Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tömegbájolás
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 23:53:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7844-110

Karakterszám: 7844 Számlaszám: 1697
Fordulószám: 110 Játékhét: 110
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 646
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. dec. 21. 9h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2001. dec. 28.

E-mail!

CORUM BATALIX KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** 12.17. *** Tulok (#4522) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült a fókuszgömb.
** 3. NAP ** Látogatód érkezik, aki Namis R'avis Latiat, egy fehér tógás, õsz hajú, halványkék szemû, tiszteletet parancsoló megjelenésû férfi. [aura: IQ: 21.] A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a sebezhetetlenség zöld köntöse, a hatalom rubinja, a remete vaspajzsa, az egyensúly gyûrûje, a kígyó hosszú íja, az egészség malachit karkötõje, a ragadozó sárgaréz nyaklánca, a bölcsesség csontmaszkja, a tudás malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, görényfarok, a tökéletesség háromszögszimbóluma, a tökéletesség vándorcsizmája, a merénylõ karikaszimbóluma. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Namis R'avis Latiat Agyvihar -30 PE (-9)41 (+0)55 Corum Batalix Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)30 (-30)5
2. Namis R'avis Latiat Agyvihar -45 PE (-9)32 (-9)46 Corum Batalix Pszi csáp «9 PE (-3)27 (-5)0

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-51 életpont.)
** 3. NAP ** Namis R'avis Latiat kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 6638 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 6638 9 parancsot.
Bejelented kilépésedet a szövetségbõl. *** 12.18. *** Darton Anassix (#4783) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 12.18. *** Sárkány (#7524) belépését kérte a szövetségetekbe.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 6141.) A te szinteden a legnevesebb Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 3539.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*dec. 10.* Garabonciás és Nyafogó Nefelejcs pszi párbajt vívtak. Garabonciás került ki gyõztesen. *dec. 11.* Jégkirálynõ teljesítette a 22. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *dec. 11.* Rip Imhotep Kázmér teljesítette a 3. küldetést, amit a palotában kapott. *dec. 12.* Shackallor és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *dec. 13.* Szennyeslelkû Kazimír felköltözött a következõ szintre. *dec. 13.* Malanditot legyõzte harcban egy sziklaóriás sámán. *dec. 14.* Lord Khalel rangja a Bárdok Klánjában "a szeretet gyermeke" lett. *dec. 14.* Alystair D'Brison csatában legyõzte Vigyorgó Rémületet. *dec. 14.* Arcus McCoolt legyõzte harcban egy kígyópók. *dec. 14.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*dec. 13.* Sendiel, a Dalnok csatában legyõzte Swen, a polipot. *dec. 14.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Sylamor Si Sikvat felett. *dec. 17.* Shackallor és Mefisztó pszi párbajt vívtak. Shackallor került ki gyõztesen. *dec. 18.* Arcus McCoolt majdnem felfalta egy pusztító szójer. *dec. 18.* Torz Talbot elsajátította a pszi szakértelmet. *dec. 18.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot. *dec. 19.* Shackallor pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett. *dec. 20.* Kronx és Drákó, a Zoral pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *dec. 20.* Midian pszionikus párviadalban legyõzte Lady Lucitaniát. *dec. 20.* Midiant majdnem felfalta egy fekete özvegy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

ve 218 25979 21523 vásárlás
Megvásárolod a szalamandra jádegyûrûjét 4 fekete dukátért. Megvásárolod a túlélés kõrisfa íját 3 fekete dukátért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

v 163 200 4640 163. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kineportot. Metamorf birtokában már van olyan tárgy. (-15 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

v 163 206 4640 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

v 163 199 4640 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

v 163 201 4640 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

v 163 205 4640 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

v 163 204 4640 163. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

pv 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

p 6638 portyázás
Elfogadod Namis R'avis Latiat kihívását, és felkeresed a barlangjában. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (256. kaland, összköltsége 15 TVP.) Észreveszel 1 winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Namis R'avis Latiat, egy fehér tógás, õsz hajú, halványkék szemû, tiszteletet parancsoló megjelenésû férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a sebezhetetlenség zöld köntöse, bronzmedál, a hatalom rubinja, a szellemek malachitgyûrûje, a remete vaspajzsa, az egyensúly gyûrûje, a kígyó hosszú íja, az egészség malachit karkötõje, a nyomkeresés fejpántja, a tudás malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, görényfarok, a tökéletesség háromszögszimbóluma, a tökéletesség vándorcsizmája, a merénylõ karikaszimbóluma. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a zsugorító gyûrû. Namis R'avis Latiat mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Namis R'avis Latiat finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a csapdaészlelés itala. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

p 6638 portyázás
Elküldesz egy kihívást Namis R'avis Latiat részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

pv 7 4 3 5 2 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Legutolsó esetben sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 255.]

