makró
v 154
ad 10
kf 142 208
bsz

HARCI PROGRAMOD
1: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100.
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 100.
5: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 90.
6: vakító fény t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 100.
9: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 100.
10: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 125.
11: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 100.
12: védelem itala v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 100.
13: tûzgolyó t.var. ha ellenfeled #82. Prioritás: 125.
14: tûzgolyó t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 85.
15: jéglehelet használata ha ellenfeled #1907. Prioritás: 130.
3: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #86.
7: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 21 alatt van, Prioritás: 50, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.
16: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1909, Prioritás: 150, és ha ellenfélen nincs 32. varázslat.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77).
1901: móleg (#182), triklopsz (#187).
1903: móleg (#182), triklopsz (#187).
1905: quwarg harcos (#90), fekete özvegy (#144), kígyópók (#160), káoszmágus (#91), xenomorf embrió (#417), zombi mester (#80), boltos (#138), csontváz harcos (#68), pusztító szójer (#154), galetki tolvaj (#167), nedonkutya (#76), halál sekrestyése (#156).
1907: Yarmaitor (#181), orgling melák (#157), sziklaóriás (#164), sziklaóriás sámán (#189), Yarmbaur (#192), maug entitás (#185).
1909: zombi mester (#80).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 0 50 61; VI erõ:150% ép:25%; PV 5 8; PSZ 48 58 66 67 47 54; BA 10 11 12 13 14 15 17 18 4583 8792 3247 15031 16; HE 1; PTA 129 130 131 128 128; PTB 129 129 131 129 131; I 50 2 50 63;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 33 3;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 3 sebzés: 2-10

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #52 (20. épület), #379 (112. forduló), #235 (106. forduló), #337 (112. forduló), #389 (101. forduló), #471 (102. forduló), #470 (103. forduló), #478 (113. forduló), #371 (113. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7880. Jelenleg az alkímista labor építésén dolgozol, eddig 133 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 4 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus vassisakja (#17276) 1 a bölcsesség csatos öve (#17816) 1 a bûz vas mellvértje (#28948)
1 a gyõzelem ezüst fejpántja (#20907) 1 a gyõzelem öve (#20965) 1 a káosz égszínkék mellvértje (#3759)
* 1 a kígyó csizmája (#19120) 1 a kobra átlátszó köntöse (#7452) 1 a lich díszes fejpántja (#11906)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a ragadozó bíbor láncinge (#19932) 1 a regenerálódás fekete csizmája (#24522)
2 a sebesség díszes fejpántja (#13256) * 1 a sebesség nagy pajzsa (#13212) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a sólyom kék köpenye (#29487) 1 a szellemek vándorcsizmája (#15071) * 1 a Tél aranylánca (#175)
1 a Tél ezüstlánca (#170) 1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707) 1 az ellenállás csatos öve (#28616)
1 az ellenállás lovagi lemezpáncélja (#28452) 1 az ellenállás utazóköpenye (#28586) 1 az energia ezüst fejpántja (#18657)
1 díszes fejék (#135) 2 díszes köpeny (#1138) 2 ében láncing (#134)
1 ezüst fejpánt (#1107) 1 Fairlight sipkája (#265) 1 jégöv (#180)
1 kemény bõrpáncél (#3) * 1 lemúr köpeny (#805) 1 nagy pajzs (#1062)
1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) 1 utazóköpeny (#1136)