be 14 meglátogatod a 14. épületet
Belépsz a Tisztogatók Klánjának épületébe. [Ölj le 7 mélységi entet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Ölj meg egyetlen fordulóban húsz torzszülöttet, és még ugyanabban a fordulóban látogasd meg a Klán épületét (BE 14).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

kf 250 100 213 234 25979 144 bekészíted a 250. tárgyat
A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot. Felveszed az egyensúly gyûrûjét. A cseppkõ gyûrût már bekészítetted korábban. Leveszed a tárgyalás gyûrûjét. Felveszed a szalamandra jádegyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

kf 21523 bekészíted a 21523. tárgyat
Bekészíted a túlélés kõrisfa íját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

ep 16 75 25 építed az 16. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a bûz tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a katonai gyakorlópályát építed. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. A munka 102 TVP-nyit haladt, még 3698 van hátra. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

m 9 1 819 7772 2222 3322 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,1) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 19) A legközelebbi feladat megoldásánál 19 lesz a válaszod.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. (M 10,1) Körültekintõen mozogsz elõre. Fehér szellemalak bukkan elõ a sötétbõl. Azonnal megismered, õseid egy szellemével találkoztál. Mélyen meghajolsz. A szellem a füledbe susogja a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem juthatsz tovább:
Történt egyszer, hogy egy sziklozug alomban csak nõstény sziklozug született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 6 mázsa sziklát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 4 mázsa sziklát. Ezek a falánk lények tehát összesen 1558 mázsa sziklát pusztítottak el. Hány sziklozug volt egy alomban?
Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [19] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.)
(M 11,1) Kelet felé mész. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 12,1) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 13,1) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A galetki elõvezet egy hatalmas, macskaszerû lényt. Ezzel kell versenyt futnod! Rajtra indultok.
[Gyorsaság próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 14,1) Kelet felé mozogsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A dolog egyszerûbb, mint gondoltad volna: egy óriási sziklát kell felemelned! Nekiveselkedsz.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 14,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 63 arany és egy ónix karkötõ.
(M 14,3) Dél felé mozogsz. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: imm.ktkt.méreg: 5.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Éjfél elmormol egy tûzgolyót. Az orgling melák sebzõdik 18 ép-t. Megrohamozod az orgling melákot. Az orgling melák feléd rohan. Támadod az orgling melákot. Odaütsz jobb mancsoddal. (48 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (49 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (40 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (4 sebzés). Az orgling melák halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Éjfél: 18/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+4%). Szolgáidnak 32% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 24 arany.
(M 15,3) A keletre menõ folyosót követed. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 16,3) Kelet felé mész. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Tudjuk, hogy egy ízben 7 darab borostyán és 2 liter womath tej 62 aranyért, míg egy másik alkalommal 2 darab borostyán és 7 liter womath tej 37 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy darab borostyán?
Hát, így hirtelen nem tudsz válaszolni, szükséged van gondolkodási idõre. [38 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

k 338 258 358 326 489 230 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (338. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Fent vagy! A lépcsõ egy aprócska barlangba vezetett. Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: egy ezüst nyaklánc. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(258. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 barlangi troll (#67).

*** 1. KÖR *** Éjfél elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. barlangi troll sebzõdik 27 ép-t. A 2. barlangi troll sebzõdik 29 ép-t. A 3. barlangi troll 35 sebzést kap. Az 1. barlangi troll irányába mozogsz. A 2. barlangi troll Éjfélt rohamozza. A 3. barlangi troll megközelíti Éjfélt. Az 1. barlangi troll feléd rohan. Támadod az 1. barlangi trollt. Lecsapsz jobb mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (47 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Lesújtasz farkaddal. El sem találtad. Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). Az 1. barlangi troll holtan terül el. A 2. barlangi troll Éjfélt támadja. A 3. barlangi troll Éjfélt támadja.
*** 2. KÖR *** Éjfél rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elektromos kéz. A 2. barlangi troll 14 sebzést kap. A 3. barlangi troll 14 sebzést kap. A 3. barlangi troll felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a 3. barlangi trollt. Odacsapsz jobb mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Harapásra nyitod szádat. (53 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (39 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Szagodtól fuldoklik (15 sebzés). A 3. barlangi troll holtan terül el. A 2. barlangi troll Éjfélt támadja.
*** 3. KÖR *** Éjfél elõhív egy elektromos kéz varázslatot. A 2. barlangi troll 14 ép-t sebzõdik. Támadod a 2. barlangi trollt. Lesújtasz jobb mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (48 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (40 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (13 sebzés). A 2. barlangi troll halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 396 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Éjfél: 133/26.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak 51% jut. Egy kacskaringós folyosón vezet utad tovább.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Egyszercsak megtorpansz, és felnézel. A plafonon egy szépen összecsomagolt hálót látsz! Nagy lendülettel vetõdsz elõre! A háló villámgyorsan lecsapódik, de már mögötted. Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: a sebezhetetlenség elit lemezpáncélja, a villám könnyû nyílpuskája és a méreg zangrozi csizmája. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 42% lélekenergia.
(358. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy zombi herceg (#140).

*** 1. KÖR *** Éjfél mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. A zombi herceg 16 ép-t sebzõdik. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Megindulsz a zombi mester felé. Már ott is vagy! Megtámadod a zombi mestert. Odacsapsz jobb mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. A fogaiddal támadsz. (48 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (39 ép-t sebeztél). A zombi mester halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Éjfél varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak. A zombi herceg sebzõdik 19 ép-t. Támadod a zombi herceget. Odakensz neki jobb mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (45 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). A zombi herceg hörögve elterül.
[A csatában összesen 241 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Éjfél: 35/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 45%. Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(326. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz rajta. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** A 2. tycharonid varázshatalma segítségével elmond egy pengefalat. Az 1. tycharonid elõhív egy pengefal varázslatot. Éjfél mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Az 1. tycharonid sebzõdik 20 ép-t. A 2. tycharonid 21 sebzést kap. Az 1. tycharonid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. 45 ép-t sebzõdtél a pengefaltól. Sebzõdsz 45 ép-t a pengefaltól. Az 1. tycharonidot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Harapni próbálsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Odacsapsz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (18 sebzés). Regenerálsz (+7 ép) Méreg hatás: Az 1. tycharonid 10 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. tycharonid elmormol egy elbájolást. Éjfél csatlakozik a 2. tycharonid oldalához. Az 1. tycharonid varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot. 65 ép-t sebzõdtél. Heves kézmozdulatok közepette Éjfél elmormol egy tûzgolyót. A varázslat nem hatott rád. Az 1. tycharonid sebzõdik 21 ép-t. A 2. tycharonid 20 sebzést kap. Az 1. tycharonidot próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (58 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Rávágsz farkaddal. (44 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (20 sebzés). Az 1. tycharonid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. tycharonid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy szellemkalapács! 65 ép-t sebzõdtél. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 189 sebzést okoztál, és 220 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Éjfél: 82/0.] Mi tagadás, legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+148 életpont.)
(489. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog feljutni rá, de nem is lehetetlen! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére! Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia.
(230. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész. Folytatod utadat. Egy kerek terembe érsz. Körülnézel. Ebben a pillanatban becsapódnak az ajtók, és nyikorgást hallasz fentrõl. Felnézel. Egek ura! Hegyes tüskékkel borított plafon ereszkedik lefelé. Néhány tüskére koponya van felszúrva. Kétségbeesetten körbenézel.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Szerencse, hogy tudod mit keress: a falon találsz egy benyomható követ, gyorsan rátenyerelsz. A plafon mozgása megáll, és kinyílnak az ajtó. Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 46 arany, a káosz papjának csizmája és egy márványgyûrû. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia. [112 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

k 453 kaland elvállalása
(453. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 görényteknõc (#134).

*** 1. KÖR *** Éjfél elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. görényteknõc sebzõdik 34 ép-t. A 2. görényteknõc 34 sebzést kap. Az 1. görényteknõc irányába mozogsz. A 2. görényteknõc Éjfélt rohamozza. Az 1. görényteknõc odajön hozzád. Támadod az 1. görényteknõcöt. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (57 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (37 ép-t sebeztél). Az 1. görényteknõc halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. görényteknõc Éjfélt támadja. Éjfél lebénult. Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. görényteknõc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a 2. görényteknõcöt. Lesújtasz jobb mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (52 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (41 ép-t sebeztél). A 2. görényteknõc hörögve elterül.
[A csatában összesen 267 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Éjfél: 68/3.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak is jut 54%. Elteszed a zsákmányt, ami 40 arany. Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 26% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
A parancs 3. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 2 vadászat
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Éjfél elvarázsol egy tûzgolyót. A hártyás lemúr sebzõdik 26 ép-t. A hártyás lemúr halálos sebet kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Éjfél: 26/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+1%). Szolgáidnak is jut 3%. Viszed, ami mozdítható: egy lemúr hártya. Éjfél az ételre veti magát. (+4% jóllakottság.) [14 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