Ékszerek, kincsek
1 a harcos karikaszimbóluma (#7961) 1 a hatalom márványgyûrûje (#7076) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz csábító nyaklánca (#26844) * 1 a kígyó kõamulettje (#19196) 1 a küzdelem márványgyûrûje (#20576)
1 a légzés aranyozott nyaklánca (#27733) 1 a majom háromszögszimbóluma (#14262) 1 a merénylõ malachit karkötõje (#11141)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a sav csontamulettje (#26847) * 1 a sebesség csontamulettje (#13347)
* 1 a sebesség díszes karkötõje (#13392) 1 a sebesség malachit karkötõje (#13391) * 1 a sebesség malachitgyûrûje (#13377)
1 a sebezhetetlenség szimbóluma (#19660) 1 a szakács üstje (#192) 1 a szívósság sárgaréz nyaklánca (#14681)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a titán díszes karkötõje (#5742) 1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912)
1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) 1 a tudás zafírja (#150) * 1 a Világtalan Szem (#719)
1 a yeti ezüst fülbevalója (#26457) 5248 arany (#1) 2 arénamesteri tekercs (#460)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az élet díszes karkötõje (#5292) 1 az enyészet ezüst fülbevalója (#23307)
1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 az óriás kõamulettje (#8846) 1 bronzmedál (#207)
3 császári dekrétum (#254) 201 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 ezüstmedál (#208) * 1 Fairlight obszidiángyûrûje (#38130) * 1 görényfarok (#189)
895 hamis arany (#809) 1 kék szem szimbólum (#260) 1 malachit karkötõ (#1241)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 Sárkánytûz (#574) 1 szivárvány karkötõ (#139)
2 üvegszimbólum (#138) * 1 xenomorf csuklópánt (#498) * 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
26 aranydukát (#437) 1 bo'adhun idol (#857) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 2 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521)
2 garling kristály (#209) 2 idõkristály (#219) 12 Krónika (#783)
1 Kronosz kristálya (#703) 1 lelakatolt ládikó (#310) 5 mágustóken (#672)
1 mandolin (#19) 1 mithril tárgyformázó (#726) 1 õskõ (#8)
2 teleporter (#789) 1 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a gólem könnyû nyílpuskája (#8486) 1 a harcmûvész hosszú íja (#13872) 1 a káosz tûzarany tõre (#23814)
1 a lich görbekardja (#12116) * 1 a majom rövid tõre (#14352) 1 a mentát görbekardja (#13016)
* 1 a regenerálódás csonttõre (#24701) 1 a törpék rövid tõre (#6702) * 1 a tudós könnyû íja (#11621)
1 az angyalok hosszú íja (#28272) 1 az elektromosság rövid tõre (#27402) 1 az enyészet kõrisfa íja (#23323)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 rubin mágusbot (#261) 1 Trollagyar (#214)
1 Yssuf tõre (#257) 1 Zu'lit csonttõre (#37751)