vd 2 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
be 14 meglátogatod a 14. épületet
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
h 8 100 8. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 8. tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

kno 1 12 1. képességre 12 képességpont
Elköltesz 12 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 13! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1234 sebzést okoztál, és 271 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 269 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Corum Batalix, egy csillogó, zöld szemû, tüsi, barna hajú, brutális állkapcsú, erõteljes alkatú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 110. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (15) / 0.25
[2] IQ: 9 / 2.95
[3] ügyesség: 7 (13) / 1.70
[4] egészség: 11 (17) / 6.71
[5] mágia: 8 / 5.20
[6] gyorsaság: 14 (13) / 0.65
[9] Méret/ép: 130 (156) / 156
Min. méret: 126
Barlangméret: 133
PONTJAID
Varázspont: 114 / 99
Képességpont: 13 / 6%
Hõsi pont: 12 (10)
Tám.bónusz: 18%
Véd.bónusz: 53%
Galetki erõ: 547 / 365
Hírnév : 1303
Jóllakottság: 80%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 62 (0)
Galetki gyõzelmek: 28 (0)
Torzsz. csaták: 579 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 532 (5)
Leölt torzszülött: 856 (10)
Pszi csaták: 126 (1)
Pszi gyõzelmek: 37 (0)
Ájulások száma: 32 (1)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadász (34)
Speciális képességeid:
+12 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +3 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg ugyanabban a fordulóban 20 torzszülöttet, majd BE 14. 2.) Hajtsd végre a 30-as Klánkalandot (KK 30)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 1 / 0 [15] regeneráció: 14 / 0 [18] tûzimmunitás: 14 (20) / 0
[20] savimmunitás: 6 (7) / 0 [25] bûz: 15 (19) / 3.39    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.62 [46] csapdaészlelés: 7 / 0.69 [47] zárnyitás: 7 / 1.60
[48] mászás: 7 / 2.45 [49] rugalmasság: 5 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 8 / 4.76
[51] transzformáció: 3 / 0.10 [52] auraészlelés: 3 / 1.50 [53] ékszerészet: 4 / 0.02
[54] kereskedelem: 7 / 0.67 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 3 / 1.61
[57] gyógynövények: 5 / 1.45 [58] nyomkeresés: 10 (13) / 2.64 [59] vezetõkészség: 4 / 0.09
[60] pszi támadás: 9 / 1.41 [61] pszi energia: 7 / 1.46 [62] lopás: 7 / 0.20
[63] éberség: 4 / 0.66 [64] átokszórás: 8 (10) / 6.97 [65] álcázás: 5 / 0.25
[66] lopakodás: 4 / 0.25 [68] zene: 8 / 7.30 [69] tanulás: 5 / 1.91
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 7 / 0.95 [72] építés: 10 / 6.79
[73] felderítés: 4 / 0.49        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 14 (16) / 0 [101] szakért.: 13 (15) / 2.81 [102] roncsolás: 10 / 0
fog [103] méret: 15 / 0 [104] szakért.: 13 / 2.15 [105] sebzõ méreg: 10 / 0
farok [106] méret: 14 / 0 [107] szakért.: 13 / 2.27 [108] paraliz.méreg: 10 / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[37] egokínzás: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0
[163] kineport: 3 / 1 [154] kisebb erõpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 2.84
[128] pszi csáp: 9 / 2.68 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 1.11 [16] tûzpajzs: 1 / 0


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Éjfél, az árnyékmester 51/22 193% 174% 6 / 4.44 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 150% gyógyítás: 6

MAKRÓID
1. Makró
bsz
pv 5
p 6638
p 6638
pv 7 4 3 5 2 1
2. Makró
be 9 5
be 9 4 1
be 9 4 2
3. Makró
v 163 200 4640
v 163 206 4640
v 163 199 4640
v 163 201 4640
v 163 205 4640
v 163 204 4640
4. Makró
bsz
pv 4 5 8
p
pv 7 4 3 5 2 1
5. Makró
le
ism 3
vd 154
kf
mak 2

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 100.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 10 20 50 61; VI erõ:300% ép:1%; PV 7 4 3 5 2 1; PSZ 58 48 47 46 66 45; L 1 23 15 16 50 2; HE 1; PTA 131 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 9910 20037 1; A 4806 149 5; A 4806 149 5; A 9348 149 5; A 6668 25465 1; VG 6638 146 8;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #12 (4. épület), #16 (9. épület), #21 (7. épület), #52 (20. épület), #326 (105. forduló), #256 (110. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fényhozók. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3003. karakternél van. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén dolgozol, eddig 271 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 szent templomi maszk (#232) * 1 a ragadozó kék köpenye (#20037) * 1 a remete halotti maszkja (#12341)
1 a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 1 a torony szárnyas sisakja (#18177) * 1 khaldoran öv (#137)
1 suhanó csizma (#195) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a pontosság lovagi lemezpáncélja (#4152) * 1 az élet kerek pajzsa (#5111) 1 a teknõs öve (#25465)
1 díszes pikkelyvért (#1017) 2 ében láncing (#134) 1 törpe pikkelyvért (#4)
* 1 a bûz vándorcsizmája (#29021) 1 a káosz rút mellvértje (#1509) 1 a szalamandra ezüst fejpántja (#25857)
1 a tûz bronz mellvértje (#22197) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 bíbor pikkelyvért (#1018)
1 zangrozi csizma (#1123) 1 a sebezhetetlenség elit lemezpáncélja (#19453) 1 a méreg zangrozi csizmája (#24073)
1 a káosz papjának csizmája (#19134)

Ékszerek, kincsek
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1303 arany (#1) * 1 görényfarok (#189)
2 üvegszimbólum (#138) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
* 1 cseppkõ gyûrû (#234) * 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
1 ónix karkötõ (#1243) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 kék gömb (#143) 2 malachit karkötõ (#1241) 36 drágakõ (#2)
1 ónixgyûrû (#1228) 1 a sün csontamulettje (#25047) * 1 a háború köve (#156)
* 1 az egészség sárgaréz nyaklánca (#2981) * 1 a szívósság sárgaréz nyaklánca (#14681) 1 az angyalok ónixgyûrûje (#28228)
1 az entek csepp fülbevalója (#9806) 1 karikaszimbólum (#1211) 1 kõamulett (#1196)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 a szalamandra jádegyûrûje (#25979) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
1 márványgyûrû (#1226)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 2 varázskõ (#210) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 fekete dukát (#218) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 lant (#166) 1 második kulcsdarab (#227)

Fegyverek
2 csonttõr (#1301) 1 kõmûves kalapács (#250) 1 barbár lándzsa (#1331)
3 sziklarepesz (#13) 1 a sav könnyû nyílpuskája (#26936) 1 a tûz fogazott kardja (#22468)
1 törpe balta (#224) 2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132)
1 hosszú lándzsa (#1333) 1 fogazott kard (#1318) * 1 a túlélés kõrisfa íja (#21523)
1 a villám könnyû nyílpuskája (#23786)

Varázsitalok és füvek
17 mátekel gomba (#21) 16 liánvirág (#24) 17 winropu moha (#22)
2 mézfû (#29) 1 jéglehelet itala (#54) 5 tejfonál (#28)
17 gyilkos boróka (#27) 10 ragálygomba (#26) 1 zöld manaital (#63)
2 csótányláb (#25) 1 hatalom kék itala (#58) 6 mitulen fû (#20)
5 védelem itala (#59) 3 velparaj (#35) 6 elfu moha (#33)
3 óriásnövés itala (#60) 7 elonotichlan (#31) 1 üvegcse (#14)
2 méregellenállás (#51) 6 hónakkupók (#30) 1 kihívás itala (#68)
6 sárkányvirág (#32) 9 rémcserje (#34) 1 bajnokok itala (#62)
1 kalmárok itala (#66)

Egyéb kacatok
2 lemúr hártya (#161) 14 pirgamit (#152) 7 mandibula (#157)
2 xenópete (#278) 1 molad púp (#16) 5 barna manakõ (#149)
3 nordkristály (#146) 1 molitár háj (#165) 8 húsevõ bibe (#151)
3 yeti csont (#160) 3 asztrálesszencia (#154) 5 bolhedor szárny (#15)
10 elektronit (#141) 6 ekinda haj (#147) 1 ratifikátor agy (#236)
3 smaragd esszencia (#229) 4 káoszkígyó pikkely (#230)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



CSAPDAÉSZLELÉS ITALA (65. TÁRGY)
Ha gyakran csetepatézol más kalandozókkal, létfontosságú lehet, hogy a harc elején ne gyengítsenek meg az esetleges felállított csapdák. Ehhez nyújt segítséget ez a varázsfõzet - köröd végéig a csapdaészlelésed megnõ 10-el (ez kb. +30% esélyt jelent a sikerre)! Több ilyen ital hatása nem adódik össze, ezért nem érdemes többet meginnod egyszerre. Használata 3 TVP.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.