Varázsitalok és füvek
18 csótányláb (#25) 1 elfu moha (#33) 10 elonotichlan (#31)
29 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58) 2 jéglehelet itala (#54)
2 kalmárok itala (#66) 2 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64)
1 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76) 11 mátekel gomba (#21)
6 méregellenállás itala (#51) 14 mézfû (#29) 42 mitulen fû (#20)
7 muskil (#37) 4 óriásnövés itala (#60) 19 ragálygomba (#26)
13 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61) 15 sárkányvirág (#32)
14 sötét mák (#23) 14 szemani gomba (#36) 9 tejfonál (#28)
45 üvegcse (#14) 16 velparaj (#35) 10 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 14 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15)
28 ekinda haj (#147) 10 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151)
17 káoszkígyó pikkely (#230) 2 khazdar taréj (#268) 1 lemúr hártya (#161)
21 mandibula (#157) 3 molad púp (#16) 20 molitár háj (#165)
5 nordkristály (#146) 3 óriási xenópete (#480) 14 õsi relikvia (#17)
5 pirgamit (#152) 2 ratifikátor agy (#236) 9 smaragd esszencia (#229)
1 szinaptikus korbács (#266) 6 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278)
6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a túlélés zöld köntöse #21401 (9), a tökéletesség görbekardja #22016 (11), a majom sárgaréz nyaklánca #14231 (9), a ragadozó nagy pajzsa #19962 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1611 arany (#1), 67 hamis arany (#809), 4 mitulen fû (#20), 2 winropu moha (#22), 1 aranydukát (#437), 1 jégöv (#180), 1 szójer csáprágó (#231), 1 malachit karkötõ (#1241), 10 drágakõ (#2), 2 xenópete (#278), 1 a káosz tûzarany tõre (#23814), 1 az Érzés Gyûrûje (#569), 1 az enyészet ezüst fülbevalója (#23307), 2 óriási xenópete (#480).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 10 ragálygomba (#26), 20 mágustóken (#672), 1 õskõ (#8), 7 üvegszimbólum (#138), 1 a szalamandra csepp fülbevalója (#26006), 1 védelem itala (#59), 1 a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417), 1 a méreg kék köpenye (#24087), 1 a bûz könnyû íja (#29171), 1 kötél (#128), 1 a káosz korrupt lemezpáncélja (#16314), 1 a méreg zöld köntöse (#24101), 1 a yeti kerek pajzsa (#26261), 1 a káosz szolgájának fülbevalója (#8919), 1 a szalamandra bõr mellvértje (#25796), 1 a sün nehéz nyílpuskája (#25137), 1 az enyészet karikaszimbóluma (#23261), 3 duzzadt xenópete (#479), 1 a káosz döbbenetes pajzsa (#14574).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VADÁSZHÁZ (#59)
Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Vadászsarok (#24), lõtér (#51)
Leírás: A vadászsarok kiváló hely történetek mesélésére de igazi vadászok számára kell egy külön épület, ahol nem csak az élményeket, hanem a szakmai fogásokat, trükköket is meg tudják beszélni. Ennek színhelye a vadászház. A beszélgetés folyamán kapott információk nagyban segítik a napi vadászatokat, azok 2 TVP-vel kevesebbe kerülnek. Használata automatikus, BSZ parancsot sem igényel.



JÉGÖV (180. TÁRGY)
Egy ügyeskezû és kísérletezõ kedvû varázstárgykészítõ mágusnak sikerült a Tél ezüstláncán az üvegolyót egy szépen csiszolt gyémánttal helyettesítenie. Az elsõ darab elkészítéséhez jó néhány ezüstövet kellett tönkretenni, de megérte az erõfeszítést. Az így keletkezett mágikus öv megnövekedett hatalma néggyel növeli a jéglehelet képességedet.



QUWARG BEHEMÓT (200. LÉNY)
Ezek a hatalmas termetû, óriási páncélzattal védett rovarok minden bizonnyal a quwarg királynõk testõrségéhez tartoznak. Méregtõl csöpögõ csáprágójukat még egy képzett galetki számára is bölcs dolog elkerülni, hiszen még a dicsõségnél is fontosabb, hogy ne váljon belõled quwarg eledel.



PSZICHOKLENÉSZ SISAKJA (263. TÁRGY)
Legendás szellemi mágus volt Pszichoklenész, leghíresebb varázstárgyáról, rendkívüli sisakjáról mára már több tucatnyi másolat is készült. Ez az elsõ pillantásra egyszerû, díszítés nélküli bõrsisak hihetetlen mértékben képes a szellemi mágus aktivitását fokozni - ami +1 szintet jelent szellemi varázslataidra. Ha mindez nem lenne elég, ha hatalmasabb leszel, ez a bónusz növekedhet! Mindemellett a sisak +6% védekezést is biztosít. Sajnos, Pszichoklenész ritkán járt mindkét lábbal a földön álmodozása közben - nem csoda, ha a sisak viselete -2 éberséget biztosít számodra.



XANTIN ARANYÖVE (179. TÁRGY)
Ez az öv méltán népszerû a tûzlehelettel rendelkezõ galetkik között. A Xantin övsorozat korábbi darabjaihoz hasonlóan nagyobb energiájú leheletet tesz lehetõvé. Amint magadra csatolod az övet, kellemes meleg bizsergeti meg pocakodat, ezzel is jelezve, hogy micsoda tûzenergia tombol az belsejében. Viselésekor a tûzlehelet képességed néggyel lesz nagyobb.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